abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181092046


Auto rijdt terras op in Veldhoven, vijf mensen gewond

VELDHOVEN - Een 62-jarige automobilist is op het Meiveld in Veldhoven een terras opgereden. Vijf mensen raakten daarbij lichtgewond. De politie vermoedt dat er geen opzet in het spel is. Wel is de bestuurder van de auto aangehouden. Ook is zijn rijbewijs ingenomen.

De politie laat weten dat de gewonden medische behandeling krijgen. De auto kwam rond kwart voor vijf op het Meiveld terecht nadat hij via een steeg door twee hekken reed. Volgens ooggetuigen zou hij vervolgens op op het terras zijn ingereden. De auto kwam uiteindelijk tot stilstand tegen een bloembak.



De eigenaar van het restaurant laat weten dat de schrik er bij hem en het personeel goed in zit. Hij was zelf niet aanwezig op het moment van het ongeval. "Ik was thuis. Ik zag op een gegeven moment allemaal gemiste oproepen. Toen kreeg ik te horen dat ik meteen hier naartoe moest komen." Hij is opgelucht dat er geen zwaargewonden zijn gevallen: "Gelukkig is er alleen veel materiële schade."
http://www.omroepbrabant.(...)f+mensen+gewond.aspx

Frédéric zag hoe auto plankgas terras opreed in Veldhoven: 'De schrik zit er flink in'

VELDHOVEN - De schrik zit er goed in bij Frédéric Lebredonchel. Hij zag vrijdagmiddag hoe een auto een terras opreed in Veldhoven. "De auto reed plankgas en raakte het terras vol."

Rond kwart voor vijf verscheen de auto uit het niets vanuit een steegje op het Meiveld, waar auto's normaal gesproken niet mogen komen. Met hoge snelheid reed de wagen in de richting van restaurant D'n Burgemister. "Maar hij week af en raakte vervolgens vol het terras", vertelt Frédéric.



De auto miste de tafels waar de meeste mensen aan zaten, maar een vrouw werd wel geraakt. "Ze zat klem tussen de auto en haar stoel." Vijf mensen raakten lichtgewond, vier van hen zijn naar omliggende ziekenhuizen gebracht. Alle slachtoffers konden vrij snel weer naar huis.

Dode blik
Frédéric zag het allemaal gebeuren. Hij keek de bestuurder recht in zijn ogen aan. "Hij had een dode blik in zijn ogen, alsof hij niet wist wat hij moest doen. Waarom is hij nog doorgereden? Hij had het terras al vol geramd."

Medewerkers van het restaurant die net waren gearriveerd voor hun avonddienst, schoten meteen te hulp. En ook de ambulance was snel ter plekke. Frédéric is vooral opgelucht dat er maar negen mensen op het terras zaten. "Normaal gesproken is het op vrijdag rond dit tijdstip heel druk. Er spelen altijd heel veel kinderen bij de waterfonteinen voor het restaurant. Het had zeker erger kunnen aflopen."

Geschrokken
Slachtofferhulp heeft zich meteen ontfermd over de werknemers van het restaurant. "We hebben samen aan tafel gezeten en gepraat, iedereen is oké. Met mij gaat het vrij goed nu, denk ik. De schrik zit er uiteraard flink in. Dit maak je niet elke dag mee en dit wil je ook niet meemaken", aldus Frédéric.

http://www.omroepbrabant.(...)zit+er+flink+in.aspx

Niks aan de hand, mensen, gewoon een akkefietje.. c_/
´
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:03:40 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181092075
Dat is wel een hele lange route voor een 'per ongelukje'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181092168
Weer een verwarde man...
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181092460
Aanslag?
5 Ferrari's op videoband!
pi_181092495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:08 schreef oranjevogel1 het volgende:
Weer een verwarde man...
Afkomst bekend ondertussen?
5 Ferrari's op videoband!
pi_181092512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Afkomst bekend ondertussen?
is dat relevant?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181093257
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:03 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is wel een hele lange route voor een 'per ongelukje'.
Per ongeluk door een relatief smalle steeg zonder ook maar een muurtje te raken, om dwars door een hek heen te knallen. :Y
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:30:45 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181093950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Afkomst bekend ondertussen?
Heel benieuwd naar ja. Belangrijkste dingen eerst. Moet toch het onderbuikje kunnen bevredigen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181093964
Sensatie
pi_181094112
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Per ongeluk door een relatief smalle steeg zonder ook maar een muurtje te raken, om dwars door een hek heen te knallen. :Y
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:02 schreef Kim-Holland het volgende:
De auto kwam rond kwart voor vijf op het Meiveld terecht nadat hij via een steeg door twee hekken reed.
2 hekken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181094218
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:36 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

