abonnement Unibet Coolblue
pi_181000768


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.


pi_181000781
tvp
pi_181000873
Rekter dan rekt.
Lambo of Rekt
pi_181001097
Klap er nog 1x een nieuwe fiat in en dan is genoeg geweest.
Ik heb al 0,5 btc, we gaan door voor een hele!

btw. ICX is ook wel heel hard gedaald? Zit gewoon onder de dollar?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:56:01 #5
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181001203
Alles naar de klote. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181001285
hoezo? Alles gaat omhoog!!
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:03:13 #7
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181001369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:59 schreef noobcrypto het volgende:
hoezo? Alles gaat omhoog!!
Dikke pret.
Dit komt nooit meer goed.
Alles dood. Rekt.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181001479
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:03 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dikke pret.
Dit komt nooit meer goed.
Alles dood. Rekt.
Zijn gewoon de zwakke handen die er meer en meer uitgaan. Mensen die hun vakantiegeld erin gestopt hebben en het er nu toch uit halen. Straks komt iedereen weer terug en pompen ze allemaal die euros erin!
Jongeren zitten aan de vakantiebaantjes, studenten idem dito. Maar ook die gaan straks hun geld erin pompen.

En dan moooooon!!!!!!

Ik moet er eigenlijk nog een mooie tekening bij maken en dan kan ik dit soort informatie verkopen voor paar 100 per maand????!!!!
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:10:38 #9
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181001512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:09 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Zijn gewoon de zwakke handen die er meer en meer uitgaan. Mensen die hun vakantiegeld erin gestopt hebben en het er nu toch uit halen. Straks komt iedereen weer terug en pompen ze allemaal die euros erin!
Jongeren zitten aan de vakantiebaantjes, studenten idem dito. Maar ook die gaan straks hun geld erin pompen.

En dan moooooon!!!!!!

Ik moet er eigenlijk nog een mooie tekening bij maken en dan kan ik dit soort informatie verkopen voor paar 100 per maand????!!!!
Klinkt zo goed, dat moet wel gaan verkopen idd.
High hopes though.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181001573
BTC is Alive and kicking!

Vakman pur sang
pi_181001639
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:03 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dikke pret.
Dit komt nooit meer goed.
Alles dood. Rekt.
De zeehond orderbook op idex is wel rekt ja.
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:16:44 #12
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181001653
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:16 schreef Aventuras het volgende:

[..]

De zeehond orderbook op idex is wel rekt ja.
Idex is sowiso rekt ja.
Afijn, alles is rekt nu.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181001705
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:09 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Zijn gewoon de zwakke handen die er meer en meer uitgaan. Mensen die hun vakantiegeld erin gestopt hebben en het er nu toch uit halen. Straks komt iedereen weer terug en pompen ze allemaal die euros erin!
Jongeren zitten aan de vakantiebaantjes, studenten idem dito. Maar ook die gaan straks hun geld erin pompen.

En dan moooooon!!!!!!

Ik moet er eigenlijk nog een mooie tekening bij maken en dan kan ik dit soort informatie verkopen voor paar 100 per maand????!!!!
azie krijgt eind vd maand vakantiegeld binnen dan opzeker mooning!!!1!
pi_181001729
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:07 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ah nu komen we ergens. Ik ben geen troll overigens. Ik heb me 2 jaar geleden erin verdiept en kwam er toen achter dat het niks werd. Ze kostten toen $300 en dat vond ik toen al veel te hooggewaardeerd. Plus dat de wallets toen nog bagger waren.

En nu zie ik blind vertrouwen in de BTC bij zo ongeveer iedere user hier en waarom is me een raadsel. Er wordt niet kritisch gedacht. En als je kritisch bent wordt je weggezet als trol.

Maar dan is dus de gateway functie geld waard. Ik dacht dat er platformen waren waarbij je direct altcoins kon kopen zonder BTC tussenstap. Als die er wel al zijn of komen verliest ook daar de BTC zijn waarde.
Ik weet niet wat je in die 2 jaar hebt gedaan, waarschijnlijk uit je neus gevreten, want anders had je niet zo dom geluld. BTC draait om onveranderlijkheid en censuurbestendigheid. Het is een back-up valuta voor als je eigen munt door het putje gaat aan inflatie óf als de overheid jouw transacties censureert en/of je rekening blokkeert. Het is een neutrale valuta die los staat van de normale economie of het handelen van welke overheid, bank, bedrijf of persoon dan ook. Dit is het fundament van BTC en natuurlijk speelt vertrouwen op BTC om dit te waarborgen een rol betreffende de waarde, net als speculatie en vraag/aanbod.

Je koffie en je normale dagelijkse dingen kun je gewoon lekker blijven betalen met euro's. Transactietijden verlies je sowieso van gecentraliseerde systemen, als het maar acceptabel genoeg is. Eind vorig jaar was het niet meer acceptabel maar gelukkig biedt segwit (en Lightning, Schnorr, MAST etc.) uitkomst voor de toekomst.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181003315
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Idex is sowiso rekt ja.
Afijn, alles is rekt nu.
Hitbtc had al een jaar of 3 geleden gelist moeten zijn, maar we blijven positief _O_ WANT SEAL _O_
Lambo of Rekt
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:29:45 #16
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181003355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hitbtc had al een jaar of 3 geleden gelist moeten zijn, maar we blijven positief _O_ WANT SEAL _O_
Allemaal kut gewoon.
Ik zit nu in een depressie.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181003678
Goh, die MisChrartin troll die claime dat BTC geen nut had en toen ongeveer 4 pagina's aan argumentatie kreeg, die zien we ook niet meer terug. :') :') :')
pi_181003761
ICX flinke pump op binance, dat zal komen door dit;
https://medium.com/helloi(...)om-icon-8ea0f5a18d6f
Lambo of Rekt
pi_181003839
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:39 schreef illusions het volgende:
Goh, die MisChrartin troll die claime dat BTC geen nut had en toen ongeveer 4 pagina's aan argumentatie kreeg, die zien we ook niet meer terug. :') :') :')
Echt van die vieze smerige kutkloontjes die hier een beetje wijsneus komen spelen, die moet je gewoon bij de knieën afzagen. Weg ermee. Lamlendig stuk vreten dat het er is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181003867
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:39 schreef illusions het volgende:
Goh, die MisChrartin troll die claime dat BTC geen nut had en toen ongeveer 4 pagina's aan argumentatie kreeg, die zien we ook niet meer terug. :') :') :')
Nou ja, ik vind de manier waarop hij/zij hier antwoord krijgt ("je lult dom", "je hebt er geen zak van begrepen") ook niet echt netjes. Zo hou je inderdaad alleen een clubje mensen over die het allemaal met je eens zijn. Op zich moet iemand met die niet cryptominded op basis van argumenten hier ook mee kunnen praten zonder gelijk te worden aangevallen. Die zure vijandige sfeer die hier bij tijd en wijle hangt maakt een discussie op argumenten niet aantrekkelijk. En dat dit SC is, is wat mij betreft geen excuus. Als je echt enthousiast bent over crypto graag ziet dat crypto meer acceptatie krijgt bewijs je jezelf ook geen dienst door je zo vijandig op te stellen tegenover de mensen die juist nog overtuigd moeten worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2018 13:47:46 ]
pi_181003982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Echt van die vieze smerige kutkloontjes die hier een beetje wijsneus komen spelen, die moet je gewoon bij de knieën afzagen. Weg ermee. Lamlendig stuk vreten dat het er is.
_O-
Lambo of Rekt
pi_181004082
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind de manier waarop hij/zij hier antwoord krijgt ("je lult dom", "je hebt er geen zak van begrepen") ook niet echt netjes. Zo hou je inderdaad alleen een clubje mensen over die het allemaal met je eens zijn. Op zich moet iemand met argumenten die niet cryptominded zijn hier ook mee kunnen praten zonder gelijk te worden aangevallen. Die zure vijandige sfeer die hier bij tijd en wijle hangt maakt een discussie op argumenten niet aantrekkelijk. En dat dit SC is, is wat mij betreft geen excuus.
Dat had hij toch volledig aan zichzelf te danken, de eerste posts die op die manier waren, kwamen van hem ("ik zie hier alleen maar onzin", "ik lees alleen maar onzin en gelul"), en dan kan je hier natuurlijk de volle lading verwachten.

Ja, dat is een "meester, hij begon!" redenatie, maar zo werkt het wel. Als je met een andere instelling hier om informatie komt vragen, zul je vast netjes geholpen worden.
pi_181004130
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-
Is dat echt zo grappig? Deze user kwam in mijn ogen met valide argumenten. Het is aan ons om dat te ontkrachten. Je bewijst de cryptocommunity geen enkele dienst en overtuigt niemand door zo lomp en onbeschoft te doen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:50:53 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181004132
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind de manier waarop hij/zij hier antwoord krijgt ("je lult dom", "je hebt er geen zak van begrepen") ook niet echt netjes. Zo hou je inderdaad alleen een clubje mensen over die het allemaal met je eens zijn. Op zich moet iemand met die niet cryptominded op basis van argumenten hier ook mee kunnen praten zonder gelijk te worden aangevallen. Die zure vijandige sfeer die hier bij tijd en wijle hangt maakt een discussie op argumenten niet aantrekkelijk. En dat dit SC is, is wat mij betreft geen excuus. Als je echt enthousiast bent over crypto graag ziet dat crypto meer acceptatie krijgt bewijs je jezelf ook geen dienst door je zo vijandig op te stellen tegenover de mensen die juist nog overtuigd moeten worden.
Eens, maar dit werkt natuurlijk beide kanten op.

Als iemand hier uit het niks binnen komt vallen en hoog van de toren gaat blazen kan die natuurlijk een reactie verwachten. Niemand is hier verplicht om persoon A of B te overtuigen van hoe goed of slecht BTC is of kan zijn.

Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, maar beide kanten moeten stoppen met hun eigen mening door te drammen en dat als enige juiste optie te zien. Als iemand hier binnenkomt om BTC af te kraken met zijn of haar eigen argument is dat prima, maar als de rest daar niet in mee gaat moet hij ook weer niet als een klein kind lopen drammen dat niemand zijn verhaal kan ontkrachten en iedereen maar dom lult, dan krijg je dat ook vanzelf terug.
pi_181004145
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind de manier waarop hij/zij hier antwoord krijgt ("je lult dom", "je hebt er geen zak van begrepen") ook niet echt netjes. Zo hou je inderdaad alleen een clubje mensen over die het allemaal met je eens zijn. Op zich moet iemand met die niet cryptominded op basis van argumenten hier ook mee kunnen praten zonder gelijk te worden aangevallen. Die zure vijandige sfeer die hier bij tijd en wijle hangt maakt een discussie op argumenten niet aantrekkelijk. En dat dit SC is, is wat mij betreft geen excuus. Als je echt enthousiast bent over crypto graag ziet dat crypto meer acceptatie krijgt bewijs je jezelf ook geen dienst door je zo vijandig op te stellen tegenover de mensen die juist nog overtuigd moeten worden.
Misschien had hij even normaal moeten beginnen met zijn lulverhaal. Geduld is wel op met zulke figuren hoor, gewoon hard aanpakken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181004200
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Is dat echt zo grappig? Deze user kwam in mijn ogen met valide argumenten. Het is aan ons om dat te ontkrachten. Je bewijst de cryptocommunity geen enkele dienst en overtuigt niemand door zo lomp en onbeschoft te doen.
Ook als je zelf als tactloze mongool met de deur binnen komt vallen? Kill 'em with kindness, ja? :')
pi_181004208
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:39 schreef illusions het volgende:
Goh, die MisChrartin troll die claime dat BTC geen nut had en toen ongeveer 4 pagina's aan argumentatie kreeg, die zien we ook niet meer terug. :') :') :')
Echt hé. Maar goed die kwam hier in januari al vertellen dat bitcoin 1000$ waard was omdat dat de prijs was om er één te minen en er geen reden zou zijn dat het meer waard zou zijn.

