abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:39:31 #1
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180983230
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral realisten, cultuurmarxisten en Alex Jones.


-weg-

[ Bericht 9% gewijzigd door murp op 05-11-2018 12:44:22 ]
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:39:50 #2
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180983237
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_180983248
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De enige die schandalig weinig verdient is Monolith, dacht ik.
Verdienen en krijgen maakt het verschil!
pi_180983256
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De enige die schandalig weinig verdient is Monolith, dacht ik.
Wat is de grens van "weinig"?
pi_180983267
quote:
Je moet ook wel echt kanjerdom zijn om met de auto door het centrum te gaan rijden als dat niet hoeft, dus dat klopt wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:42:05 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180983290
quote:
Ik zie dat op de school van mijn jongste ook wel, hoewel daar natuurlijk ook een hoog leasebakkengehalte is, maar van de ouders van zijn klasgenoten die ik als hoogst opgeleid inschat hebben niet eens een auto.
Een ander stel waarvan ik wel ongeveer het opleidingsniveau weet heeft alleen een busje van het bedrijf van een van beiden.

Maar sowieso een hoop ouders die met de fiets komen idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180983295
quote:
quote:
De sociale codes zijn bovendien subtiel. Zo laat de Amsterdamse fietser ook zien dat hij op korte afstand van zijn werk woont. "Impliciet toon je met je fiets dus ook hoe goed je het hebt," zegt Te Brömmelstroet.
Ahhhh ;)
pi_180983296
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:40 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat is de grens van "weinig"?
Geen idee, maar onze vriendelijke vriend met de duizend kloons roept altijd dat het zo is, dus dat neem ik dan maar aan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:42:27 #10
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180983300
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je moet ook wel echt kanjerdom zijn om met de auto door het centrum te gaan rijden als dat niet hoeft, dus dat klopt wel.


Dat weet onze monarch ook. Daarom kijkt hij ook zo blij.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_180983320
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:42 schreef Leandra het volgende:
Maar sowieso een hoop ouders die met de fiets komen idd.
Hoe is het gesteld met de parkeer gelegenheid nabij de school?
pi_180983335
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:42 schreef Ryon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat weet onze monarch ook. Daarom kijkt hij ook zo blij.
Als zonder foto zou die dan ook zo kijken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 15:44:24 ]
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:44:13 #13
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180983343
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:42 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Ahhhh ;)
Ja, dat is oprecht wel een ding. Ik woon op 5 minuten fietsen van mijn arbeid (op de gracht natuurlijk). Daarmee is mijn piemel toch groter dan mijn collega naast mij die op 8 minuten woont.

Benoem ik ook zo'n vier tot vijf keer per dag. Had die jongen maar geen woning in Amsterdam-Zuid moeten kopen. Omhooggevallen middenklasser dat het is.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:45:21 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180983367
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe is het gesteld met de parkeer gelegenheid nabij de school?
Niet best, maar alleen de groep 1 en 2 kinderen hoeven naar de klas te worden gebracht, de rest kan uitstappen en zelf naar binnen lopen.
Het is soms even op de stoep parkeren, of een straat verderop, daar is wel altijd ruimte.

Maar met de fiets heb je dat probleem niet, voldoende parkeerruimte voor fietsen bij school.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180983395
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet best, maar alleen de groep 1 en 2 kinderen hoeven naar de klas te worden gebracht, de rest kan uitstappen en zelf naar binnen lopen.
Het is soms even op de stoep parkeren, of een straat verderop, daar is wel altijd ruimte.

Maar met de fiets heb je dat probleem niet, voldoende parkeerruimte voor fietsen bij school.
Juist misschien vandaar meer ouders die hun kind brengen halen met de fits.
pi_180983420
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:34 schreef Ryon het volgende:
Weet ik niet. Het lijkt met jou ook wel wat te doen? Series als Zuidas en Suits worden ook goed bekeken. Mensen houden wel van dat imago.

Persoonlijk denk ik ook dat weinig mensen die in zakelijke advocatuur werken zuur kijken als ze hun loonstrook krijgen.
Klopt, het doet zeker wat met me maar niet genoeg om de stap te nemen om er echt voor te gaan anders had ik mezelf ook niet zo vaak gesaboteerd wat studeren betreft.

Ik zie daarnaast ook nog wel in dat het beeld dat dergelijke series neerzetten van het leven als advocaat of bankier niet overeenkomt met de realiteit.

Ik denk dat als ik geen Afghaanse achtergrond had gehad dat ik dan al veel eerder een punt achter dat studeren had gezet en lekker mijn ding ging doen. Ik ben op veel vlakken de best geïntegreerde persoon die je kent maar je blijft toch een omgeving houden die soms anders over bepaalde dingen zoals studeren denkt en dat is de reden dat ik zolang heb getwijfeld. Je moet ook in het achterhoofd houden dat veel van mijn familieleden ondanks intellect niet hebben kunnen studeren vanwege de oorlogen daar en dat ze daarom nog meer pushen om het wel te doen.

Maar als ik puur op mijn eigen gevoelens en mening af zou gaan? Meh, dan wist ik het wel. Ik trek netto nu bijna evenveel binnen als een counsel die er tien jaar als advocaat op heeft zitten. Zou jij als je counsel was niet enigszins zuur worden van dat gegeven?
pi_180983447
Zou Pokkel al onder de 100.000 per jaar aan het werk zijn?
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:49:14 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180983473
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Juist misschien vandaar meer ouders die hun kind brengen halen met de fits.
De afweging is volgens mij vooral of ze direct door moeten naar hun werk, en dit in combinatie met de route/afstand naar school.

Ik breng hem ook alleen op vrijdag met de auto, want dan ben ik gelijk onderweg naar elders.
En gelukkig woont een groot aantal kinderen nog heel dichtbij school, maar ook dan zijn er ouders die onderweg naar hun werk de kinderen 200 meter verderop met de auto brengen, daar kan ik dan weer niet bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180983522
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:47 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Maar als ik puur op mijn eigen gevoelens en mening af zou gaan? Meh, dan wist ik het wel. Ik trek netto nu bijna evenveel binnen als een counsel die er tien jaar als advocaat op heeft zitten. Zou jij als je counsel was niet enigszins zuur worden van dat gegeven?
Ik weet niet wat je voor werk doet, maar het hoogst haalbare levensdoel in het westen is zelfontplooiing, en daar heb je geen Maserati voor nodig.
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:51:54 #20
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180983544
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:47 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Zou jij als je counsel was niet enigszins zuur worden van dat gegeven?
Het boeit mij echt geen flikker wat anderen verdienen op mijn directe collega na want dat is een lul en hij woont 3 minuten verder fietsen dan ik dus BY THE RIGHT GOD dien ik 20% meer te verdienen dan hij ongeacht zijn verdiensten.

Het boeit niet of je studeert of dat je onderneemt of dat je lousy Amerikaanse bedrijven helpt met tax evading op basis van allerlei rulings die niemand echt goed begrijpt. Als je maar een beetje lol hebt in het werk en op je plek voelt.

De egel noemen de heren geleerden dat:

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_180983549
Ik zie die knakker mijn nichtje nog ophalen met die wagen, echter rood nr Duits, een geleende wagen dus, echter eerste indruk doet veel, meeste weten toch niet wat dat rode nummer inhouden doet.
pi_180983578
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:51 schreef Ryon het volgende:

[..]

De egel noemen de heren geleerden dat:

[ afbeelding ]
Een albino?
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:05:01 #23
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180983821
https://tpo.nl/column/ron(...)en-de-overheid-over/

quote:
Geloof me, ik heb geen hekel aan consultants, vaak zijn het heel aardige mensen. Maar het zijn er veel te veel en ze zijn veel te duur. Vaak leveren ze slecht werk en je komt ook niet meer van ze af. Vooral bij overheden hebben adviesbureaus zich flink ingevreten. Bij gemeenten is de inhuur van externen in vijf jaar bijna verdubbeld, van 11 procent van de personeelskosten in 2012 tot 20 procent in 2017. In steden is dat opgelopen tot 24 procent. Bij provincies is het niet veel beter, daar werd meer dan 21 procent van de personeelskosten uitgegeven aan externe mensen, waarbij de verschillen tussen provincies heel groot zijn, variërend van 4 procent tot 32 procent. Het is prima als een zzp’er een tijdelijke opdracht doet of een uitzendkracht helpt in drukke tijden, maar hier gaat het vooral om externe adviseurs die zich laten inhuren voor soms wel duizenden euro per dag. Daarbij laten overheden zich ook graag voor de gek houden: als externen slecht werk leveren worden zij gewoon uitbetaald en nieuwe externen ingehuurd om de puinhopen van de vorigen weer op te ruimen.
Ah, Ronald van Raak van de SP heeft het grote aantal ZZP'ers (externe adviseurs) bij de gemeentes ook ontdekt en roept op tot actie. Slecht nieuws voor al die mannelijke ICT'ers. Nu moet ik ook vrezen voor mijn baantje.

Dit riekt naar broodroof.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_180983884
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:47 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Ik trek netto nu bijna evenveel binnen als een counsel die er tien jaar als advocaat op heeft zitten. Zou jij als je counsel was niet enigszins zuur worden van dat gegeven?
Ik (als niet-counsel) kan me totaal niet druk maken om wat andere mensen verdienen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:09:09 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180983923
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:05 schreef Ryon het volgende:
https://tpo.nl/column/ron(...)en-de-overheid-over/

[..]

Ah, Ronald van Raak van de SP heeft het grote aantal ZZP'ers (externe adviseurs) bij de gemeentes ook ontdekt en roept op tot actie. Slecht nieuws voor al die mannelijke ICT'ers. Nu moet ik ook vrezen voor mijn baantje.

Dit riekt naar broodroof.
De gemeentes moesten jaren geleden fors bezuinigen op de vaste personeelskosten, dus toen ging men op die manier inhuren, want dat zou "goedkoper" zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180984092
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik (als niet-counsel) kan me totaal niet druk maken om wat andere mensen verdienen.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:17:08 #27
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180984148
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:15 schreef Igen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Interessant. Komt dat ook door het verschil tussen een individualistische en collectivistische cultuur?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:18:23 #28
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180984198
Of had Schippers gewoon gelijk:

Schippers: Onze cultuur is beter dan andere

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_180984370
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:17 schreef Ryon het volgende:

[..]

Interessant. Komt dat ook door het verschil tussen een individualistische en collectivistische cultuur?
Nee, dat (het individualisme) heeft meer ermee te maken dat we hier aardappels hebben ipv. rijst.

https://www.nytimes.com/2(...)tic-than-others.html
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-dan-rijst-a1601365

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 16:25:10 ]
pi_180984378
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:15 schreef Igen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zal over het algemeen best iets in zitten, maar ik ken hier ook meer dan genoeg mensen die meer bezig zijn met status dan met zelfontplooiing.

Verder twijfel ik er bij Maslow-achtige dingen altijd aan of zo'n pyramide wel de juiste vorm is. Natuurlijk zijn veiligheid en fysiek gezond zijn een basisvoorwaarde, maar of dingen als prestige en zelfontplooiing nu echt opeenvolgende behoeftes zijn in het westen zou ik echt niet durven beweren. Ik zou het dynamischer zien dan dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:28:23 #31
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180984485
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-08-2018 om 16:13:10 “Collusion with Russia was very real. Hillary Clinton and her team 100% colluded with the Russians, and so did Adam Schiff who is on tape trying to collude with what he thought was Russians to obtain compromising material on DJT. We also know that Hillary Clinton paid through.... reageer retweet
De Donald heeft tien minuten geleden ook doorgekregen dat hij zich gisteren weer in een benarde positie had gewurmd met die verklaring. Allemaal de schuld van Hilary.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_180984524
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:28 schreef Ryon het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-08-2018 om 16:13:10 “Collusion with Russia was very real. Hillary Clinton and her team 100% colluded with the Russians, and so did Adam Schiff who is on tape trying to collude with what he thought was Russians to obtain compromising material on DJT. We also know that Hillary Clinton paid through.... reageer retweet
De Donald heeft tien minuten geleden ook doorgekregen dat hij zich gisteren weer in een benarde positie had gewurmd met die verklaring. Allemaal de schuld van Hilary.
Nee joh, hij schrijft gewoon letterlijk op wat ze op tv zeggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:30:19 #33
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180984556
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zal over het algemeen best iets in zitten, maar ik ken hier ook meer dan genoeg mensen die meer bezig zijn met status dan met zelfontplooiing.

Verder twijfel ik er bij Maslow-achtige dingen altijd aan of zo'n pyramide wel de juiste vorm is. Natuurlijk zijn veiligheid en fysiek gezond zijn een basisvoorwaarde, maar of dingen als prestige en zelfontplooiing nu echt opeenvolgende behoeftes zijn in het westen zou ik echt niet durven beweren. Ik zou het dynamischer zien dan dit.
Het klopt - tot zekere hoogte natuurlijk - wel dat eerst aan de één voldaan moet zijn voordat je kan toeleggen op de ander. In de praktijk zal er een zekere vorm van dynamiek plaatsvinden, maar schematisch gezien is het wel goed om die opeenstapeling aan te houden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:31:08 #34
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180984584
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee joh, hij schrijft gewoon letterlijk op wat ze op tv zeggen.
O ja.. Fox & friends.

