abonnement Unibet Coolblue
pi_181050192
Mijn vriend en ik zijn al enige tijd samen. Laten we hem nu even Bob noemen. Hij kan het goed vinden met een dame.

Ik zat laatst naast mijn vriend en hij kreeg een bericht van haar. Ik keek mee wat er geschreven werd.
Kwam dr op neer dat ze van m moest afkicken. Ik vind dit een hele vreemde opmerking. Mijn vriend zegt dat het gewoon een grapje is. Zou iemand misschien mij kunnen vertellen hoe dit overkomt en of ik misschien aan het overdrijven ben? Bedankt alvast.

[ Bericht 13% gewijzigd door milaya op 11-08-2018 10:25:50 ]
pi_181050221
Ik zou Bob even vertellen als ie een nattere kut denkt te vinden in haar, dat ie vooral moet ophoepelen naar die sloerie.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181050258
Ow wacht even; dat is wat kort door de bocht en een beetje bot :@

Ik zou even het gesprek met Bob aangaan en je zorgen uiten over haar reactie en dat je misschien wel denkt dat Bob's collega wel eens gevoelens voor Bob zou kunnen hebben of krijgen en of Bob ook een beetje rekening met jouw gevoelens wil houden en misschien wat minder gamen met haar of het gewoon casual houden en niet meegaan in dergelijke strapatsen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2018 @ 11:58:44 #4
35723 crew  GGMM
pi_181050281
Beetje stiekem z'n berichten lezen..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181050285
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:57 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even; dat is wat kort door de bocht en een beetje bot :@

Ik zou even het gesprek met Bob aangaan en je zorgen uiten over haar reactie en dat je misschien wel denkt dat Bob's collega wel eens gevoelens voor Bob zou kunnen hebben of krijgen en of Bob ook een beetje rekening met jouw gevoelens wil houden en misschien wat minder gamen met haar of het gewoon casual houden en niet meegaan in dergelijke strapatsen.
Dit zo ongeveer.
pi_181050291
Bij mij was het gesprek zo gegaan:

quote:
Het gesprek ging zo;
Collega; moet je morgen werken?
Ik; nee hoezo?
Collega; GELUKKIG HAHAHA!!!!
Ik; WTF?
Collega; ja tot overmorgen. Kan je niet nog een week wegblijven?
Ik; :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181050300
Dat houdt in dat ze graag met Bob werkt.
pi_181050309
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef vosss het volgende:
Bij mij was het gesprek zo gegaan:

[..]

Goede edit wel. Begreep eerst niets van het gesprek :6
pi_181050320
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef rival het volgende:
Dat houdt in dat ze graag met Bob werkt.
Of onder Bob? B-)
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2018 @ 12:00:31 #10
35723 crew  GGMM
pi_181050323
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef vosss het volgende:
Bij mij was het gesprek zo gegaan:

[..]

Grappig zeg!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181050324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Goede edit wel. Begreep eerst niets van het gesprek :6
Ja ben net wakker aan het worden hoewel ik al om half 8 op was :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181050336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:00 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Of onder Bob? B-)
Of op Bob? B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:01:48 #13
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181050355
Ligt ook helemaal aan de werkvloer hoor... vind het niet eens zo heel raar.

Heb ook een vrouwelijke collega die laatst zei dat het jammer was dat ik de volgende dag niet op werk kwam omdat ik vrij was.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181050377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:00 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Of onder Bob? B-)
Je kan er een hoop achter zoeken. Maar het kan ook niks zijn.

Dit zegt nog niks imho.
pi_181050386
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Ligt ook helemaal aan de werkvloer hoor... vind het niet eens zo heel raar.

Heb ook een vrouwelijke collega die laatst zei dat het jammer was dat ik de volgende dag niet op werk kwam omdat ik vrij was.
Hoi Bob, wat leuk dat je er bent! Je vriendin wil even met je praten over je collega!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181050399
Het zit dus zo. Deze dame is dus een buitenbeentje op t werk en er zijn niet veel mensen die aardig tegen haar doen omdat ze erg sloom werkt oid. Mijn vriend is echt een lieve man die altijd vriendelijk is naar anderen, dus ze plakt zich waarschijnlijk aan hem vast. Maar toch, afkickverschijnselen?

Vreemde woordkeuze. Kwam gelijk seksuele intentie in mij op..(afkickverschijnselen van zn lichaam?)
pi_181050407
Ik vind het onschuldig klinken. Maarja, wie weet bedoelt die vrouwelijke collega er wel van alles mee, dat weten we niet natuurlijk.
pi_181050415
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef milaya het volgende:
Het zit dus zo. Deze dame is dus een buitenbeentje op t werk en er zijn niet veel mensen die aardig tegen haar doen omdat ze erg sloom werkt oid. Mijn vriend is echt een lieve man die altijd vriendelijk is naar anderen, dus ze plakt zich waarschijnlijk aan hem vast.
Maar toch, afkickverschijnselen?
Vreemde woordkeuze.
Ik vind het helemaal geen rare woordkeuze.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:04:28 #19
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181050418
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoi Bob, wat leuk dat je er bent! Je vriendin wil even met je praten over je collega!!
Ik heet Willem.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:05:00 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181050429
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef milaya het volgende:
Het zit dus zo. Deze dame is dus een buitenbeentje op t werk en er zijn niet veel mensen die aardig tegen haar doen omdat ze erg sloom werkt oid. Mijn vriend is echt een lieve man die altijd vriendelijk is naar anderen, dus ze plakt zich waarschijnlijk aan hem vast. Maar toch, afkickverschijnselen?

Vreemde woordkeuze. Kwam gelijk seksuele intentie in mij op..(afkickverschijnselen van zn lichaam?)
Stel je niet zo aan :') is gewoon grappig bedoelt joh... vertrouw je je vriend niet dan? reden voor?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181050440
Toch niet zo moeilijk?

Vriend van TS zet dagelijks een shot heroïne met collega's, derhalve de ontwenningsverschijnselen.

Pas bij dickpics zul je aan je uiterlijk moeten gaan werken.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181050462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik heet Willem.
Ja dat zou ik ook zeggen Bob
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage donderdag 9 augustus 2018 @ 12:07:52 #23
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181050500
Kwam Bob zelf met dit verhaal naar jou, of bespioneer je hem en lees je stiekem zijn berichten? Als dat laatste het geval is dan zegt dat meer over jou dan over Bob, aangezien hij helemaal niet ingaat op de grap/het verzoek van zijn collega.

"Afkickverschijnselen" meteen seksueel betrekken? Vind ik wel vreemd ja.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181050509
Je maakt er wel teveel van. Tuurlijk is er altijd een mogelijkheid dat ze een beetje aan hem plakt , misschien vind ze hem wel leuk. Maar deze woorden in een online chat... In deze context is er niet zoveel aan de hand.

En dan nog, ook al is ze smoorverliefd op Bob. Daar is Bob nog altijd zelf bij.
-nee-
pi_181050524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:07 schreef JeMoeder het volgende:
Kwam Bob zelf met dit verhaal naar jou, of bespioneer je hem en lees je stiekem zijn berichten? Als dat laatste het geval is dan zegt dat meer over jou dan over Bob, aangezien hij helemaal niet ingaat op de grap/het verzoek van zijn collega.
We zaten naast elkaar toen hij dit gesprek voerde en ik keek mee. Tuurlijk gaat hij dan niks verkeerds zeggen.
pi_181050549
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:54 schreef milaya het volgende:
Zou iemand misschien mij kunnen vertellen ... of ik misschien aan het overdrijven ben?
Je bent aan het overdrijven.
Tenzij Bob je al eerder aanleiding heeft gegeven dat hij buiten de deur snoept.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Redactie Frontpage donderdag 9 augustus 2018 @ 12:10:06 #27
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181050551
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:08 schreef milaya het volgende:

[..]

We zaten naast elkaar toen hij dit gesprek voerde en ik keek mee. Tuurlijk gaat hij dan niks verkeerds zeggen.
Je zegt zelf al dat zijn collega een buitenbeentje is, wellicht mist ze echt het sociale dat hij haar dus wel lijkt te brengen. Ik zou het niet direct in het seksuele domein zoeken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181050562
Ok, bedankt voor de adviezen. :)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:10:57 #29
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181050573
Ik zie alleen een slecht gesprek, niets flirterig...?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_181050596
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:02 schreef rival het volgende:

[..]

Je kan er een hoop achter zoeken. Maar het kan ook niks zijn.

Dit zegt nog niks imho.
Het zegt ook niet direct iets, maar je kan als je TS bent toch nog wel aangeven aan je partner dat je je er niet fijn bij voelt?
pi_181050631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:10 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik zie alleen een slecht gesprek, niets flirterig...?
hoezo een slecht gesprek?
pi_181050643
Bob krijgt aandacht. TS MAD. _O_
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 12:14:00 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181050652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:10 schreef milaya het volgende:
Ok, bedankt voor de adviezen. :)
Zelfs al heeft ze daar bedoelingen mee, dan nog ligt het aan hem of hij daar wat mee doet. De vraag is dus meer, vertrouw jij je vriend wel 100%? Uiteraard ga je nu zeggen van wel, maar blijkbaar niet, want anders was je niet zo onder de indruk van een woordje dat een of andere griet gebruikt.

Heeft hij je aanleiding gegeven hem niet te vertrouwen, of heb jij zelf gewoon het idee dat jij niet leuk genoeg bent voor hem en hij dus op elk moment gevlogen kan zijn? Want een van die 2 is het.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181050702
Tjah, ze praten wel best veel via Whatsapp. Dat vind ik niet zo leuk, maar het merendeel is game gerelateerd dus ik kan er weinig van zeggen
pi_181050725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:16 schreef milaya het volgende:
Tjah, ze praten wel best veel via Whatsapp. Dat vind ik niet zo leuk, maar het merendeel is game gerelateerd dus ik kan er weinig van zeggen
gamer "collega"of een milaya die moppert en zeurt.
deze bob had het wel snel geweten.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:17:37 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_181050735
Waarom zo wantrouwerig om helemaal niks?

Verdient hij dit?
pi_181050763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:11 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het zegt ook niet direct iets, maar je kan als je TS bent toch nog wel aangeven aan je partner dat je je er niet fijn bij voelt?
Dat kan natuurlijk altijd, en dan kan hij haar misschien gerust stellen dat ze er niks achter hoeft te zoeken.
Moet ze alleen niet doen elke keer dat die collega contact zoekt want ik denk dat het dan snel vervelend wordt.
pi_181050775
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:17 schreef Ixnay het volgende:
Waarom zo wantrouwerig om helemaal niks?

Verdient hij dit?
ik vond het gewoon een hele vreemde term om te gebruiken naar een collega. Ik heb zoiets wel eens tegen mijn vriend gezegd toen ik een paar weken weg was, en dat had wel een sexuele intentie.
pi_181050787
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:16 schreef milaya het volgende:
Tjah, ze praten wel best veel via Whatsapp. Dat vind ik niet zo leuk, maar het merendeel is game gerelateerd dus ik kan er weinig van zeggen
Wat een gedoe allemaal, zeg! Heb je wel een beetje zin om volgend jaar naar de brugklas te gaan of vind je het nog wel héél spannend?
Dit, dus.
pi_181050811
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een gedoe allemaal, zeg! Heb je wel een beetje zin om volgend jaar naar de brugklas te gaan of vind je het nog wel héél spannend?
is wel erg spannend ja, zo'n grote school
pi_181050821
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:21 schreef milaya het volgende:

[..]

is wel erg spannend ja, zo'n grote school
Nou, kop op dan maar! Hopelijk maakt het je iets volwassener!
Dit, dus.
pi_181050840
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:16 schreef milaya het volgende:
Tjah, ze praten wel best veel via Whatsapp. Dat vind ik niet zo leuk, maar het merendeel is game gerelateerd dus ik kan er weinig van zeggen
Hoezo kan je er weinig van zeggen? Het is toch jouw gevoel? Dat is toch juist iets wat je met je vriend kan (misschien wel moet) bespreken?
pi_181050848
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef milaya het volgende:
Het zit dus zo. Deze dame is dus een buitenbeentje op t werk en er zijn niet veel mensen die aardig tegen haar doen omdat ze erg sloom werkt oid. Mijn vriend is echt een lieve man die altijd vriendelijk is naar anderen, dus ze plakt zich waarschijnlijk aan hem vast. Maar toch, afkickverschijnselen?

Vreemde woordkeuze. Kwam gelijk seksuele intentie in mij op..(afkickverschijnselen van zn lichaam?)
nee afkickverschijnselen van een aardige leuke collega. Zulke opmerkingen worden wel vaker op kantoor gemaakt. Waarom meteen het ergste denken.. echt vrouwen :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_181050851
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:20 schreef milaya het volgende:

[..]

ik vond het gewoon een hele vreemde term om te gebruiken naar een collega. Ik heb zoiets wel eens tegen mijn vriend gezegd toen ik een paar weken weg was, en dat had wel een sexuele intentie.
Het Pieter Baancentrum gebruikt die term ook te pas en te onpas, maar daar hebben zij geen seksuele intentie bij.
Het is een hele normale term, maar het gaat om hoe jij het interpreteert. Bob en gamerlady zijn het probleem dan ook niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181050872
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:20 schreef milaya het volgende:

[..]

ik vond het gewoon een hele vreemde term om te gebruiken naar een collega. Ik heb zoiets wel eens tegen mijn vriend gezegd toen ik een paar weken weg was, en dat had wel een sexuele intentie.
Ah.. Dus omdat jij het een keer met seksuele intentie hebt gezegd, gebruikt iedereen het zo? Wil je graag dat er iets achter zit ofzo?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:24:14 #46
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181050873
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:13 schreef milaya het volgende:

[..]

hoezo een slecht gesprek?
Het gaat nergens over...? Gewoon een groep losse en van elkaar onafhankelijke kreten en zinnetjes lijkt het wel.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_181050921
O God, alweer zo'n jaloerse partner. Ik lees er niks in, gewoon een grapje.
pi_181050969
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef milaya het volgende:
Het zit dus zo. Deze dame is dus een buitenbeentje op t werk en er zijn niet veel mensen die aardig tegen haar doen omdat ze erg sloom werkt oid. Mijn vriend is echt een lieve man die altijd vriendelijk is naar anderen, dus ze plakt zich waarschijnlijk aan hem vast. Maar toch, afkickverschijnselen?

