abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181100572
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:30 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dan moet je Primark ook uit je lijstje schrappen want dat is vergelijkbare kwaliteit.
Inderdaad!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_181100637
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Tommy wordt in dezelfde fabrieken gemaakt als esprit Benetton enzo. Ik geloof best dat ze weleens andere kwaliteit materialen gebruiken (maar wel gewoon katoen, de ¤ 15 euro overhemden van h&m zijn ook katoen), maar dat ze per merk in dezelfde fabriek beter of slechter afwerken geloof ik niet.
Esprit voor heren zit vol logo’s geloof ik dus dat is minder.

Duurder is niet altijd beter, al zijn er wel ondergrenzen.
afwerking van tommy is ook niet top, beetje de ondergrens wel qua overhemden imo die representatief zijn. Liever Profuomo (is ook nog goedkoper dan tommy).
pi_181121268
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:27 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

was maar een voorbeeld en voor overhemden en andere zakelijk kleding wel.
Het is geen 'hoog baantje', gewoon een simpel baantje.

Heb wat aangeschaft. C&A en toch ook primark. Het lijken hits te zijn. Met extreme nadruk op hits, want de broeken passen niet supergeweldig. Toch maar even aangeschaft om te kijken hoe ze thuis daadwerkelijk zitten. Misschien kan het best. Vandaag vervolgens een beslissing nemen. Heb volgens mij 3 of 4 broeken. 1 ding is zeker: als deze niet passen, kan ik deze fysieke winkels helemaal uitsluiten, want dit is het beste wat ik heb kunnen vinden in mijn pasvorm. 1,5 tot 2,0 uur besteed in deze winkels aan rondkijken, analyseren, goed passen. Heb wel hele lekkere boots kunnen aanschaffen. Die zitten als gegoten. Erg blij mee.

Kan Primark werkelijk iedereen aanraden! Is zeker niet alleen spul van lage kwaliteit. En je kan gewoon in de avonduren gaan. Lang open!

[ Bericht 3% gewijzigd door Kantoorwerk op 12-08-2018 05:50:30 ]
  zondag 12 augustus 2018 @ 11:09:17 #54
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181124734
Je werkgever is verplicht je werkkleding te betalen. Laat hen het lekker uitzoeken.
Man of Steal.
pi_181124780
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:09 schreef SuperNeger het volgende:
Je werkgever is verplicht je werkkleding te betalen. Laat hen het lekker uitzoeken.
Je moet de term werkkleding in dit topic niet al te letterlijk nemen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 12 augustus 2018 @ 11:13:14 #56
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181124793
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je moet de term werkkleding in dit topic niet al te letterlijk nemen.
Nou ik doe het anders lekker toch.
Man of Steal.
pi_181128555
Voor wat betreft overhemden zou ik niet naar de C&A ofzo gaan. Vaak slechte pasvorm en blijft niet lang mooi. Kan je beter even in de sale een Olymp overhemd scoren (kan vaak al vanaf ¤35). Koop je er een goedkope chino bij en zie je er keurig uit.
pi_181130395
Thanks, ik ga er op letten (ik skip C&A dus waarschijnlijk) en bedankt voor de tip! Chino's kan ik meestal niet dragen; ik heb redelijk stevige benen. Broeken passen mij ongeveer vanaf een relaxed fit. Dit is simpelweg een broek met iets bredere broekspijpen. Er is heel veel skinny en slim op de markt, jammergenoeg. Dat maakt het iets lastiger. Maar eerst even kijken of het huidige past.
pi_181130496
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:09 schreef SuperNeger het volgende:
Je werkgever is verplicht je werkkleding te betalen. Laat hen het lekker uitzoeken.
Tja, het is misschien niet echt werkkleding. Wat ze vragen is een overhemd en een broek. Die beiden in een kleur. Daarnaast krijg je van het bedrijf zelf, ook 2 tot 3 items. Zijn het dan kledingvoorschriften / dresscode of is het dan echt werkkleding? Het is wel kleding die je verplicht moet dragen. Ik werk overigens via een uitzendbureau. Misschien maakt dat het nog wat lastiger om een vergoeding te vragen.

Ik ben ongeveer ¤20 / ¤30 kwijt voor het overhemd, want de broek(en) ga ik toch in mijn vrije tijd ook dragen. Nu kan ik kiezen: of ik ga me verdiepen in hoe het juridisch zit of ik gebruik de tijd om te focussen op het vinden van de kleding, zodat ik zo snel mogelijk aan de slag kom. En met het uitzoekwerk, vinden ze misschien al snel te lastig en schaad ik de werkgever-werknemer relatie. Ze vinden zo talloze anderen voor mij in de plaats. Onder andere omstandigheden had ik er wel een taak van gemaakt.
pi_181149129
Toch niet gelukt. Loopt god me te pesten, soms? Sta ik in de winkel, vind ik wat, ga ik het passen, zit het bijna OK (alleen een maatje kleiner/groter), neem ik die mee, kom ik thuis, past het voor geen ene mallemoer. Very funny. NOT. Helemaal terug weer morgen. Maar het probleem blijft staan, dus helemaal opnieuw gaan zoeken naar de juiste broek.
pi_181149486
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:00 schreef Kantoorwerk het volgende:
Toch niet gelukt. Loopt god me te pesten, soms? Sta ik in de winkel, vind ik wat, ga ik het passen, zit het bijna OK (alleen een maatje kleiner/groter), neem ik die mee, kom ik thuis, past het voor geen ene mallemoer. Very funny. NOT. Helemaal terug weer morgen. Maar het probleem blijft staan, dus helemaal opnieuw gaan zoeken naar de juiste broek.
Sorry maar voor jouw budget ga je ook gewoon geen kwaliteit en goede pasvorm krijgen.
Geef wat meer uit man en koop een broek die goed past of een broek die de moeite waard is om naar een kleermaker te brengen om hem in te laten nemen.
pi_181149662
Waar? (heb jaren geleden een uitstekende broek bij C&A gekocht, jaren mee gedaan)
pi_181149973
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:29 schreef Kantoorwerk het volgende:
Waar? (heb jaren geleden een uitstekende broek bij C&A gekocht, jaren mee gedaan)
H&M verkoopt ook niet-slimfit chinos, mogelijk passen die je wel goed.

Wat je nu deed: iets past net niet, dan maar zonder passen een andere maat, dat is natuurlijk niet handig.
Als je toch in de winkel bent kan je beter iets nemen dat goed past.
pi_181152051
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:00 schreef Kantoorwerk het volgende:
Toch niet gelukt. Loopt god me te pesten, soms? Sta ik in de winkel, vind ik wat, ga ik het passen, zit het bijna OK (alleen een maatje kleiner/groter), neem ik die mee, kom ik thuis, past het voor geen ene mallemoer. Very funny. NOT. Helemaal terug weer morgen. Maar het probleem blijft staan, dus helemaal opnieuw gaan zoeken naar de juiste broek.
Das een kwestie van als maat A niet past, maatje B passen en pas kopen als iets goed zit.
Is hooguit minuut of 10 extra, al ben je slim dan neem je bij twijfel 2 maten mee t pashokje in.

Soms past het model gewoon niet bij je bouw van jouw lichaam. Helemaal met spijkerbroeken heb je veel keus in type modellen.
Let er wel op dat kleding nog wat krimpt of juist uit gaat lubberen na een tijdje.

Beter goedkope broek/overhemd welke goed zit, dan een dure welke niet bij je figuur past.
pi_181152765
Wat
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:26 schreef Kantoorwerk het volgende:
Ik zoek een lijstje of iemand die wat namen kan benoemen van kledingwinkels (met herenafdeling), voor een betaalbare blouse (max 20 euro) en een jeans (max. 45 euro). Beide voor werkkleding.

Lijstje wat ik al heb gemaakt:
- C&A;
- Primark;
- Jeanscentre;
- Bristol;

Wie heeft er nog een winkel? :)
VOor je kantoorwerk? Gewoon c&a.
5 Ferrari's op videoband!
pi_181153255
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:35 schreef Roosgeluk het volgende:

[..]

Das een kwestie van als maat A niet past, maatje B passen en pas kopen als iets goed zit.
Is hooguit minuut of 10 extra, al ben je slim dan neem je bij twijfel 2 maten mee t pashokje in.

Soms past het model gewoon niet bij je bouw van jouw lichaam. Helemaal met spijkerbroeken heb je veel keus in type modellen.
Let er wel op dat kleding nog wat krimpt of juist uit gaat lubberen na een tijdje.

Beter goedkope broek/overhemd welke goed zit, dan een dure welke niet bij je figuur past.
Volkomen eens met alles wat je schrijft. :)
pi_181153262
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat

[..]

VOor je kantoorwerk? Gewoon c&a.
Gaat niet om kantoorwerk, maar C&A zou normaliter moeten voldoen.
pi_181153297
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat je nu deed: iets past net niet, dan maar zonder passen een andere maat, dat is natuurlijk niet handig.
Als je toch in de winkel bent kan je beter iets nemen dat goed past.
Mooi. Dat klopt. Heb ik weer een les geleerd. Normaal doe ik dat natuurlijk ook wel, alleen ditmaal was het meer een wanhoopsdaad. Moe zijn van het passen, broek uit, broek aan, steeds weer en op een gegeven moment gewoon een knoop willen doorhakken. Echt puur uit wanhoop. Blijkbaar heb ik een apart figuur; relaxed fit zit veel te wijd, slim fit en skinny veel te strak en regular te strak (laatste 3 kan ik niet eens aan). Op een gegeven moment verlies je de hoop. Heb dit soort problemen altijd met mijn figuur. Vervelend. :)

Maar hier kan ik me volledig in vinden:
quote:
Soms past het model gewoon niet bij je bouw van jouw lichaam. Helemaal met spijkerbroeken heb je veel keus in type modellen.
Ik moet maar gewoon alle mogelijke winkels en webshops langsgaan en alles gepast hebben tot ik iets vind, al ben ik er een jaar mee bezig. :'(

Heb hier een relaxed fit broek van de C&A die ik jarenlang met plezier heb gedragen. Zat echt als gegoten, dus ik zal mijn focus daarop moeten houden, tot ik een filiaal vind die dezelfde broek verkoopt.
pi_181154742
Kijkend naar je budget stel je echt veels te hoge eisen voor de kwaliteit die je ambieert.
pi_181183965
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:30 schreef Quantic het volgende:
Kijkend naar je budget stel je echt veels te hoge eisen voor de kwaliteit die je ambieert.
Eensch.
Striving to be more than average.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')