Laat maar.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:31:28 #35
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180984597
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee joh, hij schrijft gewoon letterlijk op wat ze op tv zeggen.
Fox & Friends :')
pi_180984616
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:28 schreef Ryon het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-08-2018 om 16:13:10 “Collusion with Russia was very real. Hillary Clinton and her team 100% colluded with the Russians, and so did Adam Schiff who is on tape trying to collude with what he thought was Russians to obtain compromising material on DJT. We also know that Hillary Clinton paid through.... reageer retweet
De Donald heeft tien minuten geleden ook doorgekregen dat hij zich gisteren weer in een benarde positie had gewurmd met die verklaring. Allemaal de schuld van Hilary.
Doelt hij nou op het Steele-dossier?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180984791
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:30 schreef Ryon het volgende:

[..]

Het klopt - tot zekere hoogte natuurlijk - wel dat eerst aan de één voldaan moet zijn voordat je kan toeleggen op de ander. In de praktijk zal er een zekere vorm van dynamiek plaatsvinden, maar schematisch gezien is het wel goed om die opeenstapeling aan te houden.
Betwijfel ik. Waarom zou iemand zich niet bezig kunnen houden met zelfontplooiing zonder dat hij aan zijn behoefte aan prestige heeft voldaan, bijvoorbeeld? Nog los van het feit dat sommige mensen wellicht totaal geen behoefte hebben aan zelfontplooiing, of niet de capaciteiten hebben om daar mee bezig te zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:42:04 #38
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180984880
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Betwijfel ik. Waarom zou iemand zich niet bezig kunnen houden met zelfontplooiing zonder dat hij aan zijn behoefte aan prestige heeft voldaan, bijvoorbeeld? Nog los van het feit dat sommige mensen wellicht totaal geen behoefte hebben aan zelfontplooiing, of niet de capaciteiten hebben om daar mee bezig te zijn.
Wat Ryon bedoelt is dat mensen zonder behoefte aan zelfontplooiing onder aan de pyramide/ladder blijven, en dat dat allemaal maatschappelijk en wetenschappelijk verantwoord is. Gewoon standaard VVD-theorie.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:43:04 #39
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180984901
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Suits O+
Ik zou het altijd teveel moeite vinden om er iedere dag zo opgedirkt bij te lopen als Donna, maar darn... Harvey Specter O+ O+ :9~
Joan > Donna
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180984910
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:42 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wat Ryon bedoelt is dat mensen zonder behoefte aan zelfontplooiing onder aan de pyramide/ladder blijven, en dat dat allemaal maatschappelijk en wetenschappelijk verantwoord is. Gewoon standaard VVD-theorie.
Heeft Ryon je een DM gedaan, om een en ander toe te lichten?
pi_180984920
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:42 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wat Ryon bedoelt is dat mensen zonder behoefte aan zelfontplooiing onder aan de pyramide/ladder blijven, en dat dat allemaal maatschappelijk en wetenschappelijk verantwoord is. Gewoon standaard VVD-theorie.
Volgens mij lopen er nu twee dingen door elkaar. Maslow is een theorie over de behoeftes van mensen om gelukkig te zijn en wordt regelmatig gebruikt door managers die het allemaal van gekkigheid niet meer weten, maar met een carrière- of maatschappelijke ladder heeft het niet zoveel van doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:45:01 #42
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180984952
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij lopen er nu twee dingen door elkaar. Maslow is een theorie over de behoeftes van mensen om gelukkig te zijn en wordt regelmatig gebruikt door managers die het allemaal van gekkigheid niet meer weten, maar met een carrière- of maatschappelijke ladder heeft het niet zoveel van doen.
Was al bang dat m’n matige grapje niet zou vallen. Helaas.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180984966
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:45 schreef Euribob het volgende:

[..]

Was al bang dat m’n matige grapje niet zou vallen. Helaas.
Sorry man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:47:14 #44
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180984997
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Sorry man.
Op het moment dat een gamma-student de theorie van Maslow krijgt uitgelegd weet deze zeker dat hij zich niet duidelijk heeft uitgedrukt. Volgende keer beter.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180985012
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Sorry man.
Sorry, sorry maar dat staat niet, als dan van diegene welke niet grapje erbij plaatsen doet.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:48:06 #46
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180985017
Of de theorie van Maslow niet begrijpt natuurlijk. Maar dat is in dit geval vanzelfsprekend out of the question.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180985033
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:47 schreef Euribob het volgende:

[..]

Op het moment dat een gamma-student de theorie van Maslow krijgt uitgelegd weet deze zeker dat hij zich niet duidelijk heeft uitgedrukt. Volgende keer beter.
Dat kost je weer wat prestige.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:51:33 #48
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180985088
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat kost je weer wat prestige.
Stapje terug op de pyramide it is.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:51:48 #49
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180985091
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Betwijfel ik. Waarom zou iemand zich niet bezig kunnen houden met zelfontplooiing zonder dat hij aan zijn behoefte aan prestige heeft voldaan, bijvoorbeeld? Nog los van het feit dat sommige mensen wellicht totaal geen behoefte hebben aan zelfontplooiing, of niet de capaciteiten hebben om daar mee bezig te zijn.
Ik pak even een bekende kritiek op Maslow erbij:
quote:
Verder stelt Maslow dat
iemand's persoonlijkheid wordt gekenmerkt door het
niveau der behoeften die hij tracht te bevredigen, waar
hij om zo te zeggen `aan toe is'. Aangezien `hogere'
behoeften zich eerst doen gelden (en volgens Maslow
zich krachtens de natuurlijke geaardheid van de mens
ook moeten doen gelden) als de `lagere' voldoende zijn
bevredigd, en aangezien men verder kan constateren
dat bij zeer veel mensen een aantal van deze `lagere'
behoeften niet zijn bevredigd, komen volgens deze
theorie veel mensen in het geheel niet toe aan
zelfverwerkelijking, zelfs niet aan de behoefte daartoe.
Men zou dit eigenlijk nog anders moeten formuleren,
en zeggen dat slechts heel weinig mensen ooit aan
zelfverwerkelijking toekomen. Zo vond Maslow bij
een onderzoek onder 3000 studenten er slechts één, die
als `zelfverwerkelijker' mocht worden beschouwd; en
zelfs als men met hem van mening zou zijn dat
(blijkbaar) slechts oudere mensen tot
zelfverwerkelijking in staat zijn, moet het aantal
`zelfverwerkelijkers' schattenderwijze op minder dan
één procent van de bevolking worden gesteld.
Het uitgangspunt dat slechts een zeer klein deel van de bevolking tot zelfontplooiing kan komen onderschrijf ik volledig.

Zelfontplooiing als hoogste levensbezigheid hebben lijkt mij dan ook nuttig. Het streven ernaar dwingt om andere behoeftes eerder te bevredigen. Zelfontplooiing als voornaamste levensbezigheid hebben lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_180985219
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:48 schreef Euribob het volgende:
Of de theorie van Maslow niet begrijpt natuurlijk. Maar dat is in dit geval vanzelfsprekend out of the question.
Maslow zelf was er helemaal niet zo blij mee dat zijn theorie massaal verkeerd wordt begrepen.

Of heeft hij er uiteindelijk zelfs afstand van gedaan? Hm. Misschien verwar ik 'm met een ander.
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:02:19 #51
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180985314
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maslow zelf was er helemaal niet zo blij mee dat zijn theorie massaal verkeerd wordt begrepen.

Of heeft hij er uiteindelijk zelfs afstand van gedaan? Hm. Misschien verwar ik 'm met een ander.
Dat was Godwin.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:10:30 #52
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180985440
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:51 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik pak even een bekende kritiek op Maslow erbij:

[..]

Het uitgangspunt dat slechts een zeer klein deel van de bevolking tot zelfontplooiing kan komen onderschrijf ik volledig.

Zelfontplooiing als hoogste levensbezigheid hebben lijkt mij dan ook nuttig. Het streven ernaar dwingt om andere behoeftes eerder te bevredigen. Zelfontplooiing als voornaamste levensbezigheid hebben lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Zelfontplooiing is een zero-sum game?
Jammer de bammer voor alle Millennials. Ze krijgen de onderste drie al gratis van hun ouders en waar ze voor werken is dan ook nog eens out-of-reach.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:15:41 #53
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180985535
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:10 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zelfontplooiing is een zero-sum game?
Jammer de bammer voor alle Millennials. Ze krijgen de onderste drie al gratis van hun ouders en waar ze voor werken is dan ook nog eens out-of-reach.
Ja, het is inderdaad zuur voor millennials.

Zij krijgen de helft van huis mee + de ideologie dat eigenlijk alleen zelfontplooiing er toe doet.

Zit je lekker met je yoga matje te mediteren, kom je er achter dat je stiekem diep van binnen gewoon goed geld verdienen en prestige (waardering van friends, family & peers) belangrijker vindt op dat moment. Depressie ligt dan al snel op de loer.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:16:14 #54
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180985546
Van Gaal had er een totaal mens theorie bij gepakt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_180985562
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:16 schreef Ryon het volgende:
Van Gaal had er een totaal mens theorie bij gepakt.
Wat is jouw voorkeursbeen?
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:18:18 #56
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180985592
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:15 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad zuur voor millennials.

Zij krijgen de helft van huis mee + de ideologie dat eigenlijk alleen zelfontplooiing er toe doet.

Zit je lekker met je yoga matje te mediteren, kom je er achter dat je stiekem diep van binnen gewoon goed geld verdienen en prestige (waardering van friends, family & peers) belangrijker vindt op dat moment. Depressie ligt dan al snel op de loer.
Of je bent altijd gepusht om aan zelfactualisatie/zelfrealisatie te doen door je hedonistische ouders, kom je er achter dat de 'baan' waar je in zit je niet eens de hygiëne-factoren kan betalen (huisvesting binnen de ring, quinoa-salades en soy lattes, een groep vrienden die je niet uitlachen, twee keer per jaar op wereldreis om jezelf te ontdekken) en blijf je parasiteren op je ouders.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:21:54 #57
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180985675
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:17 schreef Tem het volgende:

[..]

Wat is jouw voorkeursbeen?
Derde been.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:27:57 #58
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180985789
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:18 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Of je bent altijd gepusht om aan zelfactualisatie/zelfrealisatie te doen door je hedonistische ouders, kom je er achter dat de 'baan' waar je in zit je niet eens de hygiëne-factoren kan betalen (huisvesting binnen de ring, quinoa-salades en soy lattes, een groep vrienden die je niet uitlachen, twee keer per jaar op wereldreis om jezelf te ontdekken) en blijf je parasiteren op je ouders.
En zo is het.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:28:55 #59
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180985811
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:27 schreef Ryon het volgende:

[..]

En zo is het.
Je kunt nog altijd de schuld geven aan de feministische samenleving en als incel op je zolder gaan zitten.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:39:42 #60
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_180986028
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:28 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Je kunt nog altijd de schuld geven aan de feministische samenleving en als incel op je zolder gaan zitten.
Hangt een beetje van je oriëntatie af. Als miskende FVD'er is dat de beste optie. Je kan dan de schuld geven aan de nihilisme en het hedonisme dat kenmerkend is voor deze tijd. Ondertussen schrijven aan je magnus opus over een relatie die je nooit zal hebben maar die wel gaat om liefde en niet alleen om lust.

Als GroenLinks millenial moet je dan juist zorgen maken om het consumentisme en de leegheid die door het neoliberalisme is ontstaan. Wetend dat jij als hoogsensitiefpersoon wel DAT voelt dat anderen niet kunnen en willen voelen. Dat jij wel begrijpt dat er maar één aarde is en dat hoe de mens nu leeft niet vol te houden is. Daarom de toevlucht zoeken naar de zolderkamer van de ouders, waar het wel mogelijk is om een consuminderend bestaan te leiden en tegelijkertijd je instagram account up2date te houden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:41:05 #61
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180986066
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:39 schreef Ryon het volgende:

[..]

Hangt een beetje van je oriëntatie af. Als miskende FVD'er is dat de beste optie. Je kan dan de schuld geven aan de nihilisme en het hedonisme dat kenmerkend is voor deze tijd. Ondertussen schrijven aan je magnus opus over een relatie die je nooit zal hebben maar die wel gaat om liefde en niet alleen om lust.

Als GroenLinks millenial moet je dan juist zorgen maken om het consumentisme en de leegheid die door het neoliberalisme is ontstaan. Wetend dat jij als hoogsensitiefpersoon wel DAT voelt dat anderen niet kunnen en willen voelen. Dat jij wel begrijpt dat er maar één aarde is en dat hoe de mens nu leeft niet vol te houden is. Daarom de toevlucht zoeken naar de zolderkamer van de ouders, waar het wel mogelijk is om een consuminderend bestaan te leiden en tegelijkertijd je instagram account up2date te houden.
Dit is in potentie een goede topicreeks.
"Beschrijf het leven van een Millennial van [xx]-signatuur."