Vreemde woordkeuze. Kwam gelijk seksuele intentie in mij op..(afkickverschijnselen van zn lichaam?)
_O- _O- _O- Het vrouwelijk brein is echt niet te geloven. :D
pi_181050980
Ik zou het omdraaien.
Vraag aan je vriend Bob of hij zin heeft in een trio met de dame in kwestie.
Merk je snel genoeg hoe hij er op reageert.
pi_181050995
Bob verdient beter.
pi_181051021
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

nee afkickverschijnselen van een aardige leuke collega. Zulke opmerkingen worden wel vaker op kantoor gemaakt. Waarom meteen het ergste denken.. echt vrouwen :')
Als ik een vriendin had als TS was het maar goed dat ze niet kan meeluisteren bij mij op kantoor.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_181051052
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:55 schreef vosss het volgende:
Ik zou Bob even vertellen als ie een nattere kut denkt te vinden in haar, dat ie vooral moet ophoepelen naar die sloerie.
Natter is niet per definitie beter.
pi_181051057
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als ik een vriendin had als TS was het maar goed dat ze niet kan meeluisteren bij mij op kantoor.
Je wil niet dat ze zou weten dat je eigenlijk homo bent?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181051075
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je wil niet dat ze zou weten dat je eigenlijk homo bent?
Zou je wel willen he :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_181051100
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:55 schreef vosss het volgende:
Ik zou Bob even vertellen als ie een nattere kut denkt te vinden in haar, dat ie vooral moet ophoepelen naar die sloerie.
Ook altijd even recht voor z'n raap jij ^O^ _O-

quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:57 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even; dat is wat kort door de bocht en een beetje bot :@

Ik zou even het gesprek met Bob aangaan en je zorgen uiten over haar reactie en dat je misschien wel denkt dat Bob's collega wel eens gevoelens voor Bob zou kunnen hebben of krijgen en of Bob ook een beetje rekening met jouw gevoelens wil houden en misschien wat minder gamen met haar of het gewoon casual houden en niet meegaan in dergelijke strapatsen.
Dat is al iets beter ;)
pi_181051143
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:34 schreef Juup� het volgende:
Ook altijd even recht voor z'n raap jij
:P

Ik had er toevallig nog een gesprekje over met jogy vandaag :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:37:48 #57
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181051164
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:16 schreef milaya het volgende:
Tjah, ze praten wel best veel via Whatsapp. Dat vind ik niet zo leuk, maar het merendeel is game gerelateerd dus ik kan er weinig van zeggen
Hoe weet je dat? Je snuffelt vaker in zijn telefoon?
pi_181051181
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:54 schreef milaya het volgende:
[...]

Het gesprek ging zo;
Collega; moet je morgen werken?
Vriend; nee hoezo?
Collega; meh
Vriend; Meh?
Collega; ja is toch leuk. Krijg Bob afkickverschijnselen.
Vriend; haha

Ik zie hier niets vreemds, gewoon een grapje over het niet kunnen gamen en dan afkickverschijnselen krijgen.
"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten", misschien is het dat wel?
  Spellchecker donderdag 9 augustus 2018 @ 12:38:52 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181051188
Er zijn al veel topics geweest van mensen die stiekem in de telefoon van hun partner geneusd hebben en daar spijt van kregen, maar jij zat erbij toen het berichtje binnenkwam. Niet leuk maar wel even Bob vragen hoe dat nou zit.
pi_181051194
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:37 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Je snuffelt vaker in zijn telefoon?
nee maar ze chatten vaak als ik er naast zit en dan kijk ik wel even mee
pi_181051239
quote:
12s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:36 schreef vosss het volgende:

[..]

:P

Ik had er toevallig nog een gesprekje over met jogy vandaag :@
Ik hou er wel van, maar er zijn situaties waarin zelfs ik 8-) achteraf wel eens denk (dat had ik beter anders c.q. VEEL genuanceerder kunnen brengen :X }) ).
pi_181051240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:13 schreef Stratotanker het volgende:
Bob krijgt aandacht. TS MAD. _O_
Dit dus. Wat een gedoe om niks.
pi_181051250
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:37 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Je snuffelt vaker in zijn telefoon?
En uiteraard gebruiken Bob en gamechick code in WhatsApp.
"Zullen we morgen die ene quest in het Trollenbos doen?" betekent natuurlijk "morgen neuken in de voorraadruimte op het werk?".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181051253
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik hou er wel van, maar er zijn situaties waarin zelfs ik 8-) achteraf wel eens denk (dat had ik beter anders c.q. VEEL genuanceerder kunnen brengen :X }) ).
Ik zelf waarschijnlijk ook, maar meestal is dat in the heat of the moment zegmaar :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:42:35 #65
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181051264
Ik lees niks raars. Zou ik ook gezegd kunnen hebben zonder enige bijbedoeling.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181051316
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2018 @ 12:44:37 #67
163650 Greys
pi_181051327
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:39 schreef milaya het volgende:

[..]

nee maar ze chatten vaak als ik er naast zit en dan kijk ik wel even mee
Dan heeft Bob dus weinig te verbergen als ie gewoon met haar chat waar jij naast zit. En dat gesprekje was niks mis mee met die afkickverschijnselen. Klinkt iig gewoon vriendschappelijk.

Laat ze lekker joh. Sterker nog, wees blij voor die meid dat Bob zo vriendelijk is om wel een beetje sociaal tegen haar te doen in tegenstelling tot hun andere collega's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181051447
Ze bedoelt waarschijnlijk afkickverschijnselen van het werk, en niet van haar.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:51:08 #69
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181051461
Ik denk eerlijk gezegd dat ze wel bepaalde intenties heeft. Ik vind het ook een vreemde bewoording en überhaupt uit het niets komen vragen of hij komt werken, omdat ze hem zo graag wil zien, vind ik opmerkelijk.

Alleen maakt dat verder niks uit, want anderen kunnen nog zo verliefd zijn op je partner, als die er niks mee doet is er niks aan de hand. De vraag is dus vooral hoeveel jij bob vertrouwt.

Dat jij het gevoel hebt dat je niks kan zeggen over hun gesprekken (terwijl je dat wel wil) vind ik zorgwekkender. Net als dat je het vooral logisch vindt dat hij niks geks zei, omdat jij ernaast zat en niet omdat hij dat niet zou doen.
pi_181051474
Ok bedankt :)
pi_181051802
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:08 schreef milaya het volgende:

[..]

We zaten naast elkaar toen hij dit gesprek voerde en ik keek mee. Tuurlijk gaat hij dan niks verkeerds zeggen.
Hij verdient beter dan jou iig als je dit soort dingen denkt/zegt.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:02:29 #72
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181051803
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef milaya het volgende:
Het zit dus zo. Deze dame is dus een buitenbeentje op t werk en er zijn niet veel mensen die aardig tegen haar doen omdat ze erg sloom werkt oid. Mijn vriend is echt een lieve man die altijd vriendelijk is naar anderen, dus ze plakt zich waarschijnlijk aan hem vast. Maar toch, afkickverschijnselen?

Vreemde woordkeuze. Kwam gelijk seksuele intentie in mij op..(afkickverschijnselen van zn lichaam?)
Jezus :') wat leg jij vage verbanden zeg, ben je altijd al zo wantrouwend geweest? Het is gewoon een normale woordkeuze :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_181051805
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zelf waarschijnlijk ook, maar meestal is dat in the heat of the moment zegmaar :+
Ik snap het volledig })
pi_181052048
Is een Bob een gamer? Lekkere partners zijn dat vaak.
pi_181052080
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:55 schreef vosss het volgende:
Ik zou Bob even vertellen als ie een nattere kut denkt te vinden in haar, dat ie vooral moet ophoepelen naar die sloerie.
Ik zwaai naar dieren.
pi_181052134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:11 schreef Duveldrinker het volgende:
Is een Bob een gamer? Lekkere partners zijn dat vaak.
Ja en waarom?
pi_181052164
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik snap het volledig })
Jogy gelukkig ook. Sort of dan. :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181052186
Even los van wat die twee tegen elkaar zeggen...

Je zit ergens mee, je vindt het contact dat ze hebben niet fijn. Je zal zo vast je redenen hebben. Je wil echter niet onredelijk overkomen, en je wil ook zeker niets eisen of verbieden (haha), dus je zegt er niets over tegen hem.

Maar... wat nou als je het bespreekbaar maakt? Zonder haar of hem iets te verwijten, puur vanuit jouw perspectief. Dus aangeven/vertellen dat je hun contact niet zo fijn vindt, omdat x en y en z. Geef alleen aan wat het met je doet, zonder een tegenreactie van hem te willen.

Dan heb jij vertelt waar je mee zit en dan weet hij wat er speelt.
pi_181052398
Kunnen ook alleen maar fokkers zijn die oprecht kunnen stellen dat een rare zin juist helemaal normaal is :')
pi_181052426
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:13 schreef milaya het volgende:

[..]

Ja en waarom?
Hebben vaak meer aandacht voor gamen dan partner. Los daarvan zou ik het niet pikken, dit soort berichten met een collega, dan speelt er vaak meer zeker wanneer je elkaar dagelijks ziet op werk.
pi_181052469
Nu ben ik in de war..
pi_181052548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hebben vaak meer aandacht voor gamen dan partner. Los daarvan zou ik het niet pikken, dit soort berichten met een collega, dan speelt er vaak meer zeker wanneer je elkaar dagelijks ziet op werk.
Ze werken ongeveer 1-2 dagen per week samen, soms minder
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2018 @ 13:31:40 #83
163650 Greys
pi_181052637
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:28 schreef milaya het volgende:

[..]

Ze werken ongeveer 1-2 dagen per week samen, soms minder
Weet je überhaupt hoe ze eruit ziet eigenlijk? Even los van alles. Is het überhaupt een type waar Bob op zou kunnen vallen? Anders zit je je misschien helemaal druk om niets te maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181052653
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Weet je überhaupt hoe ze eruit ziet eigenlijk? Even los van alles. Is het überhaupt een type waar Bob op zou kunnen vallen? Anders zit je je misschien helemaal druk om niets te maken.
Bob heeft qua relaties veel verschillende types gehad dus daar valt niet echt een peil op te trekken
pi_181052693
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:28 schreef milaya het volgende:

[..]

Ze werken ongeveer 1-2 dagen per week samen, soms minder
Dan wilt zij dit opvoeren, geen idee of "Bob" daarin meegaat? Maar je las mee toch, waarom heb je hem niet direct verteld wat jij ervan vond.
pi_181052725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dan wilt zij dit opvoeren, geen idee of "Bob" daarin meegaat? Maar je las mee toch, waarom heb je hem niet direct verteld wat jij ervan vond.
ik zei wat is dit voor raars. Hij zegt het is een grap..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2018 @ 13:35:48 #87
163650 Greys
pi_181052739
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:32 schreef milaya het volgende:

[..]

Bob heeft qua relaties veel verschillende types gehad dus daar valt niet echt een peil op te trekken
Als Bob gewoon met haar chat waar jij naast zit heeft ie hoogstwaarschijnlijk echt niks te verbergen.

Maar wat men hierboven ook zegt, ipv te gaan Sherlocken en achterdochtig zijn kan je Bob ook gewoon eens lachend vragen 'zeg moet ik me eigenlijk zorgen maken om die collega van je?' en dan eens horen wat ie zegt. Maar waarschijnlijk is ie gewoon aardig tegen haar, itt zijn collega's, en gamen ze echf alleen gewoon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181052756
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:35 schreef milaya het volgende:

[..]

ik zei wat is dit voor raars. Hij zegt het is een grap..
Nou dan moet je hem maar geloven denk ik, er zit vrij weinig anders op.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:40:28 #89
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181052849
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Als Bob gewoon met haar chat waar jij naast zit heeft ie hoogstwaarschijnlijk echt niks te verbergen.

Maar wat men hierboven ook zegt, ipv te gaan Sherlocken en achterdochtig zijn kan je Bob ook gewoon eens lachend vragen 'zeg moet ik me eigenlijk zorgen maken om die collega van je?' en dan eens horen wat ie zegt. Maar waarschijnlijk is ie gewoon aardig tegen haar, itt zijn collega's, en gamen ze echf alleen gewoon.
Waarom lachend?
pi_181052914
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Als Bob gewoon met haar chat waar jij naast zit heeft ie hoogstwaarschijnlijk echt niks te verbergen.

Uh.. die meid chatte gewoon zonder dat zij wist dat bob zijn vriendin meekeek waarschijnlijk hé... en hij verwachtte waarschijnlijk niet dat zij zoiets zou zeggen (of kon haar niet waarschuwen dat zijn vriendin naast hem zat).
pi_181052945
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:40 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Waarom lachend?
Omdat je het beter schijnheilig kan doen dan serieus over je persoonlijke onzekerheden gaan praten in je relatie. Dat doe je maar tegen je scharrel die je ernaast hebt.
pi_181052947
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:35 schreef milaya het volgende:

[..]

ik zei wat is dit voor raars. Hij zegt het is een grap..
En toen?

Blijkbaar is dat niet voldoende voor je en dat mag je dus best bespreken.
pi_181053107
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

En toen?

