abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 17:06:15 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_181156786
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:06 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ik ga ook niet naar Joost, maar vroeg het me gewoon af.

Zo denk ik ook dat DMA's gaat verzuipen in de Heineken
Ook teringdom om 2 van de 3 meest noisy hoekige bands naast elkaar te programmeren, dat gaat DMAs wel voelen ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_181158448
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik doe het meestal in m'n schoen. Ik ga al sinds 1997 naar festivals / feesten en ik heb werkelijk nog nooit m'n schoenen uit hoeven doen... maar misschien ook een keer bij m'n ballen proberen.

maar doe je dat tapen dan, of met plakband, of heb je een speciaal vakje in je boxer daarvoor ofzo?
Neuh gewoon in een zakje onder je bollen.
pi_181159026
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

geen idee, ik regel nooit iets op feesten zelf... liever dat ik weet wat ik ga innemen.
Dat was uiteraard ook een grapje. Je buren hebben altijd nog wel wat. En anders hun buren ;) Op Lowlands is sharing caring.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_181159073
Een vriendin van ons die heeft allergie pillen, een paar jaar geleden net na de ingang van het terrein doet ze haar tasje open en neemt ff een mooie blauwe pil, dus echt vlak na de ingang. Kwamen er gelijk beveiligers op dr af en moest ze mee _O- _O- ze begreep natuurlijk niet waarom en ze gebruikt ook nooit drugs ofzo. Gelukkig had ze een hele strip bij zich en was het probleem snel opgelost, maar ze gingen het wel even checken, en het was even zweten voor haar. Dus dat doet ze dus ook niet meer zo na de ingang.
pi_181159509
Hello! Beetje een bimbo vraag hier: ik was dit jaar op Wildeburg en daar lagen houten planken op het zand, dus waren er veel mensen met rolkoffers wat erg handig was. Maar dit word mijn eerste keer Lowlands en vraag me af of dat daar ook handig is? Anders moet ik nog snel een backpack kopen!
pi_181159666
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:30 schreef onniedah het volgende:
Hello! Beetje een bimbo vraag hier: ik was dit jaar op Wildeburg en daar lagen houten planken op het zand, dus waren er veel mensen met rolkoffers wat erg handig was. Maar dit word mijn eerste keer Lowlands en vraag me af of dat daar ook handig is? Anders moet ik nog snel een backpack kopen!
Er is niet per se veel zand maar ik zie mensen met rolkoffers wel altijd heel erg worstelen. De grond is niet helemaal gelijk en als je op een camping dichtbij het terrein wil moet je over een brug. Het is bovendien echt fijn om je handen vrij te hebben :) Dus ik raad je een backpack zeker aan!
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:46:15 #232
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181159844
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:38 schreef kaleidoscope93 het volgende:

[..]

Dus ik raad je een backpack zeker aan!
dit dus. rolkoffers zijn gewoon niet handigl
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_181161302
Altijd een wieltjeskerkhof na de brug. Wieltjes prima, maar dan grote stevige en geen koffers, want die gaan naar de tering.
pi_181162069
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:10 schreef dennis1808 het volgende:
Ha mensen, ik ben nieuw hier op dit forum! Ik ben actief op het Festileaks forum en lees hier sinds kort ook mee! Even voorstellen:

Leeftijd? 23, op Lowlands-zaterdag wordt ik 24!
Woonplaats? Goes, Zeeland
Aantal keer Lowlands? 2e keer, 2017 was de 1e
Polsbandjes? Ik heb een hele pot vol! Daar gaat 'ie na een paar weken ook in.
Aankomstdag? Donderdagochtend. Om 6 uur 's ochtends vanuit Goes beginnen met rijden, hopelijk om 9 uur meteen naar binnen rennen, tent opzetten tussen de bomen en dan bier klappen.
Vertrekdag? Maandag
Favoriete tent? X-Ray
Douchen op Lowlands? hahahahahaha
Lowlandssnack? Wafel Nutella
Hoeveel uur slapen? Ongeveer 5 uurtjes per nacht.
Wat is het beste optreden dat je ooit op Lowlands zag? Death Grips
En het slechtste? In dat ene jaartje niet iets gezien wat echt slecht was.
Welke acts wil jij dit jaar echt zien? Kendrick, Patti Smith, BROCKHAMPTON
Welke acts ga je zeker overslaan? Gavin James
Dit soort lijstjes :')
pi_181162195
Niks mis mee toch?
pi_181162232
Bij de dechatlon heb je goede wagentjes. Ik pleur daar alles op, en dat wil wel rijden.
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:16:13 #237
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_181162288
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dit soort lijstjes :')
Is toch leuk joh
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_181162289
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik doe het meestal in m'n schoen. Ik ga al sinds 1997 naar festivals / feesten en ik heb werkelijk nog nooit m'n schoenen uit hoeven doen... maar misschien ook een keer bij m'n ballen proberen.

maar doe je dat tapen dan, of met plakband, of heb je een speciaal vakje in je boxer daarvoor ofzo?
Gewoon onder je lul, tussen je lul en zak dus. En dan een strakke boxer. Blijft prima zitten.
En dat is dus met fouilleren niet te voelen. Schoenen wel eens uit moeten doen.
pi_181162300
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:16 schreef richolio het volgende:

[..]

Is toch leuk joh
Nee. T boeit me echt helemaal niets.
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:19:45 #240
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_181162402
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:16 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee. T boeit me echt helemaal niets.
Stoer
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 21:21:41 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_181162473
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:48 schreef mgbss het volgende:
Altijd een wieltjeskerkhof na de brug. Wieltjes prima, maar dan grote stevige en geen koffers, want die gaan naar de tering.
Dat ding Til je toch gewoon effe die brug over?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_181164878
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat ding Til je toch gewoon effe die brug over?
Ja heb inmiddels de Lowlands organisatie gecontacteerd en zij zeggen: parkeerplaats is een stuk gras, maar de campings zijn grotendeels voorzien van verharde paden. Dit was ook zo op Wildeburg en dat ging juist top. Alles in 1 koffer pleuren en gaan :-)
pi_181165572
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jammer man.

Ik ga wat minder lang mee, (vanaf 2011). Maar ik snap wel een klein beetje wat je bedoeld. Mijn hype modes is ook ook minder dan andere jaren.

Wel heb ik er zin in hoor. Maar het eindeloze bandjes luisteren die op Lowlands staan om me zelf er naar toe te hypen is ook een beetje gedaan dit jaar.
Hoe vaker je naar Lowlands gegaan bent, des te minder je hypert. Jaren terug luisterde ik van te voren naar elke band, maar de afgelopen jaren deed werd dat ook al minder. Het weer helpt ook niet echt mee. Een tijd lang was het te warm voor het festival, nu regent het een groot deel van de dag :P Ik had graag naar Lowlands gegaan, maar vrienden van me willen niet meer. Ze hebben de meeste must-sees wel gezien, die komen pas weer als een Radiohead oid geboekt wordt. Dat heb ik zelf ook wel een beetje. Het is geen slechte line-up, maar van de bovenkant van het affiche hoef ik maar weinig te zien.
Dat jij wat minder hypet komt ook deels omdat je al naar zoveel festivals gaat en elke band al drie keer gezien hebt :P

quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:26 schreef peaceman het volgende:

[..]

begrijpelijk.
Heb zelf de reeks van 15 volgemaakt (2001-2015. Toen 2016 niet gegaan. 2017 wel weer en ook dit jaar wel, maar het moeten gaan is er wel af.
Overigens is er wel een ander jaarlijks festival voor in de plaats gekomen wat een must is. Voor zolang als het duurt. :P
Hoe voelde het in 2016? Ik ga op vrijdag een Australian Pie missen.
pi_181165689
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:24 schreef onniedah het volgende:

[..]

