abonnement Unibet Coolblue
pi_180989731
"Zulke voorstellingen zijn het begin van een mentaliteit die tot aanrandingen kan leiden en geweld tegen vrouwen vergoelijkt .”


Nooit gedacht dat er een variant van het "ze loopt er halfnaakt bij dus het is haar eigen schuld dat ze aangerand is" argument uit de feministenhoek zou komen.
pi_180990007
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:56 schreef Luckyseven het volgende:
"Zulke voorstellingen zijn het begin van een mentaliteit die tot aanrandingen kan leiden en geweld tegen vrouwen vergoelijkt .”


Nooit gedacht dat er een variant van het "ze loopt er halfnaakt bij dus het is haar eigen schuld dat ze aangerand is" argument uit de feministenhoek zou komen.
En daarin werken ze dan samen met moslimextremisten, want die In ook tegen discriminatie ofzo...

En ze staan pal voor de vrijheid om hun vrouw op te sluiten in het huis of achter een gewaad.
Whatever...
pi_180991419
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:56 schreef Luckyseven het volgende:
"Zulke voorstellingen zijn het begin van een mentaliteit die tot aanrandingen kan leiden en geweld tegen vrouwen vergoelijkt .”

Nooit gedacht dat er een variant van het "ze loopt er halfnaakt bij dus het is haar eigen schuld dat ze aangerand is" argument uit de feministenhoek zou komen.
Het gaat verder dan dat. Andere vrouwen zorgen ervoor dat jij misschien wel aangerand wordt. Je kan er zelf niet eens wat aan doen, behalve natuurlijk mensen werkloos maken.
pi_180992472
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Als is het daar dan weer wel de vraag of het ook daadwerkelijk een vrouw is.
Dan is het een mysterybox, lachen om op te sturen man.
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:35:49 #105
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180993707
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:19 schreef naiipajiiau het volgende:
Ik vind de Jillz commercial dan eigenlijk ook niet kunnen...

[ afbeelding ]
Wat doe je?
Dit is funest voor mijn mannelijkheid, heel mn zelfvertrouwen naar de klote.

Waar is het bier.. Ik moet bier!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:38:02 #106
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180993753
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Als is het daar dan weer wel de vraag of het ook daadwerkelijk een vrouw is.
Aaaaah!!
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:45:35 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180993888
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:56 schreef Luckyseven het volgende:
"Zulke voorstellingen zijn het begin van een mentaliteit die tot aanrandingen kan leiden en geweld tegen vrouwen vergoelijkt .”

Nooit gedacht dat er een variant van het "ze loopt er halfnaakt bij dus het is haar eigen schuld dat ze aangerand is" argument uit de feministenhoek zou komen.
idd
pi_180994919
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:19 schreef naiipajiiau het volgende:
Ik vind de Jillz commercial dan eigenlijk ook niet kunnen...

[ afbeelding ]
Haha wie is die kabouter daar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 01:23:28 #109
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_180994952
Beetje jammer dat die jankgeiten over werkelijk alles beginnen te zeiken. Projecteer jouw lelijkheid, dikke pens of welke tekortkoming dan ook gewoon niet op de rest van de vrouwen. Leer discipline te hebben en tover jezelf om tot een fijn mens ipv een zure pruim.
With love :*
pi_180997312
wat een zure zeik samenleving leven wij toch ook.
Iedereen is tegenwoordig beledigd mij het minste of geringste :r .
pi_180998817
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja joh, en kijk nu even naar de overgrote meerderheid van de voorstellingen van mannen in de media, en vergelijk dat met de voorstellingen van vrouwen. Valt je iets op?
Wat me opvalt is een soort van vertrutting die de laatste jaren aan de gang is.

In mijn leven tot nu toe heb ik vrouwen gekend die van seks houden, geil zijn, zich thuis en buiten de deur graag sexy willen kleden, zich willen laten neuken, die willen neuken, genomen willen worden en graag ook nemen.

Vrouwen zijn veel mondiger en veeleisender. Ook zeker wat hun eigen seksualiteit betreft. En dat beeld lijkt te worden weggeduwd door in de media steeds vaker vrouwen alleen maar als slachtoffer en zielig object neer te zetten.

