abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:54:24 #226
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_181002572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sarr, Sule, Rugani, Sanchez, Romagnoli, Marquinhos, Laporte, Gimenez. Ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan. Allemaal onder de 23 (meeste nog onder de 22) en in mijn optiek gelijkwaardig en sommige zelfs beter.

'Maar de Ligt is 19 :'( '. Leuk, maar als ploegen kunnen kiezen voor een jongen van 22 die zich bewezen heeft op een hoger niveau of voor de Ligt die zich bewezen heeft bij Ajax is de keuze snel gemaakt, ondanks die 3 jaar verschil.

Daarnaast: als het echt een supertalent was dan had een club als PSG er toch al lang 50/60 mil voor neergelegd? Waar blijven die clubs dan?
een goede kop
Overmars die overduidelijk dwars ligt
Volgend jaar is die echt wel weg.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:58:33 #227
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181002684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:29 schreef TheArt het volgende:

[..]

MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 11:28:22 Vermoedelijke opstelling #Ajax Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schone, De Jong, Ziyech; Neres, Huntelaar, Tadic. #staaja 20.00 uur. reageer retweet
Waarom nou weer Schöne :')
ERVARING

Wel een prima teampje, op termijn Donny er weer in voor Schöne en Dolberg voor Huntelaar.
Oh.
pi_181002698
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:16 schreef BobW het volgende:

[..]

20:00 uur
Dank
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:03:36 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181002788
quote:
Neymar is daar ook 180 miljoen waard en ze betalen 222 miljoen voor hem. Mbappe staat daar voor 150 miljoen, maar er wordt ook 180 voor betaald. Kortom, waarde moet je met een dikke korrel zou nemen.

Het gaat sowieso niet om hoeveel hij waard is, maar wat ze voor hem betalen. 40 miljoen vind ik al een beetje heel erg veel voor zo'n ventje die inderdaad alleen nog maar in de ED heeft gespeeld en wat internationale wedstrijdjes.

Maar het is gewoon wat de gek er voor geeft. Als Barcelona (bijvoorbeeld) vindt dat ze hem moeten hebben voordat de rest van de wereld met hem aan de haal gaat dan maken ze gewoon een afweging wat ze denk te gaan verdienen aan die jongen in de jaren dat hij bij Barcelona speelt en daarna weer verkocht wordt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:13:25 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181002984
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sarr, Sule, Rugani, Sanchez, Romagnoli, Marquinhos, Laporte, Gimenez. Ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan. Allemaal onder de 23 (meeste nog onder de 22) en in mijn optiek gelijkwaardig en sommige zelfs beter.

'Maar de Ligt is 19 :'( '. Leuk, maar als ploegen kunnen kiezen voor een jongen van 22 die zich bewezen heeft op een hoger niveau of voor de Ligt die zich bewezen heeft bij Ajax is de keuze snel gemaakt, ondanks die 3 jaar verschil.

Daarnaast: als het echt een supertalent was dan had een club als PSG er toch al lang 50/60 mil voor neergelegd? Waar blijven die clubs dan?
en toch wordt z'n naam genoemd, vreemd hč, maar ik ben allang blij als het bij geruchten blijft en ik denk dat het voor die jongen zelf sportief gezien beter is nog even bij Ajax te blijven
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:15:35 #231
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_181003027
Was nickhguitar niet eens mod?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:18:05 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181003085
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:42 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik vind het niet gek dat Schöne speelt hoor. Ik vond hem op het WK al sterk invallen en die lijn lijkt hij te hebben doorgezet bij Ajax.

Eiting en Van de Beek krijgen in de loop van het seizoen genoeg speeltijd.
Hoewel we Eiting nog niet gelijk in de basis moeten gaan praten kan het op langer termijn toch nog best wel eens lastig worden met redelijk wat middenvelders die niet in de basis gaan komen en vinden dat ze daar wel horen. Zeker als Ziyech niet weg gaat heb je voor 2 posities (Ziyech zal sowieso spelen) Frenkie, Schone, Eiting, Van der Beek, Labyad, Mazraoui en Siem. Daarnaast kunnen Tadic en Blind ook nog op het middenveld goed uit de voeten. Sinkgraven ook, maar laat die maar eens fit worden voordat hij uberhaupt aan voetballen mag denken. Die spelers (Op Tadic en Blind na dan) staan op de website van Ajax allemaal als middenvelders aangegeven. Is toch best een mooie brede selectie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_181003151
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sarr, Sule, Rugani, Sanchez, Romagnoli, Marquinhos, Laporte, Gimenez. Ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan. Allemaal onder de 23 (meeste nog onder de 22) en in mijn optiek gelijkwaardig en sommige zelfs beter.

