abonnement Unibet Coolblue
pi_181159058
quote:
9s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:04 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 13-08-2018 om 18:30:00 An 11-year-old was able to hack into a replica of the Florida state election website and change voting results found there in under 10 minutes. https://t.co/wblnnE0F2W reageer retweet
[..]

Laat dat een les zijn voor iedereen die voor stemcomputers is.
in a crowd you lose humanity
pi_181159095
quote:
It is not clear why Mr. Bowdich overruled the Office of Professional Responsibility. A spokeswoman for the F.B.I. did not respond to a message seeking comment.

NYT
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 19:18:05 #278
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181159239
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

De motivatie achter dat ontslag lijkt me toch vrij duidelijk toch?
Uiteraard. Het maakt het lastiger voor Strzok te getuigen in een eventuele zaak. Het stelt ook een voorbeeld aan andere agenten dat je Trump niet moet dwarszitten.

Ik snap het wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 20:33:03 #279
54278 crew  Tijger_m
pi_181160803
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Met andere woorden: Je zegt aardige dingen over Trump en je mag je baantje houden, al kun je er geen moer van.
Duh.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_181161117
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Laat dat een les zijn voor iedereen die voor stemcomputers is.
Dat heeft toch geen hol met stemmachines te maken? Het gaat om het hacken van een website. Dat kan ten eerste al net zo goed bij handmatige tellingen die daarna gedigitaliseerd worden. Daarnaast zal een stemcomputer doorgaans niet eens verbonden zijn met internet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 20:45:16 #281
54278 crew  Tijger_m
pi_181161192
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat heeft toch geen hol met stemmachines te maken? Het gaat om het hacken van een website. Dat kan ten eerste al net zo goed bij handmatige tellingen die daarna gedigitaliseerd worden. Daarnaast zal een stemcomputer doorgaans niet eens verbonden zijn met internet.
In de VS wel, Mono, en de problemen met onveilige stemcomputers zijn niet nieuw daar
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_181161314
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In de VS wel, Mono, en de problemen met onveilige stemcomputers zijn niet nieuw daar
Ik snap dat het een probleem kan zijn, maar dat maakt niet dat je a priori tegen stemcomputers hoeft te zijn.
In de VS is het bijvoorbeeld ook zo dat kiezersregistratie vrij eenvoudig te hacken is waarmee je dus doodleuk mensen niet meer stemgerechtigd kunt maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 21:06:30 #283
3928 Ulx
pi_181161978
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Duh.
Ik geniet hier wel van. Dit gedoe is te bezopen voor woorden. Wat een stel krankzinnige idioten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181162179
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik geniet hier wel van. Dit gedoe is te bezopen voor woorden. Wat een stel krankzinnige idioten.
Inderdaad een groot feest dit _O_

Rudy was ook nog op TV trouwens
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 21:12:41 #285
3928 Ulx
pi_181162185
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true

Bobby Goodlatte, zoon van, haalt uit naar zijn vader wegens zijn rol in het kapotmaken van Strzok en steunt de Democraat die het tegen Pa gaat opnemen.

https://twitter.com/rsg/status/1029057447393144832?s=19

quote:
I’m deeply embarrassed that Peter Strzok’s career was ruined by my father’s political grandstanding. That committee hearing was a low point for Congress.

Thank you for your service sir. You are a patriot
https://t.co/3dNN3AlXCZ
pi_181162319
khamenei_ir twitterde op maandag 13-08-2018 om 12:31:30 Recently, U.S. officials have been talking blatantly about us. Beside sanctions, they are talking about war and negotiations. In this regard, let me say a few words to the people: THERE WILL BE NO WAR, NOR WILL WE NEGOTIATE WITH THE U.S.. reageer retweet
Iran's Supreme Leader Rules Out U.S. Talks in Trump-esque Style

"THERE WILL BE NO WAR, NOR WILL WE NEGOTIATE WITH THE U.S.," Ayatollah Ali Khamenei tweets

quote:
Iran's Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei ruled out direct talks with the U.S. on Monday, rejecting an offer from Donald Trump in the president's own style--a strongly worded, all-caps tweet.

"THERE WILL BE NO WAR, NOR WILL WE NEGOTIATE WITH THE U.S.," Mr. Khamenei, who has final say in state matters and must approve any political talks, said on his official Twitter account.

"Even if we ever--impossible as it is--negotiated with the U.S., it would never ever be with the current U.S. administration," he added in a separate tweet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door Kijkertje op 13-08-2018 21:23:12 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 21:21:24 #287
3928 Ulx
pi_181162462
https://www.weeklystandar(...)tter_impression=true

Wat vragen bij die NDA's.....

quote:
Six Questions About Trump's White House NDAs
JONATHAN V. LAST
@JVLAST
Donald Trump Omarosa
Donald and Omarosa in simpler times.
Joe Corrigan/Getty Images
August 13, 2018 at 2:07 PM
Who signed them, who are they with, and what about Jared and Ivanka?
For the first time we have confirmation from the administration of a fact Ruth Marcus reported earlier this year: That at least some of Donald Trump's White House staffers have signed nondisclosure agreements (NDAs). This leads to a number of questions that are likely to be reported out over the next few days:

(1) Who is the other party to the NDAs? If a staffer signs a nondisclosure agreement, who is that agreement with? Is it Donald Trump, private citizen? Donald Trump, president of the United States? The Trump Organization? The U.S. government?