Ik ben vooral benieuwd naar een SGP'er met een existentiele identiteitscrisis. Veel bidden, gok ik.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_180986498
Ik vlieg 4x per jaar de wereld rond om te bestuderen hoe andere volkeren zo duurzaam voornamelijk lokale levensmiddelen consumeren. _O_

Edit: En vleesarm, dat is belangrijk als PvdD’er hè.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 18:06:56 ]
pi_180987094
quote:
8s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:43 schreef Euribob het volgende:

[..]

Joan > Donna
Wie is Joan?

Rachel > Dana > Louis > Donna. Snap niet wat men in Donna ziet.
pi_180987132
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

De gemeentes moesten jaren geleden fors bezuinigen op de vaste personeelskosten, dus toen ging men op die manier inhuren, want dat zou "goedkoper" zijn...
Bij ons hebben ze je een jaar of twee de hogere hotemetoten aan het verstand weten te peuteren dat externen echt méér geld kosten dan internen. We mogen nu sturen op budget in plaats van op formatie.

Twee weken geleden kwam bericht dat binnen twee maanden ruim 60% van al onze externen eruit moet. Tegenvallende gasinkomsten naar het schijnt. Geeft niks, we kunnen best zonder programmeur :') En ook wel zonder programmeurs (80% van de externen is programmeur).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:55:50 #65
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180987321
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Wie is Joan?

Rachel > Dana > Louis > Donna. Snap niet wat men in Donna ziet.
Enige Joan die telt.



_O_
pi_180987357
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij ons hebben ze je een jaar of twee de hogere hotemetoten aan het verstand weten te peuteren dat externen echt méér geld kosten dan internen. We mogen nu sturen op budget in plaats van op formatie.

Twee weken geleden kwam bericht dat binnen twee maanden ruim 60% van al onze externen eruit moet. Tegenvallende gasinkomsten naar het schijnt. Geeft niks, we kunnen best zonder programmeur :') En ook wel zonder programmeurs (80% van de externen is programmeur).
Overschat volk inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180987396
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Enige Joan die telt.

[ afbeelding ]

_O_
Oh jeetje, ik schaam me wel een beetje nu :@. Hoe kon ik d'r vergeten.

Joan _O_
Joan's billen _O_
Joan die weet dat men kijkt naar d'r billen en er geen probleem van maakt _O_

Deze scène is ook wel tof in dat licht:

Heb zelf echter maar weinig met de man-vrouwverhoudingen van die tijd. Doe mij maar een bad bitch zoals Cersei O+.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 19:01:36 ]
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:01:57 #68
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180987421
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:00 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Oh jeetje, ik schaam me wel een beetje nu :@. Hoe kon ik dir nu vergeten.

Joan _O_
Joan's billen _O_
Joan die weet dat men kijkt naar d'r billen en er geen probleem van maakt _O_

Deze scène is ook wel tof in dat licht:

Heb zelf echter maar weinig met de man-vrouwverhoudingen van die tijd. Doe mij maar een bad bitch zoals Cersei O+.
De middeleeuwen waren echt een toptijd voor vrouwen.
pi_180987503
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

De middeleeuwen waren echt een toptijd voor vrouwen.
Touché. But you get the point. Ik vind de gelijkwaardigheid tussen man en vrouw één van de grote voordelen van onze tijd. Vroeger wilde de vrouw nog wel eens aan je vastklampen puur vanwege financiën maar tegenwoordig hebben veel vrouwen hun dingen ook prima op orde. Alhoewel er wel nog steeds anders word gekeken naar vrouwen in machtsposities. Littlefinger is een baas terwijl Cersei en Danaereys kutwijfen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 19:05:27 ]
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:13:18 #70
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180987688
quote:
6s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:05 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Touché. But you get the point. Ik vind de gelijkwaardigheid tussen man en vrouw één van de grote voordelen van onze tijd. Vroeger wilde de vrouw nog wel eens aan je vastklampen puur vanwege financiën maar tegenwoordig hebben veel vrouwen hun dingen ook prima op orde. Alhoewel er wel nog steeds anders word gekeken naar vrouwen in machtsposities. Littlefinger is een baas terwijl Cersei en Danaereys kutwijfen zijn.
Ik snapte het punt inderdaad, maar ik vind GOT wel een wat ongelukkig voorbeeld. Als er één lopende serie is waar vrouwen voortdurend verkracht, mishandeld en onterecht vermoord worden, is het die serie wel. Cersei en Dany hebben ook alleen macht omdat hun mannelijke familieleden allemaal kassiewijle (lijken te) zijn. Sansa moest zelfs de macht opgeven ten behoeve van haar vaders bastaard.
pi_180987783
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik snapte het punt inderdaad, maar ik vind GOT wel een wat ongelukkig voorbeeld. Als er één lopende serie is waar vrouwen voortdurend verkracht, mishandeld en onterecht vermoord worden, is het die serie wel. Cersei en Dany hebben ook alleen macht omdat hun mannelijke familieleden allemaal kassiewijle (lijken te) zijn. Sansa moest zelfs de macht opgeven ten behoeve van haar vaders bastaard.
De boeken zijn dan ook geschreven door de vader aller nekbaarden, dus dat vrouwen waardeloos zijn in het wereldbeeld van deze man is natuurlijk niet zo verrassend.
pi_180987879
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De boeken zijn dan ook geschreven door de vader aller nekbaarden, dus dat vrouwen waardeloos zijn in het wereldbeeld van deze man is natuurlijk niet zo verrassend.
Toch zegt hij zelf feministisch te zijn en zijn andere nekbaarden heel boos over het feit dat de rol van vrouwen te positief naar voren worden gebracht in de boeken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:21:30 #73
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180987881
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De boeken zijn dan ook geschreven door de vader aller nekbaarden, dus dat vrouwen waardeloos zijn in het wereldbeeld van deze man is natuurlijk niet zo verrassend.
Van de auteur weet ik weinig, maar dit verbaast me niks.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:25:13 #74
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180987940
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Toch zegt hij zelf feministisch te zijn en zijn andere nekbaarden heel boos over het feit dat de rol van vrouwen te positief naar voren worden gebracht in de boeken.
Joss Whedon zegt ook dat hij een feminist is. :') Meestal komen dat soort makers niet verder dan een vrouwelijk karakter die super sterk/machtig/geweldig is, maar dan wel in een kort rokje en zonder veel diepgang.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:27:44 #75
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180987987
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Enige Joan die telt.

[ afbeelding ]

_O_
Indeed. Thank you Linus.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180988118
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Enige Joan die telt.

[ afbeelding ]

_O_
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:35:28 #77
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180988138
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sorry Joan.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:53:14 #78
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_180988426
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij ons hebben ze je een jaar of twee de hogere hotemetoten aan het verstand weten te peuteren dat externen echt méér geld kosten dan internen. We mogen nu sturen op budget in plaats van op formatie.

Twee weken geleden kwam bericht dat binnen twee maanden ruim 60% van al onze externen eruit moet. Tegenvallende gasinkomsten naar het schijnt. Geeft niks, we kunnen best zonder programmeur :') En ook wel zonder programmeurs (80% van de externen is programmeur).
Ja, dat is een bekende reflex. Budgetproblemen: alle externen eruit. Gelukkig nooit zelf meegemaakt, maar wel te vaak gehoord.
pi_180988552
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 20:32:58 #80
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180989139
quote:
Toch mooi dat de VVD nu integriteit zo hoog opneemt door niet integer te handelen. Pronkstukje.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:53:50 #81
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180989663
quote:
Ik vind het wel een sympathiek beeld dat hier van Van Haga geschetst wordt.
Oud-militair, ingenieur, plichtsgetrouw, integer, liefhebbende echtgenoot. En ook nog eigenaar van 76 pandjes, dus ik geef 'm het voordeel van de twijfel.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:06:32 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_180990068
quote:
Daar was ook al een aardig item over op NPO Radio 1 vanmiddag.
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:19:14 #83
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180990355
quote:
quote:
Luitenant Van Haga is opgeleid om onder grote druk stand te houden. En dat helpt hem nu als Kamerlid under siege. Zo krijgt hij als officier in opleiding tijdens een bivak een levend konijn mee in zijn rugzak. Tijdens de extreme beproeving, waaraan commando’s tijdens deze training bloot worden gesteld, moet Van Haga een week lang voor het beestje zorgen. Hij geeft het zelfs een naam (‘Flappie’) en zoals het hoort, iedere dag iets gezonds te eten. Op de laatste dag van het bivak krijgt commando Van Haga het bevel om het konijn te doden en als maaltijd te bereiden. Dat gebeurt vervolgens ook. Zonder met z’n ogen te knipperen laat Van Haga zien dat hij uit het juiste hout is gesneden. Het levert hem uiteindelijk de felbegeerde groene baret op. En veel later dus een persoonlijke aanbeveling van de hoogste generaal van het korps bij de leiding van de VVD.
Wat is dit voor onnodig dierenleed? Walgelijk.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:20:39 #84
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180990391
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:19 schreef Euribob het volgende:

[..]

[..]

Wat is dit voor onnodig dierenleed? Walgelijk.
Tsja. Stoere mannen hè? Die commando's.
Maar niet elke vent heeft het in zich om een 'nijntje te villen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:21:35 #85
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180990419
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Tsja. Stoere mannen hè? Die commando's.
Maar niet elke vent heeft het in zich om een 'nijntje te villen.
Ik denk dat ik nog wel een Nijntje zou kunnen villen. Maar niet onnodig.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:22:07 #86
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180990431
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:21 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nog wel een Nijntje zou kunnen villen. Maar niet onnodig.
In feite is alles wat soldaten doen qua voorbereiding op een oorlog in vredestijd onnodig.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:22:34 #87
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180990437
In ander nieuws: de Amerikofrieze Koch-broertjes keren zich tegen Trump.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_180990489
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:21 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nog wel een Nijntje zou kunnen villen. Maar niet onnodig.
Is het onnodig als je het opeet? Ik ga mijn kippen toch ook niet bejaard laten worden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:26:00 #89
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180990510
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

In feite is alles wat soldaten doen qua voorbereiding op een oorlog in vredestijd onnodig.


Incorrect.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:27:17 #90
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180990547
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:26 schreef Euribob het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Incorrect.
Hier speelde Schwimmer een zo mogelijk nog vervelender karakter dan in Friends.
En dat was oorlogstijd.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:27:39 #91
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180990559
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Is het onnodig als je het opeet? Ik ga mijn kippen toch ook niet bejaard laten worden?
Naja, lijkt me dat er al genoeg dode dieren in de supermarkt zijn.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180990623
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:27 schreef Euribob het volgende:

[..]

Naja, lijkt me dat er al genoeg dode dieren in de supermarkt zijn.
En dat is minder nodeloos? Diervriendelijker? Beter voor mens en milieu? Waarom zou dat het slachten en opeten van een konijn onnodiger maken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:31:08 #93
104871 remlof
Europees federalist
pi_180990661
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:22 schreef GSbrder het volgende:
In ander nieuws: de Amerikofrieze Koch-broertjes keren zich tegen Trump.
Oud nieuws. Of zijn er nieuwe ontwikkelingen?
pi_180990708
quote:
12s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:27 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hier speelde Schwimmer een zo mogelijk nog vervelender karakter dan in Friends.
En dat was oorlogstijd.
Begreep de verwijzing ook al niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:23:52 #95
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180992031
quote:
5s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:29 schreef sigme het volgende:

[..]

En dat is minder nodeloos? Diervriendelijker? Beter voor mens en milieu? Waarom zou dat het slachten en opeten van een konijn onnodiger maken?
Vind het gewoon een zieke manier om aan te tonen dat je alles doet wat je gezegd wordt.

"Oké, snij nu even dit konijntje dood."

Voelt als een ontgroening van het corps.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:24:12 #96
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180992039
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Begreep de verwijzing ook al niet.
Band of Brothers is toch wel bekend?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180992170
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:24 schreef Euribob het volgende:

[..]

Band of Brothers is toch wel bekend?
Knul, toen BoB in 2001 voor het eerst werd uitgezonden op SBS6, zat ik elke donderdagavond aan de buis gekluisterd, om de volgende ochtend met mijn schoolmatties te bespreken hoe fucking vet die shit wel niet was.

Maar BoB speelt zich volledig af in oorlogstijd. Daarom begreep ik jouw verwijzing niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180992185
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:17 schreef Ryon het volgende:

[..]

Interessant. Komt dat ook door het verschil tussen een individualistische en collectivistische cultuur?
Ik heb nog wat leuks.

Welke twee woorden horen bij elkaar?
1. kip / koe / gras
2. aap / tijger / banaan
3. spoorrails / bus / trein

4. In welke van de twee groepen hoort de bloem onderaan:


5. Beschrijf zo kort mogelijk wat je hier ziet:


Mensen uit individualistische en collectivistische culturen beantwoorden deze vragen anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 22:48:44 ]
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:32:51 #99
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180992270
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Knul, toen BoB in 2001 voor het eerst werd uitgezonden op SBS6, zat ik elke donderdagavond aan de buis gekluisterd, om de volgende ochtend met mijn schoolmatties te bespreken hoe fucking vet die shit wel niet was.

