abonnement Unibet Coolblue
pi_180956830


Er staat weer een nieuw seizoen in de Premier League voor de deur. In het seizoen 2017/18 ging Manchester City er met de titel vandoor. Het was al snel duidelijk dat het niet de vraag meer was of Manchester City kampioen zou worden, maar wanneer. Met maar liefst 100 (!) punten waren zij met afstand de beste. Het zal je niet verbazen dat Manchester City ook dit jaar de gedoodverfde favoriet is. Op dit moment staan zij bij de bookmakers zelfs met een quotering van 1.67 als favoriet voor de titel. Dat zegt wel genoeg. Het team werd verstrekt met als belangrijkste naam Mahrez en lijkt bij voorbaat al onverslaanbaar.

Dan nu Liverpool. Liverpool heeft een geweldige transferwindow achter de rug. Alisson, Keita (nu er dan écht bij), Fabinho en Shaqiri zijn de belangrijkste namen. Ook Salah is dit jaar gewoon weer van de partij na een geweldig seizoen op Anfield. De transferwindow was net zo geweldig als de voorbereiding, al zegt dat laatste niet veel. Er wordt veel verwacht van Liverpool dit jaar: ze zouden zomaar mee kunnen doen om de titel. Kampioen zullen ze waarschijnlijk niet worden, maar de mannen van Klopp zijn er klaar voor. In Liverpool hunkert men inmiddels na duizend jaar weer eens naar de titel.

Bij Manchester United rommelt het een beetje. Mourinho was op de laatste dag van de transfermarkt haastig op zoek naar een verdediger, maar kreeg die uiteindelijk niet. De zomer was vrij matig, de voorbereiding liep stroef en ook qua transfers viel mee. Op de laatste dag werd Manchester United gelinkt met zowat elke verdediger die ook maar enigszins kon verdedigen, maar tevergeefs. Mourinho is boos en ook dit seizoen lijkt de titel er niet in te zitten.

Chelsea nam in de zomer afscheid van Conte en werd vervangen door Sarri. Onder zijn leiding moet er aanvallend gevoetbald worden zodat spelers als Hazard meer laten zien. Sarri nam Jorginho mee uit Napels en op de slotdag was er aardig wat paniek nadat Courtois naar Real Madrid vertrok en Kepa met een vreselijke achternaam voor veel geld werd binnengehaald. Tachtig miljoen euro; een record voor een keeper dat heel even op Alisson's naam stond. Kovacic maakte overigens de stap van Madrid naar Londen. Volgens sommige fanboys heeft Chelsea met Jorginho, Kanté en Kovacic het beste middenveld van de Premier League. Oordeel zelf maar.

Over Tottenham Hotspur kan je eigenlijk vrij kort zijn wat betreft de transferwindow: er werd geen cent uitgegeven. Even leek het erop dat Toby weg zou gaan, aangezien hij al maanden aan het janken is over de centjes. Het team is zoals bekend leuk en jong, maar er wordt niks gewonnen. Pochettino moet eens een prijs binnenhalen om de club ietwat serieuzer over te laten komen.

Arsenal nam na 22 jaar afscheid van Wenger. Dat werd ook tijd, want de glans was er inmiddels al jaren af. Emery neemt het stokje over en staat meteen voor een grote uitdaging met Manchester City en Chelsea als eerste tegenstanders. Naast de trainerswissel werden ook spelers als Leno, Sokratis, Torreira en Lichtsteiner gehaald. Aubameyang en Mkhitaryan zijn er nu ook vanaf het begin bij en Özil kan zich volledig richten op Arsenal nu hij gestopt is als Duits international, want racisme. Mocht het niks worden dit seizoen met Arsenal, kunnen we ook weer genieten van Robbie en co tijdens ArsenalFanTV.

Er zijn drie nieuwe ploegen in de Premier League: Wolverhampton, Fulham en Cardiff City. Vooral Wolverhampton en Fulham hebben de afgelopen transferwindow een heleboel nieuwe spelers gehaald. Bij Wolverhampton kan er inmiddels op de training Portugees gepraat worden; bijna iedereen daar is Portugees zo lijkt het. Fulham heeft ook vele miljoenen lopen smijten en het supertalent Sessegnon bleef bij de club. Er wordt veel verwacht van beide ploegen en dat is niet zo gek. Veel genotsspelers zijn gehaald dus dat is zeker het aanzien waard. In tegenstelling tot Cardiff City, een nietszeggende club met Vincent Tan als eigenaar. Daar ga ik ook geen woorden aan vuil maken.

Het mag niet het beste voetbal zijn, maar spectaculair en leuk is het wel. De Premier League 2018/19 staat op punt van beginnen. Het broekje kan uit. Veel kijkplezier.

Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2018 20:59:44 ]
pi_180956886
Oh ja, de OP moet nog. Zal 'm binnenkort vlak voor de eerste speelronde ietwat aanpassen.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2018 11:42:24 ]
pi_180956982
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:40 schreef Bolasie het volgende:
Oh ja, de OP moet nog. Zal 'm binnenkort vlak voor de eerste speelronde ietwat aanpassen.
Even een leuk verhaal over de mogelijkheden van alle titelkandidaten.
Oh.
pi_180956999
quote:
6s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Even een leuk verhaal over de mogelijkheden van alle titelkandidaten.
Eerst even de laatste week afwachten op vuurwerk voor de Engelse transferwindow sluit.
  zondag 5 augustus 2018 @ 11:47:52 #5
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180957001
Community Shield nog ergens op TV te zien?
pi_180957026
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:47 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Eerst even de laatste week afwachten op vuurwerk voor de Engelse transferwindow sluit.
Benieuwd of Liverpool nog wat gaat halen, of dat die alleen nog maar wat rommel gaan opruimen.
Oh.
pi_180957045
Eerder benieuwd wat Manchester United binnenhaalt. Alderweireld lijkt imminent.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 11:51:10 #8
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180957058
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:50 schreef Masterminded het volgende:
Eerder benieuwd wat Manchester United binnenhaalt. Alderweireld lijkt imminent.
Ik ga huilen als Toby naar United gaat
pi_180957075
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Community Shield nog ergens op TV te zien?
Je moet het streamen.
pi_180957104
Leuk die supercups met B-teams
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:00:23 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180957226
Bij Unibet is Man City favoriet. Op livescore staat echter een matige predicted line-up bij hun terwijl er bij Chelsea hoop grote namen tussen staan.
pi_180957310
Ik kijk vooral uit naar Arsenal, West Ham, Wolves en Liverpool dit seizoen. Arsenal met een nieuwe coach en nieuwe spelers meteen al de eerste twee speelrondes aan de bak, West Ham heeft een aantal zeer interessante aankopen gedaan na een grap van vorig seizoen en Wolves als tweede nationale elftal van Portugal kan ook wel leuk worden. Liverpool kent echt een geweldige voorbereiding met prima aankopen, al zal de titel er dit seizoen ook niet inzitten. Dat City kampioen wordt, staat wel vast.
Spurs heeft nog geen kut verricht op de transfermarkt en Chelsea verwacht ik eigenlijk ook niet veel van, zeker als Courtois/Hazard vertrekt en Morata de eerste spits blijft. United moet zeker nog iets doen de komende dagen, want dit kan echt niet.

