abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181013967
Kijk dat mijn vriendin kookt vind ik erg genoeg, dat ze het in haar huis doet is nog tot daar aan toe, die stank elke keer als ik bij haar thuis ben, dikke smog in de woonkamer enz. Altijd laat ze alles aanbranden.

Maar dat ze dan ook nog staat te koken tijdens het roken gaat me echt te ver. Kom ik de keuken binnenlopen, staat ze daar lekker te wezen met haar fitbody en sigaret onder de afzuigkap, zie ik vervolgens die verbrande boontjes en schnitzels in de pan liggen :r :')

Al die verbrande etenslucht gaat dus ook in mijn neus zitten waardoor ik straks ook ziektes krijg :r

Vanavond nog even een toetje en dan lekker slapen.

Klacht lijkt me duidelijk
U MAD?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:03:40 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181014027
Matige lemming dit
#KICKOUTZP
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:04:49 #3
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_181014052
Terechte klacht, trek eens aan haar hoofddoek
pi_181014139
Gewoon een corrigerende tik geven.

Gedraag je als een MAN!
pi_181014205
Hey even een vraag uit pure persoonlijke interesse. Als zij daar zo staat te koken, in haar jurk of ruk. Pak jij dan ook altijd heel subtiel met je duim en wijsvinger een stukje stof vast van dat ding om haar kont alsof het heel heel smerig is en trekt je het dan rustig een beetje omhoog om ondertussen met je hoofd naar beneden te bewegen tot zo’n 1 meter hoogte? Om de boel achter die jurk of rok wat beter te bestuderen?
pi_181014291
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
Hey even een vraag uit pure persoonlijke interesse. Als zij daar zo staat te koken, in haar jurk of ruk. Pak jij dan ook altijd heel subtiel met je duim en wijsvinger een stukje stof vast van dat ding om haar kont alsof het heel heel smerig is en trekt je het dan rustig een beetje omhoog om ondertussen met je hoofd naar beneden te bewegen tot zo’n 1 meter hoogte? Om de boel achter die jurk of rok wat beter te bestuderen?
Nee waarom zou ik
U MAD?
pi_181014430
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee waarom zou ik
Ja nou goede vraag. Nooit over nagedacht, ik doe gewoon wat de rest ook doet, ik denk daar verder ook niet over na. Ik heb geen idee waarom je dat zou doen of moeten doen. Ik ben helemaal confuus nu
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')