abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Forum Admin / PR donderdag 9 augustus 2018 @ 23:13:13 #1
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181068132

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland
Flixable

Categorieën
Films en series zijn ingedeeld in categorieën met elk een eigen code.
In deze lijst zijn alle codes/categorieën opgenomen zodat je gerichter kunt zoeken.

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 23:13:59 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181068162
Vanavond Total Recall nog eens gekeken. Uiteraard ondertussen wel gedateerd, maar nog steeds erg vermakelijk.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_181068185
Ik heb I am a killer afgekeken. Ik moet zeggen dat ik tien afleveringen wel veel vind... maar goed, goede serie wel :) Nu even op videoland bezig. Morgen The 100 kijken (ik ben verslaafd aan de boeken)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 23:16:12 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181068214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb I am a killer afgekeken. Ik moet zeggen dat ik tien afleveringen wel veel vind... maar goed, goede serie wel :)
Ik heb tot nu toe alleen de eerste aflevering gezien, maar vond het wel wat traag en saai, misschien ook omdat er gewoon niet al te veel over de moordenaar te vertellen viel. Wordt het nog wel interessanter?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_181068235
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:16 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alleen de eerste aflevering gezien, maar vond het wel wat traag en saai, misschien ook omdat er gewoon niet al te veel over de moordenaar te vertellen viel. Wordt het nog wel interessanter?
Ik vond het later wel beter worden :) Maar ik weet het niet meer precies, het is tweeënhalf jaar geleden dat ik het keek ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 23:18:12 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181068275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik vond het later wel beter worden :) Maar ik weet het niet meer precies, het is tweeënhalf jaar geleden dat ik het keek ;)
Best knap voor een docu-serie die in 2018 gemaakt is. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_181068291
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:18 schreef Mike het volgende:

[..]

Best knap voor een docu-serie die in 2018 gemaakt is. :P
Ho! Ik dacht dat het over break-out kings ging
Mee eens en het wordt niet sneller. Ik deed ondertussen andere dingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181068761
Pain en Gain gekeken. Wel aardig op deze regenachtige dag.
pi_181072542
Ainori Love Wagon afgekeken. Haalt het niet bij Terrace House, het is wat vulgairder, maar toch erg leuk. :)
pi_181072576
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteor Garden (seizoen 1 | elke week nieuwe aflevering) – 2018 12 - Netflix Original | IMDb ★ 8,3
Audio: Chinees | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Shen Yue, Dylan Wang, Darren Chen
Dong Shancai wil uitmuntend presteren op haar droomuniversiteit, waar ze te maken krijgt met een elitaire kliek van knappe, populaire strebers, maar ook liefde vindt.

Most Unknown, The – 2018 AL 1:32 uur | IMDb ★ 7,5
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Intellectueel
Negen wetenschappers uit onder meer de fysica en psychologie delen ideeën en proberen hun disciplines te overstijgen om antwoord te geven op grote existentiële vragen.

Perdida – 2018 16 1:43 uur - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Luisana Lopilato, Amaia Salamanca, Rafael Spregelburd
Een politievrouw heeft een jeugdvriendin die lang geleden in Patagonië is verdwenen. Ze begint een nieuwe zoektocht om antwoorden te vinden, maar loopt al snel gevaar.
Be curious, not judgmental
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:56:18 #11
368283 ato
pi_181074053
Insatiable staat er ook op.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181074372
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:13 schreef Mike het volgende:
Vanavond Total Recall nog eens gekeken. Uiteraard ondertussen wel gedateerd, maar nog steeds erg vermakelijk.
Grappig, Ik ook! Alleen was het voor mij de eerste keer. Ik heb me uitstekend vermaakt, maar weet niet helemaal of het de bedoeling was dat ie zo hilarisch bevonden werd.

Alhoewel, een dwergvrouwtje met een mitrailleur zal niet heel serieus bedoeld zijn :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_181074392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:16 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alleen de eerste aflevering gezien, maar vond het wel wat traag en saai, misschien ook omdat er gewoon niet al te veel over de moordenaar te vertellen viel. Wordt het nog wel interessanter?
Ik heb 4 afleveringen gekeken, maar ik vond het ook wat saai. Het zijn niet de meest opmerkelijke figuren en het blijft nogal aan de oppervlakte, in mijn optiek.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_181074917
ik ben eergister aan the good place begonnen. Eerste paar afleveringen dacht ik op zich wel leuk maar nu ben ik bij aflevering 9 en dan begint het wel een beetje flauw te worden.
pi_181075074
klaar met Happy, geinige serie en Christopher Meloni is en blijft een baas. Zie dat er sowieso een 2de seizoen komt dus prima

en 10 afleveringen bij met nieuwste seizoen van the 100. Blijft vermoeiend hoe makkelijk karakters steeds maar domme beslissingen blijven nemen niemand normaal kan nadenken en er zo weer een of andere oorlog ontstaat. Maargoed kijkt wel nog steeds lekker weg, maar blijf me toch vaker afvragen hoe die serie geweest was als HBO die gemaakt had
pi_181075492
Mag toch hopen dat Ray Donovan terugkomt....

