abonnement Unibet Coolblue
pi_180963198
Beste leden,

Sinds iets meer dan twee weken heb ik een relatie die nog steeds hartstikke goed gaat! We hebben het over van alles, en zo ook over om een paar daagjes met z'n tweetjes weg te gaan in de herfstvakantie. Ik zelf ben 19 jaar en zij is 16. We willen in eerste instantie gewoon in Nederland een paar dagen weg (3-5 dagen, zoiets).

Nu vinden mijn ouders dit helemaal geen probleem, maar dat is gezien de leeftijd ook wel logisch. Haar ouders moesten er nog wel eve over nadenken. Haar moeder vind het opzich wel prima, alleen de vader vind het nog wel lastig...

Nu is mijn vraag een beetje: hoe kun je hiermee het beste omgaan? Ik heb al aangeboden om wellicht een keer in gesprek te gaan met haar ouders en daarover te praten. Gewoon zodat zij ook wat meer vertrouwen krijgen. Daarbij hebben we 't ook over samen slapen gehad en dat is eigenlikj hetzelfde verhaal. Haar vader heeft 't er nog wel moeilijk mee zeg maar.

Hoe kan ik hier het beste mee omgaaan? Wij willen het alle 2, alleen zijn wij wel zo dat we geen dingen doen die haar ouders niet goed vinden..
  zondag 5 augustus 2018 @ 17:59:33 #2
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_180963314
Snap dat d'r vader niet staat te juichen :') Het gaat wel om zijn minderjarige dochter... :P

Eerst maar eens zien of jullie de herfstvakantie samen halen. Want 2 weken is nog helemaal niks.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:05:51 #3
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_180963432
quote:
5s.gif Op zondag 5 augustus 2018 17:53 schreef LieverAnoniem98 het volgende:
Beste leden,

Sinds iets meer dan twee weken heb ik een relatie die nog steeds hartstikke goed gaat!
:')__!
pi_180963451
Die papa is natuurlijk niet gek.

Ik zou voorstellen om met z'n vieren weg te gaan en dan een huisje boeken met hele dunne muurtjes.
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:09:47 #5
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_180963488
Misschien even wachten tot oktober en dan pas plannen?
Eerst maar eens een dagje ipv een weekend weg?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_180963897
Hou er wel rekening mee dat niet alle hotels er op zitten te wachten dat een meerderjarige met een minderjarige in hun hotel gaan overnachten, en dat ze daar regels voor kunnen hebben. Dus voor het boeken wel even contact opnemen met het hotel en vragen hoe het zit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180964039
Wauw :')

Maarja de meeste ouders laten hun 16 of 17 jarige zich wel lamzuipen in Salou/Terschelling/een ander willekeurige goddeloze plek, dus achja wat is het verschil.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:47:47 #8
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180964141
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Hou er wel rekening mee dat niet alle hotels er op zitten te wachten dat een meerderjarige met een minderjarige in hun hotel gaan overnachten, en dat ze daar regels voor kunnen hebben. Dus voor het boeken wel even contact opnemen met het hotel en vragen hoe het zit.
Dat zou ik dus absoluut niet doen. Bellen of het cool is dat je je minderjarige vriendin in hun hotel komt volblaffen (want zo komt dat over) lijkt me de kans juist vergroten dat iemand een probleem maakt van iets dat dat niet is.
pi_180964220
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:47 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat zou ik dus absoluut niet doen. Bellen of het cool is dat je je minderjarige vriendin in hun hotel komt volblaffen (want zo komt dat over) lijkt me de kans juist vergroten dat iemand een probleem maakt van iets dat dat niet is.
Tot je bij de receptie staat en men de dame in kwestie er toch wel érg jong uit vindt zien, haar id vraagt en dan zegt dat ze minderjarigen niet toelaten en je zonder hotel staat. Er zijn genoeg hotels die er geen problemen mee hebben, maar er zijn dus ook genoeg die het niet willen. Beter om het van tevoren te weten dan dat je zonder dak boven je hoofd staat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180964400
In de herfstvakantie? Ah het kind gaat nog naar school.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_180965261
Iets meer dan 2 weken een 'relatie' hebben en al praten over samen op vakantie gaan. Ik snap die vader wel. Die is niet achterlijk en weet ook wel wat de echte reden van jullie 'vakantie' is.
Niet Fokken met mij.
pi_180967915
quote:
5s.gif Op zondag 5 augustus 2018 17:53 schreef LieverAnoniem98 het volgende:

Sinds iets meer dan twee weken heb ik een relatie die nog steeds hartstikke goed gaat!
Twee weken en "nog steeds" :')

Maar serieus, ik kan me wel voorstellen dat die vader dit voor nu nog even geen chill idee vindt.
Ik zou eerst maar eens wat losse daagjes weg plannen. Als de relatie stand blijft houden worden ze er uiteindelijk vast wel makkelijker in.
  zondag 5 augustus 2018 @ 22:41:17 #13
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180969798
Schopje naar R&P.
With the stars as her umbrella
pi_180970198
Waarom heb je het na 2 weken al over een vakantie? Na 2 weken had ik de ouders van mijn vriendin nog niet eens ontmoet :P
pi_180970332
Je kan erover gaan praten met haar pa wat je wilt. Om 'vertrouwen' te creëren. Maar dat heeft weinig zin hoor. Hij weet dat je z'n dochter gaat (proberen) volledig uit te wonen tijdens die paar dagen. En dat ze met d'r kontje omhoog zo hard kan kreunen als ze wilt zonder dat d'r ouders haar horen.
En dat heeft pa liever niet.
pi_180970367
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:58 schreef DutchBlend het volgende:
Je kan erover gaan praten met haar pa wat je wilt. Om 'vertrouwen' te creëren. Maar dat heeft weinig zin hoor. Hij weet dat je z'n dochter gaat (proberen) volledig uit te wonen tijdens die paar dagen. En dat ze met d'r kontje omhoog zo hard kan kreunen als ze wilt zonder dat d'r ouders haar horen.
En dat heeft pa liever niet.
Godver subtiel hoor _O-
pi_180970684
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:59 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Godver subtiel hoor _O-
Maar zo is het wel :')
pi_180970773
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Maar zo is het wel :')
Absoluut. Ik had als paps zijnde ook het huisje ernaast even geboekt.
pi_180971394
Twee weken en dan al over vakantie hebben _O-
  zondag 5 augustus 2018 @ 23:37:25 #20
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_180971489
Gewoon zeggen dat je heel voorzichtig zal zijn wanneer je haar neukt.
Eventueel wat oordoppen geven _O-
  zondag 5 augustus 2018 @ 23:41:11 #21
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180971573
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Tot je bij de receptie staat en men de dame in kwestie er toch wel érg jong uit vindt zien, haar id vraagt en dan zegt dat ze minderjarigen niet toelaten en je zonder hotel staat. Er zijn genoeg hotels die er geen problemen mee hebben, maar er zijn dus ook genoeg die het niet willen. Beter om het van tevoren te weten dan dat je zonder dak boven je hoofd staat.
Tja TS moet maar kijken, maar ik zou het persoonlijk heel raar vinden. Leeftijdsbeperkingen gaan meestal over groepen jongeren, omdat hun aanwezigheid nog wel eens het plezier van andere gasten vergalt. Als je echter specifiek gaat vragen of je je minderjarige vriendin mee mag nemen vergroot je denk ik de kans dat je verder mag zoeken.

quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:58 schreef DutchBlend het volgende:
Je kan erover gaan praten met haar pa wat je wilt. Om 'vertrouwen' te creëren. Maar dat heeft weinig zin hoor. Hij weet dat je z'n dochter gaat (proberen) volledig uit te wonen tijdens die paar dagen. En dat ze met d'r kontje omhoog zo hard kan kreunen als ze wilt zonder dat d'r ouders haar horen.
En dat heeft pa liever niet.
Geloof het of niet, maar veruit de meeste ouders kunnen wel omgaan met het feit dat hun kinderen (en zelfs dochters) hun seksualiteit ontwikkelen en vinden het vooral belangrijk dat dat op een goede manier gebeurt. Dan kan vertrouwen winnen wel degelijk van nut zijn.
pi_180972834
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:47 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat zou ik dus absoluut niet doen. Bellen of het cool is dat je je minderjarige vriendin in hun hotel komt volblaffen (want zo komt dat over) lijkt me de kans juist vergroten dat iemand een probleem maakt van iets dat dat niet is.
Voor seks is 16 legaal in NL dus 19 en 16 is geen punt, op seksueel vlak maakt het dus wettelijk niks uit .
Ook in bijna alle andere Europese landen is de grens 16 of vaak lager.
Tenzij uitzonderlijke situaties zoals misbruik machtspositie , te groot leeftijdsverschil, prostitutie (18 in NL) etc...
Zie bv beknopt : https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuele_meerderjarigheid