Maar BoB speelt zich volledig af in oorlogstijd. Daarom begreep ik jouw verwijzing niet.
Ach, het Amerikaanse vasteland heeft geen enkele actie gezien. Daar voorbereid worden lijkt me toch altijd hetzelfde. Vredes- of oorlogstijd.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180992431
quote:
5s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:29 schreef sigme het volgende:

[..]

En dat is minder nodeloos? Diervriendelijker? Beter voor mens en milieu? Waarom zou dat het slachten en opeten van een konijn onnodiger maken?
Dieren slachten is veelal toch ook gewoon onderdeel van de training van special forces? Survivalvaardigheden kunnen goed van pas komen als je achter de linies opereert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180992836
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:41 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dit is in potentie een goede topicreeks.
"Beschrijf het leven van een Millennial van [xx]-signatuur."

Ik ben vooral benieuwd naar een SGP'er met een existentiele identiteitscrisis. Veel bidden, gok ik.
Daar zijn SGP-ers te nuchter voor ;)
Ik denk het ja
pi_180992979
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik vind het wel een sympathiek beeld dat hier van Van Haga geschetst wordt.
Oud-militair, ingenieur, plichtsgetrouw, integer, liefhebbende echtgenoot. En ook nog eigenaar van 76 pandjes, dus ik geef 'm het voordeel van de twijfel.
Ja joh, VVD ers hebben het ook zo moeilijk dezer tijden.... regels zijn regels daar dient iedereen aan te houden
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:10:23 #103
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_180993216
Iemand die nog een dagje naar Toverland wil?
pi_180993509
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leuks.

Welke twee woorden horen bij elkaar?
1. kip / koe / gras
2. aap / tijger / banaan
3. spoorrails / bus / trein

4. In welke van de twee groepen hoort de bloem onderaan:
[ afbeelding ]

5. Beschrijf zo kort mogelijk wat je hier ziet:
[ afbeelding ]

Mensen uit individualistische en collectivistische culturen beantwoorden deze vragen anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles collectief, Ik ben veel te collectief moet meer aan mezelf denken :'(
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:13:15 #105
104871 remlof
Europees federalist
pi_180994415
Alles individualistisch hier.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:18:16 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180994465
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leuks.

Welke twee woorden horen bij elkaar?
1. kip / koe / gras
2. aap / tijger / banaan
3. spoorrails / bus / trein

4. In welke van de twee groepen hoort de bloem onderaan:
[ afbeelding ]

5. Beschrijf zo kort mogelijk wat je hier ziet:
[ afbeelding ]

Mensen uit individualistische en collectivistische culturen beantwoorden deze vragen anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, ik had bij de eerste 3 vragen het collectivistische antwoord en bij de laatste twee het individualistische antwoord.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180994491
Ik vermoed vooral weer een typisch sociologisch flutonderzoekje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:21:20 #108
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180994503
Pleonasme gespot.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:46:12 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_180994719
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Grappig, ik had bij de eerste 3 vragen het collectivistische antwoord en bij de laatste twee het individualistische antwoord.
Oké, bij de laatste had ik “vissen en een kikker”.
De slak zag ik later pas.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 02:33:49 #110
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180995317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:21 schreef Perrin het volgende:
Pleonasme gespot.
Een dubbel pleonasme zelfs. Is dat dan ook een pleonasme?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180996218
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:20 schreef Monolith het volgende:
Ik vermoed vooral weer een typisch sociologisch flutonderzoekje.
http://www.pnas.org/content/100/19/11163

Niet in het minste wetenschappelijke tijdschrift gepubliceerd, en 657 keer geciteerd.
pi_180996299
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Iemand die nog een dagje naar Toverland wil?
Sowieso begrijp ik niet wat er leuk is aan pretparken, maar als het dan ook nog "Toverland" heet dan moet je er helemaal ver vandaan blijven.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:38:16 #113
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180996641
Toverland klinkt inderdaad een beetje alsof iemand vond dat ze zelf ook wel een Efteling konden creëren.
pi_180996700
NRC heeft deze zomer een reeks artikelen over Nederlandse pretparken:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-ze-willen-a1611202
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:11:01 #115
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180996875
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Toverland klinkt inderdaad een beetje alsof iemand vond dat ze zelf ook wel een Efteling konden creëren.
Het is dan ook het meest zielloze park waar ik ooit ben geweest. Echt niet aan te raden, Efteling is zoveel leuker.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180996884
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:11 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het is dan ook het meest zielloze park waar ik ooit ben geweest.
Familiepark Drievliet overgeslagen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180996894
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Toverland klinkt inderdaad een beetje alsof iemand vond dat ze zelf ook wel een Efteling konden creëren.
Ook een beetje alsof de naam het laatste was wat ze nog moesten verzinnen, 5 minuten voor de opening.

"Kom op jongens, wat vinden kinderen leuk?"

- "Nou, iets met magie, eenhoorns en tovenaars"

"Toverland! Vlug, doe de poort open, de eerste klanten staan er al!"
pi_180996901
Dingen met "land" in hun naam zijn altijd ergerniswekkend. Toverland, Videoland, Computerland, Tuinland. Als ik geen visum aan hoef te vragen of mijn paspoort mee hoef te nemen is het geen land. Geef het dan gewoon een normale naam.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:19:36 #119
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180996943
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dingen met "land" in hun naam zijn altijd ergerniswekkend. Toverland, Videoland, Computerland, Tuinland. Als ik geen visum aan hoef te vragen of mijn paspoort mee hoef te nemen is het geen land. Geef het dan gewoon een normale naam.
Wel lullig tegenover Plopsaland dit.
pi_180996948
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wel lullig tegenover Plopsaland dit.
Of Landal Greenparks.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180996950
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Of Landal Greenparks.
:D
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:26:18 #122
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180996986
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Familiepark Drievliet overgeslagen?
Dat is tenminste nog schattig. Toverland is meer zielig.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:27:57 #123
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180997002
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Of Landal Greenparks.
Was daar gisteren nog. Met dezelfde familie waarmee ik ook Toverland heb bezocht, en Drievliet.

Don’t do kids, kids.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180997012
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:27 schreef Euribob het volgende:

[..]

Don’t do kids, kids.
Maak je geen zorgen. Daar was ik al heel snel in mijn leven zeker van.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:29:16 #125
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180997015
Ik was het treurige tukkertje dat nooit verder kwam dan Attractiepark Hellendoorn en Ponypark Slagharen. (Oké, ook wel eens de Efteling gezien toen ik nog een Rotterdams Linusje van 5 was.)

Waarschijnlijk vind ik elk pretpark cool.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:48:01 #126
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180997220
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dingen met "land" in hun naam zijn altijd ergerniswekkend. Toverland, Videoland, Computerland, Tuinland. Als ik geen visum aan hoef te vragen of mijn paspoort mee hoef te nemen is het geen land. Geef het dan gewoon een normale naam.
Nederland.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:51:46 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180997273
Ik begrijp dat we niet naar Toverland hoeven te gaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:54:34 #128
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180997318
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dingen met "land" in hun naam zijn altijd ergerniswekkend. Toverland, Videoland, Computerland, Tuinland. Als ik geen visum aan hoef te vragen of mijn paspoort mee hoef te nemen is het geen land. Geef het dan gewoon een normale naam.

Inderdaad.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:55:56 #129
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180997333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:51 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat we niet naar Toverland hoeven te gaan?
Beter naar de Apenheul inderdaad.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:04:23 #130
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180997464
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:55 schreef Euribob het volgende:

[..]

Beter naar de Apenheul inderdaad.
Niet zo over Rotterdam-Zuid.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_180997678
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik was het treurige tukkertje dat nooit verder kwam dan Attractiepark Hellendoorn en Ponypark Slagharen. (Oké, ook wel eens de Efteling gezien toen ik nog een Rotterdams Linusje van 5 was.)

Waarschijnlijk vind ik elk pretpark cool.
Hellendoorn, met dat "doolhof". Gingen we heen met school. Over de grens in Duitsland zijn ook veel pretparken, daar had je als tukkertje goed heen gekund.
pi_180997711
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:55 schreef Euribob het volgende:

[..]

Beter naar de Apenheul inderdaad.
Vind ik ook geen reet aan. Sowieso zijn dierentuinen een beetje discutabel, maar dan ook nog eentje waar alleen maar apen in zitten. Seen one, seen 'em all.

Wat betreft de lokale attracties hier is het wel beter dan :') Koningin Julianatoren :')
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:21:49 #133
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180997750
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hellendoorn, met dat "doolhof". Gingen we heen met school. Over de grens in Duitsland zijn ook veel pretparken, daar had je als tukkertje goed heen gekund.
Mijn gok is dat mijn ouders een hekel hadden aan naar pretparken gaan en dus niet erg hun best deden om andere pretparken op te snorren. Hellendoorn konden ze op de automatische piloot doen. :')
pi_180997787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vind ik ook geen reet aan. Sowieso zijn dierentuinen een beetje discutabel, maar dan ook nog eentje waar alleen maar apen in zitten. Seen one, seen 'em all.

Wat betreft de lokale attracties hier is het wel beter dan :') Koningin Julianatoren :')
Wat vind je eigenlijk wél leuk om heen te gaan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180997815
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat vind je eigenlijk wél leuk om heen te gaan?
Mijn zolderkamer.

Ik vind heel veel dingen leuk, maar ik houd gewoon niet van pretparken. Dierentuinen vind ik wel tof (mits het niet de Apenheul is, maar daar ben ik ook te vaak geweest) maar dat is ethisch niet helemaal verantwoord, vind ik.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:30:14 #136
104871 remlof
Europees federalist
pi_180997890
Het Openluchtmuseum vind ik wel tof, vorig jaar weer eens geweest.
Pretparken en dierentuinen hoeven van mij ook niet.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:34:32 #137
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180997954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn zolderkamer.

Ik vind heel veel dingen leuk, maar ik houd gewoon niet van pretparken. Dierentuinen vind ik wel tof (mits het niet de Apenheul is, maar daar ben ik ook te vaak geweest) maar dat is ethisch niet helemaal verantwoord, vind ik.
Was een tijd geleden nog in Artis.
Best klein, wat dierenwelzijn betreft lijkt Burgers Zoo beter.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_180997963
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Was een tijd geleden nog in Artis.
Best klein, wat dierenwelzijn betreft lijkt Burgers Zoo beter.
Artis is wel het leven aan het beteren wat dat betreft. Veel minder soorten dan vroeger, beter nagedacht over de verblijven en dergelijke.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:36:53 #139
104871 remlof
Europees federalist
pi_180997984
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Was een tijd geleden nog in Artis.
Best klein, wat dierenwelzijn betreft lijkt Burgers Zoo beter.
Artis zit ook op veel duurdere grond dan Burgers :P
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:37:41 #140
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180998000
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Artis is wel het leven aan het beteren wat dat betreft. Veel minder soorten dan vroeger, beter nagedacht over de verblijven en dergelijke.
Klopt, sprak daar ook over met een verzorgster in de vlindertuin en ze zei dat ze de leeuwenkooi graag zouden willen uitbreiden, maar zolang de huidige leeuwen nog leefden was dat niet mogelijk. Die zouden niet meer kunnen wennen aan zo'n groot hok ineens.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:38:33 #141
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_180998012
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Artis zit ook op veel duurdere grond dan Burgers :P
Zeg dat wel. Daarom is zo'n micropia ook best slim ruimtegebruik.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:48:37 #142
104871 remlof
Europees federalist
pi_180998217
Omg, doorgedraaide novaxer op Radio 1.
pi_180998229
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:48 schreef remlof het volgende:
Omg, doorgedraaide novaxer op Radio 1.
Multi-sourcing, meerdere invalshoeken, precies wat je wilt als serieus medium heb ik van Iteejer geleerd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:51:31 #144
104871 remlof
Europees federalist
pi_180998282
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Multi-sourcing, meerdere invalshoeken, precies wat je wilt als serieus medium heb ik van Iteejer geleerd.
Ja, dat was werkelijk een bizar betoog van ‘m. Dat is juist wat onze samenleving polariseert en ondermijnt. En Iteejer vindt dat FOK! dat moet faciliteren :N
pi_180998366
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 06:36 schreef Igen het volgende:

[..]

http://www.pnas.org/content/100/19/11163

Niet in het minste wetenschappelijke tijdschrift gepubliceerd, en 657 keer geciteerd.
Dat is vooral een review. De daadwerkelijke data komt uit een onderzoek uit 1972 waarin pakweg 220 Chinese en 330 Amerikaanse kinderen deelnamen. Daarbij zie je dan wel statistische verschillen tussen die twee groepen, maar het lijkt niet bepaald op een complete tweedeling.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:58:24 #146
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_180998413
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:11 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het is dan ook het meest zielloze park waar ik ooit ben geweest. Echt niet aan te raden, Efteling is zoveel leuker.
Wanneer ben je daar geweest dan? Vind dat het park met de laatste uitbreidingen toch best wat ziel gekregen heeft.
Overigens kan in de lage landen natuurlijk geen enkel pretpark tippen aan de Efteling. 8-)

quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik was het treurige tukkertje dat nooit verder kwam dan Attractiepark Hellendoorn en Ponypark Slagharen. (Oké, ook wel eens de Efteling gezien toen ik nog een Rotterdams Linusje van 5 was.)

