abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181049096
Goedemorgen!

Van de week mijn laptop herstart, maar nu blijft ie hangen. Blauw scherm met Even geduld. Eerst kreeg ik nog wel wat inbeeld dat je alles opnieuw moet invullen, maar liep toen ook drie keer vast. Nu doet hij het helemaal niet meer.

Uiteraard heb ik al op Google gezocht naar een oplossing, maar nog niks gevonden wat echt geholpen heeft :)

Ik hoop dat hier iemand zit die mij kan helpen
pi_181049294
uiteraard,
maar de info zegt niet zo heel veel

blauw scherm met even geduld is een windows update ga ik van uit.
er zijn wat updates in omloop die ervoor zorgen dat dit scherm een half uur tot wel anderhalf uur blijft staan.

beste is dit met rust te laten, hoe meer je hem aan en uit zet des te groter de kans dat het herstelt moet worden.

als hij echt na een aantal uren niets meer doet, forceer de laptop uit door de aan knop 10 seconden ingedrukt te houden en zo mogelijk stroom los te koppelen, batterij eruit en dan weer aan te zetten.
pi_181049342
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:14 schreef kovenant het volgende:
uiteraard,
maar de info zegt niet zo heel veel

blauw scherm met even geduld is een windows update ga ik van uit.
er zijn wat updates in omloop die ervoor zorgen dat dit scherm een half uur tot wel anderhalf uur blijft staan.

beste is dit met rust te laten, hoe meer je hem aan en uit zet des te groter de kans dat het herstelt moet worden.
Heb hem geherinstalleerd fabrieksinstelling, daarna dus alles opnieuw ingevuld. Tot dat hij vastliep tot drie keer toe.. En sindsdien krijg ik niks meer inbeeld behalve blauw scherm met even geduld :)

Het is all in one laptop daar kan geen batterij uit ;)
pi_181049421
Wat is een "All in One laptop"? Of is "All in One" het merk?

- Wat is het merk en model?
- Welke Windows-versie?
- Wat heb je precies gedaan? Stapsgewijs en duidelijk, graag.
- Wat zie je op het je scherm?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 11:20:02 ]
pi_181049561
Volgens mij is een laptop per definitie "all-in-one" :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181049637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:19 schreef zarGon het volgende:
Wat is een "All in One laptop"? Of is "All in One" het merk?

- Wat is het merk en model?
- Welke Windows-versie?
- Wat heb je precies gedaan? Stapsgewijs en duidelijk, graag.
- Wat zie je op het je scherm?
Acer 10 inch
Windows 10
Ik heb fabrieksinstelling gedaan
Blauw scherm met even geduld, net kwam er wel weer inbeeld waar ik mijn gegevens moest invullen, maar bij het invullen loopt hij vast.
pi_181049660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:26 schreef Het_Bokje het volgende:
Volgens mij is een laptop per definitie "all-in-one" :')
All one laptop is een laptop die je los kan koppen van het toetsenbord :')
Dus nee niet alle laptops zijn per definitie all in one
pi_181049740
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb hem geherinstalleerd fabrieksinstelling, daarna dus alles opnieuw ingevuld. Tot dat hij vastliep tot drie keer toe.. En sindsdien krijg ik niks meer inbeeld behalve blauw scherm met even geduld :)
Heb dat ook al eens gehad bij een laptop van iemand anders. Ik wilde voor hem Windows 10 opnieuw installeren. Zo gezegd, zo gedaan maar vervolgens bleef, net als bij jou, het installatieproces 'hangen': het bleef ogenschijnlijk hangen bij 'even geduld a.u.b.'.

Ik heb hem echter ongeveer 20 uur lang aan laten staan. Et voila, na 20 uur liep het installatieproces verder.

Ik zou dus zeggen: laat hem gewoon aanstaan en pas morgenavond mij zorgen gaan maken, zeker met zo'n goedkope Acer all-in-one laptop. Die zijn uit zichzelf al ontzettend traag.
pi_181049825
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

All one laptop is een laptop die je los kan koppen van het toetsenbord :')
Dus nee niet alle laptops zijn per definitie all in one
All in one = alles in één, dus: scherm + systeemkast. Alleen een desktop kan een all-in-one zijn, denk bijv. aan de iMac van Apple. Een laptop is van nature all-in-one; alles zit er al in.