This is important for two reasons. First, it determines who would be taking action in case of a breach. If the government or an agent of the government is the other party, then who would determine whether or not to move forward if the contract is breached? But second, if it's a private individual or organization, then how can they bind the actions of public employees?

(2) Who signed the NDAs? Was it only senior White House staff? Was it Cabinet-level appointees elsewhere in the executive branch?

(3) Was the signing of an NDA a condition of receiving a government appointment? Unless the president's lawyers were very stupid—which is unlikely, since Trump, by his own declaration, only hires the best people (except for when he hires lowlifes)—this was probably never stated explicitly. So instead we might ask if there were any staffers asked to sign NDAs, who then refused to sign?

(4) Were Jared and Ivanka Kushner asked to sign NDAs? It introduces an entirely new complication if all of the senior White House staff was asked to sign an NDA except for Trump's family.

(4)(a) Were Jared and Ivanka Kushner covered by the NDA?

(5) How far into the future do the Trump NDAs reach? For instance, if you were a former spokesman for Trump's White House who signed an NDA, are you contractually prohibited from saying anything that could be judged as critical or deragatory about Trump or members of the Trump family in perpetuity? Because if so, that would mean that you probably shouldn't be given a platform—on, say, a cable news channel—to opine about Trump, because you're not allowed to say what you really think.

(5)(a) Did Sean Spicer sign an NDA and if so, does it mean that he was contractually prohibited from saying anything critical or deragatory about Trump or the Trump family in his new book, The Briefing?

(5)(b) If Spicer did sign an NDA and it did extend past his term of employment in the White House, did his publisher, Regnery, know about it?

(6) Serious legal people have tended to dismiss Trump's NDAs as being nonenforceable. That may be true, but the purpose of an NDA isn't to be enforced—it's to obstruct the revelation of information by making such revelations costly. Could requesting the execution of NDAs by public employees be a form of obstruction of justice?
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 22:06:25 #288
3928 Ulx
pi_181164152
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:10:12 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_181164295
Omarosa is net zo betrouwbaar als Tom Arnold.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 22:10:42 #290
3928 Ulx
pi_181164317
Ik kom niet meer bij van het lachen. En Trump maar gillen dat Obama hem afluisterde terwijl minstens drie(!) mensen uit zijn eigen kring alles opnamen.

Episch.

:D
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 22:12:12 #291
3928 Ulx
pi_181164399
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:10 schreef speknek het volgende:
Omarosa is net zo betrouwbaar als Tom Arnold.
Boeit dat als ze, lordy, tapes heeft?
pi_181164408
Als een realityster zonder enig probleem allerlei gesprekken tussen de hoogste ambtenaren in de regering Trump kan opnemen, kun je er wel vanuit gaan dat Putin, Xi en Rohani weten wat Trump denkt voordat Trump het zelf weet.
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 22:14:54 #293
3928 Ulx
pi_181164513
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:12 schreef westwoodblvd het volgende:
Als een realityster zonder enig probleem allerlei gesprekken tussen de hoogste ambtenaren in de regering Trump kan opnemen, kun je er wel vanuit gaan dat Putin, Xi en Rohani weten wat Trump denkt voordat Trump het zelf weet.
Dit is toch gewoon episch falen. De Dems gaan echt lol hebben als ze spotjes voor de verkiezingen moeten maken.
pi_181164888
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon episch falen. De Dems gaan echt lol hebben als ze spotjes voor de verkiezingen moeten maken.
De Dems moeten het over gezondheidszorg hebben, niet over gekibbel tussen Jared en Ivanka.
pi_181165104
Dems? Wat zijn dat ook alweer...

Owja, die lui die hopeloos verdeeld zijn en met antifa heulen en alle belangrijke verkiezingen verliezen. :7
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 22:32:29 #296
3928 Ulx
pi_181165116
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De Dems moeten het over gezondheidszorg hebben, niet over gekibbel tussen Jared en Ivanka.
Dat hoeft ook niet. Maar dat iedereen de POTUS weet te tapen of opnames kan maken in de Situation Room baart wel zorgen.
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:34:02 #297
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181165151
Het zou verfrissend zijn als de dems met eigen plannen kwamen, voor de meesten hoeven ze niet te bewijzen dat Trump incapabel is, ze moeten eerst bewijzen dat ze het zelf niet gaan zijn.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 22:37:07 #298
3928 Ulx
pi_181165250
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:34 schreef zalkc het volgende:
Het zou verfrissend zijn als de dems met eigen plannen kwamen, voor de meesten hoeven ze niet te bewijzen dat Trump incapabel is, ze moeten eerst bewijzen dat ze het zelf niet gaan zijn.
Die hebben ze hoor. Wees maar niet bang. Ze zijn constructiever dan de GOP. Die komen niet verder dan: Stoo de Handel, Taxcuts voor de rijken en schaf alles af dat een miljonair niet nodig heeft.
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:38:03 #299
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181165276
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die hebben ze hoor. Wees maar niet bang. Ze zijn constructiever dan de GOP. Die komen niet verder dan: Stoo de Handel, Taxcuts voor de rijken en schaf alles af dat een miljonair niet nodig heeft.
Je doet hetzelfde nu ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 22:41:36 #300
3928 Ulx
pi_181165382
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:38 schreef zalkc het volgende:

[..]

Je doet hetzelfde nu ;)
Moest ik de programma's van alle verschillende Democratische kandidaten posten of zo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')