abonnement Unibet Coolblue
pi_181080182
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

4 miljoen inclusief bonussen is het volgens Elfink, maar idd 3 miljoen basis. Das geen geld.

Maar lost hij de problemen van PSV op is wel de vraag.
Rik is daar al op teruggekomen, is 3 inclusief bonussen.
pi_181080183
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

4 miljoen inclusief bonussen is het volgens Elfink, maar idd 3 miljoen basis. Das geen geld.

Maar lost hij de problemen van PSV op is wel de vraag.
Rik had het weer fout en werd door Van Haren gecorrigeerd.
pi_181080189
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:36 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Rik is daar al op teruggekomen, is 3 inclusief bonussen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Rik had het weer fout en werd door Van Haren gecorrigeerd.
Ah, oke :)
pi_181080217
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat ik nu tegen kom


Wat een figuren :D Echt jaren 90
Witte wel

quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het schijnt dat de zoon van die ene tegenwoordig in Amerika woont.
_O- _O- _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181080243
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waarom zou Ramselaar verkocht worden? Is dat echt een gerucht ja?
Geen idee, maar ik had al het idee dat ze hem afgeschreven hadden. Maar nu ze Thomas gekocht hebben, zeker. En Gutí nog willen. Dan kunnen ze hem beter nu verkopen zolang hij nog wat op kan leveren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_181080256
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik had al het idee dat ze hem afgeschreven hadden. Maar nu ze Thomas gekocht hebben, zeker. En Gutí nog willen. Dan kunnen ze hem beter nu verkopen zolang hij nog wat op kan leveren.
Gutiérrez. Komt. Niet.
pi_181080308
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Gutiérrez. Komt. Niet.
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_181080318
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Gutiérrez. Komt. Niet.
HUH?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_181080333
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

HUH?
LITTEKENS KOM ER MAAR IN
pi_181080341
Ramselaar is nu wel echt klaar, met de komst van Thomas.

Wat een miskoop is hij uiteindelijk geweest zeg.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:01:56 #161
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181080599
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dan zijn de aankopen van PSV nog steeds niet geweldig hoor, dat zal dan eerder door falen van Ajax komen.
Of de aankopen van Ajax blijken niet zo goed als jij denkt en die van PSV pakken beter uit.

Beetje debiel om nu al zo'n dingen te gaan roepen.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:04:38 #162
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181080640
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Of de aankopen van Ajax blijken niet zo goed als jij denkt en die van PSV pakken beter uit.

Beetje debiel om nu al zo'n dingen te gaan roepen.
Maar ik heb het nu vooral over de aankopen van PSV. Zeg niet dat ze nooit meer kampioen worden met dit soort aankopen oid, sterker nog die kans zit er gewoon in dit seizoen. Ik vind alleen dat de aankopen deze zomer van jullie niet zo heel ambitieus zijn en ik er toch veel middelmaat tussen vind zitten, met in het achterhoofd vergelijkbare aankopen bij de topclubs die het ook vaak niet waar hebben kunnen maken.
Oh.
  Forum Admin vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:05:37 #163
35723 crew  GGMM
pi_181080661
Wat een rare aankoop weer. Dat is nu al de zoveelste.

Jullie zullen wel razend zijn. Ajax haalt de ene naar de andere topspeler waar je intens van kan genieten en PSV komt met dit soort rare middelmaat aankakken, spelers waar je werkelijk nog nooit van gehoord hebt. Een speler van Zwolle, iemand die in 2018 dus nog geen wedstrijd gewonnen heeft.

Wat moet dit teleurstellend zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:10:46 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181080779
quote:
Toch jammer dat het een VVD´er is.
pi_181080905
Ik vind de aankopen tot nu toe dus wél top, ook gezien de bedragen. Thomas was erg belangrijk bij Zwolle, Dumfries en Angelino zijn aanvallende backs die moeilijk af te stoppen zijn, Sainsbury en Viergever beiden transfervrij maar ervaren spelers die niet zeiken als ze een keer moeten banken.

Je kunt wel hopen op weer een Guardado, maar er zijn tig clubs interessanter dan PSV.

Het belangrijkste is dat de spelers qua mentaliteit en speelstijl bij de visie van Van Bommel passen.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:18:18 #167
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181080917
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar ik heb het nu vooral over de aankopen van PSV. Zeg niet dat ze nooit meer kampioen worden met dit soort aankopen oid, sterker nog die kans zit er gewoon in dit seizoen. Ik vind alleen dat de aankopen deze zomer van jullie niet zo heel ambitieus zijn en ik er toch veel middelmaat tussen vind zitten, met in het achterhoofd vergelijkbare aankopen bij de topclubs die het ook vaak niet waar hebben kunnen maken.
Wat een gelul. Omdat Ajax wat PL-rejects op de kop tikt voor tig miljoen, zijn de aankopen van PSV ineens waardeloos?

PSV doet gewoon wat het al jaren doet, niks meer en niks minder. Met Romero, Angelino, Dumfries, Viergever, Sainsbury en Thomas is de selectie ten opzichte van vorig jaar minimaal op hetzelfde niveau. De zwakste plekken zijn er uit en de bank is sterker. Verder is het natuurlijk met aankopen uit de Eredivisie altijd afwachten, maar PSV zit qua scouting meestal wel in de goede richting.

