abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:54:46 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181035304
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Nice. Weg met deze domme mongool.

THEY ARE PUTTING SOMETHING IN THE WATER TO MAKE THE FROGS TURN GAY!!!!!!!!!
Ach, niks dommers dan dat jij gezegd hebt.
Misschien even balletje opgooien bij Danny, als dat een maatstaf is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:57:59 #202
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181035376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:52 schreef Molurus het volgende:
Ik zie het toch eerder als het blokkeren van wangedrag dan het blokkeren van meningen, maar goed. Daarover lopen de meningen uiteen. :)
Blijkbaar ziet Twitter zijn meningen op dit moment ook niet als ''wangedrag''.

Ach, weet je. We voeren deze discussie wel weer een keer als een ''domme, teringdomme mongool'' aan de andere kant van het spectrum een ban krijgt. Kan ik deze er mooi naast leggen en vergelijken.
pi_181035417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Blijkbaar ziet Twitter zijn meningen op dit moment ook niet als ''wangedrag''.
Bagger is zo'n beetje het bestaansrecht van Twitter. _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Ach, weet je. We voeren deze discussie wel weer een keer als een ''domme, teringdomme mongool'' aan de andere kant van het spectrum een ban krijgt. Kan ik deze er mooi naast leggen en vergelijken.
Tot over 100 jaar dan. ^O^ Dit soort mafkezen komt vrijwel uitsluitend voor aan deze kant van het spectrum.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181035548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:00 schreef Molurus het volgende:

[..]

Bagger is zo'n beetje het bestaansrecht van Twitter. _O-

[..]

Tot over 100 jaar dan. ^O^ Dit soort mafkezen komt vrijwel uitsluitend voor aan deze kant van het spectrum.
Bagger is momenteel zo'n beetje het bestaansrecht van social media in z'n geheel.

Velen zullen zich de tijd nog wel herinneren dat twitter een soort van magische staf was voor juppen die meenden dat je met een paar hashtags het dagelijkse leven kon regelen en twitter een nieuw tijdperk zou openen. Soms kreeg er weleens eentje een slaapplaats aangeboden nav een tweet maar dat hele effect is nu bijna 0.

En instagram moest het walhalla worden van instamatic foto's als verzamelbak in navolging van de eerste hipstamatic app (waar t moderne woord hipster vandaan komt)
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:14:07 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181035677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:00 schreef Molurus het volgende:

[..]

Tot over 100 jaar dan. ^O^ Dit soort mafkezen komt vrijwel uitsluitend voor aan deze kant van het spectrum.
Wat is 'deze kant'? Alex Jones is het prototype conspiracy-gekkie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:19:05 #206
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181035763
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ach, weet je. We voeren deze discussie wel weer een keer als een ''domme, teringdomme mongool'' aan de andere kant van het spectrum een ban krijgt. Kan ik deze er mooi naast leggen en vergelijken.
Zoals die enorme discussie die losbarstte toen #LeftWithSharpEdge werd gebanned van reddit.

Ohnee, dat was geen discussie want iedereen haalde zijn schouders op en zei; good riddence. Mafklappers. :D

Of toen de video van Helen Corey werd gebanned en ze drie weken in de koelkast kreeg.
Of toen er honderden accounts werden gebanned omdat ze 'men are scum' aan het posten waren.
Of toen Clementine Ford werd gebanned voor 30 dagen omdat ze iemand had uitgescholden.
Of toen...

Ohnee, toen was geen discussie want er zat geen legertje verongelijkte RightWingJusticeWarriors te mauwen dat hun freepeach werd afgepakt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181035819
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat is 'deze kant'? Alex Jones is het prototype conspiracy-gekkie.
Denk dat er onder zijn kijkers vrij weinig mensen zitten die op de Democraten stemmen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:24:57 #208
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181035862
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Denk dat er onder zijn kijkers vrij weinig mensen zitten die op de Democraten stemmen.
Ik heb geen idee. Complotgekkies heb je overal. Ook binnen de Democratische partij trouwens.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181036025
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Complotgekkies heb je overal. Ook binnen de Democratische partij trouwens.
Dat was de vraag natuurlijk niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:35:15 #210
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181036034
Dat met dat Sandy Hook gebeuren gaat dan ook wel buiten alle perken. Ouders die het graf van hun kind niet kunnen bezoeken en meerdere keren hebben moeten verhuizen door de achterban van deze fijne vent.

Dat hij in reptilians geloofd is 1 ding, dat hij aanzet tot dit directe lastig vallen wat zoveel leed veroorzaakt is een ander ding.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181036102
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bagger is momenteel zo'n beetje het bestaansrecht van social media in z'n geheel.
Ach, op Facebook kom ik af en toe nog wel interessante dingen tegen. Maar grondig filteren is wel een must, er is ook meer dan genoeg bagger inderdaad.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:41:05 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181036116
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat was de vraag natuurlijk niet.
Nee, ik weet precies wat Molurus probeert te impliceren. Maar zoals gewoonlijk geen onderbouwing of wat dan ook.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181036147
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, ik weet precies wat Molurus probeert te impliceren. Maar zoals gewoonlijk geen onderbouwing of wat dan ook.
Dat mag, maar het is niet bepaald een geheim dat Alex Jones een "far-right fringe looney" is of zich in ieder geval zo gedraagt om grof geld te verdienen aan GOP-gekkies.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181036169
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, ik weet precies wat Molurus probeert te impliceren. Maar zoals gewoonlijk geen onderbouwing of wat dan ook.
:')
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:50:42 #215
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181036263
Aan de andere kant heb je de Monsanto haat. Die slaat ook aan bij linksdragende new-age niet vaccineerders. :D Zoals Alex zelf volgens mij zegt is hij niet links en niet rechts en is dat een door de elite gecreëerde valse tegenstelling om het volk zoet te houden. 8-)

Gek is gek, zullen we maar zeggen.

