abonnement Unibet Coolblue
pi_180993517
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:09 schreef Sport_Life het volgende:
Op basis van de gegeven informatie van TS is dat mijn indruk. We kunnen het wel allemaal zielig vinden, maar uiteindelijk heeft TS veel meer aan een structurele oplossing.
Een structurele oplossing bij een burn-out is niet werken en geen gezeik horen van mensen die hun bek maar een douw geven omdat ze denken er iets van moeten te moeten vinden..

quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:09 schreef Sport_Life het volgende:
Blijkbaar heeft zijn werkgever dezelfde indruk, anders mocht hij wel terugkomen na 2 jaar dienst lijkt mij?
Zijn werkgever doet niks verkeerd gezien de informatie die TS hier verstrekt.
pi_180993785
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:20 schreef Queller het volgende:

[..]

Wel de eerste (nou ja, stiekem de tweede) die voorbarige conclusies trekt :P

Ik weet niet of TS ziek is; hij is niet in staat om te werken en dat is voldoende.
Wellicht trekt de rest ook voorbarige conclusies door te concluderen dat TS ziek/overspannen is ;). Jij bent de eerste die daar ook weer vraagtekens bij zet :P.

Hoe dan ook denk ik dat TS beter gebaat is bij positieve woorden (genoeg werk in de transport sector atm), dan dat we hem nog meer naar de ellende helpen, vind je niet?

De vraag van TS was betrekkelijk eenvoudig te beantwoorden (helaas geen recht om terug te gaan) , dus zal hij verder moeten kijken.

Heb genoeg mensen op deze manier de ww in zien glijden en dat gaat echt van kwaad tot erger, tot je er nauwelijks meer uitkomt. Ongeacht vooropleiding. TS heeft nu nog recente werkervaring dus ff uitrusten (vakantie) en doorpakken is mijn advies anders wordt de drempel steeds groter om er nog iets van te maken en kun je op iedere sollicitatie uitleggen waarom je X maanden in de ww hebt gezeten.

"Advies" van hierboven (niet werken) is echt de grootste onzin en zou eigenlijk een ban van dit subforum op moeten leveren :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Sport_Life op 06-08-2018 23:48:57 ]
pi_180993978
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:39 schreef Sport_Life het volgende:

Wellicht trekt de rest ook voorbarige conclusies door te concluderen dat TS ziek/overspannen is ;). Jij bent de eerste die daar ook weer vraagtekens bij zet :P.

Hoe dan ook denk ik dat TS beter gebaat is bij positieve woorden (genoeg werk in de transport sector atm), dan dat we hem nog meer naar de ellende helpen, vind je niet?
Helemaal eens!

quote:
De vraag van TS was betrekkelijk eenvoudig te beantwoorden (helaas geen recht om terug te gaan) , dus zal hij verder moeten kijken.

Heb genoeg mensen op deze manier de ww in zien glijden en dat gaat echt van kwaad tot erger, tot je er nauwelijks meer uitkomt. Ongeacht vooropleiding. TS heeft nu nog recente werkervaring dus ff uitrusten (vakantie) en doorpakken is mijn advies anders wordt de drempel steeds groter om er nog iets van te maken.

"Advies" van hierboven (niet werken) is echt de grootste onzin en zou eigenlijk een ban van dit subforum op moeten leveren :)
Ik weet niet of ik het met je eens ben; dat is aan de bedrijfsarts om te bepalen. TS heeft niets aan drie weken vakantie, elders beginnen en daar wéér ziek uitvallen. Dan gaat het pas van kwaad tot erger.

Dus ik ben voorzichtig: laat vooral de deskundigen het uitzoeken ;)
pi_180994053
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:49 schreef Queller het volgende:

[..]

Helemaal eens!

[..]

Ik weet niet of ik het met je eens ben; dat is aan de bedrijfsarts om te bepalen. TS heeft niets aan drie weken vakantie, elders beginnen en daar wéér ziek uitvallen. Dan gaat het pas van kwaad tot erger.

