abonnement Unibet Coolblue
pi_181082782
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Ronderotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BobbyMcGee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B.ertha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AN.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ereshkigal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
douche-eendje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

In het vorige topic uitgezwaaid:
pi_181083781
Bedankt allemaal 😘
21 augustus heb ik al mijn eerste echo. Spannend zeg.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:53:12 #3
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181084183
Lekker snel! Hoe ver zou je nu zijn?
pi_181084483
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:27 schreef Gaddle het volgende:
Bedankt allemaal 😘
21 augustus heb ik al mijn eerste echo. Spannend zeg.
Ik duim voor een mooie knipper. O+
pi_181084988
Ooh! Gaddle! Wat waanzinnig! Van harte! O+
pi_181085368
Feli Gaddle! *O*
pi_181085920
Gefeliciteerd Gaddle *O* Fijn dat je zo snel terecht kan!

En nog een :* voor Bertha en douche eendje. Het is soms gewoon ook allemaal een beetje te veel. Opladen heb je dan nodig.
pi_181086274
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Lekker snel! Hoe ver zou je nu zijn?
In het ziekenhuis zeggen ze dat je "2 weken" zwanger bent vanaf het moment van insemineren.
Ik vind dat echt gek klinken. Dat was 18 juli, dus dat is dan ongeveer 5 weken.
pi_181088651
Gefeliciteerd Gaddle! O+ *O*
Het zwangerentopic heeft ook weer aanwas nodig :)
Shine bright like a diamond.
pi_181090118
Ja Gaddle wat een fijn nieuws na zo’n eerdere negatieve test! Gefeliciteerd *O*
♥ J & S
pi_181091294
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:46 schreef Gaddle het volgende:

[..]

In het ziekenhuis zeggen ze dat je "2 weken" zwanger bent vanaf het moment van insemineren.
Ik vind dat echt gek klinken. Dat was 18 juli, dus dat is dan ongeveer 5 weken.
Dat is bij elke zwangerschap zo :Y
Dat is vroeger ontstaan voor het bestaan van echo's, omdat ze niet altijd wisten wanneer je bevrucht bent maar wel heel zeker dat baby's meestal 40 weken na de laatste menstruatie kwamen. En dat is door de boot genomen twee weken voor de ovulatie (=inseminatie). Je bent eigenlijk maar 38 weken zwanger maar krijgt dus twee weken gratis, daardoor zijn het er uiteindelijk 40.
pi_181092260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:46 schreef Gaddle het volgende:

[..]

In het ziekenhuis zeggen ze dat je "2 weken" zwanger bent vanaf het moment van insemineren.
Ik vind dat echt gek klinken. Dat was 18 juli, dus dat is dan ongeveer 5 weken.
Klopt, de eisprong is ongeveer 2 weken na de menstruatie en pas dan bij de bevruchting begint het. Maar ze tellen van oudsher na de laatste menstruatie. Dus die 2 weken slaan nergens op.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:50:28 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181092980
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:30 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat is bij elke zwangerschap zo :Y
Dat is vroeger ontstaan voor het bestaan van echo's, omdat ze niet altijd wisten wanneer je bevrucht bent maar wel heel zeker dat baby's meestal 40 weken na de laatste menstruatie kwamen. En dat is door de boot genomen twee weken voor de ovulatie (=inseminatie). Je bent eigenlijk maar 38 weken zwanger maar krijgt dus twee weken gratis, daardoor zijn het er uiteindelijk 40.
Ik ben hier inmiddels zo aan gewend dat ik raar zat te kijken toen iemand zei 3 weken zwanger te zijn _O- :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181096546
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben hier inmiddels zo aan gewend dat ik raar zat te kijken toen iemand zei 3 weken zwanger te zijn _O- :')
Oja, dat geloof ik ja :D
pi_181097289
Poeh mijn lijf maakt het nog even spannend. Ik ging gisteravond toch ineens vloeien. Daar word ik wel een beetje onzeker van.
Eerst helder en daarna werd het bruinig. Ik heb gewoon slecht van geslapen.
pi_181099233
:X oei.. dat snap ik gaddle..
Hoe is het nu?
Ik hoop dat het hierbij blijft :*
pi_181099319
Hopelijk is het gewoon iets van een innestelingsbloeding. :*
Shine bright like a diamond.
pi_181099941
Oh, niet relaxt! Het hoeft helemaal niets te betekenen he :*
pi_181100709
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:38 schreef AN. het volgende:
:X oei.. dat snap ik gaddle..
Hoe is het nu?
Ik hoop dat het hierbij blijft :*
Ik heb buikpijn, maar het vloeit niet meer of minder. Het is een beetje hetzelfde.
Ik probeer een beetje afleiding te zoeken.
Bedankt dames 💋
pi_181101144
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:14 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ik heb buikpijn, maar het vloeit niet meer of minder. Het is een beetje hetzelfde.
Ik probeer een beetje afleiding te zoeken.
Bedankt dames 💋
Hmpf. Stom.
Succes met afleiding zoeken :*
Ik blijf keihard duimen!
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:10:47 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181101736
Ah Gaddle dat is ook heel spannend! Maar het hoeft helemaal niets te zeggen he? Succes met deze spannende tijd :*

Ik ben gisteren door mijn arts gebeld, degene die me ook geopereerd heeft. De patholoog heeft het weefsel uit de eierstok onderzocht en daar zaten placentaresten in. Nu is het dus 100% zeker een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, al had ik niet anders verwacht. Het vruchtje zelf hebben ze niet teruggevonden, die is waarschijnlijk in mijn buiholte terecht gekomen samen met een kwart liter bloed :X

Verder nog wat vragen gesteld over hoe het lichamelijk nu werkt. Het is inderdaad zo dat de linker eileider het overneemt als je de rechter niet meer hebt. Alleen die van mij werkt dus niet goed dus de kans is klein, maar er is een kans.

Daarnaast is het geen optie om die linker eileider door te spuiten. Dat doen ze eigenlijk alleen wanneer de eileider goed genoeg is om een extra kans te geven op zwangerschap.

Ook ben ik sinds gisteren weer gaan vloeien -O- Volgens de arts kan dit alweer een menstruatie zijn (vind dit wel erg vroeg op dag 18!) of een ovulatiebloeding.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:49:51 #22
269689 crew  Viv
pi_181103835
Gaddle wat ontzettend naar, hopelijk is het onschuldig. :*
pi_181121379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:10 schreef MaJo het volgende:
Ah Gaddle dat is ook heel spannend! Maar het hoeft helemaal niets te zeggen he? Succes met deze spannende tijd :*

Ik ben gisteren door mijn arts gebeld, degene die me ook geopereerd heeft. De patholoog heeft het weefsel uit de eierstok onderzocht en daar zaten placentaresten in. Nu is het dus 100% zeker een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, al had ik niet anders verwacht. Het vruchtje zelf hebben ze niet teruggevonden, die is waarschijnlijk in mijn buiholte terecht gekomen samen met een kwart liter bloed :X

Verder nog wat vragen gesteld over hoe het lichamelijk nu werkt. Het is inderdaad zo dat de linker eileider het overneemt als je de rechter niet meer hebt. Alleen die van mij werkt dus niet goed dus de kans is klein, maar er is een kans.

Daarnaast is het geen optie om die linker eileider door te spuiten. Dat doen ze eigenlijk alleen wanneer de eileider goed genoeg is om een extra kans te geven op zwangerschap.

Ook ben ik sinds gisteren weer gaan vloeien -O- Volgens de arts kan dit alweer een menstruatie zijn (vind dit wel erg vroeg op dag 18!) of een ovulatiebloeding.
Sterkte meid. Het is iig fijn dat het allemaal niet voor niets is gebeurd.
Wel heel heftig allemaal. Hopelijk kan je het in de toekomst een plaatsje voor jezelf geven.
Ik denk aan je. Sterkte 💋💋
pi_181122688
Even kort vanaf vakantie..
Gaddle gefeliciteerd!! *O* ik duim dat alles goed blijft gaan!

Een :* voor bertha AN en douche-eendje. Hopelijk gaat het gauw weer iets beter. En bertha, fijne vakantie! Ik merk in ieder geval dat het weer lekker afleid.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181151462
Gaddle, hoe gaat het nu? :)

Majo :*. Het blijft zo bizar, het was je zo gegund.

Vandaag is dag 3 van clomid en ik heb weer afscheid genomen van mijn eetlust. Is het spul toch nog ergens goed voor :')
pi_181158567
quote:
17s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:05 schreef douche-eendje het volgende:
Gaddle, hoe gaat het nu? :)

Majo :*. Het blijft zo bizar, het was je zo gegund.

Vandaag is dag 3 van clomid en ik heb weer afscheid genomen van mijn eetlust. Is het spul toch nog ergens goed voor :')
Ik ben van de ergste schrik bekomen. Wel heb ik enorme buikkrampen en vloei nog steeds, maar niet meer zo heftig.
Ik heb alleen nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben. Misschien is het anders als ik de echo gehad heb.

Heb je dat iedere keer gehad clomid? Ik had er ook behoorlijk wat bijwerkingen van. Vooral veel hoofdpijn. Oja en opvliegers.
pi_181159156
Gaddle, ik blijf duimen! Ik had de eerste weken ook veel buikpijn, ik hoor dat vaker.
pi_181161827
Hoop info kreeg je weer Majo. Hoe vond je het om alles te horen?
Ik heb bewondering voor je veerkracht :*
En hoe is het met het vloeien? Is het snel opgehouden? Of toch een menstruatie?

En gaddle, wat rot dat je nog steeds vloeit.
Ik hopp dat je snel een goede echo hebt en dat daarmee je gevoel er over ook fijner wordt :*

En dankje Kirb :*

Douche-eendje, enigszins fijn, die bijwerking..!
Is het wel over zodra je weer klaar bent met de clomid? Ik hoop het!
Want eigenlijk is het natuurlijk gewoon stom! :*

Vandaag had ik weer een echo, gelukkig doet de hogere dosering zijn werk en groeide er keurig twee blaasjes naast elkaar, beide zo’n 13,5 mm.
Woensdag weer een check. Ik hoop dat ze keurig doorgroeien. oO<
pi_181171848
Gaddle ik hoop dat je lijf zich gaat gedragen en je een goede echo hebt.
Ik had de vorige keer ook best last van clomid. Weinig tot geen eetlust,heel snel misselijk. Soms een opvlieger. An, helaas is het niet zo dat als ik klaar ben met de clomid dat de bijwerkingen dan stoppen. Vorige ronde duurde het 2 weken :X
pi_181171997
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:19 schreef douche-eendje het volgende:
Gaddle ik hoop dat je lijf zich gaat gedragen en je een goede echo hebt.
Ik had de vorige keer ook best last van clomid. Weinig tot geen eetlust,heel snel misselijk. Soms een opvlieger. An, helaas is het niet zo dat als ik klaar ben met de clomid dat de bijwerkingen dan stoppen. Vorige ronde duurde het 2 weken :X
Bij mij waren de bijwerkingen pas weg als ik weer ongesteld werd. Bij jou ook?
pi_181173258
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:31 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Bij mij waren de bijwerkingen pas weg als ik weer ongesteld werd. Bij jou ook?
Het werd bij mij de vorige keer minder na de ovulatie.
pi_181176623
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:19 schreef douche-eendje het volgende:
Gaddle ik hoop dat je lijf zich gaat gedragen en je een goede echo hebt.
Ik had de vorige keer ook best last van clomid. Weinig tot geen eetlust,heel snel misselijk. Soms een opvlieger. An, helaas is het niet zo dat als ik klaar ben met de clomid dat de bijwerkingen dan stoppen. Vorige ronde duurde het 2 weken :X
Och, wat balen zeg!
Ik heb (gelukkig!) nooit zo heel veel last gehad van de bijwerkingen van clomid.
Wel het gevoel dat ik mezelf niet was, maar niet van dit soort bijwerkingen.
Rottig!
Snel door naar je ovulatie! ;)
pi_181185394
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:08 schreef AN. het volgende:

[..]

Och, wat balen zeg!
Ik heb (gelukkig!) nooit zo heel veel last gehad van de bijwerkingen van clomid.
Wel het gevoel dat ik mezelf niet was, maar niet van dit soort bijwerkingen.
Rottig!
Snel door naar je ovulatie! ;)
Tsja, dit is cd6 :'). De eerste ronde had ik mijn ovulatie rond cd17 dus ik heb er nog even plezier van :X
pi_181208413
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Tsja, dit is cd6 :'). De eerste ronde had ik mijn ovulatie rond cd17 dus ik heb er nog even plezier van :X
Ai.. :X sterkte :*
Schrale troost, ik ga gezellig met je mee doen.
Vanochtend pregnyl mogen zetten, en daar heb ik steevast last van (hoofdpijn, misselijk en zere borsten).
Wel goed nieuws dus dat m’n eiblaasjes gegroeid waren!
Eentje van 14 en eentje van 19 mm.

Duimen dus maar weer! w/
pi_181208560
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:54 schreef AN. het volgende:

[..]

Ai.. :X sterkte :*
Schrale troost, ik ga gezellig met je mee doen.
Vanochtend pregnyl mogen zetten, en daar heb ik steevast last van (hoofdpijn, misselijk en zere borsten).
Wel goed nieuws dus dat m’n eiblaasjes gegroeid waren!
Eentje van 14 en eentje van 19 mm.

Duimen dus maar weer! w/
Ah gezellig :D. En go eitjes, mooie afmeting!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:09:22 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181251904
Gaddle, hoe gaat het?? zenuwachtig voor de echo dinsdag?

AN. wanneer heb je een vervolg afspraak ( en wat was dat ook al weer? :@ )

DE, hoe gaat het met je hormonen?? ;)

Majo, al bijna klaar voor vakantie? of ben je al weg? :o

wie vergeet ik verder??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181280680
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:09 schreef Barreltje het volgende:
Gaddle, hoe gaat het?? zenuwachtig voor de echo dinsdag?

AN. wanneer heb je een vervolg afspraak ( en wat was dat ook al weer? :@ )

DE, hoe gaat het met je hormonen?? ;)

Majo, al bijna klaar voor vakantie? of ben je al weg? :o

wie vergeet ik verder??
Met mij gaat het oké. Dank je! Ik ben erg zenuwachtig. Ik voel mij ergens tussen vrees en hoop in. Ik wou dat het wachten niet zo lang meer duurde.
Hoe is het met jou?
pi_181291453
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:09 schreef Barreltje het volgende:
Gaddle, hoe gaat het?? zenuwachtig voor de echo dinsdag?

AN. wanneer heb je een vervolg afspraak ( en wat was dat ook al weer? :@ )

DE, hoe gaat het met je hormonen?? ;)

Majo, al bijna klaar voor vakantie? of ben je al weg? :o

wie vergeet ik verder??
Barreltje, je kunt niet alles onthouden toch?! :D
Ik ben qua echo’s etc nu weer even klaar, hopen dat deze ronde ‘gewoon’ gelukt is.
Pas bij menstruatie weer bellen, hormonen, echo’s etc.

Ik heb wel woensdag een afspraak bij de maatschappelijkwerkster van de afdeling fertiliteit.
Ik hoop dat zij wat voor ons/mij kan betekenen.

Hoe is het met jou Barreltje?

En gaddle, dit ís ook een rot tussen tijd.
Hoe laat mag je dinsdag? Sterkte en succes met het wachten :*
pi_181292090
An in de wachtweken dus, succes :) hopelijk is het nu gewoon eens raak!

Gaddle heel veel succes dinsdag :*.

Donderdag hadden we onze intake deel 2. Alles nog eens doorgesproken en indicatie voor ICSI gekregen. Klaar voor de start! Vervolgens werd ik gister ongesteld, dus we gaan nu echt beginnen. Vanavond de eerste prik gonal F en vanaf dag 6 de cetrotide erbij. Morgen even bellen wanneer ik de eerste echo krijg (geloof rond dag 10). Ik vind het ontzettend spannend :X.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 19-08-2018 09:08:19 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181310433
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:09 schreef Barreltje het volgende:
Gaddle, hoe gaat het?? zenuwachtig voor de echo dinsdag?

AN. wanneer heb je een vervolg afspraak ( en wat was dat ook al weer? :@ )

DE, hoe gaat het met je hormonen?? ;)

Majo, al bijna klaar voor vakantie? of ben je al weg? :o

wie vergeet ik verder??
Op en af, de piek is geweest. Eetlust nog altijd minder, maar niet meer het gevoel alsof ik continu moet overgeven. Nu wachten op ovulatie ^O^
pi_181315245
quote:
17s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Op en af, de piek is geweest. Eetlust nog altijd minder, maar niet meer het gevoel alsof ik continu moet overgeven. Nu wachten op ovulatie ^O^
Gelukkig dat je je iets beter voelt. Zit je al dicht tegen je ovulatie aan?
pi_181317406
Wat vervelend dat je zoveel last hebt van de clomid, douche-eendje :{ da's wel echt irritant. Krijg je nu nog een echo om je follikel(s) te volgen of is het nu gewoon proberen en afwachten? Sorry ben het even kwijt.