Blijkbaar is dat niet voldoende voor je en dat mag je dus best bespreken.
We hebben het besproken maar hij zegt dat er niets is..
pi_181053117
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:51 schreef milaya het volgende:

[..]

We hebben het besproken maar hij zegt dat er niets is..
Wat verwacht je met dit topic te bereiken dan?
pi_181053138
Ja kijken hoe andere mensen dit bericht beoordelen. Maar dat is erg verschillend blijkbaar
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2018 @ 13:54:30 #96
35723 crew  GGMM
pi_181053161
Je stelt je vreselijk aan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181053169
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:53 schreef milaya het volgende:
Ja kijken hoe andere mensen dit bericht beoordelen. Maar dat is erg verschillend blijkbaar
Ja natuurlijk en je helpt jezelf er ook niet echt mee denk ik.
pi_181053171
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:51 schreef milaya het volgende:

[..]

We hebben het besproken maar hij zegt dat er niets is..
Wat heb je precies besproken? En hoe?

En zo te zien vertrouw je het niet helemaal, want zelfs nadat hij heeft aangegeven dat er niets is, ben je niet zo gerustgesteld...
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2018 @ 13:55:18 #99
35723 crew  GGMM
pi_181053175
En dan nog, laat hem lekker met die collega seksen, daar hoeft jullie relatie toch niet onder te lijden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181053181
De meeste affaires ontstaan op de werkvloer. En aangezien ze ook nog gezamenlijke interesses hebben zou ik maar oppassen.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:56:05 #101
405567 milaya
milaya moya
pi_181053195
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:55 schreef GGMM het volgende:
En dan nog, laat hem lekker met die collega seksen, daar hoeft jullie relatie toch niet onder te lijden.
Ik ben niet in voor een open relatie.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:56:42 #102
405567 milaya
milaya moya
pi_181053202
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat heb je precies besproken? En hoe?

En zo te zien vertrouw je het niet helemaal, want zelfs nadat hij heeft aangegeven dat er niets is, ben je niet zo gerustgesteld...
dat ik het raar vond etc en hij zegt dat ik overdrijf
pi_181053221
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:55 schreef dimmak het volgende:
De meeste affaires ontstaan op de werkvloer. En aangezien ze ook nog gezamenlijke interesses hebben zou ik maar oppassen.
Dit is wel waar.
pi_181053263
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:56 schreef milaya het volgende:

[..]

dat ik het raar vond etc en hij zegt dat ik overdrijf
En toen...

Je bent niet helemaal overtuigd. En je zit ermee...

Ga je daar iets aan doen?
pi_181053290
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

En toen...

Je bent niet helemaal overtuigd. En je zit ermee...

Ga je daar iets aan doen?
Je lijkt wel een amateur psycholoog ...
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2018 @ 14:00:00 #106
35723 crew  GGMM
pi_181053296
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:55 schreef dimmak het volgende:
De meeste affaires ontstaan op de werkvloer. En aangezien ze ook nog gezamenlijke interesses hebben zou ik maar oppassen.
Oppassen hoe? Wat moet ze precies doen dan? Als het gebeurt gebeurt het. :)

Dat overdreven gedoe wat ze nu laat zien werkt alleen maar averechts.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 14:00:23 #107
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181053308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hebben vaak meer aandacht voor gamen dan partner. Los daarvan zou ik het niet pikken, dit soort berichten met een collega, dan speelt er vaak meer zeker wanneer je elkaar dagelijks ziet op werk.
Sorry maar ik vind dit onzin. Misschien is die meid irl ook een buitenbeentje, heeft ze niet veel leuke contacten en is ze gewoon blij met leuk vriendschappelijk contact en vindt ze het daarom jammer hem niet te zien.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:53 schreef milaya het volgende:
Ja kijken hoe andere mensen dit bericht beoordelen. Maar dat is erg verschillend blijkbaar
Logisch mensen verschillen nou eenmaal.
Daarnaast is het Fok! en moet je de joligerds er ook nog eens uit weten te filteren. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181053314
Nu wordt het link, want Milaya wordt steeds bozer op Bob.
Dus baalt Bob steeds meer van Milaya en zodoende wordt gamecollega steeds leuker voor Bob.

:{
pi_181053344
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:59 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je lijkt wel een amateur psycholoog ...
Ik probeer wat meer uit haar te krijgen, want het zijn weinigzeggende zinnetjes.

Ik wil eigenlijk haar vervolgstappen horen. Als ze nu niets doet, is het de volgende keer een tikkeltje erger dan wat ze nu voelt (want tja, die volgende keer zal er zijn, ze blijven contact houden).
pi_181053388
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oppassen hoe? Wat moet ze precies doen dan? Als het gebeurt gebeurt het. :)

Dat overdreven gedoe wat ze nu laat zien werkt alleen maar averechts.
Toegang vragen tot zijn telefoon, zijn whatsapp en DM's bekijken, hem om het uur laten melden, bij gamen mee kijken en luisteren.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181053407
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:04 schreef dimmak het volgende:

[..]

Toegang vragen tot zijn telefoon, zijn whatsapp en DM's bekijken, hem om het uur laten melden, bij gamen mee kijken en luisteren.
Hahaha, ik vind dit een prima advies, wat vind jij TS?
pi_181053416
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:04 schreef dimmak het volgende:

[..]

Toegang vragen tot zijn telefoon, zijn whatsapp en DM's bekijken, hem om het uur laten melden, bij gamen mee kijken en luisteren.
_O-
Dit, dus.
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2018 @ 14:06:39 #113
35723 crew  GGMM
pi_181053441
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:04 schreef dimmak het volgende:

[..]

Toegang vragen tot zijn telefoon, zijn whatsapp en DM's bekijken, hem om het uur laten melden, bij gamen mee kijken en luisteren.
Je hebt gelijk, excuus. Dit zijn vrij logische vervolgstappen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181055084
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:23 schreef momentius het volgende:
Kunnen ook alleen maar fokkers zijn die oprecht kunnen stellen dat een rare zin juist helemaal normaal is :')
Leg uit? Jij bent ook een Fok!ker dus zou de zin dan ook normaal moeten vinden (wat jij ook is mijns inziens).
pi_181055093
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

Leg uit? Jij bent ook een Fok!ker dus zou de zin dan ook normaal moeten vinden (wat jij ook is mijns inziens).
Ja wat jij ook is inderdaad, vat het wel goed samen weer
pi_181055104
Mensen hebben al moeite met 1 zin te typen, met d en t, maar ze begrijpen veel meer dan dat zogenaamd
pi_181055111
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:10 schreef momentius het volgende:

[..]

Ja wat jij ook is inderdaad, vat het wel goed samen weer
Wat ik ook is?
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2018 @ 15:14:25 #118
35723 crew  GGMM
pi_181055158
Juup komt verward over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181055164
Oke kijk, ik ken(de) ook gamermeiden, zeiden ook zulke dingen, maar daar zat wel wat achter als ze zoiets zeiden. Is niet 'gewoon' om te zeggen dat je afkickverschijnselen van iemand hebt die je gewoon als een aardige collega ziet. Hier jullie les van de dag, doen jullie toch niks mee want jullie weten zelf zo goed wat normaal is en wat niet maar goed hier heb je het
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2018 @ 15:18:15 #120
163650 Greys
pi_181055229
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:40 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Waarom lachend?
Als in niet meteen boos en aanvallend en beschuldigend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181055481
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:14 schreef GGMM het volgende:
Juup komt verward over.
_O-
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:30:10 #122
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181055493
Het feit dat hij gewoon naast jou zit te chatten met haar is denk ik al reden genoeg om hem het voordeel van de twijfel te geven. Je kan de chat zo lezen als je wil, meerdere opvattingen mogelijk. Uiteindelijk maakt het helemaal niet uit hoe zij het bedoeld, het gaat erom wat je vriend ermee doet.

Heb je twijfels over zijn gevoelens voor jou? Hoe gaat de relatie verder? En jullie eigen seksleven?

Als er verder niks aan de hand is zou ik gewoon je best doen hem te vertrouwen. Dat is fijner voor jullie allebei. Als je wantrouwend blijft doen loop je best wel een kans dat je hem juist in haar armen duwt. Hij zou het juist fijn vinden dat je hem vertrouwt.

Moet wel bij gezegd worden dat het hem ook zou sieren als hij jouw gevoelens serieus zou nemen op het moment dat jij ze, op een niet aanvallende manier, deelt met hem. Zeggen dat jij je aanstelt schieten jullie allebei niks mee op. Jij moet hem vertrouwen, maar hij moet jou natuurlijk ook wel respecteren. Hij hoeft er niet iets mee te doen, maar je moet altijd je gevoelens kunnen delen in een relatie...zonder de angst te hebben dat de ander je een aansteller noemt o.i.d.

Niemand hier kan je vertellen of hij vreemdgaat of niet. Daar is de info gewoon te beperkt voor. Maar los daarvan kan er dus wel aan jullie onderlinge vertrouwen en communicatie gewerkt worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181055581
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het feit dat hij gewoon naast jou zit te chatten met haar is denk ik al reden genoeg om hem het voordeel van de twijfel te geven.
Gadver wat haat ik dit soort reacties, zeker aangezien ik al heb aangegeven dat dit nergens op slaat. Ik zeg niet dat er wat speelt, maar deze redenatie is zo belachelijk dat ik niet begrijp hoe mensen het uberhaupt hier kunnen posten. Ja zij zit naast hem, die gamermeid weet dat misschien niet, hij heeft haar niet gewaarschuwd, zij zegt iets wat ze normaal via app zegt als die vriendin van hem niet meekijkt en voila. Het is niet zo dat hij chat terwijl ze beide weten dat zij naast hem zit ofzo. Zij zit daar gewoon en leest een keer mee wat die meid zegt. Juist als dat raar is wat dan gezegd wordt is dat reden tot ongerustheid, zeker niet juist tot een vrijbriefje (ow ze zegt dat maar jij zit naast me dus wat boeit het :') )

wat moe ie anders ook zeggen als die meid begint te chatten. Nu even niet mijn vriendin leest mee? :') Kom op zeg denk na
pi_181055671
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 9 augustus 2018 11:54

Ik vind dit een hele vreemde opmerking. Mijn vriend zegt dat het gewoon een grapje is. Zou iemand misschien mij kunnen vertellen hoe dit overkomt en of ik misschien aan het overdrijven ben? Bedankt alvast.
ik vind het geen vreemde opmerking, maar gewoon geflirt van die meid... ik denk dat ze jouw vriend ook wel ziet zitten...

vraag is natuurlijkw el wat jj er verder mee gaat doen.
Het kan goed mogelijk zijn dat je vriend dat niet ziet, en die flirt niet doorheeft.

Ook mogelijk is dat hij het egenlijk wel doorheeft, maar hij het liever negeert omdat hij geen zin heeft die game-buddy en verder goede colega te verliezen, en denkt dat als hij er maar niet op ingaat, het vanzelf overwaait... waarin hij best gelijk kan hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181055694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik vind het geen vreemde opmerking, maar gewoon geflirt van die meid... ik denk dat ze jouw vriend ook wel ziet zitten...

vraag is natuurlijkw el wat jj er verder mee gaat doen.
Het kan goed mogelijk zijn dat je vriend dat niet ziet, en die flirt niet doorheeft.

Ook mogelijk is dat hij het egenlijk wel doorheeft, maar hij het liever negeert omdat hij geen zin heeft die game-buddy en verder goede colega te verliezen, en denkt dat als hij er maar niet op ingaat, het vanzelf overwaait... waarin hij best gelijk kan hebben.
Ja of niet op ingaat omdat zijn vriendin meeleest, ik gooi maar een balletje op hoor
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:42:46 #126
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181055726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:35 schreef momentius het volgende:

[..]

Gadver wat haat ik dit soort reacties, zeker aangezien ik al heb aangegeven dat dit nergens op slaat. Ik zeg niet dat er wat speelt, maar deze redenatie is zo belachelijk dat ik niet begrijp hoe mensen het uberhaupt hier kunnen posten. Ja zij zit naast hem, die gamermeid weet dat misschien niet, hij heeft haar niet gewaarschuwd, zij zegt iets wat ze normaal via app zegt als die vriendin van hem niet meekijkt en voila. Het is niet zo dat hij chat terwijl ze beide weten dat zij naast hem zit ofzo. Zij zit daar gewoon en leest een keer mee wat die meid zegt. Juist als dat raar is wat dan gezegd wordt is dat reden tot ongerustheid, zeker niet juist tot een vrijbriefje (ow ze zegt dat maar jij zit naast me dus wat boeit het :') )

wat moe ie anders ook zeggen als die meid begint te chatten. Nu even niet mijn vriendin leest mee? :') Kom op zeg denk na
Prima als jij niks hebt met vertrouwen en iemand het voordeel van de twijfel geven natuurlijk ^O^

Verder benoem ik vrij duidelijk dat de info op meerdere manieren gelezen kan worden. Helemaal als er verder niks speelt (waar ik nog duidelijk naar vroeg ;) ) in de relatie zou ik er altijd voor kiezen om je partner het voordeel van de twijfel te geven. Jij niet. Even goede vrienden hoor O+

En hey, juist als die vrouw niet weet dat TS mee leest....waarom niet gewoon wat directer zijn als ze echt wat wil? Vreemdgangers zijn vaak echt niet zo voorzichtig hoor, ze maken vaak juist hele domme fouten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:43:41 #127
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181055741
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Als in niet meteen boos en aanvallend en beschuldigend.
Sowieso raadzaam om niet aanvallend of beschuldigend naar je partner te zijn, maar ik zou wel duidelijk zijn dat het dwars zit, als ik TS was.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:45:22 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181055771
Echt leuk is, inloggen op de SMS server van een telco provider en dan de twee meest homofobe collega's elkaar berichten versturen die er uit zien alsof ze van elkaar komen en daarin oneerbare voorstellen doen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181055799
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Prima als jij niks hebt met vertrouwen en iemand het voordeel van de twijfel geven natuurlijk ^O^

Verder benoem ik vrij duidelijk dat de info op meerdere manieren gelezen kan worden. Helemaal als er verder niks speelt (waar ik nog duidelijk naar vroeg ;) ) in de relatie zou ik er altijd voor kiezen om je partner het voordeel van de twijfel te geven. Jij niet. Even goede vrienden hoor O+

En hey, juist als die vrouw niet weet dat TS mee leest....waarom niet gewoon wat directer zijn als ze echt wat wil? Vreemdgangers zijn vaak echt niet zo voorzichtig hoor, ze maken vaak juist hele domme fouten.
Jajaja nu verdraai je het alsof ik mijn vriendin niet vertrouw of voordeel van de twijfel geef of bla. Jij doet gewoon alsof het iets zegt dat hij niet op haar ingaat terwijl dat gelul is. Wie gaat er wel op in als zijn vriendin naast hem zit. Ik zei ook nog dat ik niet zeg dat ik niet zeg dat er wel iets speelt, maar het idee dat die meid erbij zat en dat het daarom niks is slaat gewoon nergens op.

