abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 augustus 2018 @ 20:56:20 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180966780
quote:
Daniel Ricciardo has advised us that he is to leave the Team at the end of the 2018 season.

Having joined the Red Bull family in 2008 as a member of the Red Bull Junior Team, with whom he won numerous junior titles, Daniel made his F1 debut in 2011 at the British Grand Prix. After two seasons with Scuderia Toro Rosso, Daniel joined us in 2014 and to date has brought the team seven victories, 29 podium finishes, two pole positions and 904 championship points.

Commenting on Daniel’s decision, Aston Martin Red Bull Racing Team Principal Christian Horner said: “We fully respect Daniel’s decision to leave Aston Martin Red Bull Racing and we wish him all the best in his future. We would like to thank him for his dedication and the role he has played since joining the Team in 2014, the highlights of course being the seven wins and the 29 podiums he has achieved so far with us.

“We will now continue to evaluate the numerous options available to us before deciding on which driver partners Max Verstappen for the 2019 season. In the meantime, there are still nine races left in 2018 and we are fully focused on maximising every opportunity for Max and Daniel for the remainder of the season.”
https://redbullracing.redbull.com/article/daniel-leave-team
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 5 augustus 2018 @ 20:56:56 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180966797
Sorry, zat nogal te klunzen :@ :X

Dit is het RIC naar Renault-topic.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 augustus 2018 @ 21:08:21 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180967156
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat weet ik toch? Daarom jeb ik het over vermogen mbt die circuits.

Maar ik nuanceerde nog e en dat vermogen niet alles is ;)
Ik heb het natuurlijk over de relatieve verschillen :P
Anders was het 1, 2, 3, 4, 5, 6 Ferrari geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 augustus 2018 @ 21:08:39 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180967165
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, zat nogal te klunzen :@ :X

Dit is het RIC naar Renault-topic.
Hoe dan
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 5 augustus 2018 @ 21:14:35 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180967358
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe dan
Ik kan dat gewoon.
Dank voor het fixen iig :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 augustus 2018 @ 21:17:06 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180967426
Zoem is scherper dan ik ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_180967535
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, zat nogal te klunzen :@ :X

Dit is het RIC naar Renault-topic.
Topic zat wel meteen in de reeks. Dus dat ging wel goed. We moeten niet kijken wat mislukt maaronze successen vieren :Y
  zondag 5 augustus 2018 @ 21:21:30 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180967552
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:17 schreef Nattekat het volgende:
Zoem is scherper dan ik ;(
Owh, was het zoem? :D
Of voegde die #2 toe?
Thanks zoem :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 5 augustus 2018 @ 21:22:00 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180967570
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Topic zat wel meteen in de reeks. Dus dat ging wel goed. We moeten niet kijken wat mislukt maaronze successen vieren :Y
:D
Thanks ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 5 augustus 2018 @ 21:25:10 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180967654
Voor Nattekat: https://www.gpblog.com/nl(...)ws&utm_content=Honda Red Bull Toro Rosso Mercedes F1

"Verschil Honda- en Mercedesmotor nog maar 30 pk"

05-08-2018 21:16
door Roy

De verschillen in vermogen liggen in de Formule 1 steeds dichter bij elkaar als we Andrew Benson mogen geloven. Zo doet de Honda-motor in de Toro Rosso’s maar 30 pk onder voor die van Mercedes.

Benson, F1-journalist bij de BBC, stelt dat de Honda “nu nog geen partij is voor de krachtbron van Mercedes, maar volgens insiders is het verschil slechts 30 pk”.Bovendien is er veel ruimte voor verbetering aanwezig bij de Japanners, waardoor het gat nog kleiner kan worden. De positieve ontwikkeling bij Toro Rosso was reden voor Red Bull om ook over te stappen van Renault op Honda voor de komende twee jaren.

Wat betreft volgend seizoen dicht Benson Red Bull goede kansen toe. Mocht het verschil naar 20 pk gaan, dan zou het verschil op de meeste circuits maar drie tienden zijn. “De kwaliteit van de RB14 is duidelijk zichtbaar. Met wat meer vermogen en opnieuw een chassis van Adrian Newey is het niet ondenkbaar dat de renstal volgend seizoen écht voor de titel kan strijden.”
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 augustus 2018 @ 21:52:04 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180968297
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, was het zoem? :D
Of voegde die #2 toe?
Thanks zoem :*
Dat tweede :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_180968376
is Kimi al bevestigd voor Ferrari ?
  zondag 5 augustus 2018 @ 21:58:16 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180968438
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:55 schreef wawowiewa het volgende:
is Kimi al bevestigd voor Ferrari ?
Nee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180968455
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee.
Helder bedankt!
pi_180968490
Snap RIC zn move wel, bang dat RBR team om VER gaat bouwen wanneer ze een kampioens auto hebben. Dan blijft Renault zo'n beetje automatisch over + meer geld dusja
  zondag 5 augustus 2018 @ 22:09:13 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180968752
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:00 schreef wawowiewa het volgende:
Snap RIC zn move wel, bang dat RBR team om VER gaat bouwen wanneer ze een kampioens auto hebben. Dan blijft Renault zo'n beetje automatisch over + meer geld dusja
Omdat Merc en Ferrari hem niet wilden. Waar hij wel op rekende en in geloofde van eind vorig seizoen tot ong juni dit jaar.

Toen werd het toch maar Renault. Ivm echt wegwillen bij RBR en een grote zak geld voor de neus (mits de geruchten kloppen).

En die zak geld verdoezelt het gezichtsverlies
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180969117
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat Merc en Ferrari hem niet wilden. Waar hij wel op rekende en in geloofde van eind vorig seizoen tot ong juni dit jaar.

Toen werd het toch maar Renault. Ivm echt wegwillen bij RBR en een grote zak geld voor de neus (mits de geruchten kloppen).

En die zak geld verdoezelt het gezichtsverlies
De redenen van Ricciardo fascineert me. Ik hoop dat we het een beetje snel te horen krijgen want ik kan me niet voorstellen dat de dollartjes zijn keuze hebben bepaald.

Andere kant, ik ken Ricciardo natuurlijk niet, maar de opmerking van Marko twee weken geleden dat Ricciardo geen keuze (meer) heeft lijkt geen indicator van een gelijkwaardige verstandhouding (ligt misschien niet aan Marko of RB, maar wel een gekke opmerking van die kant)

En heel heel misschien heeft Renault Ricciardo weten over te halen met beloftes over de toekomstige sportieve prestaties van Renault die op hem te wachten liggen. Sainz zei al dat hij Hulkenberg in staat ziet om voor pole positions te kunnen vechten. Dus is dat het ook :')
pi_180969216
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De redenen van Ricciardo fascineert me. Ik hoop dat we het een beetje snel te horen krijgen
"Renault heeft de afgelopen jaren al veel voortgang laten zien"
Flesje bier
pi_180969323
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef Gezicht het volgende:

[..]

"Renault heeft de afgelopen jaren al veel voortgang laten zien"
Ja zoiets moet een coureur natuurlijk wel zeggen. Negatief praten over je (toekomstige) werkgever levert je sowieso niks op
  zondag 5 augustus 2018 @ 22:30:38 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180969460
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De redenen van Ricciardo fascineert me. Ik hoop dat we het een beetje snel te horen krijgen want ik kan me niet voorstellen dat de dollartjes zijn keuze hebben bepaald.

Andere kant, ik ken Ricciardo natuurlijk niet, maar de opmerking van Marko twee weken geleden dat Ricciardo geen keuze (meer) heeft lijkt geen indicator van een gelijkwaardige verstandhouding (ligt misschien niet aan Marko of RB, maar wel een gekke opmerking van die kant)

En heel heel misschien heeft Renault Ricciardo weten over te halen met beloftes over de toekomstige sportieve prestaties van Renault die op hem te wachten liggen. Sainz zei al dat hij Hulkenberg in staat ziet om voor pole positions te kunnen vechten. Dus is dat het ook :')
Die heeft hij al lang bekend gemaakt. En zijn dikke onzin. "Renault heeft zo veel progressie gemaakt de afgelopen 2 jaar" als voorbeeld.

Smoezenkermis. Dikke onzin.

Wel met SAI eens dat RIC nog wel eens meer moeite met Hulk zou kunnen hebben dan hij denkt

En ik denk ook dat hij rondrijden in het middenveld zonder dat men hem er makkelijk voorbij laat ook wel eens minder leuk zou kunnen vinden dan hij denkt...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180970006
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die heeft hij al lang bekend gemaakt. En zijn dikke onzin. "Renault heeft zo veel progressie gemaakt de afgelopen 2 jaar" als voorbeeld.

Smoezenkermis. Dikke onzin.

Wel met SAI eens dat RIC nog wel eens meer moeite met Hulk zou kunnen hebben dan hij denkt

En ik denk ook dat hij rondrijden in het middenveld zonder dat men hem er makkelijk voorbij laat ook wel eens minder leuk zou kunnen vinden dan hij denkt...
Het klopt wel, die progressie. P9 in 2016, P6 vorig jaar en nu het vierde team. Dat is imho duidelijk progressie. De vraag is alleen of dat doorzet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 5 augustus 2018 @ 23:44:04 #22
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_180971640
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het klopt wel, die progressie. P9 in 2016, P6 vorig jaar en nu het vierde team. Dat is imho duidelijk progressie. De vraag is alleen of dat doorzet.
Renault heeft afgelopen jaren dan ook gewoon een nette stijgende lijn te pakken gehad. Ze hebben ook nooit de indruk willen wekken dat ze er met een paar jaar zouden staan, dat zou compleet onrealistisch zijn geweest.

Renault heeft Ricciardo er ook op sportief vlak van kunnen overtuigen dat hij een juiste stap zet. Het zou mij niet verbazen als ze kwa operationeel budget richting Red Bull gaan kruipen.
pi_180972399
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De redenen van Ricciardo fascineert me. Ik hoop dat we het een beetje snel te horen krijgen want ik kan me niet voorstellen dat de dollartjes zijn keuze hebben bepaald.

