abonnement Unibet Coolblue
pi_181076785
quote:
Het Haagse PVV-raadslid en voormalig PVV-Kamerlid Willie Dille claimt in een video te zijn ‘ontvoerd, mishandeld en verkracht’ door ‘moslims’ die wilden dat ze haar mond zou houden in de gemeenteraad. Volgens Dille zelf zou het eveneens Haagse gemeenteraadslid Arnoud van Doorn (ex-PVV, tegenwoordig moslim) daar achter zitten. Van Doorn zou eerder door haar zijn ontslagen en haar daarom ‘intens haten’. De video is gepubliceerd op het Nederlandse kwaliteitsjournalistieke medium Geenstijl.nl.

Volgens Geenstijl stond de video eerder op de Facebookpagina van Dille maar werd later weer verwijderd. Ook een tweet over deze zaak van het Brabantse PVV-Statenlid Joyce Kardol is inmiddels weer verwijderd.

In de video laat Dille weten dat zij en haar gezin meerdere malen zijn bedreigd maar dat ‘de politie faalt’.

Dille laat aan het einde van haar video weten haar functie als raadslid neer te leggen.

Zowel de Haagse PVV-fractie als de Haagse Partij van de Eenheid waren niet direct bereikbaar voor commentaar.
Bron: https://tpo.nl/2018/08/08(...)kracht-door-moslims/

Filmpje: https://www.geenstijl.nl/5143286/oh-oke/#comments
UPDATE 09.08

quote:
PVV-raadslid Willie Dille overleden
Het Haagse PVV-raadslid Willie Dille (53) heeft gisteren zelfmoord gepleegd. Dat melden de PVV en betrokkenen uit haar omgeving, waaronder haar beste vriendin.

Rond de Haagse politica ontstond gisteren ophef nadat zij een filmpje plaatste op haar Facebook. Dille verklaarde daarin dat zij slachtoffer was van een groepsverkrachting door moslims die wilden dat ze haar mond zou houden in de gemeenteraad. Ze oogde op de beelden vermoeid en was zichtbaar vermagerd en diep aangeslagen.

Het raadslid vertelde op het filmpje dat ze deze week nog bedreigd was en voor haar leven vreesde.

Wat haar is overkomen en vooral de reacties daarop kon zij niet meer dragen

Woordvoerder PVV
De PVV vroeg gisterenmiddag na het verschijnen van het filmpje nog om rust rond de Haagse. Fractievoorzitter Karen Gerbrands ontkrachtte daarbij dat Willie een fantaste was of in de war was.

,,Het beeld dat nu wordt geschetst als zou Willie een labiel gekkie zijn, wil ik met kracht ontkennen. Vriend en vijand zullen bevestigen dat Willie een ijzersterke vrouw is, die zich niet gek laat maken,'' was gisteren de verklaring van de PVV.

De partij zegt vandaag dat ze diep geschokt en verslagen is door het overlijden van het raadslid. ,,Met verslagenheid en intens verdriet hebben wij kennis genomen van het plotselinge overlijden van onze collega strijdmaker en bovenal vriendin Willie Dille. Wat haar is overkomen en vooral de reacties daarop kon zij niet meer dragen,'' aldus de PVV.

De partij stelt diep mee te leven met de nabestaanden. ,Wij wensen haar familie en vrienden alle kracht en sterkte bij het verwerken van het enorme verlies. We zullen doorstrijden zodat haar dood niet voor niets is geweest.''

Ook burgemeester Pauline Krikke reageerde geschokt op het nieuws. Zij liet weten haar vakantie te onderbreken en terug te keren naar Den Haag. ,,Het bericht van het overlijden van Willie Dille raakt mij zeer'', zegt zij. ,,De gemeenteraad van Den Haag verliest een betrokken en gepassioneerd raadslid en collega. Willie Dille stond voor haar zaak. Ze kon stevig debatteren, maar kon ook humoristisch uit de hoek komen. We zullen haar zeer missen in de raad en in het debat.'

Gehandicaptenzorg
Willie Dille zat van 2010 tot 2012 voor de PVV in de Tweede Kamer. Daarvoor was zij van 11 maart 2010 tot aan haar aantreden als Kamerlid lid van de gemeenteraad van Den Haag. In mei 2012 keerde zij terug in de Haagse gemeenteraad.

De Haagse was een pure politica en stond bekend om haar vlijmscherpe tong en humor. Privé had ze de zorg over pleegkinderen en was ze vijfentwintig jaar werkzaam in de gehandicaptenzorg. Dille was getrouwd en had vier kinderen.

Onder vuur
Dille kwam tijdens haar politieke loopbaan vaker onder vuur te liggen. 2,5 jaar geleden ontstond ophef nadat zij via Facebook een video had gedeeld waarin de suggestie werd gewekt dat moslims met een atoombom zouden moeten worden uitgeroeid.

In februari 2018 ontstond discussie in de Haagse gemeenteraad over haar positie. Burgemeester Pauline Krikke gelaste toen een officieel onderzoek naar het woonadres van de politica. Ze zou in Rijswijk nog een huis hebben en daar vaker verblijven dan op haar officiële adres in Den Haag. Wonen in de stad waar je raadslid bent, is verplicht in Nederland.

Dille ontkende met kracht dat ze sjoemelde met haar verblijfplek. Het onderzoek naar adresfraude gaf geen aanleiding voor ontslag van haar politieke werk in de raad. Burgemeester Krikke kondigde in maart nieuwe controles aan.
pi_181076911
Nog een rondje social media gedaan en de reacties zijn soms echt te smerig voor woorden.
pi_181076922
GS: ''Dus hoe nu verder? Dat zal komende dagen blijken, want "de Haagse burgemeester Pauline Krikke heeft vrijdag overleg met de top van het Openbaar Ministerie en de politie over het overlijden van het PVV-raadslid Willie Dille." Stay tuned dus. Ondertussen heeft Jan ( :') ) vragen:''

https://www.briefjevanjan.nl/aan-burgemeester-krikke/

quote:
Waarom meldde de Haagse politie gistermiddag dat PVV-raadslid Willie Dille geen aangifte heeft gedaan van haar vermeende verkrachting door een groep moslims?

