abonnement Unibet Coolblue
pi_181063867
Dit is al zo lang gaande en jij hebt nog steeds geen werk. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_181065660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:39 schreef HSG het volgende:
Dit is al zo lang gaande en jij hebt nog steeds geen werk. :')
ik heb al werk a mattie

ik wil alleen iets anders dus ben aan het solliciteren\

heb zelfs twee gesprekken op hetzelfde moment staan nu dus moet er eentje verzetten :')
pi_181065674
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:50 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Welke cv heb je dan?
Goede opleiding en goede sociale skills = gouden combinatie
pi_181065901
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:31 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Goede opleiding en goede sociale skills = gouden combinatie
Welke opleiding heb je dan?
pindazakje
pi_181066306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Welke opleiding heb je dan?
bedrijfskunde (wo) mee bezig
pi_181066865
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:51 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

bedrijfskunde (wo) mee bezig
Dan ben je vast heel bedrijfskundig. :o
pindazakje
pi_181068973
Ik heb hetzelfde maar ik vraag nu steeds meer info via een telefoongesprek. Wat het werk precies inhoudt, wat voor salaris ze in gedachten hebben etc.

Het is inderdaad heel makkelijk om gesprekken te regelen nu. Maar bij het laaggeschoolde werk wat ik zoek vertikken ze het om een goed salaris te betalen.

Het heeft me al een paar keer een dagdeel en benzine gekost om op gesprek te gaan en er dan achter komen dat ze nog minder willen betalen dat de matig betaalde baan waar ik al zit....
pi_181072661
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:50 schreef tstile het volgende:
Ik heb hetzelfde maar ik vraag nu steeds meer info via een telefoongesprek. Wat het werk precies inhoudt, wat voor salaris ze in gedachten hebben etc.

Het is inderdaad heel makkelijk om gesprekken te regelen nu. Maar bij het laaggeschoolde werk wat ik zoek vertikken ze het om een goed salaris te betalen.

Het heeft me al een paar keer een dagdeel en benzine gekost om op gesprek te gaan en er dan achter komen dat ze nog minder willen betalen dat de matig betaalde baan waar ik al zit....
weet niet hoe oud je bent maar als je op zoek bent naar een bijbaan die goed verdient moet je aan de slag als verkoper. bij veel winkels (wel in het hogere segment en electronica) krijg je een salaris van iets van 10-12 euro per uur. Als bijbaan is dat een heel lekker salaris. (ben 18 dus weet niet precies hoe oud jij bent en of dat dan nog steeds lekker is)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')