abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:40:40 #1
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181073741

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.


De Xbox One X









Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:41:26 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181073753
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Net zoals deel 1?
Net zoals GTA V :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181192396
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:04:28 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181296426
Assassins Creed Origins uitgespeeld. Wat een sof. Ik vond het geen geweldig spel. Ja, toffe setting en een gi-gantische wereld. Maar daar zit een gedwongen RPG-component aan vast wat maakt dat het weinige verhaal dat erin zit compleet verwaterd is.
Ik denk dat ik de volgende weer oversla, aangezien ze daar hetzelfde trucje mee gaan doen maar dan in Griekenland (wat tijdsgewijs niet heul logisch klinkt)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:14:12 #5
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181296644
Ik vond hem op de endgame na juist erg tof. Goede verbeteringen sinds de vorige games
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:06:13 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181297681
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond hem op de endgame na juist erg tof. Goede verbeteringen sinds de vorige games
Op welk vlak? Karakter maakt geregeld nog rare sprongen wat sinds deel 1 al een probleem is, het vechten is op de schop gegaan en voelt contraintuitief, het verhaal is vlakker dan ooit en ook de uitkijkpunten slaan nergens meer op.

Sidequests van dronken mannen opsporen of brutale tieners te begeleiden dragen ook niet bij aan het verhaal zegmaar.

Zoals gezegd, grafisch prachtig, geluid ook fenomenaal, maar het tofst vond ik tot nu toe de puzzles en tombes. En het "heden" in de game terug, wat ik altijd erg fijn vond.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181297793
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Op welk vlak? Karakter maakt geregeld nog rare sprongen wat sinds deel 1 al een probleem is, het vechten is op de schop gegaan en voelt contraintuitief, het verhaal is vlakker dan ooit en ook de uitkijkpunten slaan nergens meer op.

Sidequests van dronken mannen opsporen of brutale tieners te begeleiden dragen ook niet bij aan het verhaal zegmaar.

Zoals gezegd, grafisch prachtig, geluid ook fenomenaal, maar het tofst vond ik tot nu toe de puzzles en tombes. En het "heden" in de game terug, wat ik altijd erg fijn vond.
Ook wat moeite om te levelen waardoor je idd allemaal niet interessante sidequests moet doen om een goed level te krijgen zodat je het hoofdverhaal kunt spelen.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:13:39 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181297892
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ook wat moeite om te levelen waardoor je idd allemaal niet interessante sidequests moet doen om een goed level te krijgen zodat je het hoofdverhaal kunt spelen.
Moeite boeit me weinig mits de motivatie OK is. Nu moet je sidequests doen om hogerop te komen, waarmee het spel kunstmatig gerekt wordt, ook als je alleen het verhaal wil spelen. Nu in pakweg 66 uur er doorheen met wat vrij verkennen, maar ik heb liever de optie dan dat het door mijn strot geramd wordt.

En ik draag de franchise redelijk op handen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181298252
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Moeite boeit me weinig mits de motivatie OK is. Nu moet je sidequests doen om hogerop te komen, waarmee het spel kunstmatig gerekt wordt, ook als je alleen het verhaal wil spelen. Nu in pakweg 66 uur er doorheen met wat vrij verkennen, maar ik heb liever de optie dan dat het door mijn strot geramd wordt.

En ik draag de franchise redelijk op handen.
Ja dat is precies de strekking van wat ik zei. :')
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:32:53 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181298345
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ja dat is precies de strekking van wat ik zei. :')
Hou ik van, strekking O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:10:55 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181338030
Inmiddels begonnen aan Quantum Break, tot nu toe vermakelijk, al hou ik wat minder van "hier is een ruimte na de vorige deur en voor je iets kunt moeten alle mannetjes dood." Vooral als dat zo botst met de rest van de verhaallijn.

Graphisch indrukwekkend en een tof idee dat je acties ook later effect hebben (dat hadden ze er bij Blade Runner en Dishonored wel eerder bij mogen zeggen).
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:54:11 #13
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181427411
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Inmiddels begonnen aan Quantum Break, tot nu toe vermakelijk, al hou ik wat minder van "hier is een ruimte na de vorige deur en voor je iets kunt moeten alle mannetjes dood." Vooral als dat zo botst met de rest van de verhaallijn.

Graphisch indrukwekkend en een tof idee dat je acties ook later effect hebben (dat hadden ze er bij Blade Runner en Dishonored wel eerder bij mogen zeggen).
Bij Dishonored krijg je een scherm in je face die zegt

quote:
"Using stealth and nonlethal approach has benefits. Fewer rats and weepers, some people react favorably, and the final outcome is not as dark."
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:59:05 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181427528
quote:
Ben benieuwd wat we de volgende generatie krijgen, en vooral hoe Microsoft het brengt. De XOX is nu al mijlenver voor op de PS4Pro, maar zonder games wordt het 'm gewoon niet.

Dan kun je world exclusives en world premiers roepen wat je wilt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:51:25 #15
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181437571
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:54 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Bij Dishonored krijg je een scherm in je face die zegt

[..]

In het eerste deel niet voor zover ik weet. Kwam daar pas achter toen ik al teveel doden had veroorzaakt.
Deeltje twee vermeldt het wel netjes idd, en die speel ik dan ook non-lethal.

Quantum Break heeft helaas enkele dingen die net niet lekker werken, maar overall vind ik het wel een toffe game.
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat we de volgende generatie krijgen, en vooral hoe Microsoft het brengt. De XOX is nu al mijlenver voor op de PS4Pro, maar zonder games wordt het 'm gewoon niet.

Dan kun je world exclusives en world premiers roepen wat je wilt.
Helaas wel een waarheid. Sony pakt dat beter aan, heeft een handvol exclusives die ik ook graag op de xbox had gezien wat ook goed mogelijk was geweest op technisch vlak. Ik kies nog steeds voor de xbox omdat het spelaanbod gemiddeld beter bij mijn voorkeuren aansluit (westerse gamer dat betreft).

Die PS3 en PS4 games die ik wil spelen speel ik wel op een goedkoop exemplaar later als ik dan nog wil.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181445375
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat we de volgende generatie krijgen, en vooral hoe Microsoft het brengt. De XOX is nu al mijlenver voor op de PS4Pro, maar zonder games wordt het 'm gewoon niet.

Dan kun je world exclusives en world premiers roepen wat je wilt.
Microsoft zal meer studio's hebben, dus dat zal helpen. En ik verwacht een hele grote Gamepass push.
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:26:13 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181498426
Xbox One X, here I come _O_

quote:
"If you don’t already own an Xbox One, Microsoft is making a bold and aggressive move to get you on board with its new Xbox All Access financing plan. The publisher confirmed the All Access program in a blog post today. For 24 monthly payments, Microsoft will give you an Xbox One X or Xbox One S along with Xbox Live Gold and Game Pass for less than you would pay if you purchase and subscribed all of those products separately."

"“For no upfront cost and one low monthly price for 24 months, Xbox All Access gets you a new Xbox One S or Xbox One X, access to more than 100 great games through Xbox Game Pass, and online multiplayer with Xbox Live Gold,” Xbox product marketing boss Bogdan Bilan said. “That’s more than 100 all-you-can-play games — including highly-anticipated new Xbox One exclusives the day they’re released, plus more games added all the time on the fastest, most reliable gaming network and an Xbox One console.”

"The Xbox One S plan starts at $22 per month, and the Xbox One X plan starts at $35. This is not a leasing program.

But unlike those phone plans, Xbox All Access is actually less expensive than purchasing an Xbox One outright and then subscribing to Xbox Live Gold and Game Pass for two years."
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:34:22 #18
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181498587
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox One X, here I come _O_

[..]

Tof!

Al hebben wij er hier al eentje helaas. Wel tof bedacht! O+ Vanaf wanneer is het mogelijk?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181498723
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox One X, here I come _O_

[..]

Kan ik deze actie en de bijbehorende euro prijs ergens vinden?
  Redactie Games maandag 27 augustus 2018 @ 16:21:34 #20
181272 crew  Noppie2000
pi_181499329
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox One X, here I come _O_

[..]

Is toch alleen US?

https://www.microsoft.com/en-us/store/b/xboxallaccess

Inderdaad US only.

[ Bericht 15% gewijzigd door Noppie2000 op 27-08-2018 16:49:19 ]
  maandag 27 augustus 2018 @ 17:01:11 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181500036
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:21 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Is toch alleen US?

https://www.microsoft.com/en-us/store/b/xboxallaccess

Inderdaad US only.
Kut Microsoft :r
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181500175
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox One X, here I come _O_

[..]

quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kut Microsoft :r
_O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181537436
MW2 backwards! _O_
  woensdag 29 augustus 2018 @ 09:18:13 #24
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181537898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:44 schreef JaafkeJunior het volgende:
MW2 backwards! _O_
Ik las het ja :D Ik ben gewoon hyped voor een game die ik al honderden uren gespeeld heb :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181538017
quote:
13s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik las het ja :D Ik ben gewoon hyped voor een game die ik al honderden uren gespeeld heb :')
Ik ook, had mijn oude xbox nog in eindhoven liggen (woon nu hoofddorp) Dus gister snel via marktplaats er eentje in de buurt opgehaald voor 7 euro!

Vanavond voor PSV even kijken of mijn UMP niet teveel stof bevat
  woensdag 29 augustus 2018 @ 09:52:13 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181538664
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kut Microsoft :r
BKR registraties vliegen je om de oren O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181552883
Gek eigenlijk dat je niet voor de Britten kan kiezen in Civilization :?


Tijd voor weer uren plezier :)
pi_181555919
Ik zou dan toch wederom een Xbox One halen en dan zeker een X, maar ja het is vooralsnog helaas alleen voor de US.
pi_181566788
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kut Microsoft :r
Zuurpruim :r
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 30 augustus 2018 @ 09:22:45 #30
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_181567302
Hij wilt dus alleen een Xbox One X als het maandelijks afbetaald kan worden :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_181567431
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij wilt dus alleen een Xbox One X als het maandelijks afbetaald kan worden :').
Nee, want dan had ik m ook bij Wehkamp ofzo kunnen kopen. Het gaat mij om het totale pakket en het gemak ervan. Voor 35 dollar heb je console en games. Meer hoef je niet uit te geven, soort Netflix met bijbehorende hardware.

