abonnement Unibet Coolblue
pi_181003956
Ik zou proberen haar vriendinnen te neuken dat lijkt me gezien de gebeurtenissen op vakantie geen al te zware dobber.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:03:42 #52
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_181004575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Update: Ze geeft inmiddels toe met meerdere jongens orale sex te hebben gehad in Spanje.
maar wel dat ze niet verder is gegaan is dan dat omdat ze een relatie heeft.
ze heeft dus geen geslachtsgemeenschap gehad maar nu wil ze van mij weten of ik nog verder wil met onze relatie want ze vind omdat ze 100% eerlijk tegen mij is geweest dat daar wel iets tegenover moet staan en ik het nu ook tegen haar moet zijn.
Ik heb nu dus een ultimatum.
Ik ben nu echt aan het brainstormen! :'(
Jezus gast, dat je hier over moet nadenken. Tenzij ze gouden eieren kan leggen dumpen dat wijf
pi_181005082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Update: Ze geeft inmiddels toe met meerdere jongens orale sex te hebben gehad in Spanje.
maar wel dat ze niet verder is gegaan is dan dat omdat ze een relatie heeft.
ze heeft dus geen geslachtsgemeenschap gehad maar nu wil ze van mij weten of ik nog verder wil met onze relatie want ze vind omdat ze 100% eerlijk tegen mij is geweest dat daar wel iets tegenover moet staan en ik het nu ook tegen haar moet zijn.
Ik heb nu dus een ultimatum.
Ik ben nu echt aan het brainstormen! :'(
Ik zou me niet direct in mijn kaarten laten kijken. Laat haar maar eens over de brug komen, zeker na dit gedrag. Wat wil ze zelf?


(En al zou ze met je verder willen, ik zou er alsnog een eind aan breien. Man man man)
Somebody that I used to know
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:43:30 #54
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181005981
Ze heeft meerdere kerels gepijpt?
Wat een gewillig sletje, geef haar mijn nummer maar nadat je het hebt uitgemaakt :~
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Tettenkoning dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:45:45 #55
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181006063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Update: Ze geeft inmiddels toe met meerdere jongens orale sex te hebben gehad in Spanje.
Met meerdere nog wel. Moet je daar nog over nadenken?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181006269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:

ze vind omdat ze 100% eerlijk tegen mij is geweest dat daar wel iets tegenover moet staan en ik het nu ook tegen haar moet zijn.
Dat ze duidelijkheid wil begrijp ik wel, maar ik zou het geen ultimatum willen noemen (of zat er een klein tijdslimiet op je besluit?).

Ik heb niet echt het idee of het haar veel boeit of je wel wil doorgaan met 'r of niet, maar ik kan me natuurlijk daar enorm in vergissen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:54:29 #57
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_181006349
Ze wilde toch al van je af, maar dat durft ze niet te zeggen, dus komt ze met dit zuigverhaal.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:58:13 #58
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181006468
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik ben nu echt aan het brainstormen!
Mijn ervaring met dit soort situaties:

De relatie is sowieso al voorbij, er zijn nu twee keuzes:

1) Je geeft haar nog een kans, waarnaar de relatie alsnog binnen korte termijn over is. Als je haar vergeeft zal dit vaker voorkomen. Daarnaast weet ze dat je een deurmat bent. Hoe serieus was jullie relatie nou eigenlijk?
2) Je houdt de eer aan jezelf en kapt er mee. Heb een beetje respect voor jezelf, man.

Waarschijnlijk kies je voor #1. Over een jaartje zal je jezelf voor je kop slaan dat je hierin bent meegegaan.

