abonnement Unibet Coolblue
pi_181052418
quote:
Illusionist Hans Klok vindt The Voice-coach Ilse DeLange maar een raar mens. Zo vindt hij het een beetje gemaakt dat ze zo blijft vasthouden aan haar accent. Dat laat hij weten in het AD. Als Klok wordt gevraagd wie van hem met pek en veren het land uit mag, dan moet hij direct denken aan de zangeres die Nederland heeft vertegenwoordigd op het Songfestival. “Er zijn wel mensen aan wie ik een hekel heb, maar die ken ik eigenlijk niet. Zo heb ik niks met Ilse de Lange, die vind ik zo raar.”
Klok heeft helemaal niets met DeLange. “Misschien is ze heel aardig hoor, maar ik denk dan jezus, je draait al zo lang mee en dan praat je nog steeds met zo’n boers accent.”

Hij vervolgt: “Maar nogmaals, misschien is het wel een hartstikke leuk mens. Zo zullen er vast ook veel mensen een hekel aan mij hebben, die mij niet eens kennen.”

Op welke BN’er is hij wél gek? “Joop van den Ende, omdat hij Amsterdam zo’n fantastisch theater gegeven heeft: DeLaMar. Een mooi geschenk aan de stad.”

“Dat daar gezeik over is, dat het een belastingtruc is, onzin. Zie het als het schitterende cadeau dat het is.”
Hoop waarheid over Ilse :)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:29:50 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181052586
Wat belachelijk om je in een interview zo over iemand uit te laten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181052909
Jezus Hans je draait al zo lang mee en nog steeds dat jaren 70 haar. Kan toch niet.
pi_181053131
Boeiend
Eens kijken
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:53:52 #5
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181053152
Hans klok :')
Ilse de lange :') :') :')
#KICKOUTZP
pi_181053233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Jezus Hans je draait al zo lang mee en nog steeds dat jaren 70 haar. Kan toch niet.
:D
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 14:06:03 #7
368283 ato
pi_181053427
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Jezus Hans je draait al zo lang mee en nog steeds dat jaren 70 haar. Kan toch niet.
_O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 14:06:45 #8
368283 ato
pi_181053445
Ik vind beiden nep, goed in hun vak dat wel.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181053630
Slijmen bij de man met poen, hoe gewoontjes.
pi_181053843
quote:
18s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:06 schreef ato het volgende:
Ik vind beiden nep, goed in hun vak dat wel.
Ik ben ook geen fan van beiden.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 14:24:02 #11
368283 ato
pi_181053979
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:19 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van beiden.
Ik waardeer hun werk, maar volgens hebben beiden een vreselijk persoonlijkheid.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181054045
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:24 schreef ato het volgende:

[..]

Ik waardeer hun werk, maar volgens hebben beiden een vreselijk persoonlijkheid.
Zo ver heb ik er nooit over nagedacht, ik ben gewoon geen fan van wat ze produceren aan werk. Niet vanwege de kwaliteit ofzo, maar gewoon niet mijn ding.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 14:31:23 #13
368283 ato
pi_181054172
Hans kan wel goochelen, Ilse kan zingen en heeft vakkennis.
Zij kan een goed plan organiseren, zie haar The Common linnits succes.
Dat laatste vind ik wel mooi, maar haar eigen liedjes vind ik vreselijk.

Verder vind ik het ook een giechelend trutje, maar volgens mij is zij zo gewiekst en heeft een dubbele kant.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181056109
quote:
18s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:06 schreef ato het volgende:
Ik vind beiden nep, goed in hun vak dat wel.
Ik vind het juist niet nep dat je vasthoudt aan je lokale accent. Juist als je haar dwingt om Hoog-Haarlems te praten, dwing je haar om een nep-accent op te zetten.

Verder denk ik wel dat ze een bitch is, anders schop je het niet zo ver.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181056269
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:31 schreef ato het volgende:

Verder vind ik het ook een giechelend trutje, maar volgens mij is zij zo gewiekst en heeft een dubbele kant.
Tis een vrouw, dus dat laatste is best aannemelijk. :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181057056
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik vind het juist niet nep dat je vasthoudt aan je lokale accent. Juist als je haar dwingt om Hoog-Haarlems te praten, dwing je haar om een nep-accent op te zetten.

Verder denk ik wel dat ze een bitch is, anders schop je het niet zo ver.
Beide eens.

En Hans, doe wat aan je haar oO<
Alius aliud dicit
pi_181058565
Zijn haar is juist wel leuk, met een standaard kapsel valt hij minder op en kon zo leraar zijn met De Volkskrant onder zijn arm.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:26:07 #18
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_181063373
Wat een rare aanname dat haar accent minder zou zijn dan dat van Hans Klok. Het is allebei dezelfde taal in een andere uitvoering, de een is niet beter of echter dan de ander hoor, wat kortzichtig.
  zondag 12 augustus 2018 @ 12:45:13 #19
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_181126527
Ik vind het juist wel verfrissend dat iemand zich niet conformeert aan die arrogante ABN-sprekers en gewoon lekker haar accent behoudt. Ze heeft gelijk.