2 hekken.
Twee hekken naast elkaar, een poort dus.



quote:
De automobilist knalde eerst met volle vaart door een hek heen om op het plein te komen.Daarna reed hij door een fontein, waarna hij een bocht naar rechts maakte om daarna het terras te rammen. Uiteindelijk kwam de auto tot stilstand tegen een grote oranje bloembak, waarna de man uitstapte. Handhavers van de gemeente konden hem toen direct aanhouden. Het plein veranderde door het incident in een grote ravage, overal lag glas.
Een 62-jarige man betreft het en de politie zegt dat er geen opzet lijkt te zijn.

Lekker suggestieve OP wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 00:42:03 ]
pi_181094266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Twee hekken naast elkaar, een poort dus.

Kijk nou nog eens goed.

Je kan mij veel vertellen, maar niet dat dit een poort is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181094324
Het zijn 2 hekken ná elkaar. Het is een soort van sluis zegmaar. Die hekken zijn veel te breed om samen dat gangetje af te sluiten. Bovendien staat dat achterste hek gewoon verder naar achter.

Dit is geen poort. Dit zijn 2 hekken die elk ongeveer 2/3de van de doorgang versperren, het voorste hek de linkerkant en het achterste hek de rechterkant.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:45:11 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181094353
Door een hek rijden en geen opzet als je na de fontein een terras ramt?
Wow.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181094361
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:44 schreef vosss het volgende:
Het zijn 2 hekken ná elkaar. Het is een soort van sluis zegmaar. Die hekken zijn veel te breed om samen dat gangetje af te sluiten. Bovendien staat dat achterste hek gewoon verder naar achter.

Dit is geen poort. Dit zijn 2 hekken die elk ongeveer 2/3de van de doorgang versperren, het voorste hek de linkerkant en het achterste hek de rechterkant.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar ik las je post alsof je bedoelde dat hij door twee afzonderlijke hekken was geramd. Op twee locaties zeg maar. Verkeerd geinterpreteerd wellicht.
pi_181094399
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar ik las je post alsof je bedoelde dat hij door twee afzonderlijke hekken was geramd. Op twee locaties zeg maar. Verkeerd geinterpreteerd wellicht.
Het zijn 2 hekken en geen poort en als je dat bedoelde dan had je dat moeten zeggen, want als iedereen maar dingen gaat lopen roepen terwijl ze wat anders bedoelen dan snapt dalijk niemand er nog maar ene sodemieter van! :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181094473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:45 schreef Leandra het volgende:
Door een hek rijden en geen opzet als je na de fontein een terras ramt?
Wow.
Misschien was het een protest tegen de verhoging van de AOW-leeftijd.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:51:50 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181094535
Lijkt een loop- en fietsdoorgang te zijn, de hekken staan dus iets achter elkaar.

Links van de Bakker Bart.
https://goo.gl/maps/9eQo4UUGHNo
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181094556
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:51 schreef Leandra het volgende:
Lijkt een loop- en fietsdoorgang te zijn, de hekken staan dus iets achter elkaar.

https://goo.gl/maps/9eQo4UUGHNo
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:44 schreef vosss het volgende:
Bovendien staat dat achterste hek gewoon verder naar achter.
No shit. Dat zie je toch duidelijk op die foto die al gepost werd?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:54:50 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181094598
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:52 schreef vosss het volgende:

[..]


[..]

No shit. Dat zie je toch duidelijk op die foto die al gepost werd?
Kennelijk was dat niet voor iedereen duidelijk.
2 hekken dus, zoals in de OP.