Ik vind dat wel anders dan iets kopen op afbetaling.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181568352
Ik vermoed dat dit uitgebreid wordt bij de volgende generatie. Nieuwe Xbox Scarlett voor 35 per maand incl. Gamepass en Live.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 12:00:30 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181570358
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, want dan had ik m ook bij Wehkamp ofzo kunnen kopen. Het gaat mij om het totale pakket en het gemak ervan. Voor 35 dollar heb je console en games. Meer hoef je niet uit te geven, soort Netflix met bijbehorende hardware.

Ik vind dat wel anders dan iets kopen op afbetaling.
Maar dat is het dus wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181575802
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, want dan had ik m ook bij Wehkamp ofzo kunnen kopen. Het gaat mij om het totale pakket en het gemak ervan. Voor 35 dollar heb je console en games. Meer hoef je niet uit te geven, soort Netflix met bijbehorende hardware.

Ik vind dat wel anders dan iets kopen op afbetaling.
Uhm volgens mij is het gewoon precies hetzelfde :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181578194
Voor mij is het grote verschil dat dit goedkoper is (24 x 35 dollar < 499 voor XOX + 240 voor Gamepass + 120 voor XBL) dan een afbetaling bij webshops waar je méér betaalt vanwege rente.

Dus ja. Okay. Technisch gezien betaal je jouw Xbox dan in 24 termijnen, maar je krijgt korting in plaats van dat je rente betaalt. Het 'geld lenen kost geld' gaat dan niet op.

En ja, als je koopjesjager bent kun je een XOX, Gamepass en XBL goedkoper vinden. Maar de meeste consumenten hebben weinig zin om écht koopjes te jagen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:48:42 #36
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181584905
Dan nog ga je een BKR registratie aan zoals nu ook bij telefoons. Hoeft geen probleem te vormen, maar het blijft koop of afbetaling.

Ik zou alleen die console betalen, gamepass doe ik niet aan en live speel ik ook niet. Dus ik zou (flink) duurder uit zijn ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181586517
Goede Gamepass games voor september, matige GwG.

Gamepass:
- Halo; The Master Chief Collection (met de grote patch)
- OnRush
- Quantum Break
- Aven Colony
- Snake pass
en meer..

GwG grootste game is Prison Architect volgens mij. :P
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:08:24 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181587739
MCC moet je gewoon in huis hebben, Quantum Break is op wat details na een prima game en verhalend erg interessant (alleen beperkte replaywaarde).
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:57:56 #39
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_181593006
Ik Ben van plan rond black Friday een xbox te kopen nu nog even wachten.
pi_181657821
MW2 is heerlijk. alleen de matchmaking is best klote.
Gelukkig nog geen cheaters gehad (alleen free for all gedaan)

Voelt zo goed!
  maandag 3 september 2018 @ 12:02:47 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181660176
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 09:41 schreef JaafkeJunior het volgende:
MW2 is heerlijk. alleen de matchmaking is best klote.
Gelukkig nog geen cheaters gehad (alleen free for all gedaan)

Voelt zo goed!
Als je eenmaal in een game zit, inderdaad niet leaven want dan duurt het wel lang voor je weer een nieuwe gevonden hebt :P Gewoon game na game in dezelfde lobby blijven hangen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181728815
Hebben jullie weleens dat de Xbox gewoon maar niet opstart via de controller? Via de fysieke aanknop lukt het wel.
Dit heb ik regelmatig namelijk.
  Eindredactie Games donderdag 6 september 2018 @ 16:28:14 #43
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181728926
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben jullie weleens dat de Xbox gewoon maar niet opstart via de controller? Via de fysieke aanknop lukt het wel.
Dit heb ik regelmatig namelijk.
Is 'ie dan niet ge-desynct? Heb je'm daarvoor aan de pc gehad, bijv.? Dan wil die van mij ook wel eens moeilijk doen. Als ik dan de One handmatig aanzette moest ik ook altijd opnieuw syncen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181729131
quote:
2s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Is 'ie dan niet ge-desynct? Heb je'm daarvoor aan de pc gehad, bijv.? Dan wil die van mij ook wel eens moeilijk doen. Als ik dan de One handmatig aanzette moest ik ook altijd opnieuw syncen.
Hmm nee dat niet, ik heb zelfs geen aangesloten PC meer, die ligt opgeslagen ergens.
Die controller gebruik ik alleen maar voor de Xbox.

Ik trek wel altijd de stekker uit de Xbox aan het einde van de dag.
pi_181729289
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kies nog steeds voor de xbox omdat het spelaanbod gemiddeld beter bij mijn voorkeuren aansluit (westerse gamer dat betreft).

Die PS3 en PS4 games die ik wil spelen speel ik wel op een goedkoop exemplaar later als ik dan nog wil.
Ik heb het precies andersom. Ik heb een PS4 pro voor de exclusives, daarnaast heb ik een xbox one non X/S gescoord voor weinig om Forza 7 en tig backwards compatible 360 titels te spelen.

De controllers van de one/360 blijven wel duidelijk chiller in mijn handen. Steam link erbij voor mijn pc games en ik heb drie platformen naast elkaar. Vind de xbox one chill door gamepass en BC.
mag het weten
  donderdag 6 september 2018 @ 18:47:43 #46
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181732141
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:46 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb het precies andersom. Ik heb een PS4 pro voor de exclusives, daarnaast heb ik een xbox one non X/S gescoord voor weinig om Forza 7 en tig backwards compatible 360 titels te spelen.

De controllers van de one/360 blijven wel duidelijk chiller in mijn handen. Steam link erbij voor mijn pc games en ik heb drie platformen naast elkaar. Vind de xbox one chill door gamepass en BC.
Dat kan, maar het zijn allemaal SP games die over vijf jaar niet veranderd zijn. Ik vind de Xbox als geheel gewoon fijner.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 6 september 2018 @ 19:08:28 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181732533
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben jullie weleens dat de Xbox gewoon maar niet opstart via de controller? Via de fysieke aanknop lukt het wel.
Dit heb ik regelmatig namelijk.
Jep helaas wel, eigenlijk alleen als ik hem dicht bij de xbox hou. Op afstand heb ik dat probleem niet
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 6 september 2018 @ 20:28:39 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181734259
Geen last van hier.

Quantum break doorgespeeld: toffe game, ik had de TV serie eruit gelaten. Flink wat gaten ook nog, maar wellicht ooit nog een vervolg. Al heeft het er de schijn van dat dat niet snel gaat gebeuren...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181838594
Battlefield 1 Premium Pass is nu gratis te downloaden.

Moest van 2dope....
SOONY
pi_181854293
Forza Horizon 4 demo gaat vandaag live. Voor de geïnteresseerden.
pi_181854380
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:27 schreef PjotterFRL het volgende:
Forza Horizon 4 demo gaat vandaag live. Voor de geïnteresseerden.
wil ik wel ff kijken. thx
pi_181860727
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181863432
Nieuwe bundels zijn duur. ik hoop dat ze nog met een budget bundel Komen.
  vrijdag 14 september 2018 @ 01:13:39 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181891899
Er komen allemaal Final Fantasy games naar de Xbox *O*

Tip: Final Fantasy IX is de beste.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181894626
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komen allemaal Final Fantasy games naar de Xbox *O*

Tip: Final Fantasy IX is de beste.
https://square-enix-games(...)acy-of-final-fantasy

_O_ _O_ _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181894850
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komen allemaal Final Fantasy games naar de Xbox *O*

Tip: Final Fantasy IX is de beste.
Yess!!!!!
pi_181895478
Forza Horizon 4 photomode:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gejat van het internet :@
pi_181896015
Via Kinguin een blackout code gehaald voor 80 cent.
Gaat om 19:00 live, dus rond een uur of 22:00 eens testen.
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:26:59 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181896150
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:40 schreef PjotterFRL het volgende:
Forza Horizon 4 photomode:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gejat van het internet :@
Geen sporen in het gras. Pre-order canceled! :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181945053
Iemand hier last van hetzelfde?

De laatste paar dagen reboot m'n Xbox One zichzelf als ik een game verder wil spelen. Dus resume nadat ik hem aanzet, maar ook als ik een game speel, wat YouTube en Netflix doe, dan weer terug naar de game. Ik hoor even wat geluid, dan de Xbox bliepjes, reboot, start wat ik wilde spelen, en dan kan ik weer wel verder.

Games doen het verder prima, alleen lijkt het hele resume/suspend gedoe een beetje brak op mijn Xbox.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 16 september 2018 @ 18:01:15 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181945417
Geen last van, wel soms dat games moeite hebben met dat switchen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181958504
Gaat jullie xbox soms ook uit zichzelf aan?
  maandag 17 september 2018 @ 20:48:45 #64
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181969993
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:03 schreef rival het volgende:
Gaat jullie xbox soms ook uit zichzelf aan?
Soms wat problemen met een controller die een fractie van een seconde verbinding verliest, spontane reboots bij het opstarten (aanzetten en incomplete boot krijgen waarna een spontane reboot), maar verder alleen echt last van een bekend geluidssynchronisatie bug bij het kijken van fysieke media. En ik wil er echt geen blu-ray speler naast zetten eigenlijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181990377
Hoeveel kills kan een scout in 1 keer maken? Dit was echt niet normaal. Volgens mij waren het er 8 in 1 keer. Ik heb 6 kills aan het einde maar volgens mij waren het er meer.

Er zijn zo veel spellen uitgekomen in de tussen tijd en ik speel nog altijd bijna alleen maar Gears of war 4. Ik heb zo het idee dat ik pas van spel ga veranderen als Gears of war 5 uit komt of een nieuwe Halo.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2018 19:34:58 ]
pi_182012455
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komen allemaal Final Fantasy games naar de Xbox *O*

Tip: Final Fantasy IX is de beste.
Ik heb meerdere goede dingen over 9 gehoord maar ik heb die nog nooit gespeeld. De beste die ik gespeeld is deel 7. Dat was ook zo een beetje het eerste spel wat ik speelde met zo'n goede verhaal lijn. Ik weet nog wel dat ik toen echt niet meer kon stoppen met spelen terwijl ik naar school moest de volgende dag. Als deel 9 het zelfde speelt als deel 7 kijk ik er nu al naar uit. Aangezien ze bij Final fantasy games nogal eens de gameplay volledig omgooien met een nieuw deel.

