abonnement Unibet Coolblue
pi_181098268
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:48 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Eerlijk tegen over je gesprekspartner maar wees ook eerlijk - klinkt misschien zweverig maar zo bedoel ik het niet :+ - tegenover jezelf.

Niets zo irritant als gaan daten met mensen die nét uit een relatie komen en er ineens na x dates achterkomen dat ze toch niet toe zijn aan daten, aan een relatie, of dat ze nog niet over de ex heen zijn. (los van of het de waarheid is of als een makkelijk excuus natuurlijk, maar het kan allemaal).
Daar heb je ook helemaal gelijk hoor.
Ik ben ook vanaf het begin eerlijk geweest dat ik net uit een relatie kom en voorlopig mij niet wil binden. Leuk contact, leuke dingen doen, dat wel maar de hele shbam niet .
Dat er vervolgens een ontzettende chemie ontstaat en ik oprecht blij wordt van hem...Tja dat is wel het laatste wat ik zag aankomen.
Maar vanavond zie ik hem en ik ben echt nerveus....
Het kan namelijk alleen maar tegenvallen :D
pi_181098350
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gezonde houding van jou, maar ik blijf het wel ultiem kansloos vinden dat gedrag, stuur gewoon even dat je er vanaf ziet...
voor sommige mensen is die 'stuur gewoon even' een confrontatie die ze liever mijden.

Dat is ook een reden dat ik niet op dating apps zit (naast dat ik geen foto's heb, die zou ik inmiddels wel kunnen laten schieten want heb mezelf schoongemaakt en zie er weer uit als een fashion model dat net over z'n piek is). Ik zie al voor me dat ik me tot een date laat verleiden omdat ik de confrontatie van het nee verkopen niet aandurf. De confrontatie van afzeggen is nog pijnlijker, dus dan maar doen of het niet bestaat.
pi_181098411
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:53 schreef Drug het volgende:

[..]

voor sommige mensen is die 'stuur gewoon even' een confrontatie die ze liever mijden.

Dat is ook een reden dat ik niet op dating apps zit (naast dat ik geen foto's heb, die zou ik inmiddels wel kunnen laten schieten want heb mezelf schoongemaakt en zie er weer uit als een fashion model dat net over z'n piek is). Ik zie al voor me dat ik me tot een date laat verleiden omdat ik de confrontatie van het nee verkopen niet aandurf. De confrontatie van afzeggen is nog pijnlijker, dus dan maar doen of het niet bestaat.
Word wel erg nieuwsgierig nu hoe je er uit ziet :P
pi_181098464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Word wel erg nieuwsgierig nu hoe je er uit ziet :P
dat heb ik dus bij jou :@
pi_181098476
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:58 schreef Drug het volgende:

[..]

dat heb ik dus bij jou :@
:@
pi_181099097
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gezonde houding van jou, maar ik blijf het wel ultiem kansloos vinden dat gedrag, stuur gewoon even dat je er vanaf ziet...
Het is inderdaad vervelend k gedrag. Wel eerst de moeite nemen om te matchen, kletsen, plannen en alles. En als het puntje bij paaltje komt, dan kiezen ze het hazenpad :N.

Als ik de kans krijg dan confronteer ik ze keihard, heb ik lak aan (de boel is dan toch al stuk en mijn zegje mag ik er ook over doen).

Hier bijna een date gepland staan dit weekend, benieuwd of het doorgaat ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 10:31:51 ]
pi_181099580
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is inderdaad vervelend k gedrag. Wel eerst de moeite nemen om te matchen, kletsen, plannen en alles. En als het puntje bij paaltje komt, dan kiezen ze het hazenpad :N.

Als ik de kans krijg dan confronteer ik ze keihard, heb ik lak aan (de boel is dan toch al stuk en mijn zegje mag ik er ook over doen).

