abonnement Unibet Coolblue
pi_180978135
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt mij best nieuwswaardig als de president toegeeft dat zijn campagne gewoon actief contact heeft gehad met buitenlandse partijen om informatie te verkrijgen om de verkiezingen te winnen. Zeker als hij dat altijd ontkent heeft en nog meer omdat, tenzij mijn geheugen me in de steek laat, Donald Jr. tijdens een verhoor zelf heeft verklaart dat het gesprek voornamelijk over de Magnitsky-act ging.
Ik vind het interessanter om te weten of de gekregen informatie kloppend was.
pi_180978270
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:25 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik vind het interessanter om te weten of de gekregen informatie kloppend was.
Volgens de Trumps zelf hebben ze helemaal geen bruikbare informatie gekregen, dus ik denk het niet.

Waarom zou dat overigens interessanter zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180978330
quote:
5s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens de Trumps zelf hebben ze helemaal geen bruikbare informatie gekregen, dus ik denk het niet.

Waarom zou dat overigens interessanter zijn?
Waarom zou het niet interessant zijn als het van de Russen kwam? De content lijkt me interessanter dan hoe en wanneer de informatie verkregen is. Maar kennelijk kwam er weinig uit voort.
pi_180978342
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Om een 'succesvolle' stemming te beginnen heb je wel 'iets' nodig. Daar kan iedereen die Trump uit het Witte Huis willen hebben aan bijdragen. Dag in dag uit is men daar obsessief mee bezig.
Je komt echt een beetje over als een Turk die "obsessief" Erdolf verdedigt of een van die andere trollen die alles wat Putin doet goedpraat. Trump werkt zichzelf hier gewoon in de nesten door toe te geven dat hij heeft samengewerkt met Rusland tijdens de verkiezingen en dat is terecht groot nieuws. De "witch hunt" lijkt dus gewoon op te slechter trouw handelen van Trump gebaseerd en niet op een ingebeelde antipathie. Al zou je die wel moeten krijgen als patriottische Amerikaan.
pi_180978397
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:50 schreef Montagui het volgende:
Echt hilarisch om te zien hoe de Amerikaanse anti-Trumpers blijven zoeken en zoeken, elk strohalmpje omarmen alsof het een eik is, om maar 'iets' te vinden waarmee ze een impeachment procedure kunnen beginnen.
Deze openbaring een strohalmpje noemen, geeft wel aan dat ook jij vindt dat er iets mis is met Trump.
pi_180978415
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:35 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Waarom zou het niet interessant zijn als het van de Russen kwam? De content lijkt me interessanter dan hoe en wanneer de informatie verkregen is. Maar kennelijk kwam er weinig uit voort.
Ik vraag niet waarom het niet interessant zou zijn als het van de Russen kwam. Ik vraag me af waarom jij de inhoud van de informatie die de Russen leveren interessanter vindt dan het feit dat een buitenlandse mogendheid actief probeert een presidentskandidaat tegen te werken*.

* Als dat echt gebeurd is natuurlijk he, kalm aan jongens.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 11:41:29 #32
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180978438
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:35 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De content lijkt me interessanter dan hoe en wanneer de informatie verkregen is. Maar kennelijk kwam er weinig uit voort.
Normaal wel. Tenzij, zoals nu, Trump erover heeft blijven liegen. Dan is de ontmoeting zelf ansich ook interessant.

Ik bedoel, zo was het ook met Zijlstra.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180978460
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vraag niet waarom het niet interessant zou zijn als het van de Russen kwam. Ik vraag me af waarom jij de inhoud van de informatie die de Russen leveren interessanter vindt dan het feit dat een buitenlandse mogendheid actief probeert een presidentskandidaat tegen te werken*.

* Als dat echt gebeurd is natuurlijk he, kalm aan jongens.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat een hele rare vraag. Informatie is altijd interessanter dan hoe en wanneer die informatie tot beschikbaarheid is gekomen. Of die informatie klopt is een tweede, het begint bij de informatie.
pi_180978469
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Normaal wel. Tenzij, zoals nu, Trump erover heeft blijven liegen. Dan is de ontmoeting zelf ansich ook interessant.
Zeker, maar ik wil natuurlijk wel uit nieuwsgierigheid weten waar die informatie uit bestond.
  maandag 6 augustus 2018 @ 11:43:16 #35
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180978476
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:42 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zeker, maar ik wil natuurlijk wel uit nieuwsgierigheid weten waar die informatie uit bestond.
Uiteraard. Daar ben ik ook benieuwd naar.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180978532
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:42 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zeker, maar ik wil natuurlijk wel uit nieuwsgierigheid weten waar die informatie uit bestond.
Als eind van het verhaal wordt dat Trump een impeachment aan de broek krijgt en Clinton nooit meer politiek kan voeren zou dat win-win zijn.
pi_180978535
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:42 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen maar ik vind dat een hele rare vraag. Informatie is altijd interessanter dan hoe en wanneer die informatie tot beschikbaarheid is gekomen. Of die informatie klopt is een tweede, het begint bij de informatie.
Dat mag. Ik vind het best interessant dat de Russen actief proberen een verkiezing te beïnvloeden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 11:55:03 #38
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180978735
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat mag. Ik vind het best interessant dat de Russen actief proberen een verkiezing te beïnvloeden.
Intussen hoor je nauwelijks iets over senator Feinstein die 20 jaar een Chinese spion als assistent had. :')
  maandag 6 augustus 2018 @ 11:55:52 #39
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180978766
Verder is dit geen opwindend nieuws. Don Jr. had al lang toegegeven dat hij een keer koffie was gaan drinken met een Russische sloerie, puur uit interesse. Het bleek alleen dat ze niets had. Blufpoker.

