abonnement Unibet Coolblue
pi_181060389
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

De realiteit is ook niet zo dat ze allemaal 100% betrouwbaar zijn en zich keurig netjes in rij bij de grens melden, en tevreden zijn wanneer ze geholpen worden.
Maar goed, da's het andere uiterste.
Precies en dat zegt verder niemand.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 19:26:48 #52
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181060665
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies en dat zegt verder niemand.
Nou ja, ik krijg ook niet elke dag een schouderklopje, maar als mensen zich misdragen dan mag het wat mij betreft ook hardop gezegd worden, en iedereen die zichzelf 'labelt' moet dan niet raar opkijken wanneer je dan ook als zodanig benoemd wordt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181062026
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Nou ja, ik krijg ook niet elke dag een schouderklopje, maar als mensen zich misdragen dan mag het wat mij betreft ook hardop gezegd worden, en iedereen die zichzelf 'labelt' moet dan niet raar opkijken wanneer je dan ook als zodanig benoemd wordt.
Eens. Maar om mensen aan te kijken op het gedrag van iemand die 150 km verderop woont puur omdat hun overgrootouders uit hetzelfde land komen gaat dan weer helemaal nergens over.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 19:57:38 #54
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181062185
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eens. Maar om mensen aan te kijken op het gedrag van iemand die 150 km verderop woont puur omdat hun overgrootouders uit hetzelfde land komen gaat dan weer helemaal nergens over.
Ik heb allerlei buren, de ene buitenlander groet ik vriendelijk en sommigen negeer ik.
Waarom?
Nou ja, als iemand zelf niet 'uitnodigend' jegens mij is dan houdt het voor mij op en steek ik er geen moeite in.

Dat geldt overigens voor autochtonen/blanken net zo, ik maak geen onderscheid, en ook niet bij homo's, hetero's en transgenders.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mo_Muffin op 09-08-2018 20:02:45 ]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181062840
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:06 schreef the-eye het volgende:

[..]

Die mensen komen hier binnenwandelen om jou straks te verzorgen als je oud bent
Laat dat nog maar eens op je inwerken als je ze op straat rond ziet hangen. Bedenk dan "Dit zijn de mensen die mij straks wakker maken en wassen en aankleden" :D
Lariekoek. De types, die je op straat steeds vaker in grote groepen. stijf van de drugs en drank, ziet hangen, zullen nooit te meer te motiveren zijn tot werk( Enkele uitzonderingen daargelaten). Laat staan in de zorg, waar je een sociale levenshouding voor moet hebben. Ze zijn nog te beroerd om het afval in de prullenbak( die vlak bij staat) te gooien en pleuren alles op straat. Ze veroorzaken liever overlast dan dat ze mensen willen helpen. Zo iemand wil je niet in de thuiszorg ouderen laten verzorgen.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_181063749
quote:
11s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Houdt Nederland die knul gevangen?
Ja hij zat gedwongen in een GGZ instelling terwijl hij het liefst weer terug wilde naar zijn geboorteland. De inrichtingen zitten vol met allemaal knettergekke asielzoekers. Daar verdienen ze aan om die plat te spuiten met allemaal zware kalmeringsmiddelen. Deze patienten worden niet beter van de medicatie en hebben allemaal last van de bijwerkingen. Dat is de reden dat ze bijna allemaal weer terug willen remigreren. Maar dat wordt dus hier niet toegestaan. De westerse geneeskunde is niet in staat hun te helpen. Medicijnen werken vaak averechts bij westerse patienten maar bij niet-westerse patienten werken ze helemaal rampzalig uit.

