abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:45:34 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180983373
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Net bij de lunch een witbiertje gedonken. Heerlijk met dit weer!
Net zestig liter gezweet bij het maken van salade en daarna een megapan courgettesoep

Spijt van

Dus bier verdiend

:')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180983374
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Ah, daar deden jullie het om. >:)
Die kwam pas aanvaren toen we de fok en het grootzeil al gestreken hadden en probeerden te roeien. Dat viel best tegen tegen de wind in :D
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:46:49 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180983406
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:45 schreef minilot het volgende:
Inzake bier: ik had een Lidl IPA (Gerardus) eerder vandaag, was best te pruimen. Ik voorzie de schoonfamilie vanavond van simpele maar doeltreffende Affligem Blondjes bij de barbecue. :)
Ik mik die donkere Gerardus weleens door stoofvlees heen

In de winter

Moet er nu even niet aan denken

Waar is godverdomme mijn Zweedse meer :')

Vanmorgen wel lekker in natuurwater gezwommen, dagje voor mezelf, lekkâh!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180983413
Daarover: heeft er nog iemand een recept voor een simpele, maar fantastische courgettesoep? :)

Ik had vorig jaar een lekkere uit mijn mouw geschud, maar vergeten op te schrijven ;(
pi_180983424
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Vanmorgen wel lekker in natuurwater gezwommen, dagje voor mezelf, lekkâh!
Zee was gisteren ook lekker zwemmen en eindelijjk na de afgelopen weken weer eens goed kwalvrij!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:47:41 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180983430
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:47 schreef freecell het volgende:
Daarover: heeft er nog iemand een recept voor een simpele, maar fantastische courgettesoep? :)

Ik had vorig jaar een lekkere uit mijn mouw geschud, maar vergeten op te schrijven ;(
Ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180983432
Gerardus wit en blond zijn ook lekker :Y
pi_180983439
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja
Mag ik die alsjeblieft? ;)
pi_180983466
Even met de koter dansen op Shakira, brb.
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:50:24 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180983504
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Zee was gisteren ook lekker zwemmen en eindelijjk na de afgelopen weken weer eens goed kwalvrij!
Ik ben toch veel meer een zoetwaterzwemmer ben ik achter gekomen.
Met de capriolen die ik allemaal uithaal is dat ook gewoon fijner. Geen zout water in mijn smoeltje enzo

Dit weekend tegen beter weten in zitten kijken naar tweede huisjes in Zweden :')

Alleen vanmorgen bij het zwemmen hier veel dazen toen ik eenmaal uit het water was. Matig... Gestoken op mijn reet :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180983540
O, ik ben juist helemaal geen zoetwaterzwemmer. Ik ben niet zo van de meertjes en rivieren. Zee. :9 Zout. :9 Golven. :9 Zannnnnd. O+

Kus voor de bips, Molo!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:55:36 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180983600
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Mag ik die alsjeblieft? ;)
Is wel echt retesimpel (want zo ben ik), maar ik vind het erg lekker

Ui/prei zachtjes goed bakken
Knoflook erbij
In soeppan flikkeren met sambal badjak en water, zacht koken
Courgettes in stukjes bakken tot gaar, op laatst ansjovis erbij, optioneel.
In soeppan flikkeren.
Peper en naar wens bouillonblokken erbij
Gaar koken, staafmixer erdoorheen slingeren en dan een pakje van die pauper kruidenkaas van Lidl erdoor roeren. Bressot maar dan cheap.
En een paar handen verse spinazie vlak voor serveren.
Klaar

Vind ik lekker B-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:56:29 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180983621
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:48 schreef minilot het volgende:
Even met de koter dansen op Shakira, brb.
Rabiosa???

En zandgrond is erg gewenst ja, geen gore planten of drab
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:02:32 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_180983761
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:45 schreef freecell het volgende:
Heee, een mini minilot! O+
Ik heb gisteren nog een bootje bestuurd, maar dat was een zeilboot van vrienden.

