abonnement Unibet Coolblue
pi_181050175
Donderdagavond komen twee Nederlandse clubs in actie in de derde voorronde van de Europa League, namelijk Feyenoord en Vitesse. Feyenoord neemt het in Slowakije op tegen het AS Trenčín van Ricardo Moniz en Vitesse speelt in het Gelredome tegen het FC Basel van Ricky van Wolfswinkel.

De voorbeschouwing met presentator Simon Zijlemans start om 18.15 uur op RTL 7. AS AS Trenčín en Feyenoord trappen om 19.00 uur af.
quote:
Feyenoord zonder Van Persie en Botteghin naar Slowakije, Toornstra wel fit

Feyenoord gaat met twintig spelers naar Slowakije, waar de Rotterdammers het morgen tegen AS Trencin opnemen. Robin van Persie zit niet bij de wedstrijdselectie.

Van Jens Toornstra was nog onzeker of hij het duel zou halen, maar hij zit wel bij de selectie. Het wordt flink puzzelen voor trainer Giovanni van Bronckhorst want naast Van Persie ontbreken ook Jeremiah St. Juste, Ridgeciano Haps, Nicolai Jørgensen, Yassin Ayoub en Renato Tapia vanwege blessures en is Tonny Vilhena geschorst. Eric Botteghin blijft vanwege privéomstandigheden in Nederland.

Vermoedelijke opstelling volgens Algemeen Dagblad:
Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Amrabat, Toornstra, Clasie, Berghuis, Vente en Larsson.
De voorbeschouwing op het duel tussen Vitesse en FC Basel vangt om 19.30 uur aan op FOX Sports. De wedstrijd begint om 20.00 uur.
quote:
Leonid Slutskiy: 'Op het middenveld heb ik weinig keuzes'

ARNHEM - Er waait een andere wind door de selectie van Vitesse. De sfeer is losser en (nog) meer open. De Rus Slutskiy zorgt voor humor, maar ziet ondertussen ook progressie. 'We gaan elkaar op het veld begrijpen.'

door Richard van der Made

De eerste Russische coach in de eredivisie heeft het naar zijn zin op Papendal. Hoewel hij minder delegeert dan zijn voorgangers en er vaak kort bovenop zit, maakt Slutskiy ook veel grapjes met zijn spelers. Ook heeft hij regelmatig oog voor de supporters langs de kant die enthousiast zijn over zijn aanpak. Voor de man die de nationale ploeg van Rusland coachte tijdens het EK van 2016, maar even later wel werd ontslagen, is Vitesse een kans om zichzelf op de Europese kaart te zetten.

Steun van aardige mensen
Druk voelt hij zeker nu de twee belangrijke duels met FC Basel zich aandienen. Vitesse is onverminderd ambitieus en heeft Slutskiy als doel meegegeven de groepsfase van de Europa League te halen. Hoe weinig realistisch dat misschien ook is. 'Natuurlijk voel ik druk', zegt de sympathieke Slutskiy. 'Maar die komt uit mijzelf. Ik heb en voel de steun van de aardige mensen van deze club. En van onze eigenaar achter de schermen. Ik wil presteren, natuurlijk.'

Prestige, geld en ontwikkeling
De duels met FC Basel gaan om resultaat. 'En om prestige, om geld en om ontwikkeling', vult Slutskiy aan. Om vervolgens in de underdog rol te kruipen. Logisch uiteraard omdat de Zwitsers veel meer geld te besteden hebben aan spelers dan Vitesse. 'Het is een grote club met een mooie traditie. Ze hebben zeven keer op rij de landstitel gepakt, alleen vorig seizoen niet. Het is een grote test voor ons, maar ik zie kansen. Zeker thuis.'

Motivatie Europa League
Die onderbouwt Slutskiy als volgt. 'We beginnen elkaar beter te begrijpen op het veld. Dat heeft tijd nodig. We zijn bovendien in een goede fysieke conditie nu. Hebben hard gewerkt de afgelopen weken. En verder kijk ik naar Basel. Ze hebben een aantal goede spelers verkocht. Er is een trainerswissel geweest. De situatie was daar niet altijd rustig in de voorbereiding. En ze zijn Champions League gewend', gaat Slutskiy verder. 'Misschien zorgt de Europa League niet voor de hoogste motivatie bij de spelers.'

'Small choices'
Maar ondanks de verbeterde communicatie volgens Slutskiy ziet hij ook pijnpunten in zijn groep. Zo spreekt de Rus over 'small choices' die hij kan maken in de middenlinie. 'Ik heb daar vier spelers voor drie posities. Bero, Serero, Foor en Bruns. Dat is niet echt veel. En wij willen dynamisch spelen. Met een aanvallende middenvelder. Dan moet je af en toe ook wisselen in je team om het dynamische in je elftal te houden.'