Maar geen dank hoor :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181094644
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kennelijk was dat niet voor iedereen duidelijk.
2 hekken dus, zoals in de OP.

Maar geen dank hoor :W
Ik was even vergeten dat de gemiddelde vrouw een ruimtelijk inzicht van een zak bedorven aardappelen heeft. Elke man ziet op die foto duidelijk dat het geen poort is maar een sluis. Maargoed, bedankt voor de verduidelijking voor alle vrouwen die niet zien bij die openstaande hekken dat die nooit in het midden kunnen sluiten. :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:00:26 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181094763
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:56 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik was even vergeten dat de gemiddelde vrouw een ruimtelijk inzicht van een zak bedorven aardappelen heeft. Elke man ziet op die foto duidelijk dat het geen poort is maar een sluis. Maargoed, bedankt voor de verduidelijking voor alle vrouwen die niet zien bij die openstaande hekken dat die nooit in het midden kunnen sluiten. :*
Ik zag dat wel en ging daarom op zoek naar een duidelijke afbeelding zodat anderen het ook kunnen zien.

Geeft verder niet dat je liever tig posts besteedt aan een discussie over 1 of 2 hekken of een poort, terwijl een plaatje je hele discussie overbodig gemaakt had, maar kennelijk heb je ruimtelijk inzicht EN Google-skills nodig om zoiets in één post duidelijk te maken, en dat zal wel onder multitasken vallen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181094796
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:00 schreef Leandra het volgende:
en dat zal wel onder multitasken vallen...
Ja daar zijn jullie dan weer beter in ja :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:02:06 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181094814
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja daar zijn jullie dan weer beter in ja :D
;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181095342
Lage bloedsuikerspiegel?
pi_181095756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:

Lekker suggestieve OP wel.
Wat word er volgens jou in de OP gesuggereerd dan?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181098222
En tot zo ver het verhaal van de verwarde man. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat iemand op een terras inrijdt.
´
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:56:47 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181098432
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:48 schreef Kim-Holland het volgende:
En tot zo ver het verhaal van de verwarde man. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat iemand op een terras inrijdt.
:?
Wat wil je nu zeggen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:59:43 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181098491
Lijkt mij toch een typisch bejaarden accident.
Hé, mijn auto remt niet; dan moet ik dus nog harder op het gaspedaal trappen. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:07:18 #30
74056 crew  ToT
pi_181098599
Lijkt me geen aanslag maar idd meer een psychisch gestoorde (jongere) oudere.
Misschien een beroerte gehad of zo, gezien ook de dode blik in z'n ogen.
pi_181098628
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:59 schreef Hyperdude het volgende:
Lijkt mij toch een typisch bejaarden accident.
Hé, mijn auto remt niet; dan moet ik dus nog harder op het gaspedaal trappen. :')
Of een hartaanval beroerte.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 10:11:21 ]
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:10:12 #32
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181098641
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Of een hartaanval.
Zou ook goed kunnen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_181098708
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

:?
Wat wil je nu zeggen?
Precies dat wat ik schreef..tot zo ver het verhaal van de verwarde man die op een terras inreed.

De personenauto, die bestuurd werd door een 62-jarige man uit Veldhoven, reed rond 16:45 uur dwars door een smal toegangshek tussen Jamin en Bakker Bart het Meiveld op. Vervolgens reed hij door de fonteintjes, waar op dat moment gelukkig geen kinderen aan het spelen waren, om daarna een scherpe bocht te maken en het terras op te rijden. Daar bleef de auto kort stilstaan om vervolgens door te rijden. Maar enkele meters verder kwam de auto tegen een grote oranje bloembak tot stilstand. De ogenschijnlijk verwarde man wilde aanvankelijk weglopen, maar werd staande gehouden door een persoon van de handhaving totdat de politie arriveerde.
[omroep Veldhoven]
´
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:28:50 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181099029
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:13 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Precies dat wat ik schreef..tot zo ver het verhaal van de verwarde man die op een terras inreed.