Waarom meldde de Haagse politie gistermiddag dat er wel “in het verleden én recent diverse gesprekken zijn gevoerd” met Willie Dille?

Waarom meldde de Haagse politie gistermiddag dat “haar hulp is aangeboden”?

Waarom meldde de Haagse politie gistermiddag dat “ze geen concrete aanwijzingen gaf waarmee een opsporingsonderzoek kon worden gestart”?

Waarom meldde de Haagse politie dat “het verhaal van de politie niet strookt met het verhaal van de PVV dat Dille zich door de burgemeester en de politie in de steek gelaten voelde”?

Waarom meldde het Openbaar Ministerie gisteravond dat “mevrouw Dille eind vorig jaar door de politie is benaderd om aangifte te doen, om haar verhaal te vertellen”?

Waarom meldde het Openbaar Ministerie gisteravond dat “ze niet meer informatie wilde verstrekken”?

Waarom meldde het Openbaar Ministerie gisteravond dat “er ook onvoldoende aanknopingspunten waren om ambtshalve een onderzoek te starten”?

Waarom meldde u, de burgemeester van Den Haag, gisteravond dat u “uitdrukkelijk en bij herhaling” bij PVV-raadslid Willie Dille heeft aangedrongen op het doen van aangifte van verkrachting door een groep moslims?

Waarom meldde u gisteravond dat u bemiddeld heeft in het contact tussen haar en de politie?

Waarom meldde u gisteravond dat u “niet in haar hoofd kan kijken waarom ze uiteindelijk heeft besloten geen aangifte te doen”?

Waarom reageerde u gisteravond op de PVV-aantijging dat u Willie Dille in de steek had gelaten met de mededeling dat u “haar destijds wel degelijk serieus heeft genomen”?


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2018 12:35:46 ]
pi_181076928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:28 schreef MadameMossel het volgende:
Nog een rondje social media gedaan en de reacties zijn soms echt te smerig voor woorden.
Kun je wat linken?
pi_181076972
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:28 schreef MadameMossel het volgende:
Nog een rondje social media gedaan en de reacties zijn soms echt te smerig voor woorden.
Laat ons eens meegenieten van de linkse poëzie.
pi_181077188
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:29 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Kun je wat linken?
Zit mobiel maar vooral als je een artikel hierover opzoekt op Facebook. Verwijten en schelpartijen over en weer.
pi_181078154
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:28 schreef MadameMossel het volgende:
Nog een rondje social media gedaan en de reacties zijn soms echt te smerig voor woorden.
Je verwacht op social media, waar inteeltvolk en mensen met het IQ van een visstick de boventoon voeren, goede onderbouwde reacties?
U MAD?
pi_181078194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:29 schreef Wijs-aperig het volgende:Ondertussen heeft Jan ( :') ) vragen:''
wie is jan? waarom zouden zijn vragen relevant zijn?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181078376
Wat gaat er met Rat van Doorn gebeuren. Zo iemand kan met goed fatsoen niet in de gemeenteraad blijven, neem ik aan.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_181078399
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:26 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

wie is jan? waarom zouden zijn vragen relevant zijn?
Wie ben jij? Waarom is jouw vraag relevant?
pi_181078428
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:35 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Wie ben jij?
* oranjevogel1
quote:
Waarom is jouw vraag relevant?
omdat bananen krom zijn.
:P
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181078453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:34 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Wat gaat er met Rat van Doorn gebeuren. Zo iemand kan met goed fatsoen niet in de gemeenteraad blijven, neem ik aan.
want? waaraan is hij schuldig? en heeft Arnoud uberhaupt wel fatsoen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181078500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:37 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

