abonnement Unibet Coolblue
pi_181098846
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:07 schreef nickhguitar het volgende:
Maar serieus, verdient blind 3 mil? :')
Dit ja, vind ik wel wat veel voor een waterdragertje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_181098874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

ach ja zo gaat het, of je krijgt te horen dat je een bank of een bedrijf bent want het kapitaal hoort op het veld, neem je een keer een stap in de goede richting gewoon omdat het kan is het ook niet goed.

en vooral omdat het kan zal pijn doen bij onze vrienden van andere clubs
Ik moet gewoon lachen om heel die transfer blind

Ik kan het me niet voorstellen als zijn papa dany niet bij ajax had gezeten dat deze transfer ooit een feit geworden was...

Je kan gewoon concluderen dat BLINd en tadic samen misschien 10 miljoen aan salaris hebben per seizoen..... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181099062
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik moet gewoon lachen om heel die transfer blind

Ik kan het me niet voorstellen als zijn papa dany niet bij ajax had gezeten dat deze transfer ooit een feit geworden was...

Je kan gewoon concluderen dat BLINd en tadic samen misschien 10 miljoen aan salaris hebben per seizoen..... :)
Vanwege een aanname iets concluderen?

Over 10 miljoen gesproken, was de begroting van AS Trencin nu meer of minder?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_181099122
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:07 schreef nickhguitar het volgende:
Maar serieus, verdient blind 3 mil? :')
lira

dat wordt met de minuut minder waard haha
Gino ♥
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:33:57 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181099150
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit ja, vind ik wel wat veel voor een waterdragertje
doe je hem toch tekort, toen hij bij Ajax wegging was hij dat al niet meer
pi_181099183
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

doe je hem toch tekort, toen hij bij Ajax wegging was hij dat al niet meer
Op dat moment de beste speler van Ajax ja, maar onze jaloerse vrienden uit Rotterdam en Eindhoven moeten het met de Ayoubjes en Thomasjes doen van de wereld.
Gino ♥
pi_181099197
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

doe je hem toch tekort, toen hij bij Ajax wegging was hij dat al niet meer
Blind is de duurste en duurst betaalde speler ooit in nederland

Maakt hij het verschil?

Gaat hij het verschil maken tussen wel kampioen of geen kampioen

ik geloof het niet want wel kampioen of geen kampioen dat zal aan andere spelers liggen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181099244
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Blind is de duurste en duurst betaalde speler ooit in nederland

Maakt hij het verschil?

Gaat hij het verschil maken tussen wel kampioen of geen kampioen

ik geloof het niet want wel kampioen of geen kampioen dat zal aan andere spelers liggen...
Jij gelooft wel in plaatsing van feyenoord in de groepsfase. Je bent echt een matige troll.
Gino ♥
pi_181099343
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Jij gelooft wel in plaatsing van feyenoord in de groepsfase. Je bent echt een matige troll.
we zullen wel zien wie er hier een matige troll is.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181099550
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

we zullen wel zien wie er hier een matige troll is.... :)
Wit met nootjes.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_181100322
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Op dat moment de beste speler van Ajax ja, maar onze jaloerse vrienden uit Rotterdam en Eindhoven moeten het met de Ayoubjes en Thomasjes doen van de wereld.
Misschien zegt het meer over de selectie destijds dat blind de beste was :') je kunt er 5 of 15 miljoen voor neerleggen, ik blijf het een simpel spelertje vinden. Tadic is een ander verhaal.
pi_181100473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

doe je hem toch tekort, toen hij bij Ajax wegging was hij dat al niet meer
Ik chargeer wat maar ik vind hem niet echt jullie beste speler
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_181100474
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik moet gewoon lachen om heel die transfer blind

Ik kan het me niet voorstellen als zijn papa dany niet bij ajax had gezeten dat deze transfer ooit een feit geworden was...

Je kan gewoon concluderen dat BLINd en tadic samen misschien 10 miljoen aan salaris hebben per seizoen..... :)
Tsja, het moet natuurlijk wel pijn doen dat het grote Ajax een speler een jaarsalaris kan betalen dat net zo hoog is als de begroting van een club die jullie met 4-0 op de broek geeft.

Magnum black trouwens!
pi_181100486
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Misschien zegt het meer over de selectie destijds dat blind de beste was :') je kunt er 5 of 15 miljoen voor neerleggen, ik blijf het een simpel spelertje vinden. Tadic is een ander verhaal.
Veel plezier met 4giver
Gino ♥
pi_181100511
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik moet gewoon lachen om heel die transfer blind

Ik kan het me niet voorstellen als zijn papa dany niet bij ajax had gezeten dat deze transfer ooit een feit geworden was...