Individueel kijk ik vooral uit naar Sessegnon, Keita en Mahrez. Bohh, wat heb ik er weer zin in. Kom maar op.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2018 12:04:30 ]
pi_180957365
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk vooral uit naar Arsenal, West Ham, Wolves en Liverpool dit seizoen. Arsenal met een nieuwe coach en nieuwe spelers meteen al de eerste twee speelrondes aan de bak, West Ham heeft een aantal zeer interessante aankopen gedaan na een grap van vorig seizoen en Wolves als tweede nationale elftal van Portugal kan ook wel leuk worden. Liverpool kent echt een geweldige voorbereiding met prima aankopen, al zal de titel er dit seizoen ook niet inzitten. Dat City kampioen wordt, staat wel vast.
Spurs heeft nog geen kut verricht op de transfermarkt en Chelsea verwacht ik eigenlijk ook niet veel van, zeker als Courtois/Hazard vertrekt en Morata de eerste spits blijft. United moet zeker nog iets doen de komende dagen, want dit kan echt niet.

Individueel kijk ik vooral uit naar Sessegnon, Keita en Mahrez. Bohh, wat heb ik er weer zin in. Kom maar op.
Heeft Cardiff City eigenlijk iets gedaan op de transfermarkt?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180957396
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:06 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Heeft Cardiff City eigenlijk iets gedaan op de transfermarkt?
Alleen wat spelers uit de Sjempionsship gehaald. Die club boeit overigens niemand met die debiel van een eigenaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2018 12:08:49 ]
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:09:28 #15
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180957424
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:52 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Je moet het streamen.
Wat is dat nou voor idioots
AZ
ALKMAAR
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:10:00 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180957441
Spurs heeft ook niet echt heel veel nodig eigenlijk. Alhoewel er gezegd wordt dat Lucas vertrekt net als Toby. Daar moeten dan wel vervangers voor komen. Levy is ook niet de man van grote uitgaven dus ik zie ze nog niet de laatste stap te maken naar de top. Beetje een eeuwige subtopper.
pi_180957453
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:08 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Alleen wat spelers uit de Sjempionsship gehaald. Die club boeit overigens niemand met die debiel van een eigenaar.
Dat weet ik, Vincent Tangod. Maar dat is dus de gedoodverfde degradant.

Wie verwacht je nog meer in de gevarenzone?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:11:26 #18
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180957482
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk vooral uit naar Arsenal, West Ham, Wolves en Liverpool dit seizoen. Arsenal met een nieuwe coach en nieuwe spelers meteen al de eerste twee speelrondes aan de bak, West Ham heeft een aantal zeer interessante aankopen gedaan na een grap van vorig seizoen en Wolves als tweede nationale elftal van Portugal kan ook wel leuk worden. Liverpool kent echt een geweldige voorbereiding met prima aankopen, al zal de titel er dit seizoen ook niet inzitten. Dat City kampioen wordt, staat wel vast.
Spurs heeft nog geen kut verricht op de transfermarkt en Chelsea verwacht ik eigenlijk ook niet veel van, zeker als Courtois/Hazard vertrekt en Morata de eerste spits blijft. United moet zeker nog iets doen de komende dagen, want dit kan echt niet.

Individueel kijk ik vooral uit naar Sessegnon, Keita en Mahrez. Bohh, wat heb ik er weer zin in. Kom maar op.
Liverpool heeft eigenlijk nog wel 2/3 aankopen nodig om echt mee te doen. CV, CAM en nog een goede voorhoedespeler voor de breedte.
Oh.
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:12:22 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180957508
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Liverpool heeft eigenlijk nog wel 2/3 aankopen nodig om echt mee te doen. CV, CAM en nog een goede voorhoedespeler voor de breedte.
Lullig dat ze AOC langer missen en verder eens. Ings of Sturridge of Origi moeten ze dumpen voor een betere stand-in.

Solanke hebben ze ook nog zag ik. Matig matig matig
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:15:59 #20
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180957607
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk vooral uit naar Arsenal, West Ham, Wolves en Liverpool dit seizoen. Arsenal met een nieuwe coach en nieuwe spelers meteen al de eerste twee speelrondes aan de bak, West Ham heeft een aantal zeer interessante aankopen gedaan na een grap van vorig seizoen en Wolves als tweede nationale elftal van Portugal kan ook wel leuk worden. Liverpool kent echt een geweldige voorbereiding met prima aankopen, al zal de titel er dit seizoen ook niet inzitten. Dat City kampioen wordt, staat wel vast.
Spurs heeft nog geen kut verricht op de transfermarkt en Chelsea verwacht ik eigenlijk ook niet veel van, zeker als Courtois/Hazard vertrekt en Morata de eerste spits blijft. United moet zeker nog iets doen de komende dagen, want dit kan echt niet.

Individueel kijk ik vooral uit naar Sessegnon, Keita en Mahrez. Bohh, wat heb ik er weer zin in. Kom maar op.
Ik weet het nog niet hoor met City, Liverpool is écht goed. Volgens mij ook alweer 10 jaar geleden dat een club de titel prolongeerde in Engeland. Wordt een ouderwetse Klopp vs Pep.

Maar City is wel favoriet natuurlijk.
pi_180957658
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:10 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat weet ik, Vincent Tangod. Maar dat is dus de gedoodverfde degradant.

Wie verwacht je nog meer in de gevarenzone?
Huddersfield en Southampton. Laatstgenoemde moest er vorig jaar al uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2018 12:18:49 ]
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:21:08 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180957693
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lullig dat ze AOC langer missen en verder eens. Ings of Sturridge of Origi moeten ze dumpen voor een betere stand-in.

Solanke hebben ze ook nog zag ik. Matig matig matig
Toch zonde dat die Origi nooit echt is doorgebroken na zijn goede WK 2014.

