abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:49:30 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181084123
Er is in Pol nog geen centraal oh my God wat doet die gek nu weer topic, dus dacht ik, bij deze
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:51:54 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181084167
Trump twittert Turkse lira verder naar beneden

Tijdens een toespraak van de Turkse minister van Financiën meldde Trump de heffingen op staal en aluminium uit Turkije te verdubbelen naar respectievelijk 50 procent en 20 procent.

Turkije exporteerde in 2017 voor 1 miljard dollar aan staal en 60 miljoen dollar aan aluminium naar de Verenigde Staten. De nieuwe belastingen kosten de Turkse economie op basis daarvan waarschijnlijk enkele honderden miljoenen dollars.

De lira daalde na de tweet kort naar een waarde van 7,25 lira ten opzichte van de euro en rond 15.30 uur moest voor een euro maar liefst 7,50 lira worden neergelegd.


https://www.nu.nl/economi(...)neden.amp?redirect=1
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181092716
Vraag me af hoe lang het duurt voor hij door krijgt dat hij wereldwijd de koersen kan beïnvloeden en dus alleen maar even wat 'tips' aan maten hoeft te geven. Als hij het al niet doet.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_181092738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
Vraag me af hoe lang het duurt voor hij door krijgt dat hij wereldwijd de koersen kan beïnvloeden en dus alleen maar even wat 'tips' aan maten hoeft te geven. Als hij het al niet doet.
Oh god dat wordt een tweetfestijn
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:31:56 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181097845
Naaste medewerkster van Donald doet en boekje over hem open.
https://www.theguardian.c(...)elations-about-trump
Omarosa Manigault Newman Werkte als voor hem sinds de dagen van reality tv
Aanstaande zondag zit zij bij “meet the Press” op NBC
Het boek ( Unhinged: An Insider's Account of the Trump White House ) is vanaf 14 Aug te koop
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181098791
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Naaste medewerkster van Donald doet en boekje over hem open.
https://www.theguardian.c(...)elations-about-trump
Omarosa Manigault Newman Werkte als voor hem sinds de dagen van reality tv
Aanstaande zondag zit zij bij “meet the Press” op NBC
Het boek ( Unhinged: An Insider's Account of the Trump White House ) is vanaf 14 Aug te koop
Nadeel is dat je natuurlijk niet weet wat aangedikt is, wat volledig uit het perspectief van Omarosa is (die Trump toch al niet mocht, dus alles wat hij zegt/doet negatief perspectief geeft) en wat gewoon ronduit verdraaid/uit de context is gerukt. Vind het altijd heerlijk smeuiig, maar zonder opnames... Op Fire&Fury was ook behoorlijk wat af te dingen achteraf.

Maar indien waarheidsgetrouw, bevestigt dit natuurlijk wel weer precies het beeld van Trump dat alle anti-Trumpers al hebben (inclusief moi).

Het interessante van Trump is dat ie altijd van die bizarre proefballonnetjes oplaat en dat bij negatieve respons weer af kan doen als 'grapje'. Trumpfans zien het dan inderdaad gewoon als grapje, maar als je een beetje mensenkennis bezit en toon/intonatie mee pakt, dan hoor je een ondertoon van serieus zijn. Je weet gewoon dat als zo'n Omarosa als grap zegt 'topidee!' bij het zweren op Art of the Deal, Trump dat vervolgens ook bij anderen gaat pitchen om te kijken of het echt mogelijk zou zijn, niet inziend dat het daadwerkelijk belachelijk is.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')