En ik moet toegeven dat ik deel 13 toch wel erg fijn vond ookal weet ik dat velen daar anders over denken. Lightning!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2018 20:02:20 ]
  woensdag 19 september 2018 @ 23:46:58 #67
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182017953
Fijn man, backlogs wegspelen. AC Syndicate, AC Origins, Tomb Raider, Quantum Break inmiddels in de laatste twee maanden weggespeeld, en nog iets van vijf titels liggen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182021552
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:03 schreef rival het volgende:
Gaat jullie xbox soms ook uit zichzelf aan?
Vervelend genoeg wel. Hij staat op energysave dus hij mag het in principe niet doen. Verder in een dichte kast dus het is ook niet de kat die z'n snuit er langs haalt. Ik vermoed dat er iets mis gaat bij de power knop waardoor die uit zichzelf aanraking registreert en zich aanzet.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_182024511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Fijn man, backlogs wegspelen. AC Syndicate, AC Origins, Tomb Raider, Quantum Break inmiddels in de laatste twee maanden weggespeeld, en nog iets van vijf titels liggen.
Ik heb ook zo ontzettend veel spellen nog te spelen. Mede door Games with gold. Ik download ze allemaal en verwijder ze daarna weer zodat ik ze iig heb. Maar echt veel speel ik er niet. Laatst wel begonnen aan Forza horizon 2. Dat raced wel lekker moet ik zeggen :-) Alleen de difficulty opties vind ik was vreemd. Normal difficulty is veel te makkelijk en daarna komt hard wat weer net iets te moeilijk is. Er zit een te groot verschil in.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:50:20 #70
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182024945
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:24 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik heb ook zo ontzettend veel spellen nog te spelen. Mede door Games with gold. Ik download ze allemaal en verwijder ze daarna weer zodat ik ze iig heb. Maar echt veel speel ik er niet. Laatst wel begonnen aan Forza horizon 2. Dat raced wel lekker moet ik zeggen :-) Alleen de difficulty opties vind ik was vreemd. Normal difficulty is veel te makkelijk en daarna komt hard wat weer net iets te moeilijk is. Er zit een te groot verschil in.
Ik koop nogal wat spellen, begin er dan aan, maar door er geen tijd voor te maken wil ik dan wel eens versloffen. Ook zijn spellen een jaar na release of langer veel goedkoper. Beide Tomb Raiders net gekocht voor de prijs van een goedkoop spel bijvoorbeeld. (Bizarre sprong in grafische kwaliteit, al weet ik dat de 2013 titel van oorsprong een 360 game was).

Zowel op xbox als PC overigens. Dit najaar maar eens een slootje wegwerken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 20 september 2018 @ 13:02:40 #71
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182025188
Ik heb denk ik nog een stapel van 6 games liggen waar we nog aan moeten beginnen :@ Sommigen liggen er al een jaar of zo. We hebben een Xbox X hier thuis, maar prefereren op de meeste dagen pc gaming. MMO's en zo. Vreten veel tijd. :+ Zonde, want er liggen echt een paar hele toffe games nog. We halen de nieuwe interessante games wel altijd...omdat we weten dat we er ooit wel aan toekomen en dan zijn ze tenminste in huis :P Zelfde met Switch games eigenlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:57:39 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182026272
Ik speel vooral SP eigenlijk maar mijn PC begint met bepaalde titels gewoon te traag te worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 22 september 2018 @ 13:35:05 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182064467

_O_ props voor degene die zonder het lezen van de comments weet van welke Xbox game dit is :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182064711
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:35 schreef MMaRsu het volgende:

_O_ props voor degene die zonder het lezen van de comments weet van welke Xbox game dit is :P
Ik kwam niet verder dan 'godver, dat klinkt bekend' :D Lekkere remix.

RIP Tofste Xbox franchise ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182065663
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik kwam niet verder dan 'godver, dat klinkt bekend' :D Lekkere remix.

RIP Tofste Xbox franchise ;(
Terug in 2021/2022 waarschijnlijk. :P
  zaterdag 22 september 2018 @ 20:18:00 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182069848
Moet nog maar zien of ze de magie van Fable 1 en 2 kunnen terugbrengen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 22 september 2018 @ 23:36:50 #77
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182073401
Welnee natuurlijk niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182082049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
Moet nog maar zien of ze de magie van Fable 1 en 2 kunnen terugbrengen
Moet je ook niet willen denk ik. Compleet nieuwe studio en een andere tijd.
pi_182137357
Zeg jongens, jullie hebben toch wel allemaal al Hollow Knight gekocht heh?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182140513

Persconferentie 10 november 2018
SOONY
  woensdag 26 september 2018 @ 12:05:49 #81
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182141368
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 05:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg jongens, jullie hebben toch wel allemaal al Hollow Knight gekocht heh?
Welk? Heb jij uberhaupt al een xbox? :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182142628
+ Keyboard & Mouse support aangekondigd voor de Xbox.
  Eindredactie Games woensdag 26 september 2018 @ 13:59:34 #84
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182146604
quote:
Dat Gamepass is echt een goudmijn voor gamers he? Voor een tientje per maand echt kei veul games beschikbaar en MS exclusives direct op release. _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games woensdag 26 september 2018 @ 17:26:33 #86
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182147525
quote:
19s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat Gamepass is echt een goudmijn voor gamers he? Voor een tientje per maand echt kei veul games beschikbaar en MS exclusives direct op release. _O_
Idd, ik gebruik het zelf niet maar wat ik er over lees is het echt wel een uitkomst om behoorlijk cheap te kunnen gamen. Ik had aanvankelijk ook niet verwacht dat dikke titels er al vanaf dag 1 in zouden zitten.

Tientje per maand voor 200+ games... Moet je nagaan hoeveel bang4buck je hebt als je het een maand gebruikt en dan non-stop gamet :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182148188
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Welk? Heb jij uberhaupt al een xbox? :')
Multi-platform, heb m allang gespeeld op Switch. Maar het is ook voor jullie een aanrader.

Mijn GOTY tot nog toe.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 26 september 2018 @ 21:41:45 #88
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182153204
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Multi-platform, heb m allang gespeeld op Switch. Maar het is ook voor jullie een aanrader.

Mijn GOTY tot nog toe.
Ik snap je jarenlange obsessie gewoon niet zo goed.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182153322
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik snap je jarenlange obsessie gewoon niet zo goed.
Krijg je dat weer :') Ik geef gewoon een tip voor een van de beste games van dit jaar. Niets over dat ik twijfel of ik wel of niet een Xbox One moet gaan halen hier.

Ondanks de inruilactie bij Gamemania waarbij je voor 79 ekte een XOS kan halen.

Oh, doe ik het toch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 26 september 2018 @ 21:49:15 #90
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182153455
Soms kleeft een reputatie nou eenmaal.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182159930
Forza Horizon 4 demo is echt tof!

Mensen die het spel gaan kopen? En waar ? Ik zie hem op cdkeys.com voor 45.59 euro Weet iemand waar hij goedkoper te krijgen is?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_182161103
quote:
3s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:12 schreef Nostalgist het volgende:
Forza Horizon 4 demo is echt tof!

Mensen die het spel gaan kopen? En waar ? Ik zie hem op cdkeys.com voor 45.59 euro Weet iemand waar hij goedkoper te krijgen is?
Ik ga 'm spelen met Gamepass.
pi_182170251
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik ga 'm spelen met Gamepass.
Dat is idd ook een optie daar zit hij volgende week bij..
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 27 september 2018 @ 23:41:21 #94
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182176171
Hoppa, Tomb Raider 2 ook uit.

Gaat lekker zo.
Nog even alle tombs raiden, want dat ging met de voorganger wel iets lekkerder... sowieso vind ik die te grote hubs niet echt lekker werken in dit deel. Al met al wel een tof spel met wat miniscule minpunten.

Daarna op naar deeltje drie?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182181479
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:05 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dat is idd ook een optie daar zit hij volgende week bij..
voor 60 euro wacht ik graag een paar dagen.. :P
pi_182181944
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:15 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Persconferentie 10 november 2018
Nou kom maar op, eindelijk wat toffe exclusives!
Kwa hardware staat de xbox bij mij echt op nummer 1, en dik ook. Maar kwa exclusive games mag het allemaal net iets beter.
Sea of Thieves, State of Decay etc was het allemaal niet.

En waar blijft het beloofde chat-oortje? was voor de E3 geteased maar niet doorgekomen ofzo.
  vrijdag 28 september 2018 @ 11:47:47 #97
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_182182683
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:06 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Nou kom maar op, eindelijk wat toffe exclusives!
Kwa hardware staat de xbox bij mij echt op nummer 1, en dik ook. Maar kwa exclusive games mag het allemaal net iets beter.
Sea of Thieves, State of Decay etc was het allemaal niet.

En waar blijft het beloofde chat-oortje? was voor de E3 geteased maar niet doorgekomen ofzo.
Haten op State of Decay. :')!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_182183298
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:06 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Nou kom maar op, eindelijk wat toffe exclusives!
Kwa hardware staat de xbox bij mij echt op nummer 1, en dik ook. Maar kwa exclusive games mag het allemaal net iets beter.
Sea of Thieves, State of Decay etc was het allemaal niet.

En waar blijft het beloofde chat-oortje? was voor de E3 geteased maar niet doorgekomen ofzo.
Deze week komt er een 92 metacritic game uit. :P

Verder wel mee eens hoor, fijn dat ze nu studios hebben maar ze moeten nog werken aan de polish.
pi_182183718
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:12 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Deze week komt er een 92 metacritic game uit. :P

Verder wel mee eens hoor, fijn dat ze nu studios hebben maar ze moeten nog werken aan de polish.
Forza?
Helaas zijn racegames niet mijn ding. Al is Horizon vaak vermakelijk omdat het niet zo serieus is.