Nu is dat blijkbaar nog iets verder gezakt richting 0.
It All Goes Back in the Box
pi_181004274
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Is dat echt zo grappig? Deze user kwam in mijn ogen met valide argumenten. Het is aan ons om dat te ontkrachten. Je bewijst de cryptocommunity geen enkele dienst en overtuigt niemand door zo lomp en onbeschoft te doen.
Je hebt mensen die iets willen opsteken en je hebt wijsneuzen die komen zeggen dat alles rondom crypto kut is en die luisteren toch niet naar je.
Rara politiepet, in welke categorie viel deze kloon?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181004278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:52 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Echt hé. Maar goed die kwam hier in januari al vertellen dat bitcoin 1000$ waard was omdat dat de prijs was om er één te minen en er geen reden zou zijn dat het meer waard zou zijn.

Nu is dat blijkbaar nog iets verder gezakt richting 0.
Ja, en toen ie $300 was was z'n assessment dat het overgewaardeerd was en is hij dus niet ingestapt volgens eigen zeggen. Klinkt mij een beetje zuur allemaal.

Ik heb er goed de tyfus in dat ik niet bij $300 ben ingestapt. :P
pi_181004318
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Is dat echt zo grappig? Deze user kwam in mijn ogen met valide argumenten. Het is aan ons om dat te ontkrachten. Je bewijst de cryptocommunity geen enkele dienst en overtuigt niemand door zo lomp en onbeschoft te doen.
Ik lach juist puur omdat jouw post vlak daarna kwam :D
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:56:40 #31
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181004351
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Is dat echt zo grappig? Deze user kwam in mijn ogen met valide argumenten. Het is aan ons om dat te ontkrachten. Je bewijst de cryptocommunity geen enkele dienst en overtuigt niemand door zo lomp en onbeschoft te doen.
Niet mee eens. Waarom zouden wij verplicht zijn om iemand die duidelijk al zijn verhaal en mening klaar heeft en er nooit van af zal wijken te overtuigen? Wij moeten juist eens ophouden met iedereen te proberen overtuigen. Iedereen hier moet zijn eigen huiswerk maar eens doen en zijn eigen mening vormen. Als Pietje alleen maar VET koopt, omdat ik zeg dat VET goed is dan is dat gewoon niet slim. Als Henkie zegt dat BTC zuigt ga ik ook niet al mijn BTC verkopen. Iedereen kan zijn argumenten posten en iedereen kan dan kijken wat hij/zij er van vindt en wat hij/zij er mee wil doen. Dat constante noodzaak om elkaar te overtuigen zorgt juist voor een vijandig sfeertje waar jij over klaagt.
pi_181004399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en toen ie $300 was was z'n assessment dat het overgewaardeerd was en is hij dus niet ingestapt volgens eigen zeggen. Klinkt mij een beetje zuur allemaal.

Ik heb er goed de tyfus in dat ik niet bij $300 ben ingestapt. :P
Dat zal het ook wel meer zijn vermoed ik. 2 Jaar iets bestuderen en het dan niets vinden om het vervolgens naar de 20k$ zien gaan is lastig. Als het daarna ook nog niet echt dood bloed en ondanks een dikke crash mensen vertrouwen blijven houden is natuurlijk niet te bevatten voor sommige.
It All Goes Back in the Box
pi_181004442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:58 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dat zal het ook wel meer zijn vermoed ik. 2 Jaar iets bestuderen en het dan niets vinden om het vervolgens naar de 20k$ zien gaan is lastig. Als het daarna ook nog niet echt dood bloed en ondanks een dikke crash mensen vertrouwen blijven houden is natuurlijk niet te bevatten voor sommige.
Het klonk inderdaad alsof hij vooral bezig was zichzelf te overtuigen van het feit dat het allemaal kut met peren was.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181004691
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het klonk inderdaad alsof hij vooral bezig was zichzelf te overtuigen van het feit dat het allemaal kut met peren was.
Dikke prima toch? Een euro today is a euro tomorrow. Ik zou ook gewoon lekker euros holden als ik hem/haar was.
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:13:45 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181004912
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:41 schreef EggsTC het volgende:
ICX flinke pump op binance, dat zal komen door dit;
https://medium.com/helloi(...)om-icon-8ea0f5a18d6f
Ze kopen hun eigen coins op :D

Dat is ook een manier om de prijs op te drijven ja _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181005365
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze kopen hun eigen coins op :D

Dat is ook een manier om de prijs op te drijven ja _O-
En niet eens zo'n gekke manier, als je ze daarna ook burnt. Doet Binance ook.
pi_181005506
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:52 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Echt hé. Maar goed die kwam hier in januari al vertellen dat bitcoin 1000$ waard was omdat dat de prijs was om er één te minen en er geen reden zou zijn dat het meer waard zou zijn.

Alsof er nooit dingen onder of boven hun kostprijs verhandeld worden :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:31:48 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181005594
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:25 schreef illusions het volgende:

[..]

En niet eens zo'n gekke manier, als je ze daarna ook burnt. Doet Binance ook.
Dat staat er niet, ze halen ze uit de roulatie. Die kunnen ze natuurlijk weer net zo goed dumpen wanneer de markt weer gunstiger is.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181005634
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat staat er niet, ze halen ze uit de roulatie. Die kunnen ze natuurlijk weer net zo goed dumpen wanneer de markt weer gunstiger is.
Waaróm doen ze het eigenlijk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181005676
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat staat er niet, ze halen ze uit de roulatie. Die kunnen ze natuurlijk weer net zo goed dumpen wanneer de markt weer gunstiger is.
Volgens mij hebben ze dat nu nog niet gedaan hoor, die pump komt niet daardoor... dat gaat nog gebeuren.
Lambo of Rekt
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:35:41 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181005721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waaróm doen ze het eigenlijk?
“ICX repurchase program is a great way to give back to our community as well as reinforce confidence in our own project,” oftwel vertaald naar het Nederlands:

"We pompen de prijs op, want onze investeerders rennen weg."
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:36:05 #42
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181005733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze dat nu nog niet gedaan hoor, die pump komt niet daardoor... dat gaat nog gebeuren.
Ja nu kopen en na de rebuy weer alles verpatsen. Pump n dump.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181005768
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

“ICX repurchase program is a great way to give back to our community as well as reinforce confidence in our own project,” oftwel vertaald naar het Nederlands:

"We pompen de prijs op, want onze investeerders rennen weg."
Lekker dan :D .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181005776
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja nu kopen en na de rebuy weer alles verpatsen. Pump n dump.
Mja, maar ik zie ICX niet zo snel falen, het is eigenlijk 1 van de meest unlikely projecten om te falen, daar de koreaanse overheid erbij betrokken is. Gezichtsverlies en azie.....
Lambo of Rekt
pi_181005803
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alsof er nooit dingen onder of boven hun kostprijs verhandeld worden :P
Dat gaat misc de komende 2 jaar bestuderen.

Toekomstige conclusie. Hoe is het ooit mogelijk dat iemand onder de kostprijs werkt!?
It All Goes Back in the Box
pi_181005842
Klinkt wel heerlijk decentraal, je eigen coins opkopen om de prijs te stuwen. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181005958
ICX shitcoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181006015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ICX shitcoin.
_O-

je hoofd is een shitcoin
Lambo of Rekt
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:51:26 #49
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181006279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet mee eens. Waarom zouden wij verplicht zijn om iemand die duidelijk al zijn verhaal en mening klaar heeft en er nooit van af zal wijken te overtuigen? Wij moeten juist eens ophouden met iedereen te proberen overtuigen. Iedereen hier moet zijn eigen huiswerk maar eens doen en zijn eigen mening vormen. Als Pietje alleen maar VET koopt, omdat ik zeg dat VET goed is dan is dat gewoon niet slim. Als Henkie zegt dat BTC zuigt ga ik ook niet al mijn BTC verkopen. Iedereen kan zijn argumenten posten en iedereen kan dan kijken wat hij/zij er van vindt en wat hij/zij er mee wil doen. Dat constante noodzaak om elkaar te overtuigen zorgt juist voor een vijandig sfeertje waar jij over klaagt.
Henk zegt alleen dat je vet moet kopen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181006574
Vaporware zoals VET aanraden zou verboden moeten worden
pi_181006598
Ik wou net zeggen dat het uiteindelijk nog best goede discussie is geworden. Maar dan lees ik die onzin hierboven.

Heb best wel interessante dingen gehoord. LN nodes kende ik nog niet en dat lost het schaalbaarheids probleem deels op.
En ja ik kwam nogal met gestrekt been in. Ik reageer hier nauwelijks maar lees af en toe mee en ik vind dat het niveau over het algemeen nou niet echt denderend is. Puur mijn mening. Dan reageer ik misschien teveel uit ergernis over tientallen nietszeggende posts.

Ik vond het eind van vorig topic echt prima, toen kwamen we ergens en hadden we een goede discussie in plaats van die zielige persoonlijke aanvallen. Niet iedereen is crypto addept en als iemand mij niet kan uitleggen waarom hij dat wel is ga ik prikken. En blijkbaar vatten sommigen dat niet bepaald volwassen op.
pi_181006832
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef MisChrartin het volgende:
Ik wou net zeggen dat het uiteindelijk nog best goede discussie is geworden. Maar dan lees ik die onzin hierboven.

Heb best wel interessante dingen gehoord. LN nodes kende ik nog niet en dat lost het schaalbaarheids probleem deels op.
En ja ik kwam nogal met gestrekt been in. Ik reageer hier nauwelijks maar lees af en toe mee en ik vind dat het niveau over het algemeen nou niet echt denderend is. Puur mijn mening. Dan reageer ik misschien teveel uit ergernis over tientallen nietszeggende posts.

Ik vond het eind van vorig topic echt prima, toen kwamen we ergens en hadden we een goede discussie in plaats van die zielige persoonlijke aanvallen. Niet iedereen is crypto addept en als iemand mij niet kan uitleggen waarom hij dat wel is ga ik prikken. En blijkbaar vatten sommigen dat niet bepaald volwassen op.
Maar toen het nieuwe topic werd gestart was het weer klaar net de pret...

Het wil niet hier. Dit is een plek om maximaal je eigen shitcoin te shillen :)
pi_181006835
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef MisChrartin het volgende:
Ik wou net zeggen dat het uiteindelijk nog best goede discussie is geworden. Maar dan lees ik die onzin hierboven.

Heb best wel interessante dingen gehoord. LN nodes kende ik nog niet en dat lost het schaalbaarheids probleem deels op.
En ja ik kwam nogal met gestrekt been in. Ik reageer hier nauwelijks maar lees af en toe mee en ik vind dat het niveau over het algemeen nou niet echt denderend is. Puur mijn mening. Dan reageer ik misschien teveel uit ergernis over tientallen nietszeggende posts.

Ik vond het eind van vorig topic echt prima, toen kwamen we ergens en hadden we een goede discussie in plaats van die zielige persoonlijke aanvallen. Niet iedereen is crypto addept en als iemand mij niet kan uitleggen waarom hij dat wel is ga ik prikken. En blijkbaar vatten sommigen dat niet bepaald volwassen op.
Jij was degene die begon met zeggen dat iedereen hier onzin lult, en dan nu lekker uit de hoogte doen dat het onze schuld is en jij dan gaat prikken. :') :')
pi_181006841
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef MisChrartin het volgende:
Ik wou net zeggen dat het uiteindelijk nog best goede discussie is geworden. Maar dan lees ik die onzin hierboven.

Heb best wel interessante dingen gehoord. LN nodes kende ik nog niet en dat lost het schaalbaarheids probleem deels op.
En ja ik kwam nogal met gestrekt been in. Ik reageer hier nauwelijks maar lees af en toe mee en ik vind dat het niveau over het algemeen nou niet echt denderend is. Puur mijn mening. Dan reageer ik misschien teveel uit ergernis over tientallen nietszeggende posts.