Waarschijnlijk vind ik elk pretpark cool.
Ik kwam als treurig Tukkertje niet eens in Hellendoorn en Slagharen. :')
Ben welgeteld één keer in Hellendoorn geweest in mijn jeugdjaren en dat was met school. :P
Ons vast pretparkje was dan weer Koningin Julianatoren. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:51 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat we niet naar Toverland hoeven te gaan?
Als pretparkliefhebber zou ik zeggen dat Toverland hard op weg is het tweede park van Nederland te worden. Alleen ben je vanaf de meeste richtingen sneller in de Efteling en Toverland is nu ook weer niet zoveel goedkoper dat dat prijsverschil de extra reis goed zou maken. Maar mocht je eens wat anders willen dan de Efteling, zou dat wel een van de dingen zijn die ik aan zou raden. Al zou je met wat oudere kinderen die van achtbanen houden misschien beter nog een uurtje verder rijden naar Phantasialand. :P
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:00:19 #147
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_180998458
En nog over dierentuinen, is er hier iemand al eeen keer naar Wildlands geweest? Was er een paar weken geleden weer, vind toch dat het park onterecht veel kritiek krijgt.
pi_180998479
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:58 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Wanneer ben je daar geweest dan? Vind dat het park met de laatste uitbreidingen toch best wat ziel gekregen heeft.
Overigens kan in de lage landen natuurlijk geen enkel pretpark tippen aan de Efteling. 8-)

[..]

Ik kwam als treurig Tukkertje niet eens in Hellendoorn en Slagharen. :')
Ben welgeteld één keer in Hellendoorn geweest in mijn jeugdjaren en dat was met school. :P
Ons vast pretparkje was dan weer Koningin Julianatoren. :D

[..]

Als pretparkliefhebber zou ik zeggen dat Toverland hard op weg is het tweede park van Nederland te worden. Alleen ben je vanaf de meeste richtingen sneller in de Efteling en Toverland is nu ook weer niet zoveel goedkoper dat dat prijsverschil de extra reis goed zou maken. Maar mocht je eens wat anders willen dan de Efteling, zou dat wel een van de dingen zijn die ik aan zou raden. Al zou je met wat oudere kinderen die van achtbanen houden misschien beter nog een uurtje verder rijden naar Phantasialand. :P
Ik vind het zo jammer dat het allemaal zo duur is efteling 35 euries....
pi_180998503
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, dat was werkelijk een bizar betoog van ‘m. Dat is juist wat onze samenleving polariseert en ondermijnt. En Iteejer vindt dat FOK! dat moet faciliteren :N
Het is geloof ik een basisbeginsel in de journalistieke opleidingen, dat je altijd ook de tegenpartij om een zienswijze moet vragen en die in het artikel moet verwerken.
pi_180998506
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:00 schreef Hamlapjes het volgende:
En nog over dierentuinen, is er hier iemand al eeen keer naar Wildlands geweest? Was er een paar weken geleden weer, vind toch dat het park onterecht veel kritiek krijgt.
Ik ben daar wel een keer geweest toen ik wat gratis kaartjes had gekregen. Wel leuk, maar zou er nooit voor naar Emmen rijden als ik het zelf moest betalen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180998539
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is geloof ik een basisbeginsel in de journalistieke opleidingen, dat je altijd ook de tegenpartij om een zienswijze moet vragen en die in het artikel moet verwerken.
Dat heet hoor en wederhoor en is wel belangrijk als je bijvoorbeeld iets schrijft over iemand, dat je hem de kans geeft zijn kant van het verhaal te doen.

Dat is wat anders dan in een wetenschappelijk debat over vaccinaties ook randfiguren die roepen dat het allemaal onzin is een gelijkwaardig podium bieden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180998560
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:00 schreef Hamlapjes het volgende:
En nog over dierentuinen, is er hier iemand al eeen keer naar Wildlands geweest? Was er een paar weken geleden weer, vind toch dat het park onterecht veel kritiek krijgt.
In de krant stond dat het verwarrend zou zijn dat ze een dierentuin en een attractiepark combineren. Maar dat hebben ze bijv. in Hong Kong ook (Ocean Park) en daar betaal je je dan helemaal scheel voor (50¤).
pi_180998657
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat heet hoor en wederhoor en is wel belangrijk als je bijvoorbeeld iets schrijft over iemand, dat je hem de kans geeft zijn kant van het verhaal te doen.

Dat is wat anders dan in een wetenschappelijk debat over vaccinaties ook randfiguren die roepen dat het allemaal onzin is een gelijkwaardig podium bieden.
Tja, als iets decennialang in journalistieke opleidingen en via gedragscodes van kranten en nieuwsorganisaties erin is geramd... Wikipedia noemt het wel terloops maar het lijkt niet meer dan een voetnootje te zijn.

Ik denk dat het tijd wordt voor een geactualiseerde journalistieke gedragscode voor het digitale tijdperk. Met in het bijzonder deze punten:
- 10 likes op Facebook is niet nieuwswaardig
- Een aluhoedje met een blog interviewen is geen wederhoor.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:09:24 #154
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_180998699
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:01 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Ik vind het zo jammer dat het allemaal zo duur is efteling 35 euries....
De Efteling is al wat duurder dan dat, tenminste, de kassaprijs. :P
Maar de business heeft gewoon hoge kosten, een Efteling verdient op de entreeprijs nauwelijks marge. In vergelijking met de internationale concurrentie, zijn ze ook absoluut niet duur, alleen vergelijken we hier in Nederland eerder met Nederlandse parken en ja, dat is de eredivisie vergelijken met de keuken kampioen divisie. :P
pi_180998703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:08 schreef Igen het volgende:
- 10 likes op Facebook is niet nieuwswaardig
Uitstekend plan, ik zou ook tekenen als dit gewoon op Fok! gehanteerd werd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:10:30 #156
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180998716
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn zolderkamer.

Ik vind heel veel dingen leuk, maar ik houd gewoon niet van pretparken. Dierentuinen vind ik wel tof (mits het niet de Apenheul is, maar daar ben ik ook te vaak geweest) maar dat is ethisch niet helemaal verantwoord, vind ik.
Apenheul is fantastisch man. Beetje door zo’n park wandelen en dan staat er plotseling een aapje voor je neus.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:11:51 #157
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_180998748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:04 schreef Igen het volgende:

[..]

In de krant stond dat het verwarrend zou zijn dat ze een dierentuin en een attractiepark combineren. Maar dat hebben ze bijv. in Hong Kong ook (Ocean Park) en daar betaal je je dan helemaal scheel voor (50¤).
De combinatie is ook helemaal niet vreemd. In België heb je Bellewaerde, in de VS heb je Animal Kingdom in Walt Disney World en Busch Gardens, om nog een paar voorbeelden te noemen. Volgens mij is het probleem eerder dat mensen een meer traditionele dierentuin verwachten, maar Wildlands een immersieve belevenis probeert te verkopen. Ja, dan gaat er al snel wat mis. :P
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:34:32 #158
104871 remlof
Europees federalist
pi_180999321
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is geloof ik een basisbeginsel in de journalistieke opleidingen, dat je altijd ook de tegenpartij om een zienswijze moet vragen en die in het artikel moet verwerken.
Ja, maar dat is wat anders dan 100% Russische propaganda zetten tegenover een publicatie van het JIT. Bijvoorbeeld.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:35:28 #159
104871 remlof
Europees federalist
pi_180999349
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:10 schreef Euribob het volgende:

[..]

Apenheul is fantastisch man. Beetje door zo’n park wandelen en dan staat er plotseling een aapje voor je neus.
Die vervolgens je Ray Ban pikt een ermee boven in een boom gaat zitten.
pi_180999367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Tja, als iets decennialang in journalistieke opleidingen en via gedragscodes van kranten en nieuwsorganisaties erin is geramd... Wikipedia noemt het wel terloops maar het lijkt niet meer dan een voetnootje te zijn.

Ik denk dat het tijd wordt voor een geactualiseerde journalistieke gedragscode voor het digitale tijdperk. Met in het bijzonder deze punten:
- 10 likes op Facebook is niet nieuwswaardig
- Een aluhoedje met een blog interviewen is geen wederhoor.
Dit ja. Waarom hebben journalisten dat ondertussen nog niet geleerd? Die komen zo volkomen digibeet over. "Op internet zegt iemand wat controversieels. Vlug, bel hem op en laat hem zijn verhaal vertellen, dit is vast heel relevant!".

Dat zoveel mensen in onzin geloven komt voor een deel omdat het enorm wordt uitvergroot in de media. Zo verspreidt het zich en wordt het vanzelf relevant, terwijl het de grootste lariekoek is. QAnon is het meest recente dieptepunt.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:40:08 #161
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180999456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit ja. Waarom hebben journalisten dat ondertussen nog niet geleerd? Die komen zo volkomen digibeet over. "Op internet zegt iemand wat controversieels. Vlug, bel hem op en laat hem zijn verhaal vertellen, dit is vast heel relevant!".

Dat zoveel mensen in onzin geloven komt voor een deel omdat het enorm wordt uitvergroot in de media. Zo verspreidt het zich en wordt het vanzelf relevant, terwijl het de grootste lariekoek is. QAnon is het meest recente dieptepunt.
Ze zijn volgens mij juist niet digibeet, ze weten precies waarop de gemiddelde internetgebruiker klikt.
pi_180999521
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ze zijn volgens mij juist niet digibeet, ze weten precies waarop de gemiddelde internetgebruiker klikt.
Waarom dan dingen als de nieuwstrend bij EenVandaag waarin volkomen irrelevante twittermeninkjes weer de wereld in worden geslingerd alsof het zwaarwegende meningen zijn? Waarom dan volkomen gekkies net zoveel zendtijd geven als mensen die wél een wetenschappelijk onderbouwde zienswijze hebben?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:47:34 #163
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180999625
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom dan dingen als de nieuwstrend bij EenVandaag waarin volkomen irrelevante twittermeninkjes weer de wereld in worden geslingerd alsof het zwaarwegende meningen zijn? Waarom dan volkomen gekkies net zoveel zendtijd geven als mensen die wél een wetenschappelijk onderbouwde zienswijze hebben?
Omdat dat aandacht/kijkers/lezers/ophef aantrekt. Dat is nu eenmaal een belangrijk deel van het verdienmodel van veel media. Zo lang de meeste Nederlanders alleen via de belasting nog een beetje betalen voor journalistiek, zul je dit toch blijven houden (denk ik).
pi_180999634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom dan dingen als de nieuwstrend bij EenVandaag waarin volkomen irrelevante twittermeninkjes weer de wereld in worden geslingerd alsof het zwaarwegende meningen zijn? Waarom dan volkomen gekkies net zoveel zendtijd geven als mensen die wél een wetenschappelijk onderbouwde zienswijze hebben?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180999698
Media kunnen dan ook gewoon een nietes-mannetje in dienst nemen. Kunnen ze na elk nieuwsbericht even overschakelen naar het nietes-mannetje, die zegt dan even dat het allemaal niet waar is en het programma kan verder.
pi_180999705
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ze zijn volgens mij juist niet digibeet, ze weten precies waarop de gemiddelde internetgebruiker klikt.
Ja, maar dat is toch niks nieuws? Gedrukte kranten konden met leugenachtig sensatienieuws ongetwijfeld ook de verkoopcijfers opkrikken. Daarom hebben we ook opleidingen en gedragscodes enzo. Juist om dat soort dingen een beetje binnen de perken te houden. Dat kan toch tegenwoordig nog steeds?
pi_180999718
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat vind ik echt iets te makkelijk gedacht. Alsof werkelijk élke hoofdredacteur doet alsof journalistieke integriteit het belangrijkst is terwijl ze stiekem de Grote Geldgod aanbidden.

Op mij wekt het vooral de indruk dat het een soort naïviteit is. Veel mensen zitten op Twitter, dus daar kunnen we ook voxpoppen. Een geschreven mening lijkt bovendien altijd veel belangrijker dan een gesproken mening.
pi_180999776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat vind ik echt iets te makkelijk gedacht. Alsof werkelijk élke hoofdredacteur doet alsof journalistieke integriteit het belangrijkst is terwijl ze stiekem de Grote Geldgod aanbidden.

