abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181178346
registreer om deze reclame te verbergen
Milan being Milan. Ze gaan voor Milinkovic-Savic en eindigen met Bakayoko. Ondanks de komst van Pipita en Caldara in grote lijnen toch weer een weinig inspirerende transferperiode. Locatelli voor tien miljoen van de hand doen zonder terugkoopclausule ben ik ook bepaald geen fan van.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:31:09 #77
262211 hhh38
On paper a cracker
pi_181178464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:48 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Waarin is hij dan zo goed? Hij heeft buiten de Eredivisie nog nooit een seizoen op niveau gekeept. Dat hij bij Barça dan die vier ballen in zes wedstrijden in de beker (meer hoeft een keeper daar ook niet te doen) goed pakt zegt mij niet zoveel. Met penalties kun je hem sowieso al afschrijven en voor een keeper bij een topclub is dat echt een manco.

Ik vind de door Barça gehanteerde vraagprijs van dertig miljoen ook belachelijk. Ik snap dan wel dat ze bij Roma voor die Zweed gaan, met Cillessen zal dat kwalitatief niet eens zoveel schelen.
Voetballend één van de beste keepers, uitstekende reflexen, uitstekend in de lucht. Het is geen wonderkeeper, maar wel extreem degelijk en betrouwbaar. Dan ben je tegenwoordig gewoon ¤30M waard.
pi_181178595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Milan being Milan. Ze gaan voor Milinkovic-Savic en eindigen met Bakayoko. Ondanks de komst van Pipita en Caldara in grote lijnen toch weer een weinig inspirerende transferperiode. Locatelli voor tien miljoen van de hand doen zonder terugkoopclausule ben ik ook bepaald geen fan van.
Wat gaat de komst van Nzonzi betekenen bij AS Roma?
“Without evolution, football is dead. Without risks, you remain in the past, whereas innovation makes you change every year.”
- Arrigo Sacchi
pi_181179027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:36 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Wat gaat de komst van Nzonzi betekenen bij AS Roma?
Dat gaat nog moeten blijken, maar als het aan mij ligt is dit het definitieve einde van Paaseiland.
pi_181179272
Denis Cheryshev gaat naar Valencia.
“Without evolution, football is dead. Without risks, you remain in the past, whereas innovation makes you change every year.”
- Arrigo Sacchi
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:14:26 #81
262211 hhh38
On paper a cracker
pi_181179514
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:53 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat gaat nog moeten blijken, maar als het aan mij ligt is dit het definitieve einde van Paaseiland.
Wat is het ideale middenveld dan? Pastore - Nzonzi en?
pi_181179847
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat is het ideale middenveld dan? Pastore - Nzonzi en?
EDF heeft vorig seizoen de meeste minuten gegeven aan Nainggolan, Paaseiland en De Rossi, maar die laatste twee konden het grootste deel van het seizoen eigenlijk al echt niet meer. Ze hebben Cristante gehaald van Atalanta, dat lijkt me alvast de beste kandidaat. Pellegrini vond ik bij vlagen wel aardig, maar lijkt me nog niet klaar voor een basisplaats.

Taison lijkt, als je z'n Instagram bekijkt, ook onvermijdelijk trouwens.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:31:29 #83
262211 hhh38
On paper a cracker
pi_181179960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

EDF heeft vorig seizoen de meeste minuten gegeven aan Nainggolan, Paaseiland en De Rossi, maar die laatste twee konden het grootste deel van het seizoen eigenlijk al echt niet meer. Ze hebben Cristante gehaald van Atalanta, dat lijkt me alvast de beste kandidaat. Pellegrini vond ik bij vlagen wel aardig, maar lijkt me nog niet klaar voor een basisplaats.

Taison lijkt, als je z'n Instagram bekijkt, ook onvermijdelijk trouwens.
Ah, thanks. Pellegrini, De Rossi, Strootman en Florenzi als back ups voor het middenveld is niet verkeerd.

Taison is een linksbuiten toch? Een beetje dom als je eigenlijk een rechtsbuiten nodig hebt en El Shaarawy, Kluivert en Perotti al hebt voor op links
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:10:37 #84
262211 hhh38
On paper a cracker
pi_181182311
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef Masterminded het volgende:
Denis Cheryshev gaat naar Valencia.
Heeft Villarreal goed ingekocht deze zomer? Raken toch een aantal goede spelers kwijt
pi_181182440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Heeft Villarreal goed ingekocht deze zomer? Raken toch een aantal goede spelers kwijt
pi_181182824
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gerard Moreno hebben ze als nieuwe spits gehaald, droeg zo ongeveer Espanyol in zijn eentje. Ekambi en Roger Martinez komen ook voor de spitspositie. Op het middenveld zijn Cazorla en Caseres gehaald, daarnaast keert Bruno Soriano terug van een zware blessure. Voor achterin zijn Layun en Funes Mori gehaald.