want? waaraan is hij schuldig? en heeft Arnoud uberhaupt wel fatsoen?
Nee, fatsoen heeft hij zeker niet. Uit de gemeenteraad pleuren of zitten we te wachten op nog meer criminelen in het land.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_181078535
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Uit de gemeenteraad pleuren
op grond waarvan?
quote:
of zitten we te wachten op nog meer criminelen in het land.
en dat is relevant in deze discussie, omdat?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181078684
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je verwacht op social media, waar inteeltvolk en mensen met het IQ van een visstick de boventoon voeren, goede onderbouwde reacties?
Nouja ik had in ieder geval iets meer respect (misschien) verwacht. Eigenlijk had ik inderdaad beter moeten weten ja.
pi_181078791
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:45 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Nouja ik had in ieder geval iets meer respect (misschien) verwacht. Eigenlijk had ik inderdaad beter moeten weten ja.
Respect en social media is geen geslaagd huwelijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181079222
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:45 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Nouja ik had in ieder geval iets meer respect (misschien) verwacht. Eigenlijk had ik inderdaad beter moeten weten ja.
Social media is de moderne aids van deze wereld.
U MAD?
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:10:41 #18
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181079430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Respect en social media is geen geslaagd huwelijk.
Op social media wordt het kaf van het koren gescheiden.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181079665
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Nee, fatsoen heeft hij zeker niet. Uit de gemeenteraad pleuren of zitten we te wachten op nog meer criminelen in het land.
Het fatsoen van PVV'ers is ook problematisch. Maar een gekozen raadslid kan alleen door de kiezer "gepleurd" worden , door die persoon niet te herkiezen.
En je associatie van Doorn met 'meer criminelen' is ook niet zo van goed fatsoen.
pi_181080470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En je associatie van Doorn met 'meer criminelen' is ook niet zo van goed fatsoen.
Van Doorn is veroordeeld voor het verkopen van drugs aan minderjarigen in 2014. Dus hem een crimineel noemen is strikt genomen juist.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181080837
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Van Doorn is veroordeeld voor het verkopen van drugs aan minderjarigen in 2014. Dus hem een crimineel noemen is strikt genomen juist.
achhh het ging om "meer criminelen" dus strikt genomen is het onjuist
hasj en hennep verkopen ? Dat is toch niet zo crimineel ?
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:18:56 #22
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181080928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Van Doorn is veroordeeld voor het verkopen van drugs aan minderjarigen in 2014. Dus hem een crimineel noemen is strikt genomen juist.
Nou ja, het was maar wat cannabis, maar goed, dat hoor je als gemeenteraadslid nu eenmaal niet te doen en zeker niet aan minderjarigen, en dat laatste vind ik pas echt kwalijk.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181081081
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Nou ja, het was maar wat cannabis, maar goed, dat hoor je als gemeenteraadslid nu eenmaal niet te doen en zeker niet aan minderjarigen, en dat laatste vind ik pas echt kwalijk.
Ik kocht al hasj toen ik 16 was. Niet zo bar kwalijk.... niet erger dan bezopen wezen van alcohol . Het kopen, verkopen en roken van tabak is kwalijker en dat was allemaal legaal voor een 16-jarige.
pi_181081096
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik kocht al hasj toen ik 16 was. Niet zo bar kwalijk.... niet erger dan bezopen wezen van alcohol . Het kopen, verkopen en roken van tabak is kwalijker en dat was allemaal legaal voor een 16-jarige.
:{.
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:31:46 #25
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081166
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik kocht al hasj toen ik 16 was. Niet zo bar kwalijk.... niet erger dan bezopen wezen van alcohol . Het kopen, verkopen en roken van tabak is kwalijker en dat was allemaal legaal voor een 16-jarige.
Joh, ik blow al 40+ jaar naar alle tevredenheid, maar je moet gewoon rekening houden met de lftd.
Ik had het ook niet goedgekeurd wanneer een of andere mafkees mijn zoon iets verkocht had toen ie 16 jaar was.
Hij is nu 26 en blowt niet, heeft het heel kort even gedaan tussen zijn 18e en 20e maar vond het niks.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:32:27 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181081178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik kocht al hasj toen ik 16 was. Niet zo bar kwalijk.... niet erger dan bezopen wezen van alcohol . Het kopen, verkopen en roken van tabak is kwalijker en dat was allemaal legaal voor een 16-jarige.
Ik had niet verwacht dat jij mij nog zou kunnen verbazen... het is je dus wel gelukt!
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:34:21 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181081230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:{.
Ben je daar door geschokt?
Toen ik 16 was kochten heel veel mensen voor de zomer een ons of een half onsje hash.
pi_181081256
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:32 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat jij mij nog zou kunnen verbazen... het is je dus wel gelukt!
Dit idd.
I´m back.
pi_181081278
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:34 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ben je daar door geschokt?
Toen ik 16 was kochten heel veel mensen voor de zomer een ons of een half onsje hash.
Nah, ik ben wrs van een wat oudere generatie dan jij... zuipen deden we ook niet met 16. Wij waren nog braaf.
Maar goed, Blues is ook heel wat jaartjes ouder nog dan ik dus, ik sta er wel versteld van eigenlijk.
I´m back.
pi_181081310
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Joh, ik blow al 40+ jaar naar alle tevredenheid, maar je moet gewoon rekening houden met de lftd.
Ik had het ook niet goedgekeurd wanneer een of andere mafkees mijn zoon iets verkocht had toen ie 16 jaar was.
Hij is nu 26 en blowt niet, heeft het heel kort even gedaan tussen zijn 18e en 20e maar vond het niks.
Nog zo'n ouwere dus. :D.
I´m back.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:38:14 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181081324
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, ik ben wrs van een wat oudere generatie dan jij... zuipen deden we ook niet met 16. Wij waren nog braaf.
Maar goed, Blues is ook heel wat jaartjes ouder nog dan ik dus, ik sta er wel versteld van eigenlijk.
Dat betwijfel ik dude. Hoe oud ben je dan?
pi_181081338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:38 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik dude. Hoe oud ben je dan?
56
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:38:45 #33
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081342
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, ik ben wrs van een wat oudere generatie dan jij... zuipen deden we ook niet met 16. Wij waren nog braaf.
Maar goed, Blues is ook heel wat jaartjes ouder nog dan ik dus, ik sta er wel versteld van eigenlijk.
In mijn contreien werd wel gedronken en ook geblowt door 16 jarigen, dat was in de 70's, ligt denk ik ook aan het soort wijk waarin je opgroeit.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:39:45 #34
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081358
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog zo'n ouwere dus. :D.
Ik heb het hem nooit verboden maar ik wilde niet dat ie bij vreemden iets ging kopen op zijn 16e.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181081359
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

In mijn contreien werd wel gedronken en ook geblowt door 16 jarigen, dat was in de 70's, ligt denk ik ook aan het soort wijk waarin je opgroeit.
Of platteland wrs.
I´m back.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:40:00 #36
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181081364
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

56
Dat scheelt niet zo veel. Ik ben 25 :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door the-eye op 11-08-2018 06:12:34 ]
pi_181081373
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb het hem nooit verboden maar ik wilde niet dat ie bij vreemden iets ging kopen op zijn 16e.
Ik bedoel jij. 40+ jaar geleden al geblowd.
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:40:44 #38
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081381
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

56
Waar was jij toen Kennedy werd vermoord?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181081391
CDA wil onderzoek naar dood Willie Dille: 'Zo'n verhaal verzin je niet'

Het CDA en de PvdA in de Haagse gemeenteraad vinden dat er, na een periode van rouw en verwerking, een onderzoek moet komen naar de dood van PVV-raadslid Willie Dille. Ook moeten de rol van burgemeester Pauline Krikke en de gemeente Den Haag nader bekeken worden. 'Ik geloof niet dat je zo'n verhaal verzint.'

,,Ik denk dat we de verklaring van Willie heel serieus moeten nemen en vindt dat er een onderzoek moet komen naar de rol van alle instanties en de burgemeester,'' zegt Daniëlle Koster (CDA). ,,Wat is er gebeurd? Heeft iedereen op elk moment goed gehandeld? Zijn de signalen van Willie serieus genomen? Is er voldoende rekening gehouden met haar veiligheid?''