Op mij wekt het vooral de indruk dat het een soort naïviteit is. Veel mensen zitten op Twitter, dus daar kunnen we ook voxpoppen. Een geschreven mening lijkt altijd veel belangrijker dan een gesproken mening.
Ik denk dat de journalistieke integriteit best behouden kan blijven als je ondertussen toch probeert wat geld te verdienen middels clicks en kijkers.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:53:52 #169
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180999777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch niks nieuws? Gedrukte kranten konden met leugenachtig sensatienieuws ongetwijfeld ook de verkoopcijfers opkrikken. Daarom hebben we ook opleidingen en gedragscodes enzo. Juist om dat soort dingen een beetje binnen de perken te houden. Dat kan toch tegenwoordig nog steeds?
Geen idee in hoeverre het aantal betalende lezers/kijkers (omroepen) terugloopt en in hoeverre dat moet worden opgevangen door alternatieve inkomsten.
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:53:55 #170
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180999780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch niks nieuws? Gedrukte kranten konden met leugenachtig sensatienieuws ongetwijfeld ook de verkoopcijfers opkrikken. Daarom hebben we ook opleidingen en gedragscodes enzo. Juist om dat soort dingen een beetje binnen de perken te houden. Dat kan toch tegenwoordig nog steeds?
Nou ja, de Telegraaf heeft er wat moeite mee gezien de oplage cijfers :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180999795
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou ja, de Telegraaf heeft er wat moeite mee gezien de oplage cijfers :D
Ja, logisch. Zulke troep kun je overal gratis krijgen.
pi_180999853
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou ja, de Telegraaf heeft er wat moeite mee gezien de oplage cijfers :D
Dalende oplages heb je overal.



Je moet het gewoon kunnen opvangen met internet. TMG doet dat nog wel aardig, maken dit jaar bijvoorbeeld meer winst dan vorig jaar, al is de Telegraaf daar weer niet de grootste factor in. Ze hadden wat verkocht meen ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:59:57 #173
104871 remlof
Europees federalist
pi_180999927
Mooi te zien dat de grootste flutkranten van Nederland allebei in oplage meer dan gehalveerd zijn gedurende deze eeuw terwijl de rest zich veel beter weet te handhaven.
pi_180999935
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat de journalistieke integriteit best behouden kan blijven als je ondertussen toch probeert wat geld te verdienen middels clicks en kijkers.
Hoe integer is het als je grote items en artikelen wijdt aan een vrij vocale 5% van het palet aan meningen?
pi_181000012
Trouwe klanten wel bij Trouw. Maar dat is dan ook echt wel een fijne krant.
pi_181000057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:03 schreef Jigzoz het volgende:
Trouwe klanten wel bij Trouw. Maar dat is dan ook echt wel een fijne krant.
Vind je? Ik vind ze antimoslimsentimentopruiend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:06:45 #177
104871 remlof
Europees federalist
pi_181000093
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind ze antimoslimsentimentopruiend.
Het is een concurrerende religieuze stroming, dan krijg je dat.
pi_181000102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind ze antimoslimsentimentopruiend.
O? Hoe bedoel je dat? Heb je misschien een voorbeeld?
pi_181000106
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind ze antimoslimsentimentopruiend.
Dus je zou er niet voor willen schrijven?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:10:55 #180
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181000195
quote:
In Hongkong slapen steeds meer mensen in McDonalds, ook als ze een huis hebben.

De laatste vijf jaar is er een flinke toename van 'McRefugees' in Hongkong - mensen die in een McDonald's slapen die 24 uur per dag open is. Dat blijkt uit onderzoek van de lokale non-profitorganisatie JCI Tai Ping Shan.

JCI telde in juni en juli van dit jaar 334 mensen die 's nachts in een McDonald's sliepen. Dat is significant meer dan in 2013. Toen werden er bij een vergelijkbare studie 57 slapers geteld.

[...]

In een McDonald's is er gratis wifi, goedkoop eten en een badkamer. Daarom kiezen inwoners voor het relatieve comfort van een vestiging boven hun eigen huis.

Ook conflicten met familie en relationele problemen spelen een rol. Een bouwvakker gaf bijvoorbeeld aan dat hij een moeilijke relatie met zijn ouders had, en daarom liever niet thuis sliep. Een 55-jarige vrouw ging liever niet naar haar huis, waar haar man op haar zou wachten.
Tragisch. :{
pi_181000264
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:07 schreef Tem het volgende:

[..]

Dus je zou er niet voor willen schrijven?
Ik vind het af en toe wel een goede krant, ze zijn wel behoorlijk pro-palestina maar ach dat heb je...
pi_181000309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoe integer is het als je grote items en artikelen wijdt aan een vrij vocale 5% van het palet aan meningen?
Dat moet ik even navragen.

Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181001151
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:07 schreef Tem het volgende:

[..]

Dus je zou er niet voor willen schrijven?
Aangezien ik dat dilemma niet had, koos ik voor 'm niet meer willen lezen.

Als overtuigd niet-fundamentalist ben ik ervan overtuigd dat het een slecht plan is om fundamenteel consequent te zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:58:55 #184
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_181001263
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:03 schreef Jigzoz het volgende:
Trouwe klanten wel bij Trouw. Maar dat is dan ook echt wel een fijne krant.
Lijken me voornamelijk oude refo’s.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_181001287
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:58 schreef Euribob het volgende:

[..]

Lijken me voornamelijk oude refo’s.
Die lezen Refdag.
pi_181001497
Ephimenco is wel redelijk van de nieuw-rechtse kant. Daar staat dan weer een Nourhussen tegenover en die is juist hardcore progressief. Dus is Trouw dan een rechtse krant of juist een SJW-blad?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:12:49 #187
104871 remlof
Europees federalist
pi_181001554
Trouw is conservatief links.
pi_181001589
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Aangezien ik dat dilemma niet had, koos ik voor 'm niet meer willen lezen.

Als overtuigd niet-fundamentalist ben ik ervan overtuigd dat het een slecht plan is om fundamenteel consequent te zijn.
Maakt het leven wat gemakkelijker inderdaad.
pi_181001608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:10 schreef Jigzoz het volgende:
Ephimenco is wel redelijk van de nieuw-rechtse kant. Daar staat dan weer een Nourhussen tegenover en die is juist hardcore progressief. Dus is Trouw dan een rechtse krant of juist een SJW-blad?
Trouw lijkt mij toch niet een rechtse krant. Ze schrijven regelmatig over belastingontwijking, vluchtelingen, milieu en sociale problematiek en houden op al die thema's er eerder linkse dan rechtse standpunten op na.
pi_181001657
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:14 schreef Tem het volgende:

[..]

Maakt het leven wat gemakkelijker inderdaad.
Denk je? Mij lijkt radicaal consequent zijn de makkelijker uitweg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:20:26 #191
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_181001743
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Denk je? Mij lijkt radicaal consequent zijn de makkelijker uitweg.
Dan is het niet meer mogelijk om opportunistisch te doen. Vasthouden aan je principes is een hele taak hoor.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_181001792
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Denk je? Mij lijkt radicaal consequent zijn de makkelijker uitweg.
Beide opties zijn een enorme opgave.
pi_181001855
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:20 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dan is het niet meer mogelijk om opportunistisch te doen. Vasthouden aan je principes is een hele taak hoor.
De afweging om iets te doen wat je eigenlijk niet wil of iets niet te doen wat je eigenlijk wel wil is net zo zwaar.
pi_181001918
Ik ben bezig Google steeds meer weg te snoeien uit mijn leven. Al mijn Google-accounts opgezegd, OpenStreetMap gebruiken in plaats van Google Maps, geen Chrome gebruiken maar Firefox, alle Android-apparaten het huis uit, en nu ben ik ook over op een andere zoekmachine, DuckDuckGo. De resultaten zijn eigenlijk net zo goed als van Google vind ik, zeker als je de locatie op Nederland instelt, een aanrader.

Ik heb een kleine browserplugin gemaakt waarmee je de zoekmachine in Firefox kunt integreren. Ik heb de zoekparameters zodanig ingesteld dat deze voor Nederland gelokaliseerde zoekresultaten oplevert (bijvoorbeeld zoeken op 'nos' levert dus de website van de NOS op in plaats van sites over systemen waarmee je auto's op kunt voeren :P ). Verder heb ik ook de reclame uitgezet:
http://mycroftproject.com/search-engines.html?author=DDGNL

En de broncode: http://mycroftproject.com/installos.php/91181/duckduckgo-nl.xml
pi_181001943
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Denk je? Mij lijkt radicaal consequent zijn de makkelijker uitweg.
Nee juist niet, als feiten je tegenspreken wat moet je dan ?
pi_181001986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:29 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee juist niet, als feiten je tegenspreken wat moet je dan ?
Goed consequente mensen hebben geen last van wat jij 'feiten' noemt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181002012
Er zijn altijd nog alternatieve feiten.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:42:54 #199
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181002249
Ik zou trouwens als lezer van Trouw graag Ephimenco permanent inleveren voor Jamal Ouariachi.
pi_181002606
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik zou trouwens als lezer van Trouw graag Ephimenco permanent inleveren voor Jamal Ouariachi.
Die schrijft wel leuke columns inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:55:58 #201
104871 remlof
Europees federalist
pi_181002612
NWS / " Isabelle neemt vluchteling in huis"

Een positief verhaal over een Syrische vluchteling, dat kàn natuurlijk niet waar zijn.
Waarom blijft zo’n topic in godsnaam open, het is al meteen één grote xenofobe orgie. Gadverdamme.
pi_181002710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik zou trouwens als lezer van Trouw graag Ephimenco permanent inleveren voor Jamal Ouariachi.
even een vraagje, wat vind jij minder goed aan trouw ?
Ik vind het af en toe heel rommelig, De RD leest voor mijn gevoel prettiger al vind ik Trouw wel een stuk beter
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:04:21 #203
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181002802
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:59 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

even een vraagje, wat vind jij minder goed aan trouw ?
Ik vind het af en toe heel rommelig, De RD leest voor mijn gevoel prettiger al vind ik Trouw wel een stuk beter
Ik heb eigenlijk nooit last van de huisstijl van Trouw. Als ik problemen heb met dingen die ze doen, is het vaak inhoudelijk. Een artikel waarvan de redenering rammelt, columnisten die keer op keer oninteressante columns afleveren, een matig interview, clickbait/gehijg etc. Maar dat heb je bij vrijwel elke krant wel. RD heb ik nog nooit gelezen trouwens.
pi_181002953
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:55 schreef remlof het volgende:
NWS / " Isabelle neemt vluchteling in huis"

Een positief verhaal over een Syrische vluchteling, dat kàn natuurlijk niet waar zijn.
Waarom blijft zo’n topic in godsnaam open, het is al meteen één grote xenofobe orgie. Gadverdamme.
Ik snap de reacties in dat soort topics ook nooit zo goed. Meestal roept men dat als iemand hier dan zo graag vluchtelingen wil opvangen dat dan maar gewoon in zijn of haar eigen huis moet doen. Gebeurt dat, is het weer niet goed.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181003003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit last van de huisstijl van Trouw. Als ik problemen heb met dingen die ze doen, is het vaak inhoudelijk. Een artikel waarvan de redenering rammelt, columnisten die keer op keer oninteressante columns afleveren, een matig interview, clickbait/gehijg etc. Maar dat heb je bij vrijwel elke krant wel. RD heb ik nog nooit gelezen trouwens.
Op sommige punten vind ik ze af en toe wel heel naief
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit last van de huisstijl van Trouw. Als ik problemen heb met dingen die ze doen, is het vaak inhoudelijk. Een artikel waarvan de redenering rammelt, columnisten die keer op keer oninteressante columns afleveren, een matig interview, clickbait/gehijg etc. Maar dat heb je bij vrijwel elke krant wel. RD heb ik nog nooit gelezen trouwens.
Het voordeel van Trouw is dat ze politiek onafhankelijk zijn, ik merk dat de RD erg afhankelijk is van de koers van de SGP, en dat zie je ook wel terug
pi_181003089
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:29 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben bezig Google steeds meer weg te snoeien uit mijn leven. Al mijn Google-accounts opgezegd, OpenStreetMap gebruiken in plaats van Google Maps, geen Chrome gebruiken maar Firefox, alle Android-apparaten het huis uit, en nu ben ik ook over op een andere zoekmachine, DuckDuckGo. De resultaten zijn eigenlijk net zo goed als van Google vind ik, zeker als je de locatie op Nederland instelt, een aanrader.
Wat is precies zo erg aan Google?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:19:59 #207
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181003132
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat is precies zo erg aan Google?
Satan gebruikt het ook.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_181003176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik zou trouwens als lezer van Trouw graag Ephimenco permanent inleveren voor Jamal Ouariachi.
Hmja, ik eigenlijk ook wel. De betere stukken van Ephimenco worden inmiddels wel erg zeldzaam.

Akkerman vind ik dan wél weer echt heel erg goed. Even een voorbeeldje.
pi_181003195
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:29 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben bezig Google steeds meer weg te snoeien uit mijn leven. Al mijn Google-accounts opgezegd, OpenStreetMap gebruiken in plaats van Google Maps, geen Chrome gebruiken maar Firefox, alle Android-apparaten het huis uit, en nu ben ik ook over op een andere zoekmachine, DuckDuckGo. De resultaten zijn eigenlijk net zo goed als van Google vind ik, zeker als je de locatie op Nederland instelt, een aanrader.

