abonnement Unibet Coolblue
pi_181030180
quote:
99s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:41 schreef Zeyina het volgende:
Manon is ook bezig met project Jeff? Hij voelt zich zo 'sad' dus zullen we het terrein gaan opruimen, want hij ergert zich daar enorm aan.
Brenda: Ik ga even naar Adriaan toe want die doet 'iets met waterstofperoxide' (?) en dat komt niet goed met Mike zijn haar.
En om 14 u heeft ze nog een klantje
Dat verstond ik dus ook, zou dat iets te maken hebben met de haarwasmassage die Mike van Adriaan krijgt?
pi_181030187
adriaan wast de haren van mike
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_181030188
quote:
99s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:42 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik blijf kijken naar haar foto op FB. Is ze het nu wel of niet? Ik denk toch dat ze het wel is, maar wat een verschil
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die had ik nog niet gezien :o
Make trouble not war
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 13:43:21 #104
388664 crew  Dotteke
pi_181030189
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:41 schreef Silves het volgende:

[..]

Hiske heeft mike gevraagd...wie zou er nu het boetekleed aan krijgen?
Hiske, die heeft het vertrouwen van Adriaan al beschaamd door het juist aan Mike te vertellen
Als Aadje hier niet blij mee is dan schuift mike het op Hiske want hij moest van haar....
ALs Aadje het mooi vind dan is het Mike heeft er voor gezorgd dat ................ bla bla bla
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_181030191
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:42 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

waarom mike 8)7 }:|
Omdat hiske alles uit de weg gaat..en het makkelijk is om zo,n showoff met de eer te laten strijken..nee weet het echt niet??
pi_181030193
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:43 schreef MacDeMarco het volgende:
adriaan wast de haren van mike
}:| waarom -O-
pi_181030198
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:42 schreef ndid het volgende:

[..]

Dat verstond ik dus ook, zou dat iets te maken hebben met de haarwasmassage die Mike van Adriaan krijgt?
Ohh. Ja. Is ook zo

----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181030200
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181030206
quote:
99s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:42 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik blijf kijken naar haar foto op FB. Is ze het nu wel of niet? Ik denk toch dat ze het wel is, maar wat een verschil
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto! Wow!
pi_181030207
ik wil geen toenadering daar, ik wil eurlog :(
pi_181030210
Mike: misschien mag ik een weekje met je mee eten
[..] Ik mag ook eens interesse tonen in wat je doet
pi_181030211
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:43 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

}:| waarom -O-
Gisteren hadden ze een spelletje,de opdrachten box.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 13:44:28 #113
388664 crew  Dotteke
pi_181030217
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:42 schreef Harrison het volgende:

[..]

Ik vind haar eerlijk gezegd wel zielig, zij is heel onzeker over haar uiterlijk.
Heb ik nog niets van gemerkt eerlijk gezegd
Het is ook haar man ier van doen wat haar zo lomp maakt, Net als Manon, die gedraagd ook zo lomp
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_181030223
quote:
99s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:42 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik blijf kijken naar haar foto op FB. Is ze het nu wel of niet? Ik denk toch dat ze het wel is, maar wat een verschil
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft de camerahoek gekozen die haar het beste uitkomt, zoals heel veel mensen doen :)
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_181030227
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:44 schreef Harrison het volgende:

[..]

Mooie foto! Wow!
mooie "foto" inderdaad
Make trouble not war
pi_181030228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:43 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

}:| waarom -O-
Van de opdrachten-box van gisterenavond.
pi_181030229
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:44 schreef Harrison het volgende:

[..]

Mooie foto! Wow!
Wereld van verschil he?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181030242
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Gisteren hadden ze een spelletje,de opdrachten box.
ah op die fiets -O-
pi_181030244
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hiske, die heeft het vertrouwen van Adriaan al beschaamd door het juist aan Mike te vertellen
Als Aadje hier niet blij mee is dan schuift mike het op Hiske want hij moest van haar....
ALs Aadje het mooi vind dan is het Mike heeft er voor gezorgd dat ................ bla bla bla
uit de Courant...

Na het gesprek met Adriaan, onderneemt Hiske meteen actie. Ze wil ervoor zorgen dat Adriaan zich weer wat lekkerder gaat voelen. "Wil jij een week vegan zijn?", vraagt ze aan Mike. "Wij doen mee", reageert Mike direct. Hiske vertelt dat Adriaan niet lekker in zijn vel zit en dat ze daarom van plan is om zo snel mogelijk een veganist uit te nodigen. "Jij bent heel goed met regelen", gaat Hiske verder. "Alsjeblieft Mike, wil jij vandaag iets proberen te regelen?" Mike vindt dat geen probleem, zolang hij de telefoon maar krijgt. "Ik denk dat Adriaan het heel tof vindt als jij het regelt en niet ik", legt Hiske uit. "Drink jij even een bakkie, dan ga ik wel even kijken wat ik voor hem kan doen", zegt Mike. Hij gaat meteen aan het werk. Zal Adriaan vandaag nog een verrassing krijgen?
pi_181030254
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:45 schreef Silves het volgende:

[..]

uit de Courant...

Na het gesprek met Adriaan, onderneemt Hiske meteen actie. Ze wil ervoor zorgen dat Adriaan zich weer wat lekkerder gaat voelen. "Wil jij een week vegan zijn?", vraagt ze aan Mike. "Wij doen mee", reageert Mike direct. Hiske vertelt dat Adriaan niet lekker in zijn vel zit en dat ze daarom van plan is om zo snel mogelijk een veganist uit te nodigen. "Jij bent heel goed met regelen", gaat Hiske verder. "Alsjeblieft Mike, wil jij vandaag iets proberen te regelen?" Mike vindt dat geen probleem, zolang hij de telefoon maar krijgt. "Ik denk dat Adriaan het heel tof vindt als jij het regelt en niet ik", legt Hiske uit. "Drink jij even een bakkie, dan ga ik wel even kijken wat ik voor hem kan doen", zegt Mike. Hij gaat meteen aan het werk. Zal Adriaan vandaag nog een verrassing krijgen?
8)7 8)7
pi_181030257
quote:
99s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:44 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Wereld van verschil he?
als je op basis van die foto met haar gaat daten, dan slik je denk ik toch wel ff als ze in het echt voor je staat
Make trouble not war
pi_181030262
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:44 schreef ndid het volgende:

[..]

Van de opdrachten-box van gisterenavond.
Brandon heeft al verzaakt met zijn ontbijt voor allemaal om 9.00 uur...
pi_181030264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Zo erg zal het toch niet zijn om daar te zitten.....................
het touwtje wat er hangt _O_
[ afbeelding ]
_O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_181030265
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

als je op basis van die foto met haar gaat daten, dan slik ik je denk ik toch wel ff als ze in het echt voor je staat
:D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 13:46:26 #125
388664 crew  Dotteke
pi_181030269
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')