abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182289087
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:29 schreef wuuht het volgende:

[..]

nee, al die dingen ga je ook genoeg merken op 1080p. Hij doet aan supersampling als je op 1080p speelt en sommige games hebben tegenwoordig presets waaruit je kan kiezen zoals prioritiseer FPS of graphics.
Heb inderdaad geen 4k tv. Een pro maakt het wel meteen weer een stuk duurder. Helemaal voor mij aangezien ik de PS4 alleen hiervoor ga aanschaffen.

Ik ga hem waarschijnlijk vooral op mijn beamer spelen; full HD.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 12:05:02 #182
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182291026
Als het in FPS zoveel scheelt zou ik het wel overwegen. Vond GTA V op de PS3 toen echt ruk op bepaalde stukken door de lage FPS ;(
pi_182291205
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:05 schreef IrishBastard het volgende:
Als het in FPS zoveel scheelt zou ik het wel overwegen. Vond GTA V op de PS3 toen echt ruk op bepaalde stukken door de lage FPS ;(
ja dat was echt vreselijk op de vorige gen consoles
  woensdag 3 oktober 2018 @ 12:28:33 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182291509
Ik zou een xbone x halen, de fans op de ps4 pro zijn nog tering luid zit je lekker in de bossen hoor je die jet opstijgen

plus krachtiger dan een ps4
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182292846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou een xbone x halen, de fans op de ps4 pro zijn nog tering luid zit je lekker in de bossen hoor je die jet opstijgen

plus krachtiger dan een ps4
Redelijk mee eens, afhankelijk van waar je hebt het staan, afstand etc.

Maar soms ligt het ook aan de plaatsing, zo heb ik recent mijn ps4 pro bij de computer gezet plus gekoppeld aan de monitor.(omdat zoontje van 2 het nu leuk vind met een hamer overal op te slaan zoals de tv :’) )

Maar ik denk goh die fans klinken wel luid opeens, bemerkte al gauw dat ik de achterkant te dicht op de muur had geplaatst, stuk ervanaf en scheelde echt best veel.

Daarbij maakt het misschien ook uit of je headphones gebruikt wat ik wel doe, en dan hoor ik sowieso praktisch niks meer.

Dat gezegd hebbende, de xbox one x is qua hardware en koeling beduidend beter.
Het is dat sony vooral met games kan schermen, maar qua hardware heeft xbox wel gewonnen alsnog.
pi_182292961
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
qua hardware heeft xbox wel gewonnen
Dit.

Elke recente game die op beide consoles te verkrijgen is draait beter op de One X en ziet er beter :)uit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182293309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou een xbone x halen, de fans op de ps4 pro zijn nog tering luid zit je lekker in de bossen hoor je die jet opstijgen

plus krachtiger dan een ps4
Dat is voor jou genoeg om een one x te halen ipv een ps4 pro? Of zeg je dit omdat hij al aangeeft dat ie echt alleen rdr2 wilt spelen?
pi_182293441
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:11 schreef wuuht het volgende:

[..]

Dat is voor jou genoeg om een one x te halen ipv een ps4 pro? Of zeg je dit omdat hij al aangeeft dat ie echt alleen rdr2 wilt spelen?
Ik heb er ook een ps4 pro voor gekocht hoor, maar wel spijt van achteraf omdat gewoon de bouwkwaliteit ( niet qua materiaal! Maar letterlijk bouw) gewoon niet zo netjes is.

Luide fans, kans is groot op coil whine wat echt rete irritant kan zijn.

Maar omdat ik al preorders heb staan via psn store, heb ik geen trek het alsnog apart voor de xbox one x te kopen.

Nieuw zijn ze beide trouwens nagenoeg gelijk in prijs, het is in ieder geval het overwegen waard lijkt mij.
pi_182293699
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Redelijk mee eens, afhankelijk van waar je hebt het staan, afstand etc.

Maar soms ligt het ook aan de plaatsing, zo heb ik recent mijn ps4 pro bij de computer gezet plus gekoppeld aan de monitor.(omdat zoontje van 2 het nu leuk vind met een hamer overal op te slaan zoals de tv :’) )

Maar ik denk goh die fans klinken wel luid opeens, bemerkte al gauw dat ik de achterkant te dicht op de muur had geplaatst, stuk ervanaf en scheelde echt best veel.

Daarbij maakt het misschien ook uit of je headphones gebruikt wat ik wel doe, en dan hoor ik sowieso praktisch niks meer.

