abonnement Unibet Coolblue
pi_181320681
quote:
12s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het niet onrealistisch. Heb de optie bewust niet toegevoegd omdat ik wil weten wie je denkt dat gaat winnen ALS ze in de kooi staan.
Mijn eerste instinct is daf Khabib Conor helemaal sloopt. Maar dat is meer door hoe erg McGregor een parodie van zichzelf geworden is de afgelopen jaren.

Als McGregor echt zo gedreven is als de 2014-2016 McGregor, dan zou niets mij verbazen. Die McGregor was oprecht een van de meest intelligente vechters in de kooi, met genoeg power, timing en precisie om iedereen te finishen. Zelfs tegen die McGregor zou ik Khabib het voordeel geven, maar dan zou het mij ook niets verbazen als McGregor met (T)KO wint.

Sinds het eerste Diaz gevecht is hij veranderd, haast alsof hij werkelijk alles wat hij zei geloofde en daaraan is gaan twijfelen toen Nate weigerde neer te gaan. Dat is niet Conor zijn schuld: Nate is gewoon niet KO te slaan. Zelfs tegen Thomson was hij niet out, en toen at hij een scheenbeen vol op z’n bakkes. In de rematch (en ook het gevecht tegen Alvarez) was McGregor veel voorzichtiger en meer terughoudend.

In beide gevallen was dat het juiste gameplan: Nate gaat toch niet neer, en het kwaliteitsverschil met Alvarez was zó groot dat het alleen maar zinloos gevaar bracht om voor de snelle kill te gaan. McGregor hoefde daarin alleen maar te wachten op de (onvermijdelijke) openingen waarin Alvarez zijn kin op een presenteerblaadje aanbood. Easy money.

Die aanpak gaat tegen Khabib niet werken. Tegen Khabib moet McGregor aanvallend zijn wanneer ze staan, en counters timen wanneer Khabib voor de takedown gaat. En werken aan zijn power vanaf zijn rug. Als hij vanaf zijn rug ellebogen, body shots en goede stoten raakt, werkt dat veel meer in zijn voordeel dan vergeefs proberen uit Khabib’s grip te komen en zichzelf uit te putten.

Als ik een gameplan zou maken, zou ik McGregor adviseren te accepteren dat hij de eerste twee rondes gaat verliezen en werken aan manieren om Khabib in die tijd zoveel mogelijk uit te putten zonder zelf onnodig veel energie te verspillen. Gezien Khabib niet echt een dreiging is voor een finish op de grond (tenzij je bent uitgeput), is daar behoorlijk wat ruimte voor. Zeker voor iemand met de timing van McGregor. Je wordt toch wel neer gehaald. Dan kun je net zo goed zorgen dat Khabib met zijn buik vol in je knie landt, of met zijn keel op je elleboog. Alles om de wind uit zijn lichaam te krijgen.

McGregor gaat niet opeens een betere grappiger zijn. Hij blijft niet op zijn voeten (tenzij hij de KO vóór de eerste takedown landt) en hij zal Khabib niet submitten vanaf zijn rug. Dus heeft hij twee mogelijkheden om te winnen: vroeg een goede combinatie landen, of Khabib uitputten vol in de aanval op zijn lichaam te gaan, wetende dat hij dan takedowns cadeau doet.

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:57:33 #126
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_181320862
Heeft Fox international trouwens nog dagpasjes of zijn ze daar mee gestopt? Dit gevecht wil ik niet op een Acestream link bekijken. Met het risico dat het ineens niet meer werkt of dat het bufferen irritant wordt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_181320985
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

....

McGregor gaat niet opeens een betere grappiger zijn. ...
Keek wel uit naar een beetje lachen -O-
pi_181320997
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft Fox international trouwens nog dagpasjes of zijn ze daar mee gestopt? Dit gevecht wil ik niet op een Acestream link bekijken. Met het risico dat het ineens niet meer werkt of dat het bufferen irritant wordt.
Als ik de Ziggo website mag geloven wel https://www.ziggo.nl/klan(...)tv/dagpas-bestellen/
  maandag 20 augustus 2018 @ 14:06:34 #129
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_181321096
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Als ik de Ziggo website mag geloven wel https://www.ziggo.nl/klan(...)tv/dagpas-bestellen/
"Het is helaas niet mogelijk om een dagpas te bestellen op je smartphone, tablet, pc of laptop. Wil je toch een wedstrijd via internet bekijken? Maak dan gebruik van FOX Sports GO. Dit zit bij een abonnement op FOX Sports inbegrepen".

Kan dus helaas niet. Enkel via de Ziggo decorder maar ik zit bij KPN.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_181321118
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:01 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Keek wel uit naar een beetje lachen -O-
Grappler.

Zelfs na ruim een half jaar typ ik op het smallere scherm van de iPhone X nog steeds minder snel en met meer fouten dan op het Plus-model :')
pi_181321165
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft Fox international trouwens nog dagpasjes of zijn ze daar mee gestopt? Dit gevecht wil ik niet op een Acestream link bekijken. Met het risico dat het ineens niet meer werkt of dat het bufferen irritant wordt.
Dan installeer je toch een modded .apk van de UFC app?