Aangezien TS aangeeft binnen NL te blijven Zal ik de andere cijfers laten voor wat ze zijn...
pi_180974860
Kan mij die vader wel voorstellen, die ziet het al voor zich dat zijn dochter over 6 week gaat zeggen, Papa, ik ben zwanger!!
Die ziet je al vertrekken en zijn dochter in een alleenstaande tienermoeder veranderen, logisch dat hij niet zo staat te juichen na pas twee weekjes een 'relatie'
pi_180974923
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 07:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kan mij die vader wel voorstellen, die ziet het al voor zich dat zijn dochter over 6 week gaat zeggen, Papa, ik ben zwanger!!
Die ziet je al vertrekken en zijn dochter in een alleenstaande tienermoeder veranderen, logisch dat hij niet zo staat te juichen na pas twee weekjes een 'relatie'
Dochter wordt ook wel geneukt als ze niet een paar dagen weggaan.
pi_180975351
Ik vind het lief! Maar snap de twijfel van haar ouders wel.
Jullie hebben het over een weekend weg in een periode die grofweg 8 keer zo ver weg is als jullie relatie nu überhaupt duurt.

Goed dat jullie open zijn naar beide ouderstellen, maar ik zou het tijd geven. Kijk hoe de relatie loopt en heb het er ergens eind september nog eens over. Hebben jullie al twee maanden een relatie en is de herfstvakantie nog maar een maandje weg. Ik denk dat dat meer vertrouwen geeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180977049
Ga met die pa praten en laat hem je collectie condooms zien, komt helemaal goed dan.
pi_180979022
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:09 schreef jajablahblah het volgende:
Misschien even wachten tot oktober en dan pas plannen?
Dit ja. Dan zijn jullie een paar maanden samen, kent die vader jou ook beter en is het vast geen probleem meer.
pi_180989510
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Hou er wel rekening mee dat niet alle hotels er op zitten te wachten dat een meerderjarige met een minderjarige in hun hotel gaan overnachten, en dat ze daar regels voor kunnen hebben. Dus voor het boeken wel even contact opnemen met het hotel en vragen hoe het zit.
Jij hebt hier ervaring mee begrijp ik?
pi_180994360
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:41 schreef PiyeReloaded het volgende:
Geloof het of niet, maar veruit de meeste ouders kunnen wel omgaan met het feit dat hun kinderen (en zelfs dochters) hun seksualiteit ontwikkelen en vinden het vooral belangrijk dat dat op een goede manier gebeurt. Dan kan vertrouwen winnen wel degelijk van nut zijn.
Ik geloof je.
In dit geval denk ik trouwens dat er ook gewoon meer tijd nodig is.
pi_180994431
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:41 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Tja TS moet maar kijken, maar ik zou het persoonlijk heel raar vinden. Leeftijdsbeperkingen gaan meestal over groepen jongeren, omdat hun aanwezigheid nog wel eens het plezier van andere gasten vergalt. Als je echter specifiek gaat vragen of je je minderjarige vriendin mee mag nemen vergroot je denk ik de kans dat je verder mag zoeken.

[..]

Geloof het of niet, maar veruit de meeste ouders kunnen wel omgaan met het feit dat hun kinderen (en zelfs dochters) hun seksualiteit ontwikkelen en vinden het vooral belangrijk dat dat op een goede manier gebeurt. Dan kan vertrouwen winnen wel degelijk van nut zijn.
Ja maar de meeste ouders willen liever dat dit een keer thuis gebeurt en ze het weten dan dat ze hun 16 jarige dochter met een 3 jaar ouder vriendje op vakantie laten gaan. Vooral de leeftijd en en duur van de relatie en een vakantie is een belangrijke reden om nee te zeggen
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:12:00 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180996886
:D Als het mijn dochter was mocht ze een dag naar de efteling met je en meer niet! :Y
***
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:15:33 #32
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_180996914
Alsof je alleen maar op vakantie seks kan hebben met elkaar. :') Ze kan toch ook bij jou langskomen of jij bij haar als d'r ouders nog op 't werk zijn. Er zijn ook mensen die het gewoon buiten doen of op een openbaar toilet.

Volgens mij is het meer dat ze dan dagen van huis weg is wat hij niet echt leuk vindt. Terwijl ze 16 is en jij 19. Het is trouwens niet dat jij te oud bent of zo want jullie zijn allebei gewoon kinderen. En 2 weken is niks.

