abonnement Unibet Coolblue
pi_181047869
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen groot gemis voor de wereld, die Willie.
Ze bedoelde met "alle moslims" "de islam". :')

Pvv correctie..

Anyway
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:50:03 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181047877
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:43 schreef Cyanide- het volgende:

Mwah, is dit echt GeenStijl ja? Nogmaals, als er jaren oude tweets opgeduikt worden van *insert random celeb / politicus * dan vinden we het allemaal prima, maar als dit opgepikt wordt is het ineens vreselijk? En het is allemaal tragisch gezien de afloop hoor, maar als raadslid (en gezien haar eerdere atoombom akkefietje) wéét je toch gewoon dat zoiets bizars als dit verhaal opgepikt gaat worden het moment dat je die video plaatst?
Ik vind het zeer laakbaar om dit soort verwijderde filmpjes te plaatsen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181047909
Heb net even de reacties op Facebook bekeken en die haat onderling... Gaat niet meer goedkomen denk ik.
pi_181047910
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:48 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ze heeft schijnbaar zelf ook met die video langs bepaalde media lopen shoppen, en ze doet nogal wat serieuze aantijgingen erin. Dan blijft dat niet onder de radar. En ik moet zeggen dat ik het ook zeker niet zomaar geloof, maar er zijn twee scenario's: óf het is waar, óf ze is (was...) serieus in de war. Dan kan je je zeker afvragen of ze niet in bescherming genomen had moeten worden, maar dan kan je je ook weer afvragen of dat de taak van de media is...
Dat ze in de war was bleek al uit haar raadsdeelname voor de PVV.
pi_181047927
Ik kijk het filmpje en ze lijkt me nogal in de war eerlijk gezegd. Ik denk dat ze in ieder geval hulp nodig heeft.
pi_181047942
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik kijk het filmpje en ze lijkt me nogal in de war eerlijk gezegd. Ik denk dat ze in ieder geval hulp nodig heeft.
Mja.. niet meer he
pi_181047945
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik kijk het filmpje en ze lijkt me nogal in de war eerlijk gezegd. Ik denk dat ze in ieder geval hulp nodig heeft.
Had.
pi_181047948
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, je moet als media gelijk zulke berichten de wereld insturen. Vermeende geestelijke gesteldheid zo zwaar mogelijk benadrukken en onderstrepen dat het ongeloofwaardig is. Er moet in reacties over elkaar heen gevallen worden om te roepen dat zo'n lelijk wijf toch nog niet door een hond verkracht zou worden, aan de schandpaal met dat wijf, de rotte tomaten liggen al klaar...

'Ja, zo'n video geeft toch te denken. Een vergaande onbehandelde zonnesteek? Een seizoenspsychose? Gewoon een beetje een fantast? Werkelijke mildere intimidatie die vervolgens in haar hoofd een eigen leven is gaan leiden en verwerd tot een self-propelling lie dat niet meer in de hand te houden was? Of hoe onwaarschijnlijk ook, wel gewoon (deels) waar? Hoe dan ook, voormalig PVV-kamerlid en zittend PVV-raadslid Willie Dille spreekt:'

Of het nu werkelijk gebeurd is of haar geestelijke gesteldheid was zoals jij dat beschrijft, het is iemand porren die op de grens staat of er zelfs al over is.
120% mee eens. Het steeds in twijfel trekken van een beschuldiging, het ridiculiseren van een aangifte (al dan niet in de media) geeft de daders bijna vrij spel om te roven en te verkrachten.

Hulde aan Willie Dille en alle andere #metoo vrouwen die de moeilijke stap genomen hebben om hun verkrachtingen openbaar te maken met het verregaande risico's.
pi_181047970
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het zeer laakbaar om dit soort verwijderde filmpjes te plaatsen.
Het gaat over een politicus in functie, niet een willekeurig persoon.

Als een Tweede Kamerlid iets Tweet of een filmpje plaatst met een schokkende boodschap (verzonnen of waar) en het daarna delete, dan zal dat ook weer boven water komen, ook al maakt diegene een verwarde indruk of in niet nuchtere toestand. Ik zie niet in waarom dit voor een gemeenteraadslid anders zou zijn.

Daarnaast is wat ze stelt gewoon nieuws. Er dan over berichten maar het filmpje niet tonen is ook gewoon halve nieuwsvoering en het gewoon negeren lijkt me ook niet gezond als nieuwsorganisatie.