Andere kant, ik ken Ricciardo natuurlijk niet, maar de opmerking van Marko twee weken geleden dat Ricciardo geen keuze (meer) heeft lijkt geen indicator van een gelijkwaardige verstandhouding (ligt misschien niet aan Marko of RB, maar wel een gekke opmerking van die kant)

En heel heel misschien heeft Renault Ricciardo weten over te halen met beloftes over de toekomstige sportieve prestaties van Renault die op hem te wachten liggen. Sainz zei al dat hij Hulkenberg in staat ziet om voor pole positions te kunnen vechten. Dus is dat het ook :')
Helmut heeft gewoon gebeld, morgen tekenen of we zoeken iemand anders, Hij was het gewoon te lang aan het rekken.
pi_180972587
Vraag mij alleen af of Ricciardo zich een beetje gaat gedragen de laatste maanden of dat wij nog meer gevallen zoals tijdens de kwalificatie van Oostenrijk krijgen, waarbij Ricciardo naar eigen goeddunken van positie gaat wisselen.
pi_180972672
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De redenen van Ricciardo fascineert me. Ik hoop dat we het een beetje snel te horen krijgen want ik kan me niet voorstellen dat de dollartjes zijn keuze hebben bepaald.

Andere kant, ik ken Ricciardo natuurlijk niet, maar de opmerking van Marko twee weken geleden dat Ricciardo geen keuze (meer) heeft lijkt geen indicator van een gelijkwaardige verstandhouding (ligt misschien niet aan Marko of RB, maar wel een gekke opmerking van die kant)

En heel heel misschien heeft Renault Ricciardo weten over te halen met beloftes over de toekomstige sportieve prestaties van Renault die op hem te wachten liggen. Sainz zei al dat hij Hulkenberg in staat ziet om voor pole positions te kunnen vechten. Dus is dat het ook :')
Denk toch wel dat het financiële een rol heeft. De team's buiten RBR bieden hem veel geld voor zijn kwaliteiten. RBR heeft de filosofie omdat nooit zulke bizarre bedrage neer te leggen voor de coureurs. dat is 1

2de is dat hij het niet kan winnen van Max. Dit is slecht voor zijn waarde, en dit zal RBR doen besluiten om Max als eerste rijder te zien wanneer het moet.

3de is bij een fabrieksteam zitten en dat team om je heen bouwen heeft zo z'n voordelen, je bent 1ste rijder etc. Dat is de uitdaging die RIC wil aangaan. Om via deze weg kampioen te worden. Bij RBR zou dat onmogelijk zijn omdat hij Max niet kan verslaan.
pi_180973743
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Jep. En dan meteen de volgende vraag, is Max niet nog veel te jong en onervaren om een geheel team op sleeptouw te nemen zogezegd?

:@
Ik denk niet dat hij te jong is, uiteindelijk is F1 gewoon een individuele sport als het er op aan komt en heb je met je teammaatje niet veel te maken los van de zeldzame teamorders dan. Verder vraag ik me af wie er anders moet zijn bij RBR als eerste rijder, Verstappen zijn talent is te groot om als nieuwe rijder de titel eerste rijder op te eisen. Alleen Vettel of Hamilton zouden dat heel misschien kunnen. maar voor de rest lijkt me dit onbegonnen werk. Wat verstappen nu vooral nodig heeft is een goede reeks waarbij hij zijn auto heel over de finish rijdt en de punten binnen haalt. Over zijn talent valt niet te twisten dat zit wel goed bij RBR. Het ontbreekt hem aan vertrouwen en stabiliteit en dan met name over de auto, de controle van de auto met regen ( zie regenrace laatste race )
pi_180974309
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het klopt wel, die progressie. P9 in 2016, P6 vorig jaar en nu het vierde team. Dat is imho duidelijk progressie. De vraag is alleen of dat doorzet.
Vind ik wel meevallen, ja ze zijn in de constructeurs omhoog gegaan, maar dat komt ook omdat andere teams weg zijn gevallen (FI/williams). Het verschil met de top 3 is nauwelijks kleiner geworden. Met deze gang zitten ze de volgende 2 jaar nog steeds op P4 (ervan uitgaande dat RB niet terug zakt met Honda)
  maandag 6 augustus 2018 @ 08:46:51 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180975431
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 00:27 schreef wawowiewa het volgende:
2de is dat hij het niet kan winnen van Max. Dit is slecht voor zijn waarde, en dit zal RBR doen besluiten om Max als eerste rijder te zien wanneer het moet.
Wat een onzin, ik vind ze redelijk gelijkwaardig. Ze hebben andere sterke punten, maar Ric doet absoluut niet onder voor Max, of andersom
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 6 augustus 2018 @ 08:54:25 #29
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180975522
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2018 08:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat een onzin, ik vind ze redelijk gelijkwaardig. Ze hebben andere sterke punten, maar Ric doet absoluut niet onder voor Max, of andersom
Max is in de Q sneller (staat 9-3 in het voordeel van Max terwijl Ricciardo te boek stond als kwalificatiebeest).
In de race is de pace van Max beter, echter heeft hij in het begin van het seizoen wat foutjes gemaakt waardoor Ricciardo uitliep in het kampioenschap. De laatste aantal races kwam Ricciardo er steeds minder aan te pas.
Bandenmanagement ook daarin is Max beter.
Regen ook daarin is Max beter.
Dus het enige waarin Ricciardo beter is, is in mijn optiek het constante niveau en z’n punten pakken. Daarentegen is Max de laatste races juist erg constant, alleen gooide een falende RBR roet in het eten in Hongarije.
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:06:03 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180975649
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2018 08:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat een onzin, ik vind ze redelijk gelijkwaardig. Ze hebben andere sterke punten, maar Ric doet absoluut niet onder voor Max, of andersom
Dat had je misschien begin 2017 nog kunnen zeggen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:12:38 #31
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180975726
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 08:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Max is in de Q sneller (staat 9-3 in het voordeel van Max terwijl Ricciardo te boek stond als kwalificatiebeest).
In de race is de pace van Max beter, echter heeft hij in het begin van het seizoen wat foutjes gemaakt waardoor Ricciardo uitliep in het kampioenschap. De laatste aantal races kwam Ricciardo er steeds minder aan te pas.
Bandenmanagement ook daarin is Max beter.
Regen ook daarin is Max beter.
Dus het enige waarin Ricciardo beter is, is in mijn optiek het constante niveau en z’n punten pakken. Daarentegen is Max de laatste races juist erg constant, alleen gooide een falende RBR roet in het eten in Hongarije.
Je bevestigt precies mijn punten. Ricciardo is veel constanter, ook het inhalen van het veld als hij achterin moet starten gaat veel beter. Veel meer rust en gewoon inhalen met divebombs ipv soms te riskante inhaalacties van Max om maar zo min mogelijk tijd te verliezen.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:14:27 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180975756
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je bevestigt precies mijn punten. Ricciardo is veel constanter, ook het inhalen van het veld als hij achterin moet starten gaat veel beter. Veel meer rust en gewoon inhalen met divebombs ipv soms te riskante inhaalacties van Max om maar zo min mogelijk tijd te verliezen.
toch is Red Bull het niet met je eens
pi_180975781
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je bevestigt precies mijn punten. Ricciardo is veel constanter, ook het inhalen van het veld als hij achterin moet starten gaat veel beter. Veel meer rust en gewoon inhalen met divebombs ipv soms te riskante inhaalacties van Max om maar zo min mogelijk tijd te verliezen.
Maar je negeert driekwart van zijn post en haalt er slechts 1 stukje uit om het te verdraaien naar jouw mening (kennelijk) :?
Tja...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:17:18 #34
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180975803
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je bevestigt precies mijn punten. Ricciardo is veel constanter, ook het inhalen van het veld als hij achterin moet starten gaat veel beter. Veel meer rust en gewoon inhalen met divebombs ipv soms te riskante inhaalacties van Max om maar zo min mogelijk tijd te verliezen.
Ja die divebombs zijn inderdaad minder riskant dan Max' capriolen. :').
And so is the past
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:18:13 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180975823
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:15 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Maar je negeert driekwart van zijn post en haalt er slechts 1 stukje uit om het te verdraaien naar jouw mening (kennelijk) :?
Tja...
het enige punt zijn de punten
pi_180975899
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ja die divebombs zijn inderdaad minder riskant dan Max' capriolen. :').
Op zeker. Max die rijdt bijna iedere wedstrijd ergens wel een klein stukje voorvleugel van iemand eraf.
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:23:32 #37
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180975915
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:22 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Op zeker. Max die rijdt bijna iedere wedstrijd ergens wel een klein stukje voorvleugel van iemand eraf.
Beter een klein stukje vleugel dan je teammaat eruit bomben.
And so is the past
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:24:35 #38
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180975931
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je bevestigt precies mijn punten. Ricciardo is veel constanter, ook het inhalen van het veld als hij achterin moet starten gaat veel beter. Veel meer rust en gewoon inhalen met divebombs ipv soms te riskante inhaalacties van Max om maar zo min mogelijk tijd te verliezen.
Ook het inhalen van het veld als hij achterin moet starten gaat veel beter? Ben ik niet met je eens.
Hoe vaak is Max al achterin het veld gestart dit seizoen? In Monaco liet hij duidelijk zien goed in te kunnen halen, ja zelfs in Monaco.
Het “constante” niveau van Ricciardo is ook lager dan het “constante” niveau van Max. Vergelijk de rondetijden maar gedurende de races. Het ontloopt elkaar niet veel, maar Max is wel de betere ja. Mede daarom kiest Ricciardo voor Renault en zou Max dat nooit doen.

Oh ja, Max kan ook beter starten.
pi_180975937
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Beter een klein stukje vleugel dan je teammaat eruit bomben.
Dat is een keer gebeurd en is nog discutabel ook want week Max nou wel of niet van zijn lijn af? Daar zijn we nog steeds niet uit.