Hoop op wat mooie adventure games!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:10:14 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182284224
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:47 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Haten op State of Decay. :')!
State of Decay 1 vond ik geweldig maar 2 vind ik echt een enorme gemiste kans. Aangezien ze totaal niets nieuws doen met de gameplay uit 1.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182286725
Begonnen aan Assassin's Creed Odyssey. Skull-splitter kan hem maar beter overslaan, want het is net Origins, maar dan in Griekenland. Zoals verwacht.

Wel wat nieuwe combat dingetjes, maar ik vind het weer heerlijk spelen. Ik doe ook echt weer een uur om bij een waypoint 300 meter verder te komen omdat ik weer word afgeleid door alle vraagtekens die verschijnen. Eens kijken of ik hem uitgespeeld krijg voor Red Dead Redemption 2.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 3 oktober 2018 @ 06:59:31 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182286909
Ik sla hem idd over tot ik hem ergens spotgoedkoop kan krijgen. Alles wat ik kut vond hebben ze er nog kutter mee gemaakt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:06:21 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182302277
Iemand die Forza 4 horizon al speelt? Ik wil misschien toch die Xbox Game Pass een x kopen voor een maandje om de game te proberen :@

En waarom kan je via de Xbox 360 geen games voor de 360 op gamepass gebruiken??
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182302717
Forza Horizon 4 is fantastisch tot nu toe. Ook voor mensen die niet zo van racegames houden.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 22:00:43 #105
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182304355
Ja ik heb Forza Horizon 3 op de PC gekocht destijds maar die draait niet zo lekker als de FH4 demo... dus ik twijfel :@
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182311895
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik heb Forza Horizon 3 op de PC gekocht destijds maar die draait niet zo lekker als de FH4 demo... dus ik twijfel :@
Volgens mij is FH4 beter geoptimaliseerd. Met Gamepass kun je je er niet echt aan branden toch?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 16:32:56 #107
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182317896
Correct, dus ook gedaan :9. Draait idd iets beter dan FH3 maar de demo deed het wel iets beter. Ohh well toch meestal 60fps :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:51:07 #108
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182370924
Forza Horizon 4 _O_


wat een spel

[ Bericht 71% gewijzigd door MMaRsu op 07-10-2018 16:15:51 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182392234
Forza horizon 4 en FIFA 19 in de pocket. En pubg maar /care. Kan ik mijn base Xbox one eruit gooien voor de one S. Kijken hoe lang die het gaat uithouden tot er een X staat. Wss tot Sinterklaas omdat ik een Black Friday deal ga scoren :P
mag het weten
pi_182393842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand die Forza 4 horizon al speelt? Ik wil misschien toch die Xbox Game Pass een x kopen voor een maandje om de game te proberen :@

En waarom kan je via de Xbox 360 geen games voor de 360 op gamepass gebruiken??
Ja hier. Hij bevalt wel :Y
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:11:08 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182398130
quote:
Dit krijgt te weinig aandacht jongens. Dit is next gen. _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:14:23 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182398216
quote:
19s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit krijgt te weinig aandacht jongens. Dit is next gen. _O_

zet deze onder dat MS promo filmpje dan kan je pas lachen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:18:53 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182398344
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]


zet deze onder dat MS promo filmpje dan kan je pas lachen
Ik wil weer een nieuwe GTA ;( Al is het maar om rondjes te rijden en West Coast Classics te luisteren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:20:11 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182398377
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wil weer een nieuwe GTA ;( Al is het maar om rondjes te rijden en West Coast Classics te luisteren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:21:45 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182398404
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:29:10 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182398572
NEE MAN GTA 6! !11EINS
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 05:03:02 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182405318
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:09:18 #119
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182410307
quote:
19s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit krijgt te weinig aandacht jongens. Dit is next gen. _O_
Flikker op, geen verbinding is geen gamen. Zodra alles streaming wordt, ben ik weg.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:10:47 #120
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182410335
offline gamen is nog altijd beter daarom heb ik spellen liever fysiek
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:49:41 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182417169
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Flikker op, geen verbinding is geen gamen. Zodra alles streaming wordt, ben ik weg.
Woon je in Limburg ofzo? :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182421981
Microsoft heeft Obsidian entertainment gekocht + MGS2 & 3 HD zijn backwards compatible vandaag. Goed nieuws voor de xbox bezitters.
  Redactie Games dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:59:28 #123
181272 crew  Noppie2000
pi_182422020
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Microsoft heeft Obsidian entertainment gekocht
Volgens 1 bron en de deal is niet rond. Nog iets te voorbarig ;)
pi_182422065
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Volgens 1 bron en de deal is niet rond. Nog iets te voorbarig ;)
Mooi. Ik hoop dat het niet door gaat :P Zou wel huge zijn, een AAA obsidian game.
  Redactie Games dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:03:58 #125
181272 crew  Noppie2000
pi_182422094
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Mooi. Ik hoop dat het niet door gaat :P Zou wel huge zijn, een AAA obsidian game.
Als het alternatief is dat Obisidian koppie onder gaat, doe mij dan maar wel een overname hoor :P
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:06:56 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182422139
Ze waren vanwege MS al een x bijna bankrupt gegaan dus best achterlijk van ze
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:18:58 #127
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182422382
Wat ik me vooral afvraag is of we Chris Avellone en Tim Cain, zeg maar de relevante namen, daar ook onder mogen scharen. Avellone is volgens mij kortgeleden officieel opgestapt om alleen nog maar te gaan freelancen.

Feargus Urquhart heeft nog wel steeds CEO Obsidian in z'n twitter staan, dus dat is alvast zeer goed nieuws.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:32:02 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182422563
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Woon je in Limburg ofzo? :')
Nee, ik heb gewoon een voorkeur voor fysiek danwel lokale opslag als mogelijkheid hebben.

Want hoewel verbinding in praktijk geen probleem zal zijn, wil ik er gewoon geen last van hebben.

Zelfde met games die aan een tijdelijke masterserver hangen die ze eruit kunnen trekken als ze hun product willen pushen.

Of films/series die ze ergens vanaf trekken omdat ze ruzie over de rechten hebben.

Jij je nintendo, ik mijn fysieke media en lokale opslag als voorkeur.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:10 schreef KingRadler het volgende:
offline gamen is nog altijd beter daarom heb ik spellen liever fysiek
Dit. Ook op PC speelt dit probleem deels vanwege de online verificatie, maar daar zijn vaak wel omwegen voor.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:33:34 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182422586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ze waren vanwege MS al een x bijna bankrupt gegaan dus best achterlijk van ze
Oh? Ik weet allen dat ze een paar jaar terug best ver waren met Aliens: Crucible, maar dat liep wegens meerdere redenen volledig stuk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 00:15:52 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182423193
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Oh? Ik weet allen dat ze een paar jaar terug best ver waren met Aliens: Crucible, maar dat liep wegens meerdere redenen volledig stuk.
https://www.google.nl/amp(...)idian-1767592617/amp

quote:
Once upon a time, Pillars of Eternity and Fallout: New Vegas developer Obsidian was working on a major Xbox One RPG called Stormlands. Then it got canceled, and Obsidian had to lay off 30 people, a large portion of a relatively small staff.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 oktober 2018 @ 00:58:53 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182424151
quote:
Hadden ze niet eerder een game die niet je van het was?

Ik ken ze als een studio die veel leuke ideeën heeft maar die dat niet consistent om weten te zetten in goede games. En dat ligt dan vaak aan botsende ideeën binnen het team, rare verdeling van resources en technische problemen.

MS heeft wel met enige spoed goede first party titels nodig, en dan niet in paniek alles op gaan kopen maar gewoon goede studios betrekken en een lange termijn visie neerzetten. Dat ontbreekt nu bij de grote ontwikkelaars ook een beetje. Alles wat MP doet duikt op de battle royale hypetrain, wat SP doet probeert vooral de concurrentie na te doen, maar er blijven maar weinig studios over die een bepaalde consistentie nastreven.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 05:10:01 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182425248
quote:
Ben net dat verhaal aan het lezen over Obsidian inderdaad (Blood sweat and pixels), dan verwacht je deze move van MS én Obsidian niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 14 oktober 2018 @ 11:45:51 #133
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_182508699
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 05:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ben net dat verhaal aan het lezen over Obsidian inderdaad (Blood sweat and pixels), dan verwacht je deze move van MS én Obsidian niet.
Nouja, in hetzelfdfe stuk zeggen ze nadrukkelijk dat het pas kwam toen de Microsoft leadership team veranderde, en dat ze toen ineens alles erin wilde hebben. Million person raids (want de X1 had de backing van de Azure servers), Kinect (want iedere X1 zou met Kinect komen).

Je zou het ook omgekeerd kunnen zien: nu MS weer ander leadership heeft is er weer vertrouwen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 14 oktober 2018 @ 13:09:10 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182509923
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nouja, in hetzelfdfe stuk zeggen ze nadrukkelijk dat het pas kwam toen de Microsoft leadership team veranderde, en dat ze toen ineens alles erin wilde hebben. Million person raids (want de X1 had de backing van de Azure servers), Kinect (want iedere X1 zou met Kinect komen).

Je zou het ook omgekeerd kunnen zien: nu MS weer ander leadership heeft is er weer vertrouwen
🤔

Hmm, zou zomaar kunnen inderdaad.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zondag 14 oktober 2018 @ 14:19:06 #135
206706 crew  Racerblade
pi_182510944
Hier is een uitgebreid artikel over hoe de ontwikkeling en annulering van Stormlands precies in zijn werk ging.

