abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 9 augustus 2018 @ 17:26:23 #251
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181057900
registreer om deze reclame te verbergen
Blehg, droog overgekomen maar nu kop- en nekpijn....eerst maar koken en eten en dan een ibuprofen in....
pi_181058067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:26 schreef Patapon het volgende:
Blehg, droog overgekomen maar nu kop- en nekpijn....eerst maar koken en eten en dan een ibuprofen in....
Ik zou eerst ibuprofen doen en dan koken en eten. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent, werkt de ibu en daarvoor heb je afleiding vd pijn door koken.

Ik zit nu in de trein, maar de regen lijkt hier ook te zijn aangekomen. Ben benieuwd hoe het thuis is en of ik droog overkom. :9
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 17:38:22 #253
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181058103
Als ik dat doe dan heb ik straks ook maagpijn...Dus eerst eten.
pi_181058210
Ah, ja, daar heb ik dan weer geen last van.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 17:51:53 #255
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181058288
@CotS patroon mail ik morgenochtend, ik heb ff geen zin om achter de laptop te kruipen.
pi_181058344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:51 schreef Patapon het volgende:
@CotS patroon mail ik morgenochtend, ik heb ff geen zin om achter de laptop te kruipen.
Je bent een engel! En ik twijfel niet dat je aan je woord houdt hoor! 'k Dacht alleen dat je het vergeten was. Thnx!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181058413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is wel heel fijn voor je :* Heel veel sterkte lieverd
thanx.
Man is vanavond niet thuis, haal patat voor de jongens, gooi ze er vroeg in en in de relax stand. Wil misschien ff haken ofzo
En zodra ze er in liggen een tablet nemen. Kan er iets suf van worden dus wil de kinderen dan in bed hebben
pi_181058692
Bluh wat voel ik mij beroerd vandaag. Had net al alles donker en stil gemaakt voor zover dat kan.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten dat ik stop met de pil. Dan word ik ook niet meer ongesteld *O*
Zwanger zijn is ook niet alles :p
pi_181058977
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:14 schreef dedodo het volgende:
Bluh wat voel ik mij beroerd vandaag. Had net al alles donker en stil gemaakt voor zover dat kan.

[..]

heeft voor en nadelen. _O-
Migraine is drama, sterkte :z
pi_181059126
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:14 schreef dedodo het volgende:

[..]

Geen partner en onvruchtbaar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181061521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geen partner en onvruchtbaar
Misschien een stomme vraag, maar waarom slik je dan de pil? :@
pi_181062112
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag, maar waarom slik je dan de pil? :@
Ik ben er vijftien jaar geleden aan begonnen om in de pubertijd te raken. Daarna voor de zekerheid omdat je net zult zien per ongeluk toch zwanger te worden en op den duur is het een van de pillen die je slikt. Alleen ik wil niet meer ongesteld worden en dan maar minder borsten en meer haar etc. Alleen elke maand die ellende wil ik niet meer.

Maar goed, ik reageerde even te bitchy... Sorry daarvoor. Het was even tegen het zere been
pi_181064866
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben er vijftien jaar geleden aan begonnen om in de pubertijd te raken. Daarna voor de zekerheid omdat je net zult zien per ongeluk toch zwanger te worden en op den duur is het een van de pillen die je slikt. Alleen ik wil niet meer ongesteld worden en dan maar minder borsten en meer haar etc. Alleen elke maand die ellende wil ik niet meer.

Maar goed, ik reageerde even te bitchy... Sorry daarvoor. Het was even tegen het zere been
Juist, ik begrijp het. Zijn er dan niet andere opties? Ik ben vroeger bijvoorbeeld aan de prikpil geweest, maar werd daarvan niet meer ongesteld. Ongesteld zijn is rot (zegt degene die dat al bijna 2 jaar niet meer is geweest :@), maar het alternatief klinkt ook niet veel fijner.

En ik vond je niet te bitchy hoor. :*
pi_181065540
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:08 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Juist, ik begrijp het. Zijn er dan niet andere opties? Ik ben vroeger bijvoorbeeld aan de prikpil geweest, maar werd daarvan niet meer ongesteld. Ongesteld zijn is rot (zegt degene die dat al bijna 2 jaar niet meer is geweest :@), maar het alternatief klinkt ook niet veel fijner.

En ik vond je niet te bitchy hoor. :*
De (prik)pil is best wel een aanslag op het lijf. Met de pil heb ik eigenlijk altijd hoofdpijn, dus ik wil even zonder pil ervaren en maak dan een keus. Op zich kan het alternatief me niet zo heel erg veel schelen, 'k ben niet zo gericht op mijn lijf. Mocht het tegenvallen akn ik altijd weer de pil slikken/prikken.

Gelukkig maar :*
pi_181071349
Zo. Op dit moment even wat beter
Koppijn is er nog wel in kiemvorm.

@cots: gezichtsbeharing is niet leuk als jonge vrouw.

--

Eigenlijk geen zin om te slapen, mar ben toch te wazig om mail te beantwoorden en om nou de hele nacht no one's sky te spelen is ook weer zo wat.
Morgen komt ook behandelaar langs.
pi_181071880
Vandaag naar Johannesburg vliegen.
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:06:57 #267
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181072642
@CotS, You've got mail! :)
pi_181072657
Vannacht 1x wakker geweest, nieuwe tablet ingenomen en weer knock out gegaan. Wat een fijn spul is dat codene O+
pi_181072673
Ik had vannacht een snurkcerto.

Damn. Mijn ouders snurken. Ik lag op hun kamer omdat het huis kleiner was.

Vannacht eindelijk weer alleen op een kamer.
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
pi_181072818
Ik heb een kleuter die met het verkeerde been uit bed gestapt is -O-
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:40:03 #271
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181072980
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:25 schreef Goitske het volgende:
Oef, sterkte.
pi_181073610
Ik heb een 'floodlight' op een plankje geschroefd en stekker aangezet, maar toch iets te weinig licht voor brommer knutselen eigenlijk, voor handwerk wel ideaal heb daar alleen nog geen standaard voor.
pi_181074008
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:25 schreef Goitske het volgende:
Oei. Even weer in bed leggen en hopen dat het andere been nu eruit komt helpt zeker niet?
pi_181074049
Goedemorgen :W
Voor het eerst in ik weet niet hoe lang onder een deken geslapen
pi_181074245
Goedemorgen :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')