Niets beter dan een live stream van UFC direct
pi_181321245
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

"Het is helaas niet mogelijk om een dagpas te bestellen op je smartphone, tablet, pc of laptop. Wil je toch een wedstrijd via internet bekijken? Maak dan gebruik van FOX Sports GO. Dit zit bij een abonnement op FOX Sports inbegrepen".

Kan dus helaas niet. Enkel via de Ziggo decorder maar ik zit bij KPN.
Dan neem je het een maand via KPN, er staat maandelijks aan/uit zetten.



https://www.kpn.com/telev(...)ts/international.htm
pi_181322314

quote:
dc_mma twitterde op maandag 20-08-2018 om 04:52:24 Old Brock is looking smaller thru the middle. He getting ready to really come and get that ass whipped!!!! Have fun in this @Wwe title match because when we clash I’m in that ass!!!! reageer retweet
IN THAT ASS Y'ALL!! *O*

quote:
12s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het niet onrealistisch. Heb de optie bewust niet toegevoegd omdat ik wil weten wie je denkt dat gaat winnen ALS ze in de kooi staan.
Na de pre-fight press conference, faceoffs, een backstage fight met beide kampen weet Conor wel hoe laat het is, KHABIB TIME!
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:19:57 #134
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_181322974
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:09 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan installeer je toch een modded .apk van de UFC app?

Niets beter dan een live stream van UFC direct
Meestal heb je toch een soort van inloggegevens nodig? Maar blijkbaar niet. Ga er na het werk even naar kijken dan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_181323022
pi_181323205
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:22 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_181324405
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft Fox international trouwens nog dagpasjes of zijn ze daar mee gestopt? Dit gevecht wil ik niet op een Acestream link bekijken. Met het risico dat het ineens niet meer werkt of dat het bufferen irritant wordt.
ik zorg gewoon voor drie streams, staat er altijd zat op reddit en zeker voor deze partij
pi_181328896
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Mijn eerste instinct is daf Khabib Conor helemaal sloopt. Maar dat is meer door hoe erg McGregor een parodie van zichzelf geworden is de afgelopen jaren.

Als McGregor echt zo gedreven is als de 2014-2016 McGregor, dan zou niets mij verbazen. Die McGregor was oprecht een van de meest intelligente vechters in de kooi, met genoeg power, timing en precisie om iedereen te finishen. Zelfs tegen die McGregor zou ik Khabib het voordeel geven, maar dan zou het mij ook niets verbazen als McGregor met (T)KO wint.

Sinds het eerste Diaz gevecht is hij veranderd, haast alsof hij werkelijk alles wat hij zei geloofde en daaraan is gaan twijfelen toen Nate weigerde neer te gaan. Dat is niet Conor zijn schuld: Nate is gewoon niet KO te slaan. Zelfs tegen Thomson was hij niet out, en toen at hij een scheenbeen vol op z’n bakkes. In de rematch (en ook het gevecht tegen Alvarez) was McGregor veel voorzichtiger en meer terughoudend.

In beide gevallen was dat het juiste gameplan: Nate gaat toch niet neer, en het kwaliteitsverschil met Alvarez was zó groot dat het alleen maar zinloos gevaar bracht om voor de snelle kill te gaan. McGregor hoefde daarin alleen maar te wachten op de (onvermijdelijke) openingen waarin Alvarez zijn kin op een presenteerblaadje aanbood. Easy money.

Die aanpak gaat tegen Khabib niet werken. Tegen Khabib moet McGregor aanvallend zijn wanneer ze staan, en counters timen wanneer Khabib voor de takedown gaat. En werken aan zijn power vanaf zijn rug. Als hij vanaf zijn rug ellebogen, body shots en goede stoten raakt, werkt dat veel meer in zijn voordeel dan vergeefs proberen uit Khabib’s grip te komen en zichzelf uit te putten.

Als ik een gameplan zou maken, zou ik McGregor adviseren te accepteren dat hij de eerste twee rondes gaat verliezen en werken aan manieren om Khabib in die tijd zoveel mogelijk uit te putten zonder zelf onnodig veel energie te verspillen. Gezien Khabib niet echt een dreiging is voor een finish op de grond (tenzij je bent uitgeput), is daar behoorlijk wat ruimte voor. Zeker voor iemand met de timing van McGregor. Je wordt toch wel neer gehaald. Dan kun je net zo goed zorgen dat Khabib met zijn buik vol in je knie landt, of met zijn keel op je elleboog. Alles om de wind uit zijn lichaam te krijgen.

McGregor gaat niet opeens een betere grappiger zijn. Hij blijft niet op zijn voeten (tenzij hij de KO vóór de eerste takedown landt) en hij zal Khabib niet submitten vanaf zijn rug. Dus heeft hij twee mogelijkheden om te winnen: vroeg een goede combinatie landen, of Khabib uitputten vol in de aanval op zijn lichaam te gaan, wetende dat hij dan takedowns cadeau doet.