De farmaceutische multinationals worden schatrijk van al die nieuwe probleemfiguren hier. Er is in ons land een hele nieuwe asiel-industrie ontstaan:
Projectontwikkelaars, die opvangcentra mogen bouwen, maar ook dus de Geestelijke Gezondheidszorg en Justitie:

20 % van alle gestoorden in de GGZ is heeft al een asielzoekers achtergrond. Hetzelfde verschijnsel zie je in gevangenissen; ook daar heeft 20 % een asielachtergrond. Zowel Justitie als GGZ houden deze cijfers verborgen, hoorde ik van een kennis die bij het WODC werkt. Daar moesten ze bepaalde onderzoeksresultaten verzwijgen resp bijwerken op last van een voormalige minster van justitie Ivo O.

Bronnen:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ebruikelijk-a1584200

https://www.volkskrant.nl(...)-opstelten~bddff939/
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_181063937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:00 schreef matspontius het volgende:
Ah ja, we hebben weer een reden gevonden om asociaal en gewelddadig gedrag goed te praten. Het ligt allemaal aan medicatie :N

Asociaal en gewelddadig gedrag is nooit goed te praten en dat was niet de reden van mijn post. De hoofdreden van mijn post was juist één van de belangrijkste oorzaken( overmatig medicatiegebruik) van gewelddadig gedrag te benoemen en maar hopen dat de beleidsmakers daar iets aan doen, Voorkomen is beter dan genezen.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:29:06 #58
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181067187
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:41 schreef paulgo het volgende:

[..]

Asociaal en gewelddadig gedrag is nooit goed te praten en dat was niet de reden van mijn post. De hoofdreden van mijn post was juist één van de belangrijkste oorzaken( overmatig medicatiegebruik) van gewelddadig gedrag te benoemen en maar hopen dat de beleidsmakers daar iets aan doen, Voorkomen is beter dan genezen.
Ds volgens jou is een van de belangrijkste oorzaken van gewelddadig gedrag medicatie, werkelijk? Cijfers en bronnen voor deze flauwekul svp
"Hoka Hey!"
pi_181068203
Waarom hebben mensen uit Marokko, Tunesië of Algerije überhaupt kans op asiel? :|W

Er zou gewoon een shortlist van landen moeten zijn waar je vandaan moet komen om je asielaanvraag in behandeling te kunnen laten nemen. Staat je land van herkomst niet op de shortlist dan is het jammer, maar helaas.
pi_181071833
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:29 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ds volgens jou is een van de belangrijkste oorzaken van gewelddadig gedrag medicatie, werkelijk? Cijfers en bronnen voor deze flauwekul svp
Idioot dat is geen flauwekul. Al jaren zijn er bijvoorbeeld antidepressiva heel duidelijke aanwijzingen dat deze plotselinge agressie kunnen veroorzaken. Bekijk de Zembla documentaire"Recept voor moord." maar eens:

Bronnen:

https://zembla.bnnvara.nl(...)-en-agressief-gedrag

https://www.ggznieuws.nl/(...)pressiva-onderzocht/

https://www.ad.nl/binnenl(...)verslavend~a0848f6e/

Deze onderzoekster Selma Eikelenboom werd door collega's voor "charlatan" uitgemaakt, toen ze op de risico's van antidepressiva wees. Dat is in ons land heiligschennis als je aan de belangen van de farmaceutische industrie komt. Gek dat ze in de VS in de medische wereld wel openlijk de risico's mogen benoemen maar hier in ons land niet. Dat is de reden dat deze toponderzoekster tegenwoordig in Amerika( Colorado) woont.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_181071841
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:15 schreef spiritusbus het volgende:
Waarom hebben mensen uit Marokko, Tunesië of Algerije überhaupt kans op asiel?

Omdat ze dan weer allemaal gelukszoekers kunnen lokken naar ons kleine landje en die vervolgens in de vernieling( jeugdzorg, GGZ, verslavingszorg, justitie) kunnen helpen. Die hele industrie verdient namelijk goud geld aan het ongeluk van deze mensen en aan alle anderen , die doordraaien in onze verloederde samen?leving.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 05:55:50 #62
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181071895
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 04:26 schreef paulgo het volgende:

[..]

