abonnement Unibet Coolblue
pi_181053360
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig is John gearriveerd om de discussie naar een hoger niveau te tillen.
Iemand met een voorkeur ziet het niet, vandaar dat ik meen het een en ander toe te lichten.
pi_181053405
quote:
Juist regionale media gaan meestal zorgvuldiger te werk.

Een landelijk medium kan ergens een stadje in komen stormen, daar een schokkend verhaal halen dat iedereen tegen het hoofd stoot en vervolgens met de noorderzon vertrekken.

Regionale media moeten de volgende dag weer verhalen halen in datzelfde stadje. Dat wordt lastig als je de lokale gemeenschap schoffeert met onbetrouwbare journalistiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181053424
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Iemand met een voorkeur ziet het niet, vandaar dat ik meen het een en ander toe te lichten.
Je had niet door dat de reacties waar je op reageerde niet helemaal gemeend waren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181053458
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je had niet door dat de reacties waar je op reageerde niet helemaal gemeend waren?
Er staat niet grapje bij, en het topic is tegenwoordig openbaar, dus wat let mij dan om het een en ander niet toe te lichten?
Trouwens al was/is het niet openbaar, ligt te beïnvloeden mensen geeft het nog meen ik?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 14:11:52 ]
pi_181053527
Kennelijk werd bij de inkomstenvergelijking voor ambtenaren in Amsterdam geen rekening gehouden met deeltijdwerken:
https://www.volkskrant.nl(...)ls-bij-ons~bd967288/

Of nou ja, het werd omgerekend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 14:12:13 #81
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181053597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:09 schreef Monolith het volgende:
Kennelijk werd bij de inkomstenvergelijking voor ambtenaren in Amsterdam geen rekening gehouden met deeltijdwerken:
https://www.volkskrant.nl(...)ls-bij-ons~bd967288/

Of nou ja, het werd omgerekend.
Heilige koe. Wat een misser weer van de vakbond en van AenO omdat zo naar buiten te brengen.

Ik zei al: gemeentelijke overheidswerkgevers staan bekend om te concurreren met secundaire arbeidsvoorwaarden, niet met inkomen. De mogelijkheid om parttime een functie uit te oefenen is daar één van. Dat omrekenen naar een "fulltime salaris" is echt.. stervensdom.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 14:18:43 #82
54278 crew  Tijger_m
42
pi_181053818
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De samenwerking met de PVV lag vooraf al heel erg lastig en achteraf werd die weerzin alleen maar breder en erger. En dan zouden ze dat nu tóch weer doen én ook nog eens gaan samenwerken met een openlijk racistische partij?

Ik geloof daar echt helemaal niks van.
Het is wel het CDA natuurlijk, als ze er mee aan de macht komen/blijven is het prima. En Buma schuift al Jaren lekker richting PVV.
Er was een hele goede reden waarom Nederland zo blij was met Paars.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_181054017
quote:
PVV-fractievoorzitter Karen Gerbrands schreef: „Wij zullen doorstrijden, zodat haar dood niet voor niets is geweest.”
Dit vind ik altijd maar rare uitspraken. Stel dat ze gelijk krijgt, hoe gaat dat dan? Dan gaat de Haagse PVV 'doorstrijden' en een jaar of wat later kunnen ze dan zeggen: "Nou, de dood van Willie is tenminste niet voor niets geweest"?
pi_181054180
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd maar rare uitspraken. Stel dat ze gelijk krijgt, hoe gaat dat dan? Dan gaat de Haagse PVV 'doorstrijden' en een jaar of wat later kunnen ze dan zeggen: "Nou, de dood van Willie is tenminste niet voor niets geweest"?
Dit soort uitspraken zijn altijd holle frasen, natuurlijk. Net als dat mensen "diep geschokt" zijn. Dat duurt dan twee minuten en dan voelen ze zich weer prima. Die zitten echt niet de hele dag vol ongeloof naar buiten te staren.

Ze vinden het gewoon heel erg. Klaar.
pi_181054219
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit soort uitspraken zijn altijd holle frasen, natuurlijk. Net als dat mensen "diep geschokt" zijn. Dat duurt dan twee minuten en dan voelen ze zich weer prima. Die zitten echt niet de hele dag vol ongeloof naar buiten te staren.