Ik vind dat als man heel erg discriminerend ten opzichte van de moderne en seksueel ontwikkelde vrouw.

Dat er vrouwen zijn die anders zijn wat betreft hun seksualiteit realiseer ik me terdege en respecteer ik volledig. En ook dat er zeer zeker (grote) misstanden wat betreft vrouwen en seks zijn realiseer ik me.

"Nee" is in mijn optiek altijd "nee".

Je kunt kiezen, als vrouw en als man, je sexy te kleden, iets uit te stralen, ergens wel of niet aan mee te doen.

En dus ook om op een blootkaart te staan als model en / of een blootkaart wel of niet te kopen.

Je standpunt er op deze overtrokken manier wat betreft de verkoop van dit soort kaarten er doorheen te willen drammen zal alleen maar averechts werken vermoed ik.

Want wat gaat volgen?

Seksbladen? Websites? Sexy lingerie? Kunst? Naaktstranden? String bikini's? Het einde is dan zoek.

Erotica / geilheid en seks is voor bijna iedereen om van te genieten en zit in bijna ieder mens geklonken, het hoort bij het leven.

En uitingen daarvan gaan aanpassen vanwege een minderheid van (vooral mannelijke) zieke, gefrustreerde individuen en klootzakken die verkrachten, molesteren of wat dan ook is de verkeerde weg.

Harder straffen en aanpakken van dit soort misstanden en daders lijkt mij wel van groot belang, zeker wenselijk.

En vooral effectiever.
pi_180999113
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:04 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

En daarin werken ze dan samen met moslimextremisten, want die In ook tegen discriminatie ofzo...

En ze staan pal voor de vrijheid om hun vrouw op te sluiten in het huis of achter een gewaad.
Femmes Solidaires is naar mijn weten (zeer) kritisch ten opzichte van de verplichting van hoofddoeken,boerka's etc. En de onderdrukkende rol van de islam ten opzichte van de vrouw.
pi_180999303
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:14 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En uitingen daarvan gaan aanpassen vanwege een minderheid van (vooral mannelijke) zieke, gefrustreerde individuen en klootzakken die verkrachten, molesteren of wat dan ook is de verkeerde weg.

Harder straffen en aanpakken van dit soort misstanden en daders lijkt mij wel van groot belang, zeker wenselijk.

En vooral effectiever.
Dus eigenlijk moeten de mensen die dit soort ansichtkaarten kopen en versturen hard gestraft worden begrijp ik, en niet de talentvolle fotograaf die een meisje dat nog nooit op de Mt Ventoux heeft gefietst toch vakkundig erin heeft gefotoshopt?



Zie het al voor me, Nederlands gezin op sandalen en witte sokken komt zo'n toeristenwinkeltje binnen. Koopt zo'n kaart want "huhuhu leuk voor ome Gripper die doet toch ook aan fietsen"

Binnen een minuut stopt er een geblindeerd busje met een knokploeg van de gendarmerie, sleept vader bloedend de winkel uit en het leven in het stille Franse dorpje gaat weer rustig door zoals het was.

Of bedoelde je échte smeerlappen ipv ansichtkaarten-kopers :+
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_181248962
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Bijna net zo belachelijk als mensen hypocriet noemen omdat ze strijden tegen het objectificeren van een traditioneel geobjectificeerde groep, en niet tegen het objectificeren van een groep die vrijwel nooit last heeft gehad van objectificatie.
Alsof dat ene reet uitmaakt.

Man, man, man. Hoe kom je er op.
pi_181248989
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hahahaha, ja die wijven stellen zich maar aan! Het is helemaal niet zo dat ze vroeger geen stemrecht hadden, geen grote aankopen mochten doen en over het algemeen behandeld werden als vee. Ze zijn gewoon kleinzerige zeurpieten!
En daarom moeten de ansichtkaarten de deur uit! :')

Wauw.
pi_181253936
Geile billetjes :9 Ik zou 'm erin steken!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:31:15 #117
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181255091
Jezus fuck, dan gaan zij toch kaarten met naakte kerels er op afdrukken en verkopen? Is ook wel een markt voor.

Wat een gezeik weer :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')