Omdat ze dan weer allemaal gelukszoekers kunnen lokken naar ons kleine landje en die vervolgens in de vernieling( jeugdzorg, GGZ, verslavingszorg, justitie) kunnen helpen. Die hele industrie verdient namelijk goud geld aan het ongeluk van deze mensen en aan alle anderen , die doordraaien in onze verloederde samen?leving.
Misschien moet jijzelf eens aan de medicatie of een GGZ raadplegen want je kraamt echt volledige onzin uit. En dat schelden doet je betoog ook geen goed 😂
"Hoka Hey!"
pi_181073937
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 05:55 schreef matspontius het volgende:

[..]

Misschien moet jijzelf eens aan de medicatie of een GGZ raadplegen want je kraamt echt volledige onzin uit. En dat schelden doet je betoog ook geen goed 😂
Houd toch op. Daar is geen plek meer vrij ;) en hebben ze lange wachtlijsten, want half nederland is gestoord en heeft zelfmoordneigingen.... Ons land is 1 groot gekkengesticht geworden.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_181074032
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

De realiteit is ook niet zo dat ze allemaal 100% betrouwbaar zijn en zich keurig netjes in rij bij de grens melden, en tevreden zijn wanneer ze geholpen worden.
Maar goed, da's het andere uiterste.
Het zijn net mensen. Althans niet voor SpecialK, voor hem zijn het per definitie dieren.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:58:39 #65
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181074099
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:50 schreef paulgo het volgende:

[..]

Houd toch op. Daar is geen plek meer vrij ;) en hebben ze lange wachtlijsten, want half nederland is gestoord en heeft zelfmoordneigingen.... Ons land is 1 groot gekkengesticht geworden.
Ok, jij gaat lekker. Ga zo door met je achterdocht 8)7
"Hoka Hey!"
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:00:10 #66
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074134
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zijn net mensen. Althans niet voor SpecialK, voor hem zijn het per definitie dieren.
Als ik de beelden zie hoe sommigen zich gedragen dan kan ik mij voorstellen dat SpecialK geen fan is, dat ben ik overigens ook niet.
Ik vind namelijk dat je je altijd dient te gedragen, en al helemaal wanneer je ergens voor asiel in aanmerking wilt komen.
Iedereen die zich in die situatie misdraagt zou wmb linea recta en zonder pardon of bonus teruggestuurd moeten worden.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181074171
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Als ik de beelden zie hoe sommigen zich gedragen dan kan ik mij voorstellen dat SpecialK geen fan is, dat ben ik ook niet overigens.
Ik vind namelijk dat je je altijd dient te gedragen, en al helemaal wanneer je ergens voor asiel in aanmerking wilt komen.
Iedereen die zich in die situatie misdraagt zou wmb linea recta en zonder pardon of bonus teruggestuurd moeten worden.
Dat was niet wat ik schreef en constateerde. Waarom lul je er zo omheen door open deuren in te trappen. Durf je niet kritisch te zijn op de posts van SpecialK ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_181074239
Ze moeten gvd normaal doen. En anders even met de lat erover. Klerejong.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:07:00 #69
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat was niet wat ik schreef en constateerde. Waarom lul je er zo omheen door open deuren in te trappen. Durf je niet kritisch te zijn op de posts van SpecialK ofzo?
Jawel hoor, maar ik vind zijn uitspraken reuze meevallen, en kan mij zoals ik al eerder zei zijn bedenkingen en ongenoegen mbt migratie goed voorstellen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181074318
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar ik vind zijn uitspraken reuze meevallen, en kan mij zoals ik al eerder zei zijn bedenkingen en ongenoegen mbt migratie goed begrijpen hoor.
Je vind het reuze meevallen. Dan is dat inderdaad waar het probleem ligt. Je beseft niet dat er compleet gegeneraliseerd en gedehumaniseerd wordt.