Majo als je al op vakantie bent, heel veel plezier! Hopelijk kun je even echt goed bijkomen van alles.

Ik heb gister de eerste prik gonal F gezet, zo'n pen is wel handig zeg :Y. Volgende week dinsdag de eerste echo.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181317535
Wat spannend Kirb, de start van jullie ICSI traject. Ik duim dat het voorspoedig mag verlopen voor je :* Zonder al te veel pijn en narigheid.

D-E wat naar dat je zo'n last heb van de clomid. Hopelijk is deze narigheid voor een heel goed doel deze ronde.
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:10:55 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181317564
spannend Kirb!
als je vragen hebt, stel ze hier gerust he! :)

Hier gaat alles goed hoor.. ik merk dat ik de tijd tussen de behandelingen toch ook echt heerlijk vind :@ in November gaan we weer verder en ik moet dus in oktober een 2e scratching doen.. geen problem ^O^

begin September eerst nog een afspraak bij de endocrinoloog.. eens kijken wat daar uit komt, of eea al een beetje is bijgetrokken :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:35:05 #45
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181340902
Succes vandaag, Gaddle! Mijn duimen draaien. Hoe laat mag je?
pi_181340964
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:35 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Succes vandaag, Gaddle! Mijn duimen draaien. Hoe laat mag je?
Dank je! Ik mag om kwart voor drie.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:23:59 #47
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181341433
Spannend Gaddle, ik ga duimen!

AN het was wel even confronterend alle informatie, maar ook wel een afsluiting. Het vloeien is daarna gestopt. Morgen gaan ze een echo maken, ben benieuwd waar ik zit in mijn cyclus.

Barrel ik ben er nog ;) vrijdag vertrekken we :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181347222
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:08 schreef Peacefulll het volgende:
Wat spannend Kirb, de start van jullie ICSI traject. Ik duim dat het voorspoedig mag verlopen voor je :* Zonder al te veel pijn en narigheid.
Bedankt O+

quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:10 schreef Barreltje het volgende:
spannend Kirb!
als je vragen hebt, stel ze hier gerust he! :)

Hier gaat alles goed hoor.. ik merk dat ik de tijd tussen de behandelingen toch ook echt heerlijk vind :@ in November gaan we weer verder en ik moet dus in oktober een 2e scratching doen.. geen problem ^O^

begin September eerst nog een afspraak bij de endocrinoloog.. eens kijken wat daar uit komt, of eea al een beetje is bijgetrokken :)
Dankje :) ik heb al een vraagje eigenlijk! Ik ben wel benieuwd hoe lang je ongeveer bezig bent met stimuleren voordat je de punctie krijgt. Is bij iedereen anders natuurlijk, maar een beetje een richtlijn..? Vergeten te vragen gister op de poli (hadden nog een instructie met de vpk).
Ik ben benieuwd of je waarden inmiddels gestabiliseerd zijn. Hoe voel je je fysiek? Of merkte je het lichamelijk niet echt toen je waarden zo schommelden?

Gaddle, duim duim..

MaJo, bijna weg! Ik wens je veel ontspanning :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181347499
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:15 schreef Kirb het volgende:


Dankje :) ik heb al een vraagje eigenlijk! Ik ben wel benieuwd hoe lang je ongeveer bezig bent met stimuleren voordat je de punctie krijgt. Is bij iedereen anders natuurlijk, maar een beetje een richtlijn..? Vergeten te vragen gister op de poli (hadden nog een instructie met de vpk).
Ik ben benieuwd of je waarden inmiddels gestabiliseerd zijn. Hoe voel je je fysiek? Of merkte je het lichamelijk niet echt toen je waarden zo schommelden?
Ik heb het even voor je nagekeken. Ik heb de laatste ronde gestimuleerd met decapeptyl en later de Menopur erbij, in totaal 20 dagen. Drie dagen later de Pregnyl en weer 2 dagen later de punctie. Ik heb het even gemist, waarmee spuit jij? In ieder geval heel veel succes.

MaJo, fijne vakantie gewenst!

Gaddle, hier wordt hard voor je geduimd ^O^
pi_181347540
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:26 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik heb het even voor je nagekeken. Ik heb de laatste ronde gestimuleerd met decapeptyl en later de Menopur erbij, in totaal 20 dagen. Drie dagen later de Pregnyl en weer 2 dagen later de punctie. Ik heb het even gemist, waarmee spuit jij? In ieder geval heel veel succes.

MaJo, fijne vakantie gewenst!

Gaddle, hier wordt hard voor je geduimd ^O^
Ah kijk, wel andere hormonen. Ik gebruik Gonal F 150 iE vanaf CD2. En dan vanaf dag 6 cetrotide erbij (kort protocol). En dankje :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:31:39 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181347647
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:27 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ah kijk, wel andere hormonen. Ik gebruik Gonal F 150 iE vanaf CD2. En dan vanaf dag 6 cetrotide erbij (kort protocol). En dankje :)
hier was het vanaf cd 3 fostimom en vanaf cd 10 die remmers ( ben even de naam kwijt :X ) cd 14 pregnyl gezet en cd 16 punctie en cd 19 TP
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:32:00 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181347659
ohh en nog een ^O^ voor gaddle.. spannend nu!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181347709
Nou Kirb, je ziet het, het gaat bij iedereen anders! Lekker handig vergelijken zo }:|
pi_181347988
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
Nou Kirb, je ziet het, het gaat bij iedereen anders! Lekker handig vergelijken zo }:|
Haha ja, ach, als er nog wat mensen reageren komt er vast een soort van gemiddelde uit :P.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181348081
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:46 schreef Kirb het volgende:

[..]

Haha ja, ach, als er nog wat mensen reageren komt er vast een soort van gemiddelde uit :P.
:D
pi_181350061
Het zit niet goed helaas. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar ze denken dat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb. 😢
Waarschijnlijk word ik vandaag nog geopereerd.
pi_181350104
:* Gaddle. Wat ontzettend verdrietig en naar! Sterkte.
pi_181350223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:23 schreef Gaddle het volgende:
Het zit niet goed helaas. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar ze denken dat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb. 😢
Waarschijnlijk word ik vandaag nog geopereerd.
Aah nee :( shit zeg Gaddle wat ontzettend rot :* :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181350254
Gaddle, wat heftig, heel veel sterkte :* Wat klote :'(

En wat komt dit toch vaak voor in dit topic ;(
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:38:30 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181350293
Gaddle.. wat rot!
sterkte! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:42:53 #61
269689 crew  Viv
pi_181350346
Jemig alweer hier, heel veel sterkte Gaddle :*
pi_181350406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:23 schreef Gaddle het volgende:
Het zit niet goed helaas. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar ze denken dat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb. 😢
Waarschijnlijk word ik vandaag nog geopereerd.
Heel erg veel sterkte Gaddle :* Wat oneerlijk!
pi_181350525
Oh shit Gaddle ;( sterkte :* :*
pi_181350648
Gaddle, fuck zeg. -O- :*
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:08:56 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181350816
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:23 schreef Gaddle het volgende:
Het zit niet goed helaas. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar ze denken dat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb. 😢
Waarschijnlijk word ik vandaag nog geopereerd.
He bah wat rot, heel veel sterkte :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:15:45 #66
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_181350953
Gaddle wat ontzettend klote. Veel sterkte :*
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:09:34 #67
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181353216
Shit Gaddle... Heel veel sterkte :*
pi_181353685
Oh nee Gaddle wat een rotnieuws. ;( Heel veel sterkte :*
pi_181354171
Wat intens verdrietig Gaddle :'( Sterkte! :*
pi_181354279
Oh nee Gaddle, wat verschrikkelijk. Sterkte met de operatie.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:51:52 #71
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_181355738
Gaddle heel veel sterkte :*
Be happy with the little things in life
pi_181356474
Ach nee, wat een shitzooi. ;( :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181356635
Gaddle, heel veel sterkte ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_181357021
Ach gaddle, wat kut zeg :{
pi_181359675
Gaddle wat verdrietig ;(
Shine bright like a diamond.
pi_181360714
:'( ooh gaddle, wat zuur..

En inderdaad weer hier :{
pi_181360770
Wat verdrietig gaddle! Sterkte!
♥ J & S
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 00:08:16 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181362097
Gaddle al meer nieuws?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181365815
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:23 schreef Gaddle het volgende:

Hoe gaat het met je? :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:10:38 #80
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181366452
Veel sterkte Gaddle :*. Was even benieuwd naar hoe het was gegaan en dan lees je dit. Wat verdrietig toch ;(.
pi_181374315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:08 schreef MaJo het volgende:
Gaddle al meer nieuws?
Na twee echo's en bloedwerk werd er geconstateerd dat ik buitenbaarmoederlijke zwangerschap had.
Ik kon zelf ook zien waar het zat.
Hier gaat het lichamelijk naar omstandigheden oke. Ik ben inderdaad gisteravond (rond 11 uur) geopereerd. Er kwam namelijk eerst een spoedgeval voor. Tijdens de operatie zagen ze dat mijn eileider was gesprongen en daardoor was deze helaas niet te redden.
Sinds begin van de middag ben ik weer lekker thuis. En kan het herstel beginnen.
Bedankt voor de lieve berichtjes :* :*
pi_181374726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:56 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Na twee echo's en bloedwerk werd er geconstateerd dat ik buitenbaarmoederlijke zwangerschap had.
Ik kon zelf ook zien waar het zat.
Hier gaat het lichamelijk naar omstandigheden oke. Ik ben inderdaad gisteravond (rond 11 uur) geopereerd. Er kwam namelijk eerst een spoedgeval voor. Tijdens de operatie zagen ze dat mijn eileider was gesprongen en daardoor was deze helaas niet te redden.
Sinds begin van de middag ben ik weer lekker thuis. En kan het herstel beginnen.
Bedankt voor de lieve berichtjes :* :*
Jeminee zeg ;( wat jammer dat je eileider niet meer te redden was. Ik wens je een goed herstel en neem de tijd om alles te verwerken... ;(
Misschien te vroeg om over na te denken enzo, maar kon het late positief testen eventueel wijzen op een BBZ..?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181375027
Gaddle, fijn dat je thuis bent :* Wat ongelofelijk verdrietig dat het zo gelopen is. Heel sterkte met het herstellen en verwerken!
pi_181392331
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:12 schreef Kirb het volgende:

[..]

Jeminee zeg ;( wat jammer dat je eileider niet meer te redden was. Ik wens je een goed herstel en neem de tijd om alles te verwerken... ;(
Misschien te vroeg om over na te denken enzo, maar kon het late positief testen eventueel wijzen op een BBZ..?
Nee dat had er niets mee te maken. Ook dan heb je zwangerschapshormoon in je lijf
pi_181392840
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:33 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Nee dat had er niets mee te maken. Ook dan heb je zwangerschapshormoon in je lijf
Dat is natuurlijk ook zo. Voel je je nu fysiek een beetje oke? Dikke knuffel in ieder geval.

Ik geloof dat ik een bbz een van de gemeenste dingen vind in dit traject, ben je eindelijk zwanger, zit het op de verkeerde plek ;(.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 10:07:12 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181392894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:56 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Na twee echo's en bloedwerk werd er geconstateerd dat ik buitenbaarmoederlijke zwangerschap had.
Ik kon zelf ook zien waar het zat.
Hier gaat het lichamelijk naar omstandigheden oke. Ik ben inderdaad gisteravond (rond 11 uur) geopereerd. Er kwam namelijk eerst een spoedgeval voor. Tijdens de operatie zagen ze dat mijn eileider was gesprongen en daardoor was deze helaas niet te redden.
Sinds begin van de middag ben ik weer lekker thuis. En kan het herstel beginnen.
Bedankt voor de lieve berichtjes :* :*
Heel veel herkenning, is gewoon 1 op 1 hoe het bij mij ging.

Ik wens je heel veel sterkte in het herstel :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181393813
Wat verdrietig gaddle, sterkte
pi_181414972
Veel sterkte met het herstel en natuurlijk het verlies Gaddle :*


Ik ben trouwens ook weer ongesteld geworden en heb besloten een pauze in te lassen. Ff geen gedoe aan mijn lijf en nog belangrijker, ff rust in mijn hoofd en er niet constant mee bezig zijn.
pi_181416624
Begrijpelijk Bertha. Het is zo lastig, tegelijkertijd wil je er niet mee bezig zijn maar dat word wel lastig als je vaak naar het ziekenhuis moet, hormonen moet slikken cq spuiten etc..
Shine bright like a diamond.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:03:29 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181416841
Heel begrijpelijk B.ertha :* het is soms echt goed om een pauze in te bouwen.

Ik ben vandaag ongesteld geworden -O- hopelijk niet teveel last van want over 4 uur zitten we in het vliegtuig *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181416863
Gaddle :*

B.ertha, heel begrijpelijk. Ik vond vorige maand zonder clomid echt heerlijk.

Majo fijne vakantie!

[ Bericht 7% gewijzigd door douche-eendje op 24-08-2018 08:56:15 ]
pi_181420334
Goed om een pauze in te lassen Bertha. Was jij nou ook op vakantie geweest of ga je nog?

Goeie vlucht Majo!

Zijn er nog dames in de wachtweken?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181428196
Ik ben nu op vakantie 😎

Majo, fijne vakantie!!
pi_181430412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:35 schreef Kirb het volgende:
Goed om een pauze in te lassen Bertha. Was jij nou ook op vakantie geweest of ga je nog?

Goeie vlucht Majo!

Zijn er nog dames in de wachtweken?
Ik. En ben overtijd, denk ik. Dinsdag was mijn NOD (met negatieve test). Maar door die stomme ectropion heb ik wel bloedverlies gehad maar veel minder dan normaal. Zo weinig dat ik het geen menstruatie kan noemen..

Ga morgen maar opnieuw een test wagen denk ik. Maar zo tussen hoop en vrees inzitten is vreselijk.
Shine bright like a diamond.
pi_181431524
June wat spannend!
Tussen hoop en vrees is inderdaad waardeloos, hopelijk morgen een mooie uitslag :*

Majo, balen zo voor je vakantie, je hebt er toch ook vaak veel last van?
Hoop dat het alsnog meevalt en jullie een heerlijke vakantie hebben! :*

Bertha ook een fijne vakantie! En heel begrijpelijk die pauze..
Ik hoop dat je veel rust vindt! :*

En gaddle :'( wat verdrietig toch.. Ik hopp dat het fysieke gedeelte ‘meevalt’ en je ook geestelijk de boel ‘een plekje kan geven’ :*

-
Hier ook op de wachtbank, tot zo ongeveer woensdag.
Ik ben benieuwd. Al verwacht ik eigenlijk niks. :)
pi_181439687
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:28 schreef June. het volgende:

[..]

Ik. En ben overtijd, denk ik. Dinsdag was mijn NOD (met negatieve test). Maar door die stomme ectropion heb ik wel bloedverlies gehad maar veel minder dan normaal. Zo weinig dat ik het geen menstruatie kan noemen..

Ga morgen maar opnieuw een test wagen denk ik. Maar zo tussen hoop en vrees inzitten is vreselijk.
Ik duim voor je. :* :* :*
pi_181439725
Helaas negatief ;(

Hoe is het met jou Gaddle?
Shine bright like a diamond.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:01:24 #98
269689 crew  Viv
pi_181441614
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nu op vakantie 😎

Majo, fijne vakantie!!
Veel plezier, hopelijk lekker wat afleiding! Waar ben je? :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 08:01 schreef June. het volgende:
Helaas negatief ;(

Hoe is het met jou Gaddle?
Oh wat jammer :{ balen zeg. Zo rot als je lijf dan zo veel verwarring veroorzaakt. Dikke knuffel :*.

Ik duim voor je, AN!

Ik ben zo benieuwd naar dinsdag, dan hebben we een eerste follikelmeting. Hopelijk groeit er iets. Denk telkens van alles te voelen, en dan weer helemaal niks. Of dan moet je gewoon naar de wc :') :') :') . Oppassen dat ik mezelf niet gek maak.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181442674
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:37 schreef Kirb het volgende:

[..]

Veel plezier, hopelijk lekker wat afleiding! Waar ben je? :)

[..]

Oh wat jammer :{ balen zeg. Zo rot als je lijf dan zo veel verwarring veroorzaakt. Dikke knuffel :*.

Ik duim voor je, AN!

Ik ben zo benieuwd naar dinsdag, dan hebben we een eerste follikelmeting. Hopelijk groeit er iets. Denk telkens van alles te voelen, en dan weer helemaal niks. Of dan moet je gewoon naar de wc :') :') :') . Oppassen dat ik mezelf niet gek maak.
Ja, inderdaad. Dan nog liever goed ongesteld zodat ik zeker weet waar ik aan toe ben. Gelukkig komende week wel druk op het werk, dus afleiding.