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit
als je onderop ligt tegen een goeie worstelaar, dan laat deze worstelaar zich dragen door jou.
Ongeveer hetzelfde als Miocic tegen Ngannou of Cormier vs Rumble(eigenlijk ook een worstelaar, maar een of paar levels lager dan DC)
Dan is de worstelaar nog helemaal fresh, terwijl jij helemaal gassed bent.

De enige oplossing is gelijk opstaan na een TD, zoals Kevin Lee gezegd heeft. Makkelijker gezegd dan gedaan tegen high level worstelaars zoals DC en Khabib
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_181329050
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

als je onderop ligt tegen een goeie worstelaar, dan laat deze worstelaar zich dragen door jou.
Ongeveer hetzelfde als Miocic tegen Ngannou of Cormier vs Rumble(eigenlijk ook een worstelaar, maar een of paar levels lager dan DC)
Dan is de worstelaar nog helemaal fresh, terwijl jij helemaal gassed bent.
Klopt. Maar als je tegenstribbelt tegen een worstelaar van Khabib’s kaliber, kost het je veel meer energie dan wanneer je mee gaat en accepteert dat je toch niet gefinisht gaat worden en wellicht openingen krijgt iets te landen.
pi_181330748
Ik moet het nog zien, Khabib heeft een beetje takedowns zoals Maia. Ze moeten eerst dichtbij komen en aan je plakken.. Het is geen Mendes die een goede single of double leg takedown pakt.. Dus dat geeft veel tijd voor counters, Michael Johnson had daar ook al succes mee.
pi_181331253
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zorg gewoon voor drie streams, staat er altijd zat op reddit en zeker voor deze partij
Maar er zal ook extreem veel vraag zijn, dat moeten die illegale servers maar zien te trekken.
pi_181331292
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar er zal ook extreem veel vraag zijn, dat moeten die illegale servers maar zien te trekken.
met conor vs may lagen de betaalde servers eruit, niet de illegale
pi_181342450
illegaal>legaal
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_181347734
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:41 schreef McNulty het volgende:
illegaal>legaal
Lekker slapen en downloaden>illegaal>legaal
  FOK!fotograaf dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:55:15 #146
364681 over_hedge
pi_181349468
Ik betaal gewoon voor foxsport. Opgelost.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_181349498
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:35 schreef Nober het volgende:

[..]

Lekker slapen en downloaden>illegaal>legaal
Niet voor Conor vs Khabib wakker blijven :') :') :')

Terwijl jij droomt over Cristiane Justino Venâncio



zijn wij live aan het genieten van de match der matchen *O*
pi_181350638
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Niet voor Conor vs Khabib wakker blijven :') :') :')

Terwijl jij droomt over Cristiane Justino Venâncio

[ afbeelding ]

zijn wij live aan het genieten van de match der matchen *O*
this wel zo, dat het voor de rest een kutcard is ze gaan echt voor de main en als dat uitvalt, heb je een ramp.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:39:49 #149
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_181351459
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_228

Drie keer wmma op de maincard van een PPV. Wat een walgelijke minachting van de kijker. :')
Bedankt Hans.
pi_181354018
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Niet voor Conor vs Khabib wakker blijven :') :') :')

Terwijl jij droomt over Cristiane Justino Venâncio

[ afbeelding ]

zijn wij live aan het genieten van de match der matchen *O*
Kan zomaar zijn dat ik rond 4:00 wakker word en alsnog ga kijken zoals een tijdje geleden toen Saki de PPV opende.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

this wel zo, dat het voor de rest een kutcard is ze gaan echt voor de main en als dat uitvalt, heb je een ramp.
Misschien is er een alternatief, laatste tijd wel vaker iemand zien wegen die zou invallen als het mis mocht gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:39 schreef bascross het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_228

Drie keer wmma op de maincard van een PPV. Wat een walgelijke minachting van de kijker. :')
Nogal ja. Dana does whatever the fuck he wants. Denk wel dat Andrade KK makkelijk finisht en Montano gaat dood de kooi uit lees ik her en der.
pi_181354641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:35 schreef Nober het volgende:

[..]

Lekker slapen en downloaden>illegaal>legaal
Correct, dat is nog beterder.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_181355069
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:46 schreef Nober het volgende:

Misschien is er een alternatief, laatste tijd wel vaker iemand zien wegen die zou invallen als het mis mocht gaan.
ik hoor dat de man van de design shades gaat invallen.
pi_181378707
AlexanderKLee twitterde op woensdag 22-08-2018 om 19:21:18 Contender Series fighters Anthony Hernandez, Jordan Williams were sanctioned at a meeting of the NAC today for positive marijuana tests- 15% fines (plus attorney fees), six-month suspensions (retroactive to June), and wins were changed to NCStory coming soon to @MMAFighting reageer retweet
pi_181386333
pi_181386484
quote:
Die posters worden er ook niet echt beter op he
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')