abonnement Unibet Coolblue
pi_181067161
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:26 schreef Elan het volgende:
Maar buiten het hele aankoopbeleid en de opstelling was wat vanavond gebeurde wel echt bizar.
Elftal durfde amper naar voren te spelen en positioneel stond het extreem slecht. Vonden jullie het niet bijna surrealistisch aanvoelende? Alsof de wedstrijd omgekocht was of zo _O-
Ik weet zeker dat Martin van geel hier mee te maken heeft, die met glijmiddel ingesmeerde aalgladde paling heb ik nooit vertrouwd.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:28:12 #52
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181067168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:26 schreef Elan het volgende:
Maar buiten het hele aankoopbeleid en de opstelling was wat vanavond gebeurde wel echt bizar.
Elftal durfde amper naar voren te spelen en positioneel stond het extreem slecht. Vonden jullie het niet bijna surrealistisch aanvoelende? Alsof de wedstrijd omgekocht was of zo _O-
Voor het eerst sinds de 10-0 wedstrijd had ik echt telkens de hoop dat de scheids zo snel mogelijk zou affluiten. Aan alles zag je dat dit een vernedering werd. Dat je echt naar de tijd keek en ik hoopte dat het al verder in de wedstrijd zou zijn ondanks de achterstand. Zelf nog maar als vorig seizoen thuis tegen Man. City. Echt bizar!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181067171
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Je overdrijft enorm.
:')
Gino ♥
pi_181067198
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Je overdrijft enorm.
De club is morsdood, er is nul toekomstperspectief en het gaat ook helemaal nooit meer iets worden. Je zou bijna gaan hopen dat Feyenoord failliet gaat zodat er helemaal vanaf het begin weer een mooie club gebouwd kan worden in Rotterdam.
pi_181067219
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:')
Jij zou liefste meteen bommen op rotterdam gooien.
feit is dat er in deze selectie echt wel meer voetbal zit dan we vanavond, of eigenlijk al anderhalf seizoen te zien krijgen.
blablablabla
pi_181067241
De mensen die er nu zitten houden elkaar de hand boven het hoofd en zullen nooit vertrekken zonder druk van buitenaf. Die druk bestaat doorgaans uit acties vanuit het Legioen die wat minder fraai zijn. Dat is niet iets waar je op zit te wachten maar een andere manier zie ik niet. Van Geel heeft zijn beste tijd gehad en Gio ook..ik zie het met het huidige Feyenoord niet meer goed komen als de bezem niet door de club gaat.
pi_181067242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:29 schreef Pistolero het volgende:

[..]

De club is morsdood
Hier gestopt met lezen
blablablabla
pi_181067251
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij zou liefste meteen bommen op rotterdam gooien.
feit is dat er in deze selectie echt wel meer voetbal zit dan we vanavond, of eigenlijk al anderhalf seizoen te zien krijgen.
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij zou liefste meteen bommen op rotterdam gooien.
feit is dat er in deze selectie echt wel meer voetbal zit dan we vanavond, of eigenlijk al anderhalf seizoen te zien krijgen.
Daarom nieuwe trainer. Je hebt gewoon een hele aardige selectie.
pi_181067253
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:21 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Ja en Ajax heeft de trein gemist vorige eeuw, dom praat heb ik zelf ook wel
Ajax heeft zichzelf ook veel te vaak als een amateurclub gedragen ja.

Maar daar is dit niet het topic voor.
Oh.
pi_181067268
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij zou liefste meteen bommen op rotterdam gooien.
feit is dat er in deze selectie echt wel meer voetbal zit dan we vanavond, of eigenlijk al anderhalf seizoen te zien krijgen.
Na vanavond wordt aan alle kanten duidelijk dat feyenoord een totaal onstabiele selectie heeft.
Gino ♥
pi_181067280
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:26 schreef Elan het volgende:
Maar buiten het hele aankoopbeleid en de opstelling was wat vanavond gebeurde wel echt bizar.
Elftal durfde amper naar voren te spelen en positioneel stond het extreem slecht. Vonden jullie het niet bijna surrealistisch aanvoelen? Alsof de wedstrijd omgekocht was of zo _O-

Collectief choken 2.0.
Joh, dat eindeloos achterin rondspelen, gebrek aan diepte, snelheid en creativiteit zie je toch al jaren bij Feyenoord? Eigenlijk al zolang Gio al trainer is.

