abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:36:57 #1
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180997988
We kennen allemaal wel die mailtjes die zogenaamd afkomstig zijn van een Nigeriaanse prins, waaruit blijkt dat je zijn erfgenaam bent en of je om te bevestigen even een smak geld wilt overmaken. Leuk en zo allemaal, maar toch een beetje uit de tijd tegenwoordig. Nu wordt te gespamd met van die mailtjes dat je 50 euro shoptegoed hebt gewonnen bij de Jumbo of 10 minuten gratis winkelen bij de Lidl. Dat is waarschijnlijk om de Gerda's en Ria's van deze wereld in de val te lokken.

Maar met de tijd worden zelfs de spammerts schraal en zuinig kennelijk want wat ik vandaag toch weer gewonnen heb: gratis Dreft jongens. Dreft, afwasmiddel. _O-

quote:
Gefeliciteerd !

Goed nieuws! We geven u graag de kans om onze verbeterde dreft product te testen, die nu 4x LANGER mee gaat. U krijgt het product GRATIS toegestuurd en mag het houden. Uiteraard horen we wel graag wat u van de verbeterde dreft vindt
en dan nog een linkje naar een enquête waar je vanalles over jezelf zou mogen invullen. :') Zodat je nog meer spam binnenkrijgt. *O* Gr gr contact@dreftgifts.nl :')

Wat voor bijzondere spam mail krijgen jullie binnen? De ouderwetsche Nigiriaanse prinsen? Of spammerts die net zoals bij mij nogal schraal zijn. :') Brand los met je bijzondere spamverhalen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180997998
Dit is fantastisch! Gelijk even gemaild.
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:40:03 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180998039
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:37 schreef Handleiding het volgende:
Dit is fantastisch! Gelijk even gemaild.
Jij krijgt zeker alleen maar handleidingen binnen van Ikea ofzo. :{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:41:11 #4
163650 Greys
pi_180998063
Bofkont! _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180998087
Sinds ik de miljoenen van de Nigeriaanse prins binnen heb reageer ik niet meer op dit soort mailtjes. Ik heb geld zat nu ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_180998116
Ik kreeg deze laatst op werk binnen, vond hem wel leuk!

Als Single Frau will ich manchmal schnelle und unkomplizierte Fickdates.
Kein Drama, einfach Spass haben.
Dank der Website hatte ich schon ein paar gute und harte Fickdates!
Herrlich! Karola (23), Berlin

Das Anmelden auf der Website ist ganz einfach und schnell. Ich war nach 5
Minuten schon mit einer
geilen Frau am Reden! Ole (30), Oldenburg

Komme auch die in unsere Fickcommunity.
pi_180998141
quote:
Hey man my anal pِun֛isher
I found yr images on facebook.. Yoֹu are rogue o:-) My name is Helsa֟. I live close to you no relationsͫhip wanted. just want u to f#ֺck my brains out. send a h00̼kup request so we c̦an meet The screen name is Helsa1979 ...
The profile - linkje
I have tonns of sexy pics in the album above for you, my loًve... C u late̒r!
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_180998188
Niet zo zeer mail, maar wel zeeeer bekend voor iedereen die een pagina op facebook heeft over muziek, de Akademia Music Awards. Je krijgt dan een berichtje van een of ander radiostation in Dubai, of LA, of Saigon of waar de fuck dan ook , met altijd hetzelfde: he man supergoeie muziek neem contact met me op zodat we je kunnen pluggen!