En we waren dusdanig aan het aflijen, dat we uit eindelijk met een sleepje terug moesten :')

Zit je daar met drie meiden die heus niet voor de eerste keer zeilen (één heeft jaren zeilles gegeven) en die niet terug kunnen komen :')

We zijn keihard uitgelachen door de mannen toen we terugkwamen achter een motorbootje met een breedgrijnzende aantrekkelijke twintiger er in.
Wellicht vreemd dat ik hier nu op reageer, maar het moet me, al lurkerd en als oud-CUL'ler toch van het hart: Je pofileert je hier nu steevast als superprgressieve christen (want dat laatste vermeld je ook regelmatig) en het is allemaal fantastisch 'maf' in jouw leven. Maar wat is er ooit overeind gebleven van jouw mening in OUD dat scheidingen niet zouden kunnen (want je kiest voor lief én leed) en dat de man binnen een huwelijk altijd het eindoordeel zou moeten hebben? Het is niet eens zo lang geleden dat je postte dat Tara nu eenmaal, ondanks eventuele bezwaren jouwerzijds, bepaalde wat er gebeurde, want zo stond het in de bijbel.

Nu vast veel bezwaren dat ik opeens reageer in dit topic, maar dit viel me gewoon op. Ik heb me destijds erg gestoord aan je, in mijn ogen, ongeëmancipeerde denkbeelden. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_180983829
LS; goeie reis (je bent er al denk) en hele fijne vakantie!!

Uniek; wat ontzettend vervelend van de pijn. Ben bang dat het nog wel een tijdje zal duren maar hoop dat pijnstilling je echt een beetje helpt.

Bluezz; hoe gaat het met jou? Heeft het doorgezet of (hopelijk) niet?

Ik ben vandaag weer begonnen. Ga nu weg.
Morgen kijken tot hoe ver ik kom. Ben nog niet helemaal beter helaas.
Maar ik kan mailen.

Leuk nieuws; morgen komt een collega terug van vakantie uit Zweden en hij heeft voor mij een paar zakjes extra zoute drop gekocht O+ Heb zojuist geld overgemaakt naar em want normaal wil hij nooit iets en dat vind ik niet eerlijk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_180983873
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Nog leuke vondsten gedaan, jij archeoloog-in-de-dop? :)
Ja een echt lijk! >:) :9~


Overstap op sprinter. No airco :%
pi_180983900
Niet helemaal door de TT, want ik had er gewoon zin in na dagen vooral koud gegeten te hebben. Maar vanavond eet ik spaghetti. O+
pi_180983937
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Is wel echt retesimpel (want zo ben ik), maar ik vind het erg lekker

Ui/prei zachtjes goed bakken
Knoflook erbij
In soeppan flikkeren met sambal badjak en water, zacht koken
Courgettes in stukjes bakken tot gaar, op laatst ansjovis erbij, optioneel.
In soeppan flikkeren.
Peper en naar wens bouillonblokken erbij
Gaar koken, staafmixer erdoorheen slingeren en dan een pakje van die pauper kruidenkaas van Lidl erdoor roeren. Bressot maar dan cheap.
En een paar handen verse spinazie vlak voor serveren.
Klaar

Vind ik lekker B-)
Screenshot, dank!
pi_180983947
@FFT nog steeds goed verkouden maar leef op Ibu's. Dus ik onderdruk t wel en dan is t te doen.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:11:32 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180983988
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
LS; goeie reis (je bent er al denk) en hele fijne vakantie!!

Uniek; wat ontzettend vervelend van de pijn. Ben bang dat het nog wel een tijdje zal duren maar hoop dat pijnstilling je echt een beetje helpt.

Bluezz; hoe gaat het met jou? Heeft het doorgezet of (hopelijk) niet?

Ik ben vandaag weer begonnen. Ga nu weg.
Morgen kijken tot hoe ver ik kom. Ben nog niet helemaal beter helaas.
Maar ik kan mailen.

Leuk nieuws; morgen komt een collega terug van vakantie uit Zweden en hij heeft voor mij een paar zakjes extra zoute drop gekocht O+ Heb zojuist geld overgemaakt naar em want normaal wil hij nooit iets en dat vind ik niet eerlijk.
Bedrijfsarts nog kunnen spreken erover?