Over het algemeen zie je wel dat zowel extreem linkse mensen als extreem rechtse mensen, vatbaar zijn voor extreme/ radicale ideeën.

Goh, gek eigenlijk, als je het zo opschrijft. _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:53:05 #216
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181036295
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat mag, maar het is niet bepaald een geheim dat Alex Jones een "far-right fringe looney" is of zich in ieder geval zo gedraagt om grof geld te verdienen aan GOP-gekkies.
Onder andere ja. Maar om net te doen alsof die gekkies alleen daar bestaan is natuurlijk belachelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181036298
Mooi zoals een aantal mensen hier probeert te suggereren dat zulke gekken net zo goed aan de linkerkant voorkomen, terwijl dat op z'n best extreem zeldzaam is.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181036407
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onder andere ja. Maar om net te doen alsof die gekkies alleen daar bestaan is natuurlijk belachelijk.
Een cruciaal onderdeel van dergelijke samenzweringen is toch vaak wel de overheid. Wat dat betreft vinden dat soort theorieën dan ook veel meer weerklank bij de fringevleugel van de GOP dan die van de Dems.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:00:03 #219
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181036421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:53 schreef Molurus het volgende:
Mooi zoals een aantal mensen hier probeert te suggereren dat zulke gekken net zo goed aan de linkerkant voorkomen, terwijl dat op z'n best extreem zeldzaam is.
Godzijdank zijn zulke extremen uitzonderlijk.
Maar dat deze gzre gast onder die uitzonderlijken valt is wel duidelijk. Dat er ook aan de linkerflank zulke uitzonderingen zijn doet daar niets vanaf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:02:08 #220
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181036450
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een cruciaal onderdeel van dergelijke samenzweringen is toch vaak wel de overheid. Wat dat betreft vinden dat soort theorieën dan ook veel meer weerklank bij de fringevleugel van de GOP dan die van de Dems.
Absoluut, maar dat gedoe over Monsanto en schaduwregeringen doet het ook goed bij de 'linkerkant'.

Mij maakt het verder ook niet uit hoor, ik vind het gewoon zo grappig dat mensen zo hun hakken in het zand zetten om hun ideologie te verdedigen. 'Dat komt bij ons niet voor hoor!!!'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181037262
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:50 schreef SicSicSics het volgende:
Aan de andere kant heb je de Monsanto haat. Die slaat ook aan bij linksdragende new-age niet vaccineerders. :D Zoals Alex zelf volgens mij zegt is hij niet links en niet rechts en is dat een door de elite gecreëerde valse tegenstelling om het volk zoet te houden. 8-)

Gek is gek, zullen we maar zeggen.

Over het algemeen zie je wel dat zowel extreem linkse mensen als extreem rechtse mensen, vatbaar zijn voor extreme/ radicale ideeën.

Goh, gek eigenlijk, als je het zo opschrijft. _O-
Alex Jones is dus eigenlijk een soort van tegenpool van een moderne Rumi :')

Dusss..

Ik hoop dat ze geen ruzie krijgen over wie z'n kist uiteindelijk naar t graf mag tillen.
pi_181037385
De nieuwste updates





[ Bericht 31% gewijzigd door sp3c op 08-08-2018 19:14:59 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181037421
'Thank you Apple, Facebook and YouTube!' Alex Jones claims 5.6 million people have subscribed to Infowars newsletter in 48 hours as he calls 'bull***t' on tech giants who have blocked the conspiracy theorist's content

-Alex Jones has issued a 'never surrender' battle cry to his army of alt-right followers after a string of tech giants dumped his content
-In an exclusive interview with DailyMail.com he launched an expletive laden rant claiming the Democratic Party staged this 'desperate' onslaught
-He maintains he's a 'sacrificial lamb' who has been likened to Hitler for the purposes of a wider attack on free speech
-Branding what's happened 'bull***t', the 44-year-old Texan said: 'Why not say I'm flying a Nazi flying carpet. I sit up in the morning and I s**t Hitler out of my a**'

http://www.dailymail.co.u(...)owars-Apple-ban.html
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181037452
‘Survival of our democracy’ depends on banning sites like InfoWars, Dem senator says

https://www.washingtonexa(...)ocratic-senator-says

:') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181037528
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:53 schreef Molurus het volgende:
Mooi zoals een aantal mensen hier probeert te suggereren dat zulke gekken net zo goed aan de linkerkant voorkomen, terwijl dat op z'n best extreem zeldzaam is.
Hordes gekkies met hun white privilege, toxic masculinity en #cancelwhitepeople onzin. Dus dat weet ik zo nog niet.

Onzin heb je in alle spectra. Ik zou liever hebben dat ze vrijwel niks censureren behalve echt aanzettten tot geweld.

Maar die bedrijven moeten natuurlijk doen wat ze willen. Ik heb daar verder weinig moeite mee.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:08:57 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181037613
Deze affaire bewijst maar eens dat er niet zoiets is als slechte publiciteit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181037627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:57 schreef Ali_boo het volgende:
'Thank you Apple, Facebook and YouTube!' Alex Jones claims 5.6 million people have subscribed to Infowars newsletter in 48 hours as he calls 'bull***t' on tech giants who have blocked the conspiracy theorist's content

-Alex Jones has issued a 'never surrender' battle cry to his army of alt-right followers after a string of tech giants dumped his content
-In an exclusive interview with DailyMail.com he launched an expletive laden rant claiming the Democratic Party staged this 'desperate' onslaught
-He maintains he's a 'sacrificial lamb' who has been likened to Hitler for the purposes of a wider attack on free speech
-Branding what's happened 'bull***t', the 44-year-old Texan said: 'Why not say I'm flying a Nazi flying carpet. I sit up in the morning and I s**t Hitler out of my a**'

http://www.dailymail.co.u(...)owars-Apple-ban.html
Voor die man gaat een droom in vervulling.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181037716
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze affaire bewijst maar eens dat er niet zoiets is als slechte publiciteit
Klopt, infowars app nu nr 1 trending
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181038069
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Klopt, infowars app nu nr 1 trending
En gewone gebruikers van Facebook en Youtube hoeven zijn geblaat niet meer aan te horen. Iedereen blij. ^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:34:58 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181038098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