Ik ken niet iedereen maar het lijkt erop dat ze zich wel goed gewapend hebben.
- Arrigo Sacchi
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:38:52 #87
262211 hhh38
On paper a cracker
pi_181182869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:36 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Gerard Moreno hebben ze als nieuwe spits gehaald, droeg zo ongeveer Espanyol in zijn eentje. Ekambi en Roger Martinez komen ook voor de spitspositie. Op het middenveld zijn Cazorla en Caseres gehaald, daarnaast keert Bruno Soriano terug van een zware blessure. Voor achterin zijn Layun en Funes Mori gehaald.

Dat zijn een hoop transfers die ik niet had meegekregen, dan valt het wel mee als ik dat zo hoor. Bacca hoort ook nog bij die Castillejo deal toch? Verder hopen dat Cazorla fit blijft en het nog in zich heeft.
pi_181182939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat zijn een hoop transfers die ik niet had meegekregen, dan valt het wel mee als ik dat zo hoor. Bacca hoort ook nog bij die Castillejo deal toch? Verder hopen dat Cazorla fit blijft en het nog in zich heeft.
Bacca gaat naar Villarreal inderdaad.

De subtop gaat bijzonder interessant worden komend jaar. Dat de top drie te goed voor de rest is, mag geen geheim zijn. Mikel Oyarzabal heeft overigens interesse van Athletic Bilbao afgewimpeld (lol). Dat is wereldnieuws voor La Real.
- Arrigo Sacchi
pi_181182994
https://www.gelderlander.(...)ij-vitesse~aeb5a47c/

Vitesse wil Ødegaard huren, volgens Mundo Deportivo (lol) is ook Heerenveen in de race.
- Arrigo Sacchi
pi_181183051
Valencia heeft ook wel prima ingekocht. Dat wordt een mooi seizoen in La Liga
pi_181183200
Zou niet verkeerd zijn als Odegaard naar Vitesse komt, alhoewel dat nou niet de prioriteit moet zijn.
pi_181183339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:36 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Roger is juist weer vertrokken naar Mexico.
pi_181183342
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Roger is juist weer vertrokken naar Mexico.
Oh, sorry.
- Arrigo Sacchi
pi_181183350
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:53 schreef Sked het volgende:
Zou niet verkeerd zijn als Odegaard naar Vitesse komt, alhoewel dat nou niet de prioriteit moet zijn.
Ik las dat een creatieve middenvelder belangrijk was met het afhaken van Mount?
- Arrigo Sacchi
pi_181183460
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:44 schreef Masterminded het volgende:
https://www.gelderlander.(...)ij-vitesse~aeb5a47c/

Vitesse wil Ødegaard huren, volgens Mundo Deportivo (lol) is ook Heerenveen in de race.
Met Odegaard er ook nog eens bij zie ik Vitesse als grootste kanshebber voor plek 3.
pi_181183781
Iets voor Feyenoord die odengaard
pi_181184052
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:59 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik las dat een creatieve middenvelder belangrijk was met het afhaken van Mount?
Dat was inderdaad een wens, maar er is op een gegeven moment ook gezegd dat Vitesse in principe wel klaar was, tenzij er zich nog een buitenkansje zou aandienen. Daar kan je Odegaard denk ik wel onder scharen.

En Slutsky was niet helemaal blij met het aantal middenvelders dat hij tot zijn beschikking heeft, dus hij ook weer blij.

Maar ik heb zelf liever dat ze op zoek gaan naar iemand die in de controle kan spelen, zeker omdat Mukhtar Ali tussen neus en lippen door al lijkt te zijn afgeschreven door Slutsky.
pi_181200731
De schijtlollige grapjes kunnen alvast voorbereid worden, Tim Handwerker op huurbasis naar FC Groningen
pi_181203092
Leonardo gaat zowaar nóg een goede transfer doen, jawel. Laxalt van Genoa gaat morgen gekeurd worden op Milanello. Zeven miljoen en Lapadulla is een werelddeal. De vraag is dan wel waarom je eerder Strinic een maand geleden een contract onder zijn neus schuift, maar dat dan weer geheel terzijde.

[ Bericht 5% gewijzigd door Koffieplanter op 15-08-2018 14:11:22 ]
pi_181203561
verkeerd

[ Bericht 49% gewijzigd door Koffieplanter op 15-08-2018 14:17:53 (delete) ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')