Hier bijna een date gepland staan dit weekend, benieuwd of het doorgaat ;).
`Was jij niet al met iemand aan het daten?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:10:24 #108
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181099678
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:53 schreef Drug het volgende:

[..]

voor sommige mensen is die 'stuur gewoon even' een confrontatie die ze liever mijden.

Dat is ook een reden dat ik niet op dating apps zit (naast dat ik geen foto's heb, die zou ik inmiddels wel kunnen laten schieten want heb mezelf schoongemaakt en zie er weer uit als een fashion model dat net over z'n piek is). Ik zie al voor me dat ik me tot een date laat verleiden omdat ik de confrontatie van het nee verkopen niet aandurf. De confrontatie van afzeggen is nog pijnlijker, dus dan maar doen of het niet bestaat.
Als je al niet durft af te zeggen omdat je bang bent voor een confrontatie ben je niet erg volwassen imo.
Hoe moet dat verder in een relatie wel niet?
Zulke onvolwassen personen hoef ik niet mee te daten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Official ESF Kreviewer zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:19:16 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181099824
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Als je al niet durft af te zeggen omdat je bang bent voor een confrontatie ben je niet erg volwassen imo.
Hoe moet dat verder in een relatie wel niet?
Zulke onvolwassen personen hoef ik niet mee te daten.
Nope. Maar goed, het is wat het is.

Er komt vanzelf iemand voorbij die wel enthousiast is.
pi_181100159
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Als je al niet durft af te zeggen omdat je bang bent voor een confrontatie ben je niet erg volwassen imo.
Hoe moet dat verder in een relatie wel niet?
Zulke onvolwassen personen hoef ik niet mee te daten.
dan niet :W
pi_181100683
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nope. Maar goed, het is wat het is.

Er komt vanzelf iemand voorbij die wel enthousiast is.
Yes gewoon blijven swipen :D
pi_181100775
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

`Was jij niet al met iemand aan het daten?
Nee, niet echt. Werd iedere x afgekapt of geblokkeerd. Maar opgeven doe ik niet :).
pi_181100794
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Werd iedere x afgekapt of geblokkeerd. Maar opgeven doe ik niet :).
Oh dus dit is de eerste :D Maar nog niet bevestigd?
pi_181101088
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dus dit is de eerste :D Maar nog niet bevestigd?
Hoor net dat ze onderweg is op vakantie, dan volgend weekend maar :D.
pi_181101399
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is inderdaad vervelend k gedrag. Wel eerst de moeite nemen om te matchen, kletsen, plannen en alles. En als het puntje bij paaltje komt, dan kiezen ze het hazenpad :N.

Als ik de kans krijg dan confronteer ik ze keihard, heb ik lak aan (de boel is dan toch al stuk en mijn zegje mag ik er ook over doen).

Hier bijna een date gepland staan dit weekend, benieuwd of het doorgaat ;).
Tjah, je wordt er alleen niet beter van..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:38:41 #116
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181102217
Aan het lijntje houden of laten doodbloeden vind ik zelf niet fijn. Niet om bij een ander te doen, maar ook niet als die ander dat bij mij doet. Ik heb liever dat ik of de ander zegt er vanaf te zien of niet te willen doorgaan. Het blijft allemaal even rot als het op niets uitloopt, maar bij duidelijkheid weet je wel waar je aan toe ben.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181102436
Date7met X gehad. Dit verhaal gaat iets sneller dan het verhaal van Yasmin. Ik heb in die tussentijd van Yasmin een vakantie afgelast met een man, een andere na 7 dates duidelijk gemaakt dat het niks werd, nog wat dingen gekregen andere mannen die niet in dit verhaal verder word behandeld, en nu 7 dates met een ander al gehad en hij had ook al voorstel voor op vakantie samen gaan gemaakt wat ik heb afgewezen en al die dingen. Yasmin: je kon meer in die tijd doen dan niksen met die boy.