Hoe vaak zie je bij ons nu goede steekpassjes, driehoekjes of snel lopende aanvallen met 1-2x raken?

Die zijn op één hand te tellen.

Het is nogmaals zoals Sleegers het zei 'ontzettend veel balbezit maar ze doen er niks mee'.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181067281
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

[..]

Daarom nieuwe trainer. Je hebt gewoon een hele aardige selectie.
Niet zo goed als Ajax en misschien ook niet als PSV maar wat je vanavond te zien kreeg sloeg gewoon compleet als een kut op dirk.

Elke vorm van spelopvatting of tactiek ontbrak. Laat staan inzet. Of lef. Of voetbalverstand.
blablablabla
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:33:34 #63
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181067288
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij zou liefste meteen bommen op rotterdam gooien.
feit is dat er in deze selectie echt wel meer voetbal zit dan we vanavond, of eigenlijk al anderhalf seizoen te zien krijgen.
Natuurlijk. Met Haps, Vilhena, van Persie, Botteghin St Juste en Jorgensen mistte we 6 veldspelers die anders hadden basis hadden gestaan. Dat is meer dan de helft. En dan reken ik Ayoub en Sinisterra nog maar even niet mee.

Maar dan nog is het verre van schandalig. Het bewijs dat Gio geen plan kan maken. en het bewijs dat van Geel zoveel troep heeft gehaald. Hopen op bevliegingen van van Persie, Jorgensen en Berghuis en dat is het.

Voor Gio is het de hoogste tijd. Wegwezen met die vent.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181067301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Hier gestopt met lezen
Noem 1 aanknopingspunt of positief ding van Feyenoord dat erop wijst dat het ooit nog beter wordt.

- Geen scouting
- Geen jeugdopleiding
- Geen visie
- Geen aankoopbeleid
- Zon beetje de meest incompetente technische staf in de geschiedenis van de eredivise.

Moet ik doorgaan?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:34:33 #65
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181067302
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Na vanavond wordt aan alle kanten duidelijk dat feyenoord een totaal onstabiele selectie heeft.
Nogmaals, je mist wel 6 basisspelers. Alleen breed is de selectie niet. Dat staat vast. Alles op de bank is middelmaat van Ome Martin.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181067329
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Na vanavond wordt aan alle kanten duidelijk dat feyenoord een totaal onstabiele selectie heeft.
Selectie is niet zo matig als de trainer. Daarbij misten er wat jongens. Vraag me ook af met welke instructies ze het veld zijn ingestuurd.

Probeer in elk geval te voetballen en laat je niet vernederen door spelers van niveau KKD
blablablabla
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 22:36:59 #67
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_181067345
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:36 schreef Elan het volgende:
Vraag me ook af met welke instructies ze het veld zijn ingestuurd.
''Probeer niet te verliezen, 1 goal maken en niks tegen krijgen, snel naar huis''
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:37:29 #68
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181067353
Ik kom dit tegen, en sta hier wel achter:

quote:
Ik mag toch hopen dat er nu wat ogen weer geopend gaan worden na de blamage van deze Meester-tacticus die nu toch zijn dieptepunt heeft bereikt. Ik zei aan het einde van vorig beschamend seizoen al dat ik hoopte dat Feyenoord de beker niet zou pakken, want dat zou beteken dat deze prijzenpakker weer een jaartje mocht blijven. Helaas was het, door wederom een makkelijke loting, weer een prijs erbij waardoor de meute weer wat te vieren had en het rampzalige competitieresultaat op de achtergrond bleeft.