En van Suits maar een half seizoen :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181075685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mag toch hopen dat Ray Donovan terugkomt....

En van Suits maar een half seizoen :')
ik volg Suits qua Amerikaanse release maar die halve seizoenen doen ze daar ook hoor.
pi_181075695
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:25 schreef Handleiding het volgende:

[..]

ik volg Suits qua Amerikaanse release maar die halve seizoenen doen ze daar ook hoor.
Jawel, maar hier lopen we al anderhalf seizoen achter. Dus het zou niet hoeven.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181075724
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Jawel, maar hier lopen we al anderhalf seizoen achter. Dus het zou niet hoeven.
een vol seizoen is best lang toch?
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:18:46 #20
368283 ato
pi_181077951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:40 schreef Riann het volgende:
ik ben eergister aan the good place begonnen. Eerste paar afleveringen dacht ik op zich wel leuk maar nu ben ik bij aflevering 9 en dan begint het wel een beetje flauw te worden.
Eerste seizoen was leuk, tweede seizoen al een stuk minder.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181079089
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:56 schreef ato het volgende:
Insatiable staat er ook op.
Ik ben nu bij aflevering 3 en vind het best een leuke / grappige serie :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:12:01 #22
88815 The_Emotion
98.3
pi_181080789
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:13 schreef Mike het volgende:
Vanavond Total Recall nog eens gekeken. Uiteraard ondertussen wel gedateerd, maar nog steeds erg vermakelijk.
Die heb ik laatst ook gekeken, heerlijke Ahnuld-klassieker :7
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:25:07 #23
368283 ato
pi_181081054
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:57 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik ben nu bij aflevering 3 en vind het best een leuke / grappige serie :Y
Oh leuk, straks lekker kijken...
Life can be a bitch, so like it..
pi_181086953
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
72 Dangerous Animals: Asia (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Bob Brisbane
Van tanden en klauwen tot giftige steken, ze beschikken allemaal over dodelijke wapens. Maar welk dier is het gevaarlijkst van allemaal?

Afflicted (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Reality
Verbijsterende symptomen. Omstreden diagnoses. Kostbare behandelingen. Zeven mensen met een chronische ziekte zoeken naar antwoorden en genezing.

All About the Washingtons (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Feelgood | Acteurs: Joseph Simmons, Justine Simmons, Kiana Ledé
Hiphoplegende MC Joe Speed trekt zich terug uit de showbizz en vindt een nieuwe balans tussen business, romantiek en zijn dagelijkse chaotische gezinsleven.

Allied – 2016 12 2:04 uur | IMDb ★ 7,1
Audio: Engels | Genre: Thriller | Acteurs: Brad Pitt, Marion Cotillard, Jared Harris
De Britse agent Max Vatan valt voor een Franse spionne tijdens de Tweede Wereldoorlog. Als hij hoort dat ze mogelijk een dubbelagent is, wil hij haar onschuld bewijzen.

Born in China – 2016 6 1:19 uur | IMDb ★ 7,2
Audio: Engels | Genre: Dierenverhalen | Acteurs: John Krasinski
Bekijk het leven door de ogen van een reuzenpanda en haar jong, een gouden aap en een sneeuwluipaard-moeder terwijl ze door de wildernis van China trekken.

Chesapeake Shores (seizoen S03E01) – 2016 9 | IMDb ★ 7,8
Audio: Engels | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Meghan Ory, Jesse Metcalfe, Diane Ladd
Een succesvolle carrièrevrouw en alleenstaande moeder keert terug naar het stadje in Maryland dat haar vader heeft gesticht en overweegt hier te gaan settelen.

Demetri Martin: The Overthinker – 2018 AL 0:56 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Standup-comedy | Acteurs: Demetri Martin
Met zijn kenmerkende oneliners en tekeningen mijmert Demetri Martin over gaten in donuts, honden, sportcafés, de agressiefste letters van het alfabet en nog veel meer.