Sturridge was ik ook echt fan van in 13/14 met Suárez toen, maar helaas veel te fragiel :'(
Oh.
pi_180957706
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:18 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Huddersfield en Southampton. Laatstgenoemde moest er vorig jaar al uit.
Ik zie een hoop positiviteit van de fanboys rond Brighton.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180957722
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet hoor met City, Liverpool is écht goed. Volgens mij ook alweer 10 jaar geleden dat een club de titel prolongeerde in Engeland. Wordt een ouderwetse Klopp vs Pep.

Maar City is wel favoriet natuurlijk.
Ik gun het Liverpool zeer, maar ik vrees er toch een beetje voor. Het is achterin toch net iets te zwak, waar City bijna elke positie op orde heeft. Alleen de linksback dan, maar dat werd vorig seizoen ook goed opgevangen en Mendy is nu inmiddels weer fit. Met een paar aankopen geef ik Liverpool zeker een goede kans.
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:24:21 #25
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180957736
City heeft wel treurig weinig spelers terug voor vanmiddag. Chelsea al bijna op volle oorlogssterkte.
pi_180957741
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:22 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik zie een hoop positiviteit van de fanboys rond Brighton.
Gaat die Iraniër uit de Eredivisie het redden daar of is dat weer zo'n Eredivisie wonder?
pi_180957769
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
City heeft wel treurig weinig spelers terug voor vanmiddag. Chelsea al bijna op volle oorlogssterkte.
Als Arsenal kans heeft om te winnen van City is het volgende week wel (lol)
pi_180957783
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
City heeft wel treurig weinig spelers terug voor vanmiddag. Chelsea al bijna op volle oorlogssterkte.
Maar geen Kante en verder is het een kutteam
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:29:53 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180957829
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:27 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Maar geen Kante en verder is het een kutteam
Ik heb helemaal niets gezien van ICC dus ik zou het verder niet weten eerlijk gezegd.
pi_180957859
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:24 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Gaat die Iraniër uit de Eredivisie het redden daar of is dat weer zo'n Eredivisie wonder?
Samen met Mount de enige spelers die de top van de Eredivisie aankunnen. Jahanbakhsh was zo'n beetje de hele doelpuntenproductie van AZ samen met Weghorst. Hij is creatief genoeg om er iets van te maken, zeker in de reactieve stijl die we van Brighton gewend zijn. Hij is snel, heeft techniek en een opvallende power achter de bal. Als een wedstrijd op slot zit, zou hij normaal gesproken het wel open moeten kunnen breken. Benieuwd of hij het ook tegen betere verdedigers kan.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180957901
Mount scoorde overigens voor het Derby County van Lampard, vrijdag.

Mooie blunder van de keeper (lol) https://streamable.com/c2q3v
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180957941
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:31 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Samen met Mount de enige spelers die de top van de Eredivisie aankunnen. Jahanbakhsh was zo'n beetje de hele doelpuntenproductie van AZ samen met Weghorst. Hij is creatief genoeg om er iets van te maken, zeker in de reactieve stijl die we van Brighton gewend zijn. Hij is snel, heeft techniek en een opvallende power achter de bal. Als een wedstrijd op slot zit, zou hij normaal gesproken het wel open moeten kunnen breken. Benieuwd of hij het ook tegen betere verdedigers kan.
Mag hopen voor het imago van de Eredivisie dat de beste speler het redt, anders sta je weer in de Premier League voor lul.
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:36:05 #33
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180957968
Hoe zit het met Vincent Janssen eigenlijk? Zit die nog bij Spurs nu?
Oh.
pi_180957977
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:35 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Mag hopen voor het imago van de Eredivisie dat de beste speler het redt, anders sta je weer in de Premier League voor lul.
Vincent Janssen en Davy Klaassen waren wel heel houterige types.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180957979
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:27 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Maar geen Kante en verder is het een kutteam
En geen Belgjes, die zijn ook pas net terug.
pi_180957992
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:36 schreef Bolasie het volgende:

[..]

En geen Belgjes, die zijn ook pas net terug.
Kompany zag ik maandag alweer op het veld verschijnen. Raarrrrrrr.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180958007
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zit het met Vincent Janssen eigenlijk? Zit die nog bij Spurs nu?
Die gaat weer naar Turkije las ik.
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:38:34 #38
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180958011
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:38 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Die gaat weer naar Turkije las ik.
Carrière is dus ook definitief over.
Oh.
pi_180958013
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:37 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Kompany zag ik maandag alweer op het veld verschijnen. Raarrrrrrr.
Hazard en Courtois werden pas op zaterdag weer terug verwacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2018 12:39:31 ]
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:40:20 #40
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180958040
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zit het met Vincent Janssen eigenlijk? Zit die nog bij Spurs nu?
Ja, ze proberen hem weer te huren aan Fenerbahce met verplichte optie tot koop. Grofvuil, tot nooit meer ziens.
pi_180958046
Het wordt ook nog wel leuk wat Sarri gaat doen met Morata, Batshuayi en Giroud. Batshuayi eerste spits en Giroud terug naar Frankrijk, gok ik.
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:44:11 #42
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180958120
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:18 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Huddersfield en Southampton. Laatstgenoemde moest er vorig jaar al uit.
Vergeet Newcastle niet. Benitez smeekt letterlijk om aankopen, maar die lul van een eigenaar doet niets en wil de club ook niet tegen een redelijke prijs verkopen. Wordt een seizoen lang overleven.
  zondag 5 augustus 2018 @ 13:00:23 #43
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180958378
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:31 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Samen met Mount de enige spelers die de top van de Eredivisie aankunnen. Jahanbakhsh was zo'n beetje de hele doelpuntenproductie van AZ samen met Weghorst. Hij is creatief genoeg om er iets van te maken, zeker in de reactieve stijl die we van Brighton gewend zijn. Hij is snel, heeft techniek en een opvallende power achter de bal. Als een wedstrijd op slot zit, zou hij normaal gesproken het wel open moeten kunnen breken. Benieuwd of hij het ook tegen betere verdedigers kan.
Ik vrees alleen wel dat Jahanbakhsh aanpassingstijd nodig gaat hebben. Bij AZ heeft het ook echt wel vrij lang geduurd voor hij eenmaal op gang kwam.
AZ
ALKMAAR
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:12:30 #44
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_180959558
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Community Shield nog ergens op TV te zien?
BT sport
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:15:17 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180959589
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:12 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

BT sport
Dat heeft bijna niemand in Nederland
pi_180960224
Willy; Azpilicueta, Rudiger, Luiz, Alonso; Fabregas, Jorginho, Barkley; Pedro, Morata, Hudson-Odoi
Bravo; Walker, Stones, Laporte, Mendy; Bernardo, Fernandinho, Foden; Mahrez, Aguero, Sané
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180960509
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:12 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

BT sport
Is dat de enige zender? :Z
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:30:15 #48
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180960559
Normaal gesproken zendt ziggo het toch uit? Hoezo nu ineens niet
AZ
ALKMAAR
pi_180960564
Als iemand een goeie stream heeft houd ik me aanbevolen.
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:31:56 #50
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180960579
Unibetgod is er gewoon bij.
pi_180960595
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Unibetgod is er gewoon bij.
Oh goeie
pi_180960614
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Unibetgod is er gewoon bij.
Of even op Hesgoal kijken.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180960661
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Unibetgod is er gewoon bij.
Chelsea op een odd van 4 trouwens, wat maken we daarvan.