Dat is echt totaal iets anders dan bedenkingen hebben m.b.t. migratie. Het is een achterlijke, dubieuze en bruinranzige mening, wat mij betreft.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:11:28 #71
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je vind het reuze meevallen. Dan is dat inderdaad waar het probleem ligt. Je beseft niet dat er compleet gegeneraliseerd en gedehumaniseerd wordt.

Dat is echt totaal iets anders dan bedenkingen hebben m.b.t. migratie. Het is een achterlijke, dubieuze en bruinranzige mening, wat mij betreft.
Ook dat is niet meer dan een mening, net zoals de meeste Fokkers er een heeft.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:12:46 #72
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181074378
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je vind het reuze meevallen. Dan is dat inderdaad waar het probleem ligt. Je beseft niet dat er compleet gegeneraliseerd en gedehumaniseerd wordt.

Dat is echt totaal iets anders dan bedenkingen hebben m.b.t. migratie. Het is een achterlijke, dubieuze en bruinranzige mening, wat mij betreft.
Flikker toch een op man met dat eeuwige gezeur over racisme, discriminatie, minderheden, moslims, etc. Elk topic haal je dit weer aan en ga je hier tegen iedereen over lopen zeiken :r

Heb je nog iets inhoudelijks over het onderwerp van het topic te melden? Zo nee :W
"Hoka Hey!"
pi_181074406
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:11 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ook dat is niet meer dan een mening, net zoals de meeste Fokkers er een heeft.
Zeker, maar wel een die goed te onderbouwen valt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_181074448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:12 schreef matspontius het volgende:

[..]

Flikker toch een op man met dat eeuwige gezeur over racisme, discriminatie, minderheden, moslims, etc. Elk topic haal je dit weer aan en ga je hier tegen iedereen over lopen zeiken :r

Heb je nog iets inhoudelijks over het onderwerp van het topic te melden? Zo nee :W
Het is vrij inhoudelijk -dit is namelijk waar een aantal lieden hier het zeer graag over willen hebben. Als je het niet bevalt, zoek je maar een ander forum op ofzo. Of ergens in een hoekje zitten huilen. :')
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:16:49 #75
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, maar wel een die goed te onderbouwen valt.
Dat is discutabel, denk dat de andere Fokkers met een mening ook voor zichzelf (net als jij) een soort van onderbouwing hebben.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:17:40 #76
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074465
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:12 schreef matspontius het volgende:

[..]

Flikker toch een op man met dat eeuwige gezeur over racisme, discriminatie, minderheden, moslims, etc. Elk topic haal je dit weer aan en ga je hier tegen iedereen over lopen zeiken :r

Heb je nog iets inhoudelijks over het onderwerp van het topic te melden? Zo nee :W
Het liefst zou ie mij ook als racist bestempelen, ook al ben ik dat niet. :7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181074492
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat is discutabel, denk dat de andere Fokkers met een mening ook voor zichzelf (net als jij) een soort van onderbouwing hebben.
Niets discutabels aan. Ik heb het over feitelijke onderbouwing. Ik heb alleen al in dit topic veelvuldig valse generaliserende claims gelezen over immigranten of mannen uit specifieke landen. Aantoonbaar onjuiste informatie - verspreid met maar één doel.

Dat jij je daar niet over durft uit te spreken, moet je helemaal zelf weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_181074500
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Het liefst zou ie mij ook als racist bestempelen, ook al ben ik dat niet. :7
Als ik dat zou willen, dan had ik dat allang gedaan natuurlijk. Ik ga je echt niet sparen als je dat denkt.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:22:30 #79
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074567
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als ik dat zou willen, dan had ik dat allang gedaan natuurlijk. Ik ga je echt niet sparen als je dat denkt.
Feit is dat men langzamerhand minder positief tegen migranten/vluchtelingen aankijkt.
De vraag is hoe dat komt, ligt het aan 'ons' en zijn we keiharde racisten of komen we langzaamaan tot de conclusie dat wat 'we' binnenhalen meestal niet bepaald het neusje van de zalm is, en we ons daarmee een heleboel ellende op de hals halen?