Daarnaast geldt gewoon: als je iets op internet zet, dan moet je er gewoon gaan dat het voor de eeuwigheid zichtbaar is en je het niet meer terug kan draaien.
pi_181047975
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het zeer laakbaar om dit soort verwijderde filmpjes te plaatsen.
Dat kan, maar als het van (ik noem maar wat) Barbie of een random andere celeb is dan zit half dit topic zich er in SHO weer om te verkneukelen, dus het is maar net hoe het stuivertje valt zeg maar. Nú met deze afloop is het erg pijnlijk en komt terecht de discussie op gang, maar ik heb zojuist even het GS-bericht erbij gepakt en buiten de bekende 'toon' moet ik zeggen dat ze vrij weinig schokkends in het bericht zelf zeggen:

quote:
Ja, zo'n video geeft toch te denken. Een vergaande onbehandelde zonnesteek? Een seizoenspsychose? Gewoon een beetje een fantast? Werkelijke mildere intimidatie die vervolgens in haar hoofd een eigen leven is gaan leiden en verwerd tot een self-propelling lie dat niet meer in de hand te houden was? Of hoe onwaarschijnlijk ook, wel gewoon (deels) waar? Hoe dan ook, voormalig PVV-kamerlid en zittend PVV-raadslid Willie Dille spreekt:

"Ik wil gewoon dat de wereld de waarheid weet. 15 mei, 15 maart 2017 ben ik ontvoerd, verkracht en mishandeld door een groep moslims omdat ze graag wilden dat ik mijn mond zou houden in de Haagse gemeenteraad. Nadat ze klaar waren zeiden ze: 'heb je respect voor Mohammed, heb je respect voor Allah, heb je respect voor Arnoud?' En toen wist ik al wie erachter zat. Arnoud van Doorn die ook in de gemeenteraad zit, en ooit door mij ontslagen is als medewerker, die haat mij intens, een vreselijk gemene man. Nadat het gebeurd was heb ik het aan niemand verteld, ik heb de volgende dag gewoon m'n debatten gedaan."

Die genoemde debatten, op 16 maart dus, zijn hier terug te zien en op 02:01:24, -2:25:30, 02:27:03, 02:40:33, 03:24:07, 03:25:28 en 04:03:15 heeft Willie het woord. Of daar een vrouw zit die de dag ervoor op bevel van een collega-raadslid die er ook gewoon rondwandelt ontvoerd en verkracht is door een groep Marokkanen, zal nog moeten blijken. Op het einde van het filmpje zegt ze haar functie vanaf heden neer te leggen.

De bovenstaande video stond gister op Willie Dilles Facebook-pagina, maar is inmiddels verwijderd. Ook een tweet over de zaak van PVV'er Joyce Kardol is inmiddels verwijderd. Kortom, over de hele linie een vreemd verhaal. Maar ja hè, Geloof Slachtoffers, is ons altijd geleerd.

UPDATE: PVV Den Haag: ‘Willie is niet gek, schuld van Bepaalde Media’
Ik heb de reacties er onder niet gelezen, dat zal vast niet mals zijn. Maar ik denk als ik hier op de FP, in dit topic of op NUJij ga kijken het niet heel veel beter zal zijn.
pi_181047995
Laten we realistiche zijn

PVV is de afgelopen 15 jaar in het nieuws gekomen voor:

pedofilie
verduistering
geweldsplegingen
bedreigingen
ontucht
leugens
fantasieverhalen
fraude
haatzaaien
enzovoorts enzovoorts

Je moet gewoon de conclusie trekken dat de mensen binnen de pvv ernstige psychische problemen hebben
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:58:00 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181047998
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:56 schreef Cyanide- het volgende:

Ik heb de reacties er onder niet gelezen, dat zal vast niet mals zijn. Maar ik denk als ik hier op de FP, in dit topic of op NUJij ga kijken het niet heel veel beter zal zijn.
Ik moest lachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181048019
"het Nederlandse kwaliteitsjournalistieke medium Geenstijl.nl"

Gvd, m'n koffie! _O-
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181048029
Paulien ken ook d'r vakantie afbreken:

quote:
Naar aanleiding van het overlijden van raadslid Willie Dille geeft burgemeester Pauline Krikke het volgende statement.

'Ons bereikt het afschuwelijke bericht dat PVV-raadslid Willie Dille is overleden. Mijn gedachten gaan uit naar haar familie en vrienden. Hierbij denken wij ook aan haar collega’s en partijgenoten van de PVV. Dit nieuws is voor iedereen een grote schok. Namens het hele college en als voorzitter van de gemeenteraad heb ik mijn medeleven en steun betuigd aan de PVV-fractie.
Het bericht van het overlijden van Willie Dille raakt mij zeer. De gemeenteraad van Den Haag verliest een betrokken en gepassioneerd raadslid en collega. Willie Dille stond voor haar zaak. Ze kon stevig debatteren, maar kon ook humoristisch uit de hoek komen. We zullen haar zeer missen in de raad en in het debat.'