En spannend lijkt me dat, dit is je eerste echo he?
En duimen voor AN op goed nieuws volgende week O+
Shine bright like a diamond.
pi_181445342
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 08:01 schreef June. het volgende:
Helaas negatief ;(

Hoe is het met jou Gaddle?
oh hartstikke jammer.
Met mij gaat het prut, maarja ik moet hier echt even de tijd voor nemen, want het valt allemaal helaas vies tegen.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:45:22 #102
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181448713
Sterkte Gaddle! :*
Ik vind het zo kut voor je. Zet je zo'n dappere stap om alsnog op deze manier zwanger te worden, en dan krijg je dit.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_181454443
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 08:01 schreef June. het volgende:
Helaas negatief ;(

Hoe is het met jou Gaddle?
Jammer :{ laat de ongesteldheid dan ook maar snel komen, of niet?

Kirb, ik ben in Canada O+
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 05:08:45 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181464055
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:37 schreef Kirb het volgende:

[..]

Veel plezier, hopelijk lekker wat afleiding! Waar ben je? :)

[..]

Oh wat jammer :{ balen zeg. Zo rot als je lijf dan zo veel verwarring veroorzaakt. Dikke knuffel :*.

Ik duim voor je, AN!

Ik ben zo benieuwd naar dinsdag, dan hebben we een eerste follikelmeting. Hopelijk groeit er iets. Denk telkens van alles te voelen, en dan weer helemaal niks. Of dan moet je gewoon naar de wc :') :') :') . Oppassen dat ik mezelf niet gek maak.
Indonesië O+

Veel succes met de echo!

Gaddle heel veel sterkte meis :*

En B.ertha in Canada, wat heerlijk O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181464319
Fijne vakantie dames.

B.ertha :* en MaJo :*
pi_181503544
Mooie reizen Majo en Bertha! :) Veel plezier!

En gaddle :* Neem inderdaad je tijd.. Maar wat rot toch..

Kirb en June, dank voor het duimen!
Nog even afwachten hier.

Oh en Kirb! Hoe was je meting?
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:45:41 #107
208890 June.
Seriously?
pi_181505008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:53 schreef Gaddle het volgende:

[..]

oh hartstikke jammer.
Met mij gaat het prut, maarja ik moet hier echt even de tijd voor nemen, want het valt allemaal helaas vies tegen.
:*

Het is ook gewoon totaal oneerlijk.. Heb je wel een beetje afleiding?

@ Majo en Bertha, goede vooruitzichten. Fijne vakantie :)
@ kirb, succes morgen
@ AN merk je al iets? Ga je woensdag testen of wacht je het af?

Hier nog steeds niet ongesteld, dus denk dat de "bloeding" van een week geleden maar als menstruatie moet zien dan ofzo. Dan is het nu alweer CD9, dus maar weer de ovulatietesten bij pakken. Volgende week ook controle van het ectropion door fertiliteitsarts. Eerder voelde ik me nog wel wat ongemakkelijk, maar ben inmiddels wel alle schaamte voorbij :')

[ Bericht 10% gewijzigd door June. op 27-08-2018 20:52:27 ]
Shine bright like a diamond.
pi_181506713
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:45 schreef June. het volgende:

maar ben inmiddels wel alle schaamte voorbij :')
Hahaha zo herkenbaar. Hup broek uit en liggen maar :'). Je moet er alleen wel mee oppassen dat je dat niet gaat denken als je naar de tandarts moet :P.
Kun je niet bij de controle gelijk dit even bespreken van je cyclus? Wellicht is er met echo ook nog eea te zien aan dikte van je baarmoederslijmvlies en eventuele follikels?

Hier zit ik op CD19, alle ovulatietesten zijn tot nu toe negatief geweest -O-. Ik test nog even een paar dagen door en dan gaan we weer op wachtstand.
pi_181507282
Och stom! Sorry Kirb, ik ben met de dagen in de war! |:( Ik hoop dat je morgen wat ziet!

Balen d-e. Raar dat je maar geen positieve test krijgt..

En wat gek June, ik zou het ook even voorleggen.

Hier voel ik niks, althans, niks anders dan anders. Ik denk niet dat het gelukt is, dus ik zal niet super snel testen.
Eerst maar eens woensdag (en donderdag) afwachten. Dan kijk ik wel weer verder :P
pi_181515444
Ik heb donderdag de punctie :o :X *O* :o. Er groeiden gewoon al 10 grote follikels variërend van zo'n 14 tot 24(!) mm. BMS was ook al 9 mm. Verder nog een paar kleintjes die waarschijnlijk niet mee doen.
Omg ik schijt echt 7 kleuren nu :').
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181515879
En nu even reageren op de rest...

Bertha Canada staat voor volgend jaar op ons lijstje, lijkt me prachtig. Heeel veel plezier nog!

Indonesië lijkt me ook heel gaaf Majo, geniet ervan :)

June wat irritant zeg, dat het zo onduidelijk is. Wat D-E ook al zegt, misschien kunnen ze even met een echo'tje kijken hoe het ervoor staat als je er toch bent. Succes met de controle! En herkenbaar inderdaad van alle schaamte voorbij :P, "vroeger" deed ik altijd nog een jurkje aan enzo, maar tegenwoordig denk ik er totaal niet meer bij na.

D-E balen dat je geen piek hebt gevonden, hopelijk heeft er wel een goede eisprong plaatsgevonden.

AN toch spannend! Er zijn heel wat dames die niets voelen voor de testdatum, dus ik duim gewoon voor je.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181520639
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:49 schreef Kirb het volgende:
Ik heb donderdag de punctie :o :X *O* :o. Er groeiden gewoon al 10 grote follikels variërend van zo'n 14 tot 24(!) mm. BMS was ook al 9 mm. Verder nog een paar kleintjes die waarschijnlijk niet mee doen.
Omg ik schijt echt 7 kleuren nu :').
Wauw wauw wauw Kirb! Wat gaat dat goed *O* Wat spannend ook!
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:05:22 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181522146
Kirb wat spannend! Dit is je eerste punctie toch? Was daar ook erg zenuwachtig voor! Maar komt vast goed :*

Ik ben de schaamte qua echo's ook al lang voorbij, ben al uitgekleed voor ze het zeggen :') Ik zorg eigenlijk alleen nog voor schoenen die je makkelijk weer aan kunt trekken maar qua kleding hou ik er verder ook geen rekening meer mee :)

Bedankt voor de vakantieberichtjes :* We zijn volop aan het genieten O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:51:47 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181523785
Kirb! Wat spannend..
Wat bij mij hielp was om NIET naar het echo scherm te kijken.. Ik ga ook aan dat ik niet wilde praten en dat ik vooral in mijn eigen wereld wilde zijn..
Een punt op de muur en daar op concentreren..

En pijn stilling.. O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181524940
Bedankt jongens. Alle tips zijn welkom O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:49:51 #116
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181525465
Wat spannend, Kirb! Zijn ze nu dan zo snel gegroeid? Klinkt als een mooie potentiële score! O+
Ik had heel dikke sokken mee. Ik had het na de punctie zo ontzettend koud, dus die zou ik zeker mee nemen. En verder gewoon heel fijne kleding, moest zelf niet denken aan een strakke spijkerbroek ofzo. Ook wat dat betreft de schaamte voorbij, in vol tokkie-ornaat over straat :')
En wat Barrel zegt: pijnstilling O+ Geef ook duidelijk aan als iets niet prettig is of je meer pijn hebt dan verwacht. Vaak kunnen ze helpen of in elk geval je geruststellen. Veel succes! :*
pi_181532879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:49 schreef Kirb het volgende:
Ik heb donderdag de punctie :o :X *O* :o. Er groeiden gewoon al 10 grote follikels variërend van zo'n 14 tot 24(!) mm. BMS was ook al 9 mm. Verder nog een paar kleintjes die waarschijnlijk niet mee doen.
Omg ik schijt echt 7 kleuren nu :').
Wat vlot al! *O*
Je vroeg eerder hoe lang de stimulatiefase kon duren. Bij mij duurde het van 8 januari tot 27 maart :') met een doorstart (afbraak door middel van provera en ongesteld worden en weer opnieuw beginnen, maar wel de decapeptyl door blijven spuiten), dus ik ben blij dat jou dat lot bespaard is gebleven :)

Tips voor de punctie:

In mijn ziekenhuis hebben ze een scherm boven het bed hangen (aan het plafond) waar je een serie kunt kijken of tv ter afleiding. Deze was alleen kapot toen ik de punctie had. Ik was dus blij met mijn telefoon met muziek en oordopjes; fijne muziek om goed bij te ontspannen is erg prettig.
Ik wilde graag weten wat er gebeurde. Dat was ik gewend van de controle-echo's, het meekijken naar de grootte van de follikels en dergelijke. Maar dat bleek averechts te werken als het gaat om pijn-ervaring. Door het zien van de naald op de echo ervoer ik meer pijn. Dat ik cognitief mee wilde denken, zorgde ervoor dat ik vergat op mijn ademhaling te letten waardoor ik regelmatig eraan herinnerd moest worden dat ik goed moest blijven ademen (met fentanyl vergeet je te ademen). Het ging een stuk beter toen ik achterover ging liggen, stopte met praten, me concentreerde op de muziek en mijn ademhaling. De volgende keer zou ik dat vanaf het begin doen.

Comfortabele kleding is belangrijk :Y Meld je gewoon ziek de komende dagen, het is fijn om even bij te kunnen komen. Onderschat daarbij ook het mentale aspect niet.

Ik vond het wel heftig, maar goed te doen. In het ziekenhuis waren ze erg lief voor me :)

Hopelijk lukt het om goede eicellen te `oogsten` en krijg je snel bericht over goede embryo`s!
pi_181532978
Ik mag over twee dagen gaan prikken. Door een matige planning :`) moeten de eerste twee prikken gezet worden terwijl ik aan het kamperen ben zonder stroom. Ik waag het er maar op dat het goed gaat met een koelbox met koelelementen. Had de camping nog wel gemaild maar er is geen koelkast waar ik dagelijks bij kan.
Heel fijn dat ik mag beginnen met decapeptyl en nog geen menopur hoef te spuiten. Ik zag mezelf al op een wankel campingtafeltje menopur mengen :D
pi_181533107
Barreltje, jij vroeg een tijdje terug of ik wel een kind wilde, zo negatief als ik er over was.
Ik moet zeggen dat ik gewoon niet zo geloof dat ik hier daadwerkelijk een kind van zou kunnen krijgen. Ik zat vandaag even te dagdromen; uit te rekenen dat ik - als deze poging lukt - op dit moment volgend jaar misschien in de kraamtijd zou zitten. Ik kan me daar niets meer bij voorstellen, het voelt alsof het niet voor ons is weggelegd. Deze behandelingen zijn gewoon lastige hobbels voordat we het definitief kunnen afsluiten; vandaar ook mijn grotere irritatie als het niet goed loopt.
Ik wil heel, héél graag een kind. En tegelijkertijd krijg ik steeds meer vrede met een kinderloos bestaan; ik móet wel want het lijkt er niet op dat we een kind kunnen krijgen.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:16:03 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181533137
spannend dat jullie ook weer (?) gaan beginnen! Bobby!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181533166
Ik probeer hier weer een beetje aan te haken maar het topic is wat uit mijn systeem. Ik las nog wel het slechte nieuws van Gaddle, wat afschuwelijk dat het mis is gegaan. Veel sterkte. :*
pi_181533178
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:16 schreef Barreltje het volgende:
spannend dat jullie ook weer (?) gaan beginnen! Bobby!
Ja he, toch wel :Y
pi_181533253
Barrel, ik las dat jij nu even niets hebt? Hoe is het nu met je schildklierproblemen?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:49:38 #124
269689 crew  Viv
pi_181534011
Kirb wat spannend, succes donderdag!
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:14 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik wil heel, héél graag een kind. En tegelijkertijd krijg ik steeds meer vrede met een kinderloos bestaan; ik móet wel want het lijkt er niet op dat we een kind kunnen krijgen.
Ik hoop dat die vrede onnodig blijkt te zijn! :*
  woensdag 29 augustus 2018 @ 00:44:40 #125
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181534834
Bobby, Heel herkenbaar wat betreft vrede krijgen met..
wat dat betreft kijk ik ook steeds vaker op de site van pleegkinderen :@

K. wil heel graag door.. en ik vind een 4e poging geloof ik wel OK.. maar geen idee hoe het qua timing zit als ik mijn nieuwe baan krijg.. en ik geloof dat ik geen zin heb om het DAN te doen..

mbt schildklier heb ik 6 sept een afspraak met de endocrinoloog... dan maar eens kijken hoe of wat.. ik hoop op een iets betere waarde sodat we daadwerkelijk kunnen beginnen in November..

en het is heerlijk om er niks aan te doen even.. al zit het toch ook weer in een heleboel kleine dingen.. Zika landen, vrienden die na een lange tijd wel zwanger raken, Een reclame op FOK van biologische kinder spullen.. }:| etc..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181538443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:49 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wat spannend, Kirb! Zijn ze nu dan zo snel gegroeid? Klinkt als een mooie potentiële score! O+
Ik had heel dikke sokken mee. Ik had het na de punctie zo ontzettend koud, dus die zou ik zeker mee nemen. En verder gewoon heel fijne kleding, moest zelf niet denken aan een strakke spijkerbroek ofzo. Ook wat dat betreft de schaamte voorbij, in vol tokkie-ornaat over straat :')
En wat Barrel zegt: pijnstilling O+ Geef ook duidelijk aan als iets niet prettig is of je meer pijn hebt dan verwacht. Vaak kunnen ze helpen of in elk geval je geruststellen. Veel succes! :*
Ja het is heel snel gegaan, ik zit pas op CD13 met de punctie. Ik had echt ogen als schoteltjes geloof ik toen ik meekeek met het tellen van de follikels op de echo. Hoe is het toch mogelijk dat je helemaal niks voelt van minimaal 10 van die knikkers van 2 cm :o. Was mezelf al helemaal mentaal aan het voorbereiden dat er nog niks zou zitten.
Als pijnstilling moet ik sochtends twee paracetamol nemen en ik krijg daar een morfine-achtige prik in mijn bil. En dank voor je andere tips!

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Wat vlot al! *O*
Je vroeg eerder hoe lang de stimulatiefase kon duren. Bij mij duurde het van 8 januari tot 27 maart :') met een doorstart (afbraak door middel van provera en ongesteld worden en weer opnieuw beginnen, maar wel de decapeptyl door blijven spuiten), dus ik ben blij dat jou dat lot bespaard is gebleven :)
Fijn weer iets van je te lezen Bobby :). Ohja dat herinner ik me nog wel :{. Hopelijk gaat het voor jou dit keer een stuk voorspoediger. Misschien moeten we de OPtekstjes weer eens updaten. Had jij cryo's de vorige keer?

En goeie tips ook, dankje. Ik zat te twijfelen of ik vrijdag weer ging werken, maar misschien doe ik dat sowieso maar lekker niet. Ze houden er op mijn werk in ieder geval al rekening mee dat ik er eventueel niet ben vrijdag.
Succes met spuiten! Ook wel een beetje herkenbaar, jezelf voorbereiden op dat het mogelijk niet gaat lukken allemaal. Ik probeer mezelf er dagelijks van te overtuigen dat we ook supergelukkig kunnen zijn/worden zonder kindjes. Hopelijk loopt het toch anders voor ons allemaal :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181554979
AN., spannend! Ik hoop op positief nieuws vrijdag ;)

Kirb, turbo-eieren :o. Heel veel succes morgen bij de punctie :*.

Bobby, succes komende ronde ^O^

Barreltje, hier ligt ook al een informatiepakket van de regionale pleegzorg-organisatie in huis en willen we binnenkort naar een informatieavond. Gewoon, om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor ons, wat wij willen etc.

Maar voor nu even andere -belangrijkere- dingen te doen. Vandaag, op CD21, een positieve ovulatietest. :9
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:17:26 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181555376
:Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181569738
Punctie achter de rug, verliep rommelig en best pijnlijk :{. Maar 5 eicelletjes gevonden ;( . Hopelijk is de kwaliteit wel goed. Nu m’n bed in.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181569847
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:37 schreef Kirb het volgende:
Punctie achter de rug, verliep rommelig en best pijnlijk :{. Maar 5 eicelletjes gevonden ;( . Hopelijk is de kwaliteit wel goed. Nu m’n bed in.
Och Kirb, wat rot dat het niet zo lekker verlopen is ;( Laat je maar lekker vertroetelen en doe vooral kalm aan. Ik duim voor 5 mooie bevruchtingen!
  donderdag 30 augustus 2018 @ 12:29:20 #131
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181570837
Jammer Kirb dat het pijnlijk was :{ Hopelijk valt de napijn mee. Gelukkig ben je morgen ook vrij, dus rustig aan doen!

En kwantiteit zegt niets over kwaliteit! 5 is een mooie score. Ik duim met peace mee voor mooie bevruchtingen *O*
pi_181572321
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:37 schreef Kirb het volgende:
Punctie achter de rug, verliep rommelig en best pijnlijk :{. Maar 5 eicelletjes gevonden ;( . Hopelijk is de kwaliteit wel goed. Nu m’n bed in.
:*
pi_181576100
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:37 schreef Kirb het volgende:
Punctie achter de rug, verliep rommelig en best pijnlijk :{. Maar 5 eicelletjes gevonden ;( . Hopelijk is de kwaliteit wel goed. Nu m’n bed in.
Sterkte meid. :* :*
Ik duim voor 5 goede bevruchtingen.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 16:54:04 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181576195
Doe maar rustig aan kirb, ik moest er echt een paar dagen van bijkomen :*

Ik ga meeduimen voor een mooi aantal bevruchtingen ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181576635
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:37 schreef Kirb het volgende:
Punctie achter de rug, verliep rommelig en best pijnlijk :{. Maar 5 eicelletjes gevonden ;( . Hopelijk is de kwaliteit wel goed. Nu m’n bed in.
:* :*
Ik duim voor je
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:01:33 #136
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_181577904
Hier worden ook duimen gedraaid :*
Be happy with the little things in life
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 05:59:16 #137
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181589391
Kirb! Wat kut dat de punctie zo vervelend was! Hoe voel je je vandaag?

En ik duim gezellig mee!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181591118
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:37 schreef Kirb het volgende:
Maar 5 eicelletjes gevonden ;( . Hopelijk is de kwaliteit wel goed.
Mocht het hoopgevend zijn: hier wandelt één van een "matige oogst van 4 eicellen" rond. Het kan!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_181591235
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Jammer Kirb dat het pijnlijk was :{ Hopelijk valt de napijn mee. Gelukkig ben je morgen ook vrij, dus rustig aan doen!

En kwantiteit zegt niets over kwaliteit! 5 is een mooie score. Ik duim met peace mee voor mooie bevruchtingen *O*
Dit. Hier eentje van 4. O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:31:25 #140
269689 crew  Viv
pi_181591337
Kirb ik kan me voorstellen dat de opbrengst een teleurstelling is na die eerdere echo. :* Ik hoop dat deze het goed doen, wanneer hoor je daar meer over?
pi_181593661
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal O+ dat helpt echt heel erg.

We worden morgen in de loop van de ochtend gebeld als er geen terugplaatsing is. Als we niet gebeld worden mogen we ons zondag om 11u melden in het ZH voor de terugplaatsing. Zal dus even spannend worden, maar we hopen op het beste :).

De punctie, als het allemaal goed was gegaan had het me denk ik best meegevallen :{.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181594058
Oh kirb, da's wel echt heel naar. :'(
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:33:56 #143
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181604253
Oei Kirb, dat klinkt inderdaad naar :* En dat de tranen kwamen lijkt mij heel logisch. Het is ook pijnlijk en stressvol en een spannende ervaring.. Bij mij ging alles soepel en ik heb ook flink liggen huilen in die stoel.
Hoe voel je je lichamelijk nu? En dat wordt nog flink nagelbijten morgen dus! Ik duim door!
pi_181609255
Jakkes Kirb, wat een pech :{ De score is best aardig trouwens, ik duim voor een terugplaatsing van een prachtig embryo zondag :*
pi_181615411
ik duim ook voor een terugplaatsing van een prachtig embryo zondag :* Sterkte
pi_181615704
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 19:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Oei Kirb, dat klinkt inderdaad naar :* En dat de tranen kwamen lijkt mij heel logisch. Het is ook pijnlijk en stressvol en een spannende ervaring.. Bij mij ging alles soepel en ik heb ook flink liggen huilen in die stoel.
Hoe voel je je lichamelijk nu? En dat wordt nog flink nagelbijten morgen dus! Ik duim door!
Het was ook denk ik vooral de spanning, ik was zo zenuwachtig. Dat paniekgevoek was gewoon echt heel naar, dat heb ik nog nooit gehad. Qua napijn is het me wel meegevallen gelukkig!

In eerste instantie was ik inderdaad een klein beetje teleurgesteld in het aantal. Maar wie weet zijn er zich nu gewoon een paar mooie embryotjes aan het ontwikkelen O+. Heeeeel gek idee haha.

AN heb jij inmiddels getest?

En D-E wat fijn dat je toch nog je ei gevonden hebt!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181619227
Niet gebeld *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181619459
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:00 schreef Kirb het volgende:
Niet gebeld *O*
Yay *O*

Wat een opluchting, Kirb ^O^
pi_181619703
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:00 schreef Kirb het volgende:
Niet gebeld *O*
*O* yeah *O* Nu zondag een terugplaatsing?
pi_181624304
Wat fijn Kirb *O* Heel veel succes morgenochtend!
pi_181625806
Fantastisch Kirb. *O* *O* *O* Heerlijk nieuws
pi_181627142
Wat fijn kirb! Hopen op een mooie score O+
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 1 september 2018 @ 20:01:15 #153
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181627639
Kirb!! Een terugplaatsing!
Tenminste.. Ik neem aan 1?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181637374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:43 schreef Kirb het volgende:


[..]

Fijn weer iets van je te lezen Bobby :). Ohja dat herinner ik me nog wel :{. Hopelijk gaat het voor jou dit keer een stuk voorspoediger. Misschien moeten we de OPtekstjes weer eens updaten. Had jij cryo's de vorige keer?

Nee, uiteindelijk 11 eicellen waaruit één goed embryo was ontstaan. De rest was te slecht om in te vriezen.
Ik ga eraan proberen te denken om mijn OP stukje te updaten in het nieuwe topic.

Wat rot dat de punctie zo slecht verliep. Een huilbui heb ik ook gehad; met alle opgebouwde spanning kan je zo'n onverwacht verloop gewoon niet aan.
Hopelijk loopt de terugplaatsing soepeler. Succes straks *O*
pi_181637687
Kirb! Wat spannend straks je terugplaatsing!
Heel veel succes :*
(En wat ontzettend rot dat de punctie zo naar verliep ;( )

Hier jammer genoeg woensdag al ongesteld geworden. :{
Ben er even goed naar van, al komt dat denk ik ook doordat de week sowieso een rot week was.
Twee zwangerschapsaankondigingen van tweede kindjes (beide waren ze later gestart met de eerste dan wij überhaupt starte met onze kinderwens), bijzonder slecht nieuws gehoord over een kind op m’n werk en nog wat ander stom geneuzel. Ik duik even onder m’n steen met m’n hormoonspuiten. :{
pi_181638904
AN ;( wat rot. Sterkte joh :*

Er is vanmorgen 1 mooie embryo teruggeplaatst. En er zijn er zich nog 3 aan het ontwikkelen in het lab O+. We kunnen gewoon embryo’s maken :D.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181639008
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 11:38 schreef Kirb het volgende:
AN ;( wat rot. Sterkte joh :*

Er is vanmorgen 1 mooie embryo teruggeplaatst. En er zijn er zich nog 3 aan het ontwikkelen in het lab O+. We kunnen gewoon embryo’s maken :D.
PUPO *O*

En wat een superresultaat! Hopelijk heb je de cryo's niet eens nodig ^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 2 september 2018 @ 11:52:28 #158
269689 crew  Viv
pi_181639120
Kirb voor het eerst PUPO! Zo dichtbij ben je nog nooit geweest! *O*

En wat fantastisch van de mogelijke cryo's! O+
pi_181639208
Wow!! Wat mooi nieuws! O+
Ik ga me suf duimen!! :*

En dankjewel :*
pi_181640116
Woehoe, go Kirb baby *O* *O*
  zondag 2 september 2018 @ 13:28:34 #161
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181640581
Kirb pupo *O* En wat een schitterend resultaat!
pi_181641130
Super kirb !! *O*

AN :* komt dan ook ineens tegelijkertijd lijkt het wel ...

Hier vandaag weer starten met gonal f ronde 4 volgens mij ben de tel alweer kwijt. Hebben een maand rust gehad vanwege de vakantie
Vol frisse moed (en afentoe tegenzin) er weer tegen aan
10 sept 1e follikelmeting
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_181641271
*O* KIRBJE PUPO *O* O+
En nog drie mooie embryo's in ontwikkeling, wat fijn en spannend!
Toch nog samen even zwanger O+ ;)
pi_181641301
AN :* Dat zijn van die klote momenten. De gunfactor is altijd hoog, maar het doet ook zeer.

Eresh, succes met de nieuwe poging :)
pi_181642626
Bedankt allemaal O+ Echt heel fijn om hier te kunnen spuien :). Ik vind het enorm spannend. Nu de komende twee weken rustig doorkomen ( :') )

Eresh succes!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181645976
Jaaaa Kirb is PUPO!!
pi_181646097
Kirb O+ *O*
pi_181646386
Dankje Eresh!
En we gaan gelijk op!
Ik ben gister begonnen met Gonal f en ook de 10e een meting!
Succes :*

En dankje Peacefull, de gunfactor is zeker hoog, maarja.. ;)
  zondag 2 september 2018 @ 18:59:18 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181647219
Kirb PUPO!!!

*O* *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181648428
AN., wat stom zeg :*

Kirb, gezellig samen op het wachtbankje! ;) Maar je bent gewoon pupo *O*.
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 02:42:51 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181655558
Kirb PUPO O+ *O* O+

Wat rot AN :* Ik heb ook wel eens van die weken dat er alleen maar rotnieuws is. Kruip maar even lekker onder je steen O+

Ik geniet lekker van onze vakantie maar ik blijf maar ongesteld :? Vandaag al dag 11 -O- en best veel bloed ook. Zou dat nog een nasleep van de operatie kunnen zijn?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181656427
Bah MaJo, wat vervelend! Jij had toch altijd al vrij hevige menstruaties? Maar kennelijk niet zo lang dus... Gebruik je de pil?
pi_181656902
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 02:42 schreef MaJo het volgende:
Kirb PUPO O+ *O* O+

Wat rot AN :* Ik heb ook wel eens van die weken dat er alleen maar rotnieuws is. Kruip maar even lekker onder je steen O+

Ik geniet lekker van onze vakantie maar ik blijf maar ongesteld :? Vandaag al dag 11 -O- en best veel bloed ook. Zou dat nog een nasleep van de operatie kunnen zijn?
Hoe lang geleden ben je geopereerd?
Ik kan mij haast niet voorstellen dat het daar van is eerlijk gezegd. Heb je er nog wel eens pijn van?
Maar wat waardeloos zeg dat je op vakantie nog zo lang ongesteld bent.
Ik hoop wel dat je alsnog veel plezier hebt.
Sterkte meid :* :*
pi_181657513
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2018 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
AN., wat stom zeg :*

Kirb, gezellig samen op het wachtbankje! ;) Maar je bent gewoon pupo *O*.
Voor jou zit je NOD er al aan te komen toch? Spannend!

Majo misschien voor de zekerheid even met je behandelend arts bellen? Of heb je er niet al te veel last van? Hopelijk staat het een fijne vakantie niet te veel in de weg :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 09:53:23 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181657971
De operatie was vandaag 6 weken geleden. Heb er niet per se veel last van maar het is vooral irritant. Genieten doe ik gelukkig wel O+

Mrs peel ik gebruik helemaal geen anticonceptie.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 09:55:20 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181657988
Gaddle hoe gaat het nu met jou? Van de operatie gelukkig geen last meer. De eerste weken was de wond bij mijn navel nog wel gevoelig maar dat is nu helemaal weg. Ik baal wel dat je het litteken goed kunt zien in bikini. Hopelijk wordt het nog wat lichter. Smeer al wel met litteken crème.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 3 september 2018 @ 10:13:14 #177
208890 June.
Seriously?
pi_181658241
Kirb wat goed! Lekker broeden nu O+
Ik heb 2 dagen geleden mijn eisprong voor het eerst gevoeld dus ik ben ook weer aan het wachten. Mei klinkt als een fijne maand :P

AN. Wat een nare berichten.. Je gunt anderen een snelle zwangerschap, maar het voelt allemaal gewoon zo oneerlijk hè..

Succes Eresh!
Shine bright like a diamond.
pi_181658422
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 15:23 schreef Kirb het volgende:
Bedankt allemaal O+ Echt heel fijn om hier te kunnen spuien :). Ik vind het enorm spannend. Nu de komende twee weken rustig doorkomen ( :') )

Eresh succes!
PUPO! *O*
pi_181658434
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 09:53 schreef MaJo het volgende:
Genieten doe ik gelukkig wel O+
^O^
pi_181659037
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 09:17 schreef Kirb het volgende:

[..]

Voor jou zit je NOD er al aan te komen toch? Spannend!

Nee joh dat duurt nog even :D Ik had vorige week woensdag een positieve ovulatietest, traag ei deze ronde. NOD is 12 september.
pi_181660871
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2018 11:04 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nee joh dat duurt nog even :D Ik had vorige week woensdag een positieve ovulatietest, traag ei deze ronde. NOD is 12 september.
Ohja 8)7 da's waar, ben totaal de tijd kwijt hier.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181666736
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:39 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ohja 8)7 da's waar, ben totaal de tijd kwijt hier.
Geeft niet joh :D. Dat mag als je pupo bent.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:01:42 #183
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181722364
Wanneer mag er getest worden?


De schildklier saga continue..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wilden we pas in november wat..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181722484
Barreltje ben je al weer terug geweest bij de endocrinoloog? Hopelijk zijn je schildklierwaarden nu mooi stabiel.

Vanaf vandaag zou het embryo'tje zich moeten gaan innestelen. De afgelopen dagen gingen mijn gedachten natuurlijk alle kanten op, en dat zal de komende dagen ook wel zo blijven. Van "ik ben jong en gezond er is geen reden waarom hij niet zal innestelen" tot "natuurlijk lukt het niet, wij horen bij de 40/50% waarbij het nooit gaat lukken". Heel vermoeiend, zo'n hoofd :{. Vast herkenbaar voor jullie..
Ook trek ik het niet zo goed dat het lab nu wel weet of we cryo's hebben en ik nog niet :'). Hopelijk volgt de brief gauw, maar ook hier probeer ik mezelf in bescherming te nemen door te denken dat we geen "back up" hebben.

Sorry hoor, hersenspinsels even van me afschrijven :P

Hoe is het met de rest?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181722810
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:01 schreef Barreltje het volgende:
Wanneer mag er getest worden?


De schildklier saga continue..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wilden we pas in november wat..
Ha we typten tegelijk zie ik.. Goh da's wel balen zeg :{. Ik ben niet thuis in die waarden maar wat zou dit kunnen betekenen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 11:13:13 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181723643
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:09 schreef Kirb het volgende:
Barreltje ben je al weer terug geweest bij de endocrinoloog? Hopelijk zijn je schildklierwaarden nu mooi stabiel.

Vanaf vandaag zou het embryo'tje zich moeten gaan innestelen. De afgelopen dagen gingen mijn gedachten natuurlijk alle kanten op, en dat zal de komende dagen ook wel zo blijven. Van "ik ben jong en gezond er is geen reden waarom hij niet zal innestelen" tot "natuurlijk lukt het niet, wij horen bij de 40/50% waarbij het nooit gaat lukken". Heel vermoeiend, zo'n hoofd :{. Vast herkenbaar voor jullie..
Ook trek ik het niet zo goed dat het lab nu wel weet of we cryo's hebben en ik nog niet :'). Hopelijk volgt de brief gauw, maar ook hier probeer ik mezelf in bescherming te nemen door te denken dat we geen "back up" hebben.

Sorry hoor, hersenspinsels even van me afschrijven :P

Hoe is het met de rest?
Kun je niet gewoon het ziekenhuis opbellen? Heb ik ook gedaan. Ze vertelden toen dat ik een brief zou krijgen maar wilde het ook opzoeken in de computer. Gaf mij veel rust :) in welk ziekenhuis loop je eigenlijk? Mag ook per pm.

Barrel wat raar van die schildklierwaardes :? Hopelijk snel weer stabiel!

En ik ben gewoon nog steeds ongesteld, dag 14 inmiddels -O- en ik heb waarschijnlijk een gebroken teen dus ik ben even chagrijnig :') gelukkig maakt de vakantie veel goed, het is hier zo mooi O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181723716
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon het ziekenhuis opbellen? Heb ik ook gedaan. Ze vertelden toen dat ik een brief zou krijgen maar wilde het ook opzoeken in de computer. Gaf mij veel rust :) in welk ziekenhuis loop je eigenlijk? Mag ook per pm.

Ik ben bang dat ze me zo'n zeikerd vinden :@. Maar gewoon doen dus? Ik PM je even.

En jezus Majo, ook nog een gebroken teen :o. Hoe is dat gebeurd? Fijn dat je verder wel een toffe vakantie hebt. Ik ben benieuwd naar het reisverslag en foto's O+ (in Travel tegen die tijd?).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181724260
Kirb, pupo. Spannend! :*
  donderdag 6 september 2018 @ 11:43:35 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181724325
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:16 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ze me zo'n zeikerd vinden :@. Maar gewoon doen dus? Ik PM je even.