Daarentegen is het bij Max bijna ieder weekend raak. Gewoon erg roekeloos.
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:32:25 #40
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180976063
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat is een keer gebeurd en is nog discutabel ook want week Max nou wel of niet van zijn lijn af? Daar zijn we nog steeds niet uit.

Daarentegen is het bij Max bijna ieder weekend raak. Gewoon erg roekeloos.
Want je mag niet van je lijn afwijken?

Max heeft aan het begin van het seizoen wat mindere momentjes gehad, maar heeft daarna duidelijk laten zien op alle facetten beter dan wel gelijkwaardig te zijn aan Ricciardo.
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:34:11 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180976092
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Want je mag niet van je lijn afwijken?

Max heeft aan het begin van het seizoen wat mindere momentjes gehad, maar heeft daarna duidelijk laten zien op alle facetten beter dan wel gelijkwaardig te zijn aan Ricciardo.
is ook helemaal geen discussie eigenlijk want dan hadden ze Ric wel een beter contract voorgeschoteld
pi_180976094
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat is een keer gebeurd en is nog discutabel ook want week Max nou wel of niet van zijn lijn af? Daar zijn we nog steeds niet uit.

Daarentegen is het bij Max bijna ieder weekend raak. Gewoon erg roekeloos.
Waarom zeg je weekend als je waarschijnlijk race bedoelt?

En wat zie jij al bijna? 1 op de 10 keer is bijna of is bijna 1 op de 2 keer? Iets meer duiding
pi_180976135
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom zeg je weekend als je waarschijnlijk race bedoelt?

En wat zie jij al bijna? 1 op de 10 keer is bijna of is bijna 1 op de 2 keer? Iets meer duiding
Ik zeg weekend omdat Max in de vt en q ook nog wel eens een slippertje maakt. Gemiddeld zeker wel 1 op 2.
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:40:16 #44
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180976200
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:36 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik zeg weekend omdat Max in de vt en q ook nog wel eens een slippertje maakt. Gemiddeld zeker wel 1 op 2.
In de VT?
Godver, hoe durft hij!
Een beetje de limiet opzoeken gedurende een vrije training. Dat hij maar een voorbeeld neemt aan Vettel en Hamilton, die NOOIT een slippertje hebben gedurende de vrije training.
In de Q staat het 9-3 voor Max. Dus dan zullen die slippertjes wel meevallen.
pi_180976328
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

In de VT?
Godver, hoe durft hij!
Een beetje de limiet opzoeken gedurende een vrije training. Dat hij maar een voorbeeld neemt aan Vettel en Hamilton, die NOOIT een slippertje hebben gedurende de vrije training.
In de Q staat het 9-3 voor Max. Dus dan zullen die slippertjes wel meevallen.
Vettel en Hamilton. Na dit seizoen 9 wk's bij elkaar gereden. Kan Max zeker nog wel een puntje aan zuigen.

Ik kan nu wel iedere vt, q en race terug gaan kijken maar neem maar van mij aan dat Max zeker 1 op de 2 keer ergens even een muurtje of een stukje vleugel meepakt. Met al zijn uitschieters nog daargelaten.

Max zou er goed aan doen om even een tandje terug te schakelen. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ie niet ambitieus is, dat is wel positief.
pi_180976438
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:36 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik zeg weekend omdat Max in de vt en q ook nog wel eens een slippertje maakt. Gemiddeld zeker wel 1 op 2.
Vrije training, doe niet zo gek. Daar gaan heel veel coureurs van de baan af. Niks aan de hand. Alleen FP3 in Monaco, daar heb je zeker gelijk, maar alleen omdat door die crash de Q niet gereden kon worden.

En ik begrijp die slippertjes niet helemaal. Ik vind Max af en toe over het randje gaan, maar aan de andere kant wil ik absoluut geen Raikonnen die zijn rondjes rustig uitrijdt en elk mogelijke risico vermijdt of een Hulkenberg die gewoon zijn ding doet.

Inhalen of verdedigen, geeft altijd kans op een slippertje.
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:51:17 #47
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180976445
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:46 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Vettel en Hamilton. Na dit seizoen 9 wk's bij elkaar gereden. Kan Max zeker nog wel een puntje aan zuigen.

Ik kan nu wel iedere vt, q en race terug gaan kijken maar neem maar van mij aan dat Max zeker 1 op de 2 keer ergens even een muurtje of een stukje vleugel meepakt. Met al zijn uitschieters nog daargelaten.

Max zou er goed aan doen om even een tandje terug te schakelen. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ie niet ambitieus is, dat is wel positief.
Het is racen hè, dan zoek je de limiet op.
Vettel en Hamilton noemde ik omdat die in een betere auto rijden en ook de limiet opzoeken in de VT.
Max heeft een kwalitatief mindere auto en doet dat dus ook, maar moet duidelijk iets forceren om een win/podium of pole af te dwingen.

Max zou er goed aan doen?
Wtf? Ga jij hem nu advies geven?
Die knaap heeft meer Formule 1 ervaring dan jij, daar kun JIJ nog wel een puntje aan zuigen. _O-
pi_180976469
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Vrije training, doe niet zo gek. Daar gaan heel veel coureurs van de baan af. Niks aan de hand. Alleen FP3 in Monaco, daar heb je zeker gelijk, maar alleen omdat door die crash de Q niet gereden kon worden.

En ik begrijp die slippertjes niet helemaal. Ik vind Max af en toe over het randje gaan, maar aan de andere kant wil ik absoluut geen Raikonnen die zijn rondjes rustig uitrijdt en elk mogelijke risico vermijdt of een Hulkenberg die gewoon zijn ding doet.

Inhalen of verdedigen, geeft altijd kans op een slippertje.
Ben ik met je eens hoor. Alleen vind ik er ook nog wat tussenzitten; Ricciardo.
pi_180976529
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:46 schreef Luppie0110 het volgende:

[..].

Ik kan nu wel iedere vt, q en race terug gaan kijken maar neem maar van mij aan dat Max zeker 1 op de 2 keer ergens even een muurtje of een stukje vleugel meepakt. Met al zijn uitschieters nog daargelaten.

Max zou er goed aan doen om even een tandje terug te schakelen. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ie niet ambitieus is, dat is wel positief.
Nou laat maar eens zien dan. Jij stelt iets en nu moet de ander het ook nog maar even van jou aannemen. Hup laat maar zien joh, het is toch 1 op de 2 keer dus een makkie. Ik ben reuze benieuwd naar al die excessen en neem die uitschieters ook gewoon mee joh, bewijst jouw punt alleen maar meer
pi_180976551
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:51 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het is racen hè, dan zoek je de limiet op.
Vettel en Hamilton noemde ik omdat die in een betere auto rijden en ook de limiet opzoeken in de VT.
Max heeft een kwalitatief mindere auto en doet dat dus ook, maar moet duidelijk iets forceren om een win/podium of pole af te dwingen.

Max zou er goed aan doen?
Wtf? Ga jij hem nu advies geven?
Die knaap heeft meer Formule 1 ervaring dan jij, daar kun JIJ nog wel een puntje aan zuigen. _O-
Ik vind de race van Australië dit jaar een goed voorbeeld. Max wilde geloof ik Grosjean bijhalen maar was veel te ongeduldig waardoor hij in bocht 1 weer een slippertje maakte. En dat gebeurt hem vaker. Te ongeduldig en wellicht te ambitieus. Vandaar mijn advies en hij zou er goed aan doen om naar mij te luisteren.
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:58:51 #51
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180976612
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:55 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik vind de race van Australië dit jaar een goed voorbeeld. Max wilde geloof ik Grosjean bijhalen maar was veel te ongeduldig waardoor hij in bocht 1 weer een slippertje maakte. En dat gebeurt hem vaker. Te ongeduldig en wellicht te ambitieus. Vandaar mijn advies en hij zou er goed aan doen om naar mij te luisteren.
Slippertje van Vettel in Hongarije gemist? De spin van Ham en Bot?

Man man man lekker selectief weer.
And so is the past
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:59:46 #52
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180976624
quote:
18s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Slippertje van Vettel in Hongarije gemist? De spin van Ham en Bot?

Man man man lekker selectief weer.
Of de fout van Vettel in Duitsland.
pi_180976743
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:46 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Vettel en Hamilton. Na dit seizoen 9 wk's bij elkaar gereden. Kan Max zeker nog wel een puntje aan zuigen.

Ik kan nu wel iedere vt, q en race terug gaan kijken maar neem maar van mij aan dat Max zeker 1 op de 2 keer ergens even een muurtje of een stukje vleugel meepakt. Met al zijn uitschieters nog daargelaten.

Max zou er goed aan doen om even een tandje terug te schakelen. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ie niet ambitieus is, dat is wel positief.
ik denk dat het chassis van dit jaar moeilijker is dan voorgaande jaren.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 augustus 2018 @ 10:10:33 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180976772
Schoonnaakslotje
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 augustus 2018 @ 11:45:46 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180978518
Weer open.

Vlieg elkaar eens niet constant in de haren :{
Als iemand in jouw ogen wat achterlijks zegt, dan kan je dat makkelijk met argumenten afvoeren lijkt me, geen excuus om iemand dan maar achterlijk te gaan noemen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 6 augustus 2018 @ 11:53:37 #56
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_180978703
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik denk dat het chassis van dit jaar moeilijker is dan voorgaande jaren.
Dat is volgens mij ook zo. Valt bijvoorbeeld ook op dat RIC en VER vaker andere keuzes lijken te maken in de afstelling. RIC vaak wat conservatiever (meer downforce), Max meer risico. Volgens mij is RIC daar de strijd aan het verliezen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_180978866
Erg jammer dat Ricc vertrekt, maar...

Komende jaar kan er hierdoor wel meer plezier en spanning terugkomende in de wedstrijden doordat ook Renault bij de top team kans komen. Ipv alleen maar Ferrari/Mercedes en soms ook Redbull.

Team Renault reed afgelopen jaar met dezelfde motor als RB, maar hun rijders presteren gewoon minder dan de rijders. *Pechgevallen daargelaten*
Met het toevoegen van Ricciardo heeft Renault een zeer goeie zet gedaan.