Dat gezegd hebbende, de xbox one x is qua hardware en koeling beduidend beter.
Het is dat sony vooral met games kan schermen, maar qua hardware heeft xbox wel gewonnen alsnog.
Ik hoor mijn PS4 nooit tijdens het spelen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182293759
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik hoor mijn PS4 nooit tijdens het spelen.
Nogmaals ligt aan afstand.
Als ik t in de huiskamer heb staan dan doen de normale leefgeluiden het ook overstemmen.
Maar niet iedereen heeft die luxe of heeft een andere setup etc.
pi_182294017
Maar degene die hier al een PS4 hebben. Overwegen jullie dan ook de overstap naar de Pro?
pi_182294066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar degene die hier al een PS4 hebben. Overwegen jullie dan ook de overstap naar de Pro?
Ik ben overgestapt nadat ik een 4k tv heb gehaald :)
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:53:45 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182294121
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:11 schreef wuuht het volgende:

[..]

Dat is voor jou genoeg om een one x te halen ipv een ps4 pro? Of zeg je dit omdat hij al aangeeft dat ie echt alleen rdr2 wilt spelen?
Ik denk als je RDR2 optimaal wilt spelen dat je qua hardware beter uitbent met de Xbox One X. Voor de rest heeft de console voor mij persoonlijk weinig interessante exclusives.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182294219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar degene die hier al een PS4 hebben. Overwegen jullie dan ook de overstap naar de Pro?
Nee, ik heb een 4K tv, maar geen Oled/HDR. Dus voor mij is de upgrade het niet waard. Als mijn PS4 500GB zou zijn, dan misschien wel. Maar met een 1TB PS4 ga ik geen Pro of One X kopen. Daarnaast zal er over +/- 2 jaar weer een nieuwe generatie consoles uitkomen, beetje zonde om nu dan een PS4.5 te kopen.
pi_182294232
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar degene die hier al een PS4 hebben. Overwegen jullie dan ook de overstap naar de Pro?
nee man, ik ben maar een casual gamer die af en toe speelt... nu zal dat straks met RDR2 wel wat vaker zijn maar ga er niet een nieuwe console voor halen als ik er al 1 heb staan waarop ie ook draait...

wacht ik liever op de nieuwe generatie consoles...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182294260
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik denk als je RDR2 optimaal wilt spelen dat je qua hardware beter uitbent met de Xbox One X. Voor de rest heeft de console voor mij persoonlijk weinig interessante exclusives.
PlayStation heeft wel weer een speciale deal met rockstar dacht ik, dlc enzo. Maarja voor de hardware idd one x
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:05:57 #197
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_182294309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar degene die hier al een PS4 hebben. Overwegen jullie dan ook de overstap naar de Pro?
Ben mede vanwege RDD2 overgestapt op een Pro icm een 4K OLED tv. Vriend van me heeft dezelfde setup, wel andere TV, en zag echt duidelijk een verschil.

Pro kopen zonder 4K tv heeft nagenoeg geen zin al beweren anderen van wel.

Ik merk overigens niks van die luide fans. Al aardig wat games erop gespeeld maar merk niets en zit op zo'n twee meter afstand.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:06:27 #198
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_182294317


[ Bericht 100% gewijzigd door Black-Hole op 03-10-2018 15:06:45 ]
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 15:36:22 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182294817
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Redelijk mee eens, afhankelijk van waar je hebt het staan, afstand etc.

Maar soms ligt het ook aan de plaatsing, zo heb ik recent mijn ps4 pro bij de computer gezet plus gekoppeld aan de monitor.(omdat zoontje van 2 het nu leuk vind met een hamer overal op te slaan zoals de tv :’) )

Maar ik denk goh die fans klinken wel luid opeens, bemerkte al gauw dat ik de achterkant te dicht op de muur had geplaatst, stuk ervanaf en scheelde echt best veel.

Daarbij maakt het misschien ook uit of je headphones gebruikt wat ik wel doe, en dan hoor ik sowieso praktisch niks meer.