'Maar de Ligt is 19 :'( '. Leuk, maar als ploegen kunnen kiezen voor een jongen van 22 die zich bewezen heeft op een hoger niveau of voor de Ligt die zich bewezen heeft bij Ajax is de keuze snel gemaakt, ondanks die 3 jaar verschil.

Daarnaast: als het echt een supertalent was dan had een club als PSG er toch al lang 50/60 mil voor neergelegd? Waar blijven die clubs dan?
Rugani is 24, he. Marquinhos is ook 24. Laporte is.... 24.

Meeste onder de 22? Alleen Sarr is onder de 22. :')

Loop je nou te trollen?
pi_181003175
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoewel we Eiting nog niet gelijk in de basis moeten gaan praten kan het op langer termijn toch nog best wel eens lastig worden met redelijk wat middenvelders die niet in de basis gaan komen en vinden dat ze daar wel horen. Zeker als Ziyech niet weg gaat heb je voor 2 posities (Ziyech zal sowieso spelen) Frenkie, Schone, Eiting, Van der Beek, Labyad, Mazraoui en Siem. Daarnaast kunnen Tadic en Blind ook nog op het middenveld goed uit de voeten. Sinkgraven ook, maar laat die maar eens fit worden voordat hij uberhaupt aan voetballen mag denken. Die spelers (Op Tadic en Blind na dan) staan op de website van Ajax allemaal als middenvelders aangegeven. Is toch best een mooie brede selectie.
Hoop dat de gasten die nu even buiten de boot vallen (van de Beek en Eiting) beseffen dat ze gewoon minstens 25 wedstrijden gaan spelen dit seizoen.

Door het gehele seizoen heen heb je altijd te maken met blessures en schorsingen. Zeker omdat je nog minimaal 8 wedstrijden in Europa speelt.
pi_181003283
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

ERVARING

Wel een prima teampje, op termijn Donny er weer in voor Schöne en Dolberg voor Huntelaar.
Dit is echt een bizar team met die die aanpassingen voor Nederlandse begrippen :D :D
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_181003463
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

ERVARING

Wel een prima teampje, op termijn Donny er weer in voor Schöne en Dolberg voor Huntelaar.
Eiting lijkt zich sneller te ontwikkelen dan Donny. Maar op termijn (korte zelfs, denk in de eerste competitiewedstrijd al) gaat een van die twee Schöne wel vervangen.

Tot nu toe maakt Ten Hag steeds de logische keuzes imo.
pi_181003499
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sarr, Sule, Rugani, Sanchez, Romagnoli, Marquinhos, Laporte, Gimenez. Ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan. Allemaal onder de 23 (meeste nog onder de 22) en in mijn optiek gelijkwaardig en sommige zelfs beter.

'Maar de Ligt is 19 :'( '. Leuk, maar als ploegen kunnen kiezen voor een jongen van 22 die zich bewezen heeft op een hoger niveau of voor de Ligt die zich bewezen heeft bij Ajax is de keuze snel gemaakt, ondanks die 3 jaar verschil.

Daarnaast: als het echt een supertalent was dan had een club als PSG er toch al lang 50/60 mil voor neergelegd? Waar blijven die clubs dan?
Messi is ook beter. Oké wel boven de 25 en een aanvaller, maar dat doet er even niet toe.

Bedankt Nick.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:43:08 #238
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181003800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sarr, Sule, Rugani, Sanchez, Romagnoli, Marquinhos, Laporte, Gimenez. Ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan. Allemaal onder de 23 (meeste nog onder de 22) en in mijn optiek gelijkwaardig en sommige zelfs beter.