Ik vond het eind van vorig topic echt prima, toen kwamen we ergens en hadden we een goede discussie in plaats van die zielige persoonlijke aanvallen. Niet iedereen is crypto addept en als iemand mij niet kan uitleggen waarom hij dat wel is ga ik prikken. En blijkbaar vatten sommigen dat niet bepaald volwassen op.
Kom jij dan ook eens met goede argumenten waarom het naar 0 gaat.
It All Goes Back in the Box
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:12:56 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181006842
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:02 schreef ChickenMan het volgende:
Vaporware zoals VET aanraden zou verboden moeten worden
Goed, ik hap.

Uh, mainnet, tokenswap, echte partnerships waar al mee wordt gewerkt ... wat is hier nog vaporware aan?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:15:10 #56
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181006892
SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181006911
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef MisChrartin het volgende:
Ik wou net zeggen dat het uiteindelijk nog best goede discussie is geworden. Maar dan lees ik die onzin hierboven.

Heb best wel interessante dingen gehoord. LN nodes kende ik nog niet en dat lost het schaalbaarheids probleem deels op.
En ja ik kwam nogal met gestrekt been in. Ik reageer hier nauwelijks maar lees af en toe mee en ik vind dat het niveau over het algemeen nou niet echt denderend is. Puur mijn mening. Dan reageer ik misschien teveel uit ergernis over tientallen nietszeggende posts.

Ik vond het eind van vorig topic echt prima, toen kwamen we ergens en hadden we een goede discussie in plaats van die zielige persoonlijke aanvallen. Niet iedereen is crypto addept en als iemand mij niet kan uitleggen waarom hij dat wel is ga ik prikken. En blijkbaar vatten sommigen dat niet bepaald volwassen op.
Hahaha en nu opeens een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, gooi jezelf toch weg joh vent.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:18:06 #58
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181006979
Ik voel een hele negatieve vibe hier. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181006988
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hahaha en nu opeens een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, gooi jezelf toch weg joh vent.
:D
pi_181007001
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:18 schreef ssjgoku het volgende:
Ik voel een hele negatieve vibe hier. :(
Seal _O_ bazencoin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181007004
Echt waarom het naar mijn idee naar 0 gaat heb ik al uitgelegd. Ga ik niet nog eens herhalen, staat eind van vorig topic.

En ik reageer fel als iemand :') post omdat je dan blijkbaar geen argumenten meer hebt. Ik ben een bitcoin noob, maar als ik je met simpele vragen al tot een :') reactie krijg zou je ook achter je oor kunnen krabben en kijken waarmee je in godsnaam mee bezig bent. Want blijkbaar snap je er dan nog minder van dan een bitcoin noob. Ik denk alleen vanuit simpele economische regels.
pi_181007032
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:
Ik ben een bitcoin noob
Dit was al voldoende geweest als reactie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181007033
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hahaha en nu opeens een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, gooi jezelf toch weg joh vent.
Dit soort reacties zijn echt top! Laat zien hoe weinig je zelf weet anders zou je niet zo reageren.
pi_181007047
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Dit soort reacties zijn echt top! Laat zien hoe weinig je zelf weet anders zou je niet zo reageren.
Ok gozer doei, ga maar ergens anders vervelend zijn.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:21:25 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181007065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:
Echt waarom het naar mijn idee naar 0 gaat heb ik al uitgelegd. Ga ik niet nog eens herhalen, staat eind van vorig topic.

En ik reageer fel als iemand :') post omdat je dan blijkbaar geen argumenten meer hebt. Ik ben een bitcoin noob, maar als ik je met simpele vragen al tot een :') reactie krijg zou je ook achter je oor kunnen krabben en kijken waarmee je in godsnaam mee bezig bent. Want blijkbaar snap je er dan nog minder van dan een bitcoin noob. Ik denk alleen vanuit simpele economische regels.
Maar hoe kan je zeggen dat je BTC noob bent, maar ondertussen wel beweren dat je genoeg weet en daarom beweert dat het naar 0 gaat?

Je onderbouwt helemaal niks, behalve wat losse flodders die ik overal op het internet kan vinden als ik op "why BTC sucks" zou googlen.

Daarnaast niet weten wat LN is of dat het uberhaupt bestaat, maar wel je mening dat BTC naar 0 gaat als een feit presenteren. Snap je dan daadwerkelijk niet waarom mensen met een gestrekt been inkomen?
pi_181007085
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:
Echt waarom het naar mijn idee naar 0 gaat heb ik al uitgelegd. Ga ik niet nog eens herhalen, staat eind van vorig topic.

En ik reageer fel als iemand :') post omdat je dan blijkbaar geen argumenten meer hebt. Ik ben een bitcoin noob, maar als ik je met simpele vragen al tot een :') reactie krijg zou je ook achter je oor kunnen krabben en kijken waarmee je in godsnaam mee bezig bent. Want blijkbaar snap je er dan nog minder van dan een bitcoin noob. Ik denk alleen vanuit simpele economische regels.
Als dat al je argumenten waren kan je deze krijgen:

:')

Eigenlijk precies zoals ik al verwacht had. Daarom nog maar een keer :')

Wat heb je precies "onderzocht" in die twee jaar als ik vragen mag?
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:25:43 #67
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181007168
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:
Echt waarom het naar mijn idee naar 0 gaat heb ik al uitgelegd. Ga ik niet nog eens herhalen, staat eind van vorig topic.

En ik reageer fel als iemand :') post omdat je dan blijkbaar geen argumenten meer hebt. Ik ben een bitcoin noob, maar als ik je met simpele vragen al tot een :') reactie krijg zou je ook achter je oor kunnen krabben en kijken waarmee je in godsnaam mee bezig bent. Want blijkbaar snap je er dan nog minder van dan een bitcoin noob. Ik denk alleen vanuit simpele economische regels.
Je hebt ook genoeg tegen argumenten gekregen, waarom de BTC waard is, wat die waard is.
Inhoudelijk heb je hier nog niet op terug gereageerd.
Verder, mis ik een echte argumentatie van je, waarom 0. Ook in het vorig topic, kan ik weinig concreets vinden, dan dingen die gebaseerd zijn op louter 1 mening. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181007196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Maar hoe kan je zeggen dat je BTC noob bent, maar ondertussen wel beweren dat je genoeg weet en daarom beweert dat het naar 0 gaat?
Heb ik al eerder uitgelegd.
Ik vroeg wat de BTC waard geeft. Als enige is het vertrouwen en veiligheid omdat geen overheid eraan zit en dat BTC nodig is om andere alts te kopen.

Veiligheid durf ik te betwijfelen met whales en hun onbekende agenda. Misschien is dat nog wel erger dan een overheidsagenda.
Andere platformen kunnen ervoor zorgen dat BTC zijn gateway functie verliest.
En vertrouwen: behalve een paar addepten hebben weinig mensen vertrouwen erin door scams en enorme volatiliteit.
Alles wat BTC waarde geeft is op de lange termijn twijfelachtig. Als je dat in extreme mate doortrekt kom je op 0 uit.

Daarmee zeg ik niet dat de blockchain niet werkt, maar alleen dat ik voor de BTC nogal wat beren op de weg zie.
pi_181007223
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Heb ik al eerder uitgelegd.
Ik vroeg wat de BTC waard geeft. Als enige is het vertrouwen en veiligheid omdat geen overheid eraan zit en dat BTC nodig is om andere alts te kopen.

Veiligheid durf ik te betwijfelen met whales en hun onbekende agenda. Misschien is dat nog wel erger dan een overheidsagenda.
Andere platformen kunnen ervoor zorgen dat BTC zijn gateway functie verliest.
En vertrouwen: behalve een paar addepten hebben weinig mensen vertrouwen erin door scams en enorme volatiliteit.
Alles wat BTC waarde geeft is op de lange termijn twijfelachtig. Als je dat in extreme mate doortrekt kom je op 0 uit.

Daarmee zeg ik niet dat de blockchain niet werkt, maar alleen dat ik voor de BTC nogal wat beren op de weg zie.
Maar jij bent een self proclaimed BTC n00b dus we hebben hier niks aan.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:28:38 #70
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181007229
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:34:37 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181007419
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef MisChrartin het volgende:

[..]
Alles wat BTC waarde geeft is op de lange termijn twijfelachtig. Als je dat in extreme mate doortrekt kom je op 0 uit.
Sorry, maar hier kan je toch alleen maar met een :') op reageren?

Gooi jij altijd je handdoek in de ring bij eerste de beste tegenslag? Je denkt dat dit soort revolutionaire dingen zonder slag of stoot gaan? Dat het nu twijfelachtig is wil niet zeggen dat het morgen nog zo is ....
pi_181007433
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar jij bent een self proclaimed BTC n00b dus we hebben hier niks aan.
Dan moet het toch een eitje zijn om gaten in mijn verhaal te schieten. Maar die heb ik niet gehoord.
Hoe voorkom je koersmanipulatie door whales?
Hoe voorkom je dat andere platformen de gateway functie over gaan nemen van de BTC?
Hoe kan het dat de BTC koers zonder nieuws in een kwartier 10% kan stijgen of dalen? Dat doen enorm afbreuk aan het vertrouwen in de BTC.
Simpele vragen die je jezelf moet stellen voor je ergens in investeert.
pi_181007436
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar jij bent een self proclaimed BTC n00b dus we hebben hier niks aan.
_O- :D
Vakman pur sang
pi_181007496
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:35 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Dan moet het toch een eitje zijn om gaten in mijn verhaal te schieten. Maar die heb ik niet gehoord.
Hoe voorkom je koersmanipulatie door whales?
Hoe voorkom je dat andere platformen de gateway functie over gaan nemen van de BTC?
Hoe kan het dat de BTC koers zonder nieuws in een kwartier 10% kan stijgen of dalen? Dat doen enorm afbreuk aan het vertrouwen in de BTC.
Simpele vragen die je jezelf moet stellen voor je ergens in investeert.
Nu stel je ineens nieuwe vragen.
De stelling was: waarom zou BTC naar 0 gaan?
Antwoord er zijn tegenover de nadelen ruim voldoende voordelen om BTC van een flinke waarde te voorzien.
Vakman pur sang
pi_181007509
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nu stel je ineens nieuwe vragen.
De stelling was: waarom zou BTC naar 0 gaan?
Antwoord er zijn tegenover de nadelen ruim voldoende voordelen om BTC van een flinke waarde te voorzien.
Meneer is aan het trollen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181007622
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nu stel je ineens nieuwe vragen.
De stelling was: waarom zou BTC naar 0 gaan?
Antwoord er zijn tegenover de nadelen ruim voldoende voordelen om BTC van een flinke waarde te voorzien.
Ik denk dat we daarin dan verschillen van mening.
Wat zie je dan als unieke voordelen van de BTC die houdbaar zijn en deze prijs rechtvaardigen?
Ik zie wel vooral de nadelen maar de voordelen lijken me vooral tijdelijk.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:43:33 #77
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181007674
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:41 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ik denk dat we daarin dan verschillen van mening.
Wat zie je dan als unieke voordelen van de BTC die houdbaar zijn en deze prijs rechtvaardigen?
Ik zie wel vooral de nadelen maar de voordelen lijken me vooral tijdelijk.
- Stabiliteit
- Anonimiteit
- Makkelijk te verplaatsen
- No middleman

Kan zo nog wel even doorgaan.
Lees anders dit eens;
https://www.quora.com/Why-does-Bitcoin-have-any-value

En juist de nadelen die jij benoemt, bv te traag, zullen straks in het verleden behoren idd.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181007719
It All Goes Back in the Box
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:45:59 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181007747
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:35 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Dan moet het toch een eitje zijn om gaten in mijn verhaal te schieten. Maar die heb ik niet gehoord.
Hoe voorkom je koersmanipulatie door whales?
Hoe voorkom je dat andere platformen de gateway functie over gaan nemen van de BTC?
Hoe kan het dat de BTC koers zonder nieuws in een kwartier 10% kan stijgen of dalen? Dat doen enorm afbreuk aan het vertrouwen in de BTC.
Simpele vragen die je jezelf moet stellen voor je ergens in investeert.
Prima vragen, maar ze hebben niks te maken met waarom BTC naar 0 zou gaan.