Koster vraagt zich af of Krikke extra bescherming aan Dille heeft aangeboden na haar melding over de groepsverkrachting, die bedoeld zou zijn om haar de mond te snoeren als raadslid.
Koster haalt aan dat juist PVV'ers ernstige bedreigingen en intimidaties te verduren hebben. ,,Geert Wilders wordt niet voor niets beveiligd. Ik weet dat PVV'ers heel veel shit en ellende over zich heen krijgen. Zijn na de melding over de verkrachting alle aspecten voldoende meegewogen?''

Koster zegt geen reden te hebben om niet in de verklaring van Willie te geloven. ,,Ik geloof niet dat je zo'n verhaal verzint.''
https://www.ad.nl/den-haa(...)in-je-niet~a64bcc82/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181081392
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:40 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat scheelt niet zo veel. Ik ben 52
O, nou ja, goed, ik kan me niet herinneren dat 40 jaar geleden mijn leeftijdscohorte al flink aan het blowen en zuipen was geslagen in ieder geval.
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:41:34 #41
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081398
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik bedoel jij. 40+ jaar geleden al geblowd.
Ik blow nog steeds, en heb nooit gepauzeerd.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181081405
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Waar was jij toen Kennedy werd vermoord?
Logeren bij tante en oom, broertje werd die dag geboren. ;).
I´m back.
pi_181081416
Waarom gaat het hier over blowen?
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:42:28 #44
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081421
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, nou ja, goed, ik kan me niet herinneren dat 40 jaar geleden mijn leeftijdscohorte al flink aan het blowen en zuipen was geslagen in ieder geval.
In mijn buurt wel, het liep ook met verschillende gasten slecht af, je moet gewoon je eigen grenzen hanteren.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:43:02 #45
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:42 schreef vredesdruif het volgende:
Waarom gaat het hier over blowen?
Da's de schuld van Arnoud.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181081435
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, ik ben wrs van een wat oudere generatie dan jij... zuipen deden we ook niet met 16. Wij waren nog braaf.
Maar goed, Blues is ook heel wat jaartjes ouder nog dan ik dus, ik sta er wel versteld van eigenlijk.
???
Hoezo? Ik was ook regelmatig dronken in die jaren.
Stoned zijn was voor een kleine groep jongeren normaal. Jongeren zijn al eeuwenlang graag dronken,
overigens... ik rook niet meer, ik blow niet meer en ik raad het mensen af.
pi_181081446
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

In mijn buurt wel, het liep ook met verschillende gasten slecht af, je moet gewoon je eigen grenzen hanteren.
Ja, goed, ik weet nog wel dat begin jaren 70 de hasj werd binnengesmokkeld in de haven van het aan ons dorp grenzende stadje Terneuzen. Maar of er dan ook geblowd werd in Hoek. Nee.
I´m back.
pi_181081450
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Da's de schuld van Arnoud.
Nee van Willie... die het vingertje priemt naar Arnoud
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:44:47 #49
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081459
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

???
Hoezo? Ik was ook regelmatig dronken in die jaren.
Stoned zijn was voor een kleine groep jongeren normaal. Jongeren zijn al eeuwenlang graag dronken,
overigens... ik rook niet meer, ik blow niet meer en ik raad het mensen af.
Was hier ook er was een groep die het eng vond en een iets kleinere groep die wel nieuwsgierig was.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181081480
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

???
Hoezo? Ik was ook regelmatig dronken in die jaren.
Stoned zijn was voor een kleine groep jongeren normaal. Jongeren zijn al eeuwenlang graag dronken,
overigens... ik rook niet meer, ik blow niet meer en ik raad het mensen af.
Toch wel jong 16 hoor, zeker in die tijd. Of niet?
Maar goed, had het niet bij je verwacht.
I´m back.
pi_181081499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, ik weet nog wel dat begin jaren 70 de hasj werd binnengesmokkeld in de haven van het aan ons dorp grenzende stadje Terneuzen. Maar of er dan ook geblowd werd in Hoek. Nee.
In die jaren (70-75) werd er ook in de kleinste gehuchtjes geblowd. Niet massaal en openlijk.
Ik groeide op in een middelgrote stad .
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:47:59 #52
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081537
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, ik weet nog wel dat begin jaren 70 de hasj werd binnengesmokkeld in de haven van het aan ons dorp grenzende stadje Terneuzen. Maar of er dan ook geblowd werd in Hoek. Nee.
In mijn regio had men in de 70's en 80's een behoorlijk heroineprobleem, men maakte zich niet druk om hasj, het gevaar was alleen de overstap, sommigen maakten hem, maar velen ook niet.
Zelf heb ik op een enkele keer na ook nooit harddrugs gebruikt, maar ik vond het niks, blowen daarentegen beviel mij heel goed.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181081549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

In die jaren (70-75) werd er ook in de kleinste gehuchtjes geblowd. Niet massaal en openlijk.
Ik groeide op in een middelgrote stad .
Niet in Zeeuws-Vlaanderen toch, denk ik. Ja, was één stuff tent later, geloof ik. En in de Porgy en Bess zal er wellicht geblowd zijn?
Zeeuws-Vlaanderen en met name Terneuzen werd later wel het epicentrum van de Franse hasj-toeristen, dat wel, maar dan spreek je toch echt over de jaren 80, volgens mij.
I´m back.
pi_181081574
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

In mijn regio had men in de 70's en 80's een behoorlijk heroineprobleem, men maakte zich niet druk om hasj, het gevaar was alleen de overstap, sommigen maakten hem, maar velen ook niet.
Zelf heb ik op een enkele keer na ook nooit harddrugs gebruikt, maar ik vond het niks, blowen daarentegen beviel mij heel goed.
Ja, maar goed, ik zeg al is ook een heel erg groot verschil tussen opgroeien in de stad en op het platteland, denk ik. Op het platteland zijn de kinderen toch een stuk braver.
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:51:01 #55
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081599
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar goed, ik zeg al is ook een heel erg groot verschil tussen opgroeien in de stad en op het platteland, denk ik. Op het platteland zijn de kinderen toch een stuk braver.
Daar ga ik meestal vanuit.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:51:43 #56
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181081609
:')