De personenauto, die bestuurd werd door een 62-jarige man uit Veldhoven, reed rond 16:45 uur dwars door een smal toegangshek tussen Jamin en Bakker Bart het Meiveld op. Vervolgens reed hij door de fonteintjes, waar op dat moment gelukkig geen kinderen aan het spelen waren, om daarna een scherpe bocht te maken en het terras op te rijden. Daar bleef de auto kort stilstaan om vervolgens door te rijden. Maar enkele meters verder kwam de auto tegen een grote oranje bloembak tot stilstand. De ogenschijnlijk verwarde man wilde aanvankelijk weglopen, maar werd staande gehouden door een persoon van de handhaving totdat de politie arriveerde.
[omroep Veldhoven]
Duidelijk. Oh nee.
Tot zover.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181099345
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Duidelijk. Oh nee.
Tot zover.
Ja ik weet niet, hoor. Door willen rijden nadat je een terras omver hebt gereden en daarna willen weglopen vind ik een beetje raar. Jij niet, dus?

Ik ga de proef op de som nemen vandaag; ik ga met mijn fiets dwars door hekken heen om vervolgens een heel terras mee te nemen en als het ff kan ook wat kindertjes die bij fonteintjes spelen. Ik doe net alsof ik gek ben [...], probeer snel weg te fietsen maar knal tegen een bloempot aan bij de Zeeman. Kut, voorband naar de klote dus snel proberen weg te rennen.

Ben benieuwd wat de media daarvan gaat maken..
´
pi_181099439
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja ik weet niet, hoor. Door willen rijden nadat je een terras omver hebt gereden en daarna willen weglopen vind ik een beetje raar. Jij niet, dus?

Ik ga de proef op de som nemen vandaag; ik ga met mijn fiets dwars door hekken heen om vervolgens een heel terras mee te nemen en als het ff kan ook wat kindertjes die bij fonteintjes spelen. Ik doe net alsof ik gek ben [...], probeer snel weg te fietsen maar knal tegen een bloempot aan bij de Zeeman. Kut, voorband naar de klote dus snel proberen weg te rennen.

Ben benieuwd wat de media daarvan gaat maken..
Ik snap eerlijk gezegd ook nog steeds niet wat je probeert te zeggen. Draai eens niet om de hete brij heen.
pi_181099523
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik snap eerlijk gezegd ook nog steeds niet wat je probeert te zeggen. Draai eens niet om de hete brij heen.
Dat weet je best. Maar hier mag je niet zeggen dat het gewoon op een aanslag lijkt want dan krijg je heel FOK! over je heen. :9
´
pi_181099558
Laten we eerst maar afwachten wat die 62-jarige man zelf te vertellen heeft.
ROBODEMONS..................|:(
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:03:26 #39
74056 crew  ToT
pi_181099566
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat weet je best. Maar hier mag je niet zeggen dat het gewoon op een aanslag lijkt want dan krijg je heel FOK! over je heen. :9
Meh, in dit geval lijkt het me niet zo. Maar hopelijk volgt er meer info. :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:03:55 #40
74056 crew  ToT
pi_181099574
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:03 schreef Morrigan het volgende:
Laten we eerst maar afwachten wat die 62-jarige man zelf te vertellen heeft.
Ik verwacht weinig in de richting van "Allahu akhbar" eigenlijk. ;)
pi_181099631
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik verwacht weinig in de richting van "Allahu akhbar" eigenlijk. ;)
Want alleen als het een hakbar is is het aanslagwaardig? Genoeg witte psycho's die ergens boos op zijn..
´
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:10:20 #42
74056 crew  ToT
pi_181099676
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:07 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Want alleen als het een hakbar is is het aanslagwaardig? Genoeg witte psycho's die ergens boos op zijn..
Ahh op die manier. :)
Mja zoiets zou je een aanslag kunnen noemen, hoewel daar de meningen volgens mij wel over verdeeld zijn. Aanslagen zijn normaal gesproken met een ideologische drijfveer.
pi_181099724
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Ahh op die manier. :)
Mja zoiets zou je een aanslag kunnen noemen, hoewel daar de meningen volgens mij wel over verdeeld zijn. Aanslagen zijn normaal gesproken met een ideologische drijfveer.
Mja...ik wacht wel af wat het verhaal erachter is. ALS we dat nog te lezen krijgen..
´
pi_181100449
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:13 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Mja...ik wacht wel af wat het verhaal erachter is. ALS we dat nog te lezen krijgen..
Ga de 62 jarige man interviewen en plaats hier je verslag. ^O^
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:14:40 #45
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181101792
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Of een hartaanval beroerte.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:10 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Zou ook goed kunnen.
Over het algemeen stap je dan niet zelf uit, nadat je voertuig tot stilstand is gekomen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181101885
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:44 schreef vosss het volgende:
Het zijn 2 hekken ná elkaar. Het is een soort van sluis zegmaar. Die hekken zijn veel te breed om samen dat gangetje af te sluiten. Bovendien staat dat achterste hek gewoon verder naar achter.