En gewone gebruikers van Facebook en Youtube hoeven zijn geblaat niet meer aan te horen. Iedereen blij. ^O^
Was je verplicht dan, om hem te kijken oop facebook, of te luisteren op youtube?
Dat is volledig aan mij voorbij gegaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181038177
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Was je verplicht dan, om hem te kijken oop facebook, of te luisteren op youtube?
Dat is volledig aan mij voorbij gegaan.
Nope. Maar dat elke kans dat ik er tegenaan loop nu is uitgesloten is wat mij betreft een uitstekende zaak. ^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:39:15 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181038188
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nope. Maar dat elke kans dat ik er tegenaan loop nu is uitgesloten is wat mij betreft een uitstekende zaak. ^O^
Als je zo debiel bent om erop te klikken, verdien je het ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181038254
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor die man gaat een droom in vervulling.
Misschien moet ik ook maar een website met debiele theorieën gaan beginnen. Blijkbaar is daar vraag naar.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181038301
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Misschien moet ik ook maar een website met debiele theorieën gaan beginnen. Blijkbaar is daar vraag naar.
Reken maar dat daar heel veel vraag naar is. (Willekeurig voorbeeld) voor elke website die gaat over klimaatwetenschap zijn er zeker 20 die diezelfde wetenschap betwisten, en roepen dat het allemaal 1 groot politiek complot is.

Dat is internet tegenwoordig, vrees ik.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 19:50:17 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181038364
dat is internet altijd al geweest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181038407
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:50 schreef sp3c het volgende:

dat is internet altijd al geweest
Nou ja, de begintijd was wel anders... toen eigenlijk alleen maar studenten en IT professionals bezig waren met internet. En daarvoor was het zeker anders. (Ik loop al een tijdje rond op deze aardkloot. :P )

Maar sinds internet algemeen wordt gebruikt is de verhouding zin/onzin altijd wel zo geweest inderdaad.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 19:57:13 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181038483
das wel heel lang geleden dan, minimaal 20 jaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181038517
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:57 schreef sp3c het volgende:

das wel heel lang gelden dan, minimaal 20 jaar
Dat internet gemeengoed werd is ook niet even in een weekje gebeurd ofzo, dat gaat over een enorme periode. (En dat begon inderdaad meer dan 20 jaar geleden.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 20:00:54 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181038549
ja dat zeg ik toch ook niet?

in mijn beleving is het grote verschil met nu en 20 jaar geleden vooral de schaal, echt veel serieuzer was het niet ... procentueel waren er wat meer gamers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 20:02:42 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181038587
en het was allemaal wat groffer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181038604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:00 schreef sp3c het volgende:
ja dat zeg ik toch ook niet?

in mijn beleving is het grote verschil met nu en 20 jaar geleden vooral de schaal, echt veel serieuzer was het niet ... procentueel waren er wat meer gamers
Ik zie toch wel enorme verschillen tussen de hoeveelheid bullshit a la Alex Jones op het internet nu en hoe dat 20 jaar geleden was. Toen was het verhoudingsgewijs inderdaad meer gamers, maar er was ook veel minder aanbod als het ging om "nieuws sites". Wat er was was allemaal redelijk mainstream, niet al te veel gekkigheid. (Wel wat, maar niet veel.)

Die verandering in internetcultuur (en het belang daarvan in de samenleving) is wel min of meer geleidelijk gegaan, dat is wat ik bedoel te zeggen. Vooral ook, denk ik, door de volgorde waarin mensen zich aansloten. Dat waren zoals gezegd aanvankelijk studenten en IT professionals, daarna sloten vooral hoogopgeleiden aan, en pas daarna kwam de rest.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 20:08:51 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181038713
infowars bestaat ook al een jaar of 20 toch?

zelf volgde ik altijd deze gast
http://www.combatreform.org/m113combat.htm

was ook helemaal van het padje af _O-
met complotten en haatspeech (richting de mariniers) en alles
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181038821
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:08 schreef sp3c het volgende:

infowars bestaat ook al een jaar of 20 toch?
Je hebt gelijk, 19 jaar oud die site. :) Toch denk ik niet dat het veel verandert aan m'n punt: ik zie wel een enorm verschil in de verhouding tussen de hoeveelheid zin en onzin als ik nu vergelijk met 1998.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:08 schreef sp3c het volgende:

zelf volgde ik altijd deze gast
http://www.combatreform.org/m113combat.htm

was ook helemaal van het padje af _O-
met complotten en haatspeech (richting de mariniers) en alles
:D

Het is sowieso een ehmm... zeer traditionele web designer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 08-08-2018 20:49:39 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:43:21 #244
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181039427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:14 schreef Molurus het volgende:

Je hebt gelijk, 19 jaar oud die site. :) Toch denk ik niet dat het veel verandert aan m'n punt: ik zie wel een enorme verschil in de verhouding tussen de hoeveelheid zin en onzin als ik nu vergelijk met 1998.
In '98 hadden we iig nog flitsende "under construction" banners en hoefden nog niks te bookmarken omdat we dat handjevol sites zo ook wel konden onthouden.