Including in story: mannen X, J, Y and G


Date7;
Hij had een lekker stuk vlees voor mij gekookt toen ik op zijn bank lag te chillen. Hij heeft zelfs al toiletspullen voor mij gekocht voor in de ochtend zonder dat ik erom vroeg en hij noemde dit geen tinderdates meer. Maar ík wil het wel even rustig aan nog doen. Hij wilde ook echt niet dat ik weg ging in de ochtend. Niet lang geleden had ik na date nr 7 met meneer Y het beëindigd omdat ik niet genoeg voelde , ondanks de super leuke verzorgde dates die hij allemaal voor mij regelde. En toen leerde ik X tussen deze dates door kennen die het probeerde te overtreffen. Ik word goed als een prinses behandeld , zoals het hoord.

Meneer X heeft mij nu meteen al na date nr 7 gestuurd over date nr 8 en hij noemt mij zijn Princess lieverd en schatje. Hij is denk ik in de wolken. En ik ben vrij lomp en ik zeik lekker veel , maar hij vind mij dan zelfs nog leuker om dat haha. Hij is veel te verliefd zoent te lang en dan denk ik hup over naar de daad nu/ actie , maar wel schattig hoor.

Moet wel nog ex meneer G verwerken. G is een ontspoorde sadistische narcist waarbij ik trouw zijn brave huisvrouwke was wanneer het hem uitkwam. Nee nooit meer!

En meneer J heb ik 3 weken terug onze 2 weekse vakantie van afgelast omdat ik hem toch niet zo leuk vond. Maar we zijn wel super goede vrienden gebleven!

Ik heb het maar druk. Maar meneer X is een cutie. Ik hoop dat ik niet over hem heen loop. Hij vind het wel leuk dat ik hem commandeer om voor mij te koken of mij in de ochtend champagne op bed te brengen. Maar ik hoop dat hij mij ook kan commanderen af en toe:p

Mij ook eens het huisvrouwke kunnen voelen dan altijd rijkelijk als prinses/ godin te worden behandeld is ook wel weer es leuk/ afwisseling. Anders word het ook saai dat alles mij aan komt waaien, en alles krijg wat ik wil. Ben dat wel zo beetje gewend. Behalve bij mijn narcistische ex dan; daarom sprak hij mij in eerste instantie aan: ik dacht yes uitdaging.


About date X:
Hij woont super mooi in omgeving Amsterdam met mooie skyline op gehele stad want hij woont hoog, je ziet alle lichtjes snachts vanuit zijn slaapkamer en hij heeft een jacuzzi , en regendouche in zijn badkamer en al dat door vette snufjes. # echt , deze zomervakantie # is een paradijs # en dat in Nederland.
Volgende keer brengt ie mij champagne op bed met wakker worden met de skyline 😍👍
#temptation 3.0 will be continued

Volgende week op vakantie
Ben twijfelen,
Zal ik temptation 4.0 opzetten in een paradijselijk oord en de dag van tevoren een vlucht boeken? Of zal ik trouw mijn routine hier uitbouwen.

Vote 🦄

Ik moet wel zeggen , ik heb zoveel avontuurtjes altijd dat ik als beroep bij de AIVD/ FBI achtig iets binnenkort wil gaan werken en word ingezet voor veel spannendere avonturen 😉🌈 die ik anoniem zou willen blijven sharen :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 14:12:56 ]
pi_181102526
Goed verhaal
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:15:44 #119
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181102995
Hoeveel % ?
pi_181103007
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:51 schreef FenoFena het volgende:
Date7met X gehad. Dit verhaal gaat iets sneller dan het verhaal van Yasmin. Ik heb in die tussentijd van Yasmin een vakantie afgelast met een man, een andere na 7 dates duidelijk gemaakt dat het niks werd, nog wat dingen gekregen andere mannen die niet in dit verhaal verder word behandeld, en nu 7 dates met een ander al gehad en hij had ook al voorstel voor op vakantie samen gaan gemaakt wat ik heb afgewezen en al die dingen. Yasmin: je kon meer in die tijd doen dan niksen met die boy.