Waar wil je op vakantie heengaan dan?
Man of Steal.
pi_180999289
Als een gast van 19 mijn dochter van 16 mee zou willen op een vakantie na een "relatie"van 2 weken zou ik aanbieden om een huisje te boeken.

Dan wel afgelegen in de Ardennen, waarna er een advertentie komt in een gayblad voor een weekend gangbang. Veel plezier met je sexweekend knul
I am a Koala who Stretches :P
pi_180999347
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij hebt hier ervaring mee begrijp ik?
Ja, ik heb bij een hotelboekingswebsite gewerkt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:37:43 #35
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_181000828
Deze TS zien we niet meer denk ik :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_181000992
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
:D Als het mijn dochter was mocht ze een dag naar de efteling met je en meer niet! :Y
Kinderachtig.
pi_181001066
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 07:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kan mij die vader wel voorstellen, die ziet het al voor zich dat zijn dochter over 6 week gaat zeggen, Papa, ik ben zwanger!!
Die ziet je al vertrekken en zijn dochter in een alleenstaande tienermoeder veranderen, logisch dat hij niet zo staat te juichen na pas twee weekjes een 'relatie'
Hey Femmie, al een behoorlijke tijd zijn er allerlei middelen om zwangerschap te voorkomen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gr.
pi_181001323
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:45 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Kinderachtig.
pi_181001463
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:01 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Echt he. Je dochter geen dick gunnen.

Daar kan ik met de pet niet bij.
pi_181001805
Knap gekopieerd van het Viva forum dit :')
pi_181001903
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:48 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Hey Femmie, al een behoorlijke tijd zijn er allerlei middelen om zwangerschap te voorkomen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gr.
Hey Mariocash, er zijn nog steeds hele naïeve mensen die denken dat een keertje zonder voorbehoedsmiddelen wel even kan of gewoon met wat drank wat makkelijker worden.

Ik hoop dat voor je dat je niet altijd uit gaat van het meest intelligente van mensen.

Gr
pi_181002101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Hey Mariocash, er zijn nog steeds hele naïeve mensen die denken dat een keertje zonder voorbehoedsmiddelen wel even kan of gewoon met wat drank wat makkelijker worden.

Ik hoop dat voor je dat je niet altijd uit gaat van het meest intelligente van mensen.

Gr
Daarom aan jou de taak om je dochter goed te informeren over voorbehoedmiddelen. Want er komt natuurlijk een dag dat ze volledig uit elkaar getrokken gaat worden. En hoe!

Dat geef ik je op een briefje.
pi_181002257
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:36 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Daarom aan jou de taak om je dochter goed te informeren over voorbehoedmiddelen. Want er komt natuurlijk een dag dat ze volledig uit elkaar getrokken gaat worden. En hoe!

Dat geef ik je op een briefje.
Iedere ouder weet dat je je kind kan informeren totdat je een ons weegt, het is uiteindelijk wat ze er zelf mee doen. Als ieder kind zo goed naar de ouders zouden luisteren zouden er geen tienerzwangerschappen zijn, zou stichting Halt niet meer nodig zijn en zouden de jongeren alcohol voorlichtingscursussen onnodig zijn.

Kinderen hebben soms hele andere ideeën dan de ouders
pi_181002311
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Iedere ouder weet dat je je kind kan informeren totdat je een ons weegt, het is uiteindelijk wat ze er zelf mee doen. Als ieder kind zo goed naar de ouders zouden luisteren zouden er geen tienerzwangerschappen zijn, zou stichting Halt niet meer nodig zijn en zouden de jongeren alcohol voorlichtingscursussen onnodig zijn.

Kinderen hebben soms hele andere ideeën dan de ouders
We zullen maar hopen op het beste.
pi_181002469
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:45 schreef Mariocash het volgende:

[..]

We zullen maar hopen op het beste.
Zeker, maar daarom kan ik mij die vader wel voorstellen, dat die er niet zo enthousiast over is
pi_181002514
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Zeker, maar daarom kan ik mij die vader wel voorstellen, dat die er niet zo enthousiast over is
Die vader is gewoon jaloers dat zijn vrouw al jaren geen zin meer heeft, terwijl dochterlief het er goed van neemt.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:16:26 #47
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181003049
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Twee weken en "nog steeds" :')

Maar serieus, ik kan me wel voorstellen dat die vader dit voor nu nog even geen chill idee vindt.
Ik zou eerst maar eens wat losse daagjes weg plannen. Als de relatie stand blijft houden worden ze er uiteindelijk vast wel makkelijker in.
Deze post zegt genoeg ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')