Dus ik ben voorzichtig: laat vooral de deskundigen het uitzoeken ;)
Uiteraard, maar zoals ik al zei: zorg dat je ergens intern komt en niet via een uitzend- of detacherings constructie. Dat kan heel goed werken voor veel mensen , maar in geval van TS is een vaste werkgever denk ik beter. Toeval wil dat er nu - in tegenstelling tot 2 jaar geleden - veel vraag is naar ervaren chauffeurs. Mocht TS zich dan wat minder goed voelen, wordt je veel beter geholpen ipv bij een uitzendbureau waar ze rekenen met FTE x uurtarief.... (nu dus FTE X euro 0,-, wat geen beste uitgangspositie is).

En die "deskundige" wordt ingehuurd door.. jawel het uitzendbureau. Daar eindigt dan ook meteen de objectiviteit. (maw zo snel mogelijk weer op opdracht, want uurtje factuurtje).

[ Bericht 1% gewijzigd door Sport_Life op 06-08-2018 23:58:58 ]
pi_180994179
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:53 schreef Sport_Life het volgende:

Uiteraard, maar zoals ik al zei: zorg dat je ergens intern komt en niet via een uitzend- of detacherings constructie. Dat kan heel goed werken voor veel mensen , maar in geval van TS is een vaste werkgever denk ik beter. Toeval wil dat er nu - in tegenstelling tot 2 jaar geleden - veel vraag is naar ervaren chauffeurs. Mocht TS zich dan wat minder goed voelen, wordt je veel beter geholpen ipv bij een uitzendbureau waar ze rekenen met FTE x uurtarief.... (nu dus FTE X euro 0,-, wat geen beste uitgangspositie is).

En die "deskundige" wordt ingehuurd door.. jawel het uitzendbureau. Daar eindigt dan ook meteen de objectiviteit.
Als je er niet mee eens bent, mag je toch een second opinion aanvragen? Ik ben niet heel erg bekend met de regels waar uitzendbureaus zich aan moeten houden, maar heb wel de ervaring dat een bedrijfsarts (extern) nou niet altijd de kant van de werkgever kiest.
pi_180994260
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:59 schreef Queller het volgende:

[..]

Als je er niet mee eens bent, mag je toch een second opinion aanvragen? Ik ben niet heel erg bekend met de regels waar uitzendbureaus zich aan moeten houden, maar heb wel de ervaring dat een bedrijfsarts (extern) nou niet altijd de kant van de werkgever kiest.
Uitzendbureau's zijn (bijna) allemaal cowboys.. Prima om wat jaren werkervaring op te doen, maar voor een vaste functie zit je daar verkeerd. Doorgaans wordt er ook nauwelijks geïnvesteerd in personeel , en in geval van TS is het voor hem 10 anderen.

Ik heb jaren bij grote concerns gewerkt en jaren bij Uitzendbureau's, de grote bedrijven regelen alles veel beter qua bedrijfsarts ed, uitzendbureau 's doen dat alleen voor vast personeel , uitzendkrachten niet, die worden doorgestuurd naar een "case manager".....

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:26 schreef Psychopaatje het volgende:

Ik heb daar een casemanager die mijn 'ziek' zijn begeleid.


Nogmaals : niets mis met uitzend of detacherings bureaus, maar het past niet bij TS.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sport_Life op 07-08-2018 00:12:41 ]
pi_180994462
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:09 schreef Sport_Life het volgende:
We kunnen het wel allemaal zielig vinden
TS is niet zielig, TS is overspannen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:03 schreef Sport_Life het volgende:
Nogmaals : niets mis met uitzend of detacherings bureaus, maar het past niet bij TS.
Mooi. En dat heeft precies wát te maken met overspannenheid?
pi_180994556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:17 schreef r_one het volgende:

[..]

TS is niet zielig, TS is overspannen.

[..]

Mooi. En dat heeft precies wát te maken met overspannenheid?
Oorzaak > gevolg.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sport_Life op 07-08-2018 00:58:38 ]
pi_180994622
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:24 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Oorzaak > gevolg :).
Leg dat eens uit. Wat is volgens jou dan de 'oorzaak' van het 'gevolg' overspannenheid?
pi_180994666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:32 schreef r_one het volgende:

[..]