Ja heb inmiddels de Lowlands organisatie gecontacteerd en zij zeggen: parkeerplaats is een stuk gras, maar de campings zijn grotendeels voorzien van verharde paden. Dit was ook zo op Wildeburg en dat ging juist top. Alles in 1 koffer pleuren en gaan :-)
Het stuk tussen de kaartcontrole en de brug is niet helemaal verhard. Na de brug is het ook een onverharde hobbelweg naar de camping. Als je een goede rugzak hebt, kan je beter daar wat in doen. Onderschat de zwaarte van de brug niet.
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:55:55 #245
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181165746
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:24 schreef onniedah het volgende:

[..]

Ja heb inmiddels de Lowlands organisatie gecontacteerd en zij zeggen: parkeerplaats is een stuk gras, maar de campings zijn grotendeels voorzien van verharde paden. Dit was ook zo op Wildeburg en dat ging juist top. Alles in 1 koffer pleuren en gaan :-)
Ja er zijn verharde paden hier en daar, maar vanaf parkeerplaats of dropplek van bus is het gras tot aan brug. Daarna is het ook een matig stuk tot de verharde paden. Ik raad ook een backpacktas aan.

En meestal neem je in eerste keren veel te veel mee :P
  Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 22:59:25 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_181165808
Backpack is natuurlijk makkelijker, dat lijkt me evident, maar als je niet 10 liter drank meeneemt en 50 kledingstuks dan is t echt wel te doen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:59:40 #247
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_181165813
Wat betreft dit dilemma, ik heb een goede tussenvorm gevonden: bij de IKEA vind je nu een trolley met tas voor weinig geld.

Voordeel? De tas heeft 73l inhoud, een rits en kan je ook op je rug dragen. Perfect dus voor alle situaties ;)
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:04:52 #248
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_181165926
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:52 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Onderschat de zwaarte van de brug niet.
Ik snap echt niet wat iedereen nou zo zwaar vind aan de brug. Hebben al die mensen thuis ook moeite met traplopen? Ik ben een aantal jaar lang met 2 bolderkarren de brug over gegaan. Beneden pakten 2 mensen de assen en tilden hem op, liepen in 1x naar boven. Boven een stukje rollen en de trap naar beneden hetzelfde.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_181166939
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:04 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat iedereen nou zo zwaar vind aan de brug. Hebben al die mensen thuis ook moeite met traplopen? Ik ben een aantal jaar lang met 2 bolderkarren de brug over gegaan. Beneden pakten 2 mensen de assen en tilden hem op, liepen in 1x naar boven. Boven een stukje rollen en de trap naar beneden hetzelfde.
Ja... nou ja... Dit dus.

Tis een beetje een hype ding. Net als vinden dat het allemaal begon in 1968. Michael zoeken... of Theo. Met planten moeten sjouwen of het stug Blowlands blijven noemen. Slapen een Pinkpop ding vinden en EvE een held.

Zo... einde azijnmodus.

Kan een rolkoffer? Ja... is een backpack beter? Ja.

Is de brug zwaar? Ja... traplopen met 30 kilo bepakking is gewoon kut. Je rolkoffer die trap op zeulen ook. Er ligt veel asfalt... maar ook nog wel stukken met gras of repac. Neem gewoon niet te veel shit mee... je moet het ook weer meer terug slepen.

Ik neem al sinds 1996 te veel mee. Ga ik nooit meer afleren. Wel heb ik inmiddels maatregelen genomen om niet een heel weekend pijn in mijn rug te hebben. Prima investering... zo'n bolderkar.

Nee... je gaat geen 15 shirtjes, 8 broeken en 6 truien gebruiken op Lowlands. Ja... ze hebben er ook kleren als het echt nodig is. Voldoende ondergoed meenemen... en geld.
pi_181167407
Ik loop gewoon 2x als t moet. Of je nou om 15.00 of 15.30 klaar bent. Lekker boeiend op 4,5 dag


Neem bv gewoon mn eigen deken van thuis mee en dik tweepersoonsluchtbed. Ga echt niet zitten kutten met een slaapmatje en gare slaapzak. En lopen is gezond (8>
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')