'Maar de Ligt is 19 :'( '. Leuk, maar als ploegen kunnen kiezen voor een jongen van 22 die zich bewezen heeft op een hoger niveau of voor de Ligt die zich bewezen heeft bij Ajax is de keuze snel gemaakt, ondanks die 3 jaar verschil.

Daarnaast: als het echt een supertalent was dan had een club als PSG er toch al lang 50/60 mil voor neergelegd? Waar blijven die clubs dan?
De Ligt is 18... Nog 5 dagen...

Je begint verhaal al verkeerd, wat Rugani, Romagnoli, Marquinhos en Laporte zijn 24 en Gimenez is 23 (dus niet onder de 23)

Daarnaast noem je allemaal spelers die al bij een grote club spelen (op Sarr na). Dus die situaties zijn totaal anders. Je hebt dan ook nog lengte van het contract dat nog loopt en salaris wat er bij komt kijken.

Je hebt voor een gedeelte ook best gelijk. Een speler die 3 of 4 jaar verder is zal waarschijnlijk ook wel verder (en dus beter) zijn en meer geld waard zijn. Misschien is de potentie bij De Ligt wel groter, maar er zijn al meer spelers met potentie geweest die het niet haalden (legio)

Feit blijft dat De Ligt wordt gezien als 1 van de grootste (verdedigende) talenten die er rond loopt en dat ze er goed geld voor willen betalen. Mede om andere clubs voor te zijn. Betekent het dat hij 60 miljoen waard is.... Wie bepaalt dat Neymar 222 miljoen waard was? De club die hem koopt.
Bij De Ligt is dat dus ook zo. Wil een club er 60 miljoen voor geven vind men dat blijkbaar een gerechtvaardigd bedrag.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:45:24 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181003883
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:22 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Hoop dat de gasten die nu even buiten de boot vallen (van de Beek en Eiting) beseffen dat ze gewoon minstens 25 wedstrijden gaan spelen dit seizoen.

Door het gehele seizoen heen heb je altijd te maken met blessures en schorsingen. Zeker omdat je nog minimaal 8 wedstrijden in Europa speelt.
Zit wel een verschil in of je 30 wedstrijden speelt, omdat je eerste keuze bent. Of dat je er 25 speelt omdat je iemand anders vervangen moet. Ik kan me voorstellen dat ze met dat laatste niet blij zijn.

Zo moet je het misschien niet zien, maar zo zien veel spelers het wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_181004028
Mensen die niet snappen dat de transfermarkt net zo gestoord is als de woningmarkt :')

Misschien is de Ligt inderdaad niet meer waard dan 30-40 miljoen op dit moment, maar het is maar wat de gek er op dit moment voor geeft. Engelse clubs bulken van het geld en moeten allemaal tegen elkaar opbieden voor de spaarzame (top) talenten die Europa te bieden heeft. Dan krijg je inderdaad bedragen als 60 miljoen euro.
pi_181004081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:19 schreef Simmertje het volgende:
Grappig dat meer mensen het is opgevallen, Schone viel echt heel sterk in op het WK. En tegen SG heeft hij mij ook verbaasd. Ik denk dat hij met Ziyech en Frenkie op het middenveld ook beter tot zijn recht komt. Lekker ballen afpakken en meteen inleveren bij 1 van die 2.
Hij viel me niet tegen de afgelopen twee wedstrijden in tegenstelling tot Donny, maar ik zou toch wel erg graag zien dat hij wordt uitgefaseerd ten faveure van Carel. Schöne is toch afgelopen seizoen heel vaak één van de zwakste schakels geweest.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:49:51 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181004096
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:48 schreef Simmertje het volgende:
Mensen die niet snappen dat de transfermarkt net zo gestoord is als de woningmarkt :')