Hoe dan ook is er niets crimineels gebeurd en Trump sr. was er zelf niet bij betrokken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 11:57:04 #40
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180978801
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Deze openbaring een strohalmpje noemen, geeft wel aan dat ook jij vindt dat er iets mis is met Trump.
Het is geen openbaring, het is nieuws uit 2016 dat nog een keer wordt opgewarmd.

Straks gaan ze ook weer beginnen over het pis-dossier. :')
pi_180978808
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat mag. Ik vind het best interessant dat de Russen actief proberen een verkiezing te beïnvloeden.
Nou ja, 'DE' Russen is misschien ook wel ietwat te stellig.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_180978817
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Intussen hoor je nauwelijks iets over senator Feinstein die 20 jaar een Chinese spion als assistent had. :')
Voornamelijk omdat het niet zo relevant is om na te praten wat Trump allemaal roept tijdens een rally, omdat dat altijd ver, ver naast de waarheid zit. Ook in dit geval.

Maar goed, voor de gemiddelde fan is het wel makkelijk. 'Jaja oke Rusland maar hebben jullie al gehoord over China?!?!'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180978833
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nou ja, 'DE' Russen is misschien ook wel ietwat te stellig.
Ik wist dat ik ook deze keer de disclaimer erbij had moeten zetten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180978915
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:46 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Als eind van het verhaal wordt dat Trump een impeachment aan de broek krijgt en Clinton nooit meer politiek kan voeren zou dat win-win zijn.
Klinkt alsof je je één rechtszaak voorstelt waarin beide veroordeeld worden voor iets anders.
pi_180979004
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is geen openbaring, het is nieuws uit 2016 dat nog een keer wordt opgewarmd.

Straks gaan ze ook weer beginnen over het pis-dossier. :')
Trump heeft altijd ontkend dat de ontmoeting in Trump Tower ging over het verkrijgen van informatie over Clinton. Tot afgelopen weekend.

Daarom is het nieuwswaardig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180979236
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Klinkt alsof je je één rechtszaak voorstelt waarin beide veroordeeld worden voor iets anders.
Nee hoor. Ik denk dat de problemen voor Trump onafkeerbaar zijn. Maar zou het helemaal niet erg vinden als er tijdens dit alles iets zou lekken wat er in ieder geval voor zorgt dat de DNC zo snel mogelijk afscheid neemt van Clinton.
pi_180979271
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:25 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik vind het interessanter om te weten of de gekregen informatie kloppend was.
Misschien moeten we daarvoor nog eens graven in de clinton/dnc/leaks. een link heb ik toen in BNW geplaatst.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_180979390
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:12 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik denk dat de problemen voor Trump onafkeerbaar zijn. Maar zou het helemaal niet erg vinden als er tijdens dit alles iets zou lekken wat er in ieder geval voor zorgt dat de DNC zo snel mogelijk afscheid neemt van Clinton.
Je weet dat Clinton de verkiezing al een tijdje geleden verloren heeft, toch? Daarna heeft ze niks meer met de DNC te maken gehad, dus hoeveel meer afscheid moet de DNC nog van haar nemen?

Of denk je echt dat ze haar in 2020 nog een keer naar voren schuiven?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180979415
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:12 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik denk dat de problemen voor Trump onafkeerbaar zijn. Maar zou het helemaal niet erg vinden als er tijdens dit alles iets zou lekken wat er in ieder geval voor zorgt dat de DNC zo snel mogelijk afscheid neemt van Clinton.
Dat is dus een mogelijke latere veroordeling van Trump mbt tot zn bekentenis in een tweet waarover hij eerder een ontkenning de wereld in slingerde versus de hoop dat er ook een schandaal ontstaat rond z'n oude tegenstander.
pi_180979549
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe heeft Clinton precies haar land verraden? En uit welke Russische onthulling zou dat blijken?

En wat Clinton precies te maken met deze ontboezeming van Trump?
Misschien moet je je even inlezen in de verkiezing van Trump, Hillary heeft verloren, en daar is ze nog steeds pissig over.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')