Koersmanipulatie bestaat ook buiten crypto, altijd al bestaan. Alleen is het hier meer "obvious". (Lichte) regulatie zou al heel veel helpen. Zelfde geldt voor je derde punt, regulatie zou (kunnen) helpen met het minder volatiel maken van BTC. Dat iets te manipuleren is heeft niks te maken met waarom het naar 0 zou gaan.

Andere crypto zou prima gateway functie kunnen overnemen, maar ook dat is geen argument om niet in BTC te investeren.

Je doet net alsof je éénmalig in BTC kan investeren en daarna nooit meer kan uitstappen. Hadden mensen niet in Apple moeten investeren omdat Microsoft al bestond? Gewoon even een dom voorbeeld.
pi_181007804
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:41 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ik denk dat we daarin dan verschillen van mening.
Wat zie je dan als unieke voordelen van de BTC die houdbaar zijn en deze prijs rechtvaardigen?
Ik zie wel vooral de nadelen maar de voordelen lijken me vooral tijdelijk.
Je onderschat het feit dat dit een mogelijkheid is om een wereldwijd betalingssysteem op te stellen, onaantastbaar door welke overheid of financiële instelling dan ook. Samen met de maximale hoeveelheid betekend dat mensen deze currency graag willen bezitten, vraag en aanbod. Daarbij de toegangsweg tot andere crypto projecten, mogelijke zwarte zaken, darknet. Kijk wat criminelen qua geld kunnen verschepen wereldwijd, doe dit maar eens met bankoverboekingen.
De nadelen worden allemaal opgelost, bitcoin is alive and kicking en is herstellende van een enorme overwaardering.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:49:31 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181007844
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:41 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ik denk dat we daarin dan verschillen van mening.
Wat zie je dan als unieke voordelen van de BTC die houdbaar zijn en deze prijs rechtvaardigen?
Ik zie wel vooral de nadelen maar de voordelen lijken me vooral tijdelijk.
Markt kan de prijs rechtvaardigen.

Als jij had besloten dat BTC een toekomst had toen het nog $200 was en er in had geïnvesteerd had je nu een heel ander verhaal gehouden hier. Ondertussen was BTC dus nog x100 gegaan terwijl jij al jaren geleden zag aankomen dat het naar $0 zou gaan.

Blijkbaar zien HEEL VEEL mensen iets in BTC en hechten ze waarde aan bijvoorbeeld decentralisatie.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:51:56 #82
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181007891
Zooo, nu moet het toch wel duidelijk zijn lijkt me? :D
Kunnen we over tot de orde van de dag.
SEAL.
VET.
UNIVERSAAAJAHAHAHAH

_O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181007905
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Heb ik al eerder uitgelegd.
Ik vroeg wat de BTC waard geeft. Als enige is het vertrouwen en veiligheid omdat geen overheid eraan zit en dat BTC nodig is om andere alts te kopen.
Je kijkt ernaar met een compleet verkeerde blik. Daarnaast onderschat je het veelzijdige nut en de bijzonderheid dat een overheid er niet aan kan zitten. Het feit dat de overheid er wel aan kon zitten was één van de redenen waarom in het verleden allerlei andere munten en systemen faalden (lees over E-Gold, Liberty Dollar en zelfs de doelstelling van Paypal bij haar oprichting).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181007975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je kijkt ernaar met een compleet verkeerde blik. Daarnaast onderschat je het veelzijdige nut en de bijzonderheid dat een overheid er niet aan kan zitten. Het feit dat de overheid er wel aan kon zitten was één van de redenen waarom in het verleden allerlei andere munten en systemen faalden (lees over E-Gold, Liberty Dollar en zelfs de doelstelling van Paypal bij haar oprichting).
E-Gold, Pecunix, Liberty Reserve _O_

Dat waren de eerste godencoins. Wat een geld heb ik daarmee verduisterd zeg, niet te geloven. Prachtige tijden waren dat. Totdat de hele tyfuszooi er ineens uit lag. :P

Heb nog steeds een paar E-Gold debit cards hier liggen. De nostalgie. O+ O+
pi_181007991
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:51 schreef ssjgoku het volgende:
Zooo, nu moet het toch wel duidelijk zijn lijkt me? :D
Kunnen we over tot de orde van de dag.
SEAL.
VET.
UNIVERSAAAJAHAHAHAH

_O_
Ja hoe is het met die muntjes?
Korte update scheelt mij weer wat zoeken :P
Vakman pur sang
pi_181008140
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:55 schreef illusions het volgende:

[..]

E-Gold, Pecunix, Liberty Reserve _O_

Dat waren de eerste godencoins. Wat een geld heb ik daarmee verduisterd zeg, niet te geloven. Prachtige tijden waren dat. Totdat de hele tyfuszooi er ineens uit lag. :P

Heb nog steeds een paar E-Gold debit cards hier liggen. De nostalgie. O+ O+
Geinig, ik heb die tijd niet zelf meegemaakt maar vind het wel interessant om er over te horen en te lezen en ook om de paralellen en de verschillen met crypto te ontdekken.

Feit is wel dat die coins gewoon opgerold zijn door de politie en voor 99% van de alts geldt hetzelfde; met één goed georganiseerde politieactie kunnen ze uit de lucht gehaald worden (handjevol datacenter nodes uit de lucht halen en een handjevol mensen arresteren en klaar). BTC heeft veel meer nodes en veel meer thuisnodes, verspreid over de hele wereld, wat het een stuk moeilijker maakt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181008209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Geinig, ik heb die tijd niet zelf meegemaakt maar vind het wel interessant om er over te horen en te lezen en ook om de paralellen en de verschillen met crypto te ontdekken.

Feit is wel dat die coins gewoon opgerold zijn door de politie en voor 99% van de alts geldt hetzelfde; met één goed georganiseerde politieactie kunnen ze uit de lucht gehaald worden (handjevol datacenter nodes uit de lucht halen en een handjevol mensen arresteren en klaar). BTC heeft veel meer nodes en veel meer thuisnodes, verspreid over de hele wereld, wat het een stuk moeilijker maakt.
E-Gold en LibertyReserve waren gewoon de reden dat Bitcoin nu bestaat. Het was revolutionair. Je had een betaalsysteem en dat liep buiten de banken om, dus er ging enorm veel zwart geld in om.

Er waren teringveel HYIP's, dat waren de ICO's van nu maar er werd niet echt geheimzinnig over gedaan dat het gewoon een dikke lending platform scam was. Iedereen downloadde een standaard PHP scriptje en zette z'n eigen HYIP op met 100 miljoen miljard procent rente. _O-

TalkGold was het forum naar keuze. Je moest daar echt fucking tienduizenden dollars betalen voor een simpel bannertje. Man man man, wat een gouden tijden waren dat. _O_

Overigens is LibertyReserve in Costa Rica gaan zitten omdat ze dachten daar untouchable te zijn. Nou, dat bleek dus niet zo. :')
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:12:24 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181008337
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:02 schreef ChickenMan het volgende:
Vaporware zoals VET aanraden zou verboden moeten worden
Je bent zelf vaporware

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door fathank op 07-08-2018 16:21:32 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:38:17 #89
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181008999
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja hoe is het met die muntjes?
Korte update scheelt mij weer wat zoeken :P
Ik durf niet meer te kijken laatste paar dagen. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181009366
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:
Echt waarom het naar mijn idee naar 0 gaat heb ik al uitgelegd. Ga ik niet nog eens herhalen, staat eind van vorig topic.

En ik reageer fel als iemand :') post omdat je dan blijkbaar geen argumenten meer hebt. Ik ben een bitcoin noob, maar als ik je met simpele vragen al tot een :') reactie krijg zou je ook achter je oor kunnen krabben en kijken waarmee je in godsnaam mee bezig bent. Want blijkbaar snap je er dan nog minder van dan een bitcoin noob. Ik denk alleen vanuit simpele economische regels.
Lol we hebben een nieuwe klaas aan boord?
Lambo of Rekt
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:58:57 #91
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181009409
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol we hebben een nieuwe klaas aan boord?
Komt hij eens opdraven. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:01:52 #92
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_181009462
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat je jouw naam leest als xtc :7
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_181009698
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Je bent zelf vaporware

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi om the zien hoe soepel alle ontwikkelingen gaan :)
pi_181011426
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 17:01 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat je jouw naam leest als xtc :7
:7
Lambo of Rekt
pi_181015419
de low is precies op het support. zou lekker zijn als we nu omhoog gaan.
pi_181015564
REQ opent een office in Amsterdam en ze zoeken nog mensen:
https://blog.request.netw(...)ean-new-7761ef11bd7f
pi_181015760
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:56 schreef Gehrman het volgende:
REQ opent een office in Amsterdam en ze zoeken nog mensen:
https://blog.request.netw(...)ean-new-7761ef11bd7f
Werken bij een cryptobedrijf. Zie het al helemaal voor me, de godganse dag van die uitzinnige mongolen die "MOOOON" en dergelijke "krachttermen" roepen. :D
pi_181015804
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:43 schreef ssjgoku het volgende:
- Anonimiteit
Lol.
pi_181015932
Wat is er met ost gebeurd vandaag??
pi_181016064
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Werken bij een cryptobedrijf. Zie het al helemaal voor me, de godganse dag van die uitzinnige mongolen die "MOOOON" en dergelijke "krachttermen" roepen. :D
Voor een developer kan het best lucratief zijn denk ik, zeker als je al enige ervaring hebt met blockchain technologie. Developers zijn sowieso al schaars laat staan met dergelijke kennis.
pi_181016165
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Voor een developer kan het best lucratief zijn denk ik, zeker als je al enige ervaring hebt met blockchain technologie. Developers zijn sowieso al schaars laat staan met dergelijke kennis.
Het was ook maar een grapje. :P

Lijkt me ook best interessant om bij een cryptobedrijf te werken. Developers zijn vaak zwaar underpaid naar mijn mening dus dat kan met crypto zeker verbeteren, ik hoop alleen niet dat ze met van die onzin komen zoals deels uitbetaald worden in hun eigen token, maar dat zal wel niet.
pi_181016232
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Het was ook maar een grapje. :P

Lijkt me ook best interessant om bij een cryptobedrijf te werken. Developers zijn vaak zwaar underpaid naar mijn mening dus dat kan met crypto zeker verbeteren, ik hoop alleen niet dat ze met van die onzin komen zoals deels uitbetaald worden in hun eigen token, maar dat zal wel niet.
Vaak wel hoor
pi_181017156
Ik betaal mijn schoonmaakster met Vennetjes.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:47:26 #104
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181017219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Lol.
Niet?
Enkel een lol, doet zo weinig.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181017227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Lol.
Volgens mij zijn LN transacties best wel lastig te ontcijferen. (Je moet data hebben van de node?).
It All Goes Back in the Box
pi_181017352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:06 schreef woxxel het volgende:
Wat is er met ost gebeurd vandaag??
We zijn er vandaag achter gekomen dat bitcoin naar 0 gaat.

;(
It All Goes Back in the Box
pi_181017600
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niet?
Enkel een lol, doet zo weinig.

BTC is totaal niet anoniem.
pi_181017665
When moon?
pi_181017812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:58 schreef BadVlad het volgende:
When moon?
Gaat nog wel even duren :P
pi_181017916
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:44 schreef BadVlad het volgende:
Ik betaal mijn schoonmaakster met Vennetjes.
als straf dat ze het zo slecht doet?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:07:32 #111
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181017940
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:56 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

BTC is totaal niet anoniem.
Hoezo niet?
Black Market, doet er miljoenen mee anders.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181018031
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:07 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Black Market, doet er miljoenen mee anders.

Nee, je moet heel wat ondernemen voordat BTC anoniem is. Zelfs Monero transacties zijn niet anoniem, er is een algoritme bedacht waarmee met 80% a 90% zekerheid te voorspellen is welke transactie de echte was, tussen de anderen die de aandacht afleiden.
pi_181018053
Vette serie ontdekt jongons ... Castle Rock.