Voor de conspiracy gekkies moest je naar Usenet daar had je hele hordes alt.conspiracy en aanverwante groepen, het is echt geen nieuw fenomeen.
pi_181039632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

In '98 hadden we iig nog flitsende "under construction" banners en hoefden nog niks te bookmarken omdat we dat handjevol sites zo ook wel konden onthouden.
Haha, dat dus ja. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:43 schreef AchJa het volgende:

Voor de conspiracy gekkies moest je naar Usenet daar had je hele hordes alt.conspiracy en aanverwante groepen, het is echt geen nieuw fenomeen.
Oh, ik zeg ook niet dat het een nieuw verschijnsel is. Maar de hoeveelheid en de impact op de maatschappij zijn wel nieuw. Dat gedoe met usenet was meer voor een klein groepje maffe nerds. Nu doen Henk en Ingrid ook mee. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 20:53:00 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181039694
ik durf zelfs wel te beweren dat de balans tussen compleet koekoek en minimaal semi serieus flink door slaat naar dat laatste kamp juist omdat het internet nu mainstream is en iedereen in zijn oma er centjes te verdienen

vroegah was het toch vooral een plek voor mensen die elders (vaak terecht) hun ei niet kwijt konden ... toen moest je nog wel kranten en tijdschriften lezen om een beetje bij te blijven

tegenwoordig weet ik zo uit mijn hoofd geen Bruna meer te vinden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:08:21 #247
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181040060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:51 schreef Molurus het volgende:

Haha, dat dus ja. :D


:P

quote:
Oh, ik zeg ook niet dat het een nieuw verschijnsel is. Maar de hoeveelheid en de impact op de maatschappij zijn wel nieuw. Dat gedoe met usenet was meer voor een klein groepje maffe nerds. Nu doen Henk en Ingrid ook mee. :P
De impact op de maatschappij wordt naar mijn mening ook schromelijk overdreven. Naieve idioten die overal intrapten had je vroeger ook al en die omringden zichzelf ook met allemaal figuren van een gelijk allooi.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 21:16:54 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181040292
komt ook bij dat je van social media bij elke malloot ook gratis al zijn mallotige vrienden erbij krijgt

ik volg al een tijdje Steve Brown zijn twitter omdat ik wel kan lachen om zijn epische rants tegen de wereld in het algemeen en Peter R. de Vries in het bijzonder en omdat ik vind dat zijn zoon nog een paar jaar in Nederland/Amsterdam moet komen hockeyen maar om de zoveel tijd gooi ik hem er ff vanaf omdat twitter me ook al zijn retweets van al zijn idiote vrienden erbij geeft!

dat soort dagen denk ik ook dat het internet vooral door mongolen bevolkt wordt :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:32:49 #249
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181040683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:16 schreef sp3c het volgende:
komt ook bij dat je van social media bij elke malloot ook gratis al zijn mallotige vrienden erbij krijgt

ik volg al een tijdje Steve Brown zijn twitter omdat ik wel kan lachen om zijn epische rants tegen de wereld in het algemeen en Peter R. de Vries in het bijzonder en omdat ik vind dat zijn zoon nog een paar jaar in Nederland/Amsterdam moet komen hockeyen maar om de zoveel tijd gooi ik hem er ff vanaf omdat twitter me ook al zijn retweets van al zijn idiote vrienden erbij geeft!

dat soort dagen denk ik ook dat het internet vooral door mongolen bevolkt wordt :')
Het probleem is alleen dat externe partijen nu wel even gaan bepalen wie jij een mongool moet vinden of wie jij serieus moet gaan nemen. Jij zegt zelf al op basis van je boerenverstand dat het een verzameling idioten is daar heb jij echt geen hulp bij nodig. Er wordt nu net gedaan alsof jij en ik net zo idioot zijn die beschermd moeten worden tegen dat soort "uitwassen" op internet... Ik ben toch gvd geen kleuter die aan het handje gehouden moet worden of wel dan?

Dit is echt een: "wij weten wel wat goed voor u is" verhaal.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:36:26 #250
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181040768
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat externe partijen nu wel even gaan bepalen wie jij een mongool moet vinden of wie jij serieus moet gaan nemen. Jij zegt zelf al op basis van je boerenverstand dat het een verzameling idioten is daar heb jij echt geen hulp bij nodig. Er wordt nu net gedaan alsof jij en ik net zo idioot zijn die beschermd moeten worden tegen dat soort "uitwassen" op internet... Ik ben toch gvd geen kleuter die aan het handje gehouden moet worden of wel dan?
Het gaat er in dit geval volgens mij concreet over dat de ouders van de vermoorde kinderen van het Sandy Hook drama niet veilig zijn dankzij zijn gepredik, waarover ook een rechtszaak loopt en dat hij ook Robert Mueller met de dood bedreigd heeft.

https://qz.com/1335125/in(...)in-his-latest-video/
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 21:41:32 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181040880
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat externe partijen nu wel even gaan bepalen wie jij een mongool moet vinden of wie jij serieus moet gaan nemen. Jij zegt zelf al op basis van je boerenverstand dat het een verzameling idioten is daar heb jij echt geen hulp bij nodig. Er wordt nu net gedaan alsof jij en ik net zo idioot zijn die beschermd moeten worden tegen dat soort "uitwassen" op internet... Ik ben toch gvd geen kleuter die aan het handje gehouden moet worden of wel dan?

Dit is echt een: "wij weten wel wat goed voor u is" verhaal.
agreed, zie je ook steeds vaker gebeuren

op FOK! krijg ik ook wel eens klachten waarvan ik denk 'ok ik geloof er ook niet zo in maar moet dat nu echt weg?'
ja moet weg en zo'n persoon moet opflikkeren, lange bans etc. want hij (of zij) praat alleen maar onzin ... gebruik je argumenten er dan gewoon tegen dan!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Games woensdag 8 augustus 2018 @ 21:49:39 #253
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181041090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

In '98 hadden we iig nog flitsende "under construction" banners en hoefden nog niks te bookmarken omdat we dat handjevol sites zo ook wel konden onthouden.