Ik heb een kleine browserplugin gemaakt waarmee je de zoekmachine in Firefox kunt integreren. Ik heb de zoekparameters zodanig ingesteld dat deze voor Nederland gelokaliseerde zoekresultaten oplevert (bijvoorbeeld zoeken op 'nos' levert dus de website van de NOS op in plaats van sites over systemen waarmee je auto's op kunt voeren :P ). Verder heb ik ook de reclame uitgezet:
http://mycroftproject.com/search-engines.html?author=DDGNL

En de broncode: http://mycroftproject.com/installos.php/91181/duckduckgo-nl.xml
Knap hoor. Ik merk dat ik wel erg aan Google hang, er worden toch veel latente behoeftes vervuld. Op zich denk ik dat het ook niet erg hoeft te zijn dat één bedrijf heel veel weet, maar dat bedrijf moet dan wel door de overheid gereguleerd worden, en daar schort het nu nog behoorlijk aan.
pi_181003583
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:55 schreef remlof het volgende:
NWS / " Isabelle neemt vluchteling in huis"

Een positief verhaal over een Syrische vluchteling, dat kàn natuurlijk niet waar zijn.
Waarom blijft zo’n topic in godsnaam open, het is al meteen één grote xenofobe orgie. Gadverdamme.
Nee, dat zijn 'andere meningen' en die zijn heel waardevol.
pi_181003650
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat zijn 'andere meningen' en die zijn heel waardevol.
Sommige zijn daar niet voor, voor andere meningen die leven graag verder in hun wereldje.
pi_181003668
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:19 schreef Ryon het volgende:

[..]

Satan gebruikt het ook.
Dan zal het wel goed zijn?
Echter google chrome weiger ik om te installeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2018 13:42:08 ]
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:40:42 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_181003720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat zijn 'andere meningen' en die zijn heel waardevol.
Ik moet vooral kotsen van dergelijke ‘andere meningen’.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:41:13 #214
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181003742
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik moet vooral kotsen van dergelijke ‘andere meningen’.
Lekker inclusief weer.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_181003801
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik moet vooral kotsen van dergelijke ‘andere meningen’.
Ja, dat mag dan weer niet, want dat is demonisering. Denk toch aan Pim.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:43:25 #216
104871 remlof
Europees federalist
pi_181003811
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:41 schreef Ryon het volgende:

[..]

Lekker inclusief weer.
Eén van de eerste ‘andere meningen’ die ik las in dat topic was “ik hoop dat ze verkracht wordt”. Zeer inclusief inderdaad.
pi_181003826
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:41 schreef Ryon het volgende:

[..]

Lekker inclusief weer.
Lekker inclusief hopen dat Isabelle snel verkracht zal worden. Gelukkig is die reactie verwijderd. Maar ik klikte dat topic aan en dat was de tweede reactie ofzo. Dan ben ik er alweer klaar mee.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:44:10 #218
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181003844
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja, ik eigenlijk ook wel. De betere stukken van Ephimenco worden inmiddels wel erg zeldzaam.

Akkerman vind ik dan wél weer echt heel erg goed. Even een voorbeeldje.
Stevo Akkerman is een goede columnist inderdaad.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:45:02 #219
104871 remlof
Europees federalist
pi_181003873
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat mag dan weer niet, want dat is demonisering. Denk toch aan Pim.
Ah, de Pimwin, daar is ie.
pi_181003907
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Ah, de Pimwin, daar is ie.
Tuurlijk. Wat zouden we zonder moeten?
pi_181003983
Isabelle wordt natuurlijk niet gedemoniseerd als men haar een verkrachting toewenst.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:47:37 #222
104871 remlof
Europees federalist
pi_181003998
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Tuurlijk. Wat zouden we zonder moeten?
Normaal kunnen zeggen dat xenofobie nogal achterlijk is denk ik.
pi_181004007
En hoeveel positieve reacties staan tegenover een enkele negatieve reactie?
pi_181004018
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat mag dan weer niet, want dat is demonisering. Denk toch aan Pim.
Pim vond mooi wel dat we beschaafd op 9/11 moesten antwoorden en dat de kutmarokkanen wel ónze kutmarokkanen zijn.
pi_181004036
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Normaal kunnen zeggen dat xenofobie nogal achterlijk is denk ik.
Dat is demonisering. Denk toch aan Pim!
pi_181004047
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:47 schreef Igen het volgende:
dat de kutmarokkanen wel ónze kutmarokkanen zijn.
Dat was Cohen.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:49:06 #227
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181004062
Ik zing maar even mee... speciaal voor Isabelle.

  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:49:50 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_181004095
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is demonisering. Denk toch aan Pim!
Ze kunnen die “demonisering” fijn in Pim’s favoriete lichaamsplekje schuiven.
pi_181004114
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Ze kunnen die “demonisering” fijn in Pim’s favoriete lichaamsplekje schuiven.
Is Pim verbrand of begraven?
pi_181004152
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Ze kunnen die “demonisering” fijn in Pim’s favoriete lichaamsplekje schuiven.
Maar even serieus: ja, het achterlijke idee dat je extreemrechtse ideeën serieus moet nemen is daar wel ontstaan.
pi_181004162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat was Cohen.
Pim ook. De grenzen dicht, maar wie binnen is mag blijven.
pi_181004204
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Pim ook. De grenzen dicht, maar wie binnen is mag blijven.
Wat was daar verkeerd aan, aan die stelling, gaat er iemand dood komt er misschien een plaatsje vrij?
Vol is vol of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2018 13:58:02 ]
pi_181004822
Ik ben heus wel links hoor, echter als ik blijf geven sta ik denkelijk uiteindelijk in de rij van de voedselbank vermoed ik?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:11:29 #234
104871 remlof
Europees federalist
pi_181004840
Nederland is helemaal niet vol.
pi_181004879
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:11 schreef remlof het volgende:
Nederland is helemaal niet vol.
Ik kan dat niet beweren net als jij niet, dat weet alleen den Haag en die nemen maar de cijfers van het CBS vermoed ik?
pi_181004970
Pim hield zoveel van Nederland dat hij zich in Italie liet begraven.
pi_181005011
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:15 schreef gelly het volgende:
Pim hield zoveel van Nederland dat hij zich in Italie liet begraven.
Ik neem aan dat die toch hier belasting deed afdragen of ben ik abuis?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:19:02 #238
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181005130
Hong Kong is ook niet vol.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181005152
Je moeder is wel vol.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:20:21 #240
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181005183
Tsja, jij valt op dikke vrouwen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181005235
Dat kan ik niet ontkennen.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:38:28 #242
104871 remlof
Europees federalist
pi_181005819
GS valt meer op dikke mannen.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:57:53 #244
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181006456
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:38 schreef remlof het volgende:
GS valt meer op dikke mannen.
Nee sorry, bob zat wel bij erik op schoot.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:00:55 #245
104871 remlof
Europees federalist
pi_181006535
quote:
Ah, Nederland staat onder incels bekend als Chadtown :D

Wat een sneu volk is het ook. Werk aan je sociale skills, als je geen enkele meid kan versieren ligt het toch echt daaraan.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:01:39 #246
104871 remlof
Europees federalist
pi_181006553
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee sorry, bob zat wel bij erik op schoot.
Oh wacht, jij had iets met varkentjes, toch?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:01:52 #247
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181006561
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:01 schreef remlof het volgende:

[..]

Oh wacht, jij had iets met varkentjes, toch?
Zeker, mits goed klaargemaakt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181006606
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Ah, Nederland staat onder incels bekend als Chadtown :D

Wat een sneu volk is het ook. Werk aan je sociale skills, als je geen enkele meid kan versieren ligt het toch echt daaraan.
Chad zijn _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:03:40 #249
104871 remlof
Europees federalist
pi_181006611
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:01 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zeker, mits goed klaargemaakt.
TMI, ik wil niet weten hoe je ze klaarmaakt.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:05:01 #250
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181006647
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef remlof het volgende:

[..]

TMI, ik wil niet weten hoe je ze klaarmaakt.
Ribbetjes eruit, beenham aan een haak, buikspek op de barbecue, je kent het wel.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:05:05 #251
104871 remlof
Europees federalist
pi_181006648
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Chad zijn _O_ .
Een Chad (of Tyrone) is dus elke jongen die wel normale social skills heeft :')
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:05:18 #252
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181006654
POL-S-Chad :{ :{
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181006661
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Een Chad (of Tyrone) is dus elke jongen die wel normale social skills heeft :')
En minimaal een 8 is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:05:56 #254
104871 remlof
Europees federalist
pi_181006669
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:05 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ribbetjes eruit, beenham aan een haak, buikspek op de barbecue, je kent het wel.
SM vind ik tot daar aan toe, maar dit gaat wel heel erg ver.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:05:58 #255
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181006670
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:06:54 #256
104871 remlof
Europees federalist
pi_181006694
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En minimaal een 8 is.
Dat ben je natuurlijk al snel vergeleken met een zolkerkamerautist.
pi_181006706
quote:
Het is bijna treurig, ware het niet dat het ook ongelooflijk griezelig is. Want ook al lijken incels soms enkel fictieve schimmen op het internet, het zijn echte mannen die meedraaien in de wereld waar ze geen plaats weten te vinden.
Yep. Denk ik ook vaak als ik weer eens een beetje meelees.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:07:43 #258
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181006721
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:05 schreef remlof het volgende:

[..]

SM vind ik tot daar aan toe, maar dit gaat wel heel erg ver.
Een willekeurige Saw-film als voorspel.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:08:11 #259
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181006731
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Yep. Denk ik ook vaak als ik weer eens een beetje meelees.
Nou ja, "meedraaien".
Die interactie met de pizzabezorger zou ik niet voor volledige participatie willen aanzien.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181006735
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat ben je natuurlijk al snel vergeleken met een zolkerkamerautist.
Het is geen relatieve schaal. Behalve de tien, die is afhankelijk van persoonlijke voorkeur. Lo' and behold:



Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181006773
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef remlof het volgende:

[..]

TMI, ik wil niet weten hoe je ze klaarmaakt.
Gelijk porceleinslakjes.

Kudo's als je de grap snapt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181006838
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:08 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nou ja, "meedraaien".
Die interactie met de pizzabezorger zou ik niet voor volledige participatie willen aanzien.
Geen idee waar dit een reactie op is.

O, laat maar. Te warm.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2018 15:14:14 ]
pi_181006858
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is geen relatieve schaal. Behalve de tien, die is afhankelijk van persoonlijke voorkeur. Lo' and behold:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De stap van 3 naar 4 is nogal groot.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:13:39 #264
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181006859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Geen idee waar dit een reactie op is.
Jouw quote:

quote:
het zijn echte mannen die meedraaien in de wereld waar ze geen plaats weten te vinden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:13:51 #265
104871 remlof
Europees federalist
pi_181006866
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Gelijk porceleinslakjes.

Kudo's als je de grap snapt.
Nee, sorry.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:16:55 #266
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181006940
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De stap van 3 naar 4 is nogal groot.
En het verschil tussen 5, 6 en 7 zie ik amper.
pi_181006941
Het bestaan van incels is wel een van de hoofdredenen dat ik pro-polyamorie ben.
pi_181006956
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

En het verschil tussen 5, 6 en 7 zie ik amper.
Dat inderdaad.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:17:44 #269
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181006966
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:16 schreef Jigzoz het volgende:
Het bestaan van incels is wel een van de hoofdredenen dat ik pro-polyamorie ben.
Die moet je me even uitleggen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:19:54 #270
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181007031
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Die moet je me even uitleggen.
Hij wil ook de ééntjes en tweetjes bezwangeren die eveneens de Incels afwijzen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:20:26 #271
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181007043
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is geen relatieve schaal. Behalve de tien, die is afhankelijk van persoonlijke voorkeur. Lo' and behold:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Goede, wetenschappelijke onderbouwing. Zou zo maar een bachelorscriptie zijn als dit gebundeld wordt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_181007057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat is precies zo erg aan Google?
Het grootste probleem van Google (en Facebook) vind ik dat ze feite doen alsof het hele internet van hen is. Louter door websites te bezoeken kom je vaak al middels traceercookies en traceerpixels in de database van Google terecht. En de manier om daar vanaf te kunnen komen is door nota bene bij Google een account aan te maken en aan te geven dat je niet gevolgd wenst te worden. Dat is de omgekeerde wereld.

Daarnaast vind ik de allesomvattendheid van Google zorgwekkend. Van mobiele besturingsysteem tot aan DNS-servers. En van een email-suite tot (afluister)luidspreker in je huiskamer. Op die manier kan Google een zeer compleet beeld vormen van je persoonlijke leven zonder dat je daar nog zelf de controle over kunt hebben. Daar doe ik liever niet aan mee.

En wat betreft Google Maps, OpenStreetMaps heeft gewoon betere kaarten vergeleken met het product van Google, dus in die zin was de overstap ook nog eens een vooruitgang.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:21:11 #273
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181007060
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef Ryon het volgende:

[..]

