abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:15:52 #126
345369 ZetaOS
You mad.. brah?
pi_181014331
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:40 schreef Googke het volgende:
Liever mensen met een maatje meer dan mensen die zich verheven voelen en zich een erfgename van Zeus noemen omdat ze ijzer op en neer bewegen en smakeloos eten binnenspelen :') Ken geen enkele groep van sporters die zo narcistisch zijn als die wat naar de sportschool gaan
Klopt helemaal. Allemaal hersenloze mannetjes die bankdrukken belangrijker vinden dan familie.
Heel van hen zijn verslaaft aan Crack en Whey shakes.

quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:26 schreef mtchel112 het volgende:
elfs anabolen pillen te koop op Nederlandse webwink
Is dit gewoon te koop!? ZIEK!! Dit moet aangepakt worden!

[ Bericht 22% gewijzigd door ZetaOS op 07-08-2018 21:15:08 ]
You mad.. brah?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:17:36 #127
345369 ZetaOS
You mad.. brah?
pi_181014371
quote:
Nice yellow teeth what is his secret?
You mad.. brah?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:14:26 #128
345369 ZetaOS
You mad.. brah?
pi_181016148
.

[ Bericht 99% gewijzigd door ZetaOS op 07-08-2018 21:14:58 ]
You mad.. brah?
pi_181082504
Dat "stop met eten" klnkt zo eenvoudig, maar is het in de praktijk zeker niet altijd. Toch niet in een werelddeel waar er eerder te veel dan te weinig eten is. Waar je constant wordt gebombardeerd met verleidingen tot (ongezond) eten. Waar mensen je voortdurend zoetigheden aanbieden, en je in sommige omstandigheden haast verplicht bent die aan te nemen, omdat de mensen anders vreemd reageren.

Ik slik sinds bijna 3 jaar Depakine tegen epilepsie-aanvallen, en ben niet zeker of het aan die Depakine ligt, maar vooral in de eerste jaren dat ik dat slikte, had ik vaak extreme vreetbuien. Soms at ik wel 900 gram brood inclusief beleg als ontbijt. Een keer heb ik 's middags in de Pizza Hut, wanneer je daar onbeperkt pizza kan eten, maar liefst 23 stukken pizza naar binnen gewerkt. Dik werd ik overigens niet van die vreetbuien, want ik ben gewend dagelijks tientallen kilometers te fietsen.
Wie tegen geweld is, is tegen gezagsdragers. Want juist gezagsdragers doen niets anders dan (dreigen met) geweld gebruiken.
pi_181083403
ik ga een wetsvoorstel doen op BMI *O*

Ieder jaar controle bij huisarts, tussen 20-25 niks aan de hand en goede zorgverzekering.

bij 25-30 verplichte hogere premie met extra veel dekking voor dietist, sporten en afval begeleiding.

na 1 jaar nog steeds 25+ bmi uitsluiten van zorgverzekering :7

/edit
en nu wachten op de eerste vetklep die komt met het excuus van "ja maar mijn met mijn bouw klopt die bmi niks van" :')
hardcoholic
pi_181083470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:23 schreef Wandeling het volgende:
Dat "stop met eten" klnkt zo eenvoudig, maar is het in de praktijk zeker niet altijd. Toch niet in een werelddeel waar er eerder te veel dan te weinig eten is. Waar je constant wordt gebombardeerd met verleidingen tot (ongezond) eten. Waar mensen je voortdurend zoetigheden aanbieden, en je in sommige omstandigheden haast verplicht bent die aan te nemen, omdat de mensen anders vreemd reageren.

Ik slik sinds bijna 3 jaar Depakine tegen epilepsie-aanvallen, en ben niet zeker of het aan die Depakine ligt, maar vooral in de eerste jaren dat ik dat slikte, had ik vaak extreme vreetbuien. Soms at ik wel 900 gram brood inclusief beleg als ontbijt. Een keer heb ik 's middags in de Pizza Hut, wanneer je daar onbeperkt pizza kan eten, maar liefst 23 stukken pizza naar binnen gewerkt. Dik werd ik overigens niet van die vreetbuien, want ik ben gewend dagelijks tientallen kilometers te fietsen.
en het is nooit in je opgekomen om de eigenaar van de pizza hut te bellen en te vragen om jou max 5 stukken voor te schotelen als je langs komt?
hardcoholic
pi_181083496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:11 schreef Ferdii het volgende:

[..]

en het is nooit in je opgekomen om de eigenaar van de pizza hut te bellen en te vragen om jou max 5 stukken voor te schotelen als je langs komt?
Hoe bedoel je?
Wie tegen geweld is, is tegen gezagsdragers. Want juist gezagsdragers doen niets anders dan (dreigen met) geweld gebruiken.
pi_181083607
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:12 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
op voorhand daar naar binnen om die kerel aan te geven dat jij soms buien hebt waar je niks aan kan doen en dat je dan zijn tent failliet eet en dat je dat graag wilt voorkomen :{

soort van jezelf in berscherming nemen
hardcoholic
pi_181083726
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:09 schreef Ferdii het volgende:

Ieder jaar controle bij huisarts, tussen 20-25 niks aan de hand en goede zorgverzekering.

bij 25-30 verplichte hogere premie met extra veel dekking voor dietist, sporten en afval begeleiding.