De zin 'De relatie is sowieso al voorbij' is misschien wat overdreven hard gezegd, ik ken jullie beide natuurlijk niet. Misschien wilt zij oprecht vechten voor jullie relatie. Maar dit is wel hoe ik het zie uit eigen ervaring.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:04:43 #59
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181006641
Ik denk dat dit topic een troll is maar sinds wanneer is orale seks geen volwaardige seks? Volgende maand komt ze met "Ik ben niet vreemd gegaan want het was in de reet."
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_181006907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:04 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik denk dat dit topic een troll is maar sinds wanneer is orale seks geen volwaardige seks? Volgende maand komt ze met "Ik ben niet vreemd gegaan want het was in de reet."
Als ze er niet zwanger van raakt is het geen echte seks.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:17:11 #61
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181006951
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:15 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Als ze er niet zwanger van raakt is het geen echte seks.
Hoezo worden vrouwen niet zwanger van anale sex?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_181007112
Update nr:2 Ik heb haar een felle app gestuurd en haar verteld dat onze relatie voorbij is.
Ze was het er niet mee eens en wilde de zaak verdraaien maar ik heb haar dit laten lezen en laten zien hoe er over dit soort gedrag gedacht wordt.
Wat haar helemaal kwaad maakte omdat ze het een zaak tussen ons tweetjes vond en ik dit volgens haar hierbij zonder Fok! nooit had besloten.
Ik heb gelijk gevraagd of ze haar spuillen op kwam halen en de mijne kon brengen.Dat heeft ze gedaan en de sleutels door de brievenbus gegooid maar ze heeft nu ook een electrische damesfiets van 2500 euro mee genomen die officieel van mij was maar zij mocht gebruiken.
pi_181007155
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:17 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Hoezo worden vrouwen niet zwanger van anale sex?
Misschien als je na de seks erg slordig bent met je lul afschudden wel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Update nr:2 Ik heb haar een felle app gestuurd en haar verteld dat onze relatie voorbij is.
Ze was het er niet mee eens en wilde de zaak verdraaien maar ik heb haar dit laten lezen en laten zien hoe er over dit soort gedrag gedacht wordt.
Wat haar helemaal kwaad maakte omdat ze het een zaak tussen ons tweetjes vond en ik dit volgens haar hierbij zonder Fok! nooit had besloten.
Ik heb gelijk gevraagd of ze haar spuillen op kwam halen en de mijne kon brengen.Dat heeft ze gedaan en de sleutels door de brievenbus gegooid maar ze heeft nu ook een electrische damesfiets van 2500 euro mee genomen die officieel van mij was maar zij mocht gebruiken.
Lekker, pik.
pi_181007165
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Update nr:2 Ik heb haar een felle app gestuurd en haar verteld dat onze relatie voorbij is.
Geapt nog wel! lekker persoonlijk!
pi_181007206
Aangifte doen van die fiets, laat die gekke snol maar lekker doodvallen, godverredomme nog janken over het wijze Fok!forum ook, is ze nou helemaal van de pot gerukt.

Wel respect dat je haar dit topic liet lezen, dat soort dingen kan ik alleen maar toejuichen. 14.gif
-nee-
pi_181007354
Je moet niet vergeten dat jij de upper hand hier hebt. Als ze moord en brand gaat roepen dat je haar zo oneerlijk behandeld vertel je iedereen die het wilt horen over al die Spaanse peners. Zo’n mokkel moet even leren hoe het werkt.

En doe een cursusje assertiviteit, want dat zij zegt dat jij het zonder onze backup niet zo had laten lopen, is wel een teken aan de wand. :P
-nee-
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:39:25 #67
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_181007559
Maar was zij slechts gever of ook nemer in deze?

Als is het alleen het eerste, dan kan ze nu wel een soowaa achter in haar huig hebben. Want je denkt toch niet dat ze met jasje bezig is geweest?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:41:24 #68
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_181007617
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Update: Ze geeft inmiddels toe met meerdere jongens orale sex te hebben gehad in Spanje.
maar wel dat ze niet verder is gegaan is dan dat omdat ze een relatie heeft.
ze heeft dus geen geslachtsgemeenschap gehad maar nu wil ze van mij weten of ik nog verder wil met onze relatie want ze vind omdat ze 100% eerlijk tegen mij is geweest dat daar wel iets tegenover moet staan en ik het nu ook tegen haar moet zijn.
Ik heb nu dus een ultimatum.
Ik ben nu echt aan het brainstormen! :'(
Bedoelt ze met 100% eerlijk zijn dat jij ook vermoedt ook een scheve schaats reed, of dat je gewoon 100% eerlijk moet zijn wat je wil, verder gaan maar niet meer oprakelen, of ermee kappen.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:41:37 #69
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_181007625
Trouwens, de TT loopt niet lekker, daar mag wel wat glijmiddel bij.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_181007663
Ff die fiets nog ophalen chef
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:46:58 #71
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_181007786
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ff die fiets nog ophalen chef
of is ze Duitse?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_181007877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Update nr:2 Ik heb haar een felle app gestuurd en haar verteld dat onze relatie voorbij is.
Ze was het er niet mee eens en wilde de zaak verdraaien maar ik heb haar dit laten lezen en laten zien hoe er over dit soort gedrag gedacht wordt.
Wat haar helemaal kwaad maakte omdat ze het een zaak tussen ons tweetjes vond en ik dit volgens haar hierbij zonder Fok! nooit had besloten.
Ik heb gelijk gevraagd of ze haar spuillen op kwam halen en de mijne kon brengen.Dat heeft ze gedaan en de sleutels door de brievenbus gegooid maar ze heeft nu ook een electrische damesfiets van 2500 euro mee genomen die officieel van mij was maar zij mocht gebruiken.
Elektrische fiets? Ben je 63 of zo?

Maar wel goed gehandeld ouwe reus. En nu niet terugkrabbelen hè.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:04:31 #73
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_181008158
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:50 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Elektrische fiets? Ben je 63 of zo?

Leef je nog in 2014?
pi_181008290
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik zou sowieso niet met het idee kunnen leven dat ze haar lippen om andermans blauwgeaderde calippo heeft gehad, en daarbij heeft zitten zuigen en genieten, en ondeugend glimlachend naar hem keek terwijl hij kreunend zijn zaad in haar mond loosde.
Nee, dan zou het voor mij al klaar zijn
Check je hij al je vriendinnen of ze nooit iemand hebben afgezogen?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181012408
Ex-vriendin van TS leest vast nog steeds mee.

Hoi :W
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')