Wat heeft deze man ons nou gebracht? Begin niet over het incidentele kampioenschap waar G. Van Bronckhorst geen significant aandeel in heeft gehad. Het elftal werd aan de hand genomen door enkele excellerende spelers waarbij Kuyt degene was die de boel op sleeptouw nam. Van Bronckhorst was op papier de manager, meer niet. Het eerste seizoen met G.v.b eindigen we op 21 punten achter de koploper, vorig seizoen vierde op 17 punten achterstand.

En dan was er ook nog die hopeloze CL-campagne met dat werkelijk waar tenenkrommend commentaar na elke wedstrijd dat Feyenoord ''aan het groeien'' was. De overwinning tegen Napoli zorgde werkelijk waar voor plaatsvervangende schaamte. Een overwinning op een ploeg die niks meer had om voor te spelen werd gevierd als een klein kampioenschap, terwijl het gewoon een kansloze bedoeling was elke CL-wedstrijd.

We kijken al meer dan 3 jaar naar voetbal wat zich niet ontwikkelt, waar geen duidelijk idee achter zit of spelers die uberhaupt beter worden. Hoe kan het dan toch zijn dat deze man zoveel krediet krijgt? Ik vind dat het management hier ook zeker niet ongeschonden uit mag komen. Totaal geen topsport klimaat wat er wordt nagestreefd. Middelmaat volstaat prima volgens de mannen in het Maasgebouw. M. Van Geel die met een dunne portemonnee vindingrijk is, maar wanneer het potje weer wat gevuld wordt meer dan 30 miljoen uitgeeft aan middelmatige Eredivisiespelers, waarbij alleen Berghuis van meerwaarde is gebleken. Waarom wordt er bij Feyenoord niet aan iets gebouwd? Wat is nu het lange-termijn plan om structureel prijzen te kunnen blijven pakken en ook in Europa eindelijk ons mannetje kunnen staan. Spelers weer voor serieuze bedragen te verkopen zoals Ajax en PSV doen.

Waarom is gelijk de hele financieel injectie die is verkregen door het kampioenschap en de aansluitende CL-inkomsten gelijk over de balk gesmeten? Waarom is het scoutingsapparaat niet verbeterd? Waarom wordt de jeugd zo genegeerd, en alleen ingezet wanneer er de absolute noodzaak ertoe leidt ze te gebruiken? Waarom spreekt Jan de Jong na een werkelijk beschamend seizoen zo zijn vertrouwen in Van Bronckhorst uit dat hij zelfs een soort Wenger rol in hem ziet? Ik ben bang dat ze elkaar de hand boven het hoofd houden waardoor er waarschijnlijk op korte termijn niks gaat veranderen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181067366
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Noem 1 aanknopingspunt of positief ding van Feyenoord dat erop wijst dat het ooit nog beter wordt.

- Geen scouting
- Geen jeugdopleiding
- Geen visie
- Geen aankoopbeleid
- Zon beetje de meest incompetente technische staf in de geschiedenis van de eredivise.

Moet ik doorgaan?
Zo extreem is het allemaal niet, we zijn geen Twente of zo. Misschien als je het afzet tegen Ajax of PSV wel, verder kun je komend seizoen prima voor plek 3 spelen. Met een andere trainer wel te verstaan.

Dat is matig maar niet op sterven na dood. Er zijn ook genoeg aankopen die wel dik in orde zijn en een potentiate transfersom vertegenwoordigen (Haps, Berghuis, Jorgensen, St Juste V Persie)
blablablabla
pi_181067381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:29 schreef Pistolero het volgende:

[..]