Ik ben voor opvang in de regio en buurlanden, het kan niet de bedoeling zijn dat iedereen die zich vluchteling voelt of is dan maar deze richting uit moet 'vluchten'.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:23:51 #80
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181074595
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is vrij inhoudelijk -dit is namelijk waar een aantal lieden hier het zeer graag over willen hebben. Als je het niet bevalt, zoek je maar een ander forum op ofzo. Of ergens in een hoekje zitten huilen. :')
Dat maak ik zelf wel uit, prutser
"Hoka Hey!"
pi_181074634
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:

Feit is dat men langzamerhand minder positief tegen migranten/vluchtelingen aankijkt.
Dat is allemaal prima. Compleet irrelevant ook voor de rest. Men kan prima op een normale manier aangeven dat je niet zo positief bent over migranten. Dat is wat anders dan raaskallen over afkomst, etniciteit of complete bevolkingsgroepen.

quote:
De vraag is hoe dat komt, ligt het aan 'ons' en zijn we keiharde racisten of komen we langzaamaan tot de conclusie dat wat 'we binnenhalen' meestal niet bepaald het neusje van de zalm is, en we ons daarmee een heleboel ellende op de hals halen?
De vraag is hoe dat komt inderdaad. Waarom probeer je dan een dergelijke complexe vraag te simplificeren door maar twee mogelijke antwoorden te geven?

Waar slaat dat op? Dan heb je toch geen realiteiszin, als dat de enige twee opties zijn?

quote:
Ik ben voor opvang in de regio en buurlanden, het kan niet de bedoeling zijn dat iedereen die zich vluchteling voelt of is dan maar deze richting uit moet 'vluchten'.
Die buurlanden vangen al hele volksstammen op - en die kunnen dat niet meer aan. Realitycheck...
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:26:33 #82
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is allemaal prima. Compleet irrelevant ook voor de rest. Men kan prima op een normale manier aangeven dat je niet zo positief bent over migranten. Dat is wat anders dan raaskallen over afkomst, etniciteit of complete bevolkingsgroepen.

[..]

De vraag is hoe dat komt inderdaad. Waarom probeer je dan een dergelijke complexe vraag te simplificeren door maar twee mogelijke antwoorden te geven?

Waar slaat dat op? Dan heb je toch geen realiteiszin, als dat de enige twee opties zijn?
Omdat ik haarfijn aanvoel welke richting jij weer op wil.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181074682
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Omdat ik haarfijn aanvoel welke richting jij weer op wil.
Op basis waarvan? Dus omdat ik aangeef dat er meer opties zijn dan de twee die jij geeft - weet jij haarfijn welke richting ik op wil. Knappe vent. Pas je niet op, je lult jezelf wel een beetje vast zo.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:28:33 #84
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074695
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op basis waarvan? Dus omdat ik aangeef dat er meer opties zijn dan de twee die jij geeft - weet jij haarfijn welke richting ik op wil. Knappe vent. Pas je niet op, je lult jezelf wel een beetje vast zo.
Je legt het er zelf zo dik op hoor.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181074724
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Je legt het er zelf zo dik op hoor.
Dat een negatieve mening over immigratie totaal iets anders is dan als een bosmongool tekeer gaan tegen bevolkingsgroepen?

Dat klopt ja. Als je dat onderscheid niet kan maken, dan heb je een serieus probleem.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:30:43 #86
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181074744
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Je legt het er zelf zo dik op hoor.
Niet mee in discussie gaan. Is een naald van een plaat die vastzit - herhaalt zich continu. weet het daarnaast altijd beter en blijft maar dooremmeren over dezelfde onderwerpen ...
"Hoka Hey!"
pi_181074767
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:30 schreef matspontius het volgende:

[..]

