abonnement Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 augustus 2018 @ 04:28:16 #151
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181071843
Studentenlawaai. Op je vrije dag/nacht. Moordneiging.
pi_181072078
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit is echt een understatement :)
Ik erger me eigenlijk er al heel lang aan de tegenwoordige codehysterie. Oh het wordt dan en dan zo en zo laat dat en dat weer. In plaats van dat je gewoon je pluutje bij je hebt en je ziet het wel.
Aangeprate angst qua oh oh oh het wordt bloedheet dus is het erg oh oh oh het wordt storm en er kunnen takken afbreken oh oh oh het gaat regenen storm! waaien! nee! tussen zo en zo laat kan er dit en dat gebeuren!!!!
En dan die heerlijke sisser achteraf.
Maar ik spreek uit een oude ziel of zo, toen er nog geen codes bestonden en mensen niet elke minuut voor vanalles gewaarschuwd werden zonder zelf nog maar te kunnen bedenken wat ze ervaren, hoe dat voelt en wat het met ze doet.
Ik vind het een kutontwikkeling.
Met deze woorden neem ik afscheid en ga ik veel te laat slapen :+ :D
Vaak is deze app wel heel nauwkeurig, maar nu dus niet, ik zat midden in een bui waar ik eigenlijk voor zou zijn. Aan codes doeik niet zoveel, ik hoor ze en kijk naar buiten wat het weer doet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181072127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit is echt een understatement :)
Ik erger me eigenlijk er al heel lang aan de tegenwoordige codehysterie. Oh het wordt dan en dan zo en zo laat dat en dat weer. In plaats van dat je gewoon je pluutje bij je hebt en je ziet het wel.
Aangeprate angst qua oh oh oh het wordt bloedheet dus is het erg oh oh oh het wordt storm en er kunnen takken afbreken oh oh oh het gaat regenen storm! waaien! nee! tussen zo en zo laat kan er dit en dat gebeuren!!!!
En dan die heerlijke sisser achteraf.
Maar ik spreek uit een oude ziel of zo, toen er nog geen codes bestonden en mensen niet elke minuut voor vanalles gewaarschuwd werden zonder zelf nog maar te kunnen bedenken wat ze ervaren, hoe dat voelt en wat het met ze doet.
Ik vind het een kutontwikkeling.
Met deze woorden neem ik afscheid en ga ik veel te laat slapen :+ :D
O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181072234
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk!
Waar ben je?
We waren een dagje op bezoek bij familie in Ouddorp :)
Roteind rijden vanuit het oosten van het land, maar alsnog een goede dag :)
pi_181072267
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:23 schreef minilot het volgende:
Krea, jakkes! Wat klote voor je zus, zeg. :o

[..]

Ik rij louter zulke barrels O+ Ben veel te onzorgvuldig met fietsen voor een dure. Al zijn die van Sunny's post wel erg mooi O+

Tele6: wat een goeie dag! ^O^ Was je nieuwe verkering ook mee? :) Zandboot klinkt intrigerend - benieuwd hoe dat eruit ziet.

AnneX, jemig, die neus! Dat ziet eruit alsof het flink pijn gedaan heeft zeg, arme jij!
Nee, nieuwe verkering was niet mee ;( ik was alleen met familie vandaag. Wel m'n favoriete familie ^O^
Zandboot: je tekent de omtrek van een bootje op het strand een stuk voor de vloedlijn. Dan ga je op die getekende lijnen hoge randen van zand bouwen, vooral aan de voorkant van de boot, want daar komen de golven straks tegenaan. Als het dan vloed wordt, omspoelt het water de boot en is het net alsof je vaart. :) En langzaamaan wordt er steeds meer van de rand van je boot weggeslagen door het water :')
Wij hadden alleen dit keer niet goed ingeschat tot waar de vloed zou komen, dus we stonden maar half in het water :(
pi_181072280
Oh en een goedemorgen SC :W
pi_181072309
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 06:46 schreef Kaatje1 het volgende:

Vaak is deze app wel heel nauwkeurig, maar nu dus niet, ik zat midden in een bui waar ik eigenlijk voor zou zijn. Aan codes doeik niet zoveel, ik hoor ze en kijk naar buiten wat het weer doet.
Tis niet jouw 'schuld' het is de schuld van het overwaarschuwen van tegenwoordig ;)
Mijn app geeft ook andere tijden voor regen dan buiten.
pi_181072379
Goeiemorgen.
Gatverdamme, arme zus van Krea. Waar slaapt ze nu?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:33:55 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181072409
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 07:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Gatverdamme, arme zus van Krea. Waar slaapt ze nu?
Gewoon thuis. Ellende beneden en er was al een schoonmaakploeg geweest voor de ergste ellende.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:57:10 #160
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181072577
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarom doe je dit nou? Krijg je er last van als je je mond een keer houdt? Kick je er op om mensen te kwetsen? Vindt je het tof om te weten dat mensen hier wegblijven omdat je geen filter hebt?

Vertel nou eens een keer waarom jij keer op keer, zonder enige kennis van zaken en met voorbedachte rade, mensen kwetst. Je weet dat je het doet en er is niets in je dat zegt dat je je wellicht in moet houden, hoe komt dat eigenlijk Robin?
Ik zeg het niet om te kwetsen, ik zeg het omdat ik niet wil zwijgen. Misschien zie ik het verkeerd, maar bij wat ik vanaf hier zie wil ik niet zwijgen. Er is wel iets dat zegt het niet op te schrijven, vooral omdat het tot niets gaat leiden. Ja, tot veel ophef ja. Maar al dat in overweging genomen wil ik het toch uitgesproken hebben.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:00:18 #161
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181072593
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit is echt een understatement :)
Ik erger me eigenlijk er al heel lang aan de tegenwoordige codehysterie. Oh het wordt dan en dan zo en zo laat dat en dat weer. In plaats van dat je gewoon je pluutje bij je hebt en je ziet het wel.
Aangeprate angst qua oh oh oh het wordt bloedheet dus is het erg oh oh oh het wordt storm en er kunnen takken afbreken oh oh oh het gaat regenen storm! waaien! nee! tussen zo en zo laat kan er dit en dat gebeuren!!!!
En dan die heerlijke sisser achteraf.
Maar ik spreek uit een oude ziel of zo, toen er nog geen codes bestonden en mensen niet elke minuut voor vanalles gewaarschuwd werden zonder zelf nog maar te kunnen bedenken wat ze ervaren, hoe dat voelt en wat het met ze doet.
Ik vind het een kutontwikkeling.
Met deze woorden neem ik afscheid en ga ik veel te laat slapen :+ :D
Ik snap die haat op waarschuwingen niet. Fietsie ging ook al eens los. Ik ben voor waarschuwen. Leer mensen ermee om te gaan, maar blijf af van de waarschuwingen.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:02:21 #162
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181072612
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:49 schreef golfer het volgende:
Misschien ook maar eens de MCH-methode op RobinOok loslaten?
Weg met haar uit Cul?
Ik zou het een iets andere naam geven, die methode. Maar als ik dat opschrijf ga je weer huilen.
pi_181072639
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 07:57 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik zeg het niet om te kwetsen, ik zeg het omdat ik niet wil zwijgen. Misschien zie ik het verkeerd, maar bij wat ik vanaf hier zie wil ik niet zwijgen. Er is wel iets dat zegt het niet op te schrijven, vooral omdat het tot niets gaat leiden. Ja, tot veel ophef ja. Maar al dat in overweging genomen wil ik het toch uitgesproken hebben.
Maar waarom moet het dan altijd als een sneer?
Het is niet alleen DAT je het zegt, het is ook zeker je woordkeuze.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:10:44 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072663
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 07:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