Dit is geen poort. Dit zijn 2 hekken die elk ongeveer 2/3de van de doorgang versperren, het voorste hek de linkerkant en het achterste hek de rechterkant.
Zo'n zig zag hek zeg maar, volgens mij bedoeld om fietsers te laten afstappen, of in ieder geval vaart te verminderen. Die staan hier in de buurt ook overal.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181103825
Waarom zijn het steeds mensen met een verstandige auto die zulke dingen doen. De aanslag op koninginnedag was met een Suzuki Swift en dan deze flapdrol in een Corolla GS :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181103839
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik verwacht weinig in de richting van "Allahu akhbar" eigenlijk. ;)
Misschien was het heerlijk helder heineken
pi_181103860
quote:
VELDHOVEN - De 62-jarige bestuurder die vrijdagmiddag op een terras inreed in Veldhoven, is weer vrijgelaten. De man is verhoord. De politie denkt dat de man geestelijk of lichamelijk niet in orde was op het moment van het ongeluk.

Het bloed van de man wordt onderzocht. De politie heeft de bestuurder vrijdagavond laten gaan. Zijn rijbewijs is wel afgepakt.
http://www.omroepbrabant.(...)oedt+geen+opzet.aspx
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:50:52 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181103863
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Die hadden we al hoor :P

[..]

Oh ja. Dan zal ze binnenkort wel weer mokkend verdwijnen. Om een dag later weer terug te keren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181103875
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja. Dan zal ze binnenkort wel weer mokkend verdwijnen. Om een dag later weer terug te keren.
Eerst nog ff huilen in FB dat bepaalde users worden beschermd en er een fok deep state is met allerlei intriges.
pi_181103898
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Die hadden we al hoor :P

[..]

Kom je ook een plasje doen? Be my guest
´
pi_181103918
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eerst nog ff huilen in FB dat bepaalde users worden beschermd en er een fok deep state is met allerlei intriges.
Ook dat klopt. Vooral users die klagen dat een mod hem niet omhoog krijgt.
´
pi_181103947
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ook dat klopt. Vooral users die klagen dat een mod hem niet omhoog krijgt.
En niemand die voor de echte users op komt.

Arm ding.

;(.
pi_181104021
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik ga de proef op de som nemen vandaag; ik ga met mijn fiets dwars door hekken heen om vervolgens een heel terras mee te nemen en als het ff kan ook wat kindertjes die bij fonteintjes spelen. Ik doe net alsof ik gek ben [...], probeer snel weg te fietsen maar knal tegen een bloempot aan bij de Zeeman. Kut, voorband naar de klote dus snel proberen weg te rennen.

Ben benieuwd wat de media daarvan gaat maken..
En?
in a crowd you lose humanity
pi_181104024
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En niemand die voor de echte users op komt.

Arm ding.