En jezus Majo, ook nog een gebroken teen :o. Hoe is dat gebeurd? Fijn dat je verder wel een toffe vakantie hebt. Ik ben benieuwd naar het reisverslag en foto's O+ (in Travel tegen die tijd?).
en dan vinden ze je een zeikerd.. dan krijg je geen antwoord.. dan weet je net zoveel als nu.. OF.... ze vinden je geen zeikerd en dan weet je meer.. 50/50..

quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:39 schreef Cygne het volgende:
Kirb, pupo. Spannend! :*
hoe is het met jou? :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181725108
@barrel, mwah, het gaat redelijk.
pi_181727031
Ik heb gebeld. Geen cryo’s.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 6 september 2018 @ 14:36:50 #192
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_181727163
Kirb wat jammer. Ik duim extra hard dat deze gewoon voor 2 mooie streepjes zorgt!
  donderdag 6 september 2018 @ 15:05:06 #193
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181727718
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:26 schreef Cygne het volgende:
@barrel, mwah, het gaat redelijk.
:*

quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef Kirb het volgende:
Ik heb gebeld. Geen cryo’s.
:*
Dan extra fijn dat ze zo'n goede hebben kunnen terugplaatsen O+ m'n duimen draaien overuren voor je. Mag je thuis testen of moet je er voor naar het ziekenhuis?
  donderdag 6 september 2018 @ 15:05:19 #194
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181727723
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef Kirb het volgende:
Ik heb gebeld. Geen cryo’s.
:{

Wat onwijs kut!

Ik ga verder duimen voor deze hoor!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181727775
Heel erg jammer en teleurstellend, Kirb :* Ik duim keihard voor de topembryo in jouw buik O+
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 15:25:14 #196
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181728015
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef Kirb het volgende:
Ik heb gebeld. Geen cryo’s.
Oh shit, ik had dit nog niet gelezen toen ik je een PM stuurde :o Wat ontzettend kut zeg ;( Maar wel "fijn" dat je nu weet waar je aan toe bent en niet meer die spanning hebt van "zal het wel of niet". Ik ga gewoon keihard duimen voor deze embryo :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181728038
Kirb wat ontzettend balen. :{

Waar ik me persoonlijk altijd een beetje over op kan winden is het feit dat er geen 2 embryo's meer teruggeplaatst mogen worden. Ja, tenzij laatste poging/als je oud genoeg bent, maar het zou zo fijn als mensen de keus ook eerder in het traject al krijgen. Ik snap de risico's hoor, been there done that zullen we maar zeggen :D , maar ik vind het die risico's meer dan waard. /eindeklaagzang
pi_181728047
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef Kirb het volgende:
Ik heb gebeld. Geen cryo’s.
Wat een teleurstelling Kirb :'(

De mooie embryo in jouw buik moet gewoon 9 maanden blijven zitten O+
  donderdag 6 september 2018 @ 15:34:25 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181728105
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kirb wat ontzettend balen. :{

Waar ik me persoonlijk altijd een beetje over op kan winden is het feit dat er geen 2 embryo's meer teruggeplaatst mogen worden. Ja, tenzij laatste poging/als je oud genoeg bent, maar het zou zo fijn als mensen de keus ook eerder in het traject al krijgen. Ik snap de risico's hoor, been there done that zullen we maar zeggen :D , maar ik vind het die risico's meer dan waard. /eindeklaagzang
helemaal mee eens!

ik ben nu in de gelukkige dubbele positive ( 3e poging EN > 38 jaar) en ik heb zelf het gevoel dat het nu eindelijk kan gaan gebeuren.. (plus ik heb altijd een tweeling gewild, maar dat terzijde ;) )

het is zo'n gek iets dat je begint met meerdere embryo's en dat er een paar afhaken.. en dat dat misschien WEL goed had kunnen gaan als ze wel terug geplaatst warden.. een baarmoeder is nou eenmaal een betere plaats dan zo'n broed stoof.

wie heft er overigens gister naar "hoe bevalt NL" gekeken? ik zit te twijfelen of ik het terug wil gaan kijken.,.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 6 september 2018 @ 15:36:36 #200
269689 crew  Viv
pi_181728124
Wat jammer Kirb :* :* wat gaan er toch veel embryo's verloren in het proces..

Barreltje schildkliermedicatie staat er wel bekend om dat het extreem lastig is om een stabiele situatie te krijgen. Zoiets als precies hetzelfde middel in precies dezelfde dosering, maar dan van een andere fabrikant of in een nieuwe verpakking kan de boel al ontregelen. :')
pi_181728303
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

helemaal mee eens!

ik ben nu in de gelukkige dubbele positive ( 3e poging EN > 38 jaar) en ik heb zelf het gevoel dat het nu eindelijk kan gaan gebeuren.. (plus ik heb altijd een tweeling gewild, maar dat terzijde ;) )

het is zo'n gek iets dat je begint met meerdere embryo's en dat er een paar afhaken.. en dat dat misschien WEL goed had kunnen gaan als ze wel terug geplaatst warden.. een baarmoeder is nou eenmaal een betere plaats dan zo'n broed stoof.

wie heft er overigens gister naar "hoe bevalt NL" gekeken? ik zit te twijfelen of ik het terug wil gaan kijken.,.
Ik heb het gekeken gisteren. Waar ben je benieuwd naar? :)
  donderdag 6 september 2018 @ 15:59:22 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181728455
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:50 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik heb het gekeken gisteren. Waar ben je benieuwd naar? :)
nouja.. of ik er niet op afknap omdat nog niet zwanger
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 6 september 2018 @ 16:00:59 #203
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181728474
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat jammer Kirb :* :* wat gaan er toch veel embryo's verloren in het proces..

Barreltje schildkliermedicatie staat er wel bekend om dat het extreem lastig is om een stabiele situatie te krijgen. Zoiets als precies hetzelfde middel in precies dezelfde dosering, maar dan van een andere fabrikant of in een nieuwe verpakking kan de boel al ontregelen. :')
true..

de arts vertelde alleen dat mijn lage dosering ( 62.5 microgram) nu zoiets is als een suikerklontje in een zwembad gooien en dan hopen dat het water zoet wordt.. dat zou niet ineens de PH van het water van zuur naar basisch moeten trekken zeg maar.. en dat gebeurt nu wel ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181728618
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

helemaal mee eens!

ik ben nu in de gelukkige dubbele positive ( 3e poging EN > 38 jaar) en ik heb zelf het gevoel dat het nu eindelijk kan gaan gebeuren.. (plus ik heb altijd een tweeling gewild, maar dat terzijde ;) )

het is zo'n gek iets dat je begint met meerdere embryo's en dat er een paar afhaken.. en dat dat misschien WEL goed had kunnen gaan als ze wel terug geplaatst warden.. een baarmoeder is nou eenmaal een betere plaats dan zo'n broed stoof.

wie heft er overigens gister naar "hoe bevalt NL" gekeken? ik zit te twijfelen of ik het terug wil gaan kijken.,.
Ik snap de ratio enerzijds wel, maar mijn gevoel is ook anders hoor. Waarom zouden er nu dan ineens 2 blijven plakken als het eerder ook niet gelukt is? Zelfde geldt voor IUI met hormonale ondersteuning als je meer dan 3 follikels hebt. Maar goed, er zal vast literatuur voor zijn.

Ik heb gegeken, vond het wel een mooie documentaire. Vergelijken de vragenlijsten die ze in 1983 hebben gedaan met nu. Er komen meerdere afleveringen zag ik, deze was vooral de focus op IVF en hoe het ontstaan is. Best mooi om te zien en vond het zeker niet vervelend, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterke kirb, Duimen dat je gewoon geen cryo's nodig hebt :*

[ Bericht 7% gewijzigd door June. op 06-09-2018 16:14:56 ]
Shine bright like a diamond.
pi_181728680
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef Kirb het volgende:
Ik heb gebeld. Geen cryo’s.
Echt enorm balen zeg en heel erg jammer en teleurstellend dat er zoveel zijn afgevallen, Kirb :*
Ik duim echt hard voor de topembryo in jouw buik.
Sterkte meid
pi_181728785
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nouja.. of ik er niet op afknap omdat nog niet zwanger
Ik vond het juist heel herkenbaar en mooi om te zien hoe IVF zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld. Veel uitleg en beelden over de handelingen in het lab. Daar gaat aflevering 1 ook vooral over. En er komen vergelijkingen langs van alles omtrent een zwangerschap in 1983 en nu. Er is geen hele bevalling te zien bijv.
Enige minder leuke stukje vond ik de cijfers over het ontstaan van de zwangerschappen. Ging ook even over het aantal 'oepsjes'. Maar goed, dat is wel onderdeel van de realiteit en dus onderdeel van de cijfers.
pi_181731260
Kirb ;( :*
Ik blijf duimen voor je buikembryo en anders heb je nog meer kansen, maar ik begrijp ook dat je hierdoor flink teleurgesteld bent!
pi_181731343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:09 schreef June. het volgende:

[..]

Ik snap de ratio enerzijds wel, maar mijn gevoel is ook anders hoor. Waarom zouden er nu dan ineens 2 blijven plakken als het eerder ook niet gelukt is? Zelfde geldt voor IUI met hormonale ondersteuning als je meer dan 3 follikels hebt. Maar goed, er zal vast literatuur voor zijn.

Ik heb gegeken, vond het wel een mooie documentaire. Vergelijken de vragenlijsten die ze in 1983 hebben gedaan met nu. Er komen meerdere afleveringen zag ik, deze was vooral de focus op IVF en hoe het ontstaan is. Best mooi om te zien en vond het zeker niet vervelend, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterke kirb, Duimen dat je gewoon geen cryo's nodig hebt :*
Dit! Ik mocht ook absoluut niet vrijen met 2 follikels. Pas toen ik 5 goede rondes (1F) later nog niet zwanger was, wilden ze dat beleid dan wel aanpassen. Terwijl, zelfs bij een gezond stel is de kans op 'alle eitjes raak' al zó klein, laat staan bij ons mensen in dit traject. Ik denk ook wel eens: wat als ik toen die ene keer met 8F gewoon seks had gehad, was er dan misschien één raak geweest?
pi_181735745
Over Hoe bevalt Nederland: moesten jullie, net als dat stel wat PGD in het AMC deed, bij de punctie en terugplaatsing van die witte pakken en mutsjes op?
Ik had gewoon mijn eigen kleding aan. Vond het een opvallend verschil.
pi_181735774
:* voor Kirb. Ben je erg teleurgesteld over de cryo's of waren je verwachtingen al laag?
pi_181736651
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:14 schreef BobbyMcGee het volgende:
Over Hoe bevalt Nederland: moesten jullie, net als dat stel wat PGD in het AMC deed, bij de punctie en terugplaatsing van die witte pakken en mutsjes op?
Ik had gewoon mijn eigen kleding aan. Vond het een opvallend verschil.
Nee en nee. Ik vond het ook opvallend. Prachtig resultaat trouwens voor dat stel. Wat ik ook heel erg herkenbaar vond was de twijfel over of het wel écht volledig is eigen embryo is dat is teruggeplaatst. Of nou ja, niet direct twijfel, maar wel angst/vrees dat het mis kán gaan...
pi_181736817
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:39 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Nee en nee. Ik vond het ook opvallend. Prachtig resultaat trouwens voor dat stel. Wat ik ook heel erg herkenbaar vond was de twijfel over of het wel écht volledig is eigen embryo is dat is teruggeplaatst. Of nou ja, niet direct twijfel, maar wel angst/vrees dat het mis kán gaan...
Dat moment had mijn man ook. Toen het in het programma ter sprake kwam draaide mijn man zijn hoofd om en zei dat hij toch echt wel hoopte dat uk van hem zou zijn. Dat is volgens mij één van zijn grootste angsten.
Je moet toch maar vertrouwen hebben in de mensen in het lab. Maar ja, het blijft ook weer mensenwerk.
pi_181737205
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:45 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Dat moment had mijn man ook. Toen het in het programma ter sprake kwam draaide mijn man zijn hoofd om en zei dat hij toch echt wel hoopte dat uk van hem zou zijn. Dat is volgens mij één van zijn grootste angsten.
Je moet toch maar vertrouwen hebben in de mensen in het lab. Maar ja, het blijft ook weer mensenwerk.
Precies, ondanks protocollen, checks, 2 paar ogen principe etc zijn er toch best veel stappen in het hele proces waar het fout kan gaan. Moet je het dan niet doen? Lastig hoor!
  Moderator vrijdag 7 september 2018 @ 03:13:01 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181742759
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:08 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dit! Ik mocht ook absoluut niet vrijen met 2 follikels. Pas toen ik 5 goede rondes (1F) later nog niet zwanger was, wilden ze dat beleid dan wel aanpassen. Terwijl, zelfs bij een gezond stel is de kans op 'alle eitjes raak' al zó klein, laat staan bij ons mensen in dit traject. Ik denk ook wel eens: wat als ik toen die ene keer met 8F gewoon seks had gehad, was er dan misschien één raak geweest?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat denkt. Het is gewoon het beleid dat ze dat moeten zeggen maar je kan er zelf voor kiezen of je je eraan houdt of niet. We hadden hetzelfde "verbod" maar de arts zei zelf dat de kans bij ons zo klein is dat we ons er niet aan hoefden te houden. Nu zit dat bij jullie natuurlijk wel anders. De reden dat ze het afraden is dat een meerlingzwangerschap meer complicaties met zich meebrengt. Maar ik wil net als barrel eigenlijk wel een tweeling ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181744424
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:14 schreef BobbyMcGee het volgende:
Over Hoe bevalt Nederland: moesten jullie, net als dat stel wat PGD in het AMC deed, bij de punctie en terugplaatsing van die witte pakken en mutsjes op?
Ik had gewoon mijn eigen kleding aan. Vond het een opvallend verschil.
Nee, dat hoefde in het UMCG ook niet. Wij kwamen als onszelf en bij de jongste was de oudste erbij (als in: in de kamer aanwezig, filmpjes aan het kijken op de Ipad).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_181744511
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nouja.. of ik er niet op afknap omdat nog niet zwanger
Ik heb het ook gekeken (en destijds ook meegedaan aan de enquête) en vind het erg interessant. Mooi om de ontwikkelingen van de afgelopen 35jaar te zien op vruchtbaarheidsbehandelingen, het ontstaan van IVF tot nu icsi met pgd. Maar ook een mooi & heftig item over vruchtbaarheid en kanker op jonge leeftijd.

Volgende week gaat het over draagmoederschap.
pi_181744707
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:05 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

:*
Dan extra fijn dat ze zo'n goede hebben kunnen terugplaatsen O+ m'n duimen draaien overuren voor je. Mag je thuis testen of moet je er voor naar het ziekenhuis?
Ik mag de 17e naar het ZH voor bloedafname. Maar ga voor die tijd wel thuis testen denk ik. Ergens halverwege volgende week ofzo..

quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kirb wat ontzettend balen. :{

Waar ik me persoonlijk altijd een beetje over op kan winden is het feit dat er geen 2 embryo's meer teruggeplaatst mogen worden. Ja, tenzij laatste poging/als je oud genoeg bent, maar het zou zo fijn als mensen de keus ook eerder in het traject al krijgen. Ik snap de risico's hoor, been there done that zullen we maar zeggen :D , maar ik vind het die risico's meer dan waard. /eindeklaagzang
Ja ik vind dat ook wel jammer. Ergens snap ik het ook wel allemaal, risicozwangerschap e.d.. Maar het zou fijn zijn als we bijvoorbeeld bij de volgende poging wel 2 zouden mogen. Al geven zij dan wel aan dat een volgende poging heel anders kan verlopen en dan wel mogelijk cryo's blabla.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:14 schreef BobbyMcGee het volgende:
Over Hoe bevalt Nederland: moesten jullie, net als dat stel wat PGD in het AMC deed, bij de punctie en terugplaatsing van die witte pakken en mutsjes op?
Ik had gewoon mijn eigen kleding aan. Vond het een opvallend verschil.
Ik had ook gewoon eigen kleding aan, maar moest wel zo'n hoes om m'n ene voet want mijn been was te lang en mijn voet hing boven de tafel met gereedschap :P

Ja ik ben wel erg teleurgesteld, ondanks dat ik mezelf al heel erg voor probeerde te houden dat de kans heel klein was. Het voelt gewoon zo rot, zo ga je zó snel door je pogingen heen. Voor mijn gevoel hebben we nauwelijks kans op deze manier. Maar eerst maar eens kijken of deze blijft plakken, moet mezelf even herpakken geloof ik.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:21:22 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181744811
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:14 schreef Kirb het volgende:

Ja ik vind dat ook wel jammer. Ergens snap ik het ook wel allemaal, risicozwangerschap e.d.. Maar het zou fijn zijn als we bijvoorbeeld bij de volgende poging wel 2 zouden mogen. Al geven zij dan wel aan dat een volgende poging heel anders kan verlopen en dan wel mogelijk cryo's blabla.