Vermoedelijke opstelling volgens De Gelderlander:
Eduardo; Karavaev, Werff, Clarke-Salter, Buttner; Serero, Bruns, Foor; Beerens, Matavz, Linssen
  Forum Admin / PR donderdag 9 augustus 2018 @ 15:20:59 #2
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181055309
Heb er zin in. Toch weer een aansprekende tegenstander.
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2018 @ 15:25:00 #3
35723 crew  GGMM
pi_181055405
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:53 schreef tompsv18 het volgende:
De voorbeschouwing met presentator Simon Zijlemans
Ik vind dat zo'n vervelende gast.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181055651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:53 schreef tompsv18 het volgende:
De voorbeschouwing met presentator Simon Zijlemans
:{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181058128
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:20 schreef Sked het volgende:
Heb er zin in. Toch weer een aansprekende tegenstander.
Zit het Gelredome een beetje vol vanavond? :P
Oh.
  Forum Admin / PR donderdag 9 augustus 2018 @ 17:43:39 #6
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181058169
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zit het Gelredome een beetje vol vanavond? :P
Zal wel niet. Tegen Viitorul zat er in ieder geval echt geen hond.
pi_181058198
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:43 schreef Sked het volgende:

[..]

Zal wel niet. Tegen Viitorul zat er in ieder geval echt geen hond.
FC Basel is natuurlijk wel een aansprekende tegenstander.

En Vitesse mag toch wel blij zijn met elk Europees duel wat ze mogen spelen.
Oh.
pi_181058267
Nou jongens, breng ons land niet meer tot schande por favor
pi_181058270
Hopen op winst! Uiteindelijk toch wel 1 van de 3 ploegen die de punten Europees voor NL moeten pakken.

Ohja, en Feyenoord moet vanavond ook nog.
  Forum Admin / PR donderdag 9 augustus 2018 @ 17:51:41 #10
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181058285
quote:
11s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

FC Basel is natuurlijk wel een aansprekende tegenstander.

En Vitesse mag toch wel blij zijn met elk Europees duel wat ze mogen spelen.
Mee eens. Tegen bijvoorbeeld Southampton en Lazio zat het ook gewoon aardig vol. Alleen of het plebs zich aangetrokken voelt tot Basel vraag ik me af.
  Forum Admin / PR donderdag 9 augustus 2018 @ 17:52:11 #11
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181058294
Oh trouwens

GEEN THELANDER _O_ _O_
pi_181058304
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:51 schreef Sked het volgende:

[..]

Mee eens. Tegen bijvoorbeeld Southampton en Lazio zat het ook gewoon aardig vol. Alleen of het plebs zich aangetrokken voelt tot Basel vraag ik me af.
Er zijn de laatste jaren behoorlijk wat hosannaverhalen over Basel verschenen in de Nederlandse media, dus die zijn wel bekend. Paar keer weten te overwinteren in de CL.

Weet verder niet hoe goed ze op dit moment zijn, kregen wel aardig op de klote tegen PAOK.
Oh.
pi_181058319
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:50 schreef nickhguitar het volgende:
Hopen op winst! Uiteindelijk toch wel 1 van de 3 ploegen die de punten Europees voor NL moeten pakken.

Ohja, en Feyenoord moet vanavond ook nog.
Het is nu wel leuk geweest met die UI van GGMM, doe nu maar een UI van een gitaar ofzo.
Oh.
pi_181058322
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:50 schreef nickhguitar het volgende:
Hopen op winst! Uiteindelijk toch wel 1 van de 3 ploegen die de punten Europees voor NL moeten pakken.

Ohja, en Feyenoord moet vanavond ook nog.
Kan je aub van UI veranderen?

Ik heb hier 1 voor je:

cool.gif
pi_181058409
Voor de mensen die een stream zoeken, AS Trencin komt met een (legale) stream volgens hun Instagram.

pi_181058431
quote:
9s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is nu wel leuk geweest met die UI van GGMM, doe nu maar een UI van een gitaar ofzo.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kan je aub van UI veranderen?

Ik heb hier 1 voor je:

[ afbeelding ]
No thx. Deze van mijn goede maat GGMM bevalt mij goed.
  Forum Admin / PR donderdag 9 augustus 2018 @ 18:00:42 #17
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181058441
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zijn de laatste jaren behoorlijk wat hosannaverhalen over Basel verschenen in de Nederlandse media, dus die zijn wel bekend. Paar keer weten te overwinteren in de CL.

Weet verder niet hoe goed ze op dit moment zijn, kregen wel aardig op de klote tegen PAOK.
Die zijn sinds vorig jaar niet zo best meer.
pi_181058469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:00 schreef Sked het volgende:

[..]

Die zijn sinds vorig jaar niet zo best meer.
Gokken vaak op oudere spelers natuurlijk, en dan kan het ineens heel snel over zijn zonder dat je er veel voor terug krijgt.
Oh.
pi_181058599


pi_181058624
Thijsje Sleegers in de basis!
pi_181058631
quote:
Dat middenveld van Feyenoord is zo onthutsend zwak :')
Oh.
pi_181058649
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat middenveld van Feyenoord is zo onthutsend zwak :')
Lekker veel creativiteit wel
pi_181058661
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Lekker veel creativiteit wel
U-voetbal en dan maar Berghuis aan de zijlijn aanspelen die het vanaf daar moet bedenken.

Martin van Geels aankoopbeleid _O_
Oh.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 18:14:00 #24
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181058668
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Lekker veel creativiteit wel
Maar ze hebben de Nederlandse Xavi
RED ONS HENNIEGOD
pi_181058704
Geen Aad300 -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')