Geschreven door Stephen King en gaat over Shawshank. Eerste aflevering gezien en gelijk hooked.
pi_181018223
Better Call Saul is back! Ik weet wat ik zo ga doen
pi_181018325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:16 schreef metallicelmo het volgende:
Better Call Saul is back! Ik weet wat ik zo ga doen
Waar kijken jullie voor nieuwe episodes van series en populaire films enzo? Ik check vaak de Top 100 van TPB en RARBG. Download verder al jaren niet meer van usenet, er wordt vrij weinig naar geupload.
pi_181018349
spotnet?
pi_181018690
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:07 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Black Market, doet er miljoenen mee anders.

Het is hooguit pseudoniem.Verder wat illusions zegt in de post onder je :)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:42:20 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181018851
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Het was ook maar een grapje. :P

Lijkt me ook best interessant om bij een cryptobedrijf te werken. Developers zijn vaak zwaar underpaid naar mijn mening dus dat kan met crypto zeker verbeteren, ik hoop alleen niet dat ze met van die onzin komen zoals deels uitbetaald worden in hun eigen token, maar dat zal wel niet.
Devs underpaid? Waar? Hier in Nederland kun je bakken met geld verdienen als je meer dan 3 regels code kan kloppen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181018872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Het was ook maar een grapje. :P

Lijkt me ook best interessant om bij een cryptobedrijf te werken. Developers zijn vaak zwaar underpaid naar mijn mening dus dat kan met crypto zeker verbeteren, ik hoop alleen niet dat ze met van die onzin komen zoals deels uitbetaald worden in hun eigen token, maar dat zal wel niet.
Ik ben alleen bang dat 7/10 mensen die in crypto werken niet als developer werken maar een financiële rol hebben (fund managers etc). Zouden veel meer developers bij moeten.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:46:13 #120
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181018921
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, je moet heel wat ondernemen voordat BTC anoniem is. Zelfs Monero transacties zijn niet anoniem, er is een algoritme bedacht waarmee met 80% a 90% zekerheid te voorspellen is welke transactie de echte was, tussen de anderen die de aandacht afleiden.
Hoe komen ze erachter wie de persoon was dan?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:47:52 #121
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181018948
Als ik middels een VPN, BTC overmaak naar x of y.
Of ik maak middels VPN iets over vanuit mijn bankrekening naar x of y.

Zie hier wel groot verschil.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:50:43 #122
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181019009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:34 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het is hooguit pseudoniem.Verder wat illusions zegt in de post onder je :)
Heb een reactie gepost.
Aangezien jij met die lol kwam, verwacht ik wel een goede respons van je. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181019018
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:11 schreef illusions het volgende:
Vette serie ontdekt jongons ... Castle Rock.

Geschreven door Stephen King en gaat over Shawshank. Eerste aflevering gezien en gelijk hooked.
Waar op?
Of te downloaden ?
Vakman pur sang
pi_181019088
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:46 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hoe komen ze erachter wie de persoon was dan?
Voor anonimiteit is het niet relevant om te weten wie de persoon is. Net zoals je IP adres ervoor zorgt dat je niet anoniem aan het browsen bent terwijl de website die je bezoekt niet perse weet welk persoon erachter zit.

Hier een stuk erover van wat mij betreft een van de betere/beste crypto journalisten :P

[ Bericht 20% gewijzigd door KappenBakken op 07-08-2018 23:09:33 ]
pi_181019483
Geheel zoals verwacht heeft de sec weer een uitstel aangekondigd van de ETF.

The Commission is extending this 45- day time period.

https://www.sec.gov/rules/sro/cboebzx/2018/34-83792.pdf
It All Goes Back in the Box
pi_181019694
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:46 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hoe komen ze erachter wie de persoon was dan?
Uh, de transactie volgen? Het staat allemaal open in de blockchain dus je kunt gewoon terug naar de bron. Zelfs als je je BTC anoniem gekocht hebt valt er nog vrij veel uit te vogelen en ben je dus lang niet zo anoniem als veel mensen denken.
pi_181019733
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:47 schreef ssjgoku het volgende:
Als ik middels een VPN, BTC overmaak naar x of y.
Of ik maak middels VPN iets over vanuit mijn bankrekening naar x of y.

Zie hier wel groot verschil.
VPN doet er niet toe. Bij de aankoop van je BTC laat je al genoeg gegevens achter, in veel gevallen zelfs een kopie van je paspoort.
pi_181019916
ETF delayed -> dump
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181019921
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:20 schreef illusions het volgende:

[..]

VPN doet er niet toe. Bij de aankoop van je BTC laat je al genoeg gegevens achter, in veel gevallen zelfs een kopie van je paspoort.
Dit lijkt me onjuist.
Vakman pur sang
pi_181019970
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETF delayed -> dump
Jup :P

Terwijl het toch wel redelijk te verwachten was volgens mij.
pi_181020044
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit lijkt me onjuist.
In veel gevallen verbind je je naam er aan. Als je het bijv. op een exchange zet, wanneer je het koopt vaak, dat soort dingen.
pi_181020186
Ik ga naar Coinbase, upload daar mijn paspoort, koop 1 BTC en maak het over naar een hardware wallet. Dan weet het hele netwerk dat er 1 BTC op dat adres is (dat is dus openbaar en niet anoniem) *en* Coinbase weet dat ik (als in persoon X) degene ben die die transactie heb uitgevoerd.

Terwijl als je naar een bank kijkt, de bank weet dat jij degene bent die de transactie heeft uitgevoerd en wat er op je rekening staat maar de rest van het netwerk kan niet weten hoeveel geld er op rekening nummer 12345678 staat.
pi_181020456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:41 schreef KappenBakken het volgende:
Ik ga naar Coinbase, upload daar mijn paspoort, koop 1 BTC en maak het over naar een hardware wallet. Dan weet het hele netwerk dat er 1 BTC op dat adres is (dat is dus openbaar en niet anoniem) *en* Coinbase weet dat ik (als in persoon X) degene ben die die transactie heb uitgevoerd.

Terwijl als je naar een bank kijkt, de bank weet dat jij degene bent die de transactie heeft uitgevoerd en wat er op je rekening staat maar de rest van het netwerk kan niet weten hoeveel geld er op rekening nummer 12345678 staat.
Nieuw adres aanmaken, BTC door de mixer, doei.
pi_181020493
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nieuw adres aanmaken, BTC door de mixer, doei.
Dat is inderdaad een veel gehoorde optie maar daar is ook vrij simpel een programma'tje voor te schrijven die binnen enkele seconden bij de bron is.
pi_181020549
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een veel gehoorde optie maar daar is ook vrij simpel een programma'tje voor te schrijven die binnen enkele seconden bij de bron is.
Je kan dan alleen een vermoeden hebben, het is niet bewijsbaar.
pi_181020569
Voor wie proberen we wat te verbergen??
pi_181020600
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan dan alleen een vermoeden hebben, het is niet bewijsbaar.
Dan is het alsnog transparanter (en dus minder prive) dan een bankrekening. Maar het artikel van van Wirdum somt wel aardig op waar ik op doel. Privacy is gewoon een issue in de huidige vorm van BTC, maar het kan wel opgelost worden.

Hier doel ik op: https://bitcoinmagazine.c(...)-s-guide-1447875283/

Tevens ook leuk in deze context, https://www.techspot.com/(...)ns-selling-data.html
pi_181020610
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:59 schreef Rijpie het volgende:
Voor wie proberen we wat te verbergen??
Voor newbies.
pi_181020852
Ben benieuwd hoe we ervoor staan als over 7 uur m'n wekker weer gaat. Het is zo graftyfus warm nu, ik ben wel ff toe aan dat noodweer. Nog een paar uurtjes, laat maar komen
pi_181020877
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:07 schreef metallicelmo het volgende:
Ben benieuwd hoe we ervoor staan als over 7 uur m'n wekker weer gaat.
Dacht dat dit over crypto ging, totdat ik het tweede deel van je post las :D
pi_181021261
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Voor newbies.
En met newbies bedoel je een bepaalde overheidsorgaan? Sowieso kunnen die niet zomaar info opvragen, zeker niet bij een non-overheid organisatie, maakt niet uit of je naam gelinkt is aan een Coinbase of andere fiat exchange.
pi_181021366
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:22 schreef Rijpie het volgende:

[..]

En met newbies bedoel je een bepaalde overheidsorgaan? Sowieso kunnen die niet zomaar info opvragen, zeker niet bij een non-overheid organisatie, maakt niet uit of je naam gelinkt is aan een Coinbase of andere fiat exchange.
Geloof me, als jij iets illegaals hebt gedaan en de politiediensten vragen om jouw gegevens, dan zijn ze heel vlot om hun volledige medewerking te geven.

Daarnaast, het "ik doe niets fout dus ik hoef niets te verbergen" argument gaat niet op, snap je zelf ook wel hoop ik. Ga dan maar in een glazen huis wonen bijvoorbeeld. ;)
pi_181021412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Goed, ik hap.

Uh, mainnet, tokenswap, echte partnerships waar al mee wordt gewerkt ... wat is hier nog vaporware aan?
Ze hebben een blockchain met een onwijs vage constructie van allemaal verschillende nodes. Ik durf bijna te wedden dat er uiteindelijk geen enkele activiteit op die blockchain gaat plaatsvinden behalve het hosten van wat ICOs en dat het een puur speculatief speeltje blijft.

Die partners zijn er voor de show om hype te creëren. Alsof de Vechain blockchain een technologisch hoogstandje is dat al die partners kan faciliteren.

De fundamenten voor de gehele blockchain industrie zijn nog niet eens gelegd en Vechain kan alleen maar praten over hoe episch ze zijn en wat voor problemen ze allemaal wel niet gaan oplossen en de tig partners die zogenaamd staan te springen om Vechain te gebruiken.

En dan nog die focus op alleen maar flashy marketing... Ik kan het niet serieus nemen. Het is een prachtig -in your face- toneelstukje wat ze opvoeren. En al die partners hebben toch niet de know-how om te checken of ze waar kunnen maken wat ze hun allemaal beloven.

ik duik alvast weg
pi_181021446
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:22 schreef Rijpie het volgende:

[..]

En met newbies bedoel je een bepaalde overheidsorgaan? Sowieso kunnen die niet zomaar info opvragen, zeker niet bij een non-overheid organisatie, maakt niet uit of je naam gelinkt is aan een Coinbase of andere fiat exchange.
Meen je dit nou serieus?

Coinbase heeft laatst nog een rechtszaak verloren waarbij ze alle gegevens aan de IRS moesten overhandigen. https://support.coinbase.(...)446-irs-notification
pi_181021487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Geloof me, als jij iets illegaals hebt gedaan en de politiediensten vragen om jouw gegevens, dan zijn ze heel vlot om hun volledige medewerking te geven.

Daarnaast, het "ik doe niets fout dus ik hoef niets te verbergen" argument gaat niet op, snap je zelf ook wel hoop ik. Ga dan maar in een glazen huis wonen bijvoorbeeld. ;)

Ik was alleen benieuwd waar de heren hierboven over aan het babbelen waren, over anonimiteit enzo, ik heb ook inderdaad mijn paspoort aan coinbase gelinkt maar ben benieuwd wie daarbuiten daartoe toegang heeft...
pi_181021539
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:30 schreef Rijpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik was alleen benieuwd waar de heren hierboven over aan het babbelen waren, over anonimiteit enzo, ik heb ook inderdaad mijn paspoort aan coinbase gelinkt maar ben benieuwd wie daarbuiten daartoe toegang heeft...
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus?

Coinbase heeft laatst nog een rechtszaak verloren waarbij ze alle gegevens aan de IRS moesten overhandigen. https://support.coinbase.(...)446-irs-notification
pi_181021586
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:30 schreef Rijpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik was alleen benieuwd waar de heren hierboven over aan het babbelen waren, over anonimiteit enzo, ik heb ook inderdaad mijn paspoort aan coinbase gelinkt maar ben benieuwd wie daarbuiten daartoe toegang heeft...
Je bent echt gekke henkie als je denkt dat niemand anders toegang kan verschaffen over dat soort data.