En extra zoute drop :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180984004
Leuk je kassie Myra! Ik had ooit allemaal kringloop- en oude gekregen spullen na mn scheiding toen ik eenmaal een eigen huisje had. Ook zo'n ouderwets theekastje met schuifdeurtjes geschilderd en leuke dingetjes erop en glazen er in, stond ook zo leuk toen, moest er meteen aan denken 😍
pi_180984087
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Wellicht vreemd dat ik hier nu op reageer, maar het moet me, al lurkerd en als oud-CUL'ler toch van het hart: Je pofileert je hier nu steevast als superprgressieve christen (want dat laatste vermeld je ook regelmatig) en het is allemaal fantastisch 'maf' in jouw leven. Maar wat is er ooit overeind gebleven van jouw mening in OUD dat scheidingen niet zouden kunnen (want je kiest voor lief én leed) en dat de man binnen een huwelijk altijd het eindoordeel zou moeten hebben? Het is niet eens zo lang geleden dat je postte dat Tara nu eenmaal, ondanks eventuele bezwaren jouwerzijds, bepaalde wat er gebeurde, want zo stond het in de bijbel.
Ik zie vooral het verband met mijn post niet? :?

Uhm... even denken, ik word door de jaren heen wel wat genuanceerder, maar volgens mij is het principe gelijk, alleen trek jij hem door naar anderen en doe ik dat niet. In mijn beleving doe ik dat al heel lang niet meer (dat is wat er genuanceerder is geworden) maar kan zijn dat je het staartje daar nog van hebt meegepikt.

Zelf vind ik scheiden voor mij geen optie en zelf vind ik nog steeds dat mijn man het eindoordeel heeft.
Hier komt de maar: ik vind ook dat er geen énkele reden op de aarde te verzinnen is om dat op te leggen aan een ander.
Ik leef zo, maar dat wil niet zeggen dat een ander dat ook moet doen.
Sterker nog: als iemand geen christen is, waarom zou die dan moeten luisteren naar een God waar hij niet in gelooft? Dat zou alleen maar heel hypocriet zijn toch? Inquisitie 2.0 ;) Gaan we niet doen.

Maar zelf leef ik wel volgens die principes :) En daar heb ik het heel prima mee :Y

En echt progressief ben ik geloof ik niet? :? Nooit geweest ook, haha.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:18:27 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180984201
Dus als Tara haring wil eten en daarna wil zoenen en jij wil dat niet dan mag hij jouw mening naast zich neerleggen?

Maar wowzers, ik dacht niet dat er fokkers waren met die overtuigingen. In Zeeland bij mijn schoonfamilie zie ik er zat mee rondlopen. Lollig altijd wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180984255
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:18 schreef Molo het volgende:
Dus als Tara haring wil eten en daarna wil zoenen en jij wil dat niet dan mag hij jouw mening naast zich neerleggen?

Maar wowzers, ik dacht niet dat er fokkers waren met die overtuigingen. In Zeeland bij mijn schoonfamilie zie ik er zat mee rondlopen. Lollig altijd wel
Vind het altijd maar eng eerlijk gezegd hahaha.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180984313
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:12 schreef Bluezz het volgende:
Leuk je kassie Myra! Ik had ooit allemaal kringloop- en oude gekregen spullen na mn scheiding toen ik eenmaal een eigen huisje had. Ook zo'n ouderwets theekastje met schuifdeurtjes geschilderd en leuke dingetjes erop en glazen er in, stond ook zo leuk toen, moest er meteen aan denken 😍
Heb je zeker geen foto meer van?

Ik was altijd een beetje jaloers op mensen die toffe dingen bij de kringloop vonden, of er gewoon iets gaafs van konden maken. Dan had ik dat gezien, en wilde ik eigenlijk precies hetzelfde namaken. Maar dan kom je natuurlijk nooit tegen wat zij hadden, dus dat lukt nooit.

Ik ging deze keer eigenlijk vooral naar de kringloop om een soort barokke fotolijsten te halen. Want die wil ik op de slaapkamer in dezelfde kleur als de muur schilderen. Zodat er wel iets hangt voor structuur, maar het toch nog erg rustig is. Maar daar hadden ze dan weer niets van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')