Met het gemiddelde boerse meisje heb je meer lol dan met zo'n stads trutje.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_181173691
Nou ik heb ook wel een beetje het idee dat het ook wel onderdeel van de act is hoor bij Ilse. Net even extra benadrukken dat ze een accent heeft.

Overigens afgelopen jaar naar een show van Hans Klok geweest maar dat viel me zwaar tegen. Beetje jaren 90 entertainment gevoel kreeg ik erbij, is niet meer van deze tijd
pi_181173766
UPDATE

quote:
Hans Klok is inmiddels wel een beetje klaar met de mediarel over de uitspraken die hij deed over het accent van The Voice-ster Ilse DeLange. Dat heeft de goochelaar vanochtend gezegd op 100% NL. BN’ers geven tegenwoordig zulke afgemeten antwoorden in interviews, dat het gelijk landelijk nieuws is als een ster een keer een eerlijk antwoord geeft. Dat ondervond Klok toen hij werd gevraagd naar welke collegaster hij een beetje apart vindt. Hij benoemde het boerse accent van DeLange.
Het werd landelijk nieuws, tot grote verrassing van Klok. “Ik heb het nog nooit meegemaakt in mijn leven, maar je leert ervan. Dit is het enige commentaar wat ik erop ga geven. Daarna hoeft niemand er meer naar te vragen“, lacht hij.

Klok is behoorlijk verrast. “Het was natuurlijk erg heet, hè. Het was wekenlang heel heet en als je dan zoals ik op tournee ga, dan ben je naar de producent verplicht om de nodige interviews te geven om de zalen te vullen. Een journalist van het Algemeen Dagblad vroeg: ‘Heb je aan iemand een hekel?‘”

“Ik zei: ‘Ik heb aan niemand een hekel. Misschien een beetje aan Donald Trump, maar verder heb ik aan niemand een hekel.’ Zegt-ie: ‘Vind je dan niemand raar?’ Ik zei: ‘Nee, ik vind niemand raar.’ En toen zei hij: ‘Vind je dan echt niks raar aan niemand?’ Toen zei ik ineens: ‘Ja, ik vind het eigenlijk raar dat Ilse DeLange nog zo’n accent heeft als ze zo’n grote carrière heeft.’ Maar, ik zei erbij: ‘Ik vind haar een geweldige zangeres en een geweldige vrouw.’ Maar dat lezen mensen niet. Ze lezen alleen maar: ‘Hans Klok vindt Ilse DeLange raar.‘”

Toen kreeg Klok het hele internet over zich heen. “Van: ‘Rot op naar Las Vegas.’ Dan word je recalcitrant en wil je er juist helemaal niet op reageren. Het is maar een mening van iemand. Ik praat zelf ook met een accent, een Noord-Hollands accent.”

“Twee dagen erna heb ik haar een sms gestuurd: ‘Ilse, het was niet mijn bedoeling om je te beledigen. Ik vind je een geweldige zangeres. Veel liefs, Hans Klok.’ Ik heb niets gehoord, maar volgens mij zit ze in Amerika. Ik hoop ooit met haar in Las Vegas een biertje te drinken. Ik vind haar een fantastische zangeres, songwriter en onderneemster.”
pi_181175530
Waarom denken mensen niet gewoon 5 seconden na voordat ze iets roepen, zeker als je iemand niet eens persoonlijk kent _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181256930
Hans Klok heeft gewoon een beperkt referentiekader. Iedereen die niet hoog-Haarlemmerdijks spreekt is in zijn ogen "boers". Randstedelingen hebben vaak niet in de gaten hoe vreemd hun taaltje is, met die rare, bekakte R en de ai-klank waar ze een IJ bedoelen...

Een accent maakt iemand trouwens ook niet "raar".
pi_181456540
Wat een debiele opmerking

En dan gewiekst nog even Joop van den Ende een veer in zn reet steken in de hoop dat Stage Entertainment in de toekomst je show wil organiseren.
pi_181464495
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een debiele opmerking

En dan gewiekst nog even Joop van den Ende een veer in zn reet steken in de hoop dat Stage Entertainment in de toekomst je show wil organiseren.
Ja Klok is ook eem droeftoeter.
pi_181467557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:51 schreef Homijn het volgende:
Hans Klok heeft gewoon een beperkt referentiekader. Iedereen die niet hoog-Haarlemmerdijks spreekt is in zijn ogen "boers". Randstedelingen hebben vaak niet in de gaten hoe vreemd hun taaltje is, met die rare, bekakte R en de ai-klank waar ze een IJ bedoelen...

Een accent maakt iemand trouwens ook niet "raar".
Boertje gespot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')