Regeringen kunnen makkelijk de druk wat verhogen om toch toegang te krijgen
  woensdag 8 augustus 2018 @ 00:39:51 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181021703
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:28 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ze hebben een blockchain met een onwijs vage constructie van allemaal verschillende nodes. Ik durf bijna te wedden dat er uiteindelijk geen enkele activiteit op die blockchain gaat plaatsvinden behalve het hosten van wat ICOs en dat het een puur speculatief speeltje blijft.

Die partners zijn er voor de show om hype te creëren. Alsof de Vechain blockchain een technologisch hoogstandje is dat al die partners kan faciliteren.

De fundamenten voor de gehele blockchain industrie zijn nog niet eens gelegd en Vechain kan alleen maar praten over hoe episch ze zijn en wat voor problemen ze allemaal wel niet gaan oplossen en de tig partners die zogenaamd staan te springen om Vechain te gebruiken.

En dan nog die focus op alleen maar flashy marketing... Ik kan het niet serieus nemen. Het is een prachtig -in your face- toneelstukje wat ze opvoeren. En al die partners hebben toch niet de know-how om te checken of ze waar kunnen maken wat ze hun allemaal beloven.

ik duik alvast weg
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Gaat het wel echt gebruikt worden? Geen idee nog, hoop het wel want zit er vrij dik in :)

Aan de andere kant, als dit al niks wordt hoe moet dat dan met die smart contracts bij bijvoorbeeld Ethereum? En gaan we ooit op een normale manier een ijsco kunnen afrekenen met BTC?
pi_181021723
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus?

Coinbase heeft laatst nog een rechtszaak verloren waarbij ze alle gegevens aan de IRS moesten overhandigen. https://support.coinbase.(...)446-irs-notification
Coinbase is US based, dus ja IRS heeft toegang. Eerlijk gezegd heb ik geen idee of de NL overheid deze data zomaar kan opvragen?
pi_181021783
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:40 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Coinbase is US based, dus ja IRS heeft toegang. Eerlijk gezegd heb ik geen idee of de NL overheid deze data zomaar kan opvragen?
Ja hoor. Gewoon een verzoekje bij de IRS indienen, in het belastingverdrag ligt vast dat die wel meewerken. Duurt misschien iets langer, maar uiteindelijk komt het wel.
pi_181021825
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:40 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Coinbase is US based, dus ja IRS heeft toegang. Eerlijk gezegd heb ik geen idee of de NL overheid deze data zomaar kan opvragen?
Je zult verstelt staan hoeveel instanties en hoe snel die toegang hebben tot al je gegevens. Om over hacks nog maar niet te spreken. Daarom zijn e-KYC bedrijven redelijk positief, want dan staat niet al je data bij de partij die gehackt wordt.

quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:59 schreef Rijpie het volgende:
Voor wie proberen we wat te verbergen??
Nogmaals, dit is een erg slecht argument c.q. wedervraag. Het feit dat jij thuis bijv. niets te verbergen hebt, betekent namelijk ook niet dat je je er prima bij zou voelen om in een glazen huis te wonen.
pi_181021915
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:46 schreef illusions het volgende:
Nogmaals, dit is een erg slecht argument c.q. wedervraag. Het feit dat jij thuis bijv. niets te verbergen hebt, betekent namelijk ook niet dat je je er prima bij zou voelen om in een glazen huis te wonen.
Volgens mij maakt hij/zij dat argument niet :P. Was gewoon een vraag om in te haken.
pi_181021969
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Nogmaals, dit is een erg slecht argument c.q. wedervraag. Het feit dat jij thuis bijv. niets te verbergen hebt, betekent namelijk ook niet dat je je er prima bij zou voelen om in een glazen huis te wonen.
Sorry, dit was geen argument, ik snapte de discussie niet en vroeg mijzelf oprecht af welke instantie/organisatie precies om deze informatie zou kunnen vragen, ik heb namelijk natuurlijk zelf ook wel wat te verbergen..
pi_181021972
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Volgens mij maakt hij/zij dat argument niet :P. Was gewoon een vraag om in te haken.
Ah ok. Ik irriteer me altijd een beetje namelijk als dat argument weer eens genoemd wordt. :P
pi_181021986
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:53 schreef illusions het volgende:
Ik irriteer me altijd een beetje namelijk als dat argument weer eens genoemd wordt. :P
Was niet te merken hoor :D

Overigens wel helemaal mee eens met wat je zegt.
pi_181022003
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:52 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Sorry, dit was geen argument, ik snapte de discussie niet en vroeg mijzelf oprecht af welke instantie/organisatie precies om deze informatie zou kunnen vragen, ik heb namelijk natuurlijk zelf ook wel wat te verbergen..
Mijn excuses. Nou, bijna iedereen kan met een goed excuus bij die gegevens komen. Stichting BREIN bijv. komt ook bij enorm veel gegevens, en dat is gewoon een stichting zonder wat voor juridische macht dan ook, officieel zijn ze nog non-profit ook.
pi_181022077
Lekkere dip wel weer vanavond.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181022826
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja hoor. Gewoon een verzoekje bij de IRS indienen, in het belastingverdrag ligt vast dat die wel meewerken. Duurt misschien iets langer, maar uiteindelijk komt het wel.
Volgens mij gaan belastingdiensten nu ook meer samen werken en alle info automatisch delen. Iets van 60 landen doen daar aan mee.
It All Goes Back in the Box
pi_181022934


[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2018 01:45:07 ]
pi_181023347
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 06:32:48 #161
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181023866
Zo dan :o!
Hmz...
pi_181023881
Allemaal "weak hands" die eruit geschud worden. Goh, wat heb ik die opmerking lang niet meer gehoord of gezien.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181023910
15 miljoen BrokerNeko (BNN) gekocht op 1 satoshi. Verder door het putje kan die niet zakken, bij aantal sat stijging flinke winst. De hoeren kosten ook geld1!!
XRP - To tha moon motherf#cker!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 06:59:39 #164
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181023922
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 06:53 schreef Mand het volgende:
15 miljoen BrokerNeko (BNN) gekocht op 1 satoshi. Verder door het putje kan die niet zakken, bij aantal sat stijging flinke winst. De hoeren kosten ook geld1!!
Of er komt een coinburn a la paccoin
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181023931
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:11 schreef illusions het volgende:
Vette serie ontdekt jongons ... Castle Rock.

Geschreven door Stephen King en gaat over Shawshank. Eerste aflevering gezien en gelijk hooked.
Gaat niet alleen over shawshank, komen meer verhalen in voor van Stephen King, cujo, IT etc. :)
pi_181023983
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 06:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Of er komt een coinburn a la paccoin
Precies dat! Maar mocht het niks worden, dan doe ik zelf een coinburn, dan zal die vast stijgen1!!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181026451
Dus.... WHEN MOON?
pi_181026490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 06:53 schreef Mand het volgende:
15 miljoen BrokerNeko (BNN) gekocht op 1 satoshi. Verder door het putje kan die niet zakken, bij aantal sat stijging flinke winst. De hoeren kosten ook geld1!!
Als het op 1 satoshi staat kan het toch onverkoopbaar worden omdat er te veel sell orders op 1 satoshi blijven staan/komen?

Dan ben je echt voor altijd bagholder :p
It All Goes Back in the Box
pi_181026547
Blockfolio wil niet meer starten...

"error - divide by zero"

#rekked
pi_181026954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:43 schreef MaGNeT het volgende:
Blockfolio wil niet meer starten...

"error - divide by zero"

#rekked
_O- _O-
pi_181027297
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:43 schreef MaGNeT het volgende:
Blockfolio wil niet meer starten...

"error - divide by zero"

#rekked
_O_
Lambo of Rekt
  woensdag 8 augustus 2018 @ 12:45:13 #172
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181028987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:20 schreef illusions het volgende:

[..]

VPN doet er niet toe. Bij de aankoop van je BTC laat je al genoeg gegevens achter, in veel gevallen zelfs een kopie van je paspoort.
Ja, maar op deze manier ga ik dat niet doen dan he.
Koop op blackmarket wel een BTC adresje met wat BTC en doe mijn zaken?

Hoe komen ze bij mij uit?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 12:46:29 #173
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181029009
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:45 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja, maar op deze manier ga ik dat niet doen dan he.
Koop op blackmarket wel een BTC adresje met wat BTC en doe mijn zaken?

Hoe komen ze bij mij uit?
Hoe ga je dat adresje betalen
  woensdag 8 augustus 2018 @ 12:47:18 #174
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181029022
quote:
12s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:46 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Hoe ga je dat adresje betalen
Cash, middels tussenpersoon bv.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 12:49:08 #175
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181029052
Ik begrijp dat de blockchain volledig transparant is e.d. En als je het allemaal op juiste manier doet, ja kan je zelfs personen koppelen aan een x of y adres.
Maar wanneer je het via andere kanalen gaat doen, lijkt het me onmogelijk dat ze kunnen zeggen, Dit BTC adres is van piet puk bv.

Maar wellicht mis ik iets.
Ik doelde hiermee op een stukje: anonimiteit. ;)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181029365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:39 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Als het op 1 satoshi staat kan het toch onverkoopbaar worden omdat er te veel sell orders op 1 satoshi blijven staan/komen?

Dan ben je echt voor altijd bagholder :p
Aan elke gok/investering zit een risico..aan deze wel de minste als je niet te hebzuchtig bent. Zelfs scam projecten waarvan ik wist dat het geen zuivere koffie was heb ik nog winst gemaakt.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181029511
Geld witwassen gaat altijd over verschillende kanalen waarbij 20-30% omzetverlies wordt geaccepteerd.
Gaat via meerdere tussenpersonen en legieme transacties gemixt met zwart geld in vele kleine porties.
Vakman pur sang
pi_181029577
Ja het ligt er helemaal aan wat je doel is hé. Wil je geen sporen achterlaten of regulering omzeilen.. mag nie he oO/
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:21:10 #179
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181029654
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Geld witwassen gaat altijd over verschillende kanalen waarbij 20-30% omzetverlies wordt geaccepteerd.
Gaat via meerdere tussenpersonen en legieme transacties gemixt met zwart geld in vele kleine porties.
Klopt, denk dat ik dit ook min of meer bedoelde.
Als je er moeite voor doet... lijkt het me meer anoniem, dan wanneer je gebruik maakt van een bankrekening, waar een naam aan gekoppeld staat.

Afijn, ik begrijp dat je anonimiteit, op verschillende manieren kunt opvatten zo. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181030611
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Klopt, denk dat ik dit ook min of meer bedoelde.
Als je er moeite voor doet... lijkt het me meer anoniem, dan wanneer je gebruik maakt van een bankrekening, waar een naam aan gekoppeld staat.

Afijn, ik begrijp dat je anonimiteit, op verschillende manieren kunt opvatten zo. :)
Witwassen is natuurlijk nooit anoniem. Dat is het hele idee erachter. De belasting, die rond de 20% in meeste welvarende landen ligt, en een percentage voor de witwasser, kom je inderdaad zo rond de 30% uit.

In Nederland verdienen draaiorgels bijv. enorm veel geld .. op papier. :D
pi_181030638
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 07:02 schreef TwztId het volgende:

[..]

Gaat niet alleen over shawshank, komen meer verhalen in voor van Stephen King, cujo, IT etc. :)
Ja, dat dacht ik ook al. Volgens mij is in het begin gelijk de toon gezet met die Skarsgard (de jongen die IT speelt). Dat is volgens mij een jonge IT ofzo.
pi_181030695
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:45 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja, maar op deze manier ga ik dat niet doen dan he.
Koop op blackmarket wel een BTC adresje met wat BTC en doe mijn zaken?

