abonnement Unibet Coolblue
pi_181014741
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, oude match uit... april ofzo? 1 date gehad toen en alle vervolgen werden gecanceld.
En dacht je probeert het nog een keer?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:31:00 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181014768
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En dacht je probeer het nog een keer?
Zoals hij het voorstelde zouden we een drankje na zn werk doen. Dacht, prima! Maar hij doet weer precies zo lam als toen. Doeiiii
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181014777
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:31 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zoals hij het voorstelde zouden we een drankje na zn werk doen. Dacht, prima! Maar hij doet weer precies zo lam als toen. Doeiiii
Dus dat.

NEXT *O*
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:48:45 #229
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181015304
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:54 schreef ichangedmymind het volgende:

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ben een vrouw, zou graag een serieuze relatie willen. Betalen voor een profiel vind ik prima. Goede tip van dat verlengen, thanks. Dacht eerst aan Lexa maar zoals je hem omschrijft kijk ik even verder.

[..]

Misschien wat vooroordelend, heb er immers nog nooit gebruik van gemaakt. Maar dat makkelijke geswipe en veel bezoekers die er puur voor de seks opzitten trekt mij niet zo.
Betreft alias/nick ben ik het met je eens, ga gewoon mijn naam gebruiken.
Je kan wel een gratis account aanmaken bij Lexa en rondkijken of het was is, maar berichten sturen kan dus niet. Zelf kreeg ik toen wel berichten dat ik flirts en favorieten had, maar toen ik betalend lid werd leken de profielen niet helemaal oké, verouderd en kreeg ik ineens veel minder mensen langs. Dus Lexa probeert je als gratis lid wel overstag te laten gaan ;) Aan de andere kant zijn er wel genoeg succesverhalen te vinden die via Lexa zijn ontstaan. Je moet soms net geluk hebben ook.

Over het algemeen is Tinder inderdaad voor de vluggere contacten. Betekent niet dat er geen serieuze mensen op zitten, maar het idee achter Tinder is wel snel mensen keuren. Drempel ligt dus veel lager.

Maar bij elke manier van dating is het belangrijk te bepalen wat je wil en zoekt in een persoon en wat je intenties zijn. Als je daarover eerlijk ben, filter je er al een hoop ellende uit.

Ik heb zelf gemerkt bijvoorbeeld dat hobbies en dergelijke er minder toe doen dan ik dacht, terwijl daar juist veel op wordt gematched op datingsites. Tuurlijk is het fijn dat veel dingen matchen, maar het emotionele aspect van op één lijn liggen, humor en eerlijkheid doen er uiteindelijk meer toe.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:51:38 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181015399
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:05 schreef Debsterr het volgende:
Hahaha man o man. Net een appje “ja sorry was langs een collega, net pas thuis, vanavond wordt ‘m niet”. Flapdrol
Dit is niet echt zo, natuurlijk.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:52:41 #231
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181015437
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:40 schreef FenoFena het volgende:
Ik heb 5 dates gehad, en hij is helemaal verliefd merk ik , super schattig. Ik vind hem ook erg leuk. We lachen echt alleen maar. Hij wilt het liefste hele tijd bij mij zijn en moet hem echt het huis uit werken. Hij wilt me met alles helpen, klussen in huis, met mijn studie helpen, knuffelen ( sex maar 1x gehad maar wilde na sex door blijven knuffelen en praten urenlang terwijl ik moe was en wilde slapen; heb ik altijd na sex haha) , wildr selfies van ons 2 en vroeg of hij het op Social media mocht plaatsen , hij stuurt me elke dag en neemt elk initiatief. Hij begon zelfs uit het niks erover dat hij kleding voor me wilde kopen, best absurd. Vooral omdat ik laatste tijd vaker heb dat er mannen op mij af komen en kleding of mij kadootjes willen geven uit het niets allemaals?! En al dat soort dingen voor mij willen kopen, al vraag ik er niet eens om en zou ik het niet eens per se hoeven?! Maar ik voel me dan wel vereerd haha, begint haast een gewoonte te worden dat ik gefinancieerd word en ze zelf aanbieden en willen ofzo. En het is echt btw een leuke en lieve jongen! Ik begin ook langzaam aan open te staan om verliefd te worden. Ik ben het al een beetje . De 15procent is nu 28procent verliefdheid geworden haha. Hij heeft al allemaal plannen wilt binnenkort met me samen sporten en wilt precies mijn planning weten en begint me overal te volgen op Social media , en heeft mij al aan 3 vrienden voorgesteld en verteld ook dat hij over mij al praat bij zijn vrienden. Ik ben minder hotel de hotel dan hem, maar ben gewoon niet zo snel als ik iemand 5 keer 11uur gemiddeld gezien heb. Maar ik begin blij te worden. 🌈 Ik ben blij dat ik bij die vorige die ik date na 7dates gekapt was want voelde daar geen liefde, en bij deze van 5 dates voel ik wel liefde!. Ik heb wel deze nu van 5 dates gemeld dat ik rustig aan wil doen omdat ik ook nog ex aan het verwerken ben en ik niet meteen ff kan omschakelen. Laatst ook een andere jongen nog afgewezen waarmee ik gewoon als vrienden in mijn opinie mee ging tennissen zoals altijd ( hij heeft ook gewoon een vriendin ), maar plots na de tennis mij wilde trakteren op een drankje en zijn gespreksonderwerpen wel wat absurd werden, dat ik dacht sneue vriendin en er verder niet op inging .