Het is wel wat anders dan alleen 'Microsoft heeft Obsidian bijna failliet gemaakt'.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:51:20 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182513726
Koop een maand Gamepass en krijg een maand kado als je met Paypal betaalt.

https://www.xbox.com/nl-nl/promotions/gamepass-paypal
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:54:20 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182513770
quote:
19s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop een maand Gamepass en krijg een maand kado als je met Paypal betaalt.

https://www.xbox.com/nl-nl/promotions/gamepass-paypal
Ja gvd net vorige week gedaan wat een klets
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182526853
Hallo allen,

Ik loop de laatste tijd tegen het fout aan dat mijn harde schijf vol is. Ik wil dus een harde schijf voor mijn xbox one kopen. Iemand tips? Kom zelf de Seagate Game-drive voor Xbox One 2TB op Mediamarkt tegen voor ¤80. Iemand die een betere of goedkopere weet?
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:54:21 #139
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_182527563
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:20 schreef larry_flynt het volgende:
Hallo allen,

Ik loop de laatste tijd tegen het fout aan dat mijn harde schijf vol is. Ik wil dus een harde schijf voor mijn xbox one kopen. Iemand tips? Kom zelf de Seagate Game-drive voor Xbox One 2TB op Mediamarkt tegen voor ¤80. Iemand die een betere of goedkopere weet?
https://www.coolblue.nl/p(...)s-exclusive-2tb.html

scheelt een tientje
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_182528050
quote:
Deze kan je ook gewoon gebruiken voor de Xbox One?
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:26:17 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182528233
Je kan alle externe schijven gebruiken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182528261
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan alle externe schijven gebruiken
Oh ik dacht dat je hem eerst moest formateren enzo.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:39:48 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182528511
Nee afaik is dat niet nodig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:35:30 #144
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_182529668
Neuh gewoon usb 3.0 er in slaan en je kan los.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 15 oktober 2018 @ 21:58:36 #145
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182539492
Zijn er hier nog mensen die wel eens R6 Siege spelen?

Ik had een vast groepje op de playstation, maar nadat ik ben geswitched naar de xbox eigenlijk niet meer opnieuw aan begonnen. Ik ben natuurlijk ook al mijn operators kwijt etc, dus dat weerhield me er wel een beetje van...

Maargoed het begint toch wel weer te kriebelen want het is en blijft toch wel een supertoffe game O+
Alleen niet om in je uppie te spelen
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:53:17 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182586240
quote:
De enige HDD die in mijn PC lastig doet is een Toshiba.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 18 oktober 2018 @ 20:55:22 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182597575
quote:
Starting today, four more Xbox One Backward Compatibility titles will be enhanced for Xbox One X. Enjoy playing Half-Life 2: The Orange Box, Portal: Still Alive, Left 4 Dead, and Left 4 Dead 2 with enhanced visuals and higher resolutions on Xbox One X http://mjr.mn/NFWJ
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182600317
Ik wacht nog steeds op de BC van enslaved :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:27:33 #149
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_182604369
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:18 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Deze kan je ook gewoon gebruiken voor de Xbox One?
Ik heb exact die Canvio en die werkt al tijden lang prima :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_182605857
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:27 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik heb exact die Canvio en die werkt al tijden lang prima :)
Dank! Binnenkort eens halen dan.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 22:04:52 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182744296
Xbox One gekocht :@
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182744809
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox One gekocht :@
X?
  Eindredactie Games donderdag 25 oktober 2018 @ 23:04:32 #153
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182745123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox One gekocht :@
Nice, congrats. RDR2 erbij neem ik aan? :>
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 23:11:53 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182745242
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 22:43 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

X?
Nope, geen geld voor.

RDR2 pik ik dadelijk op 2dope! Nachtlaunch bij de MM hier 5 minuten vandaan :9

Ben nu een hoop backwards compatible titles aan het downloaden uit mn library _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182756494
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:01 schreef TjjWester het volgende:
Bij coolblue hebben ze de xbox one x pubg bundel en de xbox one s forza bundel in de aanbieding plus je krijgt rdr2 er gratis bij.
speak only if it improves the silence.
pi_182790304
Is de Game Pass het wat waard voor ¤10 per maand voor iemand met enkel een X1X met Red Dead Redemption 2? Of gaat jullie voorkeur naar de gamea fysiek kopen ?
pi_182791117
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:16 schreef Drakedoge3 het volgende:
Is de Game Pass het wat waard voor ¤10 per maand voor iemand met enkel een X1X met Red Dead Redemption 2? Of gaat jullie voorkeur naar de gamea fysiek kopen ?
Is het zeker waard. Alleen al voor de Xbox exclusives die je misschien gemist hebt.
  Eindredactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 13:14:02 #158
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182791162
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:16 schreef Drakedoge3 het volgende:
Is de Game Pass het wat waard voor ¤10 per maand voor iemand met enkel een X1X met Red Dead Redemption 2? Of gaat jullie voorkeur naar de gamea fysiek kopen ?
Mijn voorkeur gaat naar digitaal, puur uit gemakzucht. Nadeel daaraan is dat je niet kunt uitlenen of doorverkopen. Of de Game Pass het waard is kunnen wij niet voor jou beoordelen. Ik zou naar 'Ja' neigen aangezien je alleen nog maar RDR2 hebt en dus alle Game Pass-titels nog niet kent (?).

Hier heb je een overzicht van alle games die erin zitten: https://www.xbox.com/en-us/xbox-game-pass/games (evt. nog even klikken op "show all games" aan de linkerkant om alles te tonen)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182895036
Beetje dood hier zeg.
Wil ik net Forza horizon 4 gaan spelen, krijg ik een update.
Ben benieuwd wat er veranderd is.
  vrijdag 2 november 2018 @ 11:50:39 #160
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182895378
Ben op zoek naar Xbox one S deal.
De deal met Forza 4 + RDR voor 249 is dat een goede deal?
  vrijdag 2 november 2018 @ 11:53:30 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182895431
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:50 schreef KingRadler het volgende:
Ben op zoek naar Xbox one S deal.
De deal met Forza 4 + RDR voor 249 is dat een goede deal?
De beste
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 2 november 2018 @ 12:05:49 #162
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182895647
RDR2 zou ik wel kunnen verkopen :)
hoeveel zou ik ervoor krijgen.
  vrijdag 2 november 2018 @ 12:27:35 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182896012
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:05 schreef KingRadler het volgende:
RDR2 zou ik wel kunnen verkopen :)
hoeveel zou ik ervoor krijgen.
Wat :'). Gast dat is de beste game van deze generatie without a doubt. Beter dan welke xbox exclusive dan ook.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182896311
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat :'). Gast dat is de beste game van deze generatie without a doubt. Beter dan welke xbox exclusive dan ook.
Hij deelt jouw mening niet denk ik.

Edit: ik zie trouwens ook genoeg klachten over dat het een verschrikkelijk traag spel is met kutcontrols.
  vrijdag 2 november 2018 @ 13:31:00 #165
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182897305
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:43 schreef julius123 het volgende:

[..]

Hij deelt jouw mening niet denk ik.

Edit: ik zie trouwens ook genoeg klachten over dat het een verschrikkelijk traag spel is met kutcontrols.
Dat is absolute onzin. Het is een game van meer dan 60/70 uur aan content. Geweldige content. De besturing is precies hetzelfde als GTA V.

De intro duurt een uur of twee, en je zit niet gelijk midden in de explosies.

Ja het is geen game voor de Call of Duty crowd die zijn aandacht er niet langer dan 5min bij kan houden als er niet continue actie is.

Het is een western in hart en nieren, en westerns zijn gewoon langzaam. In die tijd ging alles langzaam.

En dat is btw niet mijn mening, denk dat dat wel de mening is van het gaming public algemeen als ik de reacties overal zo lees.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182898006
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat is absolute onzin. Het is een game van meer dan 60/70 uur aan content. Geweldige content. De besturing is precies hetzelfde als GTA V.

De intro duurt een uur of twee, en je zit niet gelijk midden in de explosies.

Ja het is geen game voor de Call of Duty crowd die zijn aandacht er niet langer dan 5min bij kan houden als er niet continue actie is.

Het is een western in hart en nieren, en westerns zijn gewoon langzaam. In die tijd ging alles langzaam.

En dat is btw niet mijn mening, denk dat dat wel de mening is van het gaming public algemeen als ik de reacties overal zo lees.
Ja over GTA5 waren/zijn ook genoeg klachten over de controls.
En zo'n langzaam spel is niet voor iedereen weggelegd he, ik heb niet echt de tijd om uren achter elkaar paardje te rijden.
Ik ga RDR2 heus wel kopen hoor, als ie diep in de aanbieding is :)
En alsnog, het is jouw mening dat het het beste spel atm is.
pi_182899154
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:50 schreef KingRadler het volgende:
Ben op zoek naar Xbox one S deal.
De deal met Forza 4 + RDR voor 249 is dat een goede deal?
Prima deal. Twee goede spellen ook. Beide wel top 5 van dit jaar imo.
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:15:47 #168
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182899625
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:02 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ja over GTA5 waren/zijn ook genoeg klachten over de controls.
En zo'n langzaam spel is niet voor iedereen weggelegd he, ik heb niet echt de tijd om uren achter elkaar paardje te rijden.
Ik ga RDR2 heus wel kopen hoor, als ie diep in de aanbieding is :)
En alsnog, het is jouw mening dat het het beste spel atm is.
Het spel heeft 97 op metacritic. Ik ben niet de enige die dezelfde mening is toebedeelt.

Ik heb persoonlijk geen enkele klacht over de controls. Tis geen twitch shooter.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 2 november 2018 @ 19:19:38 #169
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182904147
Ik snap het wel. Het is en blijft SP dus daar kun je wel even mee wachten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:18:39 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182907201
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:43 schreef julius123 het volgende:

[..]

Hij deelt jouw mening niet denk ik.