Voor de conspiracy gekkies moest je naar Usenet daar had je hele hordes alt.conspiracy en aanverwante groepen, het is echt geen nieuw fenomeen.
Mooie tijd was dat. De meeste mensen die rond die tijd instapten kennen rotten.com ook nog wel, met allerlei choquerende shit zoals "man vs. train" (en nog veel verkniptere content) die je dan aan je klasgenootjes liet zien. Waar ik pas later achter kwam is dat rotten.com in feite een conspiracy site was, als je voorbij de ziekelijke afbeeldingen keek stonden er hele weblogs volgeschreven over allerlei uiteenlopende samenzweringstheorieën.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:53:23 #254
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181041193
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mooie tijd was dat. De meeste mensen die rond die tijd instapten kennen rotten.com ook nog wel, met allerlei choquerende shit zoals "man vs. train" (en nog veel verkniptere content) die je dan aan je klasgenootjes liet zien.
Nog eerder moesten we het doen met Faces of Death die we vanonder de toonbank huurden bij de videotheek... :D

quote:
Waar ik pas later achter kwam is dat rotten.com in feite een conspiracy site was, als je voorbij de ziekelijke afbeeldingen keek stonden er hele weblogs volgeschreven over allerlei uiteenlopende samenzweringstheorieën.
Och, Rotten, Gore Gallery, Ogrish en wat is er allemaal wel niet voorbij gekomen in de loop der jaren? En idd, daar werd een hoop bullshit verkondigd.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:56:44 #255
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_181041261
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dat met dat Sandy Hook gebeuren gaat dan ook wel buiten alle perken. Ouders die het graf van hun kind niet kunnen bezoeken en meerdere keren hebben moeten verhuizen door de achterban van deze fijne vent.

Dat hij in reptilians geloofd is 1 ding, dat hij aanzet tot dit directe lastig vallen wat zoveel leed veroorzaakt is een ander ding.
Maar heeft opgeroepen om die ouders 'lastig' te vallen of zijn het gewoon individuele acties ?
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:58:15 #256
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181041298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het gaat er in dit geval volgens mij concreet over dat de ouders van de vermoorde kinderen van het Sandy Hook drama niet veilig zijn dankzij zijn gepredik, waarover ook een rechtszaak loopt en dat hij ook Robert Mueller met de dood bedreigd heeft.

https://qz.com/1335125/in(...)in-his-latest-video/
Zolang organisaties als de Westboro Baptist Church een podium kijgen is Alex Jones wel het laatste waar je je druk om zou moeten maken.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:00:04 #257
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181041344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zolang organisaties als de Westboro Baptist Church een podium kijgen is Alex Jones wel het laatste waar je je druk om zou moeten maken.
Ik maak me er niet druk om, maar gaf aan je aan dat waar jij het over had niet lijkt te kloppen in dit geval.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:02:39 #258
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181041406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

agreed, zie je ook steeds vaker gebeuren

op FOK! krijg ik ook wel eens klachten waarvan ik denk 'ok ik geloof er ook niet zo in maar moet dat nu echt weg?'
ja moet weg en zo'n persoon moet opflikkeren, lange bans etc. want hij (of zij) praat alleen maar onzin ... gebruik je argumenten er dan gewoon tegen dan!
Nog niet zo heel lang geleden werd BNW / journalist verzamelt data voor zwartboek NOS naar BNW gemieterd vanuit NWS. Je kunt natuurlijk wat van de initiele bron vinden maar opzich vond ik het niet dusdanig wereldvreemd dat het naar BNW moest, er werden toch echt relevante voorbeelden genoemd.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:03:19 #259
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181041424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik maak me er niet druk om, maar gaf aan je aan dat waar jij het over had niet lijkt te kloppen in dit geval.
Voor zover ik weet wat dat hele Sandy Hook verhaal het punt helemaal niet.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:12:39 #260
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181041631
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wat dat hele Sandy Hook verhaal het punt helemaal niet.
Hate speech en harassment werden aangehaald door woordvoerders, wat vrij simpel hard gemaakt kan worden door deze twee zaken (Sandy Hook & Mueller) al zijn ze meen ik niet specifiek geworden. Westboro baptist church heeft bij mijn weten geen youtube kanaal of mailchimp account ofzo, maar ook al zouden ze dat wel hebben is het bestaan van andere onacceptabele content niet echt een goede reden om het dan maar helemaal niet meer te handhaven.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 22:20:08 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181041804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nog niet zo heel lang geleden werd BNW / journalist verzamelt data voor zwartboek NOS naar BNW gemieterd vanuit NWS. Je kunt natuurlijk wat van de initiele bron vinden maar opzich vond ik het niet dusdanig wereldvreemd dat het naar BNW moest, er werden toch echt relevante voorbeelden genoemd.
das wat anders dan weggooien lijkt me

BNW is ook niet het verdomhoekje van FOK! ofzo, soms past shit daar gewoon beter

gaat in de regel sowieso in overleg met de collega's van BNW, geen idee wat de motivatie toendertijd was dus echt veel zinnigs kan ik er verder ook niet over zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:23:59 #262
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181041893
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

das wat anders dan weggooien lijkt me

BNW is ook niet het verdomhoekje van FOK! ofzo, soms past shit daar gewoon beter

gaat in de regel sowieso in overleg met de collega's van BNW, geen idee wat de motivatie toendertijd was dus echt veel zinnigs kan ik er verder ook niet over zeggen
Het gaat ook niet om jou ofzo. Het ging me meer om het gemak waarmee iets die kant op geknikkerd werd, iedereen is dus wel in staat om vrij snel te bepalen of iets BNW waardig is of niet, zelfs als het een beetje een grensgeval is. Maar in het geval van Alex Jones zijn we allemaal domme loempia's en moet dat wel even van hogerhand geregeld gaan worden.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 22:28:28 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181041994
Alex Jones sowieso BNW _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:32:22 #264
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181042149
Het is interessant dat meerdere ogenschijnlijk van elkander onafhankelijke mediapartijen AJ op dezelfde dag verwijderen en dit zonder schroom lijken te doen. Wat is het door hen gegeven antwoord hierop? En waarom sleept men oude koeien uit de sloot voor dit resultaat? Waarom vandaag? Eveneens ben ik benieuwd naar de toekomst van het komende internet onder controle van enkele monopolie-providers. Zal ook dan het populaire ''bedrijven zijn u niet verplicht dit recht te verlenen, daar is de deur'' argument bij de navelstarende censuurfantasten geroepen blijven worden? Moeten we de gecoördineerde verwijderingsoperatie als een aanloopje, een testproject zien? En is AJ, als vermoedelijk zogeheten gate-keeper, een gewillig en meespelend onderzoeksobject in de vraag ''hoe ver kunnen we gaan?'' Is met andere woorden de (links) tribalistische inborst sterker dan de wil om gezamenlijk dé pilaar van democratie staande te houden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 00:16:14 ]
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:06:30 #266
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181043212
quote:
Doe mij maar youtube. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:28:06 #268
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181043239
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:26 schreef Molurus het volgende:

[..]