De burgemeester heeft besloten haar vakantie af te breken en terug te keren naar Den Haag.
  PR/Manusje van alles donderdag 9 augustus 2018 @ 10:00:04 #90
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_181048031
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:37 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
Dat je niet moet speculeren of het nou wel of niet echt gebeurd is wat beweerde omdat ze mentaal helemaal kapot was. 'Ze zegt gekke dingen dus dan zal het wel niet gebeurd zijn'.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_181048042
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Laten we realistiche zijn

PVV is de afgelopen 15 jaar in het nieuws gekomen voor:

pedofilie
verduistering
geweldsplegingen
bedreigingen
ontucht
leugens
fantasieverhalen
fraude
haatzaaien
enzovoorts enzovoorts

Je moet gewoon de conclusie trekken dat de mensen binnen de pvv ernstige psychische problemen hebben
En ze doen ook hun werk niet goed want Wilders kan bijna geen enkele vinden die de islamproblematiek lokaal op de kaart zet. Ook in gemeentes waar nauwelijks moslims wonen.
pi_181048053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Dit in combinatie met je ui is ietwat vreemd.
Eens.
pi_181048064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Laten we realistiche zijn

PVV is de afgelopen 15 jaar in het nieuws gekomen voor:

pedofilie
verduistering
geweldsplegingen
bedreigingen
ontucht
leugens
fantasieverhalen
fraude
haatzaaien
enzovoorts enzovoorts

Je moet gewoon de conclusie trekken dat de mensen binnen de pvv ernstige psychische problemen hebben
Verwissel PVV met VVD, PVDA, GroenLinks, DENk, en het verschilt allemaal niet zo.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 10:03:29 #94
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181048079
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:54 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

120% mee eens. Het steeds in twijfel trekken van een beschuldiging, het ridiculiseren van een aangifte (al dan niet in de media) geeft de daders bijna vrij spel om te roven en te verkrachten.

Hulde aan Willie Dille en alle andere #metoo vrouwen die de moeilijke stap genomen hebben om hun verkrachtingen openbaar te maken met het verregaande risico's.
Twijfelen is meestal de eerste reactie. En dat is idd problematisch.

Maar ik bedoel meer dat als een persoon zo kwetsbaar overkomt op een video je deze niet plaatst met zulke begeleidende teksten.
Je mag best wat zorgvuldiger omgaan met mensen.

We weten nog niets van wat er werkelijk gebeurd is, wat we wel weten is dat de vrouw in de video gebroken is. Dan ga je niet nog eens porren. Dan plaats je dat filmpje gewoon niet en al helemaal niet als die verwijderd wordt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181048083
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mja.. niet meer he
Ow jee ze heeft zelfmoord gepleegd. Wat naar. Had ik nog niet gelezen toen ik die opmerking plaatste. Was er niemand in haar omgeving die opmerkte dat ze best wel in de war was? Op dat filmpje vind ik dat wel duidelijk, evenals opmerkingen als een atoombom op moslims gooien om ze uit te roeien :{ Klinkt best wel gestoord.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 10:05:04 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181048100
Sjieke uitspraken weer van de usual suspects.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181048104
Wat een triest verhaal dit. Lijkt me ook zwaar om als nabestaande geconfronteerd te worden met het filmpje. Ga je je toch afvragen of je niet meer had kunnen doen om deze uitkomst tegen te kunnen houden.
pi_181048115
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Twijfelen is meestal de eerste reactie. En dat is idd problematisch.

Maar ik bedoel meer dat als een persoon zo kwetsbaar overkomt op een video je deze niet plaatst met zulke begeleidende teksten.
Je mag best wat zorgvuldiger omgaan met mensen.

We weten nog niets van wat er werkelijk gebeurd is, wat we wel weten is dat de vrouw in de video gebroken is. Dan ga je niet nog eens porren. Dan plaats je dat filmpje gewoon niet en al helemaal niet als die verwijderd wordt.
Ja en nee. Het blijft wel een raadslid wat een ander raadslid beschuldigd van een of andere geplande gangrape. Dat ís nieuws an sich.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 10:07:01 #99
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181048131
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja en nee. Het blijft wel een raadslid wat een ander raadslid beschuldigd van een of andere geplande gangrape. Dat ís nieuws an sich.
Er is nieuws brengen en er is sensatie brengen...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181048156
dit verhaal is zo vaag, ik weet niet goed wat ik ervan moet denken
uiteraard is zelfdoding een egoïstische daad, vooral als je ook kinderen hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')