abonnement Unibet Coolblue
pi_181116179
We zien nu dat negatieve dingen uitvergroot worden in (anti)sociale-media, het blijkt dat als mensen kwaad worden ze meer gaan reageren en klikken.
Dat wordt door middel van algoritmes uitvergroot, ik zie veel van mijn vrienden steeds verder in de rabbit hole van alex jones verdwijnen.
Er komt een volgende facebook en die zal een echt sociaal netwerk zijn, waar politieke statements zowiezo zijn uitgesloten. Een beetje zoals china en de cybermuur, op een gegeven moment hoeven we dit soort gal niet meer.
pi_181116271
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:25 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

De website is zijn kerk, en Youtube was voorheen het dorsplein. Dankzij het dorpsplein heeft ie nu miljoenen in z'n kerk gekregen. Dus; hoe doen we het zonder neutraal dorpsplein?

Welke site is de 'andere' site? En welke zoekmachine? De meest gebruikte is, uiteraard, die van dezelfde partij die hem verbannen heeft. Het punt vervalt als het alternatief is dat ie enkel op en via obscure sites gevonden kan worden. En we hebben het niet alleen over AJ: maar over ieder die zo groot zou kunnen worden.
Maar als hij al mensen in zijn kerk heeft, dan kan hij daar vanuit toch opereren? Je doet nu net of zijn volgens achterlijk zijn. En websites zoals Vimeo zijn echt niet zo onbekend. Ik heb daar meer dan 8 jaar geleden nog wat geupload, vanwege de gebruiksvriendelijkheid. En dan heb je nog andere zoekmachines zoals DuckDuckGo.

Hoe dan ook, ik ben iemand die in oplossingen denkt, en persoonlijk ben ik van mening dat je het beste kunt overstappen op een alternatief. En probeer ook je vrienden en familie te overtuigen. Het woord 'privacy' doet het altijd wel goed.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181116333
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:31 schreef thesiren.nl het volgende:
We zien nu dat negatieve dingen uitvergroot worden in (anti)sociale-media, het blijkt dat als mensen kwaad worden ze meer gaan reageren en klikken.
Dat wordt door middel van algoritmes uitvergroot, ik zie veel van mijn vrienden steeds verder in de rabbit hole van alex jones verdwijnen.
Er komt een volgende facebook en die zal een echt sociaal netwerk zijn, waar politieke statements zowiezo zijn uitgesloten. Een beetje zoals china en de cybermuur, op een gegeven moment hoeven we dit soort gal niet meer.
Sektes en sekteachtig gedrag is altijd problematisch. En ook nog altijd zonder een kant en klaar antwoord. Wat dat betreft hebben we nog een hoofdstuk te schrijven over hetzelfde fenomeen op steeds meer westerse universiteiten - en wat we daar nou mee aanmoeten.
pi_181116445
Anti politiek word alt rechts als er centjes te verdienen zijn. Mensen zouden hem moeten zien voor wat hij is.
pi_181116493
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:36 schreef Morrigan het volgende:
Maar als hij al mensen in zijn kerk heeft, dan kan hij daar vanuit toch opereren? Je doet nu net of zijn volgens achterlijk zijn. En websites zoals Vimeo zijn echt niet zo onbekend. Ik heb daar meer dan 8 jaar geleden nog wat geupload, vanwege de gebruiksvriendelijkheid. En dan heb je nog andere zoekmachines zoals DuckDuckGo.

Hoe dan ook, ik ben iemand die in oplossingen denkt, en persoonlijk ben ik van mening dat je het beste kunt overstappen op een alternatief. En probeer ook je vrienden en familie te overtuigen. Het woord 'privacy' doet het altijd wel goed.
Het is niet dat we specifiek een oplossing voor AJ zoeken natuurlijk :P. AJ is het voorbeeld cq uitgangspunt, en hij heeft zijn volgelingen niet gekregen via zijn eigen site, maar via voornamelijk Youtube, een 'openbaar' platform. Je kunt het niet omdraaien en de eigen site niet zomaar even als oplossing aanbieden.