En toch blijft het jammer dat het leuke duo Ricc + Max hierdoor verdwijnt. :'(
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:48:08 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180979898
quote:
19s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:59 schreef privatair het volgende:
Erg jammer dat Ricc vertrekt, maar...

Komende jaar kan er hierdoor wel meer plezier en spanning terugkomende in de wedstrijden doordat ook Renault bij de top team kans komen. Ipv alleen maar Ferrari/Mercedes en soms ook Redbull.

Team Renault reed afgelopen jaar met dezelfde motor als RB, maar hun rijders presteren gewoon minder dan de rijders. *Pechgevallen daargelaten*
Met het toevoegen van Ricciardo heeft Renault een zeer goeie zet gedaan.

En toch blijft het jammer dat het leuke duo Ricc + Max hierdoor verdwijnt. :'(
benieuwd wanneer het stront gooien gaat beginnen, zullen we toch nog een paar maanden op moeten wachten
pi_180979956
quote:
19s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:59 schreef privatair het volgende:
Erg jammer dat Ricc vertrekt, maar...

Komende jaar kan er hierdoor wel meer plezier en spanning terugkomende in de wedstrijden doordat ook Renault bij de top team kans komen. Ipv alleen maar Ferrari/Mercedes en soms ook Redbull.

Team Renault reed afgelopen jaar met dezelfde motor als RB, maar hun rijders presteren gewoon minder dan de rijders. *Pechgevallen daargelaten*
Met het toevoegen van Ricciardo heeft Renault een zeer goeie zet gedaan.

En toch blijft het jammer dat het leuke duo Ricc + Max hierdoor verdwijnt. :'(
Omdat Ricciardo bij Renault gaat rijden hebben ze volgend jaar opeens een auto die kan aansluiten bij de top? Potentieel snelheidsverlies van Red Bull door de Honda-switch daargelaten.
Flesje bier
pi_180979974
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

benieuwd wanneer het stront gooien gaat beginnen, zullen we toch nog een paar maanden op moeten wachten
Voordeel voor Ricciardo als het moddergooien begint, hij is een publiekslieveling, RBR staat al een beetje bekend als zeur-team... Voordat het uberhaubt begonnen is, is er al (bijna) een winnaar :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:59:12 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180980110
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:52 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Voordeel voor Ricciardo als het moddergooien begint, hij is een publiekslieveling, RBR staat al een beetje bekend als zeur-team... Voordat het uberhaubt begonnen is, is er al (bijna) een winnaar :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik las net nog iets dat Red Bull hem toch een heel aardig bod heeft gedaan, vergelijkbaar met Verstappen dus financieel kan de reden niet zijn, dan blijft alleen het 2e rijders syndroom over
pi_180980424
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik las net nog iets dat Red Bull hem toch een heel aardig bod heeft gedaan, vergelijkbaar met Verstappen dus financieel kan de reden niet zijn, dan blijft alleen het 2e rijders syndroom over
Maar wat is bij RBR precies het nadeel als je tweede rijder bent? Raikkonen zal nooit een race winnen als hij eerste rijdt en Vettel tweede. Maar bij RBR maakt dat toch niet zoveel uit? Is er überhaupt wel een eerste en tweede rijder bij RBR?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 13:16:13 ]
  maandag 6 augustus 2018 @ 13:23:48 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180980629
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:16 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Maar wat is bij RBR precies het nadeel als je tweede rijder bent? Raikkonen zal nooit een race winnen als hij eerste rijdt en Vettel tweede. Maar bij RBR maakt dat toch niet zoveel uit? Is er überhaupt wel een eerste en tweede rijder bij RBR?
met je eens, ik begrijp het ook niet zo maar wij weten alleen de buitenkant, het kan zijn dat ze in ontwikkeling van de auto de input van Max prioriteit geven en dan kan je wel dezelfde auto krijgen maar ben je toch in het nadeel.

Bij Ferrari is het duidelijk dat de auto voor Vettel is net als bij Mercedes voor Hamilton en McLaren voor Alonso
  maandag 6 augustus 2018 @ 13:36:22 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180980937
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik las net nog iets dat Red Bull hem toch een heel aardig bod heeft gedaan, vergelijkbaar met Verstappen dus financieel kan de reden niet zijn, dan blijft alleen het 2e rijders syndroom over
Heb je een linkje?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180980989
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik las net nog iets dat Red Bull hem toch een heel aardig bod heeft gedaan, vergelijkbaar met Verstappen dus financieel kan de reden niet zijn, dan blijft alleen het 2e rijders syndroom over
Volgens mij heb ik ook ergens een interview van hem gelezen of gehoord dat hij eigenlijk wle jaloers was op Hamilton toen hij McLaren verliet en naar het nog zwakke Mercedes ging. Dat zagen ook niet veel mensen aankomen. Dat 'team om je heen bouwen' en opbouwen daar droomde hij ook wel van en volgens mij is Ricciardo zo'n iemand die liever spijt van dingen heeft die hij wel gedaan heeft ipv dingen die hij niet gedaan heeft.

Dat maakt zijn keuze denk ik wel wat beter te begrijpen.
  maandag 6 augustus 2018 @ 13:40:45 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180981058
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
Motorsport twitterde op maandag 06-08-2018 om 12:25:37 How Ricciardo arrived at his toughest choice [Prime]. #F1 https://t.co/Izpb4lhYT6 reageer retweet
het probleem is dat toen ik het las het nog geen prime was
  maandag 6 augustus 2018 @ 13:41:23 #67
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180981070
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:37 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook ergens een interview van hem gelezen of gehoord dat hij eigenlijk wle jaloers was op Hamilton toen hij McLaren verliet en naar het nog zwakke Mercedes ging. Dat zagen ook niet veel mensen aankomen. Dat 'team om je heen bouwen' en opbouwen daar droomde hij ook wel van en volgens mij is Ricciardo zo'n iemand die liever spijt van dingen heeft die hij wel gedaan heeft ipv dingen die hij niet gedaan heeft.

Dat maakt zijn keuze denk ik wel wat beter te begrijpen.
Waarom heeft hij dat dan niet gedaan toen kvyat nog team genoot was?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 6 augustus 2018 @ 13:41:58 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180981086
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:37 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook ergens een interview van hem gelezen of gehoord dat hij eigenlijk wle jaloers was op Hamilton toen hij McLaren verliet en naar het nog zwakke Mercedes ging. Dat zagen ook niet veel mensen aankomen. Dat 'team om je heen bouwen' en opbouwen daar droomde hij ook wel van en volgens mij is Ricciardo zo'n iemand die liever spijt van dingen heeft die hij wel gedaan heeft ipv dingen die hij niet gedaan heeft.

Dat maakt zijn keuze denk ik wel wat beter te begrijpen.
Hamilton kwam in een gespreid bedje bij Mercedes, die heeft weinig hoeven bouwen
pi_180981195
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hamilton kwam in een gespreid bedje bij Mercedes, die heeft weinig hoeven bouwen
Heb je wel gelijk in ja, maar de komst van Hamilton zorgde wel voor geloof in het team, nieuwe spirit..

Gek genoeg geloof ik er nog wel in dat er ook een andere wind gaat waaien bij Renault. Niet dat ze gelijk voor het kampioenschap zullen gaan, maar podiums zie ik in 2019 wel gebeuren, zeker als de Honda motor een torretje blijft.
  maandag 6 augustus 2018 @ 13:50:22 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180981262
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in ja, maar de komst van Hamilton zorgde wel voor geloof in het team, nieuwe spirit..

Gek genoeg geloof ik er nog wel in dat er ook een andere wind gaat waaien bij Renault. Niet dat ze gelijk voor het kampioenschap zullen gaan, maar podiums zie ik in 2019 wel gebeuren, zeker als de Honda motor een torretje blijft.
het zou mij echt verbazen als Renault een race wint volgend jaar, in datzelfde stuk over Ricciardo stelt Red Bull dat ze de races die ze gewonnen hebben ook met een Honda gewonnen zouden hebben
pi_180981284
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hamilton kwam in een gespreid bedje bij Mercedes, die heeft weinig hoeven bouwen
Ahh, die rol van Schumacher was ik natuurlijk vergeten gisteren ;)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Tettenkoning maandag 6 augustus 2018 @ 14:56:18 #72
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_180982481
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:47 schreef Meike26 het volgende:
Gek genoeg geloof ik er nog wel in dat er ook een andere wind gaat waaien bij Renault. Niet dat ze gelijk voor het kampioenschap zullen gaan, maar podiums zie ik in 2019 wel gebeuren, zeker als de Honda motor een torretje blijft.
Dat weet ik zo net nog niet. Red Bull en Honda hebben samen 100x het budget van Renault. En Red bull legt niet allemaal gare restricties op aan Honda m.b.t. de motor zoals Mclaren dat wel deed met hun zero-size concept.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_180982485
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in ja, maar de komst van Hamilton zorgde wel voor geloof in het team, nieuwe spirit..

Gek genoeg geloof ik er nog wel in dat er ook een andere wind gaat waaien bij Renault. Niet dat ze gelijk voor het kampioenschap zullen gaan, maar podiums zie ik in 2019 wel gebeuren, zeker als de Honda motor een torretje blijft.
Wat een flauwekul. Hamilton kon gewoon het meeste geld krijgen bij Mercedes en teams die het meeste betalen hebben vaak ook de meeste middelen om een goede auto te bouwen.