En misschien weet ze wel dat TS zijn vriendin af en toe meeleest en houdt ze het daarom wat prikkelend. Weet jij veel, weet ik veel. Maar ik weet wel dat het niet normaal gedrag is om dat te zeggen tegen iemand waar je verder geen relatiemateriaal in ziet en dat het niks zegt dat die vriendin van hem ernaast zat toen het gezegd werd
pi_181055803
Je zoekt er te veel achter.
pi_181055882
En ik zeg nog maar eens, de gamermeiden die leuk met mij omgingen vroeger die deden dat juist ook op zo'n soort manier, niet direct als in van wil je me neuken ofzo. Altijd een beetje subtieler.
pi_181055904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:50 schreef momentius het volgende:
En ik zeg nog maar eens, de gamermeiden die leuk met mij omgingen vroeger die deden dat juist ook op zo'n soort manier, niet direct als in van wil je me neuken ofzo. Altijd een beetje subtieler.
Dus? Vriend in kwestie kan zich toch inhouden.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:52:04 #133
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181055909
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:47 schreef momentius het volgende:

[..]

Jajaja nu verdraai je het alsof ik mijn vriendin niet vertrouw of voordeel van de twijfel geef of bla. Jij doet gewoon alsof het iets zegt dat hij niet op haar ingaat terwijl dat gelul is. Wie gaat er wel op in als zijn vriendin naast hem zit. Ik zei ook nog dat ik niet zeg dat ik niet zeg dat er wel iets speelt, maar het idee dat die meid erbij zat en dat het daarom niks is slaat gewoon nergens op.

En misschien weet ze wel dat TS zijn vriendin af en toe meeleest en houdt ze het daarom wat prikkelend. Weet jij veel, weet ik veel. Maar ik weet wel dat het niet normaal gedrag is om dat te zeggen tegen iemand waar je verder geen relatiemateriaal in ziet en dat het niks zegt dat die vriendin van hem ernaast zat toen het gezegd werd
Dude. Chill man. Ieder zo z'n mening, prima, toch? Ik verdraai niks. Ik benoem enkel dat we de situatie allebei anders lezen/inschatten. Ik ben groot voorstander van vertrouwen, en dit zou voor mij niet genoeg zijn om uit te gaan van vreemdgaan. Dus ja, dan kies ik ervoor om de chat, die je op meerdere manieren kan lezen, te lezen met vertrouwen in het achterhoofd. Prima als jij het anders ziet hoor :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181055917
Oh. Ik heb tegen een vrouwelijke collega ook wel eens iets gezegd in de trant van: 'Gelukkig ben je terug, ik kreeg bijna afkickverschijnselen'. En dat bedoelde ik puur las; het was saai terwijl je weg was. Maar blijkbaar heb ik lesbische vibes daarmee afgegeven..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_181055925
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:51 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dus? Vriend in kwestie kan zich toch inhouden.
Ja maar het gaat er toch om of het iets zegt of niet. Andere mensen zeggen allemaal van 'is normaal' en bla. Ik reageer er alleen maar op dat het niet normaal is. En ja TS kan zich vast wel inhouden, ken hem niet dus geen idee van maar oke
pi_181055941
Lastig als je je partner niet vertrouwt.
pi_181055981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:53 schreef Hexxenbiest het volgende:
Lastig als je je partner niet vertrouwt.
Nou ja gezien 1/3e van de huwelijken strand en hoeveel wel niet wel doorgaan ondanks vreemdgaan zal het wel ongeveer zo zijn dat 50% te vertrouwen is en 50% niet. Lastig inderdaad als je wat problemen ermee hebt als er potentieel risicovolle situaties zijn maar ja het maakt haar wel een beetje meer een realist dan laten we zeggen jij bijvoorbeeld
pi_181056043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:55 schreef momentius het volgende:

[..]

Nou ja gezien 1/3e van de huwelijken strand en hoeveel wel niet wel doorgaan ondanks vreemdgaan zal het wel ongeveer zo zijn dat 50% te vertrouwen is en 50% niet. Lastig inderdaad als je wat problemen ermee hebt als er potentieel risicovolle situaties zijn maar ja het maakt haar wel een beetje meer een realist dan laten we zeggen jij bijvoorbeeld
Het zal wel met je eigen ervaringen te maken hebben of iets als "zoals de waard is" dat jij nu zo wantrouwend reageert.
pi_181056069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:59 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Het zal wel met je eigen ervaringen te maken hebben of iets als "zoals de waard is" dat jij nu zo wantrouwend reageert.
Oke maar als dat niet zo is dan? Want deze reactie doet net alsof mijn reactie niet klopt omdat er bepaalde negatieve redenen voor zijn... dus wat als ik geen nare ervaringen heb daarmee?
pi_181056216
Loopt deze discussie al 6 pagina's? _O- _O- _O-
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181056537
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:52 schreef momentius het volgende:

[..]

Ja maar het gaat er toch om of het iets zegt of niet. Andere mensen zeggen allemaal van 'is normaal' en bla. Ik reageer er alleen maar op dat het niet normaal is. En ja TS kan zich vast wel inhouden, ken hem niet dus geen idee van maar oke
Het kan heel normaal zijn. Soms zijn collegas gewoon goed met elkaar en dan is het niet gek om een grap te maken over ontwenningsverschijnselen.
pi_181056557
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:20 schreef viceversa het volgende:

[..]

Het kan heel normaal zijn. Soms zijn collegas gewoon goed met elkaar en dan is het niet gek om een grap te maken over ontwenningsverschijnselen.
1 op de 10/100 keer wat dan ook.
pi_181056574
Leer mij meiden kennen, zulke dingen zeggen ze niet tegen lelijke mensen ook al zijn die lelijke mensen aardig tegen hen
pi_181056969
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:35 schreef SpecialK het volgende:
Waar is de TS gebleven? Ik krijg milaya afkickverschijnselen.
Ik ook...eens kijken of Bob nu een topic aanmaakt.
pi_181056972
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:21 schreef momentius het volgende:
Leer mij meiden kennen, zulke dingen zeggen ze niet tegen lelijke mensen ook al zijn die lelijke mensen aardig tegen hen
Andere meningen lezen en niet meteen erop los gaan alsof jij de pure waarheid in pacht hebt... leer het.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181056987
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Andere meningen lezen en niet meteen erop los gaan alsof jij de pure waarheid in pacht hebt... leer het.
Niet alles is een mening hé. Sommige dingen zijn nou eenmaal gewoon zo. Subjectief/objectief, leer het
pi_181056990
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:35 schreef SpecialK het volgende:
Waar is de TS gebleven?
gesmeerd.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181057220
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:37 schreef momentius het volgende:

[..]

Niet alles is een mening hé. Sommige dingen zijn nou eenmaal gewoon zo. Subjectief/objectief, leer het
Je slaat de plank mis.

Het gaat om feit vs mening.

Jij presenteert jouw mening en ervaring als een feit. Klopt wel... voor jou (als jij daadwerkelijk alleen maar nare ervaringen heb gehad met meiden die het woord ‘afkicken’ gebruiken)

Maar dat maakt het geen feit. Want dan zou het voor alle vrouwen ter wereld moeten gelden. Tenzij jij die allemaal kent en zij jou allemaal op die manier hebben benaderd en er liefdesverklaringen/seks/vreemdgaan/relaties uit voortkwamen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181057322
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef milaya het volgende:
Het zit dus zo. Deze dame is dus een buitenbeentje op t werk en er zijn niet veel mensen die aardig tegen haar doen omdat ze erg sloom werkt oid. Mijn vriend is echt een lieve man die altijd vriendelijk is naar anderen, dus ze plakt zich waarschijnlijk aan hem vast. Maar toch, afkickverschijnselen?

Vreemde woordkeuze. Kwam gelijk seksuele intentie in mij op..(afkickverschijnselen van zn lichaam?)
Nou dat vind ik toch wel vergezocht. :{

Ik zou daarbij helemaal niet aan iets fysieks denken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Med venlig hilsen Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 9 augustus 2018 @ 16:52:27 #150
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181057334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:05 schreef oranjevogel1 het volgende:
Loopt deze discussie al 6 pagina's? _O- _O- _O-
Bij instellingen op 100 reacties per pagina zetten.
Hier staat de teller op 2. Kan het alleen maar meevallen. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181057349
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:52 schreef Elpis het volgende:

[..]

Bij instellingen op 100 reacties per pagina zetten.
Hier staat de teller op 2. Kan het allen maar meevallen. :P
Dat maakt het aantal reacties niet minder. En de onzekerheid van TS ook niet. -O-
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181057435
Topic opgeschoond, graag ontopic reageren. Thanks.
pi_181058419
Wat is het ergste wat kan gebeuren? Bedoel hij liegt duidelijk, maar ook al is dat zo dan betekent het niet direct dat hij meer dingen doet dan binnen een relatie mag. Kan je je daarbij neerleggen? Iedereen liegt weleens een beetje is mijn idee, behalve ik, ik hoef nooit te liegen over wat dan ook want alles wat ik doe kan ik verantwoorden en ik heb ruggengraat.
pi_181058458
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:59 schreef momentius het volgende:
Bedoel hij liegt duidelijk,
hoezo denk jij dat? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181058485
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:01 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

hoezo denk jij dat? :?
ervaring, als ts later nog eens een update geeft zal je dat ook wel zien
pi_181058494
ervaring met eerlijke bitches trouwens, dan weet je direct ook wanneer ze liegen
pi_181058502
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:02 schreef momentius het volgende:

[..]

ervaring
want alle mannen zijn hetzelfde? ben jij soms een gefrustreerde feminist?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181058510
Niemand zei tegen mij dat ze afkickverschijnselen hadden zonder dat ze er wat meer mee bedoelden en ik zat er toen ook zo bij als 'Blob' ow ik weet van niks hahaha zegt ze gewoon
pi_181058521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:03 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

want alle mannen zijn hetzelfde? ben jij soms een gefrustreerde feminist?
Ben jij iemand die niet inhoudelijk op reacties kan ingaan?
pi_181058600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:04 schreef momentius het volgende:

[..]

Ben jij iemand die niet inhoudelijk op reacties kan ingaan?
Ik wil niet veel zeggen, maar jij bent hier degene die ongefundeerde onderbuikgevoelens wereldkundig maakt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181058616
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:04 schreef momentius het volgende:
Niemand zei tegen mij dat ze afkickverschijnselen hadden zonder dat ze er wat meer mee bedoelden en ik zat er toen ook zo bij als 'Blob' ow ik weet van niks hahaha zegt ze gewoon
In je andere topics wordt best wel duidelijk dat je de simpelste grapjes verkeerd kan begrijpen, ik denk dat je effe een stapje terug moet doen.
-nee-
pi_181058633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:10 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen, maar jij bent hier degene die ongefundeerde onderbuikgevoelens wereldkundig maakt.
Oke weer zo'n reactie, goed bezig
pi_181058843
Ik zou dit ook zo naar een vriend/collega kunnen sturen zonder dat ik hem leuk of aantrekkelijk vind. Is een vorm van humor en gewoon omdat je de ander aardig vind zonder dat er meer achter hoeft te zitten. Gewoon lekker dollen. Is niet een romantisch intiem bericht ofzo . Afkickverschijnsel moet je niet zo serieus opvatten, is gewoon beetje woordgrappen maken. Niks meer.. dus ik snap niet waarom je in paniek schiet.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 18:22:23 ]
  donderdag 9 augustus 2018 @ 18:23:04 #164
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181058893
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:20 schreef FenoFena het volgende:
Ik zou dit ook zo naar een vriend/collega kunnen sturen zonder dat ik hem leuk of aantrekkelijk vind. Is een vorm van humor. Niks meer.. dus ik snap niet waarom je in paniek schiet.
Ja, maar jij neukt ook je vrienden en collega's, zonder dat je ze leuk vindt, zodat ze dingen voor je doen. Ik denk dat TS daar nog steeds niet blij mee is.
pi_181058896
Gedeeltelijk opgeschoond. Graag ontopic.
pi_181058901
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:20 schreef FenoFena het volgende:
Ik zou dit ook zo naar een vriend/collega kunnen sturen zonder dat ik hem leuk of aantrekkelijk vind. Is een vorm van humor en gewoon omdat je de ander aardig vind zonder dat er meer achter hoeft te zitten. Gewoon lekker dollen. Is niet een romantisch intiem bericht ofzo . Afkickverschijnsel moet je niet zo serieus opvatten, is gewoon beetje woordgrappen maken. Niks meer.. dus ik snap niet waarom je in paniek schiet.
Ja 1 op de 10/100 wat dan ook. Sommige meiden/mensen kunnen inderdaad alles doen. Het gaat erom wat de gemiddelde persoon doet, niet de uitzonderingen.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:53:00 #167
405567 milaya
milaya moya
pi_181062008
Joh zoveel reacties had ik niet verwacht.. bedankt iig
  Spellchecker donderdag 9 augustus 2018 @ 19:59:14 #168
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181062230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:53 schreef milaya het volgende:
Joh zoveel reacties had ik niet verwacht.. bedankt iig
En dan is het nog wel schoongeveegd ;)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:00:10 #169
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_181062273
Iemand moet Bob's rommel opruimen...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_181062737
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:35 schreef Greys het volgende:
Maar wat men hierboven ook zegt, ipv te gaan Sherlocken en achterdochtig zijn kan je Bob ook gewoon eens lachend vragen 'zeg moet ik me eigenlijk zorgen maken om die collega van je?' en dan eens horen wat ie zegt.
'Haha ik ben superjaloers haha luister naar deze grappige vraag of je je collega niet stiekem leuk vindt haha'

dat hebben mannen echt niet door nee :')
pi_181066353
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef milaya het volgende:
Het zit dus zo. Deze dame is dus een buitenbeentje op t werk en er zijn niet veel mensen die aardig tegen haar doen omdat ze erg sloom werkt oid. Mijn vriend is echt een lieve man die altijd vriendelijk is naar anderen, dus ze plakt zich waarschijnlijk aan hem vast. Maar toch, afkickverschijnselen?