Betje zetten?
pi_180960672
ik wil op tv kijken :(
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:38:09 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180960680
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Chelsea op een odd van 4 trouwens, wat maken we daarvan.

Betje zetten?
Ik blijf er ver van vandaan bij openingswedstrijden
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:38:19 #56
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180960684
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
Willy; Azpilicueta, Rudiger, Luiz, Alonso; Fabregas, Jorginho, Barkley; Pedro, Morata, Hudson-Odoi
Bravo; Walker, Stones, Laporte, Mendy; Bernardo, Fernandinho, Foden; Mahrez, Aguero, Sané
Ik vind het B-team gehalte reuze meevallen eigenlijk. 5 waarschijnlijke basisspelers bij Chelsea en 7 bij City
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:42:42 #57
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_180960757
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Chelsea op een odd van 4 trouwens, wat maken we daarvan.

Betje zetten?
mwoa alles kan, Both team to score gewoon
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:42:52 #58
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_180960763
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:26 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Is dat de enige zender? :Z
ja of bein sport
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:46:39 #59
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_180960849
Edit

[ Bericht 86% gewijzigd door dvdfreak op 05-08-2018 15:53:41 ]
pi_180960923
waar kijken jullie dan? Unibet?
pi_180960928
rip reddit soccer streams
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:51:46 #62
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180960938
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:50 schreef snoesje45 het volgende:
waar kijken jullie dan? Unibet?
Er is hierboven al een stream gegeven :{
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:52:00 #63
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_180960942
:( wtf
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:53:15 #64
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180960958
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:51 schreef Maastoren het volgende:
rip reddit soccer streams
??
pi_180960976
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]

??
Ik pakte streams van wedstrijden die niet op tv werden uitgezonden altijd via Reddit soccer streams subforum maar die hebben ze offline gehaald deze zomer.
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:56:07 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180961001
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:54 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik pakte streams van wedstrijden die niet op tv werden uitgezonden altijd via Reddit soccer streams subforum maar die hebben ze offline gehaald deze zomer.
Die is nog steeds actief hoor.

https://www.reddit.com/r/(...)_vs_manchester_city/ (dit is technisch gezien geen link naar een stream, hopelijk blijft dit staan)
pi_180961011
Vriendelijke Pep act
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180961019
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die is nog steeds actief hoor.

https://www.reddit.com/r/(...)_vs_manchester_city/ (dit is technisch gezien geen link naar een stream, hopelijk blijft dit staan)
Aha. Ik klikte altijd door via google. Bedankt!
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:58:46 #69
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180961042
Prima dames hoor
pi_180961056
Benieuwd of die Hudson Odoi de hype kan waar maken.
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:00:18 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180961058
Walker, Stones, Kompany en Mendy zijn allemaal nogal vroeg terug
pi_180961072
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walker, Stones, Kompany en Mendy zijn allemaal nogal vroeg terug
Voor Mendy maakt dat geen reet uit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:01:55 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180961091
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:00 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Voor Mendy maakt dat geen reet uit.
Ben benieuwd naar volgende statement van FIFPro
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:02:26 #74
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180961099
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walker, Stones, Kompany en Mendy zijn allemaal nogal vroeg terug
Gevolg van de grote concurrentie, spelers zijn bang hun plek kwijt te raken als ze te laat aansluiten. Soms willen ze zelfs niet meer naar hun nationale team in de interlandbreaks.

Geen goede ontwikkeling.
pi_180961115
Eerste officiële pot zonder Torrent aan de zijde van Pep in 11 jaar. (lol).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180961135
Waarom zend niemand dit uit op tv? Wat een grap.
pi_180961152
De stem van McManaman :r
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:06:55 #78
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_180961155
McDonalds sponsor maar ze geven geen gratis stream links naar de wedstrijd wanneer je iets bij hun koopt? ok
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:11:40 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180961261
Chelsea zet mooi hoog druk maar veldbezetting klopt niet
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:14:43 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180961333
AGUEROOOOOOO
pi_180961335
Dit was wel erg makkelijk opstomen door het midden zeg.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:15:20 #82
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180961350
Gaat helemaal mis bij Rudiger en Luiz
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:17:08 #83
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_180961384
walkover
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:17:09 #84
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180961385
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:14 schreef Masterminded het volgende:
Dit was wel erg makkelijk opstomen door het midden zeg.
Inderdaad :')
pi_180961429
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Inderdaad :')
Dat middenveld stond zo hoog en slordig gepositioneerd _O-. Een briljante pass van Laporte door het midden en het was meteen paniek.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180961460
Ach, het verbaast allemaal niet dat het nog even wennen is in het tijdperk Sarri na een tijdperk Conte. Benieuwd hoelang het tijd nodig heeft, benieuwd hoeveel geduld Abramo dit keer heeft. Ole.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:30:10 #87
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180961535
Met twee man druk zetten op keeper, balletje tussendoor en hele middenveld ligt open.

;(
pi_180961624
Jezus, die aanname van Mahrez.. Dit had een goal moeten zijn.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180961707
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:37 schreef Masterminded het volgende:
Jezus, die aanname van Mahrez.. Dit had een goal moeten zijn.
Maar die van Hudson-Odoi had er ook wel in gemogen, wat een ruimte om vrij uit te halen.
Demain, on roule
  Forum Admin / PR zondag 5 augustus 2018 @ 16:49:02 #90
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180961818
Je zou maar zo'n pannenkoek als Bravo achter je hebben staan.
pi_180961843
Bernardo _O_.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180962272
Agüero :') :') :').
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180962435
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:50 schreef Masterminded het volgende:
Bernardo _O_.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 17:19:27 #94
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_180962437
lekker hoor van aguero
  Forum Admin / PR zondag 5 augustus 2018 @ 17:19:27 #95
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180962438
SERGIO
  zondag 5 augustus 2018 @ 17:23:30 #96
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180962549
Rudiger is mensonterend aan de bal
pi_180963150
Bravo, mijn god.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:35:11 #98
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_180963911
Bielsagenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_180963924
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Bielsagenot
Die blunder van Butland _O-
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:41:41 #100
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_180964023
pingel cumbeck
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:42:37 #101
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_180964032
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:36 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Die blunder van Butland _O-
Pieters die ook maar beter kan stoppen met voetballen
RED ONS HENNIEGOD
pi_180964097
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Pieters die ook maar beter kan stoppen met voetballen
Maar hij is zo lekker 9.gif degelijk 9.gif
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:46:47 #103
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_180964115
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar hij is zo lekker [ afbeelding ] degelijk [ afbeelding ]
Nu maar degelijk in die soap waar die hoer van hem in speelt
RED ONS HENNIEGOD
pi_180964123
Stoke heeft op papier een redelijk elftal, maar vooralsnog extreem los zand. Jezus christus.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180964748
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180964913
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 5 augustus 2018 @ 19:42:16 #107
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_180965165
quote:
Een ware hel voor elke interviewer . Die gaan zo promoverengenot
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 5 augustus 2018 @ 19:55:58 #108
365087 RamboDirk
is een beer!
  zondag 5 augustus 2018 @ 20:17:45 #109
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180965822
quote:
_O- _O- _O-