Nouja, tl;dr, Akademia Music Awards is een dikke vette scam. Je moet betalen om mee te doen aan een competitie, en dan kun je een award winnen! Er zijn geloof ik honderden awards per maand te winnen, ze creëren letterlijk een categorie voor jou zodat jij ook kan winnen. Het kost een hoop geld en slaat allemaal nergens op.

https://www.theakademia.com/ <--- site
Meer info in een reddit thread als het je interesseert: https://www.reddit.com/r/(...)ademia_music_awards/
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:00:30 #9
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_180998464
Ik krijg veel emails over bleekmiddel.
Man of Steal.
pi_180999211
OF van die mailtjes dat je 3200 bitcoins over moet maken want ze weten zogenaamd je wachtwoord, en zeer precaire geheimen die ze openbaren als je niet heel snel betaald :')
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:35:50 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181000784
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:41 schreef Greys het volgende:
Bofkont! _O-
Ja nou. :') Wat voor spam krijg jij Greys? :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:36:58 #12
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181000818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
OF van die mailtjes dat je 3200 bitcoins over moet maken want ze weten zogenaamd je wachtwoord, en zeer precaire geheimen die ze openbaren als je niet heel snel betaald :')
Dat van precaire geheimen openbaren is ook wel een vrij recente geloof ik, ze spelen zo "slim" in op de datalekken en de angst daarom heen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181000874
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:36 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dat van precaire geheimen openbaren is ook wel een vrij recente geloof ik, ze spelen zo "slim" in op de datalekken en de angst daarom heen.
Klopt. Ze hebben dat ook wel delen van je wachtwoord die in de mail staan. Alleen de speciale tekens als #$%^& etc. niet dus wat dat betreft kan het wel heel echt lijken.
pi_181001691
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2018 10:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
OF van die mailtjes dat je 3200 bitcoins over moet maken want ze weten zogenaamd je wachtwoord, en zeer precaire geheimen die ze openbaren als je niet heel snel betaald :')
Ik kreeg er één dat m'n webcam gehakt was en dat ze beelden hadden terwijl ik aan het masturberen was.
Best knap. Ik heb helegaar geen webcam.
En masturberen doe ik ook niet aan. :{w
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:34:34 #15
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181002050
Beste -Miauw-,

Moeilijk in slaap komen, moeite met doorslapen of vroeg wakker worden: een grote groep Nederlanders kampt met slaapproblemen. Goede slaap is niet alleen belangrijk om goed te functioneren, maar ook om gezondheidsschade te voorkomen. Chronisch slecht slapen vergroot namelijk het risico op het krijgen van ziektes en aandoeningen.

Hoe goed of slecht slaap jij? Ben jij een uitstekende slaper of is er ruimte voor verbetering? En waar liggen jouw aandachtspunten? Doe nu deze slaaptest en krijg direct meer inzicht in de kwaliteit van jouw slaap!

Vraag 1: Hoeveel tijd breng jij per nacht door in bed?
MEER DAN 10 UUR...
6 A 8 UURTJES
MINDER DAN 5 UUR

Met vriendelijke groet,
Sanne
Nationale Slaaptest
With the stars as her umbrella
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:41:16 #16
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181002205
De spam op mijn Hotmail is meestal veel leuker: Ik wil die waardebon wel :9

Hi -Miauw-!

Geef antwoord op de onderstaande vraag
en maak kans op een Albert Heijn waardebon van duizend euro.

Vraag:

Wie is de oprichter van Albert Heijn?
ALBERT HEIJN >
WILLEM ALEXANDER >

Klik hier om je waardebon kans te verzilveren!
Wees er snel bij! Je hebt nog een dag om hem te claimen.
Veel plezier en nog meer succes -Miauw-!
With the stars as her umbrella
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 10:46:09 #17
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181026601
quote:
Geachte Client,

Uw incasso-opdracht is succesvol ingepland. Deze wordt binnen enkele dagen uitgevoerd. Controleer de
incasso-opdracht door onderstaande stappen te volgen.

Dit verzoek is zojuist aanvaard voor de klantgegevens gekoppeld aan het emailadres: ijs_beer@somethingsomething.nl. Deze
incasso's zullen voor het eerst plaats vinden op de dag van woensdag 8 augustus 2018.

Controleren incasso-opdracht
Wilt u de incasso-opdracht bekijken? Log in op via rabobank.nl/incasso(kek linkje naar een fakomgeving *O* ) . Volg de stappen op uw scherm
om de incasso-opdracht te bekijken. Klopt de incasso-opdracht niet? Dan kunt u deze terugdraaien
volgens de stappen op uw scherm.

