abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181018871
registreer om deze reclame te verbergen
En toch hé.. Twee kinderen, hij woont ver weg... Is allemaal overkomelijk. Waarom waag je de sprong niet en kies je voor dat leven?
Somebody that I used to know
pi_181019844
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:47 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Nee. En ik begrijp ook wat jij zegt. Het is menselijk om iemand te missen,etc.
Echter vraag ik mezelf zo af waarom ik er weken geen last van had. Dat ik niet aan hem dacht en zelfs z'n lichaam en geur niet meer voor de geest kon halen.

Maar nu ineens weer wel. Terwijl we al weeeeken verder zijn.
Tijd heelt idd. Alleen bij mij eerder jaren dan weken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 08-08-2018 10:08:48 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181019960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee, meer dat je brein alle herinneringen opleukt naarmate de tijd vordert.

Daarnaast is het gewoon een soort verliefdheidsgevoel dat nu onderbroken wordt. Je lichaam wil die 'high' weer krijgen. Puur iets chemisch dat vanzelf weg gaat als je lang genoeg wacht.

Daarom is het beste om dit opnieuw te creeeren met iemand anders.
Ja, leuk. Al je gevoelens zijn electrische verbindingen en chemische reacties. Op die manier kun je alles wel bagatelliseren.
pi_181020137
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:18 schreef Esther24 het volgende:
Tot aan ongeveer een week geleden. Ineens dacht ik aan hem toen ik muziek hoorde van zijn favoriete band.
Welke band dan? :T
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_181020182
pi_181020337
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, leuk. Al je gevoelens zijn electrische verbindingen en chemische reacties. Op die manier kun je alles wel bagatelliseren.
Ik bagatelliseer helemaal niks. Het is gewoon de waarheid. Laat het even rusten en het is weer over.
pi_181020405
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tussen de Fok!kers die antwoorden zitten net zulke fantastische mannen die je hetzelfde gevoel als jouw vent met die kinderen kunnen geven...

Alleen deze gasten hebben misschien minder bagage :)
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181020613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:58 schreef Esther24 het volgende:
Misschien moet ik contact opnemen om te zeggen hoe het zit.

Dat ik vertel dat ik hem mis, maar dat ik nog steeds achter m'n beslissing sta.

Misschien kunnen we eens bellen om gewoon wat te kletsen en elkaar daarna met rust te laten.
Misschien is die behoefte wel wederzijds..
Je zegt zelf dat je nog steeds achter je beslissing staat. Waarom zou je het jezelf en hem dan aandoen om weer contact op te nemen?
Stel jij wordt gedumpt door iemand en diegene belt jou na weken met 'ja ik wilde even kletsen maar ik wil nog steeds niets met je'. Wat denk je dan? "Waarom bel je dan in godsnaam, laat me met rust" waarschijnlijk.

Alleen als je inmiddels wel helemaal open zou staan voor een relatie met alles wat erbij hoort in zijn geval zou ik contact opnemen als ik jou was. Niet omdat je de aandacht/gezelschap/seks van iemand. Dat is nogal egoïstisch.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 07:45:44 #59
470591 Esther24
Gewoon Esther
pi_181024172
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tussen de Fok!kers die antwoorden zitten net zulke fantastische mannen die je hetzelfde gevoel als jouw vent met die kinderen kunnen geven...

Alleen deze gasten hebben misschien minder bagage :)
Iets minder bagage en iets meer autisme :P
pi_181024177
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 07:45 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Iets minder bagage en iets meer autisme :P
Nounou, wat een enthousiasme :')
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 07:49:26 #61
470591 Esther24
Gewoon Esther
pi_181024201
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:43 schreef Postbus100 het volgende:
En toch hé.. Twee kinderen, hij woont ver weg... Is allemaal overkomelijk. Waarom waag je de sprong niet en kies je voor dat leven?
Ik merk dat wanneer ik met hem samen ben ik mezelf verliefd en happy voel.
Maar ik weet dat verliefdheid ook een keer zal vervagen en ik weet niet of ik dan nog in staat ben om al een soort moeder te zijn. Om een gezinsleven te hebben.

Afstand nemen van hem en zijn kids zal ook moeilijker zijn als we langere tijd samen zijn.

De gedachte die ik had toen ik vertelde dat ik geen relatie met hem kon beginnen was een beetje met het idee dat voorkomen beter is dan genezen.

Ik vind hem geweldig. Het is een heerlijke vent. Maar zijn situatie is niet zoals ik mijn leven nu al voor ogen heb. Klinkt egoïstisch, maar ik kan er niks anders van maken.
pi_181024239
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 07:49 schreef Esther24 het volgende:
Ik vind hem geweldig. Het is een heerlijke vent. Maar zijn situatie is niet zoals ik mijn leven nu al voor ogen heb. Klinkt egoïstisch, maar ik kan er niks anders van maken.
Zoek eens contact met hem en praat daar samen eens over. Misschien wil hij echt niet meer en is zijn leven verder gegaan. Of misschien kom je er samen achter dat het wel of niets kan worden.

Ja, het is verwarrend om weer contact te hebben maar liefde is niet rationeel.
pi_181024506
quote:

[..]

Ik merk dat wanneer ik met hem samen ben ik mezelf verliefd en happy voel.
Maar ik weet dat verliefdheid ook een keer zal vervagen en ik weet niet of ik dan nog in staat ben om al een soort moeder te zijn. Om een gezinsleven te hebben.

Afstand nemen van hem en zijn kids zal ook moeilijker zijn als we langere tijd samen zijn.

De gedachte die ik had toen ik vertelde dat ik geen relatie met hem kon beginnen was een beetje met het idee dat voorkomen beter is dan genezen.

Dan doe je het niet.

Opgelost.
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
pi_181024856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 07:56 schreef nanuk het volgende:

[..]

Zoek eens contact met hem en praat daar samen eens over. Misschien wil hij echt niet meer en is zijn leven verder gegaan. Of misschien kom je er samen achter dat het wel of niets kan worden.

Ja, het is verwarrend om weer contact te hebben maar liefde is niet rationeel.
Als ik hem was, zou ik dat echt niet leuk vinden. Maar nog los van hem, is het voor jezelf weer dingen oprakelen en toelaten dat je weer obsessief verliefd met iemand bezig gaat zijn. En dan zijn er ook nog eens kinderen in het spel, die je niet mee wil nemen in de wervelwind van "wel verliefd, werkt toch niet". Ik denk dat het in ieders belang is dat TS consequent is. Anders voorspel ik gewoon een herhaling van zetten.
pi_181025233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:02 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Als ik hem was, zou ik dat echt niet leuk vinden. Maar nog los van hem, is het voor jezelf weer dingen oprakelen en toelaten dat je weer obsessief verliefd met iemand bezig gaat zijn. En dan zijn er ook nog eens kinderen in het spel, die je niet mee wil nemen in de wervelwind van "wel verliefd, werkt toch niet". Ik denk dat het in ieders belang is dat TS consequent is. Anders voorspel ik gewoon een herhaling van zetten.
Dat de partner er voor zou kiezen dit niet aan te gaan om zichzelf en zijn kinderen niet te belasten is een reële mogelijkheid. Echter is dat dan de keus van die partner en niet primair de zorg van TS.

Als we dan toch gaan voorspellen dan acht ik het ook niet onmogelijk dat TS binnen een uur weer beseft waarom het niet werkte. Maar het blijft ook mogelijk dat TS de toekomst met 'bagage' wat minder zwaar in gaat zien.

Langdurig met deze vraag rondlopen lijkt me ook niet leuk. Ik zou contact zoeken en zien of de keuze om niet verder te gaan bevestigd kan worden of juist herroepen. Grote kans dat de partner al niet meer hoeft. Ook niet leuk maar wel duidelijk.
pi_181025469
Schrijf hem anders een brief? Misschien helpt het je om je gedachten en gevoelens op een rijtje te zetten.

En wees niet te streng voor jezelf, dat je dit niet mag voelen of dat je het onheil over jezelf hebt afgeroepen. Je mist hem, en dat mag. Nu nog een goede vorm erin vinden waarin jij verder kan en hij ook.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:49:25 #67
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181025530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:58 schreef Esther24 het volgende:
Misschien moet ik contact opnemen om te zeggen hoe het zit.

Dat ik vertel dat ik hem mis, maar dat ik nog steeds achter m'n beslissing sta.

Misschien kunnen we eens bellen om gewoon wat te kletsen en elkaar daarna met rust te laten.
Misschien is die behoefte wel wederzijds..
Ongelooflijk :') _O- alleen om je eigen behoefte even te stillen. Tegen het zieke aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:51:49 #68
470591 Esther24
Gewoon Esther
pi_181025584
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:46 schreef Postbus100 het volgende:
Schrijf hem anders een brief? Misschien helpt het je om je gedachten en gevoelens op een rijtje te zetten.

En wees niet te streng voor jezelf, dat je dit niet mag voelen of dat je het onheil over jezelf hebt afgeroepen. Je mist hem, en dat mag. Nu nog een goede vorm erin vinden waarin jij verder kan en hij ook.
Bedankt voor je reactie. Ik moet echt heel erg m'n best doen om hem niet te berichten. Tot op heden deed ik het niet omdat ik besef dat het niet netjes is tegenover hem om het weer op te rakelen.

Ik ga proberen m'n gedachten te verzetten en dan zal de tijd het leren.
pi_181026249
Je hoeft de brief niet te versturen. Maar schrijf hem eens wat je zou willen zeggen.
pi_181027326
quote:
*knip*
Klinkt egoïstisch, maar ik kan er niks anders van maken.
Dan dus geen contact opnemen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')