Ik hoop zo dat ie het goed gaat doen
  zondag 5 augustus 2018 @ 20:19:34 #110
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_180966059
:')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180966144
quote:
:')

Zet een chihuahua voor de groep en je haalt dezelfde resultaten. Wtf.
U MAD?
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:18:31 #113
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_180991893
goede cumbeck
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:37:30 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180993740
Toby naar United

:'(
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:15:22 #115
21467 franske19
Hit the deck!
pi_181001621
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toby naar United

:'(
Rampzalig. Vreselijke kut club dat United onder Mou.

Op de BBC stond een artikel dat van alle clubs Man Utd vorig seizoen het meest geprofiteerd heeft van arbitrale dwalingen (ze zouden eigenlijk op plek 4 hebben gestaan) maar geen enkele andere trainer heeft zoveel gezeurd om de arbitrage.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_181009157
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:15 schreef franske19 het volgende:

[..]

Rampzalig. Vreselijke kut club dat United onder Mou.

Op de BBC stond een artikel dat van alle clubs Man Utd vorig seizoen het meest geprofiteerd heeft van arbitrale dwalingen (ze zouden eigenlijk op plek 4 hebben gestaan) maar geen enkele andere trainer heeft zoveel gezeurd om de arbitrage.
Doe even normaal joh, al dat overdreven enge gehaat op die man en die club :).
pi_181011394
Mourinho _O_
United onder Fergie _O_

Dit zooitje spelers :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181011578
https://bleacherreport.co(...)ly-made-england-home

Interessant stuk over hoe Braziliaantjes in de Premier League omgaan met de Engelse cultuur.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:38:24 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181011754
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toby naar United

:'(
Blijft bijzonder dat hij uiteindelijk Vertonghen is ontstegen qua niveau terwijl hem dat bij Ajax echt niet lukte.
Oh.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:39:31 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181011777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Doe even normaal joh, al dat overdreven enge gehaat op die man en die club :).
Mourinho is wel een engerd natuurlijk (en die act houdt hij zelf ook liever vol) en speelt ook nog eens geestdodend voetbal, zou niet weten waarom mensen daar niet kritisch op mogen zijn.

Dat Calimero-gedoe over arbitrale dwalingen kan ik dan weer minder mee.
Oh.
pi_181013184
Die selectieve verontwaardiging over dat voetbal is ook overdreven.
pi_181049273
Mourinho confirmed that Nemanja Matic, Sergio Romero, Marcos Rojo, Antonio Valencia, Diogo Dalot and Ander Herrera will miss the home opener against the Foxes on Friday due to injury.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:15:07 #123
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181049315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:12 schreef Masterminded het volgende:
Mourinho confirmed that Nemanja Matic, Sergio Romero, Marcos Rojo, Antonio Valencia, Diogo Dalot and Ander Herrera will miss the home opener against the Foxes on Friday due to injury.
Darmian rechtsback en een Fred, Pogba en Joel Perreira middenveld dan? Lingard met die eerste twee lijkt me te aanvallend.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:15:43 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181049335
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blijft bijzonder dat hij uiteindelijk Vertonghen is ontstegen qua niveau terwijl hem dat bij Ajax echt niet lukte.
Vertonghen is meer een libero, hij meer een mandekker, van een kutclub naar een nog grotere kutclub, dus dat is lood om oudijzer
pi_181049376
United gaat dit seizoen niet meedoen om de landstitel en Mourinho wordt halverwege het seizoen ontslagen.
Oh.
pi_181049382
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Darmian rechtsback en een Fred, Pogba en Joel Perreira middenveld dan? Lingard met die eerste twee lijkt me te aanvallend.
McTominay kan vast een plaatsje krijgen. Mourinho is best fan van die jongen. Of Fellaini.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:23:31 #127
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181049506
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:18 schreef Masterminded het volgende:

[..]

McTominay kan vast een plaatsje krijgen. Mourinho is best fan van die jongen. Of Fellaini.
Ohja, die twee was ik vergeten
pi_181049819
Jullie nog wat met Fantasy Premier League gedaan?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:17:19 #129
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181065196
met fosu mensah heeft fulham een aardig team
pi_181080252
Guardiola says Sterling and KDB are available for Sunday, after only returning on Monday. "Sterling after 4/5 days is fit, he's not a big guy, he's sharp. Kevin arrived in perfect condition."
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181086390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:38 schreef Masterminded het volgende:
Jullie nog wat met Fantasy Premier League gedaan?


Ik vrees alleen voor Kane in augustus. Verder wat beperkte keuzes vanwege het budget.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2018 19:50:57 ]
pi_181086487
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:50 schreef Bolasie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vrees alleen voor Kane in augustus. Verder wat beperkte keuzes vanwege het budget.
Hahahaha, ik wilde mijn team showen maar de site ligt plat.``
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181086510
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:54 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Hahahaha, ik wilde mijn team showen maar de site ligt plat.``
Allemaal last minute. Deadline over 5 minuten.
pi_181086618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:55 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Allemaal last minute. Deadline over 5 minuten.
Had eerst nog Son maar die heb ik er maar uitgehaald. Was even de Asia Games vergeten :'). Na morgen vliegt hij uit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:59:17 #135
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_181086639
Ik ben vooral benieuwd hoe erg Mourinho dit seizoen weer wordt gehaat om elke scheet die hij ook maar laat.
AZ
ALKMAAR
pi_181086786
De Gea; Darmian, Bailly, Lindelof, Shaw; Fred, Pogba; Andreas, Mata, Alexis; Rashford

Als Pereira het al niet kan maken bij Valencia..
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181086789
Man Utd XI: De Gea, Darmian, Bailly, Lindelof, Shaw, Fred, Pogba, Andreas, Mata, Sanchez, Rashford

Leicester XI: Schmeichel, Amartey, Morgan, Maguire, Chilwell, Ndidi, Silva, Ricardo, Maddison, Gray, Iheanacho

Pogba als captain na het winnen van de WK-finale.
pi_181086832
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:04 schreef Bolasie het volgende:
Man Utd XI: De Gea, Darmian, Bailly, Lindelof, Shaw, Fred, Pogba, Andreas, Mata, Sanchez, Rashford

Leicester XI: Schmeichel, Amartey, Morgan, Maguire, Chilwell, Ndidi, Silva, Ricardo, Maddison, Gray, Iheanacho

Pogba als captain na het winnen van de WK-finale.
3-5-2 van Leicester?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181086849
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:06 schreef Masterminded het volgende:

[..]