Belangrijk: volg de stappen hierboven direct. Indien u dit niet direct doet, loopt u het risico dat het
bedrag onterecht wordt afgeschreven indien blijkt dat de incasso-opdracht niet terecht was.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Erica de Lange
Afdeling Bankzaken
De afzender lijkt Rabobank te zijn, maar dat is uiteraard niet zo. Hoewel ik wel begrijp dat sommigen er in trappen. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181026748
Ik lees geen spam. Die gaan gelijk naar de Spam map die standaard op "Al gelezen" staat.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 11:03:29 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_181026973
Ik heb toevallig net mijn spambox leeggemaakt dus er staat niet zoveel meer in. Maar laatst had ik een mailtje van een of ander wijf inclusief naaktfoto's :') soort Russisch bruidje. En een variatie op de Nigeriaanse mail, maar dit keer was het een Captain in het Amerikaanse leger die geld had gekregen (of zoiets).

Even mijn yahoomail gechecked, daar staat nog wel wat:
quote:
We are going to help you find sexy females between the ages of 19 and 25 that want to fuck!
This is going to sound crazy, but its the real thing.
They are eager to meet new men today.
They are sick and tired of dating guys that cannot perform in the bedroom.
come check their profiles here
08HUbu
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 8 augustus 2018 @ 11:45:00 #20
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181027798
Ik kreeg ooit een mail van een Nigeriaanse prins. Hij wilde heel lief geld met mij delen O+
Hij zou het eerst op mijn rekening storten en daar mocht ik dan 50.000 euro van houden o.i.d. Hij was heel gul. Nou paar mailtjes over en weer, de deal was bijna rond maar ik maakte me wel zorgen of ik dat geld zo kon uitgeven. Dus toen heb ik toch maar gevraagd of ik het kon uitgeven aan een Rolex en daarna weer een mailtje over een keukenmachine die ik graag wilde hebben. Toen heb ik er voor de zekerheid nog een paar mailtjes achteraan gegooid over een wereldreis die ik wilde maken en of hij nog meer tips had om uit te geven.
Maar ik hoorde ineens niets meer :'(
With the stars as her umbrella
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 16:29:47 #21
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181056802
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kreeg ooit een mail van een Nigeriaanse prins. Hij wilde heel lief geld met mij delen O+
Hij zou het eerst op mijn rekening storten en daar mocht ik dan 50.000 euro van houden o.i.d. Hij was heel gul. Nou paar mailtjes over en weer, de deal was bijna rond maar ik maakte me wel zorgen of ik dat geld zo kon uitgeven. Dus toen heb ik toch maar gevraagd of ik het kon uitgeven aan een Rolex en daarna weer een mailtje over een keukenmachine die ik graag wilde hebben. Toen heb ik er voor de zekerheid nog een paar mailtjes achteraan gegooid over een wereldreis die ik wilde maken en of hij nog meer tips had om uit te geven.
Maar ik hoorde ineens niets meer :'(
Hoe onbeschoft van hem! :P

Wel goed dat je 'm aan het werk hebt gehouden overigens, toch weer een stukje tijd in beslag genomen waarin hij dus niet een kwetsbaarder iemand in het pak kon naaien. ^O^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181058006
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:00 schreef SuperNeger het volgende:
Ik krijg veel emails over bleekmiddel.
Ik denk dat het internet al genoeg van jou heeft :')
  Moderator vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:38:04 #23
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181077102
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:33 schreef Harde_sok het volgende:

[..]

Ik denk dat het internet al genoeg van jou heeft :')
Voor jou zou wat Dreft denk ik wel geschikt zijn.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:20:29 #24
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181078009
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:38 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Voor jou zou wat Dreft denk ik wel geschikt zijn.
_O-
With the stars as her umbrella
pi_181092473
Dit gevonden:

Eٛxcuse me nֶew sexbuddy!
I found yoٞur images on FB ... You ar̃e cutie
My name īs Blithe. I líve close to you .
i need a f#ckbuddy right now! i just w͌ant to h00kup .. NSA ! 34/f with nice legs and t~tͥs .. want to chat then f$ck?
My page - link

I have many sexy pics in the album above for yo͎u, my superman ! Welcome!
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:13:24 #26
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181098699
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:33 schreef Harde_sok het volgende:

[..]