/edit
en nu wachten op de eerste vetklep die komt met het excuus van "ja maar mijn met mijn bouw klopt die bmi niks van" :')
:')
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:25:21 #135
453049 BoneThugss
often copied, never duplicated
pi_181083739
quote:

/edit
:')
Op vrijdag 3 maart 2017 21:36 schreef Geerd het volgende:
Ik zou haar keihard doen!!
pi_181083853
quote:

/edit
Wat wil je hier mee bereiken?
pi_181083963
quote:

/edit
BMI geeft slechts een indicatie van de gezondheid. Vetpercentage meten is veel beter.
pi_181083967
Dik zijn is het nieuwe roken. Onze kinderen gaan zich verbazen dat wij zo veel suiker konden kopen! Gewoon zo in de supermarkt?!!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:46:54 #139
285512 Argo
Bushcrafter
pi_181084089
quote:

/edit
,

Volgens BMI heeft bijna elke chinees ondergewicht wat doen we daar dan mee? Extra hoge premie met veel dekking voor de frituur, kfc mcdonalds en games/netflix?
This is my offer
Illusion, aimlessness
In return teach me
How to tolerate
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:00:40 #140
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181084299
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:46 schreef Argo het volgende:

[..]

,

Volgens BMI heeft bijna elke chinees ondergewicht wat doen we daar dan mee? Extra hoge premie met veel dekking voor de frituur, kfc mcdonalds en games/netflix?
Bijna elke Chinees heeft ook daadwerkelijk ondergewicht. :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:03:36 #141
285512 Argo
Bushcrafter
pi_181084357
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:00 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Bijna elke Chinees heeft ook daadwerkelijk ondergewicht. :')
Wat niet zo is maar ik verwachtte verder ook geen inhoudelijk reactie van een stel biggots op KLB in een topic als dit.
This is my offer
Illusion, aimlessness
In return teach me
How to tolerate
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:15:15 #142
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181084530
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:03 schreef Argo het volgende:

[..]

Wat niet zo is maar ik verwachtte verder ook geen inhoudelijk reactie van een stel biggots op KLB in een topic als dit.
haha jij bent dik

Maar serieus, ben je weleens in China geweest? En dan buiten de toeristische gebieden? Op het platteland daar heeft vrijwel iedereen ondergewicht. Er heerst daar een kutklimaat en de grond is kut en zoveel eten hebben ze niet.

Maar natuurlijk, omdat jij een Chinees kent uit HK denk je dat het daar in het hele land wel prima is.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:15:52 #143
285512 Argo
Bushcrafter
pi_181085598
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:15 schreef Klaploper het volgende:

[..]

haha jij bent dik

Maar serieus, ben je weleens in China geweest? En dan buiten de toeristische gebieden? Op het platteland daar heeft vrijwel iedereen ondergewicht. Er heerst daar een kutklimaat en de grond is kut en zoveel eten hebben ze niet.

Maar natuurlijk, omdat jij een Chinees kent uit HK denk je dat het daar in het hele land wel prima is.
China is groot. Maar onder onze BMI standaarden heeft bijna elke Chinees ondergewicht dat is ook een kwestie van bouw.

Ik weet verder wel dat het op het platteland er slecht aan toe gaat. Echter dacht ik dat je iemand was die dat bedoelde met onze BMI standaarden. Er zijn veel miljoenen steden in China en rijst zal altijd wel betaalbaar blijven daar maar er is ook zeker honger.
This is my offer
Illusion, aimlessness
In return teach me
How to tolerate
pi_181086022
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:38 schreef terrorsjaak het volgende:
Dik zijn is het nieuwe roken. Onze kinderen gaan zich verbazen dat wij zo veel suiker konden kopen! Gewoon zo in de supermarkt?!!
Ik weet niet of het ooit zo verketterd zal worden als roken tegenwoordig. De hetze tegen roken is er net in eerste plaats gekomen omdat rokers zichzlf schaden, maar vooral omdat ze k de longen van anderen om zich heen vervuilen. Dat werkt met dik zijn niet zo: de gezondheid van nderen lijdt er niet onder omdat een zwaarlijvig persoon in hun buurt komt.
pi_181086182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:37 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Ik weet niet of het ooit zo verketterd zal worden als roken tegenwoordig. De hetze tegen roken is er net in eerste plaats gekomen omdat rokers zichzlf schaden, maar vooral omdat ze k de longen van anderen om zich heen vervuilen. Dat werkt met dik zijn niet zo: de gezondheid van nderen lijdt er niet onder omdat een zwaarlijvig persoon in hun buurt komt.
Kinderen van dikke mensen zijn zelf ook vaak niet slank. :{
pi_181086259
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:43 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Kinderen van dikke mensen zijn zelf ook vaak niet slank. :{
Dat is meestal omdat ze die kinderen ongezond voeden h. Zwaarlijvigheid is geen besmettelijke ziekte.
pi_181086445
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:37 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Ik was ook niet helemaal serieus hoor. Maar gezond eten is wel hip en ik zie er steeds meer mensen aandacht aan besteden.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:10:02 #148
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_181086935
Vaak heb je van die mensen die de slechte gewoonte hebben om te gaan eten als:
• ze emotioneel zijn
• stress hebben
• zich vervelen
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:56:14 #149
345369 ZetaOS
You mad.. brah?
pi_181088542
quote:

/edit
Sja, zou wel zo eerlijk zijn.
You mad.. brah?
pi_181088942
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:15 schreef Argo het volgende:

[..]

China is groot. Maar onder onze BMI standaarden heeft bijna elke Chinees ondergewicht dat is ook een kwestie van bouw.

Ik weet verder wel dat het op het platteland er slecht aan toe gaat. Echter dacht ik dat je iemand was die dat bedoelde met onze BMI standaarden. Er zijn veel miljoenen steden in China en rijst zal altijd wel betaalbaar blijven daar maar er is ook zeker honger.
Voor een land dat zoveel geld in reserves heeft doet daar ook niet heel veel aan.
Ik ben HSG-Bomber niet.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')