Bij Renault gaat er ook helemaal niks veranderen als ze niet bereid zijn om net zo veel geld uit geven als Mercedes en Ferrari.
pi_180982805
Vond het trouwens wel humor van RBR, dat ik de dag na de bekendmaking van het vertrek van Ricciardo een mailtje kreeg met 30% korting op een Straya pet. :D
pi_180983115
Dom van RBR. Beste rijder weg alleen maar omdat je het talentje die zeer zelden iets laat zien zo wilt pleasen. Terwijl RIC de meeste punten en alles voor RBR haalt.
pi_180983132
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:32 schreef bianconeri het volgende:
Dom van RBR. Beste rijder weg alleen maar omdat je het talentje die zeer zelden iets laat zien zo wilt pleasen. Terwijl RIC de meeste punten en alles voor RBR haalt.
Onwaar. Max heeft ook wel eens punten gewonnen
pi_180983202
RBR doet gewoon niet aan die grote salarissen, RIC is dat wel waard bij andere teams.
RBR of Renault, het zal niet veel uitmaken in de kansen op een kampioenschap de komende 2 jaar, dan kan je beter voor het geld gaan en mogelijk een heel team om je heen bouwen. Top move van RIC
pi_180983328
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:15 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Maar je negeert driekwart van zijn post en haalt er slechts 1 stukje uit om het te verdraaien naar jouw mening (kennelijk) :?
Tja...
Ik ben hem niet maar reageer wel even :p
Natuurlijk heeft Max bepaalde kwaliteiten tov RIC, maar zoals hij ook zegt is het complete pakket van RIC gewoon veel beter momenteel.

Dat Max alles beter ziet, snapt (afstellingen bv) en alles zou hem een veel betere moeten maken, maar dat is duidelijk nog niet het geval.
RIC is gewoon heel constant, pakt goed zijn punten. Heel soms zijn overwinning. Is een betrouwbare factor.
Max absoluut niet ook al heeft hij de potentie ergens zitten, voor in de toekomst.
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:45:04 #79
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180983363
Hij staat 13 punten achter. Zou voor staan als die Renault zou doen wat die moet doen. Begraaf dat argument nu maar.
And so is the past
pi_180983366
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Onwaar. Max heeft ook wel eens punten gewonnen
"En alles" slaat overduidelijk niet op alle punten, dus dat Max niets binnengehaald heeft.
pi_180983378
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hij staat 13 punten achter. Zou voor staan als die Renault zou doen wat die moet doen. Begraaf dat argument nu maar.
Want RIC valt nooit uit door de auto.
pi_180983543
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]

"En alles" slaat overduidelijk niet op alle punten, dus dat Max niets binnengehaald heeft.
owja inderdaad, slim verwoord :Y
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:55:25 #83
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180983594
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Want RIC valt nooit uit door de auto.
Als je dat naast elkaar legt zou Max nog verder voorstaan zonder panne het gehele seizoen.
And so is the past
  Tettenkoning maandag 6 augustus 2018 @ 16:10:02 #84
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_180983945
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:38 schreef wawowiewa het volgende:
RBR doet gewoon niet aan die grote salarissen, RIC is dat wel waard bij andere teams.
Alleen niet bij de teams die ertoe doen. Buiten dat moesten Ferrari en Mercedes hem sowieso niet.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_180984037
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:32 schreef bianconeri het volgende:
Dom van RBR. Beste rijder weg alleen maar omdat je het talentje die zeer zelden iets laat zien zo wilt pleasen. Terwijl RIC de meeste punten en alles voor RBR haalt.
Zeer zelden? sinds Max er is regent het podiumplekken die Kvyat niet kon halen, 4 racewins in nog niet eens de helft van de tijd die Ricc er voor nodig had, en een bak publiciteit die zijn weerga niet kent. Ik heb dit al vaker gezegd, Max hoeft niet eens te winnen voor RB. Als hij maar voor spektakel zorgt en dat doet hij. Zo lang hij dat doet en de F1 regie constant die auto in beeld blijft brengen, zit Max gewoon in die RB. Hij brengt gewoon geld binnen, het hoofddoel is blikjes verkopen. Marketing technisch is Max zijn gewicht in goud waard. RB weet dat, Ziggo weet dat en Jumbo weet dat. Of dacht je dat dat allemaal uit de lucht kwam vallen? Vooral Ziggo lacht zich hartstikke dood met hun monopoliepositie wat betreft Max op de Nederlandse TV.
pi_180984372
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:10 schreef Nine. het volgende:

[..]

Alleen niet bij de teams die ertoe doen. Buiten dat moesten Ferrari en Mercedes hem sowieso niet.
Wat als Hamilton zou stoppen na dit seizoen, wie hadden ze dan gehaald ?
pi_180984413
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:25 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Wat als Hamilton zou stoppen na dit seizoen, wie hadden ze dan gehaald ?
Max. Zijn ze ook al mee bezig geweest voordat Max tekende. Meneer Wolff is bij de Verstappens thuis geweest zelfs :)
pi_180984429
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:26 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Max. Zijn ze ook al mee bezig geweest voordat Max tekende. Meneer Wolff is bij de Verstappens thuis geweest zelfs :)
Max had had al bij getekend
pi_180985708
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als je dat naast elkaar legt zou Max nog verder voorstaan zonder panne het gehele seizoen.
Ok even nagekeken want zo doen wij allemaal.

1) Australie, Max slipt zelf en heeft een dramatische Q (ineens 150 PK meer...). Ik heb niks aangepast

2) Bahrein. Max heeft botsing met Hamilton en Ricciardo valt uit. Moet Verstappen daar + punten krijgen? Ik reken alsof Ricciardo 6de zou zijn geworden dus +8 RIC

3) China, Max gaat van baan bij Hamilton en crasht tegen Vettel, allemaal eigen schuld, geen correctiepunten

4) Azerbeidzjan, crash Redbulls, geen correctiepunten.

5) Spanje, niks aan de hand

6) Monaco, niks aan de hand

7) Canada, niks aan de hand

8) Frankrijk, schade bij Ricciardo maar niks aangepast

9) Oostenrijk, Verstappen wint, Ricciardo valt uit met pech. Ik reken alsof hij daar vierde was geworden (na traditionele top 3), dus +12 RIC

10) Groot-Brittanie, Max valt uit met pech. Ik doe alsof Max boven Ricciardo zou zijn geeindigd. Dus +10 VER en -2 RIC

11) Duitsland, Ricciardo start als één van de laatste en valt ook nog eens uit met pech. Ik reken met Ricciardo als vijfde en Max wordt vierde, dus + 8 ptn RIC

12) Hongarije, Verstappen 'valt' uit, ik reken hem als vierde en dan zakt Ricciardo 1 plek, Dus -2 RIC en +12 VER

Stand
Ricciardo 142 (24 punten erbij gekregen)
Verstappen 127 (22 punten erbij gekregen)
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:07:26 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180988627
James Allen's mening over het vertrek van RIC bij RBR:

https://www.gpblog.com/nl(...)als-teamgenoot-.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180988731
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok even nagekeken want zo doen wij allemaal.

1) Australie, Max slipt zelf en heeft een dramatische Q (ineens 150 PK meer...). Ik heb niks aangepast

2) Bahrein. Max heeft botsing met Hamilton en Ricciardo valt uit. Moet Verstappen daar + punten krijgen? Ik reken alsof Ricciardo 6de zou zijn geworden dus +8 RIC

3) China, Max gaat van baan bij Hamilton en crasht tegen Vettel, allemaal eigen schuld, geen correctiepunten

4) Azerbeidzjan, crash Redbulls, geen correctiepunten.

5) Spanje, niks aan de hand

6) Monaco, niks aan de hand

7) Canada, niks aan de hand

8) Frankrijk, schade bij Ricciardo maar niks aangepast

9) Oostenrijk, Verstappen wint, Ricciardo valt uit met pech. Ik reken alsof hij daar vierde was geworden (na traditionele top 3), dus +12 RIC

10) Groot-Brittanie, Max valt uit met pech. Ik doe alsof Max boven Ricciardo zou zijn geeindigd. Dus +10 VER en -2 RIC

11) Duitsland, Ricciardo start als één van de laatste en valt ook nog eens uit met pech. Ik reken met Ricciardo als vijfde en Max wordt vierde, dus + 8 ptn RIC

12) Hongarije, Verstappen 'valt' uit, ik reken hem als vierde en dan zakt Ricciardo 1 plek, Dus -2 RIC en +12 VER

Stand
Ricciardo 142 (24 punten erbij gekregen)
Verstappen 127 (22 punten erbij gekregen)

Dit ja. Vorig jaar is Ricciardo ook vaker uitgevallen met pech terwijl hij meer punten haalde. Mensen zien de feiten vaak niet.

Op langere termijn denk ik dat Max meer potentie heeft en meer kans heeft om wk te worden dan Daniel ,maar hij heeft bij RBR nog niet overtuigd vind ik. Hij is wel een kwali beest geworden tov eerste seizien bij Toro Rosso.
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:18:56 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180988839
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:13 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Dit ja. Vorig jaar is Ricciardo ook vaker uitgevallen met pech terwijl hij meer punten haalde. Mensen zien de feiten vaak niet.
Omdat dit simpelweg niet waar is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180989036
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Omdat dit simpelweg niet waar is.
Uh jawel

https://www.google.nl/amp(...)jfers-111809%3famp=1
pi_180989707
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:13 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Vorig jaar is Ricciardo ook vaker uitgevallen met pech terwijl hij meer punten haalde. Mensen zien de feiten vaak niet.
.
Dat heeft denk ik twee logischer redenen.
1) Max viel altijd met pech uit terwijl hij voor Ricciardo reed, op zeer kansrijke posities.
2) Max had voor de zomer veel mechanische pech en Ricciardo pas op einde van het seizoen.

Vanwege die eerste reden, is het aantal punten alleen een indicator, eentje die wat meer verdieping nodig heeft ipv alleen het harde cijfer.

Kan ook niet anders, anders zou RB niet grof voor Verstappen betalen.
pi_180989838
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat heeft denk ik twee logischer redenen.
1) Max viel altijd met pech uit terwijl hij voor Ricciardo reed, op zeer kansrijke posities.
2) Max had voor de zomer veel mechanische pech en Ricciardo pas op einde van het seizoen.

Vanwege die eerste reden, is het aantal punten alleen een indicator, eentje die wat meer verdieping nodig heeft ipv alleen het harde cijfer.