Ik denk dat het internet al genoeg van jou heeft :')
Hoezo dat?
Man of Steal.
pi_181100243
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:13 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Heb je onder een steen geleefd tijdens al die "drink bleach" grappen?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:18:33 #28
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181104388
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:43 schreef Harde_sok het volgende:

[..]

Heb je onder een steen geleefd tijdens al die "drink bleach" grappen?
Nou grappig hoor, iemand ernstig verwonden.
Man of Steal.
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:40:04 #29
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181105447
*onder steen vandaan kruipt* allemaal even lachen jongens. :s)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:48:20 #30
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_181105602
Ik kreeg ook ooit het verzoek om mee te werken aan een erfenis uitbetaling, mocht ook een heel groot bedrag houden ook nog. Moest alleen even een bedrag over maken om de bankrekening te deblokkeren. Heb toen gemaild dat ik natuurlijk wilde helpen en vroeg ze hoeveel het was en welk rekeningnummer, heb een aantal mailtjes vol gehouden dat ik wilde helpen en bezig was het geld rond te krijgen.
Uiteindelijk heb ik toen een mailtje gestuurd met de vraag of ze 500 euro konden overmaken naar me omdat ik een geblokkeerde bankrekening had, met dat geld kon ik de blokkade weg halen een natuurlijk zou ik ze dan helpen. Nooit meer iets gehoord van ze.. de klootzakken ik had al een nieuwe Mercedes besteld.. heb ze nog wel een paar keer een mailtje gestuurd dat ik op het geld zat te wachten, hoorde nooit meer iets terug.. de hufters..
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:04:35 #31
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181112006
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:48 schreef romazoba het volgende:
Ik kreeg ook ooit het verzoek om mee te werken aan een erfenis uitbetaling, mocht ook een heel groot bedrag houden ook nog. Moest alleen even een bedrag over maken om de bankrekening te deblokkeren. Heb toen gemaild dat ik natuurlijk wilde helpen en vroeg ze hoeveel het was en welk rekeningnummer, heb een aantal mailtjes vol gehouden dat ik wilde helpen en bezig was het geld rond te krijgen.
Uiteindelijk heb ik toen een mailtje gestuurd met de vraag of ze 500 euro konden overmaken naar me omdat ik een geblokkeerde bankrekening had, met dat geld kon ik de blokkade weg halen een natuurlijk zou ik ze dan helpen. Nooit meer iets gehoord van ze.. de klootzakken ik had al een nieuwe Mercedes besteld.. heb ze nog wel een paar keer een mailtje gestuurd dat ik op het geld zat te wachten, hoorde nooit meer iets terug.. de hufters..
_O-

Zou wel een stunt zijn O+
With the stars as her umbrella
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 15:39:15 #32
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181155018
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:48 schreef romazoba het volgende:
Ik kreeg ook ooit het verzoek om mee te werken aan een erfenis uitbetaling, mocht ook een heel groot bedrag houden ook nog. Moest alleen even een bedrag over maken om de bankrekening te deblokkeren. Heb toen gemaild dat ik natuurlijk wilde helpen en vroeg ze hoeveel het was en welk rekeningnummer, heb een aantal mailtjes vol gehouden dat ik wilde helpen en bezig was het geld rond te krijgen.
Uiteindelijk heb ik toen een mailtje gestuurd met de vraag of ze 500 euro konden overmaken naar me omdat ik een geblokkeerde bankrekening had, met dat geld kon ik de blokkade weg halen een natuurlijk zou ik ze dan helpen. Nooit meer iets gehoord van ze.. de klootzakken ik had al een nieuwe Mercedes besteld.. heb ze nog wel een paar keer een mailtje gestuurd dat ik op het geld zat te wachten, hoorde nooit meer iets terug.. de hufters..
:D mooie
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')