Een laptop waar je het toetsenbord van los kunt koppelen kun je een 2-in-1 (tablet/laptop) noemen. Of een 'hybrid' (mengsel van tablet en laptop). Je hebt ook nog 'convertibles', dat zijn de laptops waar je het toetsenbord van kunt omklappen (zodat je een tablet hebt).
pi_181049833
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

All one laptop is een laptop die je los kan koppen van het toetsenbord :')
Dus nee niet alle laptops zijn per definitie all in one
Sorry, maar ik zal nog met Imacs in mn hoofd... :')

Gelukkig hebben Zargon om t autistisch duidelijk te maken. :') :')

Maar loopt ie vast TIJDENS dat je gegevens invoert? (of vlak erna, als ie met je gegevens de settings goed zet?)

PC/laptop doet raar: Memtest draaien.(usb stick maken)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181049879
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Acer 10 inch
Windows 10
Ik heb fabrieksinstelling gedaan
Blauw scherm met even geduld, net kwam er wel weer inbeeld waar ik mijn gegevens moest invullen, maar bij het invullen loopt hij vast.
Heb je iemand in de buurt die hier meer verstand van heeft?

Ik zou zelf namelijk de tool van Microsoft aanraden (zie ook pagina op Acer-website). Maar dan moet je wel weten wat je doet, anders blijf je bezig.
pi_181049892
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

All in one = alles in één, dus: scherm + systeemkast. Alleen een desktop kan een all-in-one zijn, denk bijv. aan de iMac van Apple. Een laptop is van nature all-in-one; alles zit er al in.

Een laptop waar je het toetsenbord van los kunt koppelen kun je een 2-in-1 (tablet/laptop) noemen. Of een 'hybrid' (mengsel van tablet en laptop). Je hebt ook nog 'convertibles', dat zijn de laptops waar je het toetsenbord van kunt omklappen (zodat je een tablet hebt).
Die van mij kan je los koppen, maar ook omklappen :)
pi_181049920
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:41 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Die van mij kan je los koppen, maar ook omklappen :)
Dat is leuk, maar je laptop is nog steeds geen "all-in-one".
pi_181050046
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is leuk, maar je laptop is nog steeds geen "all-in-one".
Nou, onder welke noemer wordt een afkoppelbare hybrid geschaard? Nou? Nou? :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181050047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb je iemand in de buurt die hier meer verstand van heeft?

Ik zou zelf namelijk de tool van Microsoft aanraden (zie ook pagina op Acer-website). Maar dan moet je wel weten wat je doet, anders blijf je bezig.
Daar heb ik niks aan, omdat ik niet dus vast blijft hangen in een blauwscherm :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lovely op 09-08-2018 11:55:33 ]
pi_181050262
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:47 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Daar heb ik niks aan, omdat ik niet kan op i-net kan :)
Zonder het modelnummer kan men niet specifiek zoeken (op de website van Acer naar een oplossing).

Je kunt eventueel wachten met *iets* doen wanneer het laptop is opgestart, misschien dat je dan wel je gegevens kunt invoeren.

Ik zou zelf in dit geval Windows weer opnieuw installeren, en dat kan met die tool.
pi_181050268
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:47 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Daar heb ik niks aan, omdat ik niet dus vast blijft hangen in een blauwscherm :)
Zoek iemand die er verstand van heeft.
pi_181050269
Een blauw scherm met Even Geduld is Microsoft update. En ja, dat kan heel lang duren. Tientallen uren inderdaad. Vooral na een herinstallatie.
Hoe lang heb je je laptop op dat blauwe scherm laten staan voordat je 'm uitzette?
Mijn tip: opstarten en dan laten staan tot ie klaar is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181050297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Een blauw scherm met Even Geduld is Microsoft update. En ja, dat kan heel lang duren. Tientallen uren inderdaad. Vooral na een herinstallatie.
Hoe lang heb je je laptop op dat blauwe scherm laten staan voordat je 'm uitzette?
Mijn tip: opstarten en dan laten staan tot ie klaar is.
Geen idee wat dit precies is: blauw scherm met even geduld (en dan een scherm?) waar je je gegevens moet invullen...

quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:

Blauw scherm met even geduld, net kwam er wel weer inbeeld waar ik mijn gegevens moest invullen, maar bij het invullen loopt hij vast.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 11:59:49 ]
pi_181050412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geen idee wat dit precies is: blauw scherm met even geduld (en dan een scherm?) waar je je gegevens moet invullen...

[..]

Ik vermoed de inloggegevens, waarna Windows weer vrolijk doorgaat met updaten. Een heel stel updates hebben een reboot nodig.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181050438
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik vermoed de inloggegevens, waarna Windows weer vrolijk doorgaat met updaten. Een heel stel updates hebben een reboot nodig.
Dus wat meer duidelijkheid van Mrsloveable zou wel fijn zijn. Eventueel foto's van het scherm.
pi_181050447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zonder het modelnummer kan men niet specifiek zoeken (op de website van Acer naar een oplossing).

