abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181097925
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:23 schreef Harvest89 het volgende:
Met 1000 miljard kun je veel problemen oplossen. Je zou bijvoorbeeld islamitische en niet-westerse "vluchtelingen" en immigranten een gedwongen enkele vliegreis cadeau geven naar het land van herkomst. Het is ook genoeg geld om een flink aantal moskeeën en islamitische scholen te slopen.

Maar blijkbaar zijn spoorlijnen en vliegvelden belangrijker.
vooral die vliegvelden....en maar klagen over CO2
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181097959
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Heeft planeet aarde helemaal niet nodig. Minder mensen is een beter klimaat. Een ware logica die (dom)links maar niet schijnt te bevatten.
Dit dus, maar hoor jij daar wel eens een debat over....met links?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181097975
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:12 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik heb het niet over aarde, maar over Europa.
Met de huizenprijzen zoals ze zijn, geldt dat zeer zeker voor Europa
(Nietzsche)
pi_181097982
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:10 schreef Jellereppe het volgende:
Daarmee hadden ze de geboortecijfers van Europeanen omhoog kunnen krijgen. Dat moet met 1000 miljard en een stevige marketingcampagne wel lukken. Nieuw jong vlees, goed voor de toekomst.

Zonder massa-immigratie waren de huidige geboortecijfers wel ok. Prachtig continent met ruimte voor mens en natuur.
Rijke oudere heteroseksuele blanke mannen zijn de nieuwe Joden.
pi_181098025
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zonder massa-immigratie waren de huidige geboortecijfers wel ok. Prachtig continent met ruimte voor mens en natuur.
Ik ben bang dat het vloeken in de kerk is, volgens mij zijn de meeste Fokkers, man, ongehuwd zonder kinderen! En ook van plan de status quo zo te houden!
(Nietzsche)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')