abonnement Unibet Coolblue
pi_181053769
Middag,

De action verkoopt sinds vandaag CBD olie 3%
Nu is de prijs niet duur vergeleken met andere shops.
https://www.action.com/nl-nl/p/moeder-natuur-cbd-olie-/
Ik zit er al maanden aan te denken om het toch een periode te gebruiken.
Mijn reden: kamp al jaren met een angst/paniek stoornis+ veel stress en na therapie en medicatie ben ik al heel wat opgeknapt maar al een tijd de gedachte zou het mij nog meer helpen.

Ik ben opzoek naar ervaringen van mensen die CBD olie gebruiken en wat hen ervaringen zijn.


-sweetlake92
Sometimes i sneeze so loud, that it sounds like elephant sex
  donderdag 9 augustus 2018 @ 16:30:20 #2
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181056817
Goede vraag! Zet ‘m even door naar LIF.
With the stars as her umbrella
pi_181075278
Ik heb CBD olie gebruikt gehad van het kruidvat. 2,75%.
Ik begreep dat je het 4 weken moet gebruiken wil je iets gaan merken.
Ik heb het in totaal 6 weken gebruikt en dan de volle dosis van wat je mag hebben.
Ik gebruikte het voor de vele pijn die ik dagelijks heb. Bij mij heeft het helaas
niks gedaan en ben er dus ook mee gestopt.
Ik heb nog een flesje staan en gebruik het nu als ik wondje of zo heb.
Baat het niet dan schaadt het niet.
pi_181075551
Dat cbd gedoe zit vooral tussen de oren imho
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:33:20 #5
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181099138
Ja wat is dat CBD opeens? Vroeger werd mij verteld dat dit in wiet zat en tegenwoordig wordt het alsmaar overal verkocht en aangemoedigd? Wat heb ik gemist?
Man of Steal.
pi_181101376
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:33 schreef SuperNeger het volgende:
Ja wat is dat CBD opeens? Vroeger werd mij verteld dat dit in wiet zat en tegenwoordig wordt het alsmaar overal verkocht en aangemoedigd? Wat heb ik gemist?
In wiet zit ook nog THC en in CBD-olie niet is mij verteld.
pi_181337617
CBD is een weliswaar een hype maar zeker geen onzin. Je moet het alleen niet bij de Kruidvat halen. :')
De olie van Jacob Hooy bij de Tuinen is wel redelijk. Om rust te krijgen kan het best helpen.

Tegen zware pijnen kun je beter CBD-olie van een cannabisplant nemen in plaats van olie uit vezelhennep, die je bij de drogist kunt krijgen. Cannabis levert meer en andere cannabinoïden dan hennep.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_181346894
quote:
5s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:17 schreef sweetlake92 het volgende:
Middag,

De action verkoopt sinds vandaag CBD olie 3%


Ik ben opzoek naar ervaringen van mensen die CBD olie gebruiken en wat hen ervaringen zijn.

-sweetlake92
Ik heb het een tijdje gebruikt, ik voelde me wel goed, maar naderhand denk ik zal dat
wel geweest zijn door de grote lading Prednison die ik op dat moment slikte voor iets
anders :D

Ik slik het niet meer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')