3-5-2 van Leicester?
Gaan we dit kijken 422? Gaan we dit onszelf aandoen?
pi_181086913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gaan we dit kijken 422? Gaan we dit onszelf aandoen?
Ik ga gewoon een beetje rondzappen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181087051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:09 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik ga gewoon een beetje rondzappen.
Ik heb Ziggo geactiveerd, maar dat doe ik meer voor Real en Inter :@
pi_181087069
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik heb Ziggo geactiveerd, maar dat doe ik meer voor Real en Inter :@
Dat je Betis niet noemt is vrij pijnlijk. Ik ben zelfs meer Betis-fanboy dan jij.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181087142
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:14 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat je Betis niet noemt is vrij pijnlijk. Ik ben zelfs meer Betis-fanboy dan jij.
Jij en ik weten dat ze die alleen uitzenden als er niks anders is, wel realistisch blijven makker
pi_181087145
C,mon Leicester
pi_181087190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Jij en ik weten dat ze die alleen uitzenden als er niks anders is, wel realistisch blijven makker
Ze zenden de openingswedstrijd tegen Levante gewoon uit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181087318
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:18 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ze zenden de openingswedstrijd tegen Levante gewoon uit.
Ja vrijdag, benieuwd of dat in het weekend ook zo gaat

betwijfel het
pi_181087345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja vrijdag, benieuwd of dat in het weekend ook zo gaat

betwijfel het
Ze zullen de derby van Sevilla vast wel uitzenden. Die hebben geen excuus.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181087437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ze zullen de derby van Sevilla vast wel uitzenden. Die hebben geen excuus.
Ja dat sowieso, we gaan dan wel killen geen genade voor jullie rojiblancos
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:35:18 #149
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181087744
eindelijk weer plgenot _O_
pi_181088614
Mourinho meltdown-season _O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181088642
Ik zit er klaar voor :)
Demain, on roule
pi_181088657
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:06 schreef Masterminded het volgende:

[..]

3-5-2 van Leicester?
Lijkt me niet.

De OP is overigens aangepast.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:01:48 #153
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181088711
wtf gelijk al pingel
pi_181088722
Amartey _O-.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:02:54 #155
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181088743
wat een aanloop _O-
pi_181088746
De Premier League is back.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:03:01 #157
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181088747
Die aanloop _O- _O- _O-
pi_181088749
Wat een aanloop.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:03:32 #159
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181088767
Doet even aan Zaza voor hoe het echt moet
pi_181088821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:02 schreef Bolasie het volgende:
De Premier League is back.
Beste competitie ter wereld
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181088915
Voelt opeens weer als winter, regen tegen de ramen en PL op tv O+
Demain, on roule
pi_181088987
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:07 schreef Mykonos het volgende:
Voelt opeens weer als winter, regen tegen de ramen en PL op tv O+
Regen? Woon je in de Alpen?
U MAD?
pi_181089048
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Regen? Woon je in de Alpen?
Ik weet niet waar jij woont maar hier regent het aardig, en volgens buienrader ben ik niet de enige die momenteel regen heeft.
Demain, on roule
pi_181089086
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:02 schreef Bolasie het volgende:
De Premier League is back.
https://i.gyazo.com/8cac92ee40e8d5d09d963371a4fc187c.png

Dit is mijne.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181089348
quote:
Ik ben benieuwd.
pi_181089371
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:19 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
Ik kom er net al achter dat Hemed geen slimme zet was, maar ik had ook eerst Andone die dit weekend niet kon spelen :').
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181089408
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:10 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont maar hier regent het aardig, en volgens buienrader ben ik niet de enige die momenteel regen heeft.
Limburg, kurkdroog. Loop op m’n teenslippers.
U MAD?
pi_181089523
Die Gray ontwikkeld zich goed
pi_181089793
Wat is United weer passief zeg :{
Demain, on roule
pi_181089823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:36 schreef Mykonos het volgende:
Wat is United weer passief zeg :{
Je zou daar een seizoenskaart hebben
U MAD?
pi_181089845
Ik zie het al, Fred is een miskoop.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181089899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:38 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zie het al, Fred is een miskoop.
Zouden ze hem achteraf gaan schorsen voor dat natrappen van zojuist?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:44:02 #173
21467 franske19
Hit the deck!
pi_181090030
Aids ploeg dat United. Allerrijkste club ter wereld. Laf voetbal in eigen huis.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_181090104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:44 schreef franske19 het volgende:
Aids ploeg dat United. Allerrijkste club ter wereld. Laf voetbal in eigen huis.
Sow Franske, koekoek.
U MAD?
pi_181090138
Ik wil niet heel vervelend doen, maar waarom denken jullie steeds dat Mourinho in het nieuwe seizoen zijn dino-tactieken de deur uit doet?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:47:51 #176
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_181090153
glory glory man united

lol
pi_181090174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:07 schreef Mykonos het volgende:
Voelt opeens weer als winter, regen tegen de ramen en PL op tv O+
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181090196
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
glory glory man united

lol
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181090278
Met zo’n taktiek moet Mourinho niet zeiken dat het einde van de wedstrijd 1-1 of 1-2 is....
U MAD?
pi_181090394
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Met zo’n taktiek moet Mourinho niet zeiken dat het einde van de wedstrijd 1-1 of 1-2 is....
Verkeerde account, klaas.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:56:36 #181
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_181090460
''valt me mee''
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:08:17 #182
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181090753
Amartey rechtsback zetten :')

En wat een kutpass van Morgan
pi_181090865
Wat een figuur die Fred
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181090920
fRed
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:16:12 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181090958
Er is helemaal niks veranderd bij deze clubs. Wordt weer een moeizaam jaar voor Leicester
  Forum Admin / PR vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:18:12 #186
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181091002
Het is natuurlijk ook van de zotte dat Mourinho niet meer dan 80 miljoen mocht uitgeven blijkbaar
pi_181091039
Vardy had hem gemaakt
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181091057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:19 schreef KennyPowers het volgende:
Vardy had hem gemaakt
Die scoort nog zoals altijd tegen de top 6.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2018 22:50:45 ]
pi_181091110
Wachten op de 1-1.