Insatiable (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Cynisch, Drama, Offbeat | Acteurs: Dallas Roberts, Debby Ryan, Alyssa Milano
Een gepeste tiener reageert haar wraakgevoelens af via schoonheidswedstrijden. Haar in ongenade gevallen coach beseft al snel wat hij zich op de hals heeft gehaald.

La casa de las flores (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Verónica Castro, Aislinn Derbez, Cecilia Suárez
In deze duistere comedy probeert een rijke matriarch de schone schijn van haar familie op te houden nadat de minnares van haar man de vuile was buiten heeft gehangen.

Million Pound Menu (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Reality
Jonge restauranthouders krijgen de kans om hun eigen pop-uprestaurant te openen en indruk te maken op betalende gasten en een jury van kritische Britse investeerders.

Package, The – 2018 16 1:34 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Absurd, Comedy, Geschift | Acteurs: Daniel Doheny, Geraldine Viswanathan, Luke Spencer Roberts
Nadat hun vriend een ongeluk heeft gehad tijdens de voorjaarsvakantie, zetten vier jongeren alles op het spel - zelfs hun waardigheid - om hem er weer bovenop te helpen.

Ponysittersclub, De (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Drama | Acteurs: Morgan Neundorf, Madeline Leon, Khiyla Aynne
Een jonge paardenliefhebster werkt samen met haar beste vrienden om dieren te redden en te verzorgen op de geweldige boerderij van haar familie.

Voltron - De legendarische beschermer (seizoen 7) – 2016 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Jeremy Shada, Tyler Labine, Bex Taylor-Klaus
In deze nieuwe versie van Voltron beschermen vijf antihelden en hun vliegende robotleeuwen het universum van het kwade.

Zion – 2018 9 0:11 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Biografie, Documentaire | Acteurs: Zion Clark
De tiener Zion Clark is zonder benen geboren en heeft jaren bij pleeggezinnen gewoond. In deze korte documentaire volgt hij zijn roeping om de beste worstelaar te worden.
Be curious, not judgmental
pi_181087072
Afflicted lijkt me goed! Gelijk op mijn kijklijst gezegd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181087618
Ik had de trailer van The Package gekeken maar volgens mij heb ik gewoon een samenvatting van de film zitten kijken.
Tap tap tap
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:33:30 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181087664
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de trailer van The Package gekeken maar volgens mij heb ik gewoon een samenvatting van de film zitten kijken.
Daarom kijk ik trailers tegenwoordig eigenlijk nooit meer, er wordt zoveel verklapt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181089283
Ik weet niet meer wie er hier Tabula Rasa tipte, maar bedankt!
Wat een bizar goede serie :D
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:18:27 #29
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181089305
Scary Movie 1 en 3 staan op Netflix, deel 2 is blijkbaar 31 juli eraf gehaald.
Films eraf halen door licentiegedoe, tuurlijk, maar zo'n deel tussen een reeks in? :?
Hoe kunnen ze zulke pareltjes, meesterwerken van een vorig tijdperk, onschatbare waarde verpakt in humoristisch omhulsel zomaar wegdoen?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Admin vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:18:57 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181089320
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:17 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet meer wie er hier Tabula Rasa tipte, maar bedankt!
Wat een bizar goede serie :D
^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181089342
Chesapeake shores. Eén nieuwe aflevering per keer (week) :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_181089435
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

^O^
ik heb echt 7 afleveringen met een unheimisch gevoel gekeken...De laatste 2 afleveringen heb ik per ongeluk mezelf gespoilerd :')
pi_181089573
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Scary Movie 1 en 3 staan op Netflix, deel 2 is blijkbaar 31 juli eraf gehaald.
Films eraf halen door licentiegedoe, tuurlijk, maar zo'n deel tussen een reeks in? :?
Hoe kunnen ze zulke pareltjes, meesterwerken van een vorig tijdperk, onschatbare waarde verpakt in humoristisch omhulsel zomaar wegdoen?
Deel 2 stond er nooit op. Ik heb gezocht maar nooit gevonden.
pi_181089923
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:17 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet meer wie er hier Tabula Rasa tipte, maar bedankt!
Wat een bizar goede serie :D
Dit komt hier bijna elke reeks voorbij haha.
Ik zou willen dat er nog zo'n serie gemaakt werd :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_181090076
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:17 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet meer wie er hier Tabula Rasa tipte, maar bedankt!
Wat een bizar goede serie :D
Die serie spreekt me in de beschrijving niet aan, maar omdat er hier zo enthousiast wordt gedaan, ben ik toch nieuwsgierig geworden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Spellchecker vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:58:12 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181090501
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:17 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet meer wie er hier Tabula Rasa tipte, maar bedankt!
Wat een bizar goede serie :D
Ik misschien .... ook door iemand anders getipt .... ;)
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:17:11 #37
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181090986
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Deel 2 stond er nooit op. Ik heb gezocht maar nooit gevonden.
Ah vreemd, ik googlede het en zag op die Netflix-Nederland site dat ie er 31-7 af gehaald zou zijn.
Heb een stukje gekeken maar vond hem niet zo grappig, deel 3 weer via Netflix erop gezet en die is weer net zo random stom hilarisch als deel 1 _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_181091028
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Die serie spreekt me in de beschrijving niet aan, maar omdat er hier zo enthousiast wordt gedaan, ben ik toch nieuwsgierig geworden
Kijken :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:58 schreef maily het volgende:

[..]

Ik misschien .... ook door iemand anders getipt .... ;)
^O^
pi_181091071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:19 schreef Laysa het volgende:

[..]

Kijken :Y

[..]

^O^
Ik kan het altijd proberen inderdaad. Zet hem op mijn watchlist
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181092386
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ah vreemd, ik googlede het en zag op die Netflix-Nederland site dat ie er 31-7 af gehaald zou zijn.
Heb een stukje gekeken maar vond hem niet zo grappig, deel 3 weer via Netflix erop gezet en die is weer net zo random stom hilarisch als deel 1 _O-
Bedoel je niet Haunted House 2?
pi_181092875
The Package gekeken. Inderdaad gewoon de trailer in het lang. Flauw, schuin maar wel melig.
Tap tap tap
pi_181092986
Drie “heerlijke” films gekeken....
It Comes At Night (deprimerende film)....
Dark Skies (slechte/matige film).....
The Invitation (aardige film).....
SOONY
  Forum Admin / PR zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:18:56 #43
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181093639
Ik heb trouwens de eerste twee afleveringen van Could Have Done It Committee (oid) gekeken, wat een vreselijk slechte show is dat. Geen grappige twist, niks. Het is best sneu voor die mensen eigenlijk.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2018 @ 04:43:27 #44
368283 ato
pi_181096299
Insatiable gekeken, serie gaat alle kanten op. Ik weet niet of ik het leuk vind of te veel van het goede.
Begin is wel sterk.
Life can be a bitch, so like it..
  Admin zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:10:53 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181098654
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 04:43 schreef ato het volgende:
Insatiable gekeken, serie gaat alle kanten op. Ik weet niet of ik het leuk vind of te veel van het goede.
Begin is wel sterk.
Als ik alle reviews lees, lijkt het wel of niemand durft te zeggen dat het eigenlijk best lollig is, enorm over the top, en bij tijden enorm raak.

Maar ik heb er nu 4 opzitten en ik heb het idee dat geen enkele recensent de serie eik bekeken heeft.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181098879
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 04:43 schreef ato het volgende:
Insatiable gekeken, serie gaat alle kanten op. Ik weet niet of ik het leuk vind of te veel van het goede.
Begin is wel sterk.
Ben er net aan aanbegonnen
pi_181099466
Ik vind em wel leuk :Y
Eerste 6 afleveringen gezien, ga zo verder kijken
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:33:37 #48
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_181100101
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:41 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Dit komt hier bijna elke reeks voorbij haha.
Ik zou willen dat er nog zo'n serie gemaakt werd :Y
Je kan misschien eens beau sejour proberen. Ook op netflix te vinden. Met een paar dezelfde acteurs en al even mysterieus
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_181100291
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:33 schreef misteriks het volgende:

[..]

Je kan misschien eens beau sejour proberen. Ook op netflix te vinden. Met een paar dezelfde acteurs en al even mysterieus
Thanks !! Die ga ik opslaan :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:55:39 #50
368283 ato
pi_181100401
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als ik alle reviews lees, lijkt het wel of niemand durft te zeggen dat het eigenlijk best lollig is, enorm over the top, en bij tijden enorm raak.

Maar ik heb er nu 4 opzitten en ik heb het idee dat geen enkele recensent de serie eik bekeken heeft.
Ja het is ook over the top, wat je leuk of niet leuk vindt.
Alle thema's als wraak, acceptatie, egocentrisme etc. worden verwerkt in de serie.
Wat ik wel leuk vind, maar soms ook een beetje veel in een serie gepropt.
Overigens doet mij de serie denken aan Popular. Ik vind de cast wel leuk.
Maar tot nu toe vind ik het wat rommelig over komen (met name naar het einde toe).
Life can be a bitch, so like it..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')