Hoe komen ze bij mij uit?
Met een tussenpersoon is alles in principe anoniem. Dan kan je ook anoniem met een bankrekening of wat dan ook betalen, dus dat is niet echt deel van de discussie, wel? :P Bitcoin laat een grotere papertrail achter dan een banktransactie, en zal voor altijd in te zien zijn.
pi_181030782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Met een tussenpersoon is alles in principe anoniem. Dan kan je ook anoniem met een bankrekening of wat dan ook betalen, dus dat is niet echt deel van de discussie, wel? :P Bitcoin laat een grotere papertrail achter dan een banktransactie, en zal voor altijd in te zien zijn.
Verschil is alle banktransacties > 15000¤ worden actief getraceerd.
Btc totaal niet, overheid heeft hier nog totaal geen sjoegum van.
Vakman pur sang
pi_181030792
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Klopt, denk dat ik dit ook min of meer bedoelde.
Als je er moeite voor doet... lijkt het me meer anoniem, dan wanneer je gebruik maakt van een bankrekening, waar een naam aan gekoppeld staat.

Afijn, ik begrijp dat je anonimiteit, op verschillende manieren kunt opvatten zo. :)
Ik heb een keer een stuk geschreven over de anonimiteit van bitcoin op tweakers, omdat daar nogal veel onduidelijk over bestaat/bestond, in mijn vroegere werk deed ik vrij lang onderzoek hiernaar.

https://tweakers.net/nieu(...)ets-met-losgeld.html

Zie fipo, ik ben wallywally
Lambo of Rekt
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:10:23 #185
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181030793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Met een tussenpersoon is alles in principe anoniem. Dan kan je ook anoniem met een bankrekening of wat dan ook betalen, dus dat is niet echt deel van de discussie, wel? :P Bitcoin laat een grotere papertrail achter dan een banktransactie, en zal voor altijd in te zien zijn.
Klopt precies eigl, dat het een deel los staat v.d discussie.
Ik had gewoon in mijn hoofd dat het makkelijker zou gaan met een BTC. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:11:42 #186
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181030832
Crypto daalt, temperatuur gaat dalen en Lamborghini heeft surseance van betaling aangevraagd.

Het is me wat...
The best firms advertise the least...
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:12:14 #187
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181030855
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb een keer een stuk geschreven over de anonimiteit van bitcoin op tweakers, omdat daar nogal veel onduidelijk over bestaat/bestond, in mijn vroegere werk deed ik vrij lang onderzoek hiernaar.

https://tweakers.net/nieu(...)ets-met-losgeld.html

Zie fipo, ik ben wallywally
Hey, super post.
Dank.
Warrior.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181031222
Half dagje op de waterscooter en kan niet eens meer normaal lopen. :') Wat een conditie heb ik ook zeg.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:25:37 #189
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181031230
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:25 schreef illusions het volgende:
Half dagje op de waterscooter en kan niet eens meer normaal lopen. :') Wat een conditie heb ik ook zeg.
Wel vet om te doen :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:28:19 #190
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181031292
Omg, wat een bloedbad :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181031318
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:28 schreef ssjgoku het volgende:
Omg, wat een bloedbad :D
Wat, zijn we weer rekter? ik kijk al ff niet meer :')
Lambo of Rekt
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:30:06 #192
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181031326
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat, zijn we weer rekter? ik kijk al ff niet meer :')
Doe maar niet kijken.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:31:01 #193
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181031354
Dat alles dan maar naar de klote gaat.
Boeit het mij ook.
BIER!.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181031357
Wat niet weet wat niet deert. Ik heb al een week niet gekeken. :P Vind het wel prima zo, zit toch alleen maar in BTC momenteel en dat gaat wel weer omhoog. Oh ja en nog een BTC in BNB ofzo.
pi_181031381
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:28 schreef ssjgoku het volgende:
Omg, wat een bloedbad :D
En ondertussen is ONT nog steeds 10x USD sinds ICO :X
pi_181031678
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:49 schreef ssjgoku het volgende:
Ik begrijp dat de blockchain volledig transparant is e.d. En als je het allemaal op juiste manier doet, ja kan je zelfs personen koppelen aan een x of y adres.
Maar wanneer je het via andere kanalen gaat doen, lijkt het me onmogelijk dat ze kunnen zeggen, Dit BTC adres is van piet puk bv.

Maar wellicht mis ik iets.
Ik doelde hiermee op een stukje: anonimiteit. ;)
Dan is het nog niet anoniem want het is zichtbaar hoeveel BTC er op dat adres zit. Daarom is het dus pseudoniem (onder een andere naam, aka je public key) en niet anoniem.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:44:38 #197
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181031693
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:32 schreef Drxx het volgende:

[..]

En ondertussen is ONT nog steeds 10x USD sinds ICO :X
Maar ook 10% daling. :X
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:45:29 #198
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181031719
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dan is het nog niet anoniem want het is zichtbaar hoeveel BTC er op dat adres zit. Daarom is het dus pseudoniem (onder een andere naam, aka je public key) en niet anoniem.
Klopt, maar had al in vorige posts aangegeven hoe ik dit bedoelde.
En hoewel, er is naar mijn mening in dit geval helemaal geen naam. Dus ook niet pseudoniem.
Of je moet een public key als naam zien.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181031738
Gewoon standvastig hodl. Niks aan de hand, we hebben dikke doekoe over een jaar, al zijn we nu rekter dan rekt.
Lambo of Rekt
pi_181031748
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:46 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon standvastig hodl. Niks aan de hand, we hebben dikke doekoe over een jaar, al zijn we nu rekter dan rekt.
Tokenize EggsTC _O_
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:46:57 #201
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181031759
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:46 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon standvastig hodl. Niks aan de hand, we hebben dikke doekoe over een jaar, al zijn we nu rekter dan rekt.
SEAL gaat ons redden. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181031923
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:46 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

SEAL gaat ons redden. _O_
Ik heb wel SEALS nodig om die bags van mij te dragen.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:55:49 #203
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181031982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik heb wel SEALS nodig om die bags van mij te dragen.
Hahah _O-
Zijn ze zo klein dan? :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181032067
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hahah _O-
Zijn ze zo klein dan? :P
Ik heb het over deze jongens uiteraard :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:01:07 #205
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181032114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik heb het over deze jongens uiteraard :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh... ik dacht die lieve beestjes. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181032368
wel lekker rustig in dit topic als het zo hard naar beneden knalt steeds.
Lambo of Rekt
pi_181032374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:
wel lekker rustig in dit topic als het zo hard naar beneden knalt steeds.
Hahajajajahahaaa
Vakman pur sang
pi_181032494
Vorig jaar rond deze tijd was het leuker terwijl ik toen minder winst had. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:16:23 #209
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181032504
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:
wel lekker rustig in dit topic als het zo hard naar beneden knalt steeds.
Why?
We zijn warriors.
Nooit rustig. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181032516
vet bijkopen op 0.01 dan maar
pi_181032520
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:16 schreef dimmak het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was het leuker terwijl ik toen minder winst had. :P
In welke fucking coins zit je dan, als jij kekke winsten hebt :')
Lambo of Rekt
pi_181032564
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In welke fucking coins zit je dan, als jij kekke winsten hebt :')
Mijn winst is wel verminderd. Maar vorig jaar had ik veel minder.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181032587
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mijn winst is wel verminderd. Maar vorig jaar had ik veel minder.
Als we nog een maandje of wat zo doorgaan zit ik op mn inleg. :')
Lambo of Rekt
pi_181032885
Meer in btc hebben, is toch prettiger dan menig altcoin.

Ik zit 45% BTC, 40% KMD, 5% LSK en een boel grut
pi_181033023
Ik zat 50% in BTC, maar ik raakte begin deze week een verdwaalde grote buy order die ik was vergeten. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181035009
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:34 schreef dimmak het volgende:
Ik zat 50% in BTC, maar ik raakte begin deze week een verdwaalde grote buy order die ik was vergeten. :')
_O- _O- _O-
pi_181035013
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In welke fucking coins zit je dan, als jij kekke winsten hebt :')
BTC stond 12 maanden terug lager toch? :P
pi_181035026
Ether ook trouwens. Niet veel, maar het stond wel iets lager.
pi_181035036
Quadra post.
pi_181035192
Lamborghini dealer belde, met de vraag wanneer ik de overige 95% kom betalen.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181035240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:49 schreef Mand het volgende:
Lamborghini dealer belde, met de vraag wanneer ik de overige 95% kom betalen.
Vertel meer over dit ongelooflijk interessante verhaal.
pi_181035331
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:51 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vertel meer over dit ongelooflijk interessante verhaal.
Ik heb het verhaal kunnen draaien en hem nu twee Lamborghini´s laten investeren, weet niet hoelang ik dit ga volhouden.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:57:14 #223
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181035357
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:55 schreef Mand het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal kunnen draaien en hem nu twee Lamborghini´s laten investeren, weet niet hoelang ik dit ga volhouden.
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181035389
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:55 schreef Mand het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal kunnen draaien en hem nu twee Lamborghini´s laten investeren, weet niet hoelang ik dit ga volhouden.
Ach, als ie weer belt gewoon vier lambo's ervan maken.

Als je dit schematisch weergeeft lijkt op een piramide.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:02:02 #225
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181035456
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ach, als ie weer belt gewoon vier lambo's ervan maken.

Als je dit schematisch weergeeft lijkt op een piramide.
|||
||
|

Lijkt niet echt op een piramide.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181035463
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:02 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

|||
||
|

Lijkt niet echt op een piramide.
Waar blijft SEAL
Lambo of Rekt
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:04:33 #227
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181035495
quote:
8s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waar blijft HitBTC
Fixed. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:12:33 #228
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181035640
Over grafexchanges gesproken :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 17:15:39 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181035709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:
wel lekker rustig in dit topic als het zo hard naar beneden knalt steeds.
Het is sowieso best rustig sinds dip na januari :P Nooit meer herstel gezien qua aantal users.

Wel lekker rustig voor mij, ez modding. Af en toe een trolletje.
pi_181035820
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is sowieso best rustig sinds dip na januari :P Nooit meer herstel gezien qua aantal users.

Wel lekker rustig voor mij, ez modding. Af en toe een trolletje.
Wacht maar tot de volgende bull run :P
pi_181035851
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:12 schreef fathank het volgende:
Over grafexchanges gesproken :')
Ja het is iig al beter dan idex.
Lambo of Rekt
pi_181035895
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:22 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wacht maar tot de volgende bull run :P
Mja die van 2030 inderdaad... tegen die tijd is kyran al met pensioen.
Lambo of Rekt
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:28:34 #233
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181035924
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja die van 2030 inderdaad... tegen die tijd is kyran al met pensioen.
LOL
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:28:53 #234
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181035929
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is sowieso best rustig sinds dip na januari :P Nooit meer herstel gezien qua aantal users.

Wel lekker rustig voor mij, ez modding. Af en toe een trolletje.
Ik zou het spannend kunnen maken? :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181035962
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja die van 2030 inderdaad... tegen die tijd is kyran al met pensioen.
Niet van zijn crypto gains dat weet ik wel :D
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:31:43 #236
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181035985
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:30 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Niet van zijn crypto gains dat weet ik wel :D
Kan jij in de toekomst kijken dan?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181035989
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:31 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Kan jij in de toekomst kijken dan?
Nee joh :P Is een geintje.
pi_181036249
Ik vroeg mij eerder al eens af over hoe ICO's met het geld omgaan dat ze binnengeharkt hebben.

Nou zo dus:

cryptomanran twitterde op woensdag 08-08-2018 om 08:39:47 Spent the morning with an ICO (not to be named) they raised $30m usd with a solid roadmap, they raised when ETH was $1200. They panicked and sold their remaining ETH last night - they have $4m left. reageer retweet
Dan is je burnrate wel lekker :')
30M Opgehaald en kaboem binnen een paar maande 26M down the drain.
It All Goes Back in the Box
pi_181036254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:49 schreef Aventuras het volgende:
Ik vroeg mij eerder al eens af over hoe ICO's met het geld omgaan dat ze binnengeharkt hebben.