Maargoed 6e date is sowieso coming! I'll keep updating. Maar mijn leven is een paradijsje op dit moment! Te blij dat ik van narcistische ex weg ben tot op de dag van vandaag! Het zit me erg mee, en ik begin steeds beter langzaam aan in mijn vel te zitten, en dat ik gevoelens voor deze jongen kan krijgen voel ik. Yeaj

#belachelijk / lachwekkend veel mannelijk aandacht gehad echt paradijs in Nederland hier
#ik begin weer te leven langzaam aan # en ook eens te voelen weer; dus krijg weer diepgang in alles, ik ben blij dat ik liefde weer kan "voelen" na alle ellendige relaties waar ik alleen leegte en geen liefde voelde

Maar 1 iets ik hoef geen relatie
Ik wil 1 iets. Lekker op mezelf focussen! Afgelopen jaren weinig gedaan , en ik vind het heeerlijk! Ik merk vanzelf wel of dit voortzet met deze knaap maar als mijn gevoel stopt stop ik , zonder me treurig te voelen, want zonder voel ik mij op den top.

ik heb serieus alles al geprobeerd in mijn leven, maar die shit die jij gebruikt hebt sla ik ff over. Omg
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:54:38 #232
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181015504
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:19 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, precies. Ik steun iemand juist die ambitieus is en zijn werk doet en daar voor gaat! Ik merk alleen dat hij mij daarbij niet echt kan gebruiken want ik vereis veel aandacht en dat wil hij geven, maar voor mij is dat niet genoeg.. want hij kan zijn rust niet pakken en is daardoor gewoon moe en suf en anders dan wanneer hij uitgerust is.
Je schrijft dat je veel aandacht vereist en ook krijgt, maar dat het niet voldoende is. Naar wat voor aandacht ben je dan opzoek? Ik begreep van de week en las hier bijvoorbeeld dat hij wel geïnteresseerd is, maar veel dingen vergeet waardoor het lijkt alsof het hem ook weer niet zo boeit. Kan het zijn dat als hij niet zo vergeetachtig was, dat het dan anders lag qua aandacht?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181015505
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit is niet echt zo, natuurlijk.
Dan ben je wel heel laag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:55:47 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181015549
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit is niet echt zo, natuurlijk.
Ook al is het wel zo, nog steeds een kut excuus. Heb teruggestuurd “helaas” en gegevens weer lekker verwijderd. Houdoe en bedankt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:59:07 #235
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181015674
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:32 schreef Debsterr het volgende:
Date van zondag zei dat ‘ie vanavond even in z’n bubbelbad ging en vroeg of ik er bij kwam :+ dus daar komt wel een 2e date uit.

ik snap die conclusie niet die jij trekt
pi_181015796
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik snap die conclusie niet die jij trekt
Niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:03:11 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181015825
Snap vooral dat ie seks wilt.
Dus dat wordt eerder een seksdate.