Vreemde woordkeuze. Kwam gelijk seksuele intentie in mij op..(afkickverschijnselen van zn lichaam?)
Zo die laatste alinea escaleert wel snel meid.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:54:37 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_181066375
Hij liet je meelezen dus het lijkt me dat het onschuldig is anders was hij wel even weggelopen of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181066438
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:54 schreef Karina het volgende:
Hij liet je meelezen dus het lijkt me dat het onschuldig is anders was hij wel even weggelopen of zo.
Ja dat zal wat zijn, zij zit naast Bobje op de bank en ziet het en hij loopt met zijn Xbox onder zijn hand naar boven.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:58:08 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_181066470
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:57 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja dat zal wat zijn, zij zit naast Bobje op de bank en ziet het en hij loopt met zijn Xbox onder zijn hand naar boven.
NOu als je dat doet dan weet je zeker dat er wat aan de hand is _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181066502
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:58 schreef Karina het volgende:

[..]

NOu als je dat doet dan weet je zeker dat er wat aan de hand is _O-
Het had wel duidelijk geschept nu zit ze in twijfel.😂
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 22:01:56 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_181066555
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Het had wel duidelijk geschept nu zit ze in twijfel.😂
:D waar mensen zich al niet druk om maken he :') Die man is gewoon vriendelijk tegen een collega die blijkbaar een beetje buiten de boot valt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181068526
Tering, grapjes maken mag ook al niet meer? En wat als het een flirterige opmerking is? Flirten kan vrij onschuldig zijn, en meer grappig of vriendelijk bedoeld zijn dan direct seksuelebedoelingen dienen.

Als jij glimlacht naar een man in de supermarkt, en denkt: dat is best een leuke vriendelijke man, wil jij hem meteen keihard op de fruitafdeling van de AH neuken? Je wilt het niet alleen, je doet het ook nog? Kom op zeg...
pi_181068944
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:08 schreef milaya het volgende:

[..]

We zaten naast elkaar toen hij dit gesprek voerde en ik keek mee. Tuurlijk gaat hij dan niks verkeerds zeggen.
En hoe ziet die collega eruit? Is ze lelijk, geen zorgen verder.

Is ze lekker ding? hou bob in de gaten.

nee serieus: ze vindt bob gewoon een leuke jongen en het maakt haar niet uit (of ze weet niet????) dat Bob bezet is door jou.

je kan gewoon (speels) of grapjes makend met elkaar omgaan zonder elkaar echt te neuken hoor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_181069024
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:55 schreef vosss het volgende:
Ik zou Bob even vertellen als ie een nattere kut denkt te vinden in haar, dat ie vooral moet ophoepelen naar die sloerie.
_O-
1 + 1 = blauw
pi_181070736
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef milaya het volgende:
Het zit dus zo. Deze dame is dus een buitenbeentje op t werk en er zijn niet veel mensen die aardig tegen haar doen omdat ze erg sloom werkt oid. Mijn vriend is echt een lieve man die altijd vriendelijk is naar anderen, dus ze plakt zich waarschijnlijk aan hem vast. Maar toch, afkickverschijnselen?

Vreemde woordkeuze. Kwam gelijk seksuele intentie in mij op..(afkickverschijnselen van zn lichaam?)
Seks nee, maar wel flirtend.
1 + 1 = blauw
pi_181070846
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:21 schreef Kamina het volgende:

[..]

Seks nee, maar wel flirtend.
Dit. Er zit wellicht niet zoveel achter het gedrag van je partner, dat kan, maar hij mag wel wat meer rekening houden met jouw gevoelens. En z'n te lieve of naïeve houding kan wel wat terechte frustraties opleveren.

Daarover zul je toch met elkaar in gesprek moeten lijkt me zodat je elkaar wat beter begrijpt.
pi_181071808
Een gamermeid kan best zo reageren zonder er echt wat meer mee te bedoelen. Hoeft niet direct wat achter te zitten. Zou het gewoon laten voor wat het is
pi_181071926
Bob wordt op zijn werk lekker genilfiskt terwijl hij thuis een klotewijf heeft.
pi_181083606
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 06:10 schreef machtpen het volgende:
Bob wordt op zijn werk lekker genilfiskt terwijl hij thuis een klotewijf heeft.
Tjah zo kan ie wel weer of niet
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:20:02 #185
163650 Greys
pi_181083652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:12 schreef Fokpop het volgende:

[..]

'Haha ik ben superjaloers haha luister naar deze grappige vraag of je je collega niet stiekem leuk vindt haha'

dat hebben mannen echt niet door nee :')
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Als in niet meteen boos en aanvallend en beschuldigend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181084041
Het is FOK of iig R&P weer ten voeten uit. Werkelijk geen enkele vrouw zegt dat ze het jammer vindt dat je er niet bent en dat ze daardoor van jou moet afkicken, als ze geen interesse in je heeft.

Ga eens na. Zou jij als man zoiets zeggen tegen een homo-collega terwijl je zelf hetero bent!?? En voor vrouwen: zou je ooit zoiets zeggen tegen die ietwat creepy nerd of vieze ouwe vent op het werk!? No fucking way!

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 10-08-2018 18:10:25 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181084080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 04:07 schreef momentius het volgende:
Een gamermeid kan best zo reageren zonder er echt wat meer mee te bedoelen. Hoeft niet direct wat achter te zitten. Zou het gewoon laten voor wat het is
Huh!? Ben je nou gebrainwashed door die 80% blinden hier in dit topic!? Eerst schreef je nog de heldere inzichten dat zo'n tekst nooit betekenisloos is en dat minstens 50% van de mannen vreemd zal gaan als de kat op het spek gebonden wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 10-08-2018 18:09:35 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:22:47 #188
405567 milaya
milaya moya
pi_181085724
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:43 schreef Puntenjager het volgende:
Het is FOK of iig R&P weer ten voeten uit. Werkelijk geen enkele vrouw zegt dat ze het jammer vindt dat je er niet bent en dat ze daardoor van jou moet afkicken, als ze geen interesse in je heeft.

Ga eens na. Zou jij als man zoiets zeggen tegen een homo-collega terwijl je zelf hetero bent!?? En voor vrouwen: zou je ooit zoiets zeggen tegen die ietwat creepy nerd of vieze ouwe vent op het werk!? No fucking way!
Tja wat moet ik nu doen dan?
  Moderator vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:28:42 #189
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181085842
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:22 schreef milaya het volgende:

[..]

Tja wat moet ik nu doen dan?
Nou, niet zo veel. De vraag blijft nog steeds of hij je in het verleden aanleiding heeft gegeven om hem niet te vertrouwen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181086029
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:22 schreef milaya het volgende:

[..]

Tja wat moet ik nu doen dan?
Tja, dat is moeilijk.
OF je vriend vindt die gamechick niet doable en zal dus niet gauw vreemdgaan met haar.
OF je vriend is wel gevoelig voor haar advances en dan heb je toch een probleem, want daarover zeiken zal eerder iets stuk maken dan oplossen.

Overigens zal je vriend in dat tweede geval echt niet per se vreemdgaan, maar zoals ik al schreef doet een groot deel van de mensen dat wel als de kat op het spek gebonden wordt.
De crux ligt bij de mate waarin je vriend jou trouw wil blijven. En hoe stevig hij op het spek gebonden wordt. Als die gamerchick tijdens een bedrijfsuitje 's avonds naakt op zijn kamerdeur klopt, gaat hij waarschijnlijk geen nee zeggen.

Het advies dat ik hier las dat je het hem gewoon moet vragen of ie wat voelt voor haar is natuurlijk naïeve bullshit. Niemand geeft een eerlijk antwoord op zo'n vraag als hij of zij die ander eigenlijk wel zou willen doen (Ja, behalve fokkertjes natuurlijk, maar daar kunnen ze niks aan doen. Met autisme geef je gewoon altijd het eerlijke antwoord).

[ Bericht 3% gewijzigd door Puntenjager op 11-08-2018 11:16:46 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:53:15 #191
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181086453
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:43 schreef Puntenjager het volgende:
Werkelijk geen enkele vrouw zegt dat ze het jammer vindt dat je er niet bent en dat ze daardoor van jou moet afkicken, als ze geen interesse in je heeft.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:42 schreef Elpis het volgende:
Ik lees niks raars. Zou ik ook gezegd kunnen hebben zonder enige bijbedoeling.
De laatste keer dat ik checkte was ik nog een meisje hoor. :6
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181090205
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:54 schreef milaya het volgende:
Mijn vriend en ik zijn al enige tijd samen. Laten we hem nu even Bob noemen. Hij kan het goed vinden met een vrouwelijke collega.

Ik zat laatst naast mijn vriend en hij kreeg een bericht van haar. Ik keek mee wat er geschreven werd.
Kwam dr op neer dat ze van m moest afkicken. Ik vind dit een hele vreemde opmerking. Mijn vriend zegt dat het gewoon een grapje is. Zou iemand misschien mij kunnen vertellen hoe dit overkomt en of ik misschien aan het overdrijven ben? Bedankt alvast.
Zonder de context van het bericht dan is het moeilijk een oordeel te vellen, vraag hem naar de context en hem dan te vragen wat de grap is volgens hem, op zichzelf is het natuurlijk makkelijk om er allerlei conclusies aan te verbinden. Zou je ook niet de enige in zijn. Maar zonder de context is het moeilijk om er iets specifiek over te zeggen.
pi_181097740
En wat heeft ie gezegd?
pi_181099873
Wat een wantrouwen. Lijkt me een zeer vermoeiende manier om in een relatie te staan.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:14:55 #195
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181101798
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:21 schreef probeer het volgende:
Wat een wantrouwen. Lijkt me een zeer vermoeiende manier om in een relatie te staan.
Jep, als er geen verdere tekenen zijn dat hij niet te vertrouwen is dan zou ik er niet veel van aantrekken dat die collega hem eens wel leuk zou kunnen vinden.

Zwaar leven heb je als je bij iedereen die je vriend of vriendin wel leuk vindt in een stuip schiet.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:03:47 #196
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181102701
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:35 schreef momentius het volgende:

[..]

Gadver wat haat ik dit soort reacties, zeker aangezien ik al heb aangegeven dat dit nergens op slaat. Ik zeg niet dat er wat speelt, maar deze redenatie is zo belachelijk dat ik niet begrijp hoe mensen het uberhaupt hier kunnen posten. Ja zij zit naast hem, die gamermeid weet dat misschien niet, hij heeft haar niet gewaarschuwd, zij zegt iets wat ze normaal via app zegt als die vriendin van hem niet meekijkt en voila. Het is niet zo dat hij chat terwijl ze beide weten dat zij naast hem zit ofzo. Zij zit daar gewoon en leest een keer mee wat die meid zegt. Juist als dat raar is wat dan gezegd wordt is dat reden tot ongerustheid, zeker niet juist tot een vrijbriefje (ow ze zegt dat maar jij zit naast me dus wat boeit het :') )

wat moe ie anders ook zeggen als die meid begint te chatten. Nu even niet mijn vriendin leest mee? :') Kom op zeg denk na
Dit.

En dan ook nog die onzin van Bob, dat ze een buitenbeentje is, geloven. Wat een goeierd is die Bob zeg. Mijn god, wat kunnen mensen toch naïef zijn. Als Bob zou zeggen dat hij haar een paar keer heeft volgeblaft, want ja is toch sneu voor dat meisje dat ze anders geen seks heeft, dan zou men dat ook nog goedkeuren. Bob is een en al goedheid en dat kneuzerige meisje plak gewoon een beetje aan hem. Ze zou eens moeten weten hoe die gozer over haar praat.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:31:30 #197
405567 milaya
milaya moya
pi_181103482
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:03 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dit.