Ja ik ben wel erg teleurgesteld, ondanks dat ik mezelf al heel erg voor probeerde te houden dat de kans heel klein was. Het voelt gewoon zo rot, zo ga je zó snel door je pogingen heen. Voor mijn gevoel hebben we nauwelijks kans op deze manier. Maar eerst maar eens kijken of deze blijft plakken, moet mezelf even herpakken geloof ik.
Kirb.. herkenbaar hoor.. over het laatste.. 1 poging per keer.. en neem de tijd tussendoor om jezelf weer op te laden ! :*

over het eerste.. het kan hoor! je kent het verhaal wellicht al, maar 1e poging : 1 cryo, 2e poging geen cryo, nu 3e poging 3 cryo's.. het KAN echt veranderen!

tip, mocht het zover komen : vraag of je andere hormone mag EN of er extra onderzoeken gedaan Mogen worden of dat er andere mogelijkheden zijn om de kans te vergroten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181744934
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:21 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Kirb.. herkenbaar hoor.. over het laatste.. 1 poging per keer.. en neem de tijd tussendoor om jezelf weer op te laden ! :*

over het eerste.. het kan hoor! je kent het verhaal wellicht al, maar 1e poging : 1 cryo, 2e poging geen cryo, nu 3e poging 3 cryo's.. het KAN echt veranderen!

tip, mocht het zover komen : vraag of je andere hormone mag EN of er extra onderzoeken gedaan Mogen worden of dat er andere mogelijkheden zijn om de kans te vergroten..
Ja jij bent inderdaad wel een goed voorbeeld van dat het echt heel wisselend kan zijn. Toch bleef ergens in mijn achterhoofd hangen wat jouw gynaecoloog zei: kwaliteit boven kwantiteit. Kwantiteit hadden we niet dus ik hoopte heel erg op goeie kwaliteit. Maar we moeten sowieso evalueren als het niet lukt, en dan gaan we zeker bespreken wat de mogelijkheden zijn om de volgende poging anders te laten verlopen :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 7 september 2018 @ 14:16:37 #220
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181750345
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik mag de 17e naar het ZH voor bloedafname. Maar ga voor die tijd wel thuis testen denk ik. Ergens halverwege volgende week ofzo..

[..]

Ja ik ben wel erg teleurgesteld, ondanks dat ik mezelf al heel erg voor probeerde te houden dat de kans heel klein was. Het voelt gewoon zo rot, zo ga je zó snel door je pogingen heen. Voor mijn gevoel hebben we nauwelijks kans op deze manier. Maar eerst maar eens kijken of deze blijft plakken, moet mezelf even herpakken geloof ik.
Spannend! Heb je genoeg afleiding de komende dagen?

Ik heb uit 2 puncties, 4 embryo's gehad. Ook niet veel, dus. Maar ben er wel 3 keer zwanger uit geworden. Een laag aantal is absoluut kut, want je gaat inderdaad zo ongelooflijk snel door de pogingen heen (zeker omdat ik bij de cryo na 2 dagen ongesteld werd ;( ). Maar je hebt nu een schitterende embryo in je buik en dat kan gewoon helemaal goed gaan! Van alle terugplaatsingen, waarom zou het niet de jouwe zijn die lekker blijft plakken? :*
pi_181750823
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 14:16 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Spannend! Heb je genoeg afleiding de komende dagen?

Ik heb uit 2 puncties, 4 embryo's gehad. Ook niet veel, dus. Maar ben er wel 3 keer zwanger uit geworden. Een laag aantal is absoluut kut, want je gaat inderdaad zo ongelooflijk snel door de pogingen heen (zeker omdat ik bij de cryo na 2 dagen ongesteld werd ;( ). Maar je hebt nu een schitterende embryo in je buik en dat kan gewoon helemaal goed gaan! Van alle terugplaatsingen, waarom zou het niet de jouwe zijn die lekker blijft plakken? :*
Bedankt voor de oppepper :D.
Wat enorm balen dat je zo snel na de cryo al ongesteld werd zeg :o . Hopelijk gaat nu alles goed.
edit: afleiding wel gelukkig, vanavond en morgen op pad en lekker uit eten. Zondag hadden we een bierfestival gepland staan dus misschien slaan we die wel even over :P Even iets anders bedenken.

Oh Barreltje, ik heb die docu terug zitten kijken vanmorgen en ik vond hem helemaal niet confronterend o.i.d.. Wel interessant om de verschillen van vroeger en nu te zien :).

[ Bericht 7% gewijzigd door Kirb op 07-09-2018 15:03:54 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181758818
Ik keek net even 'hoe bevalt Nederland' terug. Ik vond wel het erg mooi in beeld gebracht allemaal. L van inmiddels 8 jaar oud keek ook een stukje mee, we hebben nooit een geheim gemaakt van hoe ze is verwekt, dus ze weet dat ze 'in een bakje is gemaakt' zoals ze dat zelf noemt. Ze vond het heel wel 'cool' om te zien hoe dat is gegaan en ik vond het eigenlijk wel heel fijn en een beetje emotioneel om haar te laten zien hoe haar leven is begonnen. O+
pi_181768061
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 09:55 schreef MaJo het volgende:
Gaddle hoe gaat het nu met jou? Van de operatie gelukkig geen last meer. De eerste weken was de wond bij mijn navel nog wel gevoelig maar dat is nu helemaal weg. Ik baal wel dat je het litteken goed kunt zien in bikini. Hopelijk wordt het nog wat lichter. Smeer al wel met litteken crème.
Sorry dat ik nu pas reageer. Ik zat helaas een hele tijd niet zo goed in mijn vel. Lichamelijk en geestelijk had ik het niet op een rijtje.
Echter ik merk gelukkig dat ik weer wat beter in mijn vel ga zitten.
Ik ben wel blij als ik straks weer normaal kan werken en weer helemaal zelf voor mijn dochter kan zorgen. Zodat het "normale" leven weer een beetje terugkeert.
Lief dat je aan mij denkt.
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 11:54:28 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181769141
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:28 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik zat helaas een hele tijd niet zo goed in mijn vel. Lichamelijk en geestelijk had ik het niet op een rijtje.
Echter ik merk gelukkig dat ik weer wat beter in mijn vel ga zitten.
Ik ben wel blij als ik straks weer normaal kan werken en weer helemaal zelf voor mijn dochter kan zorgen. Zodat het "normale" leven weer een beetje terugkeert.
Lief dat je aan mij denkt.
Het is ook niet niks :* ik merk zelf nu op vakantie dat ik het pas écht los kan laten.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 10 september 2018 @ 17:20:42 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181819691
Kirb! Al flink aan het hypochonderen?

Dames.. vraagje.. Ik heb al een tijdje geen contact meer met een vriendin (soort van verwaterd) .. maar ik merk dat ik graag weer contact met haar op wil nemen.. maarrr .... zij heeft Vorig jaar september een zoontje gekregen.. en daar heb ik haar wel mee gefeliciteerd,maar verder niks laten horen.. Dat komt van mijn kant omdat ik best wel in mijn maag zit met een opmerking van haar vriend.. " gewoon de eerste keer geschoten raak zo moeilijk is het niet "

En ik mis haar,maar wil het toch ook over die opmerking hebben.. want hij zit me dwars . En aangezien ik een sociale kneus ben.. hoe pak ik dit nou het beste aan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181819800
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:20 schreef Barreltje het volgende:
Kirb! Al flink aan het hypochonderen?

Dames.. vraagje.. Ik heb al een tijdje geen contact meer met een vriendin (soort van verwaterd) .. maar ik merk dat ik graag weer contact met haar op wil nemen.. maarrr .... zij heeft Vorig jaar september een zoontje gekregen.. en daar heb ik haar wel mee gefeliciteerd,maar verder niks laten horen.. Dat komt van mijn kant omdat ik best wel in mijn maag zit met een opmerking van haar vriend.. " gewoon de eerste keer geschoten raak zo moeilijk is het niet "

En ik mis haar,maar wil het toch ook over die opmerking hebben.. want hij zit me dwars . En aangezien ik een sociale kneus ben.. hoe pak ik dit nou het beste aan?
Er valt niks te hypochonderen ;(, ik voel he-le-maal niks.

En van je vriendin, lastig is dat. Ik zou denk ik met haar alleen afspreken en jouw kant uitleggen. Misschien ook een kleine verontschuldiging dat je het contact even hebt laten verwateren en dan ook aangeven dat dit ook een beetje door die opmerking kwam. Als het een goeie vriendin is heeft ze hier alle begrip voor. Is ze wel op de hoogte dat het bij jullie niet vanzelf gaat?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 10 september 2018 @ 17:28:05 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181819851
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:26 schreef Kirb het volgende:

[..]

Er valt niks te hypochonderen ;(, ik voel he-le-maal niks.

En van je vriendin, lastig is dat. Ik zou denk ik met haar alleen afspreken en jouw kant uitleggen. Misschien ook een kleine verontschuldiging dat je het contact even hebt laten verwateren en dan ook aangeven dat dit ook een beetje door die opmerking kwam. Als het een goeie vriendin is heeft ze hier alle begrip voor. Is ze wel op de hoogte dat het bij jullie niet vanzelf gaat?
Gheheh.. over helemaal niks kan je ook hypochonderen :P

Zij wist het wel.. geen idee of hij het wist...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181819889
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Gheheh.. over helemaal niks kan je ook hypochonderen :P

Zij wist het wel.. geen idee of hij het wist...
Neh ik ben eerder aan het antihypochonderen, weet wel zeker dat het niet gelukt is zeg maar. Maar wie weet. Geloof er nu niet in iig.

Ik zou het wel stuitend vinden als hij wel op de hoogte is met zo'n opmerking :(.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181819947
/ontlurk Moeilijk, barreltje. Ik zou denk ik zeggen dat je haar mist, maar dat je wat afstand hebt genomen omdat die opmerking je heeft geraakt, maar dat je hoopt dat jullie de vriendschap weer kunnen aanhalen. Weet ze van jullie traject? En heb je het idee dat ze jou iets kwalijk neemt hierover?

Ik snap je dilemma wel. Toen ik in de mmm zat, met clomid en een miljoen echo’s om de zoveel dagen, was een van m’n liefste vriendinnen ook bezig met zwanger worden, maar pas een maand ofzo. Die zei toen: ‘Ik wou dat ik had wat jij hebt, kun je tenminste gewoon even binnen kijken.’ :X

Ik ben er nooit op teruggekomen, maar die heeft nog best een tijdje geknaagd.
  maandag 10 september 2018 @ 17:37:35 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181820053
Ohh.. da's ook wel een mooie Jentin..

Ik wilde er eigenlijk ook niet op terugkomen maar ik merk dat DAT het gene is wat me tegenhoudt om contact te zieken.. DAT en het schijnbaar onmoenelijke geluk dat ze heeft..

Het is niet helemaal eerlijk geloof ik..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181820547
Barreltje, lastige situatie. Ik zou zelf denk ik contact opnemen om eens bij te praten, samen lunchen oid. Mooie manier om eventueel zoiets te bespreken, hoe gaat het nu met jullie etc. Mocht het nou zo verwaterd zijn dat het hierbij echt ophoud, is het misschien wel een prettige manier om op een fijne manier 'uit elkaar' te gaan. Maar vooral een :*

Kirb, ik hoop het echt voor je :*

Bijna NOD :X
pi_181833924
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2018 17:57 schreef douche-eendje het volgende:

Bijna NOD :X
Spannend! Ik las dit gisteravond nog en droomde vervolgens dat je positief testte :D. Dus laten we hopen dat ik voorspellend droom :7. Heb je een beetje een voorgevoel?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181834368
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:13 schreef Kirb het volgende:

[..]

Spannend! Ik las dit gisteravond nog en droomde vervolgens dat je positief testte :D. Dus laten we hopen dat ik voorspellend droom :7. Heb je een beetje een voorgevoel?
Ik heb werkelijk geen idee, ik hoop het. O+
pi_181853125
Ik heb negatief getest. Misschien een beetje aan de vroege kant, maar volgens mij had er nu toch wel een licht tweede streepje moeten zijn als het raak was. Dus. Dat was dan poging 1. Zo had ik het me allemaal niet voorgesteld.

d-e ik duim voor je!

Hadden er dames ook niet echo's gehad deze week? Bobby, Eresh?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 september 2018 @ 09:13:00 #235
269689 crew  Viv
pi_181853302
Kirb wat een teleurstelling, veel sterkte voor jullie allebei :*
pi_181854164
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:58 schreef Kirb het volgende:
Ik heb negatief getest. Misschien een beetje aan de vroege kant, maar volgens mij had er nu toch wel een licht tweede streepje moeten zijn als het raak was. Dus. Dat was dan poging 1. Zo had ik het me allemaal niet voorgesteld.

d-e ik duim voor je!

Hadden er dames ook niet echo's gehad deze week? Bobby, Eresh?
Wat een diepe teleurstelling ;( Heb je een test gedaan met een early test? Want je zit nu 10 dagen na terugplaatsing, het kan zijn dat je nog net te vroeg bent. Wanneer mag je van het ziekenhuis testen?
pi_181854176
Kirb :'( :*
pi_181854306
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:18 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Wat een diepe teleurstelling ;( Heb je een test gedaan met een early test? Want je zit nu 10 dagen na terugplaatsing, het kan zijn dat je nog net te vroeg bent. Wanneer mag je van het ziekenhuis testen?
Zo'n kruidvat 2voor5 test, volgens mij zijn die best gevoelig. Ik test voor de zekerheid vrijdag nog wel een keer (da's volgens mij m'n "officiële" NOD). Maandag moet ik sowieso bloedprikken in het ZH.

Teleurstelling is wel groot ja ;(. Maar goed, nog 2 pogingen te gaan en als ik een andere zorgverzekering vind komt daar misschien nog wel een poging bij, ga ik me eind van het jaar maar eens in verdiepen. Voor nu eerst even een plekje geven en evalueren met onze arts. Wie weet verloopt een volgende poging veel beter.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181854575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:29 schreef Kirb het volgende:

[..]

Zo'n kruidvat 2voor5 test, volgens mij zijn die best gevoelig. Ik test voor de zekerheid vrijdag nog wel een keer (da's volgens mij m'n "officiële" NOD). Maandag moet ik sowieso bloedprikken in het ZH.

Teleurstelling is wel groot ja ;(. Maar goed, nog 2 pogingen te gaan en als ik een andere zorgverzekering vind komt daar misschien nog wel een poging bij, ga ik me eind van het jaar maar eens in verdiepen. Voor nu eerst even een plekje geven en evalueren met onze arts. Wie weet verloopt een volgende poging veel beter.
Kruidvat 2v5 gaf bij mij pas vrij laat een duidelijke streep, ik vond hem niet echt gevoelig. Bloedtest is standaard bij jullie?

Het is belangrijk het een plek te geven en inderdaad te evalueren met je arts. Sterkte :*

Ik heb me vorig jaar december laten verzekeren bij UMC Zorg met pakket Extra zorg 3, hiermee was zonder medische acceptatie een 4e poging vergoed. Ik heb wel gecontroleerd of ze de zorg in mijn ziekenhuis vergoeden, en ik heb mijn fertiliteitsarts gevraagd of ze überhaupt wel een vierde poging met ons wilden doen. 4 pogingen was voor ons ook echt het maximale wat we wilden proberen. Achteraf was het niet nodig, aangezien de derde poging echt raak was. Succes met uitzoeken en beslissen :*
  woensdag 12 september 2018 @ 10:56:28 #240
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_181854611
kruidvast test was ooit heel gevoelig maar dat is nu niet meer zo.
Ik zou er niet te vroeg mee testen.
pi_181854853
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:53 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Kruidvat 2v5 gaf bij mij pas vrij laat een duidelijke streep, ik vond hem niet echt gevoelig. Bloedtest is standaard bij jullie?

Het is belangrijk het een plek te geven en inderdaad te evalueren met je arts. Sterkte :*

Ik heb me vorig jaar december laten verzekeren bij UMC Zorg met pakket Extra zorg 3, hiermee was zonder medische acceptatie een 4e poging vergoed. Ik heb wel gecontroleerd of ze de zorg in mijn ziekenhuis vergoeden, en ik heb mijn fertiliteitsarts gevraagd of ze überhaupt wel een vierde poging met ons wilden doen. 4 pogingen was voor ons ook echt het maximale wat we wilden proberen. Achteraf was het niet nodig, aangezien de derde poging echt raak was. Succes met uitzoeken en beslissen :*
Bloedtest is standaard inderdaad. (zelfs al je al vol ongesteld bent willen ze toch bloedprikken). Prima.. Bedankt voor je tip over de zorgverzekering!

Zal vrijdag nog een testje er tegenaan gooien voor de zekerheid.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181854902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:10 schreef Kirb het volgende:

[..]

Bloedtest is standaard inderdaad. (zelfs al je al vol ongesteld bent willen ze toch bloedprikken). Prima.. Bedankt voor je tip over de zorgverzekering!