Je kunt eventueel wachten met *iets* doen wanneer het laptop is opgestart, misschien dat je dan wel je gegevens kunt invoeren.

Ik zou zelf in dit geval Windows weer opnieuw installeren, en dat kan met die tool.
Klopt maar bij gegevens invullen loopt hij dus vast, en moet ik hem weer opnieuw aan doen, Nu hangt ie vast bij Even Geduld :)

Denk idd dat ik hem maar naar iemand toe breng
pi_181050469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Een blauw scherm met Even Geduld is Microsoft update. En ja, dat kan heel lang duren. Tientallen uren inderdaad. Vooral na een herinstallatie.
Hoe lang heb je je laptop op dat blauwe scherm laten staan voordat je 'm uitzette?
Mijn tip: opstarten en dan laten staan tot ie klaar is.
Nadat ie vast liep gelijk, maar nu blijft hij hangen in blauwe scherm met even geduld doet dus niks loopt vast.. Laat hem wel even zo aan staan :)
pi_181050481
Het echte probleem hier is natuurlijk dat het een Acer is.
pi_181050495
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Klopt maar bij gegevens invullen loopt hij dus vast, en moet ik hem weer opnieuw aan doen, Nu hangt ie vast bij Even Geduld :)

Denk idd dat ik hem maar naar iemand toe breng
En als je m nu ff een dag/nachtje (aan) laat staan? (ivm Windows10 update traagheid ellende)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181050497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:

Ik hoop dat hier iemand zit die mij kan helpen
Wat is het model en typenummer van deze Acer?
Dat zou achterop (waarschijnlijk op een sticker) moeten staan.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_181050523
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:07 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

En als je m nu ff een dag/nachtje (aan) laat staan? (ivm Windows10 update traagheid ellende)
Laat hem nu ook aanstaan, maar denk niet dat ie verder gaat. Want hij loopt vast :)
pi_181050552
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Laat hem nu ook aanstaan, maar denk niet dat ie verder gaat. Want hij loopt vast :)
Aha,loopt de "kringeltje/puntjes"-animatie ook vast?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181050594
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:10 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Aha,loopt de "kringeltje/puntjes"-animatie ook vast?
Yes, daarna doe ik hem dus opnieuw aan, daarna loopt hij wel weer verder of ik krijg dus inbeeld waar ik mijn gegevens moet invullen account naam etc etc :)
pi_181050618
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:10 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Aha,loopt de "kringeltje/puntjes"-animatie ook vast?
Ook dan heb je groot kans dat ie toch stiekem wel gewoon doorloopt op de achtergrond.
Beetje hetzelfde idee als heel vroeger bij het kopiëren van een heel groot bestand dat Windows een uur lang aangaf dat het nog 30 minuten duurde.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181050686
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ook dan heb je groot kans dat ie toch stiekem wel gewoon doorloopt op de achtergrond.
Beetje hetzelfde idee als heel vroeger bij het kopiëren van een heel groot bestand dat Windows een uur lang aangaf dat het nog 30 minuten duurde.
Ja,dat is waar.

Ik heb me kapot geërgerd toen ik erachter kwam dat er geen hdd/ssd led op mn nieuwe laptop zat :(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181051293
quote:
Ah 2 gb ram, ik heb een Asus Transformer met ook 2gb ram.
Daarbij heb ik ook een Windows (fall) update gehad die 24 uur duurde.

Hij loopt dus niet vast, hij is gewoon traag, lekker laten gaan dus en zorg dat hij aan het stroom ligt.
pi_181052467
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:43 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Ah 2 gb ram, ik heb een Asus Transformer met ook 2gb ram.
Daarbij heb ik ook een Windows (fall) update gehad die 24 uur duurde.

Hij loopt dus niet vast, hij is gewoon traag, lekker laten gaan dus en zorg dat hij aan het stroom ligt.
Heb geen Update gehad, zoals ook al hier heb vermeld maar Fabrieksinstelling gedaan
pi_181052846
nogmaals naar fabrieks instelling
pi_181052895
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:40 schreef kovenant het volgende:
nogmaals naar fabrieks instelling
Dat lukt dus niet, omdat hij vast loopt in het blauwe scherm/beeld
Geen idee hoe ik daar dan weer terecht kom ;)
pi_181053121
quote:
Hij is nu bezig met fabrieksinstelling