Edit: ik zie trouwens ook genoeg klachten over dat het een verschrikkelijk traag spel is met kutcontrols.
Klopt. Kruipen van Amsterdam naar Eindhoven is nog sneller dan het lopen in RDR gaat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182915060
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt. Kruipen van Amsterdam naar Eindhoven is nog sneller dan het lopen in RDR gaat.
Dat is geen pretje
pi_182920556
Zijn er nog mooie Xbox Live Gold deals van een half jaar of heel jaar ? Zo goedkoop mogelijk :*
pi_182921413
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:21 schreef Drakedoge3 het volgende:
Zijn er nog mooie Xbox Live Gold deals van een half jaar of heel jaar ? Zo goedkoop mogelijk :*
Cdkeys.com
pi_182922948
Sniper Elite 4 is nu te downloaden met gamepass.
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:42:01 #175
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182923472
RDR is dus voor mensen die tijd teveel hebben
  woensdag 7 november 2018 @ 14:25:22 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182999469
pubg en pes2019 zijn gratis?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 7 november 2018 @ 14:26:30 #177
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182999496
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt. Kruipen van Amsterdam naar Eindhoven is nog sneller dan het lopen in RDR gaat.
dat doet echt niemand.

Behalve als PSV weer verliest in de Arena _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_183002115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
pubg en pes2019 zijn gratis?
Tot zondag wss.

Ach kan ik mooi PES even proberen ^O^
mag het weten
  vrijdag 9 november 2018 @ 08:27:31 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183036611
De leukste platformgame na Super Mario (Crackdown) is nu gratis:

http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Crackdown/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 november 2018 @ 08:48:27 #180
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183036760
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2018 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
De leukste platformgame na Super Mario (Crackdown) is nu gratis:

http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Crackdown/
Dank dank
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183042912
Morgenavond om 10 uur is X018. Voor geïnteresseerden. Zaken die er sowieso te zien zullen zijn:
- Mouse & keyboard support (+Games, sowieso Warframe)
- Crackdown 3 gameplay en details
- Gamepass (12 nieuwe games)
- Shadow of the Tomb Raider DLC (The Forge)
- Sea of Thieves DLC (Shrouded Spoils)
- Metro: Exodus informatie
- Devil May Cry V behind the scenes
- Just Cause 4 nieuwe beelden
- Minecraft, State of Decay 2 & Forza Horizon 4
.. daarnaast zullen Phil Spencer (Hoofd van Microsoft Gaming), Matt Booty (Hoofd van Microsoft Studios) en Helen Chiang (Hoofd van Minecraft) er zijn.
pi_183053868
Voor 1 zloti minder dan een euro een maandje gamepass

Geldt ook voor bestaande gamepass accounts die gamepass hebben laten verlopen. Qua postcode moet je 12-345 intoetsen qua volgorde dan. Anders werkt het niet. Heb gewoon via PayPal kunnen betalen.

Zo kan ik een maandje Horizon 4 proberen :9
mag het weten
  zaterdag 10 november 2018 @ 00:06:24 #183
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183054082
bij mij staat 40 zloti
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 10 november 2018 @ 00:17:16 #184
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_183054256
Xbox live ligt plat?
  zaterdag 10 november 2018 @ 00:21:40 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183054357
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 00:17 schreef warp995 het volgende:
Xbox live ligt plat?
Nee?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183054375
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 00:06 schreef MMaRsu het volgende:
bij mij staat 40 zloti
Ja die optie zag ik eerst ook alleen.

Tot ik een paar keer de pagina een refresh gaf. Want toen verscheen:
40,00 zł doorgestreept
1,00 zł zaw. VAT
Klik op dolacz teraz ofwel aanmelden en dan wordt 1 maand wel een optie.

En nu heb ik voor 24 cent de tijd om vier weken Horizon te testen _O_ Wel de auto renewal op tijd uitvinken.
mag het weten
  zaterdag 10 november 2018 @ 16:39:33 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183063844
Is er nog iemand die X018 gaat kijken vanavond? 22.00 uur.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 10 november 2018 @ 16:46:56 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183063945
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er nog iemand die X018 gaat kijken vanavond? 22.00 uur.
nah zie t nieuws wel erna
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183066635
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er nog iemand die X018 gaat kijken vanavond? 22.00 uur.
Ik ga wel even kijken. Met lage verwachtingen er in gaan, dan kan het niet tegenvallen.. :P

Als je op Mixer krijkt krijg je FH4 en SoT goodies trouwens.
  zaterdag 10 november 2018 @ 22:06:21 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183070813
Damn, springende en juichende fans :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183070941
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, springende en juichende fans :')
Sowieso ingehuurd haha.
pi_183070951
De multiplayer van Crackdown 3 ziet echt meh uit. SP zal wel tof zijn.
SOONY
pi_183070960
“Oeh oeh oeh oeh!”
SOONY
  zaterdag 10 november 2018 @ 22:16:16 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183070968
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:14 schreef DKUp het volgende:
De multiplayer van Crackdown 3 ziet echt meh uit. SP zal wel tof zijn.
Hopelijk beter dan 2, die viel tegen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183071000
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hopelijk beter dan 2, die viel tegen.
Met die monsters was echt bagger :D
SOONY
pi_183071009
Jezus, ik word helemaal gek van het publiek.
SOONY
  zaterdag 10 november 2018 @ 22:20:26 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183071023
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:19 schreef DKUp het volgende:
Jezus, ik word helemaal gek van het publiek.
Ze hebben ook telkens hun armen in de lucht. Arme Phil.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183071026
Is inderdaad een beetje too much. Verwachten jullie nog nieuwe aankondigingen?
pi_183071039
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:20 schreef De-Sombrero het volgende:
Is inderdaad een beetje too much. Verwachten jullie nog nieuwe aankondigingen?
Dat was wel de bedoeling, maar dat zeggen bedrijven wel vaker :+
In ieder geval nieuwe studio’s *kuch* Obsidian *kuch*...
SOONY
pi_183071058
Ik wil Phil gewoon horen :{ -O-
SOONY
pi_183071104
Weer Kingdom Hearts 3 :+
SOONY
  zaterdag 10 november 2018 @ 22:25:40 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183071113
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:24 schreef DKUp het volgende:
Weer Kingdom Hearts 3 :+
Volgens mij starten ze de verkeerde video :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183071144
Ziet er grafisch echt mooi uit.
SOONY
pi_183071163
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Volgens mij starten ze de verkeerde video :D
E3 2017 ging ook telkens fout met het geluid in de trailer.
SOONY
pi_183071178
Hij vindt het publiek ook te luidruchtig :7
SOONY
  zaterdag 10 november 2018 @ 22:30:12 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183071190
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 10 november 2018 @ 22:38:44 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183071308
Gamepass is echt de bom. Nooit meer games kopen :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183071568
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamepass is echt de bom. Nooit meer games kopen :D
Als Nintendo en PlayStation dat zouden doen ;(
SOONY
pi_183071569
Mijn God dat publiek :D
pi_183071592
-O-
SOONY
pi_183071609
Just Cause 3 met PS Plus was wel een leuke ervaring, jammer van het slechte verhaal en framerate.
SOONY
pi_183071744
Wat een Baas die Francesco
pi_183071761
Just Cause 4 en DMCV zien er leuk uit.

[ Bericht 14% gewijzigd door DKUp op 10-11-2018 23:13:55 ]
SOONY
pi_183071954
Minecraft Cringe :'(
SOONY
pi_183071987
Kill me :'(
SOONY
  zaterdag 10 november 2018 @ 23:20:58 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183072024
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:18 schreef DKUp het volgende:
Kill me :'(
#TeamCATS
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183072045
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

#TeamCATS
Poesies *O*
SOONY
pi_183072075
Oh ja we gaan wachten op een complete edition of een goede sale van Shadow of The Tomb Raider :7
SOONY
  zaterdag 10 november 2018 @ 23:26:28 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183072087
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:25 schreef DKUp het volgende:
Oh ja we gaan wachten op een complete edition of een goede sale Shadow of The Tomb Raider :7
Komt er veel DLC dan voor Shadow of the Tomb Raider?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183072111
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Komt er veel DLC dan voor Shadow of the Tomb Raider?
Ik heb geruchten gehoord over een afbeelding :7
SOONY
pi_183072150
Wie maakt hier meer gebruik van Gamepass dan het kopen van games zoala de nieuwste black ops, battlefield V enzo ? En hoelang ben je al game pass lid ?
pi_183072441
Obsidian is nu van Microsoft.
SOONY
pi_183072475
Ik vond dit niet de moeite waard.
pi_183072498
Bye Yell!
SOONY
pi_183072978
Is het een mooie tijd om een Xbox One X te bezitten of beter overslaan ? Ik werk 3 ploegen en heb een jong gezin. Heb hiervoor altijd erg veel van gamen gehouden op PS4 en PC maar nu met dit leven niet extreem veel tijd meer om te gamen. Vaak savonds even een uurtje..
  zondag 11 november 2018 @ 05:58:46 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183074112
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 00:38 schreef Drakedoge3 het volgende:
Is het een mooie tijd om een Xbox One X te bezitten of beter overslaan ? Ik werk 3 ploegen en heb een jong gezin. Heb hiervoor altijd erg veel van gamen gehouden op PS4 en PC maar nu met dit leven niet extreem veel tijd meer om te gamen. Vaak savonds even een uurtje..
Als je al een PS4 en pc hebt is een Xbox niet de moeite denk ik, zeker als je niet veel tijd hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 11 november 2018 @ 11:27:09 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183075747
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 05:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je al een PS4 en pc hebt is een Xbox niet de moeite denk ik, zeker als je niet veel tijd hebt.
Alleen van toepassing als je die PC ook aan je televisie gaat hangen, want achter je bureautje gamen is toch een ander soort (niet dat het een beter is dan het ander, maar er is een reden te vinden voor voorkeuren)

Heb je geld over en wil je naast een gaming platform ook een prima mediaspeler, 4K blu ray speler? Doen. Als ik geld over zou hebben dan zou ik hem zo halen (samen met nieuwe TV en versterker).
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183075851
De controller is wel de moeite op zijn minst, bijzonder fijn is die.
pi_183075946
Is er nog ergens een mooie deal voor gamepass ? Bijvoorbeeld 6 maanden voor 25-30 euro ?
  zondag 11 november 2018 @ 11:49:43 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183075979
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
De controller is wel de moeite op zijn minst, bijzonder fijn is die.
Maar die kun je dan ook weer draadloos aan je PC koppelen.