Niet mee in discussie gaan. Is een naald van een plaat die vastzit - herhaalt zich continu. weet het daarnaast altijd beter en blijft maar dooremmeren over dezelfde onderwerpen ...
Ik ga jou ook eens even aanpakken - wat maakt dat je niet in staat bent om inhoudelijk te reageren. Het is een discussieforum hé, geen stormfront.
Allah Al Watan Al Malik
  Eindredactie Games vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:33:11 #88
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181074795
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:12 schreef matspontius het volgende:

[..]

Flikker toch een op man met dat eeuwige gezeur over racisme, discriminatie, minderheden, moslims, etc. Elk topic haal je dit weer aan en ga je hier tegen iedereen over lopen zeiken :r

Heb je nog iets inhoudelijks over het onderwerp van het topic te melden? Zo nee :W
Typerend dat je dat zegt aangezien jouw posthistorie vrijwel uitsluitend bestaat uit gezeik over minderheden, moslims, racisme etc. Flikker je dan zelf ook op? :s)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:34:23 #89
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181074815
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Typerend dat je dat zegt aangezien jouw posthistorie vrijwel uitsluitend bestaat uit gezeik over minderheden, moslims, racisme etc. Flikker je dan zelf ook op? :s)
Jij leest ook met oogkleppen op zie ik al. Moeilijk he een "open mind". Alleen zien wat je wil zien
"Hoka Hey!"
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:34:30 #90
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074817
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat een negatieve mening over immigratie totaal iets anders is dan als een bosmongool tekeer gaan tegen bevolkingsgroepen?

Dat klopt ja. Als je dat onderscheid niet kan maken, dan heb je een serieus probleem.
Volgens mij is mijn mening ten opzichte van migratie redelijk in de buurt zoals de gemiddelde (autochtone) Nederlander het ziet, ik sla niet door naar de ene kant maar zeker ook niet naar de andere kant, we moeten gewoon naar de feiten en de cijfers kijken.
Daarbij kunnen we niet de rest van de wereld op onze schouders dragen en moeten we realistisch blijven mbt wat haalbaar en wenselijk is.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181074907
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij is mijn mening ten opzichte van migratie redelijk in de buurt zoals de gemiddelde (autochtone) Nederlander het ziet, ik sla niet door naar de ene kant maar zeker ook niet naar de andere kant, we moeten gewoon naar de feiten en de cijfers kijken.
Dáár had ik het niet over, dat is allemaal prima dat je dat vindt. Maar dat je dan toch kennelijk niet in staat bent om afkeurenswaardig te reageren richting mensen in dit topic die menen te moeten generaliseren, bevolkingsgroepen door het slijk te halen en niets hebben met feiten - dat maakt dat ik toch echt mijn twijfels heb bij je bewering dat je dicht in de buurt van de 'gemiddelde' mening zit.

quote:
Daarbij kunnen we niet de rest van de wereld op onze schouders dragen en moeten we realistisch blijven mbt wat haalbaar en wenselijk is.
Eens. Maar dat is wat anders dan: 'vluchtelingen en/of economische immigranten zijn kakkerlakken, parasieten, geweldaddig' of whatever. Of 'mannen van die en die komaf zijn kut'. Dat heeft helemaal niets met kritisch over migratie zijn te maken.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:43:39 #92
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181074951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dáár had ik het niet over, dat is allemaal prima dat je dat vindt. Maar dat je dan toch kennelijk niet in staat bent om afkeurenswaardig te reageren richting mensen in dit topic die menen te moeten generaliseren, bevolkingsgroepen door het slijk te halen en niets hebben met feiten - dat maakt dat ik toch echt mijn twijfels heb bij je bewering dat je dicht in de buurt van de 'gemiddelde' mening zit.

[..]

Eens. Maar dat is wat anders dan: 'vluchtelingen en/of economische immigranten zijn kakkerlakken, parasieten, geweldaddig' of whatever. Of 'mannen van die en die komaf zijn kut'. Dat heeft helemaal niets met kritisch over migratie zijn te maken.
Ik heb niet de plicht om daar afkeurenswaardig op te reageren, als ik dat niet wil dan doe ik het niet.
Wat jij nou doet is hetzelfde als wanneer ik jou zou vragen je excuses aan te bieden voor welke aanslag dan ook. :Y
Of voor elke domme uitspraak van DENK.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181074999
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb niet de plicht om daar afkeurenswaardig op te reageren, als ik dat niet wil dan doe ik het niet.
Wat jij nou doet is hetzelfde als wanneer ik jou zou vragen je excuses aan te bieden voor welke aanslag dan ook. :Y
Oh, je bent daartoe zeker niet verplicht. Maar ik vroeg vrij nadrukkelijk om je mening - en jij gaf vrij nadrukkelijk aan dat je zelfs enige mate begrip had voor het standpunt van SpecialK. Dat zou ik eens moeten zeggen als een of andere achterlijke imam zou zeggen dat alle ongelovigen achterlijke varkens zijn..

Overigens wordt het mij wel degelijk kwalijk genomen (o.a. door users als SpecialK) als ik mij niet distantieer van kwalijke extremistische meningen of voorvallen van andere moslims. Dus wat dat betreft ben ik gewend dat er met twee maten wordt gemeten, maar dat terzijde.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:54:03 #94
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181075090
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh, je bent daartoe zeker niet verplicht. Maar ik vroeg vrij nadrukkelijk om je mening - en jij gaf vrij nadrukkelijk aan dat je zelfs enige mate begrip had voor het standpunt van SpecialK. Dat zou ik eens moeten zeggen als een of andere achterlijke imam zou zeggen dat alle ongelovigen achterlijke varkens zijn..

Overigens wordt het mij wel degelijk kwalijk genomen (o.a. door users als SpecialK) als ik mij niet distantieer van kwalijke extremistische meningen of voorvallen van andere moslims. Dus wat dat betreft ben ik gewend dat er met twee maten wordt gemeten, maar dat terzijde.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat migranten zich regelmatig van hun slechtste kant laten zien en dat het logisch is dat dat invloed heeft op de bereidheid om mensen op te vangen.

We horen, zien en lezen genoeg negatieve ontwikkelingen die bedreigend kunnen zijn voor onze samenleving, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat je na gaat denken over wie je wel en wie je niet wil 'opvangen', en die men waarschijnlijk de rest van het leven zal moeten verzorgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  Eindredactie Games vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:57:22 #95
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181075149
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

Jij leest ook met oogkleppen op zie ik al. Moeilijk he een "open mind". Alleen zien wat je wil zien
Je moest eens weten hoe kritisch ik ben over ons immigratiebeleid in het algemeen en over criminele asielzoekers in het bijzonder. Ook kan ik me ook moeilijk voorstellen dat Rivotril "een van de belangrijkste oorzaken" is van problematische jeugd uit Noord-Afrikaanse landen. Alleen probeer ik ze daarbij wel te zien als individuen en niet als één of andere georganiseerde bende die Europa komt terroriseren. Dergelijke generalisaties zijn wel heel makkelijk maar niet echt eerlijk tegenover welwillende vluchtelingen of goed geïntegreerde mensen van dezelfde afkomst.

En zo open minded vind ik jou niet. Lees je eigen reacties in dit topic eens terug, je reageert bijzonder agressief naar alles en iedereen wat je niet aanstaat. Dat lijkt een beetje jouw modus operandi te zijn dus dan vind ik het hypocriet dat je anderen soortgelijk gedrag verwijt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:36:11 #96
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181075924
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoe kritisch ik ben over ons immigratiebeleid in het algemeen en over criminele asielzoekers in het bijzonder. Ook kan ik me ook moeilijk voorstellen dat Rivotril "een van de belangrijkste oorzaken" is van problematische jeugd uit Noord-Afrikaanse landen. Alleen probeer ik ze daarbij wel te zien als individuen en niet als één of andere georganiseerde bende die Europa komt terroriseren. Dergelijke generalisaties zijn wel heel makkelijk maar niet echt eerlijk tegenover welwillende vluchtelingen of goed geïntegreerde mensen van dezelfde afkomst.