[ Bericht 29% gewijzigd door the-eye op 11-08-2018 06:10:52 ]
pi_181081686
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet in Zeeuws-Vlaanderen toch, denk ik. Ja, was één stuff tent later, geloof ik. En in de Porgy en Bess zal er wellicht geblowd zijn?
Zeeuws-Vlaanderen en met name Terneuzen werd later wel het epicentrum van de Franse hasj-toeristen, dat wel, maar dan spreek je toch echt over de jaren 80, volgens mij.
https://krantenbankzeelan(...)Kerke&sort=relevance

De Stem 1970
quote:
Discussieavond over drugs in Terneuzen

Donderdagavond werd in de Imageclub in Terneuzen een discussieavond gehouden over het verschijnsel drugs . Dit omdat het gebruik van hasj en marihuana zeer snel toeneemt in Zeeuws Vlaanderen
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:57:55 #58
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081777
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:51 schreef the-eye het volgende:

[..]

Toen ik 16 was, was "iedereen" aan de speed. Lsd en paddo's waren ook vaak van de partij. Ik zal niet zeggen dat de hele klas (middelbare christelijke school) mee deed maar uit een klas van 30 man waren we met z ń vieren die blowden. Op de hangplekken zaten we soms weleens met 30 man. Allemaal blowen hoor. Als ik geen speed genomen had, had ik nooit m'n middelbare school diploma gehaald. Nu bleek twee jaar terug dat ik adhd heb dus dat verklaarde wel het één en ander
Speed is echt rotzooi, en dat spul fokt je op, niet relaxt. :N
En je valt er ook teveel van af, dat kan nooit gezond zijn.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181081853
quote:
Ja, dat zal dan in Porgy en Bess geweest zijn en 5 klanten oid. :D.

Plus wat kabouters kennelijk. :D.

(Lol, mijn vader stond er ook in. 20 x in 1970 en verrek hoor ik sta in 1969 zelf ook in de krant, mijn broer in 1970).

[ Bericht 5% gewijzigd door Ryan3 op 10-08-2018 16:15:28 ]
I´m back.
pi_181081869
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar goed, ik zeg al is ook een heel erg groot verschil tussen opgroeien in de stad en op het platteland, denk ik. Op het platteland zijn de kinderen toch een stuk braver.
Echt? Met al die zuipketen en cokegebruikers?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181081888
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Koster zegt geen reden te hebben om niet in de verklaring van Willie te geloven. ,,Ik geloof niet dat je zo'n verhaal verzint.''
Prima om dit te onderzoeken, maar wat Koster wel of niet gelooft lijkt me verder niet zo heel relevant.

Heck, de geloofsopvattingen van iemand die gelooft dat een dood mens weer tot leven kan komen moeten we sowieso wel met een korreltje zou nemen. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:02:29 #62
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181081889
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Speed is echt rotzooi, en dat spul fokt je op, niet relaxt. :N
En je valt er ook teveel van af, dat kan nooit gezond zijn.
Ik zal het niemand aanraden maar bij een adhd'ert werkt het precies andersom hè.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:02:39 #63
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081893
On topic:

quote:
Het CDA en de PvdA in de Haagse gemeenteraad vinden dat er, na een periode van rouw en verwerking, een onderzoek moet komen naar de dood van PVV-raadslid Willie Dille.
Ook moeten de rol van burgemeester Pauline Krikke en de gemeente Den Haag nader bekeken worden.
'Ik geloof niet dat je zo'n verhaal verzint.'
Dat lijkt mij ook wel zinvol.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181081944
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Echt? Met al die zuipketen en cokegebruikers?
Die waren er toen nog niet hoor.
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:06:34 #65
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181081979
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die waren er toen nog niet hoor.
Klopt, dat fenomeen kwam pas veel later.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:06:41 #66
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181081981
Nu heeft de man van Willi Dille een bedrijf in Rijswijk voor opvang. Weet iemand of de problemen over haar vaste verblijfplaats er over gingen dat ze ook weleens daar verbleef?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:07:42 #67
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181082002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar goed, ik zeg al is ook een heel erg groot verschil tussen opgroeien in de stad en op het platteland, denk ik. Op het platteland zijn de kinderen toch een stuk braver.
Ik woonde op het platteland.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:08:13 #68
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181082017
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
On topic:

[..]

Dat lijkt mij ook wel zinvol.
Idd, het zou niet eens een vraag moeten zijn of dit onderzocht gaat worden.
Want als het waar is dat ze door een groep getarged werd (of arnoud daar nu wat mee te maken heeft of niet) is dat extreem ernstig.

Niet alleen onderzoek naar het gebeurde is noodzakelijk, maar ook onderzoek naar hoe ermee omgegaan werd.
Want zoals ik het tot nu toe lees was het bij verschillende mensen bekend dat ze iig dit beweerde. Waarom is daar geen actie op ondernomem? Want echt of een mental breakdown, beide maken dat er actie op omdernomen had moeten worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181082056
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
On topic:

[..]

Dat lijkt mij ook wel zinvol.
welke 'zin' zie je er dan in?

ik denk dat zulke onderzoeken meestal vooral politieke machtsmiddelen zijn, en ook de kans groot is dat dit zo toegepast zal gaan worden...
waarbij bepaalde partijen vooral hun eigen positie erdoor versterkt willen zien....
en de uitkomst sterk gestuurd wordt vanuit een bepaalde voropgestelde visie.

'zin' of 'nut' heeft een politiek onderzoek volgens mij eerder in geen enkele wijze..

