abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 06:09:44 #26
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_181096436
registreer om deze reclame te verbergen
Mee eens.

Ohja, zorg ervoor dat als je Gardena gebruikt, dat al het spul dat je er tussen steekt wel van de professional lijn is. De standaard spullen verminderen de doorstroming, en geven dus een lager debiet!
pi_181102134
waarom niet pop-up sproeiers inbouwen ?
pi_181121614
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:48 schreef gateway het volgende:

[..]

maar aan 2 leidingen heb je ws ook niet genoeg, afhankelijk van wat de emmerproef als resultaat geeft. (die proef moet je dan ook BUITEN doen, nadat je de leidingen hebt gelegd anders weet je nog niet wat je aan je kraan kan leveren aan liters.

Al met al veel werk..... ik zou voor de bestaande aansluiting gaan met zo'n automatische beregeningscomputer die de ventielen (lees; je sproeiers) na elkaar tijd x laat sproeien. Aangezien het vanzelf omschakelt is het ook geen probleem als het sproeien dan in totaal een uur of 5 duurt (uurtje per sproeier)
Veel werk, maar ik heb nog geen goede alternatief. Een bestaande aansluiting betekent vol in het zicht. Dat wil ik niet.

Verder helemaal mee eens. Boeit me niets dat het dan een uur of 5 duurt als het toch automatisch gaat. :)

Moet alleen dat ventieldoosje nog eens beter uitzoeken. Of dat handiger is dan de 6-pits vertakking.
Late night swimming and alcohol: it's a winning combination!
pi_181121617
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:34 schreef privatair het volgende:
waarom niet pop-up sproeiers inbouwen ?
Het worden uiteraard pop up sproeiers.
Late night swimming and alcohol: it's a winning combination!
pi_181188210
kijk ook eens naar Rainbird, heb ik zelf en is een stuk goedkoper...
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')