Het is daarbij zo typisch Amsterdamse arrogantie om elke titel van de concurrent alleen maar toe te schrijven aan het falen van Ajax. :')
  Forum Admin vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:19:58 #168
35723 crew  GGMM
pi_181080954
Spelers uit de Eredivisie kopen scouting noemen _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:20:20 #169
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_181080960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind de aankopen tot nu toe dus wél top, ook gezien de bedragen. Thomas was erg belangrijk bij Zwolle, Dumfries en Angelino zijn aanvallende backs die moeilijk af te stoppen zijn, Sainsbury en Viergever beiden transfervrij maar ervaren spelers die niet zeiken als ze een keer moeten banken.

Je kunt wel hopen op weer een Guardado, maar er zijn tig clubs interessanter dan PSV.

Het belangrijkste is dat de spelers qua mentaliteit en speelstijl bij de visie van Van Bommel passen.
Eens. Het zijn geen verrassende namen, maar wel aankopen met een achterliggend idee. Passend bij de speelstijl van Van Bommel en aankopen om zwakke plekken van vorig seizoen te dichten. Daarnaast meerdere sterkhouders binnenboord weten te houden. Dit is gewoon een prima transferperiode. Alleen Dumfries was gewoon te duur, that's all.
pi_181080971
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat een gelul. Omdat Ajax wat PL-rejects op de kop tikt voor tig miljoen, zijn de aankopen van PSV ineens waardeloos?

PSV doet gewoon wat het al jaren doet, niks meer en niks minder. Met Romero, Angelino, Dumfries, Viergever, Sainsbury en Thomas is de selectie ten opzichte van vorig jaar minimaal op hetzelfde niveau. De zwakste plekken zijn er uit en de bank is sterker. Verder is het natuurlijk met aankopen uit de Eredivisie altijd afwachten, maar PSV zit qua scouting meestal wel in de goede richting.

Het is daarbij zo typisch Amsterdamse arrogantie om elke titel van de concurrent alleen maar toe te schrijven aan het falen van Ajax. :')
Minimaal nog wel? Ik denk niet dat je het vertrek van Arias en MVG zomaar even opvangt. En dat is zeker niet met de huidige aankopen gedaan :).
pi_181080999
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:20 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Minimaal nog wel? Ik denk niet dat je het vertrek van Arias en MVG zomaar even opvangt. En dat is zeker niet met de huidige aankopen gedaan :).
MvG voegde voetballend vorig jaar vrij weinig toe, het zal me verbazen als Thomas niet eenzelfde niveau kan aantikken.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:23:52 #172
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181081030
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:20 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Minimaal nog wel? Ik denk niet dat je het vertrek van Arias en MVG zomaar even opvangt. En dat is zeker niet met de huidige aankopen gedaan :).
Maar Brenet is wel door een betere speler vervangen en in de breedte zijn ze veel sterker. Met nu een echte tweede spits.

Dus minimaal op hetzelfde niveau. Daarbij speelde van Ginkel het halve seizoen op 80% ivm pijn en blessures. Ze geweldig was hij helemaal niet.

Arias+Brenet < Dumfries+Angelino
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:24:19 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181081038
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat een gelul. Omdat Ajax wat PL-rejects op de kop tikt voor tig miljoen, zijn de aankopen van PSV ineens waardeloos?

PSV doet gewoon wat het al jaren doet, niks meer en niks minder. Met Romero, Angelino, Dumfries, Viergever, Sainsbury en Thomas is de selectie ten opzichte van vorig jaar minimaal op hetzelfde niveau. De zwakste plekken zijn er uit en de bank is sterker. Verder is het natuurlijk met aankopen uit de Eredivisie altijd afwachten, maar PSV zit qua scouting meestal wel in de goede richting.

Het is daarbij zo typisch Amsterdamse arrogantie om elke titel van de concurrent alleen maar toe te schrijven aan het falen van Ajax. :')
Jammer dat jij ook alleen met de tegenreactie kan komen van "Ajax is arrogant!" en alles meteen counteren naar Ajax. Daar ging het helemaal niet over, het ging over PSV dus je hoeft je ook niet meteen aangevallen te voelen. Had van jou wel meer verwacht ipv meteen om je heen te slaan over Ajax.

En ik vond de selectie van PSV vorig seizoen al vrij karig (Europees dus zeker), dus zou je toch wel wat versterkingen mogen verwachten om het beter te maken.
Oh.
  Forum Admin vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:27:29 #174
35723 crew  GGMM
pi_181081093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jammer dat jij ook alleen met de tegenreactie kan komen van "Ajax is arrogant!" en alles meteen counteren naar Ajax. Daar ging het helemaal niet over, het ging over PSV dus je hoeft je ook niet meteen aangevallen te voelen. Had van jou wel meer verwacht ipv meteen om je heen te slaan over Ajax.
Jij kent Badder nog niet zo lang merk ik.

Of misschien wordt er een hoop verbloemd omdat hij wel altijd over anderen klaagt in het feedback-topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181081119
Badder is af en toe gewoon een beetje heftig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')