[ Bericht 8% gewijzigd door Lovely op 09-08-2018 14:02:09 ]
pi_181053505
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:26 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Heb geen Update gehad, zoals ook al hier heb vermeld maar Fabrieksinstelling gedaan
De fabrieksinstelling is een windowsversie die nu verouderd is. Sinds die tijd zijn er updates uitgekomen die jouw laptop automatisch downloadt en installeert.
Nogmaals: opstarten en dan laten staan. En er niet meer aankomen totdat ie klaar is.
Elke keer dat je m terugzet naar fabrieksinstellingen zullen die updates komen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181053700
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De fabrieksinstelling is een windowsversie die nu verouderd is. Sinds die tijd zijn er updates uitgekomen die jouw laptop automatisch downloadt en installeert.
Nogmaals: opstarten en dan laten staan. En er niet meer aankomen totdat ie klaar is.
Elke keer dat je m terugzet naar fabrieksinstellingen zullen die updates komen.
Nja hij is nu bezig met de laptop opnieuw instellen, kijken wat hij doet :)

Maar vind het raar dat hij steeds vast liep bij gegevens invullen
pi_181053871
quote:
Op donderdag 9 augustus 2018 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Nja hij is nu bezig met de laptop opnieuw instellen, kijken wat hij doet :)

Maar vind het raar dat hij steeds vastliep bij gegevens invullen
Zoals al meerdere mensen hebben aangegeven: dat jij het als vastlopen ervaart wil nog niet zeggen dat het dat ook daadwerkelijk is.

Voorspelling: gezien de -nu nog veel grotere- zwik aan updates die windows zometeen moet gaan binnenhalen gaat je laptop weer 'vastlopen'.
pi_181053970
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Nja hij is nu bezig met de laptop opnieuw instellen, kijken wat hij doet :)

Maar vind het raar dat hij steeds vast liep bij gegevens invullen
BIJ of NA het inloggen?
Dus loopt het vast terwijl je je gegevens invult (en dus niet alle gegevens kunt invullen) of loopt het (in jouw ogen) vast nadat je op OK of Inloggen (of hoe de knop ook heet) hebt gedrukt en je dat blauwe scherm met Even Geduld krijgt?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181054027
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

BIJ of NA het inloggen?
Dus loopt het vast terwijl je je gegevens invult (en dus niet alle gegevens kunt invullen) of loopt het (in jouw ogen) vast nadat je op OK of Inloggen (of hoe de knop ook heet) hebt gedrukt en je dat blauwe scherm met Even Geduld krijgt?
Tijdens het invullen, ene keer ben ik een stap verder dan de andere keer
pi_181054096
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Tijdens het invullen, ene keer ben ik een stap verder dan de andere keer
Dus er staat "Gebruikersnaam:" en dan typ je in "Mrslovea" en als je "ble" wilt intypen, dan kan dat niet, want het loopt vast?
Maak anders eens een foto van dat scherm zodra het vastloopt. Dat maakt het een stuk duidelijker voor ons.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181054133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus er staat "Gebruikersnaam:" en dan typ je in "Mrslovea" en als je "ble" wilt intypen, dan kan dat niet, want het loopt vast?
Maak anders eens een foto van dat scherm zodra het vastloopt. Dat maakt het een stuk duidelijker voor ons.
Nee gewoon bij een vraag, ene keer al bij waar ik mijn wachtwoord moet invullen van mijn router andere keer bij iets anders..

Hij is nu bezig met De PC opnieuw instellen, dus kan nu geen screenshot/foto maken
pi_181054156
We wachten wel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181054364
Bezig met Windows installeren :Y
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:43:16 #48
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181076069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Een blauw scherm met Even Geduld is Microsoft update. En ja, dat kan heel lang duren. Tientallen uren inderdaad. Vooral na een herinstallatie.
Hoe lang heb je je laptop op dat blauwe scherm laten staan voordat je 'm uitzette?
Mijn tip: opstarten en dan laten staan tot ie klaar is.
Geduld is een schone zaak. :P

Maar bij MS is even soms best wel lang. :Y
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:44:11 #49
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181076089
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Bezig met Windows installeren :Y
We zijn benieuwd.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181076500
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

We zijn benieuwd.
Loopt dus weer vast als ik gegevens moet invullen
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:07:43 #51
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181076550
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Loopt dus weer vast als ik gegevens moet invullen
Da's balen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181076599
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Da's balen.
Zeg dat wel, kom zo geen stap verder of hij loopt al vast als ik bijv mijn Microsoft gegevens invul andere keer bij pincode etc
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:30:29 #53
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181076949
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Zeg dat wel, kom zo geen stap verder of hij loopt al vast als ik bijv mijn Microsoft gegevens invul andere keer bij pincode etc
Windows 10 toch?

Die laat zich normaliter zonder problemen herinstalleren.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181080061
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Windows 10 toch?

Die laat zich normaliter zonder problemen herinstalleren.
Ja klopt, vind het ook vreemd
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')