Je kan gewoon concluderen dat BLINd en tadic samen misschien 10 miljoen aan salaris hebben per seizoen..... :)
Ik moet gewoon lachen om het feit dat een club met 4-0 kan verliezen van Trencin
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:02:30 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181100514
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik chargeer wat maar ik vind hem niet echt jullie beste speler
nee dat vond ik toen ook niet maar hij is wel een hele nuttige speler, al zie ik hem liever als verdedigende middenvelder dan als centrale verdediger
pi_181100689
Matchdayyy. Leuk hoor de traditie, maar geef mij maar de zaterdagavond wedstrijden. Even lekker terrasje zoeken in de stad en daarna richting het stadion zonder dat je hoeft te stressen dat morgen de wekker weer om 7 uur gaat.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:18:45 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181100774
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:13 schreef Simmertje het volgende:
Matchdayyy. Leuk hoor de traditie, maar geef mij maar de zaterdagavond wedstrijden. Even lekker terrasje zoeken in de stad en daarna richting het stadion zonder dat je hoeft te stressen dat morgen de wekker weer om 7 uur gaat.
hangt er vanaf waar je woont natuurlijk, ik vond zondagmiddag altijd het prettigst
pi_181100799
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee dat vond ik toen ook niet maar hij is wel een hele nuttige speler, al zie ik hem liever als verdedigende middenvelder dan als centrale verdediger
Het enige probleem is dat Frenkie niet echt als CV wil spelen, en je Ziyech en Donny nu eigenlijk ook moet opstellen.
Oh.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:24:42 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181100859
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het enige probleem is dat Frenkie niet echt als CV wil spelen, en je Ziyech en Donny nu eigenlijk ook moet opstellen.
dat hoeft ook niet, Blind kan wel als CV beginnen maar moet gewoon inschuiven waardoor Frenkie en Schone/vd Beek ook opschuiven, dat vond ik tegen Standard eigenlijk wel ontbreken en ik denk dat Frenkie toch ook wel het verschil merkt of hij als vrije man het middenveld inschuift of dat hij er al op het middenveld staat
pi_181100887
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat hoeft ook niet, Blind kan wel als CV beginnen maar moet gewoon inschuiven waardoor Frenkie en Schone/vd Beek ook opschuiven, dat vond ik tegen Standard eigenlijk wel ontbreken en ik denk dat Frenkie toch ook wel het verschil merkt of hij als vrije man het middenveld inschuift of dat hij er al op het middenveld staat
Er mochten ook wel meer positiewisselingen plaats vinden ja.

Ben benieuwd naar de opstelling vanavond.
Oh.
pi_181101074
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik moet gewoon lachen om heel die transfer blind
Wij moeten lachen om de transfer van Tadic, want die leverde ons ijsjes op.
pi_181101195
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Veel plezier met 4giver
Haha wat zielig dat je dan zo butt hurt moet reageren :') moeten we nu allemaal fan van blind zijn omdat hij meer dan 10 mil koste en 3 mil per jaar verdient ofzo?

Daarnaast werd jullie verdediging inclusief toptalent de Ligt en oppermeester Blind ook compleet overlopen door fucking Luik, dus ik zou even dimmen met de praatjes.
pi_181101312
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:43 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Haha wat zielig dat je dan zo butt hurt moet reageren :') moeten we nu allemaal fan van blind zijn omdat hij meer dan 10 mil koste en 3 mil per jaar verdient ofzo?

Daarnaast werd jullie verdediging inclusief toptalent de Ligt en oppermeester Blind ook compleet overlopen door fucking Luik, dus ik zou even dimmen met de praatjes.
Wat? Die lui hadden niet zoveel uitgespeelde kansen hoor, ze schoten voornamelijk veel van afstand. Het was voetballend verder niet zo goed maar dat komt wel als ze meer ingespeeld raken op elkaar.
Oh.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:51:09 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181101343
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat? Die lui hadden niet zoveel uitgespeelde kansen hoor, ze schoten voornamelijk veel van afstand. Het was voetballend verder niet zo goed maar dat komt wel als ze meer ingespeeld raken op elkaar.
daarom het probleem lag eerder op het middenveld, maar goed hij vindt Blind niks en daar moeten we het allemaal maar mee eens zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')