En zo open minded vind ik jou niet. Lees je eigen reacties in dit topic eens terug, je reageert bijzonder agressief naar alles en iedereen wat je niet aanstaat. Dat lijkt een beetje jouw modus operandi te zijn dus dan vind ik het hypocriet dat je anderen soortgelijk gedrag verwijt.
Haphaphap :W Frusty de clown. Op het feit dat je met oogkleppen leest reageer je niet. Baby topic, klus topic, korte rokjes topic - vandaag nog op gereageerd - allemaal gezeik over minderheden, racisme, moslims, etc?

De pot verwijt de ketel is een mooi Nederlands spreekwoord w/
"Hoka Hey!"
pi_181080962
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:50 schreef paulgo het volgende:

[..]

Houd toch op. Daar is geen plek meer vrij ;) en hebben ze lange wachtlijsten, want half nederland is gestoord en heeft zelfmoordneigingen.... Ons land is 1 groot gekkengesticht geworden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:12 schreef matspontius het volgende:

[..]

Flikker toch een op man met dat eeuwige gezeur over racisme, discriminatie, minderheden, moslims, etc.
Ja dit illustreert weer dat Nederland 1 groot gekkengesticht is geworden. Ons land is nu een schizofrene gespleten samenleving. Er zijn grote tegenstanders van immigratie en de multiculturele samenleving(die het liefst elke buitenlander zien vertrekken) en grote voorstanders ervan. (Die het liefst alle deuren willen openzetten en nog meer nieuwkomers erbij willen.)Elke immigratie discussie loopt daardoor gierend uit de hand. Je mag alleen alles door een gekleurde roze bril zien. Praten over de negatieve gevolgen loopt elke keer ook op Fokforum uit op een scheldpartij. Jammer want door jouw kop in het zand te steken en alles op zijn beloop te laten gaat de veenbrand in ons land gewoon door en wordt de groep tegenstanders van de multiculturele samenleving alleen maar groter en extremer. Matspontius ga eens in achterstandswijk als het Utrechtse Overvecht of Amsterdam West wonen dan zal je jouwliefde voor de multiculturele samenleving gauw verdwijnen. Buurtbewoners worden daar helemaal paranoia en knettergek van de overlast.

[ Bericht 5% gewijzigd door paulgo op 10-08-2018 15:26:56 ]
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:41:26 #98
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181081393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:20 schreef paulgo het volgende:

[..]

[..]

Ja dit illustreert weer dat Nederland 1 groot gekkengesticht is geworden. Ons land is nu een schizofrene gespleten samenleving. Er zijn grote tegenstanders van immigratie en de multiculturele samenleving(die het liefst elke buitenlander zien vertrekken) en grote voorstanders ervan. (Die het liefst alle deuren willen openzetten en nog meer nieuwkomers erbij willen.)Elke immigratie discussie loopt daardoor gierend uit de hand. Je mag alleen alles door een gekleurde roze bril zien. Praten over de negatieve gevolgen loopt elke keer ook op Fokforum uit op een scheldpartij. Jammer want door jouw kop in het zand te steken en alles op zijn beloop te laten gaat de veenbrand in ons land gewoon door en wordt de groep tegenstanders van de multiculturele samenleving alleen maar groter en extremer. Matspontius ga eens in achterstandswijk als het Utrechtse Overvecht of Amsterdam West wonen dan zal je jouwliefde voor de multiculturele samenleving gauw verdwijnen. Buurtbewoners worden daar helemaal paranoia en knettergek van de overlast.
Sinds wanneer heb ik liefde voor een multiculturele samenleving?
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')