Dat gezegd hebbende, de xbox one x is qua hardware en koeling beduidend beter.
Het is dat sony vooral met games kan schermen, maar qua hardware heeft xbox wel gewonnen alsnog.
vindt*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:33:07 #200
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182295989
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nee man, ik ben maar een casual gamer die af en toe speelt... nu zal dat straks met RDR2 wel wat vaker zijn maar ga er niet een nieuwe console voor halen als ik er al 1 heb staan waarop ie ook draait...

wacht ik liever op de nieuwe generatie consoles...
dit :)
pi_182297129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

vindt*
Af en toe he..af en toe.. :(
pi_182300347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar degene die hier al een PS4 hebben. Overwegen jullie dan ook de overstap naar de Pro?
Ben maand geleden overgestapt, maar heb ook een 4k tv. Zonder het direct te kunnen vergelijken zag ik dat bijv far cry er beduidend beter uitzag en ook soepeler liep. Je pro gaat ook hogere verkoopwaarde hebben als je er vanaf wil.

Maar laten we wel wezen, je wil toch gewoon de beste ps4 hebben. Dan kan je ook nog eens fatsoenlijk horizon zero dawn en god of war spelenl, hij is iets van 20% beter.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 3 oktober 2018 @ 23:20:08 #203
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_182306563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar degene die hier al een PS4 hebben. Overwegen jullie dan ook de overstap naar de Pro?
Als ik niet net een huis had gekocht zou ik sowieso de overstap maken. Ik heb er nu eigenlijk ook geen ruzie met moeders de vrouw voor over. :P
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 05:46:10 #204
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182309124
Het is echt niet alsof die Pro merkbaar beter is qua pretaties.

Zelfs bij Dead Cells zie ik merkbare FPS drops :')
pi_182311527
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nee man, ik ben maar een casual gamer die af en toe speelt... nu zal dat straks met RDR2 wel wat vaker zijn maar ga er niet een nieuwe console voor halen als ik er al 1 heb staan waarop ie ook draait...

wacht ik liever op de nieuwe generatie consoles...
Dit gevoel heb ik ook wel een beetje. Ik speel af en toe (of in dit geval in een maand waarschijnlijk veel en dan nooit meer).

Ga ik veel meer plezier hebben aan een PS4 pro? Weet ik niet. Helemaal omdat ik geen 4k tv heb.
pi_182311554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:52 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Ben maand geleden overgestapt, maar heb ook een 4k tv. Zonder het direct te kunnen vergelijken zag ik dat bijv far cry er beduidend beter uitzag en ook soepeler liep. Je pro gaat ook hogere verkoopwaarde hebben als je er vanaf wil.

Maar laten we wel wezen, je wil toch gewoon de beste ps4 hebben. Dan kan je ook nog eens fatsoenlijk horizon zero dawn en god of war spelenl, hij is iets van 20% beter.
Dat laatste heb ik niet echt. Ik wil vooral deze game spelen omdat ik deel 1 al gruwelijk vond. Ik ga geen andere spellen spelen. Of ik het 150 euro leuker ga vinden op een PS4 pro is een beetje de vraag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2018 10:16:34 ]
pi_182311576
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:05 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ben mede vanwege RDD2 overgestapt op een Pro icm een 4K OLED tv. Vriend van me heeft dezelfde setup, wel andere TV, en zag echt duidelijk een verschil.

Pro kopen zonder 4K tv heeft nagenoeg geen zin al beweren anderen van wel.

Ik merk overigens niks van die luide fans. Al aardig wat games erop gespeeld maar merk niets en zit op zo'n twee meter afstand.
Dank voor je reactie. Vooral over de toevoeging dat het zonder upgrade van je tv niet heel erg de moeite is.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:59 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Nee, ik heb een 4K tv, maar geen Oled/HDR. Dus voor mij is de upgrade het niet waard. Als mijn PS4 500GB zou zijn, dan misschien wel. Maar met een 1TB PS4 ga ik geen Pro of One X kopen. Daarnaast zal er over +/- 2 jaar weer een nieuwe generatie consoles uitkomen, beetje zonde om nu dan een PS4.5 te kopen.
500gb past toch ook? Spel is 100gb toch?
pi_182311958
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Vooral over de toevoeging dat het zonder upgrade van je tv niet heel erg de moeite is.

[..]

500gb past toch ook? Spel is 100gb toch?
Past zeker! Maar dan is je PS4 al vol met 5-6 games. Dus qua speelgemak zou ik dan misschien wel overwegen om te upgraden. Maar een extra harde schijf is dan ook een optie natuurlijk.
pi_182312034
grote kans dat ik zooi moet verwijderen, maar er zijn dan ook games die ik echt nooit meer speel dus die kunnen er wel af...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182312052
Anders hang je er een externe harde schijf aan :Y)
SOONY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')