‘66 minuten naar stront zitten kijken
U MAD?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:26:41 #190
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181091215
Debiele tackles in Premier League, altijd leuk
pi_181091271
Die Fred is viesslecht
U MAD?
pi_181091302
Een echt technische middenvelder heeft Leicester ook niet zeg.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:32:06 #193
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181091332
bijna
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:32:20 #194
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181091337
Oehhhhhhhhhhhh
pi_181091369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:30 schreef Masterminded het volgende:
Een echt technische middenvelder heeft Leicester ook niet zeg.
Is het de bedoeling dat die Maddison die rol gaat vervullen?
Demain, on roule
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:33:58 #196
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_181091371
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:32 schreef dvdfreak het volgende:
bijna
lol
pi_181091384
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:33 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Is het de bedoeling dat die Maddison die rol gaat vervullen?
Ik heb vrij goede verhalen over hem gehoord; echte nr10, een van de betere spelers in de Championship etc.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181091388
lukaku nog nie scherp
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:34:58 #199
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181091394
hoe kan je die missen
pi_181091405
Alexis speelt kut maar had 2 assists moeten hebben
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:36:11 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181091417
Maddison was vandaag meer bezig met zijn tegenspelers dan met eigen spel. Maar goed het is nog vroeg en voetballen kan hij wel. Al is dat niet lastig bij Leicester. Ghezzal en Vardy zijn er nu in, maakt al veel verschil
pi_181091427
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:35 schreef KennyPowers het volgende:
Alexis speelt kut maar had 2 assists moeten hebben
Hij mist Arsenal
  Forum Admin / PR vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:39:35 #203
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181091487
Niet slecht.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:39:49 #204
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181091495
Goaltje hoor
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:39:54 #205
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181091496
mourinho :')
pi_181091507
You're just Mourinhoed _O_.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:40:37 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181091512
Ghezzal laat hem lopen. Dure les
pi_181091533
Die krijgt een nieuw contract
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181091558
Leicester is zo matig.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181091568
Ik kan niet wachten op de 'top of the league' tweets.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:45:40 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181091627
Leicester heeft zoveel spelers die pijn aan mijn ogen doen. Ik ga ze maar niet veel vaker bekijken dit seizoen
pi_181091648
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leicester heeft zoveel spelers die pijn aan mijn ogen doen. Ik ga ze maar niet veel vaker bekijken dit seizoen
Volgens mij is het elftal an sich niet enorm slecht. De eindpass ontbreekt gewoon denk ik.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:47:41 #213
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181091681
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:46 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Volgens mij is het elftal an sich niet enorm slecht. De eindpass ontbreekt gewoon denk ik.
Nu Ghezzal en Vardy erin staan is het wat beter, wellicht met Maddison is het oke. Maar sommige spelers kunnen al een pass van 5 meter afstand met moeite aannemen. Maar goed, daarom staan ze ook niet in de top van PL
  Forum Admin / PR vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:48:59 #214
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181091715
Het kan nog dit dat
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:49:05 #215
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181091718
het kan nog
pi_181091719
Vardy _O_
pi_181091746
Daar is de Vardy scoort tegen de top 6-goal.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2018 22:50:32 ]
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:51:38 #218
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181091778
Leuke slotfase nog wel
pi_181091819
Gray motm
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:55:28 #220
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_181091881
Lekkere start united :)
AZ
ALKMAAR
pi_181091912
Analyses van een hoog niveau weer: "HM HIJ LIJKT WEL ERG DIK"
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:02:02 #222
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181092032
waarom geen fulham morgen
pi_181092066
Feyenoord blijft groeien en groeien _O- _O- _O-
pi_181092090
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord blijft groeien en groeien _O- _O- _O-
Zondag winnen ze weer van de gehandicapte en de misselijke Superboeren en dan tellen ze weer mee.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181092243
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:04 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Zondag winnen ze weer van de gehandicapte en de misselijke Superboeren en dan tellen ze weer mee.
Denk dat ie zijn woorden na gister wel heeft teruggetrokken .

Vergeet de supercup niet 8-)
pi_181092265
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Denk dat ie zijn woorden na gister wel heeft teruggetrokken .

Vergeet de supercup niet 8-)
Zondag gewoon lekker Liverpool v West Ham kijken, makker.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181093937
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:12 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Zondag gewoon lekker Liverpool v West Ham kijken, makker.
Is wel de bedoeling ja
Verheug me sowieso wel weer op Liverpol
pi_181094076
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Is wel de bedoeling ja
Verheug me sowieso wel weer op Liverpol
Ik ben razend benieuwd naar Naby Keïta dit jaar. Van Fabinho geloof ik het allemaal inmiddels wel; Keïta twijfel ik qua voetballende kwaliteiten niet aan, alleen is hij redelijk mentaal zwak.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181096178
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:34 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik ben razend benieuwd naar Naby Keïta dit jaar. Van Fabinho geloof ik het allemaal inmiddels wel; Keïta twijfel ik qua voetballende kwaliteiten niet aan, alleen is hij redelijk mentaal zwak.
Heb Keita in de voorbereiding voor het eerst zien spelen,vulde de 3 voorin goed aan..

Sturridge draaide ook lekker.
pi_181100961
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181101098
Ik trap even een open deur in; Newcastle gaat onderin de PL eindigen :') Wat een matig team..
pi_181101103
OptaJoe twitterde op zaterdag 11-08-2018 om 12:33:13 0 – Harry Kane has never scored a Premier League goal in the month of August, despite playing 13 games, 898 minutes and attempting 44 shots. Peculiar. https://t.co/CV7RyCrW8O reageer retweet
#ScoreAFuckingGoal
pi_181101143
Huilen over het schema in Engeland en dan wel Pogba, Kane enz. laten starten :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181101151
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:40 schreef KennyPowers het volgende:
Huilen over het schema in Engeland en dan wel Pogba, Kane enz. laten starten :')
En wel Trippier rust geven(?).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:41:54 #235
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181101166
quote:
Joselu ;(