Een strafrechterlijk onderzoek is momenteel in de huidige situatie nutteloos, omdat er geen enkel bewijs van een strafdaad voorligt, degene die stelde slachtoffer ervan te zijn geweest er nu niet meer is en dus verder niet kan getuigen....
Zou er eventueel een 'bewijs' voor een misdrijf aangedragen kunnen worden, zou een strafrechterlijk onderzoek veel nut hebben, maar juist dan is het enorm essentieel dat de politiek zich daar _niet_ mee bemoeit.... Voorlopig ontbreekt daarvoor echter ieder bewijsmiddel of aanleiding.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:10:52 #70
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181082088
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Idd, het zou niet eens een vraag moeten zijn of dit onderzocht gaat worden.
Want als het waar is dat ze door een groep getarged werd (of arnoud daar nu wat mee te maken heeft of niet) is dat extreem ernstig.

Niet alleen onderzoek naar het gebeurde is noodzakelijk, maar ook onderzoek naar hoe ermee omgegaan werd.
Want zoals ik het tot nu toe lees was het bij verschillende mensen bekend dat ze iig dit beweerde. Waarom is daar geen actie op ondernomem? Want echt of een mental breakdown, beide maken dat er actie op omdernomen had moeten worden.
Ik ga er ook helemaal niet vanuit dat Arnoud erbij betrokken is, zo dom zal ie toch niet zijn?
Misschien dat zijn naam echt genoemd is, maar dat bewijst nog niet dat hij een opdracht gegeven heeft.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:12:39 #71
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181082139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]

welke 'zin' zie je er dan in?

ik denk dat zulke onderzoeken meestal vooral politieke machtsmiddelen zijn, en ook de kans groot is dat dit zo toegepast zal gaan worden...
waarbij bepaalde partijen vooral hun eigen positie erdoor versterkt willen zien....

'zin' of 'nut' heeft een politiek onderzoek volgens mij in geen enkele zin..
een strafrechterlijk onderzoek is verder nutteloos, omdat er geen enkel bewijs van een strafdaad voorligt, degene die stelde slachtoffer ervan te zijn geweest er nu niet meer is en dus verder niet kan getuigen....
Zou er eventueel een 'bewijs' voor een misdrijf aangedragen kunnen worden, zou een strafrechterlijk onderzoek veel nut hebben, maar juist dan is het enorm essentieel dat de politiek zich daar _niet_ mee bemoeit.... Voorlopig ontbreekt daarvoor echter ieder bewijsmiddel of aanleiding.
Het interne behandelen van zo'n situatie, waarin iemand met ernstige aantijgingen komt, mag wel degelijk even goed bekeken worden.
We hebben het hier wel over iemand die zelfmoord heeft gepleegd omdat ze in hoge geestelijke nood zich niet gehoord voelde. In beeld brengen hoe men daarmee om gegaan is zie ik zeker als nuttig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:12:47 #72
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181082146
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]

welke 'zin' zie je er dan in?

ik denk dat zulke onderzoeken meestal vooral politieke machtsmiddelen zijn, en ook de kans groot is dat dit zo toegepast zal gaan worden...
waarbij bepaalde partijen vooral hun eigen positie erdoor versterkt willen zien....
en de uitkomst sterk gestuurd wordt vanuit een bepaalde voropgestelde visie.

'zin' of 'nut' heeft een politiek onderzoek volgens mij eerder in geen enkele wijze..

een strafrechterlijk onderzoek is verder nutteloos, omdat er geen enkel bewijs van een strafdaad voorligt, degene die stelde slachtoffer ervan te zijn geweest er nu niet meer is en dus verder niet kan getuigen....
Zou er eventueel een 'bewijs' voor een misdrijf aangedragen kunnen worden, zou een strafrechterlijk onderzoek veel nut hebben, maar juist dan is het enorm essentieel dat de politiek zich daar _niet_ mee bemoeit.... Voorlopig ontbreekt daarvoor echter ieder bewijsmiddel of aanleiding.
Nou, ik denk dat de gemiddelde burger zoals ik toch wel graag wil weten wat er nu wel en niet waar is.
Of lijkt het jou beter dat we het er gewoon nooit meer over hebben en verder gaan met de orde van de dag?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:15:45 #73
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181082253
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het interne behandelen van zo'n situatie, waarin iemand met ernstige aantijgingen komt, mag wel degelijk even goed bekeken worden.
We hebben het hier wel over iemand die zelfmoord heeft gepleegd omdat ze in hoge geestelijke nood zich niet gehoord voelde. In beeld brengen hoe men daarmee om gegaan is zie ik zeker als nuttig.
Op dit moment zullen de spindocters wel al overuren maken zodat na de begrafenis iedereen zichzelf schoon kan praten
pi_181082364
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik woonde op het platteland.
Waar dan?
I´m back.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:19:23 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181082378
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik ga er ook helemaal niet vanuit dat Arnoud er bij betrokken is, zo dom zal ie toch niet zijn?
Misschien dat zijn naam echt genoemd is, maar dat bewijst nog niet dat hij een opdracht gegeven heeft.
Mij lijkt dat ook sterk. Zijn naam kan idd wel genoemd zijn, maar dat het in zijn opdracht was lijkt me sterk. Als dat wel zo zou zijn is dat ongekend in Nederland en gaat het een groot vraagstuk worden. Ik zie zo snel iig niet een motief ervoor, gaat wel heel erg ver.
Maar dat ze target was van een groepering durf ik niet uit te sluiten. Dat is wel degelijk een mogelijkheid in combi met haar verhaal.

En het idee dat het mogelijk is dat groeperingen politica targetten is al extreem ernstig op zichzelf. Daar moet echt wel serieus naar gekeken worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:20:34 #76
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181082415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar dan?
Onder de rook van Rotterdam
pi_181082431
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:20 schreef the-eye het volgende:

[..]

Onder de rook van Rotterdam
Ja, goed.
I´m back.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:27:14 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181082599
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:15 schreef the-eye het volgende:

[..]

Op dit moment zullen de spindocters wel al overuren maken zodat na de begrafenis iedereen zichzelf schoon kan praten
Juist daarom ben ik ook voor een onafhankelijk intern onderzoek.