We waren een dagje op bezoek bij familie in Ouddorp :)
Roteind rijden vanuit het oosten van het land, maar alsnog een goede dag :)
Ouddorp is leuk! Geen overnachting daar?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:13:02 #165
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181072683
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar waarom moet het dan altijd als een sneer?
Het is niet alleen DAT je het zegt, het is ook zeker je woordkeuze.
Omdat het niet uitmaakt hoe ik het zeg? Omdat ik vervolgens te lui ben om het aardiger te formuleren? Omdat ik dat irl ook niet doe?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:14:18 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072690
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:13 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Omdat het niet uitmaakt hoe ik het zeg? Omdat ik vervolgens te lui ben om het aardiger te formuleren? Omdat ik dat irl ook niet doe?
Tuurlijk maakt dat uit, dat weet je zelf ook heus wel, je bent er oud zat voor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181072828
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:13 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Omdat het niet uitmaakt hoe ik het zeg? Omdat ik vervolgens te lui ben om het aardiger te formuleren? Omdat ik dat irl ook niet doe?
Natuurlijk maakt het wel uit hoe je het zegt. :')

Dus, je kwetst mensen niet opzettelijk maar je bent te lui om het aardig te zeggen en het intresseert je eigenlijk geen zak als iemand zich wel gekwetst voelt.

Zie ik het zo goed?
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:30:36 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181072880
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:02 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik zou het een iets andere naam geven, die methode.
Golfer zal het ook niet snel 'die Endlösung' noemen :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181072923
Hela, dit topic heet Jagärjagen, niet Robinjagen.
In basis zei Robin echt niet iets afschuwelijks. Het was lomp, ongenuanceerd en best wel dom, maar dat gebeurt wel vaker bij haar en zeker niet alleen bij haar. Wat het erg maakt is dat het bij herhaling hetzelfde is en Jagärtrut toch al overbelast.

Maar als je puur kijkt naar wát er gezegd wordt, niet naar door wie en tegen wie, vind ik bijvoorbeeld dat golfer in dit topic lomper reageert naar Robin dan zij in de reactie waar dit allemaal over gaat. Ik vind het best bizar dat het dan wel ok is om dat te roepen en niemand hem tot de orde roept.

Dus: golfer je bent zelf net zo onbeschoft bezig als degene waar je tegen ageert. Je gedraagt je als een gepest jongetje. Is heus niet nodig, als je het op een normale manier opschrijft komt het net zo goed of slecht binnen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:37:45 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072953
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:35 schreef Vanyel het volgende:
Hela, dit topic heet Jagärjagen, niet Robinjagen.
In basis zei Robin echt niet iets afschuwelijks. Het was lomp, ongenuanceerd en best wel dom, maar dat gebeurt wel vaker bij haar en zeker niet alleen bij haar. Wat het erg maakt is dat het bij herhaling hetzelfde is en Jagärtrut toch al overbelast.
Maar als je puur kijkt naar wát er gezegd wordt, niet naar door wie en tegen wie, vind ik bijvoorbeeld dat golfer in dit topic lomper reageert naar Robin dan zij in de reactie waar dit allemaal over gaat.
Dat laatste mag je dan weer niet zeggen . Golfer is namelijk altijd slachtoffer die alleen mag uitdelen en niet hoeft te incasseren

:D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:38:42 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072962
Tevens: frisse ochtend!

Heerlijk, maar wel even wennen, alle tuindeuren open was was overdreven vanmorgen kwam ik achter

#lifeaintnocamping
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:39:10 #172
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181072968
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]


Dus, je kwetst mensen niet opzettelijk bent je ervan bewust dat je mensen kwetst maar je bent te lui om het aardig te zeggen en het interesseert je eigenlijk geen zak als iemand zich wel gekwetst voelt.

Zie ik het zo goed?
Ja.
pi_181072969
Ik ben net van de trap gevallen ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_181072995
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:39 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja.
Wauw.
Ik vind dat maar een nare karakter-eigenschap, op deze manier.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181073000
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat laatste mag je dan weer niet zeggen . Golfer is namelijk altijd slachtoffer die alleen mag uitdelen en niet hoeft te incasseren

:D
Zieligheid uit het verleden biedt geen garanties voor de toekomst.

Dat is een van de weinige dingen die ik me dan weer structureel stom vind in dit topic (uiteraard naast Robins totale onwetendheid+ongezouten mening over kinderen), dat iedereen zijn mening mag geven, maar niet tegen of over iedereen want idd beschermde poppetjes.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')