Arme Benitez
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:42:03 #236
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181101169
quote:
Mag ik het gekkenwerk vinden om Lloris, Vertonghen, Dier, Alli en Kane te laten spelen? Die (troost)finale was nog niet eens een maand geleden. Dan straks over een maand of twee weer jammeren dat het schema zo vol is en spelers met spierblessures aan de kant zitten zeker.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:43:03 #237
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181101188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:40 schreef KennyPowers het volgende:
Huilen over het schema in Engeland en dan wel Pogba, Kane enz. laten starten :')
Gewoon stoppen met die overbodige League Cup
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:43:08 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181101190
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:42 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Mag ik het gekkenwerk vinden om Lloris, Vertonghen, Dier, Alli en Kane te laten spelen? Die (troost)finale was nog niet eens een maand geleden. Dan straks over een maand of twee weer jammeren dat het schema zo vol is en spelers met spierblessures aan de kant zitten zeker.
wel met je eens
pi_181101199
Laten we vooral klagen over de shirts van Spurs komende middag. Afgrijselijk.
pi_181101223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:42 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Mag ik het gekkenwerk vinden om Lloris, Vertonghen, Dier, Alli en Kane te laten spelen? Die (troost)finale was nog niet eens een maand geleden. Dan straks over een maand of twee weer jammeren dat het schema zo vol is en spelers met spierblessures aan de kant zitten zeker.
https://twitter.com/Super6/status/1027967358877487105

Je favoriete pundit.
pi_181101331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:38 schreef hoekandit het volgende:
Ik trap even een open deur in; Newcastle gaat onderin de PL eindigen :') Wat een matig team..
Die hebben ook nauwelijks een brede selectie.
Oh.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:55:43 #242
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181101435
quote:
Ik heb sterk de indruk dat dit enigszins afgesproken is.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:58:10 #243
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181101486
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die hebben ook nauwelijks een brede selectie.
Het is echt schrijnend
pi_181101498
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het is echt schrijnend
Hebben ze financiële problemen ofzo :')
Oh.
pi_181101507
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hebben ze financiële problemen ofzo :')
Die voorzitter is gewoon een alcoholist en heeft compleet niets met de club.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:07:46 #246
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181101685
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:59 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Die voorzitter is gewoon een alcoholist en heeft compleet niets met de club.
En wil de club alleen verkopen voor een onredelijke prijs, zodat ie een groot deel van het geld dat ie erin heeft gestopt weer terug krijgt.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:09:50 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181101717
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hebben ze financiële problemen ofzo :')
Eigenaar wil van club af en stopt er niets meer in
pi_181101738
Spurs niks gekocht voor dit seizoen
pi_181101747
hoor ik net op ziggo
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:14:41 #250
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181101793
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:11 schreef Karzai het volgende:
hoor ik net op ziggo
Met je gehoor is er in ieder geval niks mis
pi_181101800
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Eigenaar wil van club af en stopt er niets meer in
Leuk dat eigenarensysteem.
Oh.
pi_181101818
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En wil de club alleen verkopen voor een onredelijke prijs, zodat ie een groot deel van het geld dat ie erin heeft gestopt weer terug krijgt.
En dit duurt al jaren. Vier jaar terug al las je dat soort stukken in de VI.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181101833
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Met je gehoor is er in ieder geval niks mis
pi_181101856
3-0 spurs makkie
pi_181101879
pi_181101904
quote:
Life is like a hurricane
Oh.
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:26:07 #257
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_181102004
NEGENTJE
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_181102019
Wat een heftige muziek.
Oh.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:29:45 #259
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_181102057
Mooi shirt spurs
AZ
ALKMAAR
pi_181102160
uit tenue van spurs is spuuglelijk
pi_181102174
nou ze doen rustig aan
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:38:22 #262
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_181102212
GOAL
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:38:22 #263
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181102213
wel dus
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:38:50 #264
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_181102221
Sanchez en Vertonghen door elkaar halen is niet best hoor
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_181102230
*O*
pi_181102231
Tottenham heeft een allerminst bijzonder begin en nog lopen ze er simpel doorheen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181102240
Sanchez :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181102250
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:40:45 #269
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181102256
Doellijntechnologie? Schakel net in, lastig te zien
pi_181102258
Lol
Oh.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:40:54 #271
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181102259
cumbeck
pi_181102260
oj
pi_181102262
*O*
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:41:02 #274
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_181102263
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doellijntechnologie? Schakel net in, lastig te zien
Jup

Bij deze goal niet nodig
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_181102268
Goed begin zo _O_
pi_181102270
Sanchez..
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:41:33 #277
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_181102274
Gaan lekker die 2
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:41:52 #278
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181102281
Davinson heeft dit echt veel te vaak
pi_181102291
Topshow.
pi_181102297
Met dit controleursduo kan je als Spurs eigenlijk niet aan komen zetten. Voor Newcastle veel te simpel om te verdedigen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181102341
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:42 schreef Masterminded het volgende:
Met dit controleursduo kan je als Spurs eigenlijk niet aan komen zetten. Voor Newcastle veel te simpel om te verdedigen.
newcastle kreeg een goal tegen na vijf minuten?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:45:33 #282
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181102343
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Joselu ;(

Arme Benitez
Ik heb niets gezegd
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:46:01 #283
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181102351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:45 schreef Karzai het volgende:

[..]

ze kregen een goal tegen na vijf minuten?
Uit een hoekschop Hans
pi_181102370
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Uit een hoekschop Hans
jaaaaa pff technisch gelul
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:47:40 #285
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_181102379
_O-

Loller
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_181102380
Wat een koolfest
Oh.
pi_181102381
hier nog eentje _O_
pi_181102384
Leuk potje zo... wat een verdedigen weer :')
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:48:03 #289
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_181102385
Wel erg makkelijk
AZ
ALKMAAR
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:48:08 #290
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181102386
lekker hoor
pi_181102387
#bestleagueintheworld
Oh.
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:48:22 #292
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_181102389
Dit is ook gewoon een werelds voorzetje, meer dan een gigantische dekkingsfout imo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:48:41 #293
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181102394
Premier League blijft een lachwekkende competitie
pi_181102398
Tijd voor de 2-2
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_181102422
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Premier League blijft een lachwekkende competitie
nee is gewoon leuk voetbal waar ik graag naar kijk
pi_181102477
Frozen assassin heeft er geen kijk op :D
pi_181102567
Van alle clubs in de PL heb ik steeds meer respect voor de Spurs
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:59:20 #298
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_181102590
_O-
AZ
ALKMAAR
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:59:42 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181102597
Prima Aurier, prima!
pi_181102650
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:57 schreef Doublepain het volgende:
Van alle clubs in de PL heb ik steeds meer respect voor de Spurs
Ze gaan alleen weer niks winnen.
Oh.
pi_181102765
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze gaan alleen weer niks winnen.
Nou ze staan op het punt deze wedstrijd te winnen hoor :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')