Er zijn teveel vragen nu om echt wat zinngs erover te zeggen. Maar er blijkt al wel dat de aantijgingen bekend waren. En dat er geen actie is ondernomen, ook geen op inactief zetten door verdenking op leugens of om ziekte (psychisch). Dat met zulke ernstige aantijgingen.

Ik vind het echt apart dat dit al anderhalf jaar loopt, niets bekend is ervan voor het publiek, er geen aanwijzingen zijn dat er actie is ondernomen en dat vooral meerdere mensen ervan wisten.
Wat antwoorden zou fijn zijn na even wat gepaste rust voor de nabestaanden. Maar een intern onderzoek zou nu al begonnen moeten zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:43:01 #79
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181082880
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Juist daarom ben ik ook voor een onafhankelijk intern onderzoek.

Er zijn teveel vragen nu om echt wat zinngs erover te zeggen. Maar er blijkt al wel dat de aantijgingen bekend waren. En dat er geen actie is ondernomen, ook geen op inactief zetten door verdenking op leugens of om ziekte (psychisch). Dat met zulke ernstige aantijgingen.

Ik vind het echt apart dat dit al anderhalf jaar loopt, niets bekend is ervan voor het publiek, er geen aanwijzingen zijn dat er actie is ondernomen en dat vooral meerdere mensen ervan wisten.
Wat antwoorden zou fijn zijn na even wat gepaste rust voor de nabestaanden. Maar een intern onderzoek zou nu al begonnen moeten zijn.
Laten we even de aanslag door Malek F terug voor de geest halen waarbij burgemeester Krikke onmiddellijk met de verklaring kwam dat het geen aanslag was.
https://www.omroepwest.nl(...)e-na-aanslag-Malek-F
De beroving die ze in de doofpot stopte
https://politiek.tpo.nl/2(...)aagse-schilderswijk/
Gedonder in Duindorp waarbij er alles aan wordt gedaan om het maar niet te linken aan de multicuturele samenleving.
https://www.omroepwest.nl(...)-racisme-in-Duindorp

ik denk niet dat men zat te wachten op het verhaal van Dille.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:56:53 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181083143
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:50 schreef Ryan3 het volgende:

Op het platteland zijn de kinderen toch een stuk braver.
Neuh, daar wordt net zo goed veel geblowd. iig in Noord-Limburg
pi_181083152
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Neuh, daar wordt net zo goed veel geblowd.
Ja, maar toen, 40+ jaar geleden, niet hoor. De stuffkickers zaten met name in de grote stad A.
I´m back.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:58:51 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181083186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar toen, 40+ jaar geleden, niet hoor.
Ik heb geen cijfers ofzo. Maar ik denk dat juist het feit dat er geen reet te beleven is ergens, dat zorgt voor meer drugsgebruik.
pi_181083222
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb geen cijfers ofzo. Maar ik denk dat juist het feit dat er geen reet te beleven is ergens, dat zorgt voor meer drugsgebruik.
Er was heel veel te doen juist. Wij waren altijd in touw. Elke dag. Daarnaast waren er veel sportclubs.
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:00:54 #84
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181083239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar toen, 40+ jaar geleden, niet hoor. De stuffkickers zaten met name in de grote stad A.
Daar ben ik niet zo zeker van, 'mijn' stad is dan wel kleiner maar procentueel zal er weinig tot geen verschil in zitten.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181083553
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Daar ben ik niet zo zeker van, 'mijn' stad is dan wel kleiner maar procentueel zal er weinig tot geen verschil in zitten.
Ja, goed, die drugs werden verscheept naar jouw stad. Kwamen echter binnen in Amsterdam en Terneuzen bijvoorbeeld.
Ik denk dat het begon ergens eind jaren 60, met de hippies.
En de harddrugs werden voornamelijk door Chinezen naar onze contreien gesmokkeld trouwens. Dat begon ergens vooral in Amsterdam rond het midden van de jaren 70.
I´m back.
pi_181083654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:34 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Wat gaat er met Rat van Doorn gebeuren. Zo iemand kan met goed fatsoen niet in de gemeenteraad blijven, neem ik aan.
Zijn er aanwijzingen dat het verhaal waar is?
pi_181083783
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat de gemiddelde burger zoals ik toch wel graag wil weten wat er nu wel en niet waar is.
Of lijkt het jou beter dat we het er gewoon nooit meer over hebben en verder gaan met de orde van de dag?
Ik heb geen enkel vertrouwen erin dat een politieke onderzoekscommissie hier enige duidelijkheid over zal brengen...


Als er grond is voor de aantijging moet er een strafrechterlijk onderzoek komen... maar daarvoor lijkt ieder bewijs te ontbreken.
De kans dat deze politieke commissie daartoe zal leiden is extreem klein.


overigens denk ik inderdaad dat het totasl nutteloos is opeens dingen te gaan onderzoeken enkel omdat een klager zelfmoord pleegt... Lijkt me zelfs een erg gevaarlijke indruk wekken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:30:29 #88
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181083824
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel vertrouwen erin dat een politieke onderzoekscommissie hier enige duidelijkheid over zal brengen...

Als er grond is voor de aantijging moet er een strafrechterlijk onderzoek komen... maar daarvoor lijkt ieder bewijs te ontbreken.
De kans dat deze politieke commissie daartoe zal leiden is extreem klein.

overigens denk ik inderdaad dat het totasl nutteloos is opeens dingen te gaan onderzoeken enkel omdat een klager zelfmoord pleegt... Lijkt me zelfs een erg gevaarlijke indruk wekken
Zullen we Nederland dan maar gewoon opdoeken?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181083852
Kan een mod ff die 39 posts over wie waarom wanneer geblowd heeft en wie waarom wanneer nog meer welke drugs gebruikt heeft weghalen? Voegt echt niets toe in dit topic :{
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_181084081
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Zullen we Nederland dan maar gewoon opdoeken?
:?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:50:37 #91
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181084144
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:?
Ik bedoel, er zal toch iets uitgezocht moeten worden, je kunt toch niet net doen alsof er niets gebeurt is.
Of de volledige waarheid ooit naar boven zal komen betwijfel ik ook.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181084320
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik bedoel, er zal toch iets uitgezocht moeten worden, je kunt toch niet net doen alsof er niets gebeurt is.
Of de volledige waarheid ooit naar boven zal komen betwijfel ik ook.
Wat?
nogmaals, dit is enkel een politieke onderzoekscommissie ingesteld door de gemeenteraad?