Doe mij maar youtube. :P
Why yaiyaiyaiyai?

Als daar een platform voor freespeech ontstaat is dat toch beter dan de censuur op youtube?

[ Bericht 4% gewijzigd door the-eye op 08-08-2018 23:34:40 ]
pi_181043260
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat externe partijen nu wel even gaan bepalen wie jij een mongool moet vinden of wie jij serieus moet gaan nemen. Jij zegt zelf al op basis van je boerenverstand dat het een verzameling idioten is daar heb jij echt geen hulp bij nodig. Er wordt nu net gedaan alsof jij en ik net zo idioot zijn die beschermd moeten worden tegen dat soort "uitwassen" op internet... Ik ben toch gvd geen kleuter die aan het handje gehouden moet worden of wel dan?

Dit is echt een: "wij weten wel wat goed voor u is" verhaal.
Mijn vraag is dan wie voor de externe partijen gaan bepalen wat zij wel of niet mogen tonen. Dan krijg je dus nog een laag boven Youtube en zo die gaat bepalen wat Youtube en co niet mogen verwijderd. En wie gaat dan weer die laag controleren.

Ik denk dat bij discriminatie wel een ander verhaal wordt, maar een beetje slim bedrijf kan wel met goede excuses komen. Tenzij het op een gegeven moment voor de hand ligt. :P
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:33:44 #270
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181043347
Op Bitnut staat ook iets over een alternatief voor Facebook -> https://voiceanything.com/

Kent iemand dat?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:35:05 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181043376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:28 schreef the-eye het volgende:

[..]

censuur op youtube

:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:40:57 #272
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181043485
quote:
13s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:').
[Alex Jones mode on] JA Fir3fly, CENSUUR.JE WEET NIET HALF WAT GAANDE IS. ZE ZIJN BEZIG MAAR ZE GAAN NIET WINNEN ZEG IK JE. ZE GAAN NIET WINNEN [Alex Jones mode off]
pi_181043663
Zojuist een giga-purge gehouden. Nu is het alleen nog zoeken naar een vervanging voor Spotify (??), Youtube (vimeo, bitchute?), Hotmail/Gmail (protomail of tutanota?) en eigenlijk Android ook, maar dat wordt wel erg lastig gezien ik vorige week een s9 heb aangeschaft ;( :+

Google -> DuckDuckGo
Chrome -> Mozilla/Tor/DuckDuckGo
Facebook -> voiceanything
Twitter -> Gab.ai/Mastodon
Reddit -> Voat/4Chan/Hubski
Youtube -> Bitchute/Vimeo/Dailymotion/Vevo
Spotify/Itunes -> ???
Hotmail/Gmail -> Protomail/Tutanota
Instagram/Tumblr -> laat al wat daar op lijkt sterven

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2018 23:59:51 ]
pi_181043677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:28 schreef the-eye het volgende:

[..]

Why yaiyaiyaiyai?

Als daar een platform voor freespeech ontstaat is dat toch beter dan de censuur op youtube?
Vrijheid van meningsuiting hoeft voor mij niet absoluut te zijn. Ik zal Alex Jones zeker niet missen. ;)

Maar het staat je helemaal vrij om over te stappen op zulke platforms hoor.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:57:09 #275
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181043771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting hoeft voor mij niet absoluut te zijn. Ik zal Alex Jones zeker niet missen. ;)

Maar het staat je helemaal vrij om over te stappen op zulke platforms hoor.
Ik heb weleens even naar hem zitten kijken. Ik ben ook geen A.J. fan maar om hem overal te verwijderen slaat nergens op.
Als vrijheid van meningsuiting niet absoluut is , is het geen vrijheid van meningsuiting.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:07:42 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181044012
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting hoeft voor mij niet absoluut te zijn
Zeer gevaarlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181044024
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als vrijheid van meningsuiting niet absoluut is , is het geen vrijheid van meningsuiting.
Vrijheid van meningsuiting is vrijwel nooit absoluut, ook in Nederland niet. Los daarvan mag Alex Jones nog steeds van zulke video's maken, en youtube is vrij om die niet te plaatsen. Wie dan wel of niet van youtube gebruik wil maken is verder gewoon marktwerking. Ik vind de afwezigheid van Alex Jones wel een pre, dus ik hou het gewoon bij youtube. ;)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:11:21 #278
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181044085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:08 schreef Molurus het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is vrijwel nooit absoluut, ook in Nederland niet. Los daarvan mag Alex Jones nog steeds van zulke video's maken, en youtube is vrij om die niet te plaatsen. Wie dan wel of niet van youtube gebruik wil maken is verder gewoon marktwerking. Ik vind de afwezigheid van Alex Jones wel een pre, dus ik hou het gewoon bij youtube. ;)
Want er staan mensen om je heen die je met het mes op de keel verplichten naar hem te kijken?
pi_181044121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:11 schreef the-eye het volgende:

[..]

Want er staan mensen om je heen die je met het mes op de keel verplichten naar hem te kijken?
Nee, zei ik dat?