Ik vind het PC argument alleen zo ontzettend nergens op slaan: alleen al om de plaatsing van de kast moet ik meer gaan kutten dan dat het werkelijk iets oplost.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 12 november 2018 @ 10:08:56 #232
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183096149
Ik las ergens dat dat Xbox One X gaat dalen met 100 Euro op Black Friday

Een deal voor 400 Euro :) zou mooi zijn

https://www.theverge.com/(...)riday-deal-microsoft
  Eindredactie Games maandag 12 november 2018 @ 21:25:25 #233
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183110438




Om nog maar even te benadrukken hoe huge dit is.

Ben benieuwd wat het betekent voor Wasteland 3 (die ook voor PS4 uit zou moeten komen). Maar holy shit, de funds van Microsoft gecombineerd met dit talent... Het enige wat we nu nog nodig hebben is tijd :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 12 november 2018 @ 21:28:07 #234
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183110510
Yup ik kijk wel uit naar een paar van die dikke RPG's _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 12 november 2018 @ 21:45:57 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183110996
De potentie is er nu zeker! Hopelijk kunnen ze de verwachtingen allemaal waarmaken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183111035
Van inXile zul je nog geen exclusives zien de komende tijd vermoed ik. Die zijn nog druk bezig met Wasteland 3.

Obsidian heeft nog een project lopen met Take Two. Maar misschien heeft MS dat project wel afgekocht, want dat was nog niet aangekondigd.
pi_183145175
PUBG is nieuw toegevoegd aan gamepass.
En Thief of Thieves is ook nieuw.
  woensdag 14 november 2018 @ 21:09:15 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183152166
Mensen met een oudere Xbox One X kunnen ff kijken of ze willen meedoen met de GameMania inruilactie. Lever je oude Xbox One X in en betaal 60 euro voor een nieuwe witte Xbox One X met Fallout.

Dan heb je voor 60 euro nieuwe console, nieuwe controller en nieuwe garantie. Die game kun je verkopen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games woensdag 14 november 2018 @ 21:35:24 #239
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183153194
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen met een oudere Xbox One X kunnen ff kijken of ze willen meedoen met de GameMania inruilactie. Lever je oude Xbox One X in en betaal 60 euro voor een nieuwe witte Xbox One X met Fallout.

Dan heb je voor 60 euro nieuwe console, nieuwe controller en nieuwe garantie. Die game kun je verkopen.
Dit al getjekt? Nieuwe uitgebreide gameplay van Crackdown 3 https://www.twitch.tv/videos/334937220

De stijl is nog altijd niet mijn ding, maar goed. Ze hebben er zelf nog steeds vertrouwen in lijkt het :P De vernietigbare omgevingen zien er wel vet uit, had ik nog niet eerder zo in detail gezien
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 14 november 2018 @ 21:37:54 #240
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183153282
oh..ik dacht dat je het over de og xbox one had ;( :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183153532
Crackdown ziet er een stuk beter uit dan we eerder gezien hebben. Maar het lijkt mij heel snel saai worden eerlijk gezegd. Ben benieuwd wat we van de singleplayer gaan zien.
  woensdag 14 november 2018 @ 21:49:06 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183153587
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:35 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dit al getjekt? Nieuwe uitgebreide gameplay van Crackdown 3 https://www.twitch.tv/videos/334937220

De stijl is nog altijd niet mijn ding, maar goed. Ze hebben er zelf nog steeds vertrouwen in lijkt het :P De vernietigbare omgevingen zien er wel vet uit, had ik nog niet eerder zo in detail gezien
Weet het nog niet met Crackdown 3. Het liefst zie ik eigenlijk gewoon een trouwe sequel op het eerste deel.

Ik wil gewoon platformen in een open wereld. Voor nu voldoet Spider-Man trouwens prima om Crackdown op te volgen net als inFamous dat eerder ook deed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183153730
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
oh..ik dacht dat je het over de og xbox one had ;( :')
Die is ook geldig om in te ruilen:
https://www.gamemania.nl/info/inruilactiexonexfallout76

Krijg je nog 150 euro inruilwaarde voor ook nog. Helaas wil ik geen lelijk witte X maar een zwarte ;(
mag het weten
  woensdag 14 november 2018 @ 21:59:33 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183153850
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:53 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die is ook geldig om in te ruilen:
https://www.gamemania.nl/info/inruilactiexonexfallout76

Krijg je nog 150 euro inruilwaarde voor ook nog. Helaas wil ik geen lelijk witte X maar een zwarte ;(
Wit > zwart.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 14 november 2018 @ 22:14:11 #245
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183154136
Ik heb er 150 voor betaald voor een gebruikte dus dat is wel een puike deal
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 14 november 2018 @ 22:31:14 #246
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183154650
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen met een oudere Xbox One X kunnen ff kijken of ze willen meedoen met de GameMania inruilactie. Lever je oude Xbox One X in en betaal 60 euro voor een nieuwe witte Xbox One X met Fallout.

Dan heb je voor 60 euro nieuwe console, nieuwe controller en nieuwe garantie. Die game kun je verkopen.
nevermind
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 14 november 2018 @ 23:02:57 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183155610
Die game kan je trouwens beter in de shredder gooien
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183165743
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wit > zwart.
Gelukkig bieden ze ook de zwarte aan maar dan met BF V.

https://www.gamemania.nl/info/inruilactieXboxOneX

Lekker knallen in Rotjeknor met een chick :7
mag het weten
pi_183193186
En oh geen xbox 2 x voor 2020.. Wel een uhd bluray drive loze xbox one _O- https://tweakers.net/nieu(...)nder-schijflade.html
mag het weten
  vrijdag 16 november 2018 @ 21:26:28 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183193299
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
En oh geen xbox 2 x voor 2020.. Wel een uhd bluray drive loze xbox one _O- https://tweakers.net/nieu(...)nder-schijflade.html
Logische stap met Gamepass. Dat wordt toch de toekomst.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183193383
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Logische stap met Gamepass. Dat wordt toch de toekomst.
Makkelijke testcase. Kijken hoe goed het aanslaat. En zo ja de xbox 2 x in 2 smaakjes aanbieden. Met en zonder drive.
mag het weten
pi_183195297
Ik hoop op een Black Friday deal voor de Xbox One X :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_183195629
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
Ik hoop op een Black Friday deal voor de Xbox One X :@
Ik ook. Zit nog met een base xbox one. :{
mag het weten
  vrijdag 16 november 2018 @ 22:45:55 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183195702
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 22:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik ook. Zit nog met een base xbox one. :{
Inruilactie bij GameMania?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183196057
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Inruilactie bij GameMania?
Heb geen BF V of Fallout nodig.

Daarbij als dit klopt...
https://nl.ign.com/advert(...)-dikke-korting-op-ga

Bij Gamemania ben ik mijn base xbox one èn 330 euro kwijt. Bij de MM 395 euro volgens IGN en kan ik mijn xbox one nog voor 120 kwijt zien te raken. Heb ik een xbox one x met 275 bijbetaling :7
mag het weten
pi_183196207
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 22:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Heb geen BF V of Fallout nodig.

Daarbij als dit klopt...
https://nl.ign.com/advert(...)-dikke-korting-op-ga

Bij Gamemania ben ik mijn base xbox one èn 330 euro kwijt. Bij de MM 395 euro volgens IGN en kan ik mijn xbox one nog voor 120 kwijt zien te raken. Heb ik een xbox one x met 275 bijbetaling :7
Redelijk, maar toch benieuwd wat er vrijdag te halen valt :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_183196297
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Redelijk, maar toch benieuwd wat er vrijdag te halen valt :+
Zie nu dat IGN het artikel offline heeft gehaald. Naja je kon iig voor 395 euro diverse xbox one X + game naar keuze bundels kiezen. Denk aan RDR2, Fallout, BF V, Forza 7 en FH4. Idem voor de S + game voor 225 euro.

Ben benieuwd wat daar van waar is. Sowieso denk ik dat we volgende week pas echt de leukere deals tegen zullen komen.
mag het weten
  vrijdag 16 november 2018 @ 23:10:41 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183196325
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:09 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zie nu dat IGN het artikel offline heeft gehaald. Naja je kon iig voor 395 euro diverse xbox one X + game naar keuze bundels kiezen. Denk aan RDR2, Fallout, BF V, Forza 7 en FH4. Idem voor de S + game voor 225 euro.
Heb toch het idee dat de aanbiedingen beter kunnen. Volgens mij is een XBOS al eens 180 geweest met game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183196369
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb toch het idee dat de aanbiedingen beter kunnen. Volgens mij is een XBOS al eens 180 geweest met game.
Ja die zag ik vorig jaar voorbij komen. 188 euro voor de S met Minecraft pack, Forza Horizon 3 en Disney carrs mod oid, Assassins Creed Origins. Dus dan verwacht je nu zoiets met Forza Horizon 4, Assassins Creed Odyssey.
mag het weten
pi_183196443
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:09 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zie nu dat IGN het artikel offline heeft gehaald. Naja je kon iig voor 395 euro diverse xbox one X + game naar keuze bundels kiezen. Denk aan RDR2, Fallout, BF V, Forza 7 en FH4. Idem voor de S + game voor 225 euro.

Ben benieuwd wat daar van waar is. Sowieso denk ik dat we volgende week pas echt de leukere deals tegen zullen komen.
Ik hoop het. Dan erbij zijn er ook aanbiedingen na Black Friday. En ik heb aan een kale X al genoeg. Heb zat games al.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_183196506
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
En ik heb aan een kale X al genoeg. Heb zat games al.
Idem. Naja Forza Horizon 4 zal leuk erbij zijn. Maar ik heb al Forza 7 en tig AC games nog te spelen. Dus meer omdat het kan ga ik het niet afslaan. Maar voor 400 of meer nu een tweedehandse X scoren.. Neuh dan wacht ik nog wel tot het echt los gaat.
mag het weten
  vrijdag 16 november 2018 @ 23:30:35 #262
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183196672
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
En oh geen xbox 2 x voor 2020.. Wel een uhd bluray drive loze xbox one _O- https://tweakers.net/nieu(...)nder-schijflade.html
Geen discdrive geen deal.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183197016
Nu Amazon en Best Buy hun pre-order deals uit hebben gefaseerd ga ik praktisch helemaal digitaal, op misschien een enkele collector's edition na, als ik die echt wil hebben. Een discloze console zou voor mij wel werken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 17 november 2018 @ 17:12:32 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183208536
Ik kijk er ook films mee, niet enkel streamend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183209081
Heb een controller gekocht voor mijn pc, en heb dus geen xbox.

