nee postNL heeft een goede interne klacht afhandelingquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:20 schreef Ingolstadt het volgende:
Pakketbezorger had er geen zin meer in. Ik zeg: KLACHT.NL!
VAN MODEFOCKING 4 UURquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Die chat openen omdat er vertraging is
Dan kan de bezorger de hele dag telefoontjes gaan beantwoorden. Wordt het nog later...quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:14 schreef tailfox het volgende:
maar waarom kan niemand van support de bezorger überhaupt bereiken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#KICKOUTZP
Ga krassen danquote:
Dat soort praktijken flikken ze wel vaker helaas teringlijersquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:30 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
ik had laatst ook zoiets. Ik was boven, zie zo'n standaard witte bus aan komen rijden maar kon niet zien waar hij precies heen ging. Ik dus wachten op de bel. Geen bel en zie hem wegrijden. Ik toch maar even checken beneden, heeft die halve tamme een gemist-briefje in de bus gedaan Niet eens aangebeld ofzo Ik snap vandaag de dag nog steeds niet waarom hij zomaar wegreed. Echt ongekend, wat een bedrijf.
al lopen klagen? Mist weet post NL er niet van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat soort praktijken flikken ze wel vaker helaas teringlijers
Ja destijds wel. Konden er op het moment niks aan doen, maar de chauffeur kreeg een aantekening.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
al lopen klagen? Mist weet post NL er niet van.
in dit geval lukte dat niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:12 schreef Ori het volgende:
Als je niet uren wil thuisblijven om te wachten op een pakket (en soms zelfs voor niks dus), kun je via de website of app de zending nog voor de eerste bezorgpoging laten omleiden naar een PostNL punt. En je kunt het daar ook al rechtstreeks laten bezorgen in de adressering zelfs. Veel bedrijven bieden dat aan en ook consumenten kunnen bij het aanmaken van het verzendlabel gelijk kiezen voor een PostNL punt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |