abonnement Unibet Coolblue
pi_181068566
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:27 schreef wollah het volgende:

[..]

Nee het zijn zoogdieren :')

Jij bent echt ..... dom
En jij praat voor je beurt, zoals gewoonlijk.
Schuursponsje in de bocht.
pi_181068705
Niet voor de gezelligheid een nest met Japanse Hoornaars in je huis hebben hangen :')
pi_181071822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Spinnen zijn geen insecten.
Dat beweert Mr Belvedere ook niet.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 04:45:19 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181071853
Lijkt mij juist een erg handige manier om het kaf van het koren te scheiden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 10 augustus 2018 @ 06:07:38 #30
186611 Haags
pi_181071913
Ik red dat soort figuren altijd door die beestjes maar meteen dood te slaan. 😎
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 06:45:56 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181072072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 06:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik red dat soort figuren altijd door die beestjes maar meteen dood te slaan. 😎
En dan bezit je hun leven en kuisheid als dank toch?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181077283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:26 schreef Hiddendoe het volgende:

Spinnen zijn geen insecten.
Daar heb je volledig gelijk in.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_181077630
Van die types die dan ‘rustig blijven zitten’ gaan adviseren 😤. Laat me!
pi_181078226
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:11 schreef wollah het volgende:
Onterechte klacht. Smerige agressieve kutbeesten je zomaar uit het niets beginnen te steken. Doet nog best pijn ook zo’n steek. Allemaal verbieden die rotbeesten :r
Die beesten steken helemaal niet 'zomaar uit het niets', dat doen ze alleen als ze zich bedreigd voelen - als je ze dus als een gek uit de lucht probeert te meppen bijvoorbeeld.
pi_181078308
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:04 schreef Mone het volgende:
Van die types die dan ‘rustig blijven zitten’ gaan adviseren 😤. Laat me!
Dat is ook gewoon het beste advies. :') Je wil toch juist niet gestoken worden?
pi_181079853
Van één wesp of bij ga ik echt niet in paniek raken. Maar zo rondlopen als op die foto in de openingspost? Nee bedankt, dát is toch niets voor mij hoor. :N
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_181079863
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:31 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon het beste advies. :') Je wil toch juist niet gestoken worden?
Onzin, wespen steken wel degelijk zomaar uit het niets, met name in de late zomer zijn het agressieve krengen.
Bijen en hommels steken inderdaad alleen als ze zich bedreigd voelen maar voor wespen ligt dat anders.

Bijen en hommels laat ik met rust maar wespen sla ik dood. Maar gillend om je heen zwaaien is nutteloos, gewoon rustig je kans afwachten tot je ze kan plat slaan.
pi_181080120
Ik was in mijn kinderjaren erg bang van honden, zelfs vrij kleine, schoot steeds in paniek als ik een hond zag die niet aangelijnd was. Daarvoor hadden velen geen of nauwelijks begrip, ze vonden dat ik me niet zo moest aanstellen. Spijtig dat ik toen nooit op het idee ben gekomen het volgende tegenargument te gebruiken: "En al die mensen die als de dood zijn voor één schattig bijtje of wespje, vind je dát dan wel normaal?"
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_181080277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:24 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Onzin, wespen steken wel degelijk zomaar uit het niets, met name in de late zomer zijn het agressieve krengen.
Bijen en hommels steken inderdaad alleen als ze zich bedreigd voelen maar voor wespen ligt dat anders.

Bijen en hommels laat ik met rust maar wespen sla ik dood. Maar gillend om je heen zwaaien is nutteloos, gewoon rustig je kans afwachten tot je ze kan plat slaan.
Ben je dan gestoken door een wesp terwijl je doodstil zat?
pi_181080313
Ik raak ook wel in paniek van gore insecten.
Net als dat in paniek zou raken als ik de piemel van opa zou moeten pijpen.
Heeft niets met miet zijn te maken maar alles met ranzigheid.
pindazakje
pi_181080322
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:40 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Ben je dan gestoken door een wesp terwijl je doodstil zat?
Ik zelf gelukkig niet, maar wel een aantal vrienden/kennissen waarbij dit wel zo was.
als je doodstil blijft zitten wanneer er een wesp op je gaat zitten heb je een behoorlijke kans dat je alsnog gestoken wordt.
pi_181080417
:@ Ja van sommige insecten kan ik helemaal flippen
pi_181080911
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:43 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ik zelf gelukkig niet, maar wel een aantal vrienden/kennissen waarbij dit wel zo was.
als je doodstil blijft zitten wanneer er een wesp op je gaat zitten heb je een behoorlijke kans dat je alsnog gestoken wordt.
Dat is gewoon onzin. Het is puur zelfverdediging.
pi_181083790
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:17 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Dat is gewoon onzin. Het is puur zelfverdediging.
Hier een quote van gezondheidsnet

quote:
Dat wil niet zeggen dat ze altijd steken. Wespen steken alleen wanneer zij zich bedreigd voelen of dringend voedsel (bloed) nodig hebben. Of dit nu terecht is of niet, een wesp beroept zich altijd op zelfverdediging. Helaas kunnen wespen gemakkelijk meerdere malen achter elkaar steken. In tegenstelling tot die van bijen en hommels blijft de angel van wespen niet in de huid achter. Hierdoor is een wesp dus ook niet terughoudend en 'vecht' hij zolang hij kan.

Wesp steekt dus ook als ze dringend voedsel nodig hebben, en laat wespen tegen het einde van het seizoen (als ze door de koningin aan hun lot worden over gelaten) nu net (bijna) sterven van de honger en daardoor dus de terrassen en tuinen terroriseren. En ook zonder dat je ze lastig valt beginnen te steken.
pi_181083884
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:05 schreef Werkman het volgende:

[..]

En als ik jou nou vertel dat ik iemand ken die gestoken is door een of andere importmug en dat die tot op het bot een ontsteking met pus uit de arm heeft moeten laten verwijderen omdat antibiotica niet hielp en het niet veel scheelde of ie dood was gegaan aan bloedvergiftiging?
Oei!

Hoe is het nu met die persoon?
pi_181083965
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:27 schreef wollah het volgende:

[..]

Nee het zijn zoogdieren :')

Jij bent echt ..... dom
:')

Ik zou voortaan sowieso niet te snel roepen dat iemand dom is. Ik heb al een paar keer bij je meegemaakt dat jij juist jezelf als idioot neerzet.
pi_181084017
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Oei!

Hoe is het nu met die persoon?
Erg kut.
pi_181084260
Bijna alle insecten zijn echt top, bijen zijn baas en muggen zijn mega etc. MAAR wespen zijn waardeloos. In tegenstelling tot alle andere prikkende beestjes steken wespen te pas en te onpas en doet het ook nog veel pijn. Sommige mensen zeggen dat ze dan bang zijn of zo, net zoals dat voor bijen geldt, maar dat klopt niet. Wespen zijn echt valse beesten die zo veel mogelijk pijn en ellende willen veroorzaken. Samenvattend: terechte klacht met een uitzondering voor wespen.
pi_181086066
Ik kan me niet herinneren ooit door een wesp of bij te zijn gestoken.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_181089001
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:41 schreef Werkman het volgende:

[..]

Erg kut.
Het is niet lang geleden gebeurd?

Zit er nu een gat in zijn arm of zoiets?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')