Zal vrijdag nog een testje er tegenaan gooien voor de zekerheid.
Ik blijf nog hoop houden voor je!
pi_181854918
Ik testte 9 dagen na tp ook negatief, Kirb! Daarna durfde ik niet meer te testen tot de officiele testdag.
pi_181855151
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:14 schreef coccinelle het volgende:
Ik testte 9 dagen na tp ook negatief, Kirb! Daarna durfde ik niet meer te testen tot de officiele testdag.
Echt :o. Ik dacht toch echt dat er wel hcg in mijn lijf had moeten zitten nu. Nou ik test gewoon vrijdag nog een keer, dan zit ik ruim 14 dagen na de punctie. En anders hoor ik het maandag wel van het ZH.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 11:51:06 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181855582
Balen kirb :* het kán zijn dat je te vroeg hebt getest maar heb zelf altijd wat moeite met berichten als "ik testte ook laat positief", het gaf mij vaak onnodige hoop :@ ik ga natuurlijk voor je duimen en hopen dat jij ook nog een mooie streep krijgt maar zou er niet teveel van verwachten.

Sterkte :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 12 september 2018 @ 12:01:53 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181855845
Kirb.. eens met Majo..
Maar toch: 14 dagen na tp had ik een niet heeel duidelijk streepje.. de volgende dagen werd dat dus echt snel duidelijker.. dus.. het kan nog en ik duim voor je..

Mbt bloedprikken als je al ongesteld bent: da's ook om een bbmz/eug uit te sluiten he?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181856018
Thanks Majo. Ik ga inderdaad helemaal uit van negatief. Hoop gewoon heel erg dat we in een volgende poging meer geluk gaan hebben ook qua cryo's. Ik geloof dat ik dat nog meer confronterend vond dan deze negatieve test. Wil gewoon niet zo snel door de pogingen heen zijn. Voelt als zo weinig kans.

Barreltje dat wist ik niet van bloedprikken ivm bbz. Lijkt me inderdaad een goede reden.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 12 september 2018 @ 12:18:08 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181856216
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:09 schreef Kirb het volgende:
Thanks Majo. Ik ga inderdaad helemaal uit van negatief. Hoop gewoon heel erg dat we in een volgende poging meer geluk gaan hebben ook qua cryo's. Ik geloof dat ik dat nog meer confronterend vond dan deze negatieve test. Wil gewoon niet zo snel door de pogingen heen zijn. Voelt als zo weinig kans.

Barreltje dat wist ik niet van bloedprikken ivm bbz. Lijkt me inderdaad een goede reden.
Zo enorm herkenbaar je eerste gedeelte.. :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181856221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:26 schreef Kirb het volgende:

[..]

Echt :o. Ik dacht toch echt dat er wel hcg in mijn lijf had moeten zitten nu. Nou ik test gewoon vrijdag nog een keer, dan zit ik ruim 14 dagen na de punctie. En anders hoor ik het maandag wel van het ZH.
Bij de oudste testte ik op 15dpo negatief en 16dpo licht positief.

Bij de jongste op 9 dagen na punctie negatief ondanks 10.000EH pregnyl. Bij hem op 17'dpo' positief getest. Maar ook niet echt een knaller op de 2v5. Op de kruidvat early test was de streep (+) vele malen duidelijker.

Ik blijf duimen!
pi_181857320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:26 schreef Kirb het volgende:

[..]

Echt :o. Ik dacht toch echt dat er wel hcg in mijn lijf had moeten zitten nu. Nou ik test gewoon vrijdag nog een keer, dan zit ik ruim 14 dagen na de punctie. En anders hoor ik het maandag wel van het ZH.
Je kan wel hcg in je lijf hebben, maar de test heeft ook een omslagwaarde etc. Dus ik blijf voor jou gewoon nog hopen :*

Hier nog geen bloed. En geduld. :7
pi_181859691
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je kan wel hcg in je lijf hebben, maar de test heeft ook een omslagwaarde etc. Dus ik blijf voor jou gewoon nog hopen :*

Hier nog geen bloed. En geduld. :7
Ik bedoelde genoeg hcg om voor een test op te pikken inderdaad. En thanks :)

Wanneer is je NOD nu precies?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181860323
He wat een teleurstelling Kirb. Dikke knuffel :*
pi_181860976
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:31 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik bedoelde genoeg hcg om voor een test op te pikken inderdaad. En thanks :)

Wanneer is je NOD nu precies?
Vandaag 8-)
pi_181860999
Stom hè Kirb, helemaal geen cryo's meer hebben en zo snel al klaar zijn met de eerste poging :'( wat jammer dat je nu ook niet zwanger lijkt te zijn.

Goed onthouden dat ik een echo had. ^O^
Ik ben inmiddels begonnen met 178,5 eh Menopur. Dat is net zoveel als de vorige keer na de doorstart. Toen duurde het 17 dagen voor de punctie gepland kon worden, dus als het nu wat lang duurt dan ga ik wel proberen of de dosis snel wat hoger mag. Ik weet dat 11 eicellen een prima score was en je geen overstimulatie wilt; maar met maar één goed embryo als resultaat zou ik nu toch graag meer eicellen willen.

Het nare is dat ik een wat vertekend beeld heb van de risico's. Mijn schoonzus zat bij 20 eicellen bij de punctie op het randje van een ziekenhuisopname. Dat was vast niet gezond maar ze heeft wél een kind én nog zes cryo's. Daar heb ik best wat ellende voor over.

[ Bericht 5% gewijzigd door BobbyMcGee op 12-09-2018 16:39:33 ]
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 17:05:18 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181862064
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:26 schreef BobbyMcGee het volgende:
Stom hè Kirb, helemaal geen cryo's meer hebben en zo snel al klaar zijn met de eerste poging :'( wat jammer dat je nu ook niet zwanger lijkt te zijn.

Goed onthouden dat ik een echo had. ^O^
Ik ben inmiddels begonnen met 178,5 eh Menopur. Dat is net zoveel als de vorige keer na de doorstart. Toen duurde het 17 dagen voor de punctie gepland kon worden, dus als het nu wat lang duurt dan ga ik wel proberen of de dosis snel wat hoger mag. Ik weet dat 11 eicellen een prima score was en je geen overstimulatie wilt; maar met maar één goed embryo als resultaat zou ik nu toch graag meer eicellen willen.

Het nare is dat ik een wat vertekend beeld heb van de risico's. Mijn schoonzus zat bij 20 eicellen bij de punctie op het randje van een ziekenhuisopname. Dat was vast niet gezond maar ze heeft wél een kind én nog zes cryo's. Daar heb ik best wat ellende voor over.
Maar ook dat zegt weer niets. Ik had 21 eitjes en zat ook tegen overstimulatie aan. Daaruit kwamen 10 bevruchtingen, 1 verse terugplaatsing en nog 4 cryo's waarvan 3 goed waren voor terugplaatsing. En ook niet zwanger (1x wel maar miskraam). Het blijft wat dat betreft echt een gokspel.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181862711
Ja, dat is ook zo. Je moet er gewoon één hebben die het redt.
Hun eerste kind is van een poging waar ze ook één embryo hadden, van matige kwaliteit. Dat kan ook.

Uiteindelijk is het doel gewoon een kindje.
pi_181862767
Hoe is het jou MaJo? Is het bloeden al gestopt?
pi_181863132
Wat balen kirb. Maar zou nog niet alle hoop laten varen zolang je nog niet op je nod zit én nog geen bloed hebt gezien.

Succes douche eendje! Wanneer ging je nu testen? Of heb je stiekem al een test gedaan?

Lastige overweging Bobby. Eigenlijk zou je gewoon een gulden middenweg moeten hebben, maar was dat maar zo makkelijk te realiseerden..

Hier nu 11dpo. Flink wat krampen gehad zoals een menstruatie maar alleen klein beetje bloed bij ectropion. Maar goed, voel verder weinig behoudens bekende PMS dingen dus denk niet dat het gelukt is.
Shine bright like a diamond.
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 17:53:53 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181863276
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:36 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ja, dat is ook zo. Je moet er gewoon één hebben die het redt.
Hun eerste kind is van een poging waar ze ook één embryo hadden, van matige kwaliteit. Dat kan ook.

Uiteindelijk is het doel gewoon een kindje.
Precies, kwantiteit en zelfs kwaliteit zegt niet alles. Het is gewoon geluk hebben dat er een blijft plakken.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:38 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoe is het jou MaJo? Is het bloeden al gestopt?
Lief dat je het vraagt :* Na 15 dagen was het bloeden eindelijk gestopt! Ik ga nog wel even navragen of dat normaal is. Volgende week telefonisch consult om de tweede poging door te spreken :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 12 september 2018 @ 20:13:33 #260
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181866287
Kirb, wat ontzettend jammer van de test :* En ik kan me goed voorstellen dat de hoop nu verdwenen is, dus ik hoop nu wel voor twee :*

DE ook zo spannend! Succes met afwachten!

Fijn dat het gestopt is, MaJo. Ik zie allemaal mooie foto's langskomen, volgens mij is de reis erg tof? Hoe lang blijven jullie nog? Veel plezier nog!
pi_181866816
Douche eend, ga je morgen testen? Er mag wel weer eens iemand vertrekken uit dit topic O+

Fijn dat het bloeden gestopt is Majo. Hopelijk kun je nu echt helemaal genieten van jullie fantastische (kleurrijke!) vakantie!
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 06:34:16 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181873360
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:13 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Kirb, wat ontzettend jammer van de test :* En ik kan me goed voorstellen dat de hoop nu verdwenen is, dus ik hoop nu wel voor twee :*

DE ook zo spannend! Succes met afwachten!

Fijn dat het gestopt is, MaJo. Ik zie allemaal mooie foto's langskomen, volgens mij is de reis erg tof? Hoe lang blijven jullie nog? Veel plezier nog!
We vliegen morgen alweer terug, de tijd gaat snel! Maar superveel gezien en echt een hele fijne vakantie gehad O+ Ook goed om er even helemaal uit te zijn en je hoofd vrij te maken!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:34 schreef B.ertha het volgende:
Douche eend, ga je morgen testen? Er mag wel weer eens iemand vertrekken uit dit topic O+

Fijn dat het bloeden gestopt is Majo. Hopelijk kun je nu echt helemaal genieten van jullie fantastische (kleurrijke!) vakantie!
Inderdaad D-E, tijd voor weer een topicverlater ;)

De vakantie is fantastisch en erg kleurrijk inderdaad! Maar de eerste dagen waren ook luidruchtig en smerig, dat hoort er dan ook weer bij ;) Hoe was/is jouw vakantie? Ik heb volgens mij geen foto's nog voorbij zien komen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181873881
Fijn majo dat je even er helemaal uit bent geweest. Aanrader dus? Zitten ook nog na te denken over de volgende vakantiebestemming namelijk :P
Shine bright like a diamond.
pi_181874231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 06:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

We vliegen morgen alweer terug, de tijd gaat snel! Maar superveel gezien en echt een hele fijne vakantie gehad O+ Ook goed om er even helemaal uit te zijn en je hoofd vrij te maken!

[..]

Inderdaad D-E, tijd voor weer een topicverlater ;)

De vakantie is fantastisch en erg kleurrijk inderdaad! Maar de eerste dagen waren ook luidruchtig en smerig, dat hoort er dan ook weer bij ;) Hoe was/is jouw vakantie? Ik heb volgens mij geen foto's nog voorbij zien komen?
Klopt, die staan nog op de camera :@ Het was erg mooi, hoewel we ook een paar hoogtepunten niet hebben kunnen zien door rook van bosbranden. Veel prachtige natuur en veel dieren gezien O+ Helaas geen rendier of orka, dat had me heel vet geleken.
pi_181875100
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:26 schreef BobbyMcGee het volgende:
Stom hè Kirb, helemaal geen cryo's meer hebben en zo snel al klaar zijn met de eerste poging :'( wat jammer dat je nu ook niet zwanger lijkt te zijn.

Goed onthouden dat ik een echo had. ^O^
Ik ben inmiddels begonnen met 178,5 eh Menopur. Dat is net zoveel als de vorige keer na de doorstart. Toen duurde het 17 dagen voor de punctie gepland kon worden, dus als het nu wat lang duurt dan ga ik wel proberen of de dosis snel wat hoger mag. Ik weet dat 11 eicellen een prima score was en je geen overstimulatie wilt; maar met maar één goed embryo als resultaat zou ik nu toch graag meer eicellen willen.

Het nare is dat ik een wat vertekend beeld heb van de risico's. Mijn schoonzus zat bij 20 eicellen bij de punctie op het randje van een ziekenhuisopname. Dat was vast niet gezond maar ze heeft wél een kind én nog zes cryo's. Daar heb ik best wat ellende voor over.
Hadden jullie de vorige keer dan ook weinig bevruchtingen? Nee toch? Ik hoop dat deze ronde een veel beter resultaat gaat opleveren O+. Had je nu een uitgangsecho of al een FM?
En wat Majo ook al zegt, het is uiteindelijk gewoon enorm geluk hebben. Maar het vóelt gewoon zo rot als je geen "extra kansen" hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:50 schreef June. het volgende:
Wat balen kirb. Maar zou nog niet alle hoop laten varen zolang je nog niet op je nod zit én nog geen bloed hebt gezien.

Succes douche eendje! Wanneer ging je nu testen? Of heb je stiekem al een test gedaan?

Lastige overweging Bobby. Eigenlijk zou je gewoon een gulden middenweg moeten hebben, maar was dat maar zo makkelijk te realiseerden..

Hier nu 11dpo. Flink wat krampen gehad zoals een menstruatie maar alleen klein beetje bloed bij ectropion. Maar goed, voel verder weinig behoudens bekende PMS dingen dus denk niet dat het gelukt is.
M'n menstruatie wordt sowieso tegengehouden door de utrogestan. Vandaag gelukkig laatste dagje, ben wel weer klaar met de bollen.. Dan maar afwachten!
Jij hebt normaal toch een kortere luteale fase? Of haal ik je nu door de war met iemand anders. Ik ga in ieder geval voor je duimen :*.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:13 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Kirb, wat ontzettend jammer van de test :* En ik kan me goed voorstellen dat de hoop nu verdwenen is, dus ik hoop nu wel voor twee :*
Superlief O+

Bertha ik ben benieuwd naar jouw ervaringen op vakantie :), wij willen volgend jaar zomer mogelijk naar Canada.

Zeg, D-E, al getest? O-)

[ Bericht 29% gewijzigd door Kirb op 13-09-2018 09:57:26 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181876750
}). Pfff.

En ik twijfel of ik wel door wil met clomid.
pi_181876901
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:48 schreef Kirb het volgende:

[..]

Hadden jullie de vorige keer dan ook weinig bevruchtingen? Nee toch? Ik hoop dat deze ronde een veel beter resultaat gaat opleveren O+. Had je nu een uitgangsecho of al een FM?
En wat Majo ook al zegt, het is uiteindelijk gewoon enorm geluk hebben. Maar het vóelt gewoon zo rot als je geen "extra kansen" hebt.

[..]

M'n menstruatie wordt sowieso tegengehouden door de utrogestan. Vandaag gelukkig laatste dagje, ben wel weer klaar met de bollen.. Dan maar afwachten!
Jij hebt normaal toch een kortere luteale fase? Of haal ik je nu door de war met iemand anders. Ik ga in ieder geval voor je duimen :*.

[..]

Superlief O+

Bertha ik ben benieuwd naar jouw ervaringen op vakantie :), wij willen volgend jaar zomer mogelijk naar Canada.

Zeg, D-E, al getest? O-)
Ik pm je even :)
pi_181876924
quote:
15s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:55 schreef douche-eendje het volgende:
}). Pfff.

En ik twijfel of ik wel door wil met clomid.
Ongesteld? Jammer :{
Waarom twijfel je? Had ik ook heel vaak hoor
pi_181877003
quote:
15s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:55 schreef douche-eendje het volgende:
}). Pfff.

En ik twijfel of ik wel door wil met clomid.
:( Shit zeg. Wat ontzettend jammer :*. Je hebt echt last van de clomid he? Wellicht kunnen ze je met een ander hormoon gaan helpen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181877418
Ah nee..DE.. dat had ik niet gehoopt..

En wat de dames.al zeggen.. Hopelijk is er een alternatief voor de chlomid (of wil je liever over op een volgende stap?)

En kirb.. Ik duim nog hoor! De utrogestan snap ik.. Ik kreeg vorige keer pillen.. maar ik weet niet of ik die volgende keer weer wil.. Google gaf wat verwarrende berichten over het middelplus ik werd veel eerder ingesteld dan verwacht.. dus daar ga ik nog even verder over vragen..

Zometeen naar de acupunctuur.. eens kijken of het deze keer ook weer een positieve bijdrage kan leveren..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181878206
Ik twijfel om meerdere redenen.

Ik heb er flink last van, deze cyclus duurde uiteindelijk 5 weken. Daarvan dan 1 week ongesteld, 3 weken last van bijwerkingen en jezelf 1 week normaal voelen.
Geen eetlust, misselijk, opvliegers, emotioneel en heel erg moe.
Maar aan de andere kant snap ik ook gewoon wel dat dit een eerste keuze is aan medisch beleid: 1x per dag een pil, voor 5 dagen is zoveel minder invasief dan moeten injecteren. Goedkoper ook. Daarnaast weet ik wat ik nu kan verwachten aan bijwerkingen en weet ik niet hoe ik ga reageren op andere hormonen.

Een stap verder in het traject wil ik echt nog niet (ik mag nog 3 cycli met clomid), het voelt voor mij alsof ik door clomid ook een beetje een eerlijke kans heb op een ovulatie en de kans mag krijgen om met minimaal invasieve hulp het zelf te kunnen doen.

En vanavond zal ik nog even verder bijlezen en reageren O+
pi_181884318
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:48 schreef Kirb het volgende:

[..]

Hadden jullie de vorige keer dan ook weinig bevruchtingen? Nee toch? Ik hoop dat deze ronde een veel beter resultaat gaat opleveren O+. Had je nu een uitgangsecho of al een FM?
En wat Majo ook al zegt, het is uiteindelijk gewoon enorm geluk hebben. Maar het vóelt gewoon zo rot als je geen "extra kansen" hebt.

[..]

M'n menstruatie wordt sowieso tegengehouden door de utrogestan. Vandaag gelukkig laatste dagje, ben wel weer klaar met de bollen.. Dan maar afwachten!
Jij hebt normaal toch een kortere luteale fase? Of haal ik je nu door de war met iemand anders. Ik ga in ieder geval voor je duimen :*.

Ohja dat is ook zo.. toch nog maar even afwachten dan.

Ja ik hád een korte lutteale fase, maar lijkt net alsof deze afgelopen maanden weer normaal geworden is. Zaterdag nod en nu alleen het milde bloedverlies wat ik altijd heb bij het ectropion. Voel vanalles maar heb ook nachtdienst dus ben sowieso al van de waps :')
Shine bright like a diamond.
pi_181889185
Kirb hoe gaat het bij jou nu?

Bobby, inderdaad lastige situatie. Ik duim voor je dat deze ronde een mooi resultaat op mag gaan leveren ^O^

Majo, hoe vond je het? Ik vond Indonesië echt prachtig O+

Spannend June :D
pi_181895189
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:55 schreef June. het volgende:

[..]

Ohja dat is ook zo.. toch nog maar even afwachten dan.

Ja ik hád een korte lutteale fase, maar lijkt net alsof deze afgelopen maanden weer normaal geworden is. Zaterdag nod en nu alleen het milde bloedverlies wat ik altijd heb bij het ectropion. Voel vanalles maar heb ook nachtdienst dus ben sowieso al van de waps :')
Spannend zeg! Gaat die ectropion nog een keer helemaal weg of is dat iets waar je altijd last van blijft houden?

Helaas begint }) op gang te komen inmiddels. Ben vanaf vandaag gestopt met de utrogestan en ik denk op zich dat het zijn werk wel heeft gedaan, want LF van 14 dagen. Maar met de IUI's werd ik pas 3 dagen na het stoppen ongesteld. Gebruik nu wel een lagere dosis dus daar zal het wel mee te maken hebben (2x2 ipv 3x2 per dag).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 09:26:56 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181895309
quote:
17s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
Kirb hoe gaat het bij jou nu?

Bobby, inderdaad lastige situatie. Ik duim voor je dat deze ronde een mooi resultaat op mag gaan leveren ^O^

Majo, hoe vond je het? Ik vond Indonesië echt prachtig O+

Spannend June :D
Ik vond het geweldig O+ wil niet terug :'( maar het is ok, ook wel weer zin in mijn eigen bedje, poezel en andere dingen die ik mis.

Balen kirb ;( wanneer gaan jullie evalueren? Die evaluatie sloeg bij ons nergens op. Ik belde voor een afspraak en toen vroegen ze "om weer aan een nieuwe ronde te beginnen?" Waarop ik zei "we gaan toch eerst evalueren?" Het antwoord: "ja dat kan als je dat wil" :') beetje vaag allemaal!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181895720
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vond het geweldig O+ wil niet terug :'( maar het is ok, ook wel weer zin in mijn eigen bedje, poezel en andere dingen die ik mis.

Balen kirb ;( wanneer gaan jullie evalueren? Die evaluatie sloeg bij ons nergens op. Ik belde voor een afspraak en toen vroegen ze "om weer aan een nieuwe ronde te beginnen?" Waarop ik zei "we gaan toch eerst evalueren?" Het antwoord: "ja dat kan als je dat wil" :') beetje vaag allemaal!
Wat fijn dat je het zo goed gehad hebt O+.

Wat ik begreep bij de intake (nog maar 5 weken geleden :')), is dat ze sowieso evalueren na een poging. Dit doen we in een afspraak met onze behandelende gynaecoloog. En dat wil ik nu ook absoluut. Wil echt kijken of we dingen beter/anders kunnen doen in een volgende poging. Ik mag maandag bloed laten prikken en dan 's middags bellen voor de uitslag. Kan dan gelijk een evaluatieafspraak inplannen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 17:08:45 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181902540
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:57 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wat fijn dat je het zo goed gehad hebt O+.

Wat ik begreep bij de intake (nog maar 5 weken geleden :')), is dat ze sowieso evalueren na een poging. Dit doen we in een afspraak met onze behandelende gynaecoloog. En dat wil ik nu ook absoluut. Wil echt kijken of we dingen beter/anders kunnen doen in een volgende poging. Ik mag maandag bloed laten prikken en dan 's middags bellen voor de uitslag. Kan dan gelijk een evaluatieafspraak inplannen.
Dat is juist het stomme, dat zeiden ze bij ons ook. Maar moest er echt zelf naar vragen en het gesprek stelde niks voor :') nu lijkt me evaluatie in jullie geval wel zinvoller, ook qua dosis en dergelijken. Bij mij was de score uit de punctie goed en ook het aantal embryo's. Er valt dan ook niet zoveel te bespreken.

Zelf ben ik zo benieuwd naar de score van het zaad van man, vooral door de spontane zwangerschap. Hoop echt dat het verbeterd is!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181904868
Hm majo ik zou in jouw geval wel ook uitgebreid willen evalueren. Je hebt best veel kansen gehad en wat miskramen. En dan weer een bloeding van 14 dagen.
Bv ook je schildklierwaardes checken ook voor de tp?
pi_181904929
Wij hebben ook geen evaluatie gehad. Maar zelf aangegeven dat dat eigenlijk niet hoefde voor ons.

MaJo, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Klinkt best aannemelijk.
pi_181911842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:15 schreef Kirb het volgende:

[..]

Spannend zeg! Gaat die ectropion nog een keer helemaal weg of is dat iets waar je altijd last van blijft houden?
Ja het kan nog wel een keer aangestipt worden maar het is al stukken minder dan het was nu. Dus kijk het komende tijd even aan.

Maar hier ook ongesteld ;( Reep chocola is al op. Vriend heeft nieuwe semenanalyse gehad:,blijkt nu normaal te zijn. Ene kant fijn, andere kant zo kut waarom hèt dan niet lukt.
Shine bright like a diamond.
pi_181915903
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 17:08 schreef MaJo het volgende:

[..]


Zelf ben ik zo benieuwd naar de score van het zaad van man, vooral door de spontane zwangerschap. Hoop echt dat het verbeterd is!
Snap dat je daar benieuwd naar bent! Heb je nou eventueel nog steeds kans op een spontane zwangerschap? Kan de eileider die je nu nog hebt misschien een keer “doorgespoten” worden o.i.d? Die was toch niet helemaal doorgankelijk?

Aww wat jammer June ;(. Wel fijn dat bij je vriend alles goed is. Gaan ze nu evt nog meer onderzoek doen of gewoon maar blijven proberen..?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181915933
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:16 schreef Cygne het volgende:
Wij hebben ook geen evaluatie gehad. Maar zelf aangegeven dat dat eigenlijk niet hoefde voor ons.

MaJo, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Klinkt best aannemelijk.
Hoe gaat het nu met jou? :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181919519
Bij ons is er ook niet geëvalueerd. Vind ik eigenlijk wel vreemd. Maar kort na de poging waren we op vakantie, en daarna hadden we behoefte aan rust dus er zelf niet om gevraagd. Het is ons ook niet aangeboden. Nu voelt het een beetje onzinnig om nog te evalueren. Ik heb wel bij de eerste echo gevraagd of ze het in het team geëvalueerd hadden en of daar nog iets uitgekomen was. Dat hadden ze zeker, maar er was niet iets concreets uitgekomen. Want 11 eicellen is een mooie opbrengst. Dat die eicellen geen goede kwaliteit lijken te hebben, daar valt weinig aan te doen.
Na de volgende poging ga ik wel wat assertiever om een evaluatie vragen, en dan zorg ik dat ik zelf ook wat beter ingelezen ben in de mogelijkheden.
pi_181926966
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:34 schreef Kirb het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met jou? :*
Beter. We hebben nu eerst een paar maanden rust. In januari weer starten.
pi_181928904
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:32 schreef Kirb het volgende:

[..]

Aww wat jammer June ;(. Wel fijn dat bij je vriend alles goed is. Gaan ze nu evt nog meer onderzoek doen of gewoon maar blijven proberen..?
Ja hoewel dat dus ook wel een beetje een moment opname is

Nu is het afwachten. In december evaluatie, en dan bieden ze een HSG aan. En eventueel IUI, als we dat willen. Officieel is het 6-12 maanden zelf proberen.. Decemver is voor ons maand 6 dus ik denk dat ik dan wel iets anders wil als ik nog niet zwanger ben.
Shine bright like a diamond.
pi_181979458
Fijn, Cygne. Kan me voorstellen dat even rust wel belangrijk is.

June nog even door dus, hopelijk is heel die HSG en IUI niet nodig!

Ik heb gister te horen gekregen dat er inderdaad geen hcg in mijn bloed zat. In eerste instantie konden we pas in de tweede week van november terecht voor evaluatie. Toen belden ze terug dat ze een uitvaller hadden en kunnen we komende donderdag al terecht. Wel heel fijn, heb nu al mijn vragen nog "vers" in mijn hoofd. Hopelijk kunnen we dan weer een goed plan van aanpak maken.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181979786
Wat fijn kirb dat je sneller terecht kan. Misschien is het ook bij iemand anders die soms e.e.a. net iets anders aanpakt
Shine bright like a diamond.
pi_181979828
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:36 schreef June. het volgende:
Wat fijn kirb dat je sneller terecht kan. Misschien is het ook bij iemand anders die soms e.e.a. net iets anders aanpakt
Nee we hebben sowieso 1 behandelend arts. Hij "kent" ons en gaat daarom juist nu samen met ons kijken wat er anders/beter kan. Vind ik ook wel fijn moet ik zeggen hoor.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181979877
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:38 schreef Kirb het volgende:

[..]

Nee we hebben sowieso 1 behandelend arts. Hij "kent" ons en gaat daarom juist nu samen met ons kijken wat er anders/beter kan. Vind ik ook wel fijn moet ik zeggen hoor.
Ja dat is natuurlijk ook weer waar. Naja, in elk geval fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten!
Shine bright like a diamond.
pi_181980355
Hoi allemaal :W

Na een heel lange pauze probeer ik hier weer aan te haken. Wij zijn net begonnen met de 3de ivf poging.
Nieuw ziekenhuis, nieuw protocol en een beetje nieuwe moed. Hoewel dat laatste op en neer gaat. Vrijdag al de eerste follikelmeting, ik ben benieuwd.

Jammergenoeg zie ik hier nog veel dezelfde namen :*

Kirb, fijn dat je toch sneller terecht kan. Heb even teruggelezen en jouw 1ste ivf lijkt een beetje op de mijne. Ik had toen ook echt nood aan een gesprek erover. Ik hoop dat ze je wat anders kunnen bieden (dat was bij ons niet zo en daardoor heb ik het gevoel dat onze 2de poging een verspilling was). Veel succes donderdag!
pi_181980644
Succes Bottoms_up ^O^ Ik duim voor je, voor iedereen hier!!! :*
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:39:56 #292
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181980731
He B-U! :W
"Goed " je hier weer terug te zien! :*

Hoe is de lange pauze bevallen?

Uit interesse.. ga je verder met hetzelfde ziekenhuis?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181980854
Helaas opnieuw welkom bottoms_up. Ben je geswitched naar een ander ziekenhuis in Nederland of ben je de grens over gegaan? Succes :*
Shine bright like a diamond.
pi_181980973
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:16 schreef Bottoms_up het volgende:
Hoi allemaal :W

Na een heel lange pauze probeer ik hier weer aan te haken. Wij zijn net begonnen met de 3de ivf poging.
Nieuw ziekenhuis, nieuw protocol en een beetje nieuwe moed. Hoewel dat laatste op en neer gaat. Vrijdag al de eerste follikelmeting, ik ben benieuwd.

Jammergenoeg zie ik hier nog veel dezelfde namen :*

Kirb, fijn dat je toch sneller terecht kan. Heb even teruggelezen en jouw 1ste ivf lijkt een beetje op de mijne. Ik had toen ook echt nood aan een gesprek erover. Ik hoop dat ze je wat anders kunnen bieden (dat was bij ons niet zo en daardoor heb ik het gevoel dat onze 2de poging een verspilling was). Veel succes donderdag!
Hoi B-U :). Welkom terug dan maar :*. Doen jullie IVF of ICSI? Ik ben ook benieuwd naar welk ziekenhuis jullie zijn overgestapt. Wat doen ze nu anders? Heeeeel veel succes.

Hebben jullie nog tips voor wat ik kan vragen donderdag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181981075
De pauze is heel goed bevallen... te goed eigenlijk. De zin om weer te beginnen werd steeds kleiner. Maar dat voelde ook als mijn hoofd in het zand steken en dat kon ook niet langer. Uiteindelijk willen we wel heel graag een kindje.

We zitten nu bij een ander ziekenhuis in Nederland. We zijn eerst in Gent gaan praten maar er was geen klik. Nu is die er wel, voorlopig toch.
pi_181981454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:54 schreef Kirb het volgende:

[..]

Hoi B-U :). Welkom terug dan maar :*. Doen jullie IVF of ICSI? Ik ben ook benieuwd naar welk ziekenhuis jullie zijn overgestapt. Wat doen ze nu anders? Heeeeel veel succes.

Hebben jullie nog tips voor wat ik kan vragen donderdag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het de moeite zou kunnen zijn om te kijken naar een ander schema. Ik moet nu ongeveer jouw schema gaan doen (buiten menopur ipv gonal f) en mij hebben ze gezegd dat er daardoor wat minder follikels kunnen gaan groeien. Gonal F omhoog zou misschien ook kunnen.
Qua testen zou ik het niet weten. Aangezien jullie toch al ICSI doen is voor het zaad misschien niet meer zoveel te testen.Eicelkwaliteit kan afhangen van het protocol en ook per poging wisselen. Ik kreeg bij de evaluatie vooral te horen dat het aantal eicellen te laag was om iets te kunnen zeggen over kwaliteit (ik had er 6). Ze zouden nog jouw AMH kunnen testen, dat zegt wat over de eicelvoorraad. Dat doen ze in Gent standaard maar hier niet zo veel heb ik het idee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181984688
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:16 schreef Bottoms_up het volgende:
Hoi allemaal :W

Na een heel lange pauze probeer ik hier weer aan te haken. Wij zijn net begonnen met de 3de ivf poging.
Nieuw ziekenhuis, nieuw protocol en een beetje nieuwe moed. Hoewel dat laatste op en neer gaat. Vrijdag al de eerste follikelmeting, ik ben benieuwd.

Jammergenoeg zie ik hier nog veel dezelfde namen :*

Kirb, fijn dat je toch sneller terecht kan. Heb even teruggelezen en jouw 1ste ivf lijkt een beetje op de mijne. Ik had toen ook echt nood aan een gesprek erover. Ik hoop dat ze je wat anders kunnen bieden (dat was bij ons niet zo en daardoor heb ik het gevoel dat onze 2de poging een verspilling was). Veel succes donderdag!
"Welkom" terug en veel succes met deze poging!
pi_181987585
Welkom terug, Bottums-Up! Ik herken wel wat je schrijft over die pauze, maar ook wij willen er nu toch weer voor gaan.

Dus ik meld mij ook maar in dit topic: we hebben een dochter van 3 en zijn sinds januari 2017 bezig voor een 2e. In 2017 wel drie keer zwanger geweest, maar dat is ook drie keer misgegaan. Na onderzoek begin dit jaar wel een oorzaak gevonden, maar ik was eerst zo toe aan een pauze om bij te komen en weer even op andere dingen te kunnen focussen. Inmiddels klapperen mn eierstokken er flink op los maar vind ik t ook megaspannend om weer te beginnen! We zullen - als het ons nog eens gegund is - de hele zwangerschap onder toezicht blijven van het ziekenhuis. Mag ik hier meeposten?
pi_181990532
Welkom bamboobub! Wat verdrietig dat het al drie keer fout gegaan is ;( mag ik vragen wat de oorzaak is en hoe je nu behandeld wordt?
Hopelijk heb je snel een stevige plakker!
pi_182000390
Welkom Bamboobub. Is bij jullie dochtertje destijds wel alles "vanzelf" gegaan? Ik ben ook wel benieuwd wat de oorzaak is, als je dat wilt delen. Veel succes in ieder geval!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182000397
Dicht
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')