Nou zo dus:

cryptomanran twitterde op woensdag 08-08-2018 om 08:39:47 Spent the morning with an ICO (not to be named) they raised $30m usd with a solid roadmap, they raised when ETH was $1200. They panicked and sold their remaining ETH last night - they have $4m left. reageer retweet
Dan is je burnrate wel lekker snel :')
30M Opgehaald en kaboem binnen een paar maande 26M down the drain.
EOS heeft het slimmer gedaan, alles door het jaar heen verkocht.
pi_181036275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

EOS heeft het slimmer gedaan, alles door het jaar heen verkocht.
Dat is wel beter ja. Als ICO moet je toch wel begrijpen dat je niet al je geld in een risky asset moet laten zitten. Dit probleem zullen nog wel veel meer projecten hebben. Dus zodra ETH down the drain gaat trekt het eigenlijk al die projecten met zich mee. _O-
It All Goes Back in the Box
pi_181036302
VET onder de 1 eurocent.... lekkerhoor. Rekt, rekter, nog iets rekter, rektst is nog niet eens bereikt.

Als het nog wat rekter gaat ga ik er nog wat fiat tegenaan knallen.
Lambo of Rekt
pi_181036335
Houston, We've Got a Problem

It All Goes Back in the Box
pi_181036655
Zou dit dan die definitieve capitulatie worden waar we al maanden naar uitkijken?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181036687
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:11 schreef chroestjov het volgende:
Zou dit dan die definitieve capitulatie worden waar we al maanden naar uitkijken?
het zou godverdomme tijd worden.
Lambo of Rekt
pi_181036843
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:11 schreef chroestjov het volgende:
Zou dit dan die definitieve capitulatie worden waar we al maanden naar uitkijken?
Qua postgedrag op verschillende social media lijkt de despair nu wel bereikt te zijn.
pi_181036940
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:49 schreef Aventuras het volgende:
Ik vroeg mij eerder al eens af over hoe ICO's met het geld omgaan dat ze binnengeharkt hebben.

Nou zo dus:

cryptomanran twitterde op woensdag 08-08-2018 om 08:39:47 Spent the morning with an ICO (not to be named) they raised $30m usd with a solid roadmap, they raised when ETH was $1200. They panicked and sold their remaining ETH last night - they have $4m left. reageer retweet
Dan is je burnrate wel lekker :')
30M Opgehaald en kaboem binnen een paar maande 26M down the drain.
Rentberry heeft 30 miljoen dollars opgehaald.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:42:38 #247
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181037153
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:22 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Qua postgedrag op verschillende social media lijkt de despair nu wel bereikt te zijn.
Wat is er precies aan de hand? Ik heb een paar maanden al geen crypto nieuws gevolgd eigenlijk.... Ik zie dat alles flink naar beneden gaat nu en ben wel weer es benieuwd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181037165
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:11 schreef chroestjov het volgende:
Zou dit dan die definitieve capitulatie worden waar we al maanden naar uitkijken?
Het begint al zo te zien.
It All Goes Back in the Box
pi_181037187
Btc gaat rekt
pi_181037339
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:45 schreef Toto69 het volgende:
Btc gaat rekt
Alles gaat rekt hoor, BTC houdt zich nog vrij aardig. Tether ook trouwens.
pi_181037390
Ja zeit die...
Rekt.
pi_181037397
De vraag is wel wanneer er meer ICOs hun Ether eruit gooien, dan kan het nog wel eens hard gaan :P
pi_181037408
Rekt gaan als een moeder *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181037428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Alles gaat rekt hoor, BTC houdt zich nog vrij aardig. Tether ook trouwens.
Als we ff doorgaan halen we de +50% dominance vandaag nog.

Tehter ja? Hier staat die zelfs op 1.01 :p
It All Goes Back in the Box
pi_181037446
ummjackson twitterde op woensdag 08-08-2018 om 18:55:51 Something tells me there is more to this than just an ETF not being approved. 🤔 https://t.co/K4P8pojpAE reageer retweet
pi_181037447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:56 schreef KappenBakken het volgende:
De vraag is wel wanneer er meer ICOs hun Ether eruit gooien, dan kan het nog wel eens hard gaan :P
Wat verwacht jij van eth op de Lange termijn?
Veel icos zijn er op moment niet echt vergeleken bij de piek.
pi_181037485
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:58 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Wat verwacht jij van eth op de Lange termijn?
Veel icos zijn er op moment niet echt vergeleken bij de piek.
Ha, ik ben een enorme Ethereum fanboy dus verwacht er heel van. Zijn in mijn ogen nog steeds het applicatie platform en ik denk dat (d)apps als Augur etc wel potentie hebben. Moet het wel veeel schaalbaarder worden.
pi_181037509
VEN is de ETH killer en SEAL de VEN killer.... dus ja... SEAL gaat alles overnemen.
Lambo of Rekt
pi_181037515
Zeg, als het uitstellen van een Bitcoin ETF al voor een 11% daling kan zorgen voor Bitcoin, wat gaan we dan zien als ze op 30 september weer uitstellen of hem afkeuren en terug naar de tekentafel?
pi_181037525
De enige goede Seal is een Navyseal
pi_181037534
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:02 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg, als het uitstellen van een Bitcoin ETF al voor een 11% daling kan zorgen voor Bitcoin, wat gaan we dan zien als ze op 30 september weer uitstellen of hem afkeuren en terug naar de tekentafel?
Als ze hem afkeuren _O- _O-

Dan gaat het echt REKT.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:04:33 #262
253516 Oorlogsheld
Supermarkt oorlog veteraan
pi_181037545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:02 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg, als het uitstellen van een Bitcoin ETF al voor een 11% daling kan zorgen voor Bitcoin, wat gaan we dan zien als ze op 30 september weer uitstellen of hem afkeuren en terug naar de tekentafel?
Grote kans als ze hem wel goedkeuren dat het ook keihard daalt zoals wel vaker te zien is.
Have been helt kepsteetsj at a prisson
pi_181037547
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:03 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Als ze hem afkeuren _O- _O-

Dan gaat het echt REKT.
Net of we nu niet rekt zijn _O-
Lambo of Rekt
pi_181037551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:02 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg, als het uitstellen van een Bitcoin ETF al voor een 11% daling kan zorgen voor Bitcoin, wat gaan we dan zien als ze op 30 september weer uitstellen of hem afkeuren en terug naar de tekentafel?
En wat bij goedkeuren? 🤔
Vakman pur sang
pi_181037556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:04 schreef Oorlogsheld het volgende:

[..]

Grote kans als ze hem wel goedkeuren dat het ook keihard daalt zoals wel vaker te zien is.
En dit ja,... Announcements doen tegenwoordig het tegenovergestelde.
Lambo of Rekt
pi_181037568
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Net of we nu niet rekt zijn _O-
Klein dipje :P
pi_181037597
Ja dit ETF gedoe klinkt een beetje als buy the rumor, sell the news. Het zou mij eigenlijk niets verbazen als straks een goedgekeurd ETF hetzelfde effect oplevert. Wellicht een opleving voor die tijd, speculanten die wat Bitcoin kopen in de aanloop naar 30 september...
pi_181037599
Gaat Yale ons dan helpen?

A new research paper published by an Economics Professor at Yale University recommends a portfolio with at least 6% in Bitcoin.

https://bitcoinist.com/ne(...)-at-least-6-bitcoin/

quote:
For an optimal construction of one's portfolio, the economist holds that Bitcoin should account for at least 6 percent of it. Those who are less enthusiastic about the world's most popular cryptocurrency should hold 4 percent of it.
Ooit gaat bitcoin ons zo moeilijk rijk maken he.
It All Goes Back in the Box
pi_181037666
daarom, HODL for many years
pi_181037813
:'(
pi_181037822
geile rode kaarsen.
pi_181037931
Gaarne allen verkopen, dit is de laatste kans.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181037975
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:25 schreef chroestjov het volgende:
Gaarne allen verkopen, dit is de laatste kans.
Ik twijfel zo maat, je hebt geen idee
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_181037988
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:27 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Ik twijfel zo maat, je hebt geen idee
Nu nog ja? :P
pi_181037989
Vraagje trouwens als je nog VEN hebt ipv VET, kun je dan verkopen?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_181037997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:27 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Ik twijfel zo maat, je hebt geen idee
Was een grapje, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181038004
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:27 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Ik twijfel zo maat, je hebt geen idee
gewoon verkopen. deze prijs krijg je niet snel meer.
pi_181038010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:28 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Was een grapje, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Ok dan HODL ik maat
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:30:08 #280
131603 Afwazig
Serious business
pi_181038018
Verkopen :').

Ik weet niet eens hoe dat moet.
pi_181038027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:11 schreef metallicelmo het volgende:
daarom, HODL for many years
Ik snap dat je dat in dit verband zegt hoor.

Maar vind het vaak ook zo'n kulargument, alsof je nooit ergens verlies door kunt krijgen.
Universa -90%, maakt niets uit, hodl lange termijn.
VEN -80%, hodl many years en rijk *O*
Bitcoin door het stof, joh kijk over 5 jaar maar weer eens, je lacht je plooien uit je broek.
Vakman pur sang
pi_181038351
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat in dit verband zegt hoor.

Maar vind het vaak ook zo'n kulargument, alsof je nooit ergens verlies door kunt krijgen.
Universa -90%, maakt niets uit, hodl lange termijn.
VEN -80%, hodl many years en rijk *O*
Bitcoin door het stof, joh kijk over 5 jaar maar weer eens, je lacht je plooien uit je broek.
Universa houdt zichzelf toch behoorlijk up vergeleken bij de anderen de afgelopen weken
Lambo of Rekt
pi_181038367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Universa houdt zichzelf toch behoorlijk up vergeleken bij de anderen de afgelopen weken
dat is ook al helemaal geen kut meer waard
pi_181038402
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:50 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat is ook al helemaal geen kut meer waard
ongeveer evenveel als vet :D
Lambo of Rekt
pi_181038603
*zet "Hodling back the years" nog maar eens aan...
pi_181038914
Misschien mijn positie in Dogecoin maar eens wat uitbreiden vandaag.
pi_181039088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:20 schreef KappenBakken het volgende:
Misschien mijn positie in Dogecoin maar eens wat uitbreiden vandaag.
Heb er vandaag ook nog wat van bijgekocht.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181039341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:03 schreef MaGNeT het volgende:
*zet "Hodling back the years" nog maar eens aan...
Van Simply Red Candles toch?
pi_181039366
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Van Simply Red Candles toch?
Yup :P
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:59:06 #290
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181039833
Hmz...
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:01:56 #291
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181039903
Iedereen verwacht een drop, laten we dan maar hopen dat weer (zoals altijd) het tegenovergestelde gebeurd en er een hoop shorts uit geknald worden :')
pi_181040098
hopelijk gaat tether kapot dan krijgen we de finale collapse naar 3-4k. cant wait.
pi_181040278
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:09 schreef iloveshitcoins het volgende:
hopelijk gaat tether kapot dan krijgen we de finale collapse naar 3-4k. cant wait.
Waarom hoop je dat?
Vakman pur sang
pi_181040339
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom hoop je dat?
goedkoop coins kopen.
pi_181040373
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:19 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

goedkoop coins kopen.
Das als hopen op oorlog en inflatie zodat je loon ¤100000 is en een brood ¤10000 :')
Vakman pur sang
pi_181040504
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Das als hopen op oorlog en inflatie zodat je loon ¤100000 is en een brood ¤10000 :')
uhm nee gewoon het leeglopen van een bubbel. er gaan verder geen mensen dood.
pi_181040585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:26 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

uhm nee gewoon het leeglopen van een bubbel. er gaan verder geen mensen dood.
Ik bedoel ook het financiële gedeelte van oorlog.
Maar na een oorlog zijn de jaren erna altijd florerend dus wellicht heb je gelijk.
Of het land wordt opgeheven ;)
Vakman pur sang
pi_181041575
De Wavesmaand is in volle gang.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181041601
Maar wat denken jullie van Tether
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:13:08 #300
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181041646
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:11 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat denken jullie van Tether
Topcoin
Hmz...
pi_181041704
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:11 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat denken jullie van Tether
Goed team, project en roadmap. Terecht in de top10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')