Misschien is de Ligt inderdaad niet meer waard dan 30-40 miljoen op dit moment, maar het is maar wat de gek er op dit moment voor geeft. Engelse clubs bulken van het geld en moeten allemaal tegen elkaar opbieden voor de spaarzame (top) talenten die Europa te bieden heeft. Dan krijg je inderdaad bedragen als 60 miljoen euro.
zeker als je 2 dagen voor de sluiting zit, dan kan je met 60 beginnen en kom je niet veel lager uit
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:50:56 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181004136
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij viel me niet tegen de afgelopen twee wedstrijden in tegenstelling tot Donny, maar ik zou toch wel erg graag zien dat hij wordt uitgefaseerd ten faveure van Carel. Schöne is toch afgelopen seizoen heel vaak één van de zwakste schakels geweest.
die zit misschien nu beter in z'n ritme mede door het WK, kan toch ook weer veranderen, het mooie is dat er opties genoeg zijn, alleen voorin vind ik het nog steeds te mager
pi_181004223
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:48 schreef Simmertje het volgende:
Mensen die niet snappen dat de transfermarkt net zo gestoord is als de woningmarkt :')

Misschien is de Ligt inderdaad niet meer waard dan 30-40 miljoen op dit moment, maar het is maar wat de gek er op dit moment voor geeft. Engelse clubs bulken van het geld en moeten allemaal tegen elkaar opbieden voor de spaarzame (top) talenten die Europa te bieden heeft. Dan krijg je inderdaad bedragen als 60 miljoen euro.
Oh de transfermarkt is veel verneukter. Op de woningmarkt worden prijzen nog enigszins beperkt door rationele factoren als de vraag of mensen zich een hypotheek kunnen veroorloven, of het de investering waard is en ga zo maar door. In het hedendaagse voetbal zijn transfers onderhevig aan de grillen van de geldschieters.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181004252
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

die zit misschien nu beter in z'n ritme mede door het WK, kan toch ook weer veranderen, het mooie is dat er opties genoeg zijn, alleen voorin vind ik het nog steeds te mager
Ik geef ten Hag dat wel gelijk dat je op dit moment spelers opstelt die de beste vorm van de dag hebben. Als eenmaal die klote voorrondes voorbij zijn kun je misschien inderdaad voorzichtig beginnen met het vervangen van Schone. Maar op dit moment maakt hij op mij gewoon een stabiele indruk. Met Ziyech en Frenkie heb je genoeg creativiteit nu op het middenveld, dus Schone heeft gewoon als enige taak de beuk erin gooien en ballen onderscheppen.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:56:57 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181004360
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Eiting lijkt zich sneller te ontwikkelen dan Donny. Maar op termijn (korte zelfs, denk in de eerste competitiewedstrijd al) gaat een van die twee Schöne wel vervangen.

Tot nu toe maakt Ten Hag steeds de logische keuzes imo.
Muah ik vind Donny nog wel beter hoor, heeft ook de benodigde diepgang vanaf het middenveld waar het anders wel teveel spelers worden die in de bal komen.
Oh.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:58:23 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181004396
Sowieso veel rouleren dit seizoen _O_ telkens 2/3 spelers wisselen zodat de automatismen er bij iedereen in komen.
Oh.
pi_181004412
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah ik vind Donny nog wel beter hoor, heeft ook de benodigde diepgang vanaf het middenveld waar het anders wel teveel spelers worden die in de bal komen.
ik ben opzich wel fan van Donny's drive, maar zie ik het ook wel zitten in Eiting. Zolang ziyech blijft moet minstens 1 van de 2 banken maar zou ik niet weten wie
pi_181004524
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

die zit misschien nu beter in z'n ritme mede door het WK, kan toch ook weer veranderen, het mooie is dat er opties genoeg zijn, alleen voorin vind ik het nog steeds te mager
Ja klopt, ik hoop echt niet dat we Neres nog verliezen (zeker niet als daar geen fatsoenlijke vervanging voor komt). Het zit niet echt mee qua blessures van Bandé en Dolberg al is het ook nog maar de vraag of de eerste het niveau aan kan als je de verhalen zo hoort. Misschien dat Sierhuis zich nog een beetje ontwikkelt, maar echt een heel groot talent lijkt dat ook niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:07:02 #250
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_181004696
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:59 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

ik ben opzich wel fan van Donny's drive, maar zie ik het ook wel zitten in Eiting. Zolang ziyech blijft moet minstens 1 van de 2 banken maar zou ik niet weten wie
Eiting is voor volgend jaar als er een aantal spelers weg gaan, is nu gewoon eerste keus als reserve. lekker veel invallen en afwisselen als basis.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')