Ik vind de afwezigheid van Alex Jones een kwaliteit van youtube. Jij kennelijk niet, dat is prima. Dan kun je gebruik maken van een ander platform.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181044133
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
Molurus: speech that must not be spoken
pi_181044169
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:13 schreef Wijs-aperig het volgende:
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
Molurus: speech that must not be spoken
Op herhaling dan maar:



Kortom... Alex Jones gaat z'n gang maar. Zijn vrijheid van meningsuiting is niet in het geding. Ik voel alleen geen behoefte om ernaar te luisteren, en dus voel ik me prima thuis op youtube.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181044287
quote:
12s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:15 schreef Molurus het volgende:

[..]

Op herhaling dan maar:

[ afbeelding ]

Kortom... Alex Jones gaat z'n gang maar. Zijn vrijheid van meningsuiting is niet in het geding. Ik voel alleen geen behoefte om ernaar te luisteren, en dus voel ik me prima thuis op youtube.
Zijn vrijheid is -onbetwistbaar- in het geding. Hoe kom je er bij dat dat niet zo is? Hij is letterlijk maar dan digitaal weggedaan: niet toegestaan aanwezig, laat staan vrij te zijn.
Waar jouw redenatie mank gaat is daar waar je VVMU (concept) verward met wetgeving (1st Am).

Het lijkt me verstandig om het e.e.a. op een rijtje te krijgen, en je af te vragen hoe we dit moeten benaderen in een digitaliserende wereld onder (semi)leiding van enkele -ogenschijnlijk ideologisch gedreven- tech-giganten. Zoals ik in een eerdere post aangaf; denk aan de mogelijke komende opheffing van e-neutraliteit. Ook dan zou je kunnen stellen 'bedrijven waarborgen jouw specifieke rechten niet, (dus rot op van het internet en koester je VVMU maar lekker in je niet-verbonden zolderkamer).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 00:24:54 ]
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:24:34 #283
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181044346
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee, zei ik dat?

Ik vind de afwezigheid van Alex Jones een kwaliteit van youtube. Jij kennelijk niet, dat is prima. Dan kun je gebruik maken van een ander platform.
Ik hou gewoon niet zo van "beschermde omgevingen" Ben prima zelf instaat te beslissen waar ik wel, of niet naar kijk. Vind graag zelf uit of iets bs is
pi_181044417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:24 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik hou gewoon niet zo van "beschermde omgevingen" Ben prima zelf instaat te beslissen waar ik wel, of niet nar kijk. Vind graag zelf uit of iets bs is
Ja, maar ik zit evenmin op liveleak of pornhub videos zit te wachten terwijl ik op YT rond kijk. richtlijnen, zeker. Maar waar het woorden betreft in absolute neutraliteit de *bepaalde* grens bewaken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 00:29:46 ]
pi_181044861
quote:
12s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:15 schreef Molurus het volgende:

Kortom... Alex Jones gaat z'n gang maar. Zijn vrijheid van meningsuiting is niet in het geding. Ik voel alleen geen behoefte om ernaar te luisteren, en dus voel ik me prima thuis op youtube.
Als je zoiets zegt over bepaalde TV zenders dan is de consensus dat er een knop op je TV zit, je hoeft niet te kijken...
pi_181050145
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:08 schreef Molurus het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is vrijwel nooit absoluut, ook in Nederland niet. Los daarvan mag Alex Jones nog steeds van zulke video's maken, en youtube is vrij om die niet te plaatsen. Wie dan wel of niet van youtube gebruik wil maken is verder gewoon marktwerking. Ik vind de afwezigheid van Alex Jones wel een pre, dus ik hou het gewoon bij youtube. ;)
Om eerlijk te zijn probeer ik Google zoveel mogelijk te vermijden.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181050224
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als je zoiets zegt over bepaalde TV zenders dan is de consensus dat er een knop op je TV zit, je hoeft niet te kijken...
Ja en als Fox News besluit om bepaalde Democraten te weren zeggen we ook gewoon 'dan kijk je daar toch niet naar?'. Online platformen hebben zich natuurlijk altijd proberen te manifesteren als platformen waar de vrijheid van meningsuiting redelijk absoluut was. Daardoor is op de één of andere manier de illusie ontstaan dat op die platformen zeggen wat je wil een grondrecht is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij een kabelzender of in een krant. Het internet is vrij toegankelijk en iedereen die geïnteresseerd is in de malloterie van Jones kan gewoon naar zijn website, zijn app downloaden of wat dan ook.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 augustus 2018 @ 11:59:26 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181050299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:56 schreef Ali_boo het volgende:
Tommy Robinson en Ron Paul zijn de volgende targets

JUST IN: Tommy Robinson Banned From Instagram

https://bigleaguepolitics(...)nned-from-instagram/

Twitter suspends Ron Paul Institute executive’s account, one day after Big Tech blocks InfoWars

https://www.rt.com/usa/43(...)libertarean-figures/
Paul Denino Is al veel eerder verbannen van Twitch :N
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181050739
quote:
15s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:51 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn probeer ik Google zoveel mogelijk te vermijden.
Ja, dat begrijp ik wel. Zeker als het gaat om privacy doet Google het heel slecht.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181050744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja en als Fox News besluit om bepaalde Democraten te weren zeggen we ook gewoon 'dan kijk je daar toch niet naar?'. Online platformen hebben zich natuurlijk altijd proberen te manifesteren als platformen waar de vrijheid van meningsuiting redelijk absoluut was. Daardoor is op de één of andere manier de illusie ontstaan dat op die platformen zeggen wat je wil een grondrecht is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij een kabelzender of in een krant. Het internet is vrij toegankelijk en iedereen die geïnteresseerd is in de malloterie van Jones kan gewoon naar zijn website, zijn app downloaden of wat dan ook.
Fox News is géén platform; zij hebben een redactie die bepaalt wat wel of niet vertoond wordt. Zit daar iets tussen wat problemen veroorzaakt, dan kunnen ze een rechtszaak verwachten, en eventueel zelfs sancties.

YouTube is, tenminste dat willen ze doen voorkomen, een platform, dat is een heel ander verhaal. Ze moeten content verwijderen die illegaal is, dus tegen de officiële regels ingaat, maar mogen niet willekeurig content blokkeren of verwijderen.