Welke wonderen verwacht jij daarvan?

Of is het gewoon zo'n lekkere "jamaar, we moehoeten IETS doen!"-roep...

Sorry, maar ik ben daarin gewoon realistisch en kan je nu al best vertellen dat deze onderzoekscommissie _niks_ gaat 'oplossen'...

sorry
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:34:15 #93
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181084832
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik bedoel, er zal toch iets uitgezocht moeten worden, je kunt toch niet net doen alsof er niets gebeurt is.
Of de volledige waarheid ooit naar boven zal komen betwijfel ik ook.
Dille wou zelf geen aangifte doen en gaf geen details van die verkrachting. Hoe kun je dan onderzoek doen en de waarheid vinden?

Het enige wat uitgezocht moet worden is of door bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg dit soort drama's nou vaker voorkomen of niet. Maar dan is dit één van de vele incidenten met geestelijke gestoorde mensen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181085251
quote:
Geen onderzoek naar mogelijke verkrachting PVV-raadslid Dille

VANDAAG, 18:17BINNENLAND

PVV-raadslid Willie Dille ANP

Het Openbaar Ministerie gaat niet alsnog onderzoek doen naar de mogelijke ontvoering en verkrachting van het overleden Haagse PVV-raadslid Willie Dille. Ze stelde dat ze in maart vorig jaar was ontvoerd en verkracht door een groep moslims, maar er zijn te weinig aanknopingspunten voor een strafrechtelijk onderzoek.

Dat is de uitkomst van overleg van burgemeester Krikke met het OM en de politie. Volgens het OM zijn er meerdere gesprekken geweest tussen Dille en de politie.

"Daarin heeft ze steeds aangegeven geen aangifte te willen doen en ook geen bemoeienis van de politie te willen. Ze heeft om die reden ook niet meer informatie willen verstrekken op basis waarvan een onderzoek gestart had kunnen worden", aldus het OM. Meldingen van bedreigingen zijn door de politie wel opgepakt, maar ook daarbij was er volgens justitie te weinig concrete informatie.

Facebook-filmpje
Dille maakte woensdag een einde aan haar leven. Eerder die dag was een filmpje in de media gekomen waarin ze vertelde dat ze vorig jaar het slachtoffer is geworden van een ontvoering en verkrachting. Ook meldde ze dat ze verschillende keren is bedreigd. Ze had het filmpje maandag kort op Facebook gezet.

Het PVV-raadslid had het voorval uit 2017 ook gemeld aan burgemeester Krikke. Die overtuigde haar er naar eigen zeggen van met de politie te praten. Krikke heeft er ook meerdere keren op aangedrongen om aangifte te doen, maar Dille besloot dat niet te doen.

Het CDA en de PvdA in de gemeenteraad van Den Haag willen dat er wel een onderzoek komt naar de dood van Dille. Dat onderzoek moet antwoord geven op de vraag of de signalen van Dille serieus zijn genomen en wat de rol was van alle instanties en de burgemeester.
juiste beslissing

geld en tijd steken in een pvver is sowieso geldverspilling en dit geval lijkt me het inderdaad de juiste beslising om geen sprookjesverhaal te onderzoeken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181085351
Ze wilde geen informatie loslaten en wilde geen aangifte doen. Wel een gesprek. Nou ja dan zeg ik psycholoog.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:08:12 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181085439
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

juiste beslissing

geld en tijd steken in een pvver is sowieso geldverspilling en dit geval lijkt me het inderdaad de juiste beslising om geen sprookjesverhaal te onderzoeken
Ik wil een met karamel, Klaas.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181085733
Heeft ze dan aan niemand verteld, waar, wanneer en hoe ze ontvoerd is ?
Liep ze op straat, werd ze een auto ingetrokken? Welke straat ?
Het zou gebeurd zijn op verkiezingsdag 15 maart 2017 .... Vertelde ze iemand ooit om hoe laat ?
Heeft ze iemands gezicht gezien?

Er staan zoveel camera's overal dat men met een straat en een tijd die camera's kan bekijken.
Maar ja... als ze pas een half jaar later met dat verhaal komt en dan nog niks zegt over tijd en plaats, dan valt er niks te onderzoeken door de politie.
pi_181085844
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
Heeft ze dan aan niemand verteld, waar, wanneer en hoe ze ontvoerd is ?
Liep ze op straat, werd ze een auto ingetrokken? Welke straat ?
Het zou gebeurd zijn op verkiezingsdag 15 maart 2017 .... Vertelde ze iemand ooit om hoe laat ?
Heeft ze iemands gezicht gezien?

Er staan zoveel camera's overal dat men met een straat en een tijd die camera's kan bekijken.
Maar ja... als ze pas een half jaar later met dat verhaal komt en dan nog niks zegt over tijd en plaats, dan valt er niks te onderzoeken door de politie.
Sommige mensen zijn best ziek in hun hoofd dat ze hun eigen waanbeelden gaan geloven.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181085871
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik bedoel, er zal toch iets uitgezocht moeten worden, je kunt toch niet net doen alsof er niets gebeurt is.
Of de volledige waarheid ooit naar boven zal komen betwijfel ik ook.
Waarom denk je dat dit niet uitgezocht zou worden?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:32:51 #100
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181085925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn best ziek in hun hoofd dat ze hun eigen waanbeelden gaan geloven.
Klopt maar laten we Willie Dille niet veroordelen daarop. Ik zag gisteren die afschuwelijke video van haar en je ziet duidelijk iemand in psychische nood. Dit overkomt je helaas en je kan daar niks aan doen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')