Ze vinden het gewoon heel erg. Klaar.
Nou ja, het komt uit een persverklaring, dus daar zal wel even over nagedacht zijn.
pi_181054310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, het komt uit een persverklaring, dus daar zal wel even over nagedacht zijn.
Wat ik zei, dit zijn gewoon standaard teksten. Blijkbaar zette deze dame zich ergens voor in, de fractie belooft daar werk van te blijven maken.

Je kunt natuurlijk altijd vast een agendaherinnering voor over 5 jaar maken en dan de fractieleider vragen: "En? Is het niet voor niks geweest, de dood van Willie?". Maar dat zou vrij autistisch overkomen, denk ik.
pi_181054387
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat ik zei, dit zijn gewoon standaard teksten. Blijkbaar zette deze dame zich ergens voor in, de fractie belooft daar werk van te blijven maken.

Je kunt natuurlijk altijd vast een agendaherinnering voor over 5 jaar maken en dan de fractieleider vragen: "En? Is het niet voor niks geweest, de dood van Willie?". Maar dat zou vrij autistisch overkomen, denk ik.
Als ze niet 'de dood van', had gezegd, maar 'het werk van', of 'de inzet van', dan was dat prima te doen geweest.

"We zijn inmiddels vijf jaar verder en het werk van Willie is niet voor niets geweest."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:32:21 #88
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181055533
Het is een verwijzing naar arabist Hans Jansen:

"Strijd de goede de strijd, zelfs als we hem verliezen. - Hans Jansen"

Na zijn dood is dat PVV standaard taalgebruik geworden. Zelfs als de strijd niets oplevert is deze in de ogen van PVV'ers waardevol om te voeren. Zolang de PVV door blijft vechten is het overlijden van één van der hunne dus niet voor niets.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_181055570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd maar rare uitspraken. Stel dat ze gelijk krijgt, hoe gaat dat dan? Dan gaat de Haagse PVV 'doorstrijden' en een jaar of wat later kunnen ze dan zeggen: "Nou, de dood van Willie is tenminste niet voor niets geweest"?
Klinkt alsof ze haar leven heeft gegeven voor de heilige strijd tegen de islam.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:35:45 #90
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181055595
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze haar leven gegeven voor de heilige strijd tegen de islam.
Ja, martelaarschap. Zo wordt dat oprecht gezien binnen die kringen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_181055620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze haar leven gegeven voor de heilige strijd tegen de islam.
Maar dan andersom. Een jihadist bedenkt eerst een reden waarom en sterft dan; een PVV'er sterft eerst en de PVV gaat dan bedenken waarom.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:38:43 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181055645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:35 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, martelaarschap. Zo wordt dat oprecht gezien binnen die kringen.
De bedoeling is wel dat je wel wat vijanden meeneemt in je dood hè
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181055653
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:35 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, martelaarschap. Zo wordt dat oprecht gezien binnen die kringen.
Martelaar Willie, die haar strijd tegen de islam heeft moeten bekopen met haar leven, nadat ze tot zelfmoord werd gedreven door een groepsverkrachting, gepleegd door wilde moslims die werden aangejaagd door landverrader Arnoud van Doorn.

Het verhaal schrijft zichzelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:57:19 #94
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181056005
Ik blijf 'martelaar' een stom woord vinden door de twee betekenissen en het is lang niet altijd duidelijk welke definitie wordt bedoeld in een zin.

[/zinloze mededeling]
pi_181056058
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik blijf 'martelaar' een stom woord vinden door de twee betekenissen en het is lang niet altijd duidelijk welke definitie wordt bedoeld in een zin.

[/zinloze mededeling]
Eens.

Nog zo eentje: voorkomen.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 16:39:57 #97
66825 Reya
Fier Wallon
pi_181057046
quote:
Het is wachten op het commentaar van Ryon.
pi_181057140
quote:
9s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:39 schreef Reya het volgende:

[..]

Het is wachten op het commentaar van Ryon.
Geen idee hoe je hierop zou moeten trollen. Maar we wachten het af.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 16:48:38 #99
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181057262
Ik wil best een opmerking maken over Ewout Klei, maar verder zie ik ook niet echt inhakers.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 9 augustus 2018 @ 16:53:58 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_181057359
quote:
Nee, hij wil dat de zelfmoord "drastische consequenties" heeft, anders...

GeenStijl opdoeken lijkt mij wel een passende drastische consequentie eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')