DuckDuckGo wint inderdaad aan aandacht gelukkig. In elk geval al één tastbaar alternatief. Met de goede, doch naïeve hoop, dat het niet zal veranderen (ethisch) of opgekocht (dat is wat monopolies doen) zal worden. Maar let maar op, hoelang het duurt voordat het ook maar een fractie vd gebruikers heeft én hoelang de neutraliteit gewaarborgd blijft wanneer ze echt groot is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 23:55:51 ]
pi_181116537
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:36 schreef Morrigan het volgende:
Hoe dan ook, ik ben iemand die in oplossingen denkt, en persoonlijk ben ik van mening dat je het beste kunt overstappen op een alternatief. En probeer ook je vrienden en familie te overtuigen. Het woord 'privacy' doet het altijd wel goed.
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:50 schreef Wijs-aperig het volgende:
Zojuist een giga-purge gehouden. Nu is het alleen nog zoeken naar een vervanging voor Spotify (??), Youtube (vimeo, bitchute?), Hotmail/Gmail (protomail of tutanota?) en eigenlijk Android ook, maar dat wordt wel erg lastig gezien ik vorige week een s9 heb aangeschaft ;( :+

Google -> DuckDuckGo
Chrome -> Mozilla/Tor/DuckDuckGo
Facebook -> voiceanything
Twitter -> Gab.ai/Mastodon
Reddit -> Voat/4Chan/Hubski
Youtube -> Bitchute/Vimeo/Dailymotion/Vevo
Spotify/Itunes -> ???
Hotmail/Gmail -> Protomail/Tutanota
Instagram/Tumblr -> laat al wat daar op lijkt sterven

Ondertussen nadenken over de juiste maatschappelijke benadering kan ook geen kwaad.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:52:28 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181116592
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:50 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

[..]

Ondertussen nadenken over de juiste maatschappelijke benadering kan ook geen kwaad.
Da's leuk, maar ik ondersteun juist deze actie. Dus dan moet ik van twitter af, I guess??
pi_181116617
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Da's leuk, maar ik ondersteun juist deze actie. Dus dan moet ik van twitter af, I guess??
Dat lijkt mij voor jou de enige mogelijkheid. Al zou je ze ook nog een maandje kunnen geven.
pi_181119007
quote:
Sweden’s government has been given a direct hotline to Facebook to remove “unreasonable things” and “problematic campaigns”, news outlet Samhällsnytt reports, and this is just in time to silence their opponents in the upcoming elections.

“The call has been made”. Infrastructure Minister Peter Eriksson MP has described the cooperation between Facebook and the government to delete unwanted content in a candid interview.

The politician commends the willing cooperation of the social media company. At the same time, more and more of the opposition are leaving social media.

Yesterday in a feature in Studio One on Sweden’s Radio P1, the Minister shared the results of the government’s pressure on Facebook and other digital giants. He stated that the Swedish election is “threatened” and Facebook “kept their promise” to the government.

Facebook has promised the government a direct hotline. Both direct contact with MSB but also directly to the political party secretaries so they can alert them when they see something they feel is problematic. He stated that they’ve already made contact and that it seems to work.

He also said he has attempted the same with Google and some others in the quest to have the state and politics regulate social media to a certain extent, and to remove things they deem unreasonable.

Social media companies have come under criticism for political censorship and just last week the Swedish Democrats, the political opponent to the current Swedish government, had a documentary about the Nazi and racist roots of the Social Democrats removed.

Shortly after publication on YouTube, the film was removed. It was, however, reinstated after extensive protests. According to Google the movie was at first removed because of ‘historical pictures of naked children’.

Mr. Eriksson was not asked if the documentary had been labelled a “problematic campaign” and if YouTube was “called” regarding the film.

https://samnytt.se/regeri(...)lematiska-kampanjer/
  zondag 12 augustus 2018 @ 01:31:33 #160
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181119247
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:53 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Dat lijkt mij voor jou de enige mogelijkheid. Al zou je ze ook nog een maandje kunnen geven.
Nou ja, nadat Trump thermonucleare oorlog dreigde en mocht blijven was het wel duidelijk dat hun TOS erg fluide zijn. Laat ik het nog maar een maand bekijken idd.
pi_181119761
quote:
6s.gif Op zondag 12 augustus 2018 01:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, nadat Trump thermonucleare oorlog dreigde en mocht blijven was het wel duidelijk dat hun TOS erg fluide zijn. Laat ik het nog maar een maand bekijken idd.
Het doet me wel denken aan het betrekkelijke v.d. gemaakte claims... Tal van MSM-media stonden pal achter de Irak-oorlog, met alle benodigde retoriek, leugentjes en draaitrucjes. Nu was dat wel voor het YT-tijdperk, maar zou het niet redelijkerwijze aanleiding zijn om deze partijen van een platform te verwijderen? Ze hebben een significante rol gespeeld in aanleiding naar de dood van uiteindelijk miljoenen mensen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2018 02:00:32 ]
  zondag 12 augustus 2018 @ 02:06:55 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181119948
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 01:57 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Het doet me wel denken aan het betrekkelijke v.d. gemaakte claims... Tal van MSM-media stonden pal achter de Irak-oorlog, met alle benodigde retoriek, leugentjes en draaitrucjes. Nu was dat wel voor het YT-tijdperk, maar zou het niet redelijkerwijze aanleiding zijn om deze partijen van een platform te verwijderen? Ze hebben een significante rol gespeeld in aanleiding naar de dood van uiteindelijk miljoenen mensen.
Hoewel belangrijke media het ernstig af hebben laten weten als het hier op aan komt en je terecht hen hierover bekritiseert, ligt de hoofdzakelijke schuld bij W. Bush wiens kabinet de boel bij elkaar loog.
pi_181120039
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 02:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoewel belangrijke media het ernstig af hebben laten weten als het hier op aan komt en je terecht hen hierover bekritiseert, ligt de hoofdzakelijke schuld bij W. Bush wiens kabinet de boel bij elkaar loog.
Zeker, echter de claim is niet dat ze de hoofdschuldige zijn maar ''...een significante rol hebben gespeeld bij...''. Ongeveer zoals we dat ook horen over Rusland/FB met betrekking tot de verkiezingen. Of ''AJ zijn retoriek is gevaarlijk, want straks staat er een gek op..''.
pi_181135629
Gezongen mag het kennelijk nog wel.

Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181165153
Ben heel benieuwd wat Joe Rogan gaat doen. AJ stond op de planning, maar of ie het aandurft...?
pi_181167557
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:54 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Dat mag ie dus niet, op de plek waar z'n vrijheid beperkt is.
Jammer voor hem, dan maakt ie maar zn eigen facebook of youtube voor zn eigen content.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181189393
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jammer voor hem, dan maakt ie maar zn eigen facebook of youtube voor zn eigen content.
Dus als ze bij jou de elektriciteit afsluiten dan begin jij je eigen elektriciteitsbedrijf?
pi_181189465
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:30 schreef Nober het volgende:

[..]

Dus als ze bij jou de elektriciteit afsluiten dan begin jij je eigen elektriciteitsbedrijf?
Hij wordt niet afgesloten van het internet hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181189679
Dat kan pas zodra net-neutraliteit dood is.
pi_181189750
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:38 schreef Wijs-aperig het volgende:
Dat kan pas zodra net-neutraliteit dood is.
Dat hebben de Republikeinen al bewerkstelligd, al wordt er lokaal weerstand geboden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181190024
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat hebben de Republikeinen al bewerkstelligd, al wordt er lokaal weerstand geboden.
In welk stadium zit het nu dan? Geen van de doemscenario's is nog realiteit geworden.
pi_181190253
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:48 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

In welk stadium zit het nu dan? Geen van de doemscenario's is nog realiteit geworden.
Een paar maanden geleden goedgekeurd door de senaat. Concrete uitwerking laat natuurlijk sowieso nog wel even op zich wachten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181190262
Alex Jones is een man met psychische problemen en waanbeelden die zijn waarheid als “de waarheid uit”.
Een schreeuwende raaskallende mafkees. Wat heb je er aan?
pi_181190292
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:30 schreef Nober het volgende:

[..]

Dus als ze bij jou de elektriciteit afsluiten dan begin jij je eigen elektriciteitsbedrijf?
Of ik ga gewoon weer betalen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')