Beetje afhankelijk van hoe de rest van e gesprekken gaan.
pi_181015854
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:03 schreef Cue_ het volgende:
Snap vooral dat ie seks wilt.
Dus dat wordt eerder een seksdate.

Beetje afhankelijk van hoe de rest van e gesprekken gaan.
Jij mag ook wel op de rem, natuurlijk, iedereen wilt seks, je bent toch niet aseksueel?
Maar het komt gelijk zo plat en oppervlakkig over hoe jij dit verwoord.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:06:51 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181015938
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij mag ook wel op de rem, natuurlijk, iedereen wilt seks, je bent toch niet aseksueel?
Maar het komt gelijk zo plat en oppervlakkig over hoe jij dit verwoord.
"he schatje, kom je mn bubbelbad in" is ook plat. Zeker na enkel een eerste date. (of daar moet ook al bij gesekst zijn of in ieder geval flinke toespelingen in gesprekken, al blijft 't dan net zo plat :+ )
Vind ik tenminste.
pi_181015959
Hij wil Debsterr tenminste zien.
pi_181016024
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"he schatje, kom je mn bubbelbad in" is ook plat. Zeker na enkel een eerste date. (of daar moet ook al bij gesekst zijn of in ieder geval flinke toespelingen in gesprekken, al blijft 't dan net zo plat :+ )
Vind ik tenminste.
Mja mag je vinden, lijkt mij dat het anders wordt verwoord... "Lijkt me leuk als jij hier nu was" is wel iets anders. Die woorden duiden er ook niet op dat iemand je alleen wilt zien voor seks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181016056
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij wil Debsterr tenminste zien.
Jij ondertussen al een aanzoek gekregen na date 80? Die kerel wilt niet zoenenhandje vasthouden voor het huwelijk toch? 8)7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181016073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mja mag je vinden, lijkt mij dat het anders wordt verwoord... "Lijkt me leuk als jij hier nu was" is wel iets anders. Die woorden duiden er ook niet op dat iemand je alleen wilt zien voor seks.
dat zeg je toch niet als je in bad zit zonder dat je daar wat mee bedoeld :?

Ik vind het nogal 'sturend', qua soort gesprek
Niks mis mee verder hoor
pi_181016093
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij ondertussen al een aanzoek gekregen na date 80? Die kerel wilt niet zoenenhandje vasthouden voor het huwelijk toch? 8)7
Ja we blijven beide maagd tot het huwelijk.
pi_181016106
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja we blijven beide maagd tot het huwelijk.
Uiteraard, maar, nog geen aanzoek dus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:13:20 #246
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181016121
Nou t kwam meer op mij over als:

Ah; ik ben afgeroepen en mag op appèl komen.
Eigen mening doet er niet toe.
pi_181016124
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:11 schreef Allures het volgende:

[..]

dat zeg je toch niet als je in bad zit zonder dat je daar wat mee bedoeld :?

Ik vind het nogal 'sturend', qua soort gesprek
Niks mis mee verder hoor
Je bedoelt daarmee dat je iemands aanwezigheid leuk had gevonden op dat moment. Dat hoeft niet gelijk neuken te zijn lijkt me. Maar zou vast wel mogen want het blijft een man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181016135
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteraard, maar, nog geen aanzoek dus?
Nee dat niet.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:14:01 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181016136
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:11 schreef Allures het volgende:

[..]

dat zeg je toch niet als je in bad zit zonder dat je daar wat mee bedoeld :?

Ik vind het nogal 'sturend', qua soort gesprek
Niks mis mee verder hoor
Bedoelt.
pi_181016141
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dat niet.
Hoeveel dates nog denk je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')