De club is morsdood, er is nul toekomstperspectief en het gaat ook helemaal nooit meer iets worden. Je zou bijna gaan hopen dat Feyenoord failliet gaat zodat er helemaal vanaf het begin weer een mooie club gebouwd kan worden in Rotterdam.
Kan voorlopig Excelsior in dat nog te bouwen stadion gaan voetballen...
pi_181067399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:34 schreef satecl het volgende:

[..]

Nogmaals, je mist wel 6 basisspelers. Alleen breed is de selectie niet. Dat staat vast. Alles op de bank is middelmaat van Ome Martin.
Je lijkt Mario Been wel. De Nederlandse Iniesta verdient samen met Berghuis meer dan de hele Trencin selectie. Hoe kan je je dan blijven verschuilen achter het feit dat je 6 basisspelers mist.
Gino ♥
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:40:27 #72
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181067418
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Noem 1 aanknopingspunt of positief ding van Feyenoord dat erop wijst dat het ooit nog beter wordt.

- Geen scouting
- Geen jeugdopleiding
- Geen visie
- Geen aankoopbeleid
- Zon beetje de meest incompetente technische staf in de geschiedenis van de eredivise.

Moet ik doorgaan?
De jeugdopleiding wil ik nog wel sparen, die kunnen hier weinig aan doen. Vooral jonge spelers moet je goed coachen en duidelijke instructies geven, wat Gio totaal niet kan. Daarom was dat ervaren elftal van 2 jaar geleden relatief zo succesvol, die hadden dat veel minder nodig. Als de ervaren spelers op het veld een Van der Heijden, Toornstra en Berghuis zijn, die het al druk genoeg hebben met hun eigen spel, dan word je als talent gewoon aan je lot overgelaten.

Ik wil zo graag een trainer die een plan heeft en niet maar wat doet ;(

Edit:

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:37 schreef satecl het volgende:
Ik kom dit tegen, en sta hier wel achter:

[..]

Eigenlijk gewoon dit _O_
pi_181067461
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Je lijkt Mario Been wel. De Nederlandse Iniesta verdient samen met Berghuis meer dan de hele Trencin selectie. Hoe kan je je dan blijven verschuilen achter het feit dat je 6 basisspelers mist.
Klopt is gewoon een schande ook verder. Van de trainer wel te verstaan. Zag je ons positiespel ? Alsof ze jarenlang niet getraind hadden samen, geen enkele routine of automatisme. Fucking verdedigers die niet eens op hun plek stonden bij de meest simpele passes :') :D
blablablabla
pi_181067469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet zo goed als Ajax en misschien ook niet als PSV maar wat je vanavond te zien kreeg sloeg gewoon compleet als een kut op dirk.

Elke vorm van spelopvatting of tactiek ontbrak. Laat staan inzet. Of lef. Of voetbalverstand.
Maar dat laatste gebeurt toch onder Gio véél te vaak? Veel vaker dan bijvoorbeeld bij Ajax of PSV? Ik bedoel, je hebt zojuist een van de meest beschamende Europese nederlagen geleden die de meeste fans hier zich kunnen herinneren. En ik heb niet de indruk dat jij begrijpt hoe diep het bij Feyenoord zit en hoe groot de achterstand is op je concurrenten.

Potver, wat heeft dat kampioenschap veel verbloemd. En die JC-schaaltjes...
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:43:08 #75
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181067485
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Je lijkt Mario Been wel. De Nederlandse Iniesta verdient samen met Berghuis meer dan de hele Trencin selectie. Hoe kan je je dan blijven verschuilen achter het feit dat je 6 basisspelers mist.
Nergens verschuil ik me. Ik vind ook dat Gio weg moet. Dat van Geel weg moet. Dat Makaay weg moet. Dat Landzaat moet meelopen met zijn vriendjes. Gio laat al lang zien geen goede trainer te zijn.

Maar vandaag is geen meetmoment om je af te vragen of Feyenoord de juiste selectie heeft. Je speelt met een B elftal, uit nood. En natuurlijk had je evengoed moeten winnen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')