Hij wil ook de ééntjes en tweetjes bezwangeren die eveneens de Incels afwijzen.
Vrouwelijke incels? Die noemden we eindbazen vroeger, toch?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181007110
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Die moet je me even uitleggen.
Ik ben nogal heterofiel en ik zou het goed vinden als vrouwen gevrijwaard kunnen blijven van dat soort figuren. Leuk mannetje delen is een prima oplossing. Zou een hoop ellende schelen.

Komt nog bij dat ik incels zulke teringlijers vind dat ik ze hun ongeluk enorm gun.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:27:28 #275
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181007202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben nogal heterofiel en ik zou het goed vinden als vrouwen gevrijwaard kunnen blijven van dat soort figuren. Leuk mannetje delen is een prima oplossing. Zou een hoop ellende schelen.

Komt nog bij dat ik incels zulke teringlijers vind dat ik ze hun ongeluk enorm gun.
Ach, er is sowieso een mondiaal overschot aan mannen, dus er moeten nog heel wat incels zelfmoord plegen voordat er voor elk mannetje één vrouwtje is. Maak je over vrouwen dus geen zorgen; de meeste polyamoreuze stellen hebben één vrouw en twee mannen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181007228
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef GSbrder het volgende:

Maak je over vrouwen dus geen zorgen; de meeste polyamoreuze stellen hebben één vrouw en twee mannen.
Ook prima. Ik heb ook weleens een vrouw 'gedeeld'. Ging best goed nog.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:29:25 #277
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181007260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ook prima. Ik heb ook weleens een vrouw 'gedeeld'. Ging best goed nog.
Brrr, zou niets voor mij zijn. Kende ook een stel met een open relatie, maar dat ging niet goed. Tranen, gedoe.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181007342
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:29 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Brrr, zou niets voor mij zijn. Kende ook een stel met een open relatie, maar dat ging niet goed. Tranen, gedoe.
Je hebt er meer dan veel vertrouwen voor nodig en verdomd goeie afspraken maken. Het is lastig, maar het kan.

Zelf heb ik drie keer twee relaties tegelijk gehad en dat vond ik veel moeilijker. Als je de spil bent, dan moet je echt op eieren lopen.
pi_181007358
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Knap hoor. Ik merk dat ik wel erg aan Google hang, er worden toch veel latente behoeftes vervuld. Op zich denk ik dat het ook niet erg hoeft te zijn dat één bedrijf heel veel weet, maar dat bedrijf moet dan wel door de overheid gereguleerd worden, en daar schort het nu nog behoorlijk aan.
Ik vind het wel erg. Net als bij beleggingen kun je beter spreiden vind ik. Dan ben je niet van één organisatie afhankelijk. :)

Overigens heb ik, ongevraagd, nog wel wat tips voor je om de Google-clouddiensten wat betreft mail, agenda, notities en adresboek terzijde te schuiven:

FastMail - Een Australisch bedrijf dat een eenvoudige maar complete clouddienst in de aanbieding heeft. Hier zit ik zelf ook bij. Nadeel is wel dat Australie niet echt privacyvriendelijk is, maar ze hebben een prettige app vind ik.

Posteo - Een Duits bedrijf gespecialiseerd in privacy. Hier kun je volledig anoniem en niet-traceerbaar een clouddienst aanschaffen. Deze is qua functionaliteit echter nog niet zo goed als van FastMail.

mailbox.org - Wederom een Duits bedrijf. Biedt een volledige cloudomgeving aan, net zo uitgebreid als bij FastMail, maar voegt daar ook nog een online kantoorsuite aan toe. Lijkt dus echt op wat Google in de aanbieding heeft.

KolabNow - Een Zwitsers bedrijf gericht op cloudoplossingen voor kleine bedrijven. Naar mijn idee de meest professionele van de vier, maar ook wel wat prijziger dan FastMail.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:34:25 #280
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181007413
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je hebt er meer dan veel vertrouwen voor nodig en verdomd goeie afspraken maken. Het is lastig, maar het kan.

Zelf heb ik drie keer twee relaties tegelijk gehad en dat vond ik veel moeilijker. Als je de spil bent, dan moet je echt op eieren lopen.
Ja, als man de spil zijn lijkt me niet veel beter. Om één vrouw de aandacht te geven die ze vraagt is al een fulltime baan, laat staan wanneer je er twee emotioneel moet onderhouden. Gewoon monogamie, veel eenvoudiger en voor >95% van de mensen de beste oplossing.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181007504
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ja, als man de spil zijn lijkt me niet veel beter. Om één vrouw de aandacht te geven die ze vraagt is al een fulltime baan, laat staan wanneer je er twee emotioneel moet onderhouden. Gewoon monogamie, veel eenvoudiger en voor >95% van de mensen de beste oplossing.
Helaas gaat het in praktijk toch niet zo best met de monogamie. Vreemdgaan, prostitutiebezoek, relaties die sneuvelen omdat er een van de twee verliefd wordt op een ander...

Maar goed, dat moet iedereen zelf maar weten. Voor mij werkt het in ieder geval niet.
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:37:41 #282
54278 crew  Tijger_m
42
pi_181007505
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:32 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg. Net als bij beleggingen kun je beter spreiden vind ik. Dan ben je niet van één organisatie afhankelijk. :)

Overigens heb ik, ongevraagd, nog wel wat tips voor je om de Google-clouddiensten wat betreft mail, agenda, notities en adresboek terzijde te schuiven:

FastMail - Een Australisch bedrijf dat een eenvoudige maar complete clouddienst in de aanbieding heeft. Hier zit ik zelf ook bij. Nadeel is wel dat Australie niet echt privacyvriendelijk is, maar ze hebben een prettige app vind ik.

Posteo - Een Duits bedrijf gespecialiseerd in privacy. Hier kun je volledig anoniem en niet-traceerbaar een clouddienst aanschaffen. Deze is qua functionaliteit echter nog niet zo goed als van FastMail.

mailbox.org - Wederom een Duits bedrijf. Biedt een volledige cloudomgeving aan, net zo uitgebreid als bij FastMail, maar voegt daar ook nog een online kantoorsuite aan toe. Lijkt dus echt op wat Google in de aanbieding heeft.

KolabNow - Een Zwitsers bedrijf gericht op cloudoplossingen voor kleine bedrijven. Naar mijn idee de meest professionele van de vier, maar ook wel wat prijziger dan FastMail.
Neem toch gewoon een eigen domain met een degelijke webhost, ben je van al die bedrijven af.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_181007626
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:21 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Op die manier kan Google een zeer compleet beeld vormen van je persoonlijke leven zonder dat je daar nog zelf de controle over kunt hebben. Daar doe ik liever niet aan mee.

Google is helemaal niet geintresseerd in jou als persoon.
pi_181007630
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Neem toch gewoon een eigen domain met een degelijke webhost, ben je van al die bedrijven af.
Lijkt mij juist totaal niet slim. Met name het goed configureren van een eigen e-mailserver is zeer complex (zitten vanuit de historie nogal wat eigenaardigheden in schijnt), echt werk voor specialisten. Het is veel verstandiger om zaken waar je geen of beperkt verstand van hebt in te kopen bij partijen die er wel verstand van hebben. Dat scheelt tijd, voorkomt onveilige configuraties en geeft ook een stukje gemak.

Je kunt bij al die bedrijven overigens een eigen domein gebruiken.
pi_181007703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:41 schreef gelly het volgende:

[..]

Google is helemaal niet geintresseerd in jou als persoon.
Dat zal best, maar ik zie simpelweg niet in waarom ik dat zou willen delen met de firma Google.
pi_181007738
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:44 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat zal best, maar ik zie simpelweg niet in waarom ik dat zou willen delen met de firma Google.
Alleen een narcist denkt dat zijn persoonlijke info nuttig is voor een tech gigant als Google. Het gaat om statistische data, meer niet.
pi_181007771
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:44 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat zal best, maar ik zie simpelweg niet in waarom ik dat zou willen delen met de firma Google.
Omdat je dan hun producten kunt gebruiken. En oké, Firefox is een veel fijnere browser dan Chrome (vind ik), maar DuckDuckGo heb ik een tijdje geprobeerd, maar dat vond ik helemaal niks.

Aan Android zit je zo'n beetje vast als je geen Apple wil.
pi_181007847
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Alleen een narcist denkt dat zijn persoonlijke info nuttig is voor een tech gigant als Google. Het gaat om statistische data, meer niet.
Natuurlijk zijn ze niet in mij persoonlijk geinteresseerd. Maar waarom zou je uberhaupt zoveel persoonlijk gegevens willen delen met een bedrijf dat dat daar tal van modellen en analyses op loslaat. Waarom de gegevens niet gewoon met rust laten, dat is wat ik wil.
pi_181007952
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:49 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze niet in mij persoonlijk geinteresseerd. Maar waarom zou je uberhaupt zoveel persoonlijk gegevens willen delen met een bedrijf dat dat daar tal van modellen en analyses op loslaat. Waarom de gegevens niet gewoon met rust laten, dat is wat ik wil.
Als iets gratis is op internet ben je zelf het product, het alternatief is dus betalen voor dezelfde dienstverlening bij een andere aanbieder.
pi_181008025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Als iets gratis is op internet ben je zelf het product, het alternatief is dus betalen voor dezelfde dienstverlening bij een andere aanbieder.
Daarom betaal ik ook liever voor de diensten die ik gebruik.
pi_181008050
Ach gezien de Google Ads die ik krijg zit het wel goed met mijn privacy. Advertenties voor gehoorapparaten, datingsites voor zwangere vrouwen en meer van dat soort ongein.
Volgens mij helpt het googlen naar bronvermeldingen voor politieke discussies aardig om Google een totaal verstoort beeld te geven van een persoon. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:00:51 #292
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181008086
Het Googlealgoritme is inderdaad vrij simpel van slag, Facebook was een stuk enger. Die wisten opeens wanneer ik ongesteld was. :{
pi_181008121
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het Googlealgoritme is inderdaad vrij simpel van slag, Facebook was een stuk enger. Die wisten opeens wanneer ik ongesteld was. :{
Beetje sentimentanalyse over een langere periode en klaar is Mark. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:03:55 #294
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181008148
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje sentimentanalyse over een langere periode en klaar is Mark. :P
En ik maar lachen toen hier iemand in het café zei dat vrouwen labiel zijn tijdens de menstruatie...

Ik was gewoon te labiel om het door te hebben. ;(
pi_181008169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het Googlealgoritme is inderdaad vrij simpel van slag, Facebook was een stuk enger. Die wisten opeens wanneer ik ongesteld was. :{
Mwoah, Facebook is wel goed te sturen hoor. Tijdje terug had een vriend van me nogal een relatiecrisis en we hadden het daar een paar keer over via Messenger. Kreeg ik ineens advertenties van echtscheidingsadvocaten en relatietherapie. Vond ik niet zo leuk, dus toen heb ik met een paar mensen wat leuke woordenlijstjes uitgewisseld en hop: lingerie en andere dingen die toffer zijn dan echtscheiding.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:07:17 #296
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181008218
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, Facebook is wel goed te sturen hoor. Tijdje terug had een vriend van me nogal een relatiecrisis en we hadden het daar een paar keer over via Messenger. Kreeg ik ineens advertenties van echtscheidingsadvocaten en relatietherapie. Vond ik niet zo leuk, dus toen heb ik met een paar mensen wat leuke woordenlijstjes uitgewisseld en hop: lingerie en andere dingen die toffer zijn dan echtscheiding.
Maar tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe ze het wisten, en ze hadden ook gewoon echt steeds de periode juist. Ik praatte bijvoorbeeld niet met mensen in messenger over menstruatie en dat was de enige functie van FB die ik gebruikte.
pi_181008231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Maar tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe ze het wisten, en ze hadden ook gewoon echt steeds de periode juist. Ik praatte bijvoorbeeld niet met mensen in messenger over menstruatie en dat was de enige functie van FB die ik gebruikte.
Hm. Ja, dat is wel merkwaardig...
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:13:50 #298
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181008382
Mogen ze toevallig ook uit What's App data halen? Want dat zou de enige logische mogelijkheid zijn...
pi_181008406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Mogen ze toevallig ook uit What's App data halen? Want dat zou de enige logische mogelijkheid zijn...
Die berichten zijn toch versleuteld?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:16:37 #300
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181008453
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die berichten zijn toch versleuteld?
Ja, volgens mij wel. Hmm, dan weet ik het echt niet hoe ze het te weten kwamen.

Nou ja, ik heb FB toch al een tijdje geleden verwijderd en nu kan ik gewoon lekker doen alsof ze niks van mij weten. ;(
pi_181008479
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ja, volgens mij wel. Hmm, dan weet ik het echt niet hoe ze het te weten kwamen.

Nou ja, ik heb FB toch al een tijdje geleden verwijderd en nu kan ik gewoon lekker doen alsof ze niks van mij weten. ;(
Maar eigenlijk weet je wel beter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')