Kan ook niet anders, anders zou RB niet grof voor Verstappen betalen.
Dat staat los van je eerdere punt dat je zei dat ik ongelijk had.

Ik merk dat iedereen altijd maar zo probeert te redeneren dat Max toch echt wel beter is. Maakt verder niet uit hoor:)

Los van de minder mechanische pech heeft Max vind ik vaker crashes gehad waarin hij zelf niet helemaal vrijuit ging
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:09:33 #96
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180990156
quote:
Ik had verkeerd gelezen, Ricciardo had inderdaad eenmaal vaker pech in 2017.

Maar dat zegt niets, aangezien opgebaarde ook al aangeeft dat Ricciardo geen enkele keer met mechanische pech uitviel terwijl hij voor Verstappen reed terwijl het elke keer wel zo was andersom. Ricciardo heeft heel veel punten gewonnen puur en alleen door het uitvallen van Verstappen terwijl er andersom 0 punten gedoneerd zijn op deze manier.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:12:24 #97
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180990225
Hoe vaak is Ricciardo uitgevallen, waardoor Max profijt had omdat hij erachter zat op dat moment?
Hoe vaak heeft Ricciardo profijt gehad dat Max uitviel en daardoor een plaats opschoof?
Volgens mij is situatie 2 veel vaker aan de orde geweest dan situatie 1.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Ricciardo heeft vaak gemazzeld (Baku vorig seizoen bijv.) omdat de dingen toevallig net zijn kant op vielen.
Voor zover ik me voor de geest kan halen wanneer beide RBR finishen, zit Max vaker voor Ricciardo dan erachter.
pi_180990290
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:59 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Dat staat los van je eerdere punt dat je zei dat ik ongelijk had.

Ik merk dat iedereen altijd maar zo probeert te redeneren dat Max toch echt wel beter is. Maakt verder niet uit hoor:)

Los van de minder mechanische pech heeft Max vind ik vaker crashes gehad waarin hij zelf niet helemaal vrijuit ging
Firefly zei dat jij ongelijk had, niet ik.

En ik ben het volledig eens met je laatste punt
pi_180990325
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Firefly zei dat jij ongelijk had, niet ik.

En ik ben het volledig eens met je laatste punt
Alleen zou hij zonder die crashes ruim voor Ricciardo staan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_180990342
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen zou hij zonder die crashes ruim voor Ricciardo staan.
Zonder welke crashes? Pech of waar hij zelf mede verantwoordelijk voor is?
  Tettenkoning maandag 6 augustus 2018 @ 21:20:07 #101
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_180990377
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:13 schreef Mansjester het volgende:
Op langere termijn denk ik dat Max meer potentie heeft en meer kans heeft om wk te worden dan Daniel ,maar hij heeft bij RBR nog niet overtuigd vind ik.
Wat jij vindt is helemaal niet relevant. Wat wel relevant is, is de mening van Mateschitz, Marko en Horner...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_180990402
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zonder welke crashes? Pech of waar hij zelf mede verantwoordelijk voor is?
Beide.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_180990517
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Firefly zei dat jij ongelijk had, niet ik.

En ik ben het volledig eens met je laatste punt
Ah sorry. Had niet naar jullie namen gekeken
pi_180990652
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:20 schreef Nine. het volgende:

[..]

Wat jij vindt is helemaal niet relevant. Wat wel relevant is, is de mening van Mateschitz, Marko en Horner...
Inderdaad. Stel je toch voor dat je op een forum zelf een mening geeft ipv alleen meningen van anderen post die daar bepaalde belangen bij hebben
pi_180990805
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Beide.
Dan wel inderdaad, Max heeft meer snelheid. Maar die crashes hebben hem wel ongelofelijk veel punten gekost, dat is wel iets wat uit zijn “spel” moet.
  Tettenkoning maandag 6 augustus 2018 @ 21:42:14 #106
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_180990962
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:30 schreef Mansjester het volgende:
Inderdaad. Stel je toch voor dat je op een forum zelf een mening geeft ipv alleen meningen van anderen post die daar bepaalde belangen bij hebben
Feit is nu eenmaal dat de mensen die er wel toe doen wél overtuigd zijn van het talent van Max. En die zitten wat dichter op het gebeuren dan jij en ik. En dat jij het daar niet mee eens bent zal ze verder een rotzorg zijn.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_180991010
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:42 schreef Nine. het volgende:

[..]

Feit is nu eenmaal dat de mensen die er wel toe doen wél overtuigd zijn van het talent van Max. En die zitten wat dichter op het gebeuren dan jij en ik. En dat jij het daar niet mee eens bent zal ze verder een rotzorg zijn.
Als je goed had gelezen dan weet je dat ik juist wel overtuigd ben van het talent van Max :') !
  Tettenkoning maandag 6 augustus 2018 @ 21:46:31 #108
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_180991102
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:43 schreef Mansjester het volgende:
Als je goed had gelezen dan weet je dat ik juist wel overtuigd ben van het talent van Max :') !
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:13 schreef Mansjester het volgende:
maar hij heeft bij RBR nog niet overtuigd vind ik.
:')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_180991593
Denk dat er teveel onzekere factoren zijn bij Redbull om volgend jaar kampioen te kunnen worden en dat Ric nu voor meer geld het bij een ander afwacht tot de contracten van Hamilton, Vettel en Max aflopen in 2020.

De motor: Honda is goed bezig en wellicht verslaan ze Renault volgend jaar, maar dan lopen ze nog steeds enorm achter op Ferrari/Mercedes.

Max: Lijkt toch de chosen one van Marko te zijn. En zodra Redbull competitief wordt, zal Max voorgetrokken worden.

RB15: De huidige Redbull is een topchassis maar het lijkt er een beetje op dat bepaalde punten de Ferrari en Mercedes toch iets sterker zijn.

Al met al lijken de kansen op een WDC bij Redbull niet zo groot voor Ricciardo en misschien aast hij toch op Vettels zitje, die toch weer foutjes maakt onder stress en te risicovol stuurt.
.
pi_180991973
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:46 schreef Nine. het volgende:

[..]


[..]

:')
Je zit er gewoon naast.
Misschien de definitie van talent opzoeken want talent betekent niet dat alle potentie al benut is/wordt. Foutjes zitten er gewoon nog in
pi_180992456
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:46 schreef Nine. het volgende:

[..]


[..]

:')
Je bevestigt mijn punt alleen maar. "Op langere termijn denk ik dat Max meer potentie en kans heeft om wk te worden". Oftewel meer talent. Hij heeft het tot op heden niet structureel meer laten zien dan Daniel.
pi_180992630
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:41 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Je bevestigt mijn punt alleen maar. "Op langere termijn denk ik dat Max meer potentie en kans heeft om wk te worden". Oftewel meer talent. Hij heeft het tot op heden niet structureel meer laten zien dan Daniel.
Hij heeft laten zien dat hij sneller is. Nu moet hij alleen nog laten zien ook constant te kunnen zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:49:42 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180992692
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:41 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Hij heeft het tot op heden niet structureel meer laten zien dan Daniel.
Oneens. Alleen al de overwinningen in Mexico en Maleisië vorig jaar waren al beter dan wat Ricciardo heeft laten zien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180993021
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:47 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hij heeft laten zien dat hij sneller is. Nu moet hij alleen nog laten zien ook constant te kunnen zijn.
Eens.Dit is wel de beste samenvatting. Denk wel dat het tijd is om langere termijn te laten zien dat ie echt zo goed zou zijn.
pi_180993102
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hij staat 13 punten achter. Zou voor staan als die Renault zou doen wat die moet doen. Begraaf dat argument nu maar.
Wel mooi dat iemand hier een mooie lijst gemaakt heeft die aantoont dat Max nog verder achter zou staan als Renault deed wat het moest doen _O- _O- Maxje _O-

quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als je dat naast elkaar legt zou Max nog verder voorstaan zonder panne het gehele seizoen.
Zie ook de mooi gemaakte lijst over alle gevallen dit jaar. Maxje nog meer achterstand in dat geval.

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:23 schreef opgebaarde het volgende:

Stand
Ricciardo 142 (24 punten erbij gekregen)
Verstappen 127 (22 punten erbij gekregen)

Mooie lijst ^O^
En nee een eigen crash is ofc geen punten.
Duidelijk ook, RIC valt gewoon veel uit door de auto. Ik wist niet of dat hem ook meer punten zou kosten (omdat Max nog wel sneller eens hoger in de punten wil rijden), maar dit laat het goed zien.
pi_180993258
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:13 schreef Mansjester het volgende:

Dit ja. Vorig jaar is Ricciardo ook vaker uitgevallen met pech terwijl hij meer punten haalde. Mensen zien de feiten vaak niet.

Op langere termijn denk ik dat Max meer potentie heeft en meer kans heeft om wk te worden dan Daniel ,maar hij heeft bij RBR nog niet overtuigd vind ik. Hij is wel een kwali beest geworden tov eerste seizien bij Toro Rosso.
Precies.

Iedereen ziet wel dat Max meer potentie heeft dan RIC.
Alleen dat laat hij niet zien. RIC haalt meer punten binnen, ook zonder de Renault problemen.
Is gewoon veel constanter, zorgt niet voor problemen.
Hij is echter niet de uitschieter en zal dat ook niet zo snel in de toekomst worden, terwijl Max dat heel misschien wel gaat worden als hij wat ervaring heeft.

quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat heeft denk ik twee logischer redenen.
1) Max viel altijd met pech uit terwijl hij voor Ricciardo reed, op zeer kansrijke posities.
2) Max had voor de zomer veel mechanische pech en Ricciardo pas op einde van het seizoen.

Vanwege die eerste reden, is het aantal punten alleen een indicator, eentje die wat meer verdieping nodig heeft ipv alleen het harde cijfer.

Kan ook niet anders, anders zou RB niet grof voor Verstappen betalen.
Maakt allemaal niet uit wat de redenen zijn. RIC zou ook meer punten pakken als de motor heel gebleven zou zijn. De meesten kunnen alleen niet buiten hun nationaliteit kijken.
En omdat het Max meer in de schijnwerpers gebeurt valt het meer op, we zien het niet zo dat RIC het heel vaak heeft omdat daar de focus niet op ligt.