Als YouTube willekeurig content wil blokkeren, dan mag dat, maar dan zijn ze géén platform meer, en hebben ze dezelfde juridische verantwoordelijkheden als een ander medium, zoals Fox News. Dat willen ze niet, want dat gaat ze heel veel geld kosten, terwijl YouTube sowieso al géén geld oplevert.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 augustus 2018 @ 12:30:41 #291
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181051022
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:18 schreef drexciya het volgende:

[..]

Fox News is géén platform; zij hebben een redactie die bepaalt wat wel of niet vertoond wordt. Zit daar iets tussen wat problemen veroorzaakt, dan kunnen ze een rechtszaak verwachten, en eventueel zelfs sancties.

YouTube is, tenminste dat willen ze doen voorkomen, een platform, dat is een heel ander verhaal. Ze moeten content verwijderen die illegaal is, dus tegen de officiële regels ingaat, maar mogen niet willekeurig content blokkeren of verwijderen.

Als YouTube willekeurig content wil blokkeren, dan mag dat, maar dan zijn ze géén platform meer, en hebben ze dezelfde juridische verantwoordelijkheden als een ander medium, zoals Fox News. Dat willen ze niet, want dat gaat ze heel veel geld kosten, terwijl YouTube sowieso al géén geld oplevert.
:') Er komen 100en miljoenen binnen daar!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181051048
Je hebt mensen die principieel waarde hechten aan VVMU en mensen die dat niet doen. De laatste groep begrijpt het belang ervan zelden - of is daar zelden überhaupt toe in staat. De eerste van de tweede groep is historisch voornamelijk linksgeaard en volgt een fundamenteel andere ethiek-hierarchie dan liberale verlichtingsaanhangers.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:33:09 #293
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181051074
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:30 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:') Er komen 100en miljoenen binnen daar!
Youtube heeft nog nooit winst gemaakt, vriend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181051230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja en als Fox News besluit om bepaalde Democraten te weren zeggen we ook gewoon 'dan kijk je daar toch niet naar?'. Online platformen hebben zich natuurlijk altijd proberen te manifesteren als platformen waar de vrijheid van meningsuiting redelijk absoluut was. Daardoor is op de één of andere manier de illusie ontstaan dat op die platformen zeggen wat je wil een grondrecht is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij een kabelzender of in een krant. Het internet is vrij toegankelijk en iedereen die geïnteresseerd is in de malloterie van Jones kan gewoon naar zijn website, zijn app downloaden of wat dan ook.
Er werd net gedaan alsof het een verplichting is om naar Alex Jones te kijken en dat Youtube nu een stukje mooier is geworden zonder Alex Jones... Je hoeft niet op zijn content te klikken.
pi_181051555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:18 schreef drexciya het volgende:

[..]

Fox News is géén platform; zij hebben een redactie die bepaalt wat wel of niet vertoond wordt. Zit daar iets tussen wat problemen veroorzaakt, dan kunnen ze een rechtszaak verwachten, en eventueel zelfs sancties.

YouTube is, tenminste dat willen ze doen voorkomen, een platform, dat is een heel ander verhaal. Ze moeten content verwijderen die illegaal is, dus tegen de officiële regels ingaat, maar mogen niet willekeurig content blokkeren of verwijderen.
Youtube mag best willekeurig content verwijderen of blokkeren. Maar dan zouden ze tegen de eigen policy ingaan en het risico lopen veel gebruikers kwijt te raken. En dat is eigenlijk het enige wat ze dwars zou gaan zitten. En dat wil men uiteraard niet. Maar als men volgende week de policy herschrijft of Youtube lauter op koken wil gaan projecteren en besluit om alle overige videos eraf te halen is dat ook prima. Het zal altijd de zandbak blijven die je zelf mag inrichten binnen de wettelijke voorwaarden.
pi_181052907
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:18 schreef drexciya het volgende:

[..]

Fox News is géén platform; zij hebben een redactie die bepaalt wat wel of niet vertoond wordt. Zit daar iets tussen wat problemen veroorzaakt, dan kunnen ze een rechtszaak verwachten, en eventueel zelfs sancties.

YouTube is, tenminste dat willen ze doen voorkomen, een platform, dat is een heel ander verhaal. Ze moeten content verwijderen die illegaal is, dus tegen de officiële regels ingaat, maar mogen niet willekeurig content blokkeren of verwijderen.

Als YouTube willekeurig content wil blokkeren, dan mag dat, maar dan zijn ze géén platform meer, en hebben ze dezelfde juridische verantwoordelijkheden als een ander medium, zoals Fox News. Dat willen ze niet, want dat gaat ze heel veel geld kosten, terwijl YouTube sowieso al géén geld oplevert.
Ik weet niet welke externe instantie deze betekenis van het concept platform heeft vastgelegd, maar ik zie niet in waarom een platform volledig waardenvrij zou moeten zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:58:23 #297
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_181053243
Gelukkig zijn de FB pagina en het YT kanaal van Paul Joseph Watson nog wel gewoon in de lucht.
Ik weet niet in hoeverre hij met Infowars betrokken was.
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 9 augustus 2018 @ 14:02:49 #298
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181053356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Er werd net gedaan alsof het een verplichting is om naar Alex Jones te kijken en dat Youtube nu een stukje mooier is geworden zonder Alex Jones... Je hoeft niet op zijn content te klikken.
Je hoeft zijn content schijnbaar ook niet te hosten als je daar niet op zit te wachten als commercieel bedrijf. :)
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 14:05:19 #299
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181053410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:21 schreef Wijs-aperig het volgende:
Hij is letterlijk maar dan digitaal weggedaan: niet toegestaan aanwezig, laat staan vrij te zijn.
Mag hij zijn website niet meer hosten dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181054435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Mag hij zijn website niet meer hosten dan?
De stelling was dat hij niet in zijn vrijheid beperkt was en dat is pertinent onjuist. Hij is namelijk verwijderd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')