Including in story: mannen X, J, Y and G

Date7;
Hij had een lekker stuk vlees voor mij gekookt toen ik op zijn bank lag te chillen. Hij heeft zelfs al toiletspullen voor mij gekocht voor in de ochtend zonder dat ik erom vroeg en hij noemde dit geen tinderdates meer. Maar ík wil het wel even rustig aan nog doen. Hij wilde ook echt niet dat ik weg ging in de ochtend. Niet lang geleden had ik na date nr 7 met meneer Y het beëindigd omdat ik niet genoeg voelde , ondanks de super leuke verzorgde dates die hij allemaal voor mij regelde. En toen leerde ik X tussen deze dates door kennen die het probeerde te overtreffen. Ik word goed als een prinses behandeld , zoals het hoord.

Meneer X heeft mij nu meteen al na date nr 7 gestuurd over date nr 8 en hij noemt mij zijn Princess lieverd en schatje. Hij is denk ik in de wolken. En ik ben vrij lomp en ik zeik lekker veel , maar hij vind mij dan zelfs nog leuker om dat haha. Hij is veel te verliefd zoent te lang en dan denk ik hup over naar de daad nu/ actie , maar wel schattig hoor.

Moet wel nog ex meneer G verwerken. G is een ontspoorde sadistische narcist waarbij ik trouw zijn brave huisvrouwke was wanneer het hem uitkwam. Nee nooit meer!

En meneer J heb ik 3 weken terug onze 2 weekse vakantie van afgelast omdat ik hem toch niet zo leuk vond. Maar we zijn wel super goede vrienden gebleven!

Ik heb het maar druk. Maar meneer X is een cutie. Ik hoop dat ik niet over hem heen loop. Hij vind het wel leuk dat ik hem commandeer om voor mij te koken of mij in de ochtend champagne op bed te brengen. Maar ik hoop dat hij mij ook kan commanderen af en toe:p

Mij ook eens het huisvrouwke kunnen voelen dan altijd rijkelijk als prinses/ godin te worden behandeld is ook wel weer es leuk/ afwisseling. Anders word het ook saai dat alles mij aan komt waaien, en alles krijg wat ik wil. Ben dat wel zo beetje gewend. Behalve bij mijn narcistische ex dan; daarom sprak hij mij in eerste instantie aan: ik dacht yes uitdaging.

About date X:
Hij woont super mooi in omgeving Amsterdam met mooie skyline op gehele stad want hij woont hoog, je ziet alle lichtjes snachts vanuit zijn slaapkamer en hij heeft een jacuzzi , en regendouche in zijn badkamer en al dat door vette snufjes. # echt , deze zomervakantie # is een paradijs # en dat in Nederland.
Volgende keer brengt ie mij champagne op bed met wakker worden met de skyline 😍👍
#temptation 3.0 will be continued

Volgende week op vakantie
Ben twijfelen,
Zal ik temptation 4.0 opzetten in een paradijselijk oord en de dag van tevoren een vlucht boeken? Of zal ik trouw mijn routine hier uitbouwen.

Vote 🦄

Ik moet wel zeggen , ik heb zoveel avontuurtjes altijd dat ik als beroep bij de AIVD/ FBI achtig iets binnenkort wil gaan werken en word ingezet voor veel spannendere avonturen 😉🌈 die ik anoniem zou willen blijven sharen :D
_O-
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:16:27 #121
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181103013
:')
pi_181103049
Wie gelooft dit nou nog?
pi_181103095
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie gelooft dit nou nog?
zij zelf
pi_181103127
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:19 schreef Drug het volgende:

[..]

zij zelf
Zelfs zij niet hoor :p
pi_181103179
Ik vind het maar moeilijk lezen ook.

Mevrouw heeft een gangbang gehad met een sadist, een veel te lieve jongen die zich laat commanderen, en twee vage gasten waar ze veel dates mee heeft gehad maar weinig over te vertellen valt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')