Max heeft gewoon de potentie en heeft nu soms een uitschieter. RBR heeft hem voor de toekomst en kiezen niet voor het heden met RIC.

quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:12 schreef tja77 het volgende:

Voor zover ik me voor de geest kan halen wanneer beide RBR finishen, zit Max vaker voor Ricciardo dan erachter.
Niet belangrijk.
RIC pakt alsnog meer punten en zou ook meer punten hebben als je de races mee rekent waarin 1 van beiden (of beiden) uitvalt vanwege mechanische problemen.

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:17 schreef sasquatsch het volgende:

Alleen zou hij zonder die crashes ruim voor Ricciardo staan.
Max is de enige van de 2 die crasht hahaha.
En met mechanische uitval zou RIC een nog grotere voorsprong hebben.
pi_180993326
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:49 schreef Fir3fly het volgende:

Oneens. Alleen al de overwinningen in Mexico en Maleisië vorig jaar waren al beter dan wat Ricciardo heeft laten zien.
Dat is precies het probleem.....
Doe je Nederlandse bril eens af.....

Max laat het een enkele keer eens maar niet structureel. Dan crasht hij weer eens achterlijk of doet hij weet ik veel wat voor andere domme dingen.
RIC is geen uitschieter maar wel veel constanter en pakt veel meer punten (ook als je de mechanische uitvallen mee zou rekenen).

Het gaat niet om de potentie die Max heeft, ja een enkele race zoals Mexico laat zien wat voor potentie Max heeft. Of die ene inhaalactie per jaar die hij toont. Potentie heeft Max wel.
Maar de feiten tonen gewoon dat het er zelden uitkomt en RIC momenteel gewoon de betere (zie in punten) is.

Max is de coureur voor de toekomst, als die potentie ten minste uitkomt.
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:30:42 #118
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180993617
Ene inhaal actie per jaar _O-

De enige reden dat Max veel te doen heeft is omdat hij wél in haalt. En dan heb ik het niet over alles buiten de top 6, want dat zijn net brommobielen in vergelijking met de top. Hij zet hem net zo vlot naast een Ferrari of een mb. Want met semi gelijke auto's is inhalen pas echt inhalen.

Laatste race nog 2 voorbij in de eerste bocht. Daniel is in de eerste ronde een plaats verloren met een snellere auto als alles wat om hem heen reed.... En dat is elke keer het geval :)
Hij is geen slechte coureur maar Max is sneller. En dat weet ie.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180993881
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:12 schreef bianconeri het volgende:

.

[..]

[..]

Niet belangrijk.
RIC pakt alsnog meer punten en zou ook meer punten hebben als je de races mee rekent waarin 1 van beiden (of beiden) uitvalt vanwege mechanische problemen.
Natuurlijk is dat wel belangrijk.
Je wil toch geen scoreboardjournalistiek?

quote:
[..]

Max is de enige van de 2 die crasht hahaha..
Volgens mij verraad jij je nu met die hahaha. Ik kan het niet hardop zeggen want dan wordt mijn hele posting verwijderd. Jammer van die hahaha
pi_181004053
Is er ergens wat objectivier te meten hoe de rest van de wereld tegen Daniel en Max aankijkt? Want wij in Nederland kunnen wel vinden dat Max de beste is en de meeste toekomst heeft, denkt de rest van de wereld daar ook zo ver?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:52:56 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181004207
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:48 schreef Armil het volgende:
Is er ergens wat objectivier te meten hoe de rest van de wereld tegen Daniel en Max aankijkt? Want wij in Nederland kunnen wel vinden dat Max de beste is en de meeste toekomst heeft, denkt de rest van de wereld daar ook zo ver?
racefansdotnet twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 12:52:08 Who are the most closely-matched #F1 team mates so far in 2018? Who's being dominated by the other guy?Here's the full data https://t.co/zgG8cRhhah reageer retweet
pi_181004812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

racefansdotnet twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 12:52:08 Who are the most closely-matched #F1 team mates so far in 2018? Who's being dominated by the other guy?Here's the full data https://t.co/zgG8cRhhah reageer retweet
Wat een fraai inzicht zo.
# Stats.
pi_181033542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:48 schreef Armil het volgende:
Is er ergens wat objectivier te meten hoe de rest van de wereld tegen Daniel en Max aankijkt? Want wij in Nederland kunnen wel vinden dat Max de beste is en de meeste toekomst heeft, denkt de rest van de wereld daar ook zo ver?
Als je Duits kunt lezen dan is https://www.formel1.de/forum/ een geinig forumpje voor een portie Verstappen-haat waar een paard de hik van krijgt.

w/
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:13:23 #124
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181034262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

racefansdotnet twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 12:52:08 Who are the most closely-matched #F1 team mates so far in 2018? Who's being dominated by the other guy?Here's the full data https://t.co/zgG8cRhhah reageer retweet
Ontloopt elkaar niet zoveel (Max en Ricciardo)
Behalve de stand in de Q en de gereden rondes voor de ander.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:15:55 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181034337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ontloopt elkaar niet zoveel (Max en Ricciardo)
Behalve de stand in de Q en de gereden rondes voor de ander.
daarom vond ik hun conclusie wel aardig, dat Verstappen in raw speed de betere is en dat zijn missers vooral in het begin van het jaar liggen, er zit dus positieve ontwikkeling in
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:22:54 #126
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181034531
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

daarom vond ik hun conclusie wel aardig, dat Verstappen in raw speed de betere is en dat zijn missers vooral in het begin van het jaar liggen, er zit dus positieve ontwikkeling in
Klopt.
Het knapste vind ik nog wel dat na het debacle van Monaco, Max nog meer onder het vergrootglas kwam te liggen (dan dat hij al lag). Vervolgens niet alleen minder foutjes is gaan maken, maar in vrijwel elke meetmoment dat ertoe deed (Q, en race) de betere was t.o.v. Ricciardo.
Dus meer druk en kritiek vanuit het team en de buitenwereld maar vervolgens wel beter gaan presteren en de auto (en andere coureurs) heel laten.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:29:35 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181034748
Ik vind het gek dat ik wel eens hoor dat Max bezwijkt onder de druk ofzo, terwijl hij wat mij betreft juist het omgekeerde laat zien. Ook vorig jaar toen hij constant uitviel in kansrijke positie bleef hij er rustig onder, om vervolgens richting het einde van het jaar twee dominante overwinningen te pakken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181038228
Max heeft gewoon een enorme dip gehad aan het begin van dit seizoen, met hele en halve fouten, soms botte pech, maar dat neemt niet weg dat hij de afgelopen anderhalf tot twee jaar veel meer heeft laten zien. Max ligt structureel voor Ricciardo en doet structureel mee om podiumplekken waar dat niet verwacht wordt, ter wijl zijn teamgenoot dat op dat moment op pure snelheid en racecraft niet lukt. Kan me eerlijk gezegd niet heugen dat het ooit andersom is geweest.
Ricciardo is overigens gewoon een prima coureur, maar dat hij het hazenpad kiest is niet verwonderlijk. Hij had even wat meer praatjes begin van dit seizoen, maar sinds Max weer normaal doet op de baan is ie nergens meer.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:42:07 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181039402
Originele artikel nog niet opgezocht (dus het kan een nuance verschillen), maar Horner denkt ook dat de kwaliteiten van Max ten grondslag liggen ah vertrek van RIC :o

https://www.gpblog.com/nl(...)tm_content=Christian Horner Daniel Ricciardo Max Verstappen Formule 1

EDIT Owh podcast ipv artikel. Meh, geen zin in..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181042486
quote:
’Daniel zag Max naast zich als maar groeien en groeien. Max was keer op keer sneller en Daniel kreeg het gevoel dat hij steeds meer het knaapje van Max werd. Dat is vrij opmerkelijk, want zo hebben we hem nooit behandeld bij het team. We zijn altijd uitgegaan van een gelijke benadering.'
Au
pi_181042806
Ik weet niet zeker of ik dat wel heel kies vind van Horner om dit zo naar buiten te brengen. Dat klinkt toch een beetje als een trap na. En dat terwijl je nog een half seizoen met elkaar moet.

Had dan gewoon geantwoord waarom hij weg ging dat je geen idee hebt of waarschijnlijk toe aan een nieuwe uitdaging, maar als je zeker wil zijn over waarom dan moet je het hem zelf vragen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181042826
Hier de podcast op YouTube:

Heeft Horner echt twee honden genaamd Bernie en Flavio?!! :D :'(
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:22:16 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181043144
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:04 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dat wel heel kies vind van Horner om dit zo naar buiten te brengen. Dat klinkt toch een beetje als een trap na. En dat terwijl je nog een half seizoen met elkaar moet.

Had dan gewoon geantwoord waarom hij weg ging dat je geen idee hebt of waarschijnlijk toe aan een nieuwe uitdaging, maar als je zeker wil zijn over waarom dan moet je het hem zelf vragen.
RIC was zelf ook niet kies. Zo eens worden dat je al een filmpje omtrent contractverlenging maakt en dan aftaaien naar "vijand" Renault..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 augustus 2018 @ 07:30:58 #134
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_181046372
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:04 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dat wel heel kies vind van Horner om dit zo naar buiten te brengen. Dat klinkt toch een beetje als een trap na. En dat terwijl je nog een half seizoen met elkaar moet.