Leg dat eens uit. Wat is volgens jou dan de 'oorzaak' van het 'gevolg' overspannenheid?
Jij hoeft het niet te begrijpen, als TS het maar begrijpt :). (ik schat zo in van wel).

@ hieronder :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Sport_Life op 07-08-2018 01:17:26 ]
pi_180994837
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:38 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Jij hoeft het niet te begrijpen, als TS het maar begrijpt :). (ik schat zo in van wel).
Idd Deshain:
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:50 schreef Deshain het volgende:

[..]

Matige trollpoging..
pi_180997533
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:16 schreef Queller het volgende:

[..]

En de bedrijfsarts?
ja die moet me nog bellen, maar uiteraard dan ook met hem.
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
pi_180997642
Pfff.. dat er werk zat te vinden is in chauffeurswerk hoeven jullie mij echt niet te vertellen, ben niet blind he.. ze smeken nog net niet of ik er aub wil komen werken. Maar dat is het punt verder ook niet.

Dat ik via het uitzendbureau kwam te werken was puur om het feit dat het om een semi overheidsdienst ging. Niet omdat ik uitzendbureaus zo geweldig vind hoor :P

Maar goed... Mijn antwoord had ik al vrij snel hier, waarvoor bedankt!
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
pi_180997698
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:07 schreef Psychopaatje het volgende:

ja die moet me nog bellen, maar uiteraard dan ook met hem.
Dat is mbt je werk en werkgever de belangrijkste (belangrijker dan je huisarts).
pi_180998359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:18 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat is mbt je werk en werkgever de belangrijkste (belangrijker dan je huisarts).
ja dat weet ik, maar kan er niks aan doen dat hij/zij geen haast maakt om met mij in contact te komen.

Zal vast een dezer dagen bellen lijkt me.
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
pi_181002591
Hoe lang had je die bedrijfskleding al. Leuk als de volgende jouw gedragen kleding krijgt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181004010
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2018 12:55 schreef vipergts het volgende:
Hoe lang had je die bedrijfskleding al. Leuk als de volgende jouw gedragen kleding krijgt.
pi_181015130
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:32 schreef Psychopaatje het volgende:

[..]

ze zullen het wel niet verplicht zijn, maar op zijn minst een telefoontje met heee gozer, hoe gaat het had niet misstaan vind ik.
Waarom denk je dat ze met uitzendbureaus werken? Omdat ze personeel beschouwen als wegwerpartikelen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181015458
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze met uitzendbureaus werken? Omdat ze personeel beschouwen als wegwerpartikelen.
Doe geen moeite, zonde van je tijd :P (wat jij zegt zal TS vroeg of laat vanzelf achter komen :D)
pi_181026196
Eerst jij, das ff belangrijker.
Als je het niet ziet zitten om naar je oude plek te gaan waar je te werk bent gesteld geweest, kun je ook vragen bij t uitzendbureau of je de spullen bij hen mag afgeven
Je hebt immers contract met hun en zij zijn jouw werkgever.
pi_181031480
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:55 schreef vipergts het volgende:
Hoe lang had je die bedrijfskleding al. Leuk als de volgende jouw gedragen kleding krijgt
sommige al bijna 2 jaar haha.
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
pi_181031596
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:23 schreef Roosgeluk het volgende:
Eerst jij, das ff belangrijker.
Als je het niet ziet zitten om naar je oude plek te gaan waar je te werk bent gesteld geweest, kun je ook vragen bij t uitzendbureau of je de spullen bij hen mag afgeven
Je hebt immers contract met hun en zij zijn jouw werkgever.
ooh ja dat bood het uitzendbureau ook aan, maar breng het wel gewoon naar de inlener terug, geen probleem, maar ga er nu geen haast mee maken.
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
pi_181036708
prima,

hoop voor je dat je tijd krijgt om te herstellen en dan iets vindt wat je past :-)
Maar transport wereld is aardig opweg om iedereen gillend gek weg te laten lopen.
(zelf op transport afdeling gewerkt van een productiebedrijf, had het soms echt te doen met de chauffeurs).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')