;(.
Daarom dat FOK! zijn beste tijd heeft gehad. Zuigers hebben het hier voor het zeggen, evenals users die alleen maar op de man kunnen spelen. Daar hoor jij ook bij. Proficiat! Wees er maar trots op, zo'n kutkarakter ^O^
´
pi_181104035
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 14:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Jij :')
Waarom moet jij [ en nog wat zeikfiguren] altijd persoonlijk worden en reageer je niet op het artikel? Ik heb die mensen niet aangereden, hoor..
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 01:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Ach, kom je weer lekker afzeiken trol?
pi_181104048
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:00 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En?
Niks aan het handje. Niemand gewond, dus ik kon gewoon verder met mijn gare fiets.
´
pi_181104059
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:00 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Meeloper nr zoveel. Pies ff over me heen, dan ben jij ook weer tevree ^O^
´
pi_181104060
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:01 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Niks aan het handje. Niemand gewond, dus ik kon gewoon verder met mijn gare fiets.
Volgende keer een bakfiets nemen, meer kans dat je iemand raakt.
in a crowd you lose humanity
pi_181104081
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja ik weet niet, hoor. Door willen rijden nadat je een terras omver hebt gereden en daarna willen weglopen vind ik een beetje raar. Jij niet, dus?

Ik ga de proef op de som nemen vandaag; ik ga met mijn fiets dwars door hekken heen om vervolgens een heel terras mee te nemen en als het ff kan ook wat kindertjes die bij fonteintjes spelen. Ik doe net alsof ik gek ben [...], probeer snel weg te fietsen maar knal tegen een bloempot aan bij de Zeeman. Kut, voorband naar de klote dus snel proberen weg te rennen.

Ben benieuwd wat de media daarvan gaat maken..
Fietser rijdt zich kapot tegen hek
pi_181104093
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgende keer een bakfiets nemen, meer kans dat je iemand raakt.
Ik zat te denken aan elektrische fiets..schijnt heel hip te zijn tegenwoordig en die dingen gaan nog hard ook
´
pi_181104112
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:03 schreef grimselman het volgende:

[..]

Fietser rijdt zich kapot tegen hek
Is dat een verkapte doodsverwensing?
´
pi_181104115
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:04 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik zat te denken aan elektrische fiets..schijnt heel hip te zijn tegenwoordig en die dingen gaan nog hard ook
Goed idee, die zijn ook zwaarder.
Neem een elektrische bakfiets ^O^
in a crowd you lose humanity
pi_181104183
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:02 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Meeloper nr zoveel. Pies ff over me heen, dan ben jij ook weer tevree ^O^
Heet je Patricia? :@
dag
pi_181104194
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 15:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Meeloper nr zoveel. Pies ff over me heen, dan ben jij ook weer tevree ^O^
Nah, da's meer iets voor [KLB] en [VBL].
En daar kom ik niet. :{w
pi_181104262
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:05 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Is dat een verkapte doodsverwensing?
Nee een antwoord
pi_181104266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:09 schreef Peter het volgende:

[..]

Heet je Patricia? :@
Nee
´
pi_181104459
http://www.omroepbrabant.(...)oedt+geen+opzet.aspx

Bestuurder vrij gelaten politie vermoed geen opzet. Wat erg nou voor alle ramp terreur toeristen. :D
pi_181104530
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:22 schreef Basp1 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)oedt+geen+opzet.aspx

Bestuurder vrij gelaten politie vermoed geen opzet. Wat erg nou voor alle ramp terreur toeristen. :D
De politie doet ook mee aan het complot hè
pi_181104553
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:22 schreef Basp1 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)oedt+geen+opzet.aspx

Bestuurder vrij gelaten politie vermoed geen opzet. Wat erg nou voor alle ramp terreur toeristen. :D
Nee, hoor, helemaal niet erg. Altijd fijn om snel duidelijk te krijgen en fijn dat de beste man weer verward lekker naar buiten kan. :)

Eind goed, al goed!
´
pi_181112517
Misschien was het het laatste tafeltje. Dan zorg ik ook dat ik er als de kippen bij ben. Anders kan je weer wachten of moet je elders gaan acclimatiseren.
pi_181112573
En laten jullie Kim allemaal eens heel gauw met rust, want dat is een topwijf.
pi_181112678
Ben benieuwd of Geenstijl de complete naam van de chauffeur nog gaat publiceren...

Gewoon ook om te bewijzen dat ze dat heus niet enkel bij buitenlands klinkende namen doen...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')