Had dan gewoon geantwoord waarom hij weg ging dat je geen idee hebt of waarschijnlijk toe aan een nieuwe uitdaging, maar als je zeker wil zijn over waarom dan moet je het hem zelf vragen.
en als ie dat gedaan had kreeg die, oa hier, het verwijt dat ie pr-praat lult en dat ie de vinger niet op de zere plek durft te leggen.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_181046391
Niet van mij.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:15:08 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181047301
Horner over wie er kans maakt op het zitje naast Max: https://www.gpblog.com/nl(...)s&utm_content=Alonso RBR Horner

Een jong talent wel, ALO niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:21:05 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181047410
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:05 schreef opgebaarde het volgende:
Hier de podcast op YouTube:
Heeft Horner echt twee honden genaamd Bernie en Flavio?!! :D :'(
ben niet zo van de podcasts, te weinig geduld voor maar Horner is wel prettig om naar te luisteren bij een kop koffie c_/
  donderdag 9 augustus 2018 @ 10:06:42 #138
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181048127
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner over wie er kans maakt op het zitje naast Max: https://www.gpblog.com/nl(...)s&utm_content=Alonso RBR Horner

Een jong talent wel, ALO niet.
Haha! _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181048364
Nouja hij heeft natuurlijk wel een punt. Overal waar Alonso gereden heeft na zijn eerste 2 titels was er gezeik. Bij McLaren, terug bij Renault, bij Ferrari, en nu al weer jaren bij McLaren. Ik hoefde die lul ook niet in mn team.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 10:28:30 #140
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181048446
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:23 schreef vosss het volgende:
Nouja hij heeft natuurlijk wel een punt. Overal waar Alonso gereden heeft na zijn eerste 2 titels was er gezeik. Bij McLaren, terug bij Renault, bij Ferrari, en nu al weer jaren bij McLaren. Ik hoefde die lul ook niet in mn team.
Van mij mocht ie vorig jaar al ophoepelen met zn gezeik. Doen alsof die de koning is maar niks presteren. En nu komt zijn oude team hem voorbij :W
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181048663
Waarschijnlijk lastig om mee te werken, maar imho nog steeds een van de beste coureurs op de grid. Ik zou het een gemis vinden als hij niet meer meedoet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:12:40 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181049271
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
Waarschijnlijk lastig om mee te werken, maar imho nog steeds een van de beste coureurs op de grid. Ik zou het een gemis vinden als hij niet meer meedoet.
ja ook in Le Mans liet hij toch wel weer zien een klasse apart te zijn
pi_181049784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zou het een gemis vinden als hij niet meer meedoet.
Ow dat zeker en ik gun hem ook nog een goeie auto ook hoor, maar ik hoefde hem zelf ook niet in mn team :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181050063
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:23 schreef vosss het volgende:
Nouja hij heeft natuurlijk wel een punt. Overal waar Alonso gereden heeft na zijn eerste 2 titels was er gezeik. Bij McLaren, terug bij Renault, bij Ferrari, en nu al weer jaren bij McLaren. Ik hoefde die lul ook niet in mn team.
Tja hij kon niet op tegen rookie Hamilton en toen ging het mis.
pi_181050123
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:48 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Tja hij kon niet op tegen rookie Hamilton en toen ging het mis.
En toen terug naar Renault om vervolgens vals te spelen met behulp van Piquet en vervolgens bij Ferrari nota bene een jaar nadat Massa die veer tegen zn knarretje kreeg de overwinning van hem afpakken Fernando is faster than you…. die kwam vast ook niet vanuit het niks vanuit het team en vervolgens GP2 engine GP2!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2018 @ 11:56:30 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181050238
Zonder Piquet was Massa wereldkampioen ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:03:32 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181050394
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Zonder Piquet was Massa wereldkampioen ;(
dat weet je natuurlijk nooit maar hij had wel meer kans gehad
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2018 @ 12:04:27 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181050417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat weet je natuurlijk nooit maar hij had wel meer kans gehad
99% kans ja.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181050513
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:50 schreef vosss het volgende:

[..]

En toen terug naar Renault om vervolgens vals te spelen met behulp van Piquet en vervolgens bij Ferrari nota bene een jaar nadat Massa die veer tegen zn knarretje kreeg de overwinning van hem afpakken Fernando is faster than you…. die kwam vast ook niet vanuit het niks vanuit het team en vervolgens GP2 engine GP2!!!
Terug naar Renault was niet uit luxe.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:08:28 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181050515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

99% kans ja.
ook al maak je er 99,99% van het blijft een aanname
pi_181050548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Zonder Piquet was Massa wereldkampioen ;(
Volledig onterecht natuurlijk, want Massa werd dat jaar wel een paar keer gematst :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2018 @ 12:12:03 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181050598
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

ook al maak je er 99,99% van het blijft een aanname
Zonder die SC was Massa zelfs met zijn pitstop drama, de DT en die spin in de punten gefinisht.
Niks aanname.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2018 @ 12:12:40 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181050617
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volledig onterecht natuurlijk, want Massa werd dat jaar wel een paar keer gematst :)
En ik maar denken dat alleen Hamilton-fans dat roepen ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:15:15 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181050688
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zonder die SC was Massa zelfs met zijn pitstop drama, de DT en die spin in de punten gefinisht.
Niks aanname.
dit is al een aanname :) en omdat je gewoon niet weet wat er de volgende races was gebeurd als hij in Singapore wel punten had gepakt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2018 @ 12:18:28 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181050745
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit is al een aanname :) en omdat je gewoon niet weet wat er de volgende races was gebeurd als hij in Singapore wel punten had gepakt
Wat :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:20:48 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181050793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat :')
wat, wat? aanname dus :)
pi_181050796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En ik maar denken dat alleen Hamilton-fans dat roepen ;(
Het is gewoon een feit.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181465452
Ik begrijp RIC ergens wel. Marko en Horner zijn niet bepaald de makkelijkste personen om mee te werken.

Ze hebben nog voordat dit bekend werd lopen rondspuien dat het contract met RIC zo goed als klaar (def.) is omdat alle zitjes al zijn vergeven en RIC daarom nergens meer heen kan. En dat terwijl er nu een heel rijderscarrousel op stoom gekomen is. :D

Als je op zo'n manier over je werknemer praat, dan begrijp ik wel ergens dat je er een eind aan wil breien. En we weten niet wat zich achter de schermen allemaal heeft afgespeeld. Een ding is zeker, en da's dat RIC niet voor tweede viool wil spelen voor iemand die 8 of 9 jaar jonger is en hem het licht uit de ogen rijd (Max ^O^ ). Aan de andere kant is Nico meer van zijn leeftijd en valt dat beter te verkroppen.

Ik hoop voor RIC wel dat Renault met iets redelijks over de brug komt, want dit van de afgelopen jaren is gewoon door en door triest.
  zondag 26 augustus 2018 @ 18:50:01 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181478674
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:48 schreef Gruj0 het volgende:
Ik begrijp RIC ergens wel. Marko en Horner zijn niet bepaald de makkelijkste personen om mee te werken.

Ze hebben nog voordat dit bekend werd lopen rondspuien dat het contract met RIC zo goed als klaar (def.) is omdat alle zitjes al zijn vergeven en RIC daarom nergens meer heen kan. En dat terwijl er nu een heel rijderscarrousel op stoom gekomen is. :D

Als je op zo'n manier over je werknemer praat, dan begrijp ik wel ergens dat je er een eind aan wil breien. En we weten niet wat zich achter de schermen allemaal heeft afgespeeld. Een ding is zeker, en da's dat RIC niet voor tweede viool wil spelen voor iemand die 8 of 9 jaar jonger is en hem het licht uit de ogen rijd (Max ^O^ ). Aan de andere kant is Nico meer van zijn leeftijd en valt dat beter te verkroppen.

Ik hoop voor RIC wel dat Renault met iets redelijks over de brug komt, want dit van de afgelopen jaren is gewoon door en door triest.
:?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:18:21 #160
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181479437
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:?
Gelukkig, ben ik niet de enige die er gaan zak van snapte.
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:45:51 #161
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_181480191
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:?
Ja idd. :D
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:11:16 #162
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181480806
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volledig onterecht natuurlijk, want Massa werd dat jaar wel een paar keer gematst :)
Haha
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181498468
Wat valt er niet te begrijpen dan?
Damn, kennelijk mag je je rookie mening niet geven hier. Allemaal F1 engineers.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 augustus 2018 @ 15:34:01 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181498583
quote:
15s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:28 schreef Gruj0 het volgende:
Wat valt er niet te begrijpen dan?
Damn, kennelijk mag je je rookie mening niet geven hier. Allemaal F1 engineers.
Het feit dat zij het niet begrijpen maakt het meer dat jij de engineer bent.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181498847
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:48 schreef Gruj0 het volgende:
Ik begrijp RIC ergens wel. Marko en Horner zijn niet bepaald de makkelijkste personen om mee te werken.

Ze hebben nog voordat dit bekend werd lopen rondspuien dat het contract met RIC zo goed als klaar (def.) is omdat alle zitjes al zijn vergeven en RIC daarom nergens meer heen kan. En dat terwijl er nu een heel rijderscarrousel op stoom gekomen is. :D

Als je op zo'n manier over je werknemer praat, dan begrijp ik wel ergens dat je er een eind aan wil breien. En we weten niet wat zich achter de schermen allemaal heeft afgespeeld. Een ding is zeker, en da's dat RIC niet voor tweede viool wil spelen voor iemand die 8 of 9 jaar jonger is en hem het licht uit de ogen rijd (Max ^O^ ). Aan de andere kant is Nico meer van zijn leeftijd en valt dat beter te verkroppen.

Ik hoop voor RIC wel dat Renault met iets redelijks over de brug komt, want dit van de afgelopen jaren is gewoon door en door triest.
Helder verhaal. Eens.
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:00:51 #166
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_181501367
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Helder verhaal. Eens.
Helder? 8)7
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:02:36 #167
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181501419
quote:
15s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:28 schreef Gruj0 het volgende:
Wat valt er niet te begrijpen dan?
Damn, kennelijk mag je je rookie mening niet geven hier. Allemaal F1 engineers.
Je mag gerust je mening geven hoor, ik ben het er alleen niet mee eens.
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:03:53 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181501466
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:02 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je mag gerust je mening geven hoor, ik ben het er alleen niet mee eens.
Idem :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181502083
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:00 schreef Klummie het volgende:

[..]

Helder? 8)7
Ik vond het ook helder.
in a crowd you lose humanity
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')