Kan ik hier toevallig iemand blij maken met:
1 code voor 2 weken xbox live gold vergeven
1 code voor 2 weken game pass

Zoja, pm even. Zo lang deze post niet is aangepast zijn ze niet vergeven.

[ Bericht 5% gewijzigd door DX11 op 17-11-2018 18:16:25 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_183209842
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Idem. Naja Forza Horizon 4 zal leuk erbij zijn. Maar ik heb al Forza 7 en tig AC games nog te spelen. Dus meer omdat het kan ga ik het niet afslaan. Maar voor 400 of meer nu een tweedehandse X scoren.. Neuh dan wacht ik nog wel tot het echt los gaat.
Precies. Daar ga ik ook voor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 17 november 2018 @ 18:51:28 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183209871
Ac origins voor 19.80 usd en far cry 5 voor 30usd op de us store.

Na super omslagtige zooi heb ik een 2e account aangemaakt gebaseerd in de us, en nu zou ik met mn main account die games kunnen spelen las ik.

Maarja wel goede deals
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183216468
Maandje gamepass voor 25 cent uitgebreid met gold voor een euro. Kwam ik opeens Thief of Thieves tegen seizoen 1. Brings back memories van XIII _O_ En natuurlijk BF1 meegepakt. Al had ik begrepen dat de season pass eerder al voor weinig tot niets weggegeven werd? Enfin heb ik wat te doen naast Forza Horizon 4 en RotR :P
mag het weten
  zondag 18 november 2018 @ 16:20:41 #269
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183224500
Intertoys boekje binnen Xbox One S deal voor 199 met horizon 4....

Blackfriday tot en met Cybermonday
pi_183224672
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:20 schreef KingRadler het volgende:
Intertoys boekje binnen Xbox One S deal voor 199 met horizon 4....

Blackfriday tot en met Cybermonday
In het fysieke boekje? Ik zie 299 online staan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 18 november 2018 @ 16:32:07 #271
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183224791
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

In het fysieke boekje? Ik zie 299 online staan.
Fysiek ja...
pi_183224859
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:20 schreef KingRadler het volgende:
Intertoys boekje binnen Xbox One S deal voor 199 met horizon 4....

Blackfriday tot en met Cybermonday
Was de First Look een betere deal. 199 voor een S met Horizon 4, FIFA19 en PUBG.

Maar goed leuk die S.. Ik wil een X O~)
mag het weten
  zondag 18 november 2018 @ 16:37:40 #273
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183224909
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:35 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Was de First Look een betere deal. 199 voor een S met Horizon 4, FIFA19 en PUBG.

Maar goed leuk die S.. Ik wil een X O~)
Die zal wel voor 399 verkrijgbaar zijn verwacht ik
pi_183224997
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:37 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Die zal wel voor 399 verkrijgbaar zijn verwacht ik
Zou mooi zijn. Ik zag ergens dat de korting iets van 6% zou zijn op consoles. Dus 399 zou mooi zijn. Kan wellicht mijn oude Xbox kwijt aan mensen hier in de straat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 18 november 2018 @ 16:51:32 #275
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183225194
Thief of Thieves is tof. Doet me denken aan XIII meets Mirror Edge. Kort maar bondig. Hopelijk releasen ze meer hoofdstukken. Verder blijf ik Horizon 4 chiller vinden dan Forza 7. Maar laatst genoemde heeft dan weer splitscreen waardoor ik 7 in huis heb. Kan je tenminste een potje racen ipv enkel voetbal doen.

Nu nog ROTR opstarten en zien of BF1 nog wat is. Laatste BF die ik kapot speelde was BF heroes en BF2 :P
mag het weten
  maandag 19 november 2018 @ 13:43:18 #277
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183241437
Xbox One S console 1 TB + tweede controller 195,- bij bol.com

is dit een mooie deal ik zoek systeem zonder spel
  Eindredactie Games maandag 19 november 2018 @ 13:44:51 #278
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183241466
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:43 schreef KingRadler het volgende:
Xbox One S console 1 TB + tweede controller 195,- bij bol.com

is dit een mooie deal ik zoek systeem zonder spel
Mooie prijs wel hoor, maar ik zou komende vrijdag sowieso nog even afwachten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 19 november 2018 @ 13:45:29 #279
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183241485
deze is ook mooi vanaf 23ste bij bol.com

Xbox One X console 1 TB + Forza Horizon 4 + Forza Motorsport 7 voor 399,-
pi_183243355
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:45 schreef KingRadler het volgende:
deze is ook mooi vanaf 23ste bij bol.com

Xbox One X console 1 TB + Forza Horizon 4 + Forza Motorsport 7 voor 399,-
Die zag ik ook ja, heeft wel mijn interesse. Tenzij een kale X goedkoper is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 19 november 2018 @ 16:38:20 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183245290
Tis dat een nieuwe TV bij ons prioriteit heeft...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183258009
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 17:57 schreef delano.888 het volgende:
Heb een controller gekocht voor mijn pc, en heb dus geen xbox.

Kan ik hier toevallig iemand blij maken met:
1 code voor 2 weken xbox live gold vergeven
1 code voor 2 weken game pass

Zoja, pm even. Zo lang deze post niet is aangepast zijn ze niet vergeven.
Niemand die de 2 weken gamepass kan appreciëren?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 20 november 2018 @ 07:26:11 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183258032
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Niemand die de 2 weken gamepass kan appreciëren?
Gamepass geldt toch ook voor pc?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 november 2018 @ 08:49:17 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183258720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Niemand die de 2 weken gamepass kan appreciëren?
O jazeker wel! Heel graag zelfs _O_ Wil graag Horizon 4 uitproberen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 november 2018 @ 09:00:13 #285
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183258880
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gamepass geldt toch ook voor pc?
Yes
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183261123
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2018 13:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mooie prijs wel hoor, maar ik zou komende vrijdag sowieso nog even afwachten.
Is het aannemelijk dat het vrijdag nog een slag goedkoper wordt? Ik zie die Xbox One X combideal namelijk wel zitten :)
  Eindredactie Games dinsdag 20 november 2018 @ 11:36:20 #287
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183261166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:33 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Is het aannemelijk dat het vrijdag nog een slag goedkoper wordt? Ik zie die Xbox One X combideal namelijk wel zitten :)
Nee, althans bij de prijzen die ik zag was de Black Friday-korting al verrekend. Dat zal voor die One X-deal ook gelden gok ik...
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183263275
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee, althans bij de prijzen die ik zag was de Black Friday-korting al verrekend. Dat zal voor die One X-deal ook gelden gok ik...
Oke thanks, dan bestel ik de mijne gewoon al eerder dan vrijdag denk ik :D
  dinsdag 20 november 2018 @ 15:11:08 #289
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183264591
Steamlink uitverkocht, daar gaat de argumentatie dat je met een PC per definitie beter af zou zijn in de ogen van de anti-xboxers :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183268996
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gamepass geldt toch ook voor pc?
Ik heb al te ~100 ongespeelde steam games als het niet meer is ;)

quote:
3s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

O jazeker wel! Heel graag zelfs _O_ Wil graag Horizon 4 uitproberen :)
Top dm komt er aan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_183284076
Iemand hier die Bo4 speelt? :)
pi_183298157
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:10 schreef CrushNdie het volgende:
Iemand hier die Bo4 speelt? :)
Heeel soms wat zombies of blackout.
pi_183305145
Destiny 2 en Watchdogs 2 gescoord voor 16 euro bij Wehkamp plus voor 4 euro 3 maanden xbox live gold bij Amazon.de. Nu wachten tot de S wordt geleverd en dan de base one eruit doen. Tijd voor de grote wisseltruc :7
mag het weten
  donderdag 22 november 2018 @ 18:58:47 #294
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_183308419
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:24 schreef Joosie200 het volgende:
Destiny 2 en Watchdogs 2 gescoord voor 16 euro bij Wehkamp plus voor 4 euro 3 maanden xbox live gold bij Amazon.de. Nu wachten tot de S wordt geleverd en dan de base one eruit doen. Tijd voor de grote wisseltruc :7
Ga dan voor een X
  donderdag 22 november 2018 @ 19:00:02 #295
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183308436
Idd je hebt niks aan een s vergeleken met base
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 22 november 2018 @ 19:11:03 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183308571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
Idd je hebt niks aan een s vergeleken met base
UHD blu-ray speler, kleiner, mooier, nieuwe garantie, flink goedkoper dan een upgrade naar een X.

Het is dat ik het van Skull niet meer mag zeggen, maar ik had ook bijna een S gekocht deze week.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183308815
X besteld met twee Forza games. Mooie deal.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_183312592
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

UHD blu-ray speler, kleiner, mooier, nieuwe garantie, flink goedkoper dan een upgrade naar een X.
1TB upgrade (had de 500GB), upscaled ook games in 4k, heeft HDR optie aan boord. UHD drive nice to have maar ga ik niet benutten. Nieuw en garantie zeker nice to have.

En dat dan sowieso voor 200 euro minder dan upgraden naar de X. Voor dat geld hoop ik nog ooit een tweedehandse switch te scoren. Dan heb ik ze alledrie van deze gen.
mag het weten
pi_183321368
Sunset Overdrive is wel een aanradertje trouwens. Van de makers van Spider-Man. Nu ook op pc.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:38:17 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183322546
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:41 schreef PjotterFRL het volgende:
Sunset Overdrive is wel een aanradertje trouwens. Van de makers van Spider-Man. Nu ook op pc.
Misschien ooit nog eens proberen. Ik vond de humor wel leuk, maar de gameplay lag me niet echt, dus verder dan een uurtje ben ik nooit gekomen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183326492
Hier ook de X besteld. Was nou een mooi moment. Nu alleen mijn S nog zien te verkopen.
War, War Never Changes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')