En dan ook nog die onzin van Bob, dat ze een buitenbeentje is, geloven. Wat een goeierd is die Bob zeg. Mijn god, wat kunnen mensen toch naïef zijn. Als Bob zou zeggen dat hij haar een paar keer heeft volgeblaft, want ja is toch sneu voor dat meisje dat ze anders geen seks heeft, dan zou men dat ook nog goedkeuren. Bob is een en al goedheid en dat kneuzerige meisje plak gewoon een beetje aan hem. Ze zou eens moeten weten hoe die gozer over haar praat.
Ik ken twee collega's die ook met hen samenwerken en het buitenbeentje verhaal is niet verzonnen.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:32:01 #198
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_181103490
Laten we hem even geen Bob noemen :(
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:48:07 #199
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181103794
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Laten we hem even geen Bob noemen :(
Hij is gewoon een mindere Bob dan jij bent, geen zorgen.
pi_181103939
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:14 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Jep, als er geen verdere tekenen zijn dat hij niet te vertrouwen is dan zou ik er niet veel van aantrekken dat die collega hem eens wel leuk zou kunnen vinden.

Zwaar leven heb je als je bij iedereen die je vriend of vriendin wel leuk vindt in een stuip schiet.
Precies ja.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181103974
Inderdaad, zelfs als ze hem leuk vind, lekker belangrijk.
-nee-
  zondag 12 augustus 2018 @ 01:51:17 #202
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_181119635
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:57 schreef Marsenal het volgende:
Inderdaad, zelfs als ze hem leuk vind, lekker belangrijk.
Ja, behalve als hij haar ook wel leuk vindt. Lijkt me niet geheel ondenkbeeldig. Zo kieskeurig zijn de meeste mannen niet.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181126115
quote:
3s.gif Op zondag 12 augustus 2018 01:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, behalve als hij haar ook wel leuk vindt. Lijkt me niet geheel ondenkbeeldig. Zo kieskeurig zijn de meeste mannen niet.
Hij mag haar ook leuk vinden. Het is wat hij ermee doet.
pi_181127372
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:00 schreef DerekB het volgende:
Nu wordt het link, want Milaya wordt steeds bozer op Bob.
Dus baalt Bob steeds meer van Milaya en zodoende wordt gamecollega steeds leuker voor Bob.

:{
Dit. Zet je schrap, TS!
pi_181161406
quote:
3s.gif Op zondag 12 augustus 2018 12:21 schreef Krollie het volgende:

[..]

Hij mag haar ook leuk vinden. Het is wat hij ermee doet.
Klopt. Hooguit 1 op de 100 mannen gaat vreemd als een leuke vrouw hen versiert :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181167089
quote:
3s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt. Hooguit 1 op de 100 mannen gaat vreemd als een leuke vrouw hen versiert :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel denk je eigenlijk dan wel? 1/100 is wat aan de lage kant maar 80/100 kan ik me ook weer niet voorstellen eigenlijk. :P
pi_181167491
Bob heeft een leuke band met buitenbeentje. Buitenbeentje krijgt aandacht. Aandacht kan erotiserend zijn. Buitenbeentje kan daardoor 'verliefd' worden.

Gelet op de eerste posting van TS lijkt het er op dat buitenbeentje óf haar gevoelens voor hem heeft uitgesproken óf dat er toch iets seksueels heeft plaatsgevonden. Na de openbaring (of actie) heeft hij haar dan schijnbaar te kennen gegeven dat hij (verder) niets voor haar voelt. Dat wordt dan inderdaad afkicken.

Voor nu zou ik hem het voordeel van de twijfel geven en accepteren dat de 'aandacht' van buitenbeentje komt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181167995
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:57 schreef IJy het volgende:

[..]

Hoeveel denk je eigenlijk dan wel? 1/100 is wat aan de lage kant maar 80/100 kan ik me ook weer niet voorstellen eigenlijk. :P
Ik denk dat 80 wel een erg optimistische schatting is.

Natuurlijk ligt aan het karakter van de man (of vrouw!), maar als de kat echt op het spek gebonden wordt (zoals bijvoorbeeld in mijn vrouwelijke-collega-verschijnt-naakt-in-zijn-hotelkamer-voorbeeld), dan gaat minstens de helft van de mannen vreemd. Misschien zelfs wel driekwart.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181168213
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik denk dat 80 wel een erg optimistische schatting is.

Natuurlijk ligt aan het karakter van de man (of vrouw!), maar als de kat echt op het spek gebonden wordt (zoals bijvoorbeeld in mijn vrouwelijke-collega-verschijnt-naakt-in-zijn-hotelkamer-voorbeeld), dan gaat minstens de helft van de mannen vreemd. Misschien zelfs wel driekwart.
Dat zou heel goed kunnen ja. Ik zeg nu wel heel trouw dat ik dat nooit zou doen maar als er een Megan Fox lookalike ofzo opeens naast me zou staan en mijn vriendin is niet in de buurt dan weet ik het nog niet zo 1 2 3 :')
pi_181174662
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik denk dat 80 wel een erg optimistische schatting is.

Natuurlijk ligt aan het karakter van de man (of vrouw!), maar als de kat echt op het spek gebonden wordt (zoals bijvoorbeeld in mijn vrouwelijke-collega-verschijnt-naakt-in-zijn-hotelkamer-voorbeeld), dan gaat minstens de helft van de mannen vreemd. Misschien zelfs wel driekwart.
9 op de 10 mannen zou vreemdgaan in die situatie.
pi_181175084
Ik denk dat het vooral heel belangrijk is hoe die collega eruit ziet.

Had paar jaar terug ook een chick die verliefd was op mijn vriend en echt bloed irritante berichten stuurde. OMG WE WERKEN VANDAAG SAMEN JAAAAA ♥️♥️♥️ wanneer kom je weet werken wil met jou werken. Compleet labiel.

Maar die had maat 50 met een lengte van 1.55 en van haar gezicht moest ze het ook niet hebben. Vond het wel lachwekkend en ook een beetje sneu. Hij was ook de enige die aardig deed tegen haar. Als ze lekker was geweest en ze deed zo debiel, was het wel een probleem.

Hoe ziet die collega eruit?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 11:59:44 ]
pi_181176369
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:58 schreef Myrr het volgende:
Ik denk dat het vooral heel belangrijk is hoe die collega eruit ziet.

Had paar jaar terug ook een chick die verliefd was op mijn vriend en echt bloed irritante berichten stuurde. OMG WE WERKEN VANDAAG SAMEN JAAAAA ♥️♥️♥️ wanneer kom je weet werken wil met jou werken. Compleet labiel.

Maar die had maat 50 met een lengte van 1.55 en van haar gezicht moest ze het ook niet hebben. Vond het wel lachwekkend en ook een beetje sneu. Hij was ook de enige die aardig deed tegen haar. Als ze lekker was geweest en ze deed zo debiel, was het wel een probleem.

Hoe ziet die collega eruit?
Haha, en jij denkt dat hij om die reden niet is vreemd gegaan. :D
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:03:13 #213
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181176490
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:58 schreef Myrr het volgende:
Als ze lekker was geweest en ze deed zo debiel, was het wel een probleem.
Want je vent is onbetrouwbaar gebleken bij lekkere vrouwen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:04:53 #214
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_181176534
Die hebben al lang en breed liggen ramptetampen.
Je moeder is een hamster
pi_181190597
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:03 schreef Elpis het volgende:

[..]

Want je vent is onbetrouwbaar gebleken bij lekkere vrouwen?
Nee, dat nog niet, maar zou me er wel terecht ongemakkelijk bij voelen.
pi_181190622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

Haha, en jij denkt dat hij om die reden niet is vreemd gegaan. :D
:')

Hij is in tegenstelling tot bijna alle mannen minimaal een 9/10. Dat jij een walvis aan zou duwen...

Negens neuken geen tweetjes tenzij het om een weddenschap gaat. Als je je in de wereld van acht plusjes zou begeven zou je dat weten, maar dat zit je niet, dus ik snap je verwarring.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 22:12:43 ]
pi_181191073
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:40 schreef Krollie het volgende:

[..]

9 op de 10 mannen zou vreemdgaan in die situatie.
Mijn vriend sowieso niet.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:26:20 #218
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181191094
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:08 schreef Myrr het volgende:
Hij is in tegenstelling tot bijna alle mannen minimaal een 9/10.
Oww dan snap ik je ongemak. Mooie mensen heb je nooit alleen zeggen ze. :P
(Ik zit ook niet in de wereld van 8+ dus ik zou het niet uit eigen hand weten. :@ )
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181191124
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:26 schreef Elpis het volgende:

[..]

Oww dan snap ik je ongemak. Mooie mensen heb je nooit alleen zeggen ze. :P
(Ik zit ook niet in de wereld van 8+ dus ik zou het niet uit eigen hand weten. :@ )
Ja soms zijn er wel mensen met interesse voor een van ons of voor ons beide, kan gebeuren.
pi_181191318
Het kan inderdaad vriendschappelijk zijn, het kan ook flirterig zijn. Dat kunnen wij niet weten, maar jij kent je vriend. Is hij betrouwbaar? Ik neem aan dat je hem wel vertrouwd. Het zegt wel wat dat hij gewoon naast jou zit te appen met doen meid. Hij doet het niet sneaky dus er zal waarschijnlijk niets zijn.
pi_181191322
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:08 schreef Myrr het volgende:

[..]

:')

Hij is in tegenstelling tot bijna alle mannen minimaal een 9/10. Dat jij een walvis aan zou duwen...

Negens neuken geen tweetjes tenzij het om een weddenschap gaat. Als je je in de wereld van acht plusjes zou begeven zou je dat weten, maar dat zit je niet, dus ik snap je verwarring.
:D Heel mooi om te zien dat je blijft ontkennen. Er zijn diverse voorbeelden waarbij mannen liefst iemand pakken omdat ze het gewoon geil vinden. Dat jij denkt als een kleuter in cijfertjes zegt genoeg. Genoeg mannen die beneden 'hun stand' neuken.
pi_181191377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:33 schreef Deckard het volgende:

[..]

:D Heel mooi om te zien dat je blijft ontkennen. Er zijn diverse voorbeelden waarbij mannen liefst iemand pakken omdat ze het gewoon geil vinden. Dat jij denkt als een kleuter in cijfertjes zegt genoeg. Genoeg mannen die beneden 'hun stand' neuken.
Benden zijn stand is een 6,5.

Weet niet wat je verder probeert te doen hoor, maar ik ben geen onzeker jaloers krengetje ofzo. :') Hij zal vast heus een keer iets gedaan hebben waar ik niet van weet, maar rationeel gezien boeit dat me niet erg veel.
pi_181191378
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:08 schreef Myrr het volgende:

[..]

:')

Hij is in tegenstelling tot bijna alle mannen minimaal een 9/10. Dat jij een walvis aan zou duwen...

Negens neuken geen tweetjes tenzij het om een weddenschap gaat. Als je je in de wereld van acht plusjes zou begeven zou je dat weten, maar dat zit je niet, dus ik snap je verwarring.
Hij is zo'n 9/10 dat een onaantrekkelijke vrouw met overgewicht nog denkt hem te kunnen krijgen :P.
pi_181191389
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:36 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Hij is zo'n 9/10 dat een onaantrekkelijke vrouw met overgewicht nog denkt hem te kunnen krijgen :P.
Heb niet gezegd dat ze slim is.
pi_181191939
Jaja.

Mja :)
pi_181192545
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:25 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Mijn vriend sowieso niet.
En waarom niet? :)
pi_181192848
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:28 schreef Krollie het volgende:

[..]

En waarom niet? :)
Heeft fatsoen en zo gek op mij. Is niet zo'n sneuneus die zijn piemel overal insteekt als het hem wordt aangeboden. :P
pi_181193611
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:25 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Mijn vriend sowieso niet.
Uhuh. Blijf dat vooral zeggen tegen jezelf _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181196751
quote:
3s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 00:27 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Uhuh. Blijf dat vooral zeggen tegen jezelf _O-
Ze bedoelt natuurlijk te zeggen dat ze haar vriend vertrouwt.
pi_181196862
quote:
3s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 00:27 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Uhuh. Blijf dat vooral zeggen tegen jezelf _O-
Ik weet het 100% zeker.
pi_181202586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:02 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ze bedoelt natuurlijk te zeggen dat ze haar vriend vertrouwt.
Iemand vertrouwen is fijn. Het geeft je rust.
Het is echter een zekerheid die alleen in jouw brein bestaat. Iets dat jij vooral voor jezelf gecreeerd hebt en beslist hoeft overeen te komen met de werkelijke betrouwbaarheid van degene die jij vertrouwt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181202596
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:46 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Heeft fatsoen en zo gek op mij. Is niet zo'n sneuneus die zijn piemel overal insteekt als het hem wordt aangeboden. :P
Blijf vooral dat geloof vasthouden. Niet boos zijn hoor als hij niet is zoals je verwachtte en in zo'n situatie wel met de betreffende dame naar bed gaat.
pi_181202647
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik weet het 100% zeker.
Er zijn heel vrouwen meisjes die net zo zeker van hun zaak waren en wiens vriend uiteindelijk toch bleek vreemd te kunnen gaan.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181202664
quote:
3s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Iemand vertrouwen is fijn. Het geeft je rust.
Het is echter een zekerheid die alleen in jouw brein bestaat. Iets dat jij vooral voor jezelf gecreeerd hebt en beslist hoeft overeen te komen met de werkelijke betrouwbaarheid van degene die jij vertrouwt.
Zo cynisch.
Vertrouwen in je partner is wanneer je hem/haar goed kent en hij/zij jou nooit een reden heeft gegeven om niet te vertrouwen. Met die vertrouwen begin je een relatie. Pas als die ie geschonden heb je reden om te wantrouwen.
Anders is het gewoon onnatuurlijke jaloezie en dat is een karaktertrek.
pi_181202703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:40 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Zo cynisch.
Vertrouwen in je partner is wanneer je hem/haar goed kent en hij/zij jou nooit een reden heeft gegeven om niet te vertrouwen. Met die vertrouwen begin je een relatie. Pas als die ie geschonden heb je reden om te wantrouwen.
Anders is het gewoon onnatuurlijke jaloezie en dat is een karaktertrek.
De praktijk wijst uit dat de meerderheid van de mensen wel eens een scheve schaats rijdt. Dat beseffen is geen cynisme, maar realisme.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181202755
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De praktijk wijst uit dat de meerderheid van de mensen wel eens een scheve schaats rijdt. Dat beseffen is geen cynisme, maar realisme.
En dus begin je met de gedachte dat je partner onmogelijk tot die minderheid kan behoren? Zonder dat er redenen zijn? Gewoon omdat de meesten het doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2018 13:45:43 ]
pi_181203230
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:44 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

En dus begin je met de gedachte dat je partner onmogelijk tot die minderheid kan behoren? Zonder dat er redenen zijn? Gewoon omdat de meesten het doen?
Tja, jij gaat er vanuit dat jouw vriend onmogelijk tot de meerderheid kan behoren.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181203566
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tja, jij gaat er vanuit dat jouw vriend onmogelijk tot de meerderheid kan behoren.
Ligt er ook aan hoe je er zelf in staat natuurlijk. Als je loyaal bent trek je ook sneller een partner aan die ook loyaal is.
pi_181205614
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tja, jij gaat er vanuit dat jouw vriend onmogelijk tot de meerderheid kan behoren.
Ik begin niet met die gedachte in elk geval.
pi_181206663
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De praktijk wijst uit dat de meerderheid van de mensen wel eens een scheve schaats rijdt. Dat beseffen is geen cynisme, maar realisme.
Als je in een relatie vreemdgaat ben je gewoon een loser en een klootzak. Dat moet je (als ander in die relatie) jezelf niet gaan verwijten omdat je niet jaloers genoeg bent geweest.

Een relatie met een onbetrouwbare klootzak wil je sowieso niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 20:23:33 #241
405567 milaya
milaya moya
pi_181212191
Heb het er nog eens met hem over gehad, maar hij zegt dat er echt niets speelt tussen hen. Ik moet hem maar geloven, als het foute boel is kom ik daar vanzelf wel weer achter en dan is 't tot ziens.
pi_181218591
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:23 schreef milaya het volgende:
Heb het er nog eens met hem over gehad, maar hij zegt dat er echt niets speelt tussen hen. Ik moet hem maar geloven, als het foute boel is kom ik daar vanzelf wel weer achter en dan is 't tot ziens.
Dat is ongeveer het maximum wat je kunt doen. Wees alleen niet naïef zoals veel fokkertjes dat zulke toespelingen in een chat niks zeggen. En dat zelfs als die gamechick jouw vriend wel ziet staan, jouw vriend niet buiten de deur zal eten. Als de kat op het spek gebonden wordt, gaat een groot deel van de mannen vreemd.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181218668
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:28 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als je in een relatie vreemdgaat ben je gewoon een loser en een klootzak. Dat moet je (als ander in die relatie) jezelf niet gaan verwijten omdat je niet jaloers genoeg bent geweest.

Een relatie met een onbetrouwbare klootzak wil je sowieso niet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:40 schreef Krollie het volgende:

[..]

9 op de 10 mannen zou vreemdgaan in die situatie.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181224135
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is ongeveer het maximum wat je kunt doen. Wees alleen niet naïef zoals veel fokkertjes dat zulke toespelingen in een chat niks zeggen. En dat zelfs als die gamechick jouw vriend wel ziet staan, jouw vriend niet buiten de deur zal eten. Als de kat op het spek gebonden wordt, gaat een groot deel van de mannen vreemd.
ik geloof niet dat zo'n berichtje meteen weggeeft dat er een affaire oid aan de hand is hoor. T is sowieso een vreemd mens, die vrouw.
pi_181224161
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:24 schreef milaya het volgende:

[..]

T is sowieso een vreemd mens, die vrouw.
Bitchfight >:)
pi_181224166
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:24 schreef milaya het volgende:

[..]

ik geloof niet dat zo'n berichtje meteen weggeeft dat er een affaire oid aan de hand is hoor. T is sowieso een vreemd mens, die vrouw.
En jij door je op niets gebaseerde argwaan ook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181224178
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bitchfight >:)
Lees wel vaker mee en ze zit vaak super depressief te doen in die chat, en om aandacht te janken en dan vraagt mijn vriend wat was er dan? Zegt ze oh niks doei
pi_181224187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:26 schreef probeer het volgende:

[..]

En jij door je op niets gebaseerde argwaan ook.
Blijkbaar zijn er hier toch een hoop mensen die het ook raar vinden. Dan is het toch niet op niets gebaseerd ?
pi_181224249
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:27 schreef milaya het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er hier toch een hoop mensen die het ook raar vinden. Dan is het toch niet op niets gebaseerd ?
Je argwaan is gebaseerd op een berichtje waarvan je vriend zegt dat er niets aan de hand is. Dat anderen niet zo veel waarde hechten aan de woorden van je vriend, tsja, dat zijn nu eenmaal vreemden.

Jij daarentegen ... Jij zou hem moeten kennen en dus zijn woorden enigszins op waarde kunnen schatten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181224349
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Je argwaan is gebaseerd op een berichtje waarvan je vriend zegt dat er niets aan de hand is. Dat anderen niet zo veel waarde hechten aan de woorden van je vriend, tsja, dat zijn nu eenmaal vreemden.

Jij daarentegen ... Jij zou hem moeten kennen en dus zijn woorden enigszins op waarde kunnen schatten.
Mja wat zeggen woorden. Mocht er wel wat aan de hand zijn hoe groot is de kans dat iemand dat toegeeft zonder duidelijk bewijs. 5 procent gok ik. Als hij vreemdgaat liegt hij er natuurlijk over, dat is een beetje het idee van vreemdgaan
pi_181224634
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:37 schreef milaya het volgende:

[..]

Mja wat zeggen woorden. Mocht er wel wat aan de hand zijn hoe groot is de kans dat iemand dat toegeeft zonder duidelijk bewijs. 5 procent gok ik. Als hij vreemdgaat liegt hij er natuurlijk over, dat is een beetje het idee van vreemdgaan
Kijk dit snap ik dus niet he ... Als je hier over twijfelt, waarom ben je dan überhaupt nog samen met die persoon?

En ja, ik snap je punt wel .. je kan inderdaad waarschijnlijk niet met zekerheid zeggen dat iemand je niet/nooit bedriegt. Dat kan ik bij mijn vriendin ook niet. Ik kan immers niet 24/7 in haar hoofd kijken. Maar op een gegeven moment zou ervaring en de kennis over die persoon, er toch wel toe mogen leiden dat je 'mijn partner gaat niet vreemd' als een persoonlijke waarheid gaat zien. Iets wat, terwijl het heel misschien helemaal niet zo hoeft te zijn, in jouw ogen toch de realiteit is. Dat je 'er van uit kan gaan'. Anders worden situaties gewoon compleet onwerkbaar door continue twijfel.

En zo'n aan persoonlijke waarheid grenzende zekerheid, zou ik zelf toch wel een duidelijke vereiste vinden in een romantische relatie.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 10:56:33 #252
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181224794
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:37 schreef milaya het volgende:

[..]

Mja wat zeggen woorden. Mocht er wel wat aan de hand zijn hoe groot is de kans dat iemand dat toegeeft zonder duidelijk bewijs. 5 procent gok ik. Als hij vreemdgaat liegt hij er natuurlijk over, dat is een beetje het idee van vreemdgaan
Dus eigenlijk vertrouw je hem gewoon niet, en je hebt ook geen rust tot je hoort wat je wil horen, namelijk dat er wat aan de hand is, niet omdat dat per se de waarheid is, maar omdat dat je rust geeft.

Ik weet niet of je vent vreemd gaat of niet, maar dat maakt natuurlijk niet uit, want jij bent van het padje af. Zelfs als hij niet vreemd gaat en jij denkt anders, dan is wat jij denkt belangrijker dan de waarheid.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:04:57 #253
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181224957
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Elpis op 16-08-2018 11:07:27 (waste of time and space) ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181225071
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:04 schreef Elpis het volgende:

.
Ik heb het al gelezen. Zoveel mauw ik hier niet, af en toe kijk ik en dan zie ik dat het topic nog actief is dus dan is het niet gek dat ik hier ook iets plaats toch
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:12:23 #255
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181225147
Je zegt niet te geloven dat er wat aan de hand is maar toch open je een topic er over. 8)7

Dat bedoelde ik met wat zit je dan te mauwen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181225162
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:12 schreef Elpis het volgende:
Je zegt niet te geloven dat er wat aan de hand is maar toch open je een topic er over. 8)7

Dat bedoelde ik met wat zit je dan te mauwen?
Ik zeg niet fysiek. Maar je hebt ook natuurlijk nog de 'emotionele affaire'
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:15:51 #257
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181225218
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:24 schreef milaya het volgende:

[..]

ik geloof niet dat zo'n berichtje meteen weggeeft dat er een affaire oid aan de hand is hoor. T is sowieso een vreemd mens, die vrouw.
Nope het onderscheid tussen fysiek en emotioneel wordt hier niet gemaakt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181225222
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:23 schreef milaya het volgende:
Heb het er nog eens met hem over gehad, maar hij zegt dat er echt niets speelt tussen hen. Ik moet hem maar geloven, als het foute boel is kom ik daar vanzelf wel weer achter en dan is 't tot ziens.
Dit geeft aan dat jij hem niet (helemaal) gelooft.

Klopt dat?
pi_181225265
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:15 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nope het onderscheid tussen fysiek en emotioneel wordt hier niet gemaakt.
ik zeg dít berichtje geeft niet meteen weg dat er iets speelt. En sommige mensen reageren hier met "die hebben al lang geneukt" daarom zeg ik, dat hoeft niet zo te zijn. Kan wel, maar weet ik niet. Emotionele affaire kan ook, maar is ook niet zeker. Het is simpelweg vaag en er valt geen echt antwoord op te krijgen.
pi_181225276
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit geeft aan dat jij hem niet (helemaal) gelooft.

Klopt dat?
Als iemand van het andere geslacht tegen mij zou zeggen zou ik reageren in de trant van, wtf doe eens normaal. Vriend heeft andere denkwijze hierover blijkbaar.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:20:27 #261
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181225315
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:18 schreef milaya het volgende:

[..]

Als iemand van het andere geslacht tegen mij zou zeggen zou ik reageren in de trant van, wtf doe eens normaal. Vriend heeft andere denkwijze hierover blijkbaar.
Hoe lang hebben jullie al een relatie?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181225331
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:18 schreef milaya het volgende:

[..]

Als iemand van het andere geslacht tegen mij zou zeggen zou ik reageren in de trant van, wtf doe eens normaal. Vriend heeft andere denkwijze hierover blijkbaar.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Geloof jij je vriend?
pi_181225345
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:18 schreef milaya het volgende:

[..]

Als iemand van het andere geslacht tegen mij zou zeggen zou ik reageren in de trant van, wtf doe eens normaal. Vriend heeft andere denkwijze hierover blijkbaar.
Je vertrouwt hem alleen als hij precies hetzelfde zou handelen als jij?
"Pools are perfect for holding water"
pi_181225348
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:27 schreef milaya het volgende:

[..]

Lees wel vaker mee en ze zit vaak super depressief te doen in die chat, en om aandacht te janken en dan vraagt mijn vriend wat was er dan? Zegt ze oh niks doei
ja pas maar op dus, zo te lezen is ze precies zijn type :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_181225432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Je vertrouwt hem alleen als hij precies hetzelfde zou handelen als jij?
Goed punt.
pi_181225508
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

Benden zijn stand is een 6,5.

Dat boeit niet echt wat voor cijfer jij er aan geeft. Het heeft niks met het geven van cijfertjes te maken of hij iets met haar wel of niet gaat doen. Als het 'niet mag' geeft dat des te meer spanning om het wel te doen. En misschien doet ze hem denken aan vroegere vriendinnetjes of andere vrouwen uit het verleden.
Het kan ook een hatefuck of een pityfuck zijn. ;)
pi_181225759
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:28 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat boeit niet echt wat voor cijfer jij er aan geeft. Het heeft niks met het geven van cijfertjes te maken of hij iets met haar wel of niet gaat doen. Als het 'niet mag' geeft dat des te meer spanning om het wel te doen. En misschien doet ze hem denken aan vroegere vriendinnetjes of andere vrouwen uit het verleden.
Het kan ook een hatefuck of een pityfuck zijn. ;)
Wat zijn een hatefuck en pityfuck?
pi_181226085
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:24 schreef milaya het volgende:

[..]

ik geloof niet dat zo'n berichtje meteen weggeeft dat er een affaire oid aan de hand is hoor. T is sowieso een vreemd mens, die vrouw.
Nee, het is geen bewijs van een affaire, maar wèl van interesse van haar kant.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Redactie Frontpage donderdag 16 augustus 2018 @ 12:07:50 #269
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181226277
Wat ben ik blij dat mijn vriendin een normaal persoon is zeg.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181226332
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:28 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat boeit niet echt wat voor cijfer jij er aan geeft. Het heeft niks met het geven van cijfertjes te maken of hij iets met haar wel of niet gaat doen. Als het 'niet mag' geeft dat des te meer spanning om het wel te doen. En misschien doet ze hem denken aan vroegere vriendinnetjes of andere vrouwen uit het verleden.
Het kan ook een hatefuck of een pityfuck zijn. ;)
Ik vind dit soort 'mannen neuken alles'-posts altijd wel veelzeggend over de user erachter.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181226397
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind dit soort 'mannen neuken alles'-posts altijd wel veelzeggend over de user erachter.
"Zo zijn mannen gewoon, kunnen we ook niks aan doen."
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:29:54 #272
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181226670
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:57 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nee, het is geen bewijs van een affaire, maar wèl van interesse van haar kant.
Of van een ander soort humor.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181226683
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind dit soort 'mannen neuken alles'-posts altijd wel veelzeggend over de user erachter.
Dat mannen alles neuken maak jij er van.
pi_181226728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:31 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat mannen alles neuken maak jij er van.
Nou, jij stelt letterlijk dat het feit dat die meid lelijk is geen reden zou zijn om haar niet te neuken. Dat klinkt toch wel behoorlijk als 'mannen neuken alles', want als je ook vrouwen gaat geven die je niet aantrekkelijk vindt, wat blijft er dan nog over?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181226780
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, jij stelt letterlijk dat het feit dat die meid lelijk is geen reden zou zijn om haar niet te neuken. Dat klinkt toch wel behoorlijk als 'mannen neuken alles', want als je ook vrouwen gaat geven die je niet aantrekkelijk vindt, wat blijft er dan nog over?
Ook als je 'lelijke vrouwen' er uit filtert, dan zijn dat ook een shitload aan vrouwen met dezelfde debiele redenatie dat mannen ongelovelijke apen zijn. Dus die logica van jou gaat niet op.
pi_181226792
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Wat zijn een hatefuck en pityfuck?
Ken je Google?
1 + 1 = blauw
pi_181226814
Als het echt wat zou betekenen liet hij je niet zo snel meelezen denk ik.
pi_181226867
Benieuwd hoe dit afloopt. Geef je ons een update over, laten we zeggen een jaar, TS?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_181226939
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:36 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ook als je 'lelijke vrouwen' er uit filtert, dan zijn dat ook een shitload aan vrouwen met dezelfde debiele redenatie dat mannen ongelovelijke apen zijn. Dus die logica van jou gaat niet op.
Wat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181226985
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind dit soort 'mannen neuken alles'-posts altijd wel veelzeggend over de user erachter.
Precies dit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181227251
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:36 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ken je Google?
Jawel, maar ik ga die termen niet opzoeken. Hij kan beter uitleggen wat hij ermee bedoeld.
pi_181227554
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Jawel, maar ik ga die termen niet opzoeken. Hij kan beter uitleggen wat hij ermee bedoeld.
De bedoeling zit in de betekenis van deze woorden.
1 + 1 = blauw
pi_181230946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:41 schreef Hojdhopper het volgende:
Benieuwd hoe dit afloopt. Geef je ons een update over, laten we zeggen een jaar, TS?
Een jaar? Dan moet ik wel afkicken van dit topic zeg.
pi_181247968
quote:
9s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Een jaar? Dan moet ik wel afkicken van dit topic zeg.
Ik kan me een topic herinneren over een kerel die een collega had die hem wel zag zitten. Hij gaf drie of vier jaar lang een update. Laatst nog gelezen maar kan het niet meer terugvinden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_181248258
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:50 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik kan me een topic herinneren over een kerel die een collega had die hem wel zag zitten. Hij gaf drie of vier jaar lang een update. Laatst nog gelezen maar kan het niet meer terugvinden.
Kastanova?
pi_181248576
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:06 schreef Krollie het volgende:

[..]

Kastanova?
Zou kunnen ja, ging er over dat die collega getrouwd was en kinderen had. TS wilde eigenlijk niet maar toch ook weer wel. Drie jaar later is zij gescheiden (zonder tussenkomst van TS).

Anyway, zo boeiend was het niet haha. Maar vond de updates wel dedicated.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:49:33 #287
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181344956
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind dit soort 'mannen neuken alles'-posts altijd wel veelzeggend over de user erachter.
Meh, ik begrijp je punt, maar dat de inschatting van een vrouw, over wie haar vriend allemaal zou doen, inaccuraat is zou ik ook geen zeldzaamheid noemen. Zeker niet wanneer het een vrouw is die redeneert zoals Myrr.
pi_181348468
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Je argwaan is gebaseerd op een berichtje waarvan je vriend zegt dat er niets aan de hand is. Dat anderen niet zo veel waarde hechten aan de woorden van je vriend, tsja, dat zijn nu eenmaal vreemden.

Jij daarentegen ... Jij zou hem moeten kennen en dus zijn woorden enigszins op waarde kunnen schatten.
Dude, doe alsjeblieft niet zo naïef. Als de vriend van TS die collega diep in zijn hart best wel een keer aan zou willen duwen, dan gaat ie dat echt niet tegen TS vertellen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Kijk dit snap ik dus niet he ... Als je hier over twijfelt, waarom ben je dan überhaupt nog samen met die persoon?

En ja, ik snap je punt wel .. je kan inderdaad waarschijnlijk niet met zekerheid zeggen dat iemand je niet/nooit bedriegt. Dat kan ik bij mijn vriendin ook niet. Ik kan immers niet 24/7 in haar hoofd kijken. Maar op een gegeven moment zou ervaring en de kennis over die persoon, er toch wel toe mogen leiden dat je 'mijn partner gaat niet vreemd' als een persoonlijke waarheid gaat zien. Iets wat, terwijl het heel misschien helemaal niet zo hoeft te zijn, in jouw ogen toch de realiteit is. Dat je 'er van uit kan gaan'. Anders worden situaties gewoon compleet onwerkbaar door continue twijfel.

En zo'n aan persoonlijke waarheid grenzende zekerheid, zou ik zelf toch wel een duidelijke vereiste vinden in een romantische relatie.
Kop in het zand steken bedoel je!? Maar goed, het getuigt toch van enige realiteitszin dat je dat toegeeft.
Het probleem is dat de meeste mensen vreemd zullen gaan als er zich een uitgelezen kans voordoet. Dat in de praktijk de helft (oid) van de mensen niet vreemdgaat, ligt meer aan het feit dat ze niet aantrekkelijk genoeg zijn om makkelijk vreemd te kunnen gaan dan dat ze zo'n goed moreel compas hebben.

[ Bericht 24% gewijzigd door Puntenjager op 21-08-2018 15:16:55 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181348568
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dude, doe alsjeblieft niet zo naïef. Als de vriend van TS die collega diep in zijn hart best wel een keer aan zou willen duwen, dan gaat ie dat echt niet tegen TS vertellen.
Waarschijnlijk niet nee.

Daarom gewoon inderdaad altijd aannemen dat je partner liegt, en continue in argwaan leven. Duidelijk beter voor je gemoedsrust dan gewoon wat vertrouwen tonen.

En zelfs als hij 'haar aan zou willen duwen' .. verandert TS' argwaan daar ook maar iets aan?
"Pools are perfect for holding water"
pi_181348673
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Kop in het zand steken bedoel je!? Maar goed, het getuigt toch van enige realiteitszin dat je dat toegeeft.
Het probleem is dat de meeste mensen vreemd zullen gaan als er zich een uitgelezen kans voordoet. Dat in de praktijk de helft (oid) van de mensen niet vreemdgaat, ligt meer aan het feit dat ze niet aantrekkelijk genoeg zijn om makkelijk vreemd te kunnen gaan dan dat ze zo'n goed moreel compas hebben.
Ik vind zo'n argwanende en pessimistische kijk op mijn relaties maar vermoeiend. Geen zin in.

Daarbij ... als vreemdgaan volgens jou toch gebeurt 'wanneer de gelegenheid zich voordoet' en verder vrij weinig te maken heeft met de relatie waarin die persoon zit, dan gaat TS daar ook vrij weinig aan veranderen of voorkomen.

Je zegt nu eigenlijk 'hij gaat haar sowieso neuken'. Tsja .. dan is dit topic ook wel klaar toch?
"Pools are perfect for holding water"
pi_181348997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik vind zo'n argwanende en pessimistische kijk op mijn relaties maar vermoeiend. Geen zin in.
Het is geen prettig idee inderdaad, maar wel een realistische kijk op de zaak.

quote:
Daarbij ... als vreemdgaan volgens jou toch gebeurt 'wanneer de gelegenheid zich voordoet' en verder vrij weinig te maken heeft met de relatie waarin die persoon zit, dan gaat TS daar ook vrij weinig aan veranderen of voorkomen.
Klopt. Het enige wat je kunt doen is proberen te voorkomen dat je partner in de verleiding komt. In dit geval bijvoorbeeld door bezwaar te maken dat vriendlief iets gaat drinken bij die gamechick thuis (als ze hem doorvoor zou uitnodigen). Maar dan nog zijn je middelen als partner beperkt.

quote:
Je zegt nu eigenlijk 'hij gaat haar sowieso neuken'. Tsja .. dan is dit topic ook wel klaar toch?
Klopt. Veel meer dan hopen dat haar vriend die gamechick niet doable vindt kan TS niet. Dat had ik al eerder geconcludeerd.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181349271
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:35 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het is geen prettig idee inderdaad, maar wel een realistische kijk op de zaak.
Voor jou misschien. In mijn relaties is mijn partner nog nooit vreemdgegaan.

quote:
Klopt. Het enige wat je kunt doen is proberen te voorkomen dat je partner in de verleiding komt. In dit geval bijvoorbeeld door bezwaar te maken dat vriendlief iets gaat drinken bij die gamechick thuis (als ze hem doorvoor zou uitnodigen). Maar dan nog zijn je middelen als partner beperkt.

[..]

Klopt. Veel meer dan hopen dat haar vriend die gamechick niet doable vindt kan TS niet. Dat had ik al eerder geconcludeerd.
Tsja, en sommige mensen kiezen er dan voor om constant argwanend jegens hun partner te zijn. Ik niet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181349482
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:35 schreef Puntenjager het volgende:
Klopt. Het enige wat je kunt doen is proberen te voorkomen dat je partner in de verleiding komt. In dit geval bijvoorbeeld door bezwaar te maken dat vriendlief iets gaat drinken bij die gamechick thuis (als ze hem doorvoor zou uitnodigen). Maar dan nog zijn je middelen als partner beperkt.
Lekkere basis voor een relatie. "Ga maar niet uit of met gasten om want dan is de kans dat je vreemdgaat heel groot."
pi_181349636
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lekkere basis voor een relatie. "Ga maar niet uit of met gasten om want dan is de kans dat je vreemdgaat heel groot."
Wees blij dat vrouwen hooguit 10% van de mannen doable vinden en een nog veel kleiner percentage echt woest aantrekkelijk :) Als vrouwen net zoals mannen waren dan zouden ze net zo vaak vreemdgaan als homo's.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181349671
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:01 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wees blij dat vrouwen hooguit 10% van de mannen doable vinden en een nog veel kleiner percentage echt woest aantrekkelijk :) Als vrouwen net zoals mannen waren dan zouden ze net zo vaak vreemdgaan als homo's.
Dan nog, dat is 1 op de 10. Ik ga maar een tuigje aanschaffen voor m'n partner denk ik. En zorgen dat ze werkloos raakt, want die verleidingen liggen overal op de loer. Kan ze lekker thuis koken enzo, lijkt me prima en lekker veilig.
pi_181349821
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan nog, dat is 1 op de 10. Ik ga maar een tuigje aanschaffen voor m'n partner denk ik. En zorgen dat ze werkloos raakt, want die verleidingen liggen overal op de loer. Kan ze lekker thuis koken enzo, lijkt me prima en lekker veilig.
Het ligt ook aan je vriendin hè. Als zij niet zo aantrekkelijk is, zit je redelijk veilig. Alsnog zou ze graag een keer goed genomen willen worden door die woestaantrekkelijke kerel, alleen die vent neukt liever met lekkere wijven.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181349881
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het ligt ook aan je vriendin hè. Als zij niet zo aantrekkelijk is, zit je redelijk veilig. Alsnog zou ze graag een keer goed genomen willen worden door die woestaantrekkelijke kerel, alleen die vent neukt liever met lekkere wijven.
Whehe. Lekker verzuurd wereldbeeld heb je wel.
pi_181349983
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Whehe. Lekker verzuurd wereldbeeld heb je wel.
Wat is er verzuurd aan het universele Darwinistische mechanisme dat dieren nageslacht willen maken met een zo aantrekkelijk mogelijke partner en dat dat, door de wederkerigheid van dat mechanisme, alleen aantrekkelijke individuen lukt :?
Lijkt me toch vrij normale kennis. Of heb je meer met creationisme ipv Darwin!?

Edit: Ja, de homo sapiens is gewoon een diersoort. Met dat besef kun je natuurlijk ook weer moeite hebben.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181350213
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wat is er verzuurd aan het universele Darwinistische mechanisme dat dieren nageslacht willen maken met een zo aantrekkelijk mogelijke partner en dat dat, door de wederkerigheid van dat mechanisme, alleen aantrekkelijke individuen lukt :?
Lijkt me toch vrij normale kennis. Of heb je meer met creationisme ipv Darwin!?
Je maakt er een soort ranglijst van en met incel-achtige theorieën kan ik verder niet zo veel. Als je zo naar vrouwen en de wereld om je heen wilt kijken moet je dat vooral doen natuurlijk maar in werkelijkheid zijn er ook genoeg trouwe partners die niet trouw zijn omdat ze niks beters kunnen krijgen.
pi_181350248
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je maakt er een soort ranglijst van en met incel-achtige theorieën kan ik verder niet zo veel. Als je zo naar vrouwen en de wereld om je heen wilt kijken moet je dat vooral doen natuurlijk maar in werkelijkheid zijn er ook genoeg trouwe partners die niet trouw zijn omdat ze niks beters kunnen krijgen.
Darwinisme is geen "incelachtige theorie". Je zou om te beginnen eens een natuurdocumentaire van de BBC (die met David Attenborough) kunnen kijken ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181350261
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Darwinisme is geen "incelachtige theorie". Je zou om te beginnen eens een natuurdocumentaire van de BBC (die met David Attenborough) kunnen kijken ^O^
Nee Darwinisme niet, de bizarre interpretatie die jij er aan geeft is zeker wel weer triest incel te noemen.

Waarom denken trieste incels zoals jij